Σύνδεση

View Full Version : Ενδεχόμενο χτύπημα μπιελας σε cbf 125



kotsos.b
20/10/2017, 15:36
Καλησπερα παιδια, έχω ενα cbf 125 και τον Αυγουστο που το πηγα για σερβις ο μηχανικος μου ειπε οτι κατι ακουγεται και του κανει για στροφαλομπιελα.
Είχε τσεκαρει και τα λαδια πιο πριν και δεν ειχε βγαλει ενδειξη ο δεικτης οποτε ελειπαν αρκετα, ισως να βασιστηκε και σε αυτο λιγο.
Το πηγα το Σεπτεμβρη και σε εξουσιοδοτημενο στο Γεωργουση και μου ειπε κατι ακουγεται αλλα δε μπορω να ξερω χωρις να ανοιχτει ο κινητηρας, για την ωρα δεν ειναι κατι, θα δουμε.
Το μηχανακι το ειχα πιασει να καιει λαδια περσυ οταν πηγαινα Αυλωνα μερικες φορες λογω στρατου, λογικο γιατι ζοριζοταν,
αλλα υπαρχει περιπτωση να εχει μεινει χωρις λαδια για καποια χιολιομετρα και μεχρι τον Αυγουστο ημουν στρατο οποτε δεν εκανα πολλα χιλιομετρα και δεν το τσεκαρα τοσο συχνα να δω τι γινεται.
Τον ηχο δε μπορω να πω οτι τον ακουω εγω με σιγουρια οποτε δε νομιζω να εχει χειροτερεψει ενω εχω κανει 3500χμ απο τοτε,
επισης καιει και τωρα εντος πολης λαδι αποτι εχω καταλαβει απο την τελευταια αλλαγη πριν περιπου 3000χμ, εχει καψει γυρω στα 300ml συνολο απο τα 900κατι που παιρνει.
Φοβαμαι οτι εχει αρπαξει και το πιστονι και γι'αυτο καιει λαδια και το θεμα ειναι οτι θελω να την πουλησω αλλα ετσι δυσκολο,
μονο σκοτωμα σε καναν εμπορο αν ισχυουν ολα αυτα
Υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο ή να μην ειναι και τιποτα?

Anritsu
20/10/2017, 16:48
Ποσα χλμ έχει ? Πόσα λάδια καίει τελικά γιατι δεν καταλάβα τι σημαίνει αυτό : "Είχε τσεκαρει και τα λαδια πιο πριν και δεν ειχε βγαλει ενδειξη ο δεικτης οποτε ελειπαν αρκετα, ισως να βασιστηκε και σε αυτο λιγο. "
Τον κάνει συνέχεια τον θόρυβο ή μόνο κρύο ? Χιλιάδυο μπορεί να είναι αλλά τίποτα στην τελική .

kotsos.b
20/10/2017, 17:43
Μάλλον το έγραψα λίγο μπερδεμένα, το καλοκαίρι στο σέρβις μου είπε ότι κάτι ακούγεται και το πήγα στην άδεια απολυσεως να το ξανακούσει, είδε τα λάδια κ δεν είχε που σημαίνει ότι ήταν καμποσο καιρό έτσι.
Το ακουσε μετα και μου λεει εχει αρπαξει ο στροφαλος και θα βαρεσει μπιελα σε καποια φαση
Το κάψιμο λαδιου το παρατηρώ τώρα που πλεον έγινε μάλλον η ζημιά κ το τσεκάρω συχνά. Τα σκέφτηκα λίγο καλύτερα και εχω συμπληρώσει δυο φορές λάδι από 200ml τα τελευταία 2.500χμ περίπου. Η μηχανή έχει 51000χμ και τον ηχο ισως τον ακουω οταν την αναβω κρυα στο ρελαντι, αλλα με το αυτι στον κινητηρα, ενω οδηγαω δεν καταλαβαινω κατι ουτε εχει χειροτερευσει κατι απο τελη Ιουλιου που το εμαθα αυτο

Pew
23/10/2017, 20:48
400ml ειπες οτι συμπληρσες στα 2500km. Το σημειωνουμε αυτο.

Βεβαιωσου οτι τσεκαρεις τη σταθμη σωστα, οπως γραφει το manual.
To μηχανακι στο διπλο σταντ, σε επιπεδο εδαφος, ξεβιδωνεις δεικτη, σκουπιζεις καλα, τοποθετεις ΑΒΙΔΩΤΟ και αφαιρεις.

