View Full Version : Yamaha NIKEN
ότι είναι σαν τον άσχημο αδερφό του Μέγκατρον δε το λέτε όμως.
Μια χαρά το λέμε, ασχημο σαν τον Γκοτζίλα είναι. Κάνει αυτή την αηδία το ΜΤ (Yamaha κι αυτό. Τυχαίο; Μπα) να δείχνει ωραίο.
nikosmec
09/11/2017, 16:23
μόνο σε μένα η σέλα του συνοδηγού μου φαίνεται λίγο άβολη? Δλδ εντάξει φτιάχνεις ολόκληρο μηχάνημα 260 κιλά και βάζεις άβολη σέλα, να μην μπορεί να παει ούτε δικάβαλο με τρεις ρόδες αυτός που θα το πάρει?
Α ρε γατακια.....:bawl:
Αυτο το caster angle=20°, trail=74mm και το 190/55 πισω λαστιχο δεν βλεπω να προκαλεσε καμια εκπληξις!
Θα προκαλεσει ομως στο δρομο. Το μηχανημα φτιαχτηκε για να στριβει.
Καποια στιγμη θα τα βλεπετε στον καθρεφτη και θα κανετε στη παντα :evil:
Α ρε γατακια.....:bawl:
Αυτο το caster angle = 20° και το 190/55 πισω λαστιχο δεν βλεπω να προκαλεσε καμια εκπληξις!
Θα προκαλεσει ομως στο δρομο. Το μηχανημα φτιαχτηκε για να στριβει.
Καποια στιγμη θα τα βλεπετε στον καθρεφτη και θα κανετε στη παντα :evil:
Και οι σκουπιδιάρες πάνε γρήγορα.
υ.γ. Δεν έχουμε καθρέφτες, δεν μας περνάει τίποτα.
pipe_smoker
10/11/2017, 08:02
Δε μας φτάνανε όλα τ'άλλα, τώρα θα πρέπει να κοιτάμε τον αέρα και σε 3ο λάστιχο δηλαδή?......
giorgosb
11/11/2017, 02:18
Η αλήθεια είναι ότι χέστηκε η οικουμένη για το τι νομίζουμε και πιστεύουμε. Κανείς δεν δίνει σημασία. Μονό εμείς.
Επί του προκειμένου, το Triken είναι ένα όχημα. Στα π@π@ρι@ της Yamaha αν μας αρέσει ή δεν μας αρέσει. Αυτό που την ενδιαφέρει είναι να πουλήσει και θα πουλήσει, τουλάχιστον σε όσους δεν βάζουν ταμπέλες, δεν έχουν παρωπίδες και απλά γουστάρουν το fun της όλης ιδέας που συνοψίζεται στο ότι "παίρνω κλίσεις για να στρίψω, έχω γκάζι και ο αέρας με χτυπά στη μουτσούνα". Τώρα αν λέγεται μοτοσυκλέτα το όχημα αυτό ή θεριζοαλωνιστική και αν αυτό είναι "μοτοσυκλετισμός" (ξανά wtf?) ή πλέξιμο, τι να σας πω; Θα σας γελάσω.
Δεν ξερω αν θα προκαλει τα ιδια συναισθηματα το NIKEN, αλλα κατα πολυ μεγαλο ποσοστο για μενα αυτο ειναι μοτοσυκλετισμος. Δεν το παραθετω σαν ορισμο αλλα το βρισκω περιεκτικο (περιοδικο 2ΤΡΟΧΟΙ, 27 Φεβρουαριου 1993)
Τι είναι μοτοσικλέτα;
TOY: Ν.Σ. ΖΑΛΜΑ
O καθένας έχει τις δικές του απαντήσεις....
Πρωτίστως όμως, είναι γένους θηλυκού. Ως εκ τούτου είναι:
H τελετή, σαν ταξιδεύεις το βράδυ μοναχός μακριά από αστικά
κέντρα. H προετοιμασία του συνόλου (αναβάτης - μοτό), η
μοναξιά, εκείνο το μοναδικό συναίσθημα ελευθερίας και
ευφορίας. H αίσθηση ότι πλέεις στο φαρδύ εθνικό δίκτυο με
οδηγό τη δέσμη από τα φώτα σου. Αργότερα, όταν τα πλάτη του
δρόμου μικρύνουν, οι μουαγιέν θα πέσουν, οι αλλαγές στο
κιβώτιο θα πολλαπλασιαστούν, μα τα σκοτεινά χιλιόμετρα θα
συνεχίσουν να περνούν ακατάπαυστα κάτω από τους τροχούς.