Παμε παρακατω... τηλεδιαγνωση σε θορυβους, δεν ειναι εφικτη.
Ακομα και με βιντεο, πρεπει να βαραει ΠΟΛΥ ασχημα ο στροφαλος/μπιελα ή το πιστονι να ριχνει σφαλιαρες... για να παρουμε γραμμη τι παιζει.
Ακομα και παλι, ο ηχος ειναι μυστηριο πραγμα, οταν εγγραφεται ψηφιακα απο ενα μικροφωνο ή αναπαραγεται στα ηχεια μας.
Δεν μπορουμε να ξερουμε με σιγουρια.

Για αρχη, αν ο κινητηρας οταν ειναι κρυος, απλα ακουγεται και δεν παραγει καποιο κραδασμο, τα νεα ισως να ειναι καλα.
(καδενα, τεντωτηρας...)
Αν ο θορυβος ακουγεται εντονα, υπαρχει δυνατος κραδασμος και εξακολουθει να ακουγεται σε χαμηλομεσαιες στροφες... τοτε ανοιξε πορτοφολι και μετρα.


Εαν οντως μετρας σωστα τη σταθμη λαδιου, τοτε ακουσε και μερικες ακομα αποψεις απο αλλα συνεργεια, αλλα με διαφορετικη προσεγγιση, του στυλ:
-Γεια σας, μου φαινεται οτι ακουγεται κατι περιεργο απο τον κινητηρα.

Ουτε οτι καιει λαδι, ουτε τιποτα. Το λαδι μπορει να καιγεται και απο τσιμουχακια βαλβιδων. Δε θα ακουστει ποτε και τιποτα σε αυτη την περιπτωση! :)

ΤάκηςΜπ
23/10/2017, 22:38
Δυστυχώς κάτι παίζει φίλε μου.Δεν καίει το cbf τόσο πολύ λάδι ούτε τάπα αν το πηγαίνεις,ούτε ζορίζεται να πάει μέχρι Αυλώνα(από Αθήνα υποθέτω).Ίσως προκάλεσες εσύ την ζημιά οδηγώντας το με λίγα λάδια.Θες να μας πεις κάθε πότε έλεγχες λάδια και πότε σου κάνει τον θόρυβο; όταν δίνεις γκάζι; όταν αφήνεις; κλπ κλπ

zopas
24/10/2017, 08:25
αν κρινω απο τη δικια μου εμπειρια με σκουτερ χοντα που εκαιγε λαδια, ετοιμασου για χοντρη λυπητερη..μακαρι να βγω ψευτης...

stefanos
24/10/2017, 11:59
Το ότι καίει λάδι δεν λέει κάτι για την κατάσταση της μπιέλας.
Αλλάζεις ελατήρια και τσιμουχάκια βαλβίδων και σταματάει.
Το μπιέλα και μάλιστα αν δεν είναι διαιρούμενη που πάει με στρόφαλο είναι
εντελώς άλλη υπόθεση.
Παρόλα αυτά εάν το πας για ελατήρια θα φανεί εάν θέλει μπιέλα.

kotsos.b
24/10/2017, 14:54
Δυστυχως τα λαδια δεν τα τσεκαρα συχνα περσυ λογω στρατου οποτε μπορει να εκανα καποια μεγαλη διαδρομη να εκαιγε λιγο και μετα να γυριζα και να το επαιρνα χωρις να τσεκαρω.
Για τον ηχο δε μπορω να πω και γω γιατι δεν τον ακουω και μαλιστα σημερα το πηγα σε εναν εμπορο να μου πει μια τιμη και ηταν και ενας απο συνεργειο honda εκει και το τσεκαρε και αυτος, ακουσε τον κινητηρα και λεει μια χαρα το μοτερ (εγω δεν ειχα πει κατι). Σημειωνω οτι η υποτιθεμενη διαγνωση για στροφαλομπιελα εγινε τελη Ιουλιου, οποτε ισως θα πρεπε να εχει χειροτερευσει τοσους μηνες μετα αν ηταν αυτο.
Προσφορα απο τον εμπορο 600ευρω, αστεια, οποτε παω παρακατω και θα το πουλησω μονος μου χαλαρα.
Υπαρχει λοιπον περιπτωση και να μην εχει τιποτα και κατι ψιλοακουγε ο αλλος τοτε, ειδε οτι δεν εχω λαδια και ειπε αυτο. Θα αρχισω να παρακολουθω πιο συχνα τα λαδια να δω ακριβως τι παιζει
γιατι δεν τα σημειωνα κιολας και δε μπορω να πω με ακριβεια ποτε συμπληρωσα τελευταια φορα. Εχει καψει σιγουρα 300ml παντως τα τελευταια 2500-3000χλμ

Pew
24/10/2017, 19:05
Το CBF σου, ειναι ψεκαστο ή καρμπυρατερ;

kotsos.b
24/10/2017, 19:45
Το CBF σου, ειναι ψεκαστο ή καρμπυρατερ;
Ψεκαστό

Pew
24/10/2017, 19:50
Ψεκαστό
Ρωτησα, γιατι πολλοι τρομαζουν (η μπερδευονται) ακομα και με τον ηχο απο το μπεκακι.
Που αν το μηχανακι εχει εργοστασιακη εξατμιση, το προαναφερθεν τσουτσουνακι, ακουγεται!! (οπως ακουγεται και σε μερικα ψεκαστα παπια).
ΔΕΝ ακουγεται ομως, αν κλεισεις το γκαζι ενω ο κινητηρας ριχνει στροφες ... ή αν οι στροφες ειναι πιο ψηλα απο το ρελαντι. (ανοιγοκλεινει πολυ πιο γρηγορα και για πολυ μικροτερο χρονο!)


Οσο για την καταναλωση λαδιου, εκει σηκωνει πολυ συζητηση το πραμα.

mia_zoi_kawa
24/10/2017, 20:46
Καλησπερα παιδια, έχω ενα cbf 125 και τον Αυγουστο που το πηγα για σερβις ο μηχανικος μου ειπε οτι κατι ακουγεται και του κανει για στροφαλομπιελα.
Είχε τσεκαρει και τα λαδια πιο πριν και δεν ειχε βγαλει ενδειξη ο δεικτης οποτε ελειπαν αρκετα, ισως να βασιστηκε και σε αυτο λιγο.
Το πηγα το Σεπτεμβρη και σε εξουσιοδοτημενο στο Γεωργουση και μου ειπε κατι ακουγεται αλλα δε μπορω να ξερω χωρις να ανοιχτει ο κινητηρας, για την ωρα δεν ειναι κατι, θα δουμε.
Το μηχανακι το ειχα πιασει να καιει λαδια περσυ οταν πηγαινα Αυλωνα μερικες φορες λογω στρατου, λογικο γιατι ζοριζοταν,
αλλα υπαρχει περιπτωση να εχει μεινει χωρις λαδια για καποια χιολιομετρα και μεχρι τον Αυγουστο ημουν στρατο οποτε δεν εκανα πολλα χιλιομετρα και δεν το τσεκαρα τοσο συχνα να δω τι γινεται.
Τον ηχο δε μπορω να πω οτι τον ακουω εγω με σιγουρια οποτε δε νομιζω να εχει χειροτερεψει ενω εχω κανει 3500χμ απο τοτε,
επισης καιει και τωρα εντος πολης λαδι αποτι εχω καταλαβει απο την τελευταια αλλαγη πριν περιπου 3000χμ, εχει καψει γυρω στα 300ml συνολο απο τα 900κατι που παιρνει.
Φοβαμαι οτι εχει αρπαξει και το πιστονι και γι'αυτο καιει λαδια και το θεμα ειναι οτι θελω να την πουλησω αλλα ετσι δυσκολο,
μονο σκοτωμα σε καναν εμπορο αν ισχυουν ολα αυτα
Υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο ή να μην ειναι και τιποτα?

Καλησπέρα και σε εσένα φίλε μου. Καταρχην το οτι ΜΠΟΡΕΙ να έχει χτυπήσει μπιέλα το cbfακι δεν σημαίνει ότι έχει έρθει το τέλος του κόσμου ή ότι το μηχανακι ειναι για πέταμα. Με 300 ευρώ σε ενα αξιοπρεπες συνεργείο μπορεις να το κανεις καινούργιο για να σε συντροφεψει απροβληματιστα για δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Αν σου φαίνονται πολλά τα 300 σκέψου ότι αυτά τα λεφτά δίνουν κάποιοι με μεγάλα adv για αλυσοδογραναζα για να μην μιλήσω για την ακριβη συντήρηση που απαιτούν πολλά σκούτερ.