H ύπουλη ανησυχία της κυκλοφορίας μέσα στην πόλη. Το
προαίσθημα του ατυχήματος. H απειλή του τραυματισμού ή του
μοιραίου. H αντιμετώπιση των πάντων ως πιθανών αιτίων. Οι
κακοί χρήστες οτιδήποτε κινούμενου δυστυχώς είναι πολλαπλά
επικίνδυνοι και υποψήφιοι εγκληματίες σπάνια τιμωρούμενοι.
H μυρουδιά του βρεγμένου δάσους, του σκαμμένου χώματος, η
εκρηκτικότητα και η οσμή του καυσαέριου των δίχρονων, η
αρμονία της πλαγιολίσθησης, η χαρά της ισορροπίας στον πίσω
τρόχο, αυτή η μυστήρια μελαγχολία, όταν ατενίζεις μούσκεμα από
τη βροχή, τη θέα από το ύψωμα που σε ανέβασε εκείνο το
χωμάτινο μονοπάτι.
H θέα του τετράφαρδου πίσω τροχού ενός σούπερ μπάικ. H
μεταλλική και άγρια όψη της τεχνολογίας. H αντίληψη της
αστραπιαίας κάλυψης των αποστάσεων. Το δέος των εξώκοσμων
επιδόσεων, γιατί όπως και να το κάνουμε, ο σεβασμός ξεκινά από
το φόβο.
H απέραντη αγάπη για όλα τα απολύτως προσωπικά αντικείμενα που
θα σε κρατήσουν ζεστό στο κρύο, όρθιο στο δρόμο, ζωντανό στην
πτώση, κύριο στον κόσμο.
H ζέστη, το ψύχος, η υγρασία, οι αλλαγές της εποχής, οι
μυρουδιές της φύσης, το καυσαέριο των προπορευομένων, οι
ψιχάλες, οι νυφάδες, είναι παντοτινοί σύντροφοι του αναβάτη,
που πρώτος από όλους τους αυτοκινούμενους νιώθει τις εκφράσεις
του περιβάλλοντος και τις μεταβολές του.
H αναγούλα που αισθάνεσαι στους διαδρόμους των νοσοκομείων,
καθώς περιμένεις να κολλήσουν τα κομματιασμένα οστά του φίλου,
το τρέμουλο και το άδειασμα που σε περικυκλώνει στα
νεκροταφεία στο αντίκρυσμα της μάνας εκείνου που χάθηκε.
H ανάγκη που σε κάνει να ψάχνεις κάτω από το λιοπύρι του
καύσωνα να βρεις τη σκιά του φανοστάτη καθώς περιμένεις στο
κόκκινο και εκείνη η πνιγηρή ασφυξία όταν περνάς δίπλα από την
εξάτμιση του λεωφορείου που αγκομαχάει να βγάλει το δρομολόγιο
γεμάτο από κόσμο.
H σιγουριά, που θα σου δώσει πραγματικά μόνο η εμπειρία. Γιατί
όπως και να το δούμε, η επιβίωση είναι μια δύσκολη υπόθεση.
Πρέπει δυστυχώς να περάσει μέσα από τα επικίνδυνα μονοπάτια
του ενθουσιασμού, και το χειρότερο, από την αφηρημάδα, την
επιπολαιότητα, την αδιαφορία των άλλων...
el_hymador
13/11/2017, 00:49
Ερωτήσεις για ψάξιμο...
Το Niken διατηρεί παράλληλα τα καλάμια των μπροστινών τροχών όταν στρίβει;
Τι σκατά είναι το "Ackerman steering" που αναφέρουν στα τχ; Ε;
Αν τελικά ισχύει η μη παραλληλία των καλαμιών γιατί έχει βάση και θέση σε ένα όχημα σαν και αυτό;
και μια τελευταία ερώτηση:
Όταν θα σας τσαγιώνει στα στροφιλίκια τι δικαιολογία θα χρησιμοποιείτε;
el_hymador
13/11/2017, 00:52
Δεν ξερω αν θα προκαλει τα ιδια συναισθηματα το NIKEN, αλλα κατα πολυ μεγαλο ποσοστο για μενα αυτο ειναι μοτοσυκλετισμος. Δεν το παραθετω σαν ορισμο αλλα το βρισκω περιεκτικο (περιοδικο 2ΤΡΟΧΟΙ, 27 Φεβρουαριου 1993)
Τι είναι μοτοσικλέτα;
TOY: Ν.Σ. ΖΑΛΜΑ
O καθένας έχει τις δικές του απαντήσεις....