Απο προσωπική εμπειρία θα σου πω ότι γενικοτερα οι μικροί κινητήρες της honda θελουν αλλαγή λαδιών κάθε 2.500 χιλιαδες χιλιομετρα. Μετα και φυσικα μεχρι τα 3000 ακουγονται λιγο κάτι που χαλάει και την αίσθηση της κυλισης του δικύκλου.

Για να σε παρηγορήσω θα σου αναφέρω ότι το 2014 αγόρασα ένα παπάκι innova και με το που το πήρα χωρίς να ελέγξω λάδια πήγα ένα ταξίδι 400 χλμ. με 45 βαθμούς κελσίου (μιλάμε για αερόψυκτο κινητήρα - πρωτο ξαδερφάκι του δικού σου) . Όταν γύρισα είπα να ελέγξω λάδια και ανακάλυψα ότι είχε μόλις 200 ml... Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν πόσο κωλοφαρδος ήμουν που δεν το κολησα. Το δεύτερο ότι είχα σίγουρα καταστρέψει τουλαχιστον τα ελατήρια του πιστονιού. Το παπακι έκανε 25.000 πολυ σκληρα χλμ από τότε καιγοντας όσο παίρνουσε ο καιρός όλο και περισσότερο λάδι. Τελικά όταν έφτασα στα 300 ml ανά 3000 χλμ (ανά αλλαγή δηλαδή) για λόγους όχι μηχανικούς (το παπάκι ήταν μια χαρα και 100ml ανά 1000χλμ καίνε πολλα παλια μηχανακια) αλλα για λόγους περιβαντολογικης ευαισθησιας το εβαλα συνεργείο όπου αλλάχτηκαν πιστόνι ελατήρια κτλ και έγινε ρεκτιφιε. Εκεί ο μ@λ@κας ο μάστορας ενώ του είχα δώσει εντολή να το κάνει καινούργιο δεν τσεκαρε την μπιέλα (είτε από βιασύνη είτε από σκοπιμότητα) με αποτέλεσμα να μου χτυπήσει μετά από 10.000χλμ και να με κάνει να ξοδεύτω ξανά.

Συμπέρασμα. Πιστεύω ότι αξίζει να το κρατήσεις και αν τελικά το ανοιξεις να κατεβάσεις κινητήρα και να το κάνεις καινούργιο.

kotsos.b
24/10/2017, 20:55
Ευχαριστω για τις πληροφοριες. Τη μηχανη εχω σκοπο να την πουλησω οπως και να χει γιατι δε με καλυπτει πια, αν τελικα εχει θεμα μακαρι να το φτιαξω με 300 ευρω γιατι αυτος που μου ειπε για στροφαλομπιελα μου βγαλε ενα 500αρι κοστος

devil's animal
24/10/2017, 23:00
....γιατι αυτος που μου ειπε για στροφαλομπιελα μου βγαλε ενα 500αρι κοστος



τοσο βγαινει...
θυμαμαι οτι μου ειχαν πει οτι η μπιελα παει μαζι με τον στροφαλο σαν ανταλλακτικο για το cbf...


αλλα βεβαια σε αυτη την τιμη υπαρχουν στην αγορα ολοκληρα μοτερ...

kotsos.b
25/10/2017, 09:03
Ναι μαζι πανε, αλλα βρηκα στο ebay μεταχειρισμενη με 80 ευρω, απο αξιοπιστο μαγαζι, και κανα 20αρι οι τσιμουχες. Για εργατικα ποσο να παρει?
Πανω απο 100?

devil's animal
25/10/2017, 09:30
Ναι μαζι πανε, αλλα βρηκα στο ebay μεταχειρισμενη με 80 ευρω, απο αξιοπιστο μαγαζι, και κανα 20αρι οι τσιμουχες. Για εργατικα ποσο να παρει?
Πανω απο 100?



μεταχειρισμενη στροφαλομπιελα κομπλε?

και απο ebay? και πως ξερεις οτι δεν ειναι βαρεμενη και αυτη?

αν δεν μετρησεις ανοχες μπορει να δωσεις τα 80+ τα μεταφορικα τσαμπα...

εδω βεβαια αντιστοιχο ανταλλακτικο εχει διπλη τιμη (https://www.car.gr/parts/view/7895849/)...

kotsos.b
25/10/2017, 12:53
μεταχειρισμενη στροφαλομπιελα κομπλε?

και απο ebay? και πως ξερεις οτι δεν ειναι βαρεμενη και αυτη?

αν δεν μετρησεις ανοχες μπορει να δωσεις τα 80+ τα μεταφορικα τσαμπα...

εδω βεβαια αντιστοιχο ανταλλακτικο εχει διπλη τιμη (https://www.car.gr/parts/view/7895849/)...

Υποτιθεται οτι ενα μαγαζι με ανταλλακτικα απο αγγλια με 99,9% θετικα reviews δεν πουλαει βαρεμενη μπιελα. Αυτο ειναι http://www.ebay.ie/itm/HONDA-CBF125-CBF-125-CRANK-SHAFT-CRANKSHAFT-ROD-R43/222672426559?hash=item33d84f963f:g:6YIAAOSwDshZ20u1
Αν ισχυει κατι τετοιο υπαρχει και η καλυψη του Paypal. Επισης απο Αγγλια παιρνω καινουρια στροφαλομπιελα με 160 ευρω, ποσο πουλανε οι εγχωριοι απατεωνες τα ανταλλακτικα ειναι αλλη υποθεση.
Επισης τα αυθεντικα καινουρια honda ειναι πανακριβα, ειχε χαλασει η εξατμιση λιγο καιρο μετα την αγορα της μηχανης και εκανε 500 ευρω! Αυτο το πραμα 500 ευρω, aftermarket δεν ηθελα οποτε πηρα απο ebay με 100 την ιδια μεταχειρισμενη και 3 χρονια μετα ολα κομπλε

zopas
25/10/2017, 12:55
Ευχαριστω για τις πληροφοριες. Τη μηχανη εχω σκοπο να την πουλησω οπως και να χει γιατι δε με καλυπτει πια, αν τελικα εχει θεμα μακαρι να το φτιαξω με 300 ευρω γιατι αυτος που μου ειπε για στροφαλομπιελα μου βγαλε ενα 500αρι κοστος

στο 150αρι το sh, η μπιελα με το στροφαλο(η πονηρη χοντα τα δινει μονο μαζι) παει 343 ευρω, το μπιστονι 55 ευρω, ο κυλινδρος 170 ευρω, ρουλεμαν στρομφαλου 44 ευρω συν το κοστος σε μαστορα για να στα βαλει σωστα στο στρομφαλο..αν πας κυλινδρο ρεκτιφιε πας ενα 40αρι αλλα γλυτωνεις την αγορα νεου..και φυσικα οταν θα ανοιχτει το μοτερ, περα απο την εργασια του μαστορα που θα σου παει κανα 400σαρι, θα σου προκυψουν και αλλες πιθανες βλαβες οπως τσιμουχες, φλαντζες και ποιος ξερει τι αλλο..οποτε υπολογισε διπλασιο ποσο απο αυτο που σου ειπε..μπορει και παραπανω..

επειδη οπως καταλαβες τα εχω πετασει προσφατα, τουλαχιστον να σου συστησουμε και καποιον μαδτορα να σπυ κανει σωστη δουλεια που να ακολουιει το μανιουαλ του μοντελου και της προδιαγραφες του...δεν ειναι μονο τα χρηματα..αν θελεις στειλε μου πμ να μιλησουμε για να καταλαβεις οτι εμπλεξες..

kotsos.b
25/10/2017, 12:59
Ο μαστορας μου ειπε 500 ευρω, με εργασια και καινουρια ανταλλακτικα. Αν δεν θελει και κατι αλλο αλλαγη προφανως. Αν ειναι να μου βγει 800 ευρω ζημια καλυτερα να το βαψω μπλε και να το πεταξω στη θαλασσα παντως. Ουτε τα 500 δινω

zopas
25/10/2017, 13:01
..και φυσικα παντα υπαρχει και η επιλογη να αγορασεις τα παραπανω απο ιταλικη εταιρια, οχι γνησια, θα σου ερθει μιση τιμη λα οπως ειπε και ο μηχανικος μου η ευθυνη δικη σου...
εγω θα σου πω να το δεις θετικα...με ενα 1000ρικακι παιρνεις μια νεα μηχανη ενω με το ιδιο ποσο δεν βρισκεις ουτε κινεζικο της προκοπης και αν τα δωσεις για κατι αλλο υπολογισε πετα της αγορας τουλαχιστον αλλο ενα χιλιαρικο για μαζεματα και παλι δεν θα ξερεις τι πιθανες βλαβες θα σου βγαλει..