Πρωτίστως όμως, είναι γένους θηλυκού. Ως εκ τούτου είναι:
H τελετή, σαν ταξιδεύεις το βράδυ μοναχός μακριά από αστικά
κέντρα. H προετοιμασία του συνόλου (αναβάτης - μοτό), η
μοναξιά, εκείνο το μοναδικό συναίσθημα ελευθερίας και
ευφορίας. H αίσθηση ότι πλέεις στο φαρδύ εθνικό δίκτυο με
οδηγό τη δέσμη από τα φώτα σου. Αργότερα, όταν τα πλάτη του
δρόμου μικρύνουν, οι μουαγιέν θα πέσουν, οι αλλαγές στο
κιβώτιο θα πολλαπλασιαστούν, μα τα σκοτεινά χιλιόμετρα θα
συνεχίσουν να περνούν ακατάπαυστα κάτω από τους τροχούς.
H ύπουλη ανησυχία της κυκλοφορίας μέσα στην πόλη. Το
προαίσθημα του ατυχήματος. H απειλή του τραυματισμού ή του
μοιραίου. H αντιμετώπιση των πάντων ως πιθανών αιτίων. Οι
κακοί χρήστες οτιδήποτε κινούμενου δυστυχώς είναι πολλαπλά
επικίνδυνοι και υποψήφιοι εγκληματίες σπάνια τιμωρούμενοι.
H μυρουδιά του βρεγμένου δάσους, του σκαμμένου χώματος, η
εκρηκτικότητα και η οσμή του καυσαέριου των δίχρονων, η
αρμονία της πλαγιολίσθησης, η χαρά της ισορροπίας στον πίσω
τρόχο, αυτή η μυστήρια μελαγχολία, όταν ατενίζεις μούσκεμα από
τη βροχή, τη θέα από το ύψωμα που σε ανέβασε εκείνο το
χωμάτινο μονοπάτι.
H θέα του τετράφαρδου πίσω τροχού ενός σούπερ μπάικ. H
μεταλλική και άγρια όψη της τεχνολογίας. H αντίληψη της
αστραπιαίας κάλυψης των αποστάσεων. Το δέος των εξώκοσμων
επιδόσεων, γιατί όπως και να το κάνουμε, ο σεβασμός ξεκινά από
το φόβο.
H απέραντη αγάπη για όλα τα απολύτως προσωπικά αντικείμενα που
θα σε κρατήσουν ζεστό στο κρύο, όρθιο στο δρόμο, ζωντανό στην
πτώση, κύριο στον κόσμο.
H ζέστη, το ψύχος, η υγρασία, οι αλλαγές της εποχής, οι
μυρουδιές της φύσης, το καυσαέριο των προπορευομένων, οι
ψιχάλες, οι νυφάδες, είναι παντοτινοί σύντροφοι του αναβάτη,
που πρώτος από όλους τους αυτοκινούμενους νιώθει τις εκφράσεις
του περιβάλλοντος και τις μεταβολές του.
H αναγούλα που αισθάνεσαι στους διαδρόμους των νοσοκομείων,
καθώς περιμένεις να κολλήσουν τα κομματιασμένα οστά του φίλου,
το τρέμουλο και το άδειασμα που σε περικυκλώνει στα
νεκροταφεία στο αντίκρυσμα της μάνας εκείνου που χάθηκε.
H ανάγκη που σε κάνει να ψάχνεις κάτω από το λιοπύρι του
καύσωνα να βρεις τη σκιά του φανοστάτη καθώς περιμένεις στο
κόκκινο και εκείνη η πνιγηρή ασφυξία όταν περνάς δίπλα από την
εξάτμιση του λεωφορείου που αγκομαχάει να βγάλει το δρομολόγιο
γεμάτο από κόσμο.