σκεψου το...

sapila racing
25/10/2017, 13:01
στο 150αρι το sh, η μπιελα με το στροφαλο(η πονηρη χοντα τα δινει μονο μαζι) παει 343 ευρω, το μπιστονι 55 ευρω, ο κυλινδρος 170 ευρω, ρουλεμαν στρομφαλου 44 ευρω συν το κοστος σε μαστορα για να στα βαλει σωστα στο στρομφαλο..αν πας κυλινδρο ρεκτιφιε πας ενα 40αρι αλλα γλυτωνεις την αγορα νεου..και φυσικα οταν θα ανοιχτει το μοτερ, περα απο την εργασια του μαστορα που θα σου παει κανα 400σαρι, θα σου προκυψουν και αλλες πιθανες βλαβες οπως τσιμουχες, φλαντζες και ποιος ξερει τι αλλο..οποτε υπολογισε διπλασιο ποσο απο αυτο που σου ειπε..μπορει και παραπανω..

επειδη οπως καταλαβες τα εχω πετασει προσφατα, τουλαχιστον να σου συστησουμε και καποιον μαδτορα να σπυ κανει σωστη δουλεια που να ακολουιει το μανιουαλ του μοντελου και της προδιαγραφες του...δεν ειναι μονο τα χρηματα..αν θελεις στειλε μου πμ να μιλησουμε για να καταλαβεις οτι εμπλεξες..

Εσυ zopa, βρίσκεις τον πιο σωστό μάστορα, τον συστήνεις σε όλο τον κόσμο στο forum, και μετα αλλάζεις γνώμη και λες τα χειρότερα για τον ίδιο που προηγουμένως είχες συστήσει.
Τώρα βρήκες πάλι κάποιον άλλο φαντάζομαι...:rolleyes:

zopas
25/10/2017, 13:05
Ο μαστορας μου ειπε 500 ευρω, με εργασια και καινουρια ανταλλακτικα. Αν δεν θελει και κατι αλλο αλλαγη προφανως

αυτο ξεχνα το...αν σου αλλαξει μονο μπιελα στρομφαλο χωρις μπιστονι-κυλινδρο η το αντιθετο θα εχεις προβλημα...πολυ λιγα τα βρισκω για γνησια ανταλλακτικα χοντα..αν δεν τον γνωριζεις το μαστορα καλα μη το ρισκαρεις...δεν χρειαζεται να την παθεις οπως εγω..

zopas
25/10/2017, 13:13
Εσυ zopa, βρίσκεις τον πιο σωστό μάστορα, τον συστήνεις σε όλο τον κόσμο στο forum, και μετα αλλάζεις γνώμη και λες τα χειρότερα για τον ίδιο που προηγουμένως είχες συστήσει.
Τώρα βρήκες πάλι κάποιον άλλο φαντάζομαι...:rolleyes:

ο καθενας κρινει με το μυαλο του το τι προτεινει ο αλλος και πραττει αναλογα...ολοι προσπαθουμε να βοηθησουμε εδω μεσα, αυτη ειναι η ποιοτητα του φορουμ και επειδη ενας μαστορας μετα απο τοσα χρονια φιλιας αποφασισε να γινει λαμογιο δεν σημαινει οτι ολοι ειναι ιδιοι..εγω προσωπικα την πατησα, το ανακοινωσα δημοσια για προστασια ολων αλκα ελπιζω να μου αναγνωρισεις το δικαιωμα οτι δεβ μπορουσα να το προβλεψω..και επειδη προσφατα περασε ανακατασκευη ο κινητηρς τπυ σκουτερ μου εχω μια αποψη που πιθανον να βοηθησει το φιλο να παρει τις τελικες του αποφασεις...φιλοι ειμαστε εδω μεσα, οχι θεοι..

kotsos.b
25/10/2017, 14:14
Αν την παω για ελεγχο, δηλαδη ανοιγμα κινητηρα να μου πουν ακριβως τι εχει ποσο θα παει περιπου? Φανταζομαι θα θελω αλλαγμα τις τσιμουχες εκτος απο εργατικα. Να μαθω επιτελους τι εχει, αν εχει κατι, να τελειωνει το θεμα.

stefanos
25/10/2017, 14:34
Αν την παω για ελεγχο, δηλαδη ανοιγμα κινητηρα να μου πουν ακριβως τι εχει ποσο θα παει περιπου? Φανταζομαι θα θελω αλλαγμα τις τσιμουχες εκτος απο εργατικα. Να μαθω επιτελους τι εχει, αν εχει κατι, να τελειωνει το θεμα.

Είπες το πήγες σε μάστορα και σου είπε ότι αν δεν ανοίξει δεν μπορεί να ξέρει.
Δεν έχεις παρά να τον ρωτήσεις.
Νομίζω ότι έτσι κι αλλιώς πρέπει να ασχοληθείς γιατί αν καίει λάδι δύσκολα θα το πουλήσεις.

devil's animal
25/10/2017, 14:39
Αν την παω για ελεγχο, δηλαδη ανοιγμα κινητηρα να μου πουν ακριβως τι εχει ποσο θα παει περιπου? Φανταζομαι θα θελω αλλαγμα τις τσιμουχες εκτος απο εργατικα. Να μαθω επιτελους τι εχει, αν εχει κατι, να τελειωνει το θεμα.



δεν σε συμφερει "απλα να την πας για ελεγχο" να ανοιξουν μοτερ...
γιατι για να τσεκαρουν μπιελα θα πρεπει να ανοιχτει μοτερ χαμηλα..που σημαινει οτι πρεπει να κατεβει το μοτερ απο πλαισιο...που σημαινει πολλη δουλεια...

επισης αν υποθετικα γινει αυτο και ανοιχτει το μοτερ για να "τσεκαριστει" δεν συμφερει να τσεκαριστει απλως διοτι θα ειναι ηδη ανοιχτο...
ακομα και τιποτα να μην εχει η στροφαλομπιελα ενα φρεσκαρισμα σε πιστονι δεν θα κανεις? θα κανεις! ενα τριψιματακι στις βαλβιδες ή και στις εδρες?

γι'αυτο σου λεω... δεν αξιζει να ανοιξεις απλα για τσεκαρισμα...γιατι εφ'οσον το εχεις ανοιγμενο σαν γαρυφαλλο στον παγκο το κοστος των ανταλλακτικων ειναι αστειο για να εχεις ενα φρεσκαρισμενο μοτερ....

kotsos.b
25/10/2017, 15:12
Απλα το μαστορα που πηγαινα και μου ειπε και για τη στροφαλομπιελα δεν τον εμπιστευομαι πια και αμα παω σε εξουσιοδοτημενο, οπως γεωργουση, θα με γδαρει :p

toyar
25/10/2017, 16:45
γιατι να πειραξεις ενα μοτερ που λειτουργει;
το συνεχιζεις κι οσο παει απλα ελεγχοντας τα λαδακια του
αν και οταν σπασει το ανοιγεις και το κανεις καινουριο να το ευχαριστηθεις
αν ειχε αρχη μπιελας τον ιουλιο θα ειχε διαλυσει τωρα
μαλλον εχεις αρπαγμενο κυλινδροπιστονο και τσιμπαει λαδι

kotsos.b
25/10/2017, 19:25
Αν είναι αυτό θα χειροτερευσει; η επισκευή θέλει αλλαγή των εξαρτημάτων η γίνεται επισκευή;

stefanos
25/10/2017, 20:12
Αν είναι αυτό θα χειροτερευσει; η επισκευή θέλει αλλαγή των εξαρτημάτων η γίνεται επισκευή;

Είναι εντελώς σπαστικό αλλά τα πάντα χειροτερεύουν.
Το τι θα χρειαστεί να αντικαταστήσεις εξαρτάται από το μηχανάκι, από το συνεργείο κλπ.

mia_zoi_kawa
25/10/2017, 20:58
γιατι να πειραξεις ενα μοτερ που λειτουργει;
το συνεχιζεις κι οσο παει απλα ελεγχοντας τα λαδακια του
αν και οταν σπασει το ανοιγεις και το κανεις καινουριο να το ευχαριστηθεις
αν ειχε αρχη μπιελας τον ιουλιο θα ειχε διαλυσει τωρα
μαλλον εχεις αρπαγμενο κυλινδροπιστονο και τσιμπαει λαδι