H σιγουριά, που θα σου δώσει πραγματικά μόνο η εμπειρία. Γιατί
όπως και να το δούμε, η επιβίωση είναι μια δύσκολη υπόθεση.
Πρέπει δυστυχώς να περάσει μέσα από τα επικίνδυνα μονοπάτια
του ενθουσιασμού, και το χειρότερο, από την αφηρημάδα, την
επιπολαιότητα, την αδιαφορία των άλλων...
Με κάθε σεβασμό, αλλά τέτοιο cheesy κείμενο, μπορεί να γραφτεί και για ένα μουστοκούλουρο ή για μια αξίνα.
taisteal
13/11/2017, 00:56
Εμείς πηγαίνουμε σε στροφιλίκια εκτός πόλεων,και εκεί δεν πάνε οι σκουτεράδες.
Άσε που με τις κουβέρτες που βάζουν να μην κρυώνουν τα ποδαράκια δεν μπορούν να στρίψουν
Τα άλλα ας τα απαντήσουν οι ειδικοί
:D
Ερωτήσεις για ψάξιμο...
Το Niken διατηρεί παράλληλα τα καλάμια των μπροστινών τροχών όταν στρίβει;
Τι σκατά είναι το "Ackerman steering" που αναφέρουν στα τχ; Ε;
Αν τελικά ισχύει η μη παραλληλία των καλαμιών γιατί έχει βάση και θέση σε ένα όχημα σαν και αυτό;
και μια τελευταία ερώτηση:
Όταν θα σας τσαγιώνει στα στροφιλίκια τι δικαιολογία θα χρησιμοποιείτε;
Ανησυχίες που έχει κάποιος στις 2 το πρωί :lol:
Σε ένα αυτοκίνητο επάνω στην στροφή ο εξωτερικός τροχός πρέπει θεωρητικά να στρίβει λιγότερο από τον εσωτερικό και παράλληλα να έχει μεγαλύτερη ταχύτητα(διαγράφουν διαφορετικά τόξα μεταξύ τους)
Το 2ο πρόβλημα το λύνει το διαφορικό. Για το 1ο τα σημεία περιστροφής των ακρόμπαρων είναι λίγο πιο μέσα από τα σημεία περιστροφής των τροχών.
Ενώνοντας τα 4 σημεία περιστροφής (ακρόμπαρα-πλήμνη των τεσσάρων τροχών) και κοιτώντας από επάνω βλέπεις ένα τραπέζιο και όχι ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο.
Όλο αυτό δημιουργείται ώστε στρίβοντας οι εσωτερικοί τροχοί να παίρνουν την κλίση που πρέπει.
Βέβαια η γεωμετρία δεν είναι (μάλλον) η ίδια για όλα τα αυτοκίνητα. Λογικά ανάλογα με την αίσθηση που θέλει να δώσει ο καθένας στο τιμόνι αλλάζει και τα μήκη.
Εάν υπήρχαν ειδικοί στην Ελλάδα θα φτιάχναμε και κανά αυτοκίνητο.
Υποθέτω ότι με +50 κιλά το Niken είναι πολύ βαρύ για να τσαγιάσει εύκολα το απλό tracer.
Η δικαιολογία θα είναι πολύ απλή. Κοστίζοντας το διπλάσιο από το tracer (που γίνεται η σύγκριση γιατί σε αυτό βασίζεται το υπόλοιπο μηχανάκι)
θα πρέπει να δικαιολογηθεί αυτή η διαφορά τιμής
Έτσι για την συζήτηση και τα σουπερ εντουρο όταν είχαν πρωτοβγεί αρχές του αιώνα μας όλοι απορούσαν το λόγω υπάρξης μια μοτοσυκλέτας 240 κιλών με ψηλές αναρτήσεις και χίλια κυβικά (βλέπε Varadero) Ωστόσο ο καιρός έδειξε ότι το κοινό τις προτιμά ενω όταν η ΚΤΜ παρουσίασε το adventure δημιουργήθηκε φανατικό κοινό παρά τα προβλήματα που έβγαλε.
Το niken είναι ενας πρωτοπόρος. Οπως και το integra της honda και το άλλο ξεχνάω το όνομα του που είναι adventure scooter (παλι honda).