1000% σωστός και πρακτικος....και θα προσθέσω εδώ φίλε kotso.b ότι δεν υπάρχει αθάνατο μηχανακι. Κατοχή μοτοσυκλέτας (αυτοκινήτου, αλυσοπρίονου κτλ κτλ) θέλουμε δεν θέλουμε σημαίνει κόστος σε περιοδική συντήρηση και σε επισκευές. Ακόμα και αν αγοράσεις κάτι άλλο για να γλυτώσεις την επισκευή πάντα θα πρέπει να υπολογίζεις ότι μπορεί να χρειαστεί να χωσεις χρήμα και εκεί (ειδικά όταν μιλάμε για μεταχειρισμένο).

zopas
26/10/2017, 14:16
το μηχανακι αν δεν φτιαχτει θα χανει συμπιση σιγα σιγα και η αποδοση του θα φθινει..ειναι θεμα χρονου να τα παιξει τελειως..οποτε οι επιλογες του ειναι δεδομενες..
η το παραταει οταν τα φτυσει και το δινει για ανταλλακτικα...η ανακατασκευαζει το κινητηρα με ιμιταδιον ιταλικα και κοστος στο 600 σαρι...η επιλεγει το σωστο τροπο γνησια χοντα και στρωνει κινητηρα απο την αρχη, παιρνει ολοκαινουργιο μηχανακι για παρα πολλα χρονια αλλα κοστος πανω απο 1000αρικο...δυστυχως ετσι ειναι αυτα και η χοντα αφεντης στην τσεπη σου...και οντως αν πας γεωργουση οχι θα σε σκισει..θα σε ξεσκισει και δεν ειναι ο μοναδικος...

kotsos.b
02/11/2017, 09:13
Τελικα μαλλον δεν εχει και τιποτα και τσαμπα μου μπηκε η ιδεα, λαδια δεν εχει καψει απο την τελευταια φορα που συμπληρωσα πριν 1000χμ και το πηγα ξανα στο Γεωργουση και μου ειπε μια χαρα φαινεται απλα να προσεχω τα λαδια του. Να προσθεσω οτι το εχουν ελεγξει και αλλοι δυο μηχανικοι χοντα στους οποιους δεν ειχα αναφερει κατι και μου ειπαν και οι δυο οτι το μηχανακι ειναι πολυ καλο για τα χιλιομετρα του... το αφηνω λοιπον το θεμα και ξεχναω τη διαγνωση του πρωτου μηχανικου που τελικα και απο το φιλο μου που μου τον ειχε συστησει οταν πηρα τη μηχανη δεν ακουσα τα καλυτερα για τον τελευταιο καιρο και μου λεει μακρια.

kotsos.b
05/11/2017, 11:49
Τελικα μαλλον δεν εχει και τιποτα και τσαμπα μου μπηκε η ιδεα, λαδια δεν εχει καψει απο την τελευταια φορα που συμπληρωσα πριν 1000χμ και το πηγα ξανα στο Γεωργουση και μου ειπε μια χαρα φαινεται απλα να προσεχω τα λαδια του. Να προσθεσω οτι το εχουν ελεγξει και αλλοι δυο μηχανικοι χοντα στους οποιους δεν ειχα αναφερει κατι και μου ειπαν και οι δυο οτι το μηχανακι ειναι πολυ καλο για τα χιλιομετρα του... το αφηνω λοιπον το θεμα και ξεχναω τη διαγνωση του πρωτου μηχανικου που τελικα και απο το φιλο μου που μου τον ειχε συστησει οταν πηρα τη μηχανη δεν ακουσα τα καλυτερα για τον τελευταιο καιρο και μου λεει μακρια.

Συμπληρωνω εδω μια σημαντικη παρατηρηση που εκανα σημερα και λυθηκαν οσες αμφιβολιες ειχα. Η μετρηση του λαδιου πρεπει να γινεται ακριβως οπως λεει ο κατασκευαστης, εγω λοιπον μετρουσα μεν στο κεντρικο σταντ αλλα τους τελευταιους μηνες εχω συνεχεια τη μπαγκαζιερα πανω στη μηχανη με αποτελεσμα να ακουμπα η πισω ροδα στο εδαφος. Μετραω λοιπον τα λαδια παλι σημερα και βλεπω ενδειξη στο μισο του δεικτη, τρωω τη φλασια, βγαζω τη μπαγκαζιερα και η ενδειξη ηταν φουλ και ελαχιστα παραπανω... ολες οι μετρησεις που εκανα απο το καλοκαιρι και μετα ακυρες λοιπον και εβαζα τσαμπα λαδια. Το γραφω λοιπον και αυτο σε περιπτωση που καποιος εχει παρομοιο θεμα να μην την πατησει σαν εμενα