Η υπάρχουσα υλοποίηση έχει ατέλειες και μειονεκτήματα συγκριτικά με τις συμβατικές μοτοσυκλέτες. Όπως επίσης και αδιαμφισβητητα πλεονεκτήματα.
Προσωπικά δεν μου κάνει. Αλλά αν σε μια τετοια υλοποίηση εμπλεκόταν με κάποιο τρόπο η κίνηση στους εμπρός τροχούς, είτε υδραυλικά (project 2x2 yamaha ttr) είτε ηλεκτρικά όπως κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανιές στα ακριβά μοντέλα τους και είχες ενα μοτόρι 1000άρι που κινείται στη κίνηση με καταναλώσεις 3λίτρα τότε ίσως να το εβλεπα αλλιώς (προυπόθεση να υπάρχουν και τα φράγκα...)
Δεινόσαυρος
13/11/2017, 15:06
Δοκιμές κάνουν οι άνθρωποι, δουλειά τους είναι, δεν είναι δα και κατακριτέο.
Άλλα πιάνουν, άλλα δεν πιάνουν. Ποιος θυμάται GTS1000; Aν και σε γενικές γραμμές οι αποτυχίες της μάμα-Γιάμα είναι σχετικά λίγες. Τα άλλα τρίκυκλα τύπου mp3, τα tricity πιάσαν μια χαρά.
Αν είχα λεφτά να ημουν συλλέκτης, θα τόπαιρνα. Όχι σαν υποκατάστατο μοτσυκλέτας, αλλά σαν αυτό που είναι. Σίγουρα καλύτερη ιδέα από βλακείες στυλ Can-Am.
Σε αληθινές καινοτομίες, καμμιά φορά μου φαίνεται οτι η Γιαμάχα είναι πιο μπροστά κι απο την Χόνδα.
Κάτσε να το βγάλουν και με τον ηλεκτρονικό εγκέφαλο του Ρόσσι...
Απ'ο,τι φαινεται η Yamaha εχει παρει στα σοβαρα την υποθεση τρικυκλη μοτοσυκλετα και βλεπει μελλον στο συγκεκριμενο κομματι της αγορας. Αυτο δειχνει τουλαχιστον η προσφατη εξαγορα πατεντων μιας μικρης νορβηγικης εταιρειας που ασχολειται με το αντικειμενο.
http://www.motorcycledaily.com/2018/01/yamaha-purchases-three-wheeler-patents-from-norwegian-firm/
Αμα ξυνεις γονατο με τρικυκλο μετραει; :rolleyes:
392043
skylaros
10/01/2018, 02:14
Η πρόσθεση περισσότερων σημείων επαφής με το δρόμο για την επίτευξη καλύτερης πρόσφυσης ακόμα και σε άριστη άσφαλτο για την επίτευξη υψηλών ταχυτήτων σε στροφές (μια συνεχή αλλαγή διεύθυνσης δηλαδή) δεν είναι καινούργια 392051
lleonidas
16/04/2018, 20:14
394969
394970
394971
lleonidas
27/04/2018, 13:07
H τιμή του Niken στο Χονγκ-Κόνγκ είναι στα HK$168,800, δηλαδή 17.600€.
Στο Χονγκ-Κονγκ η YZF-R1 κοστίζει 20.600€, πολύ κοντά στην τιμή που πωλείται και στην Ελλάδα.
Οι περισσότερες μοτοσυκλέτες είναι περίπου κατα 10% ακριβότερες στο Χονγκ-Κονγκ συγκριτικά με την Ευρώπη και με βάση αυτό το κριτήριο, είναι πιθανό το Niken να έρθει με τιμή που θα υπερβαίνει τα 16.000€.
Η Yamaha θα δέχεται τις πρώτες διαδικτυακές παραγγελίες από τις 17/5.
Πηγή (https://www.motorcycle-magazine.com/first-hint-yamaha-niken-price/)
Και γιατι να μην παρεις ενα οποιοδήποτε boxer και να του προσαρμόσεις βοηθητικές ρόδες κάτω αππ τους κυλίνδρους?
Κατι πραγματικα καινοτομο στον χωρο των μοτοσυκλετων...σιγουρα αναμενω προσωπικα να το οδηγησω και ελπιζω οι γιαπωνιεζιοι να εχουν κανει μια καλη υλοποιηση...
lleonidas
16/05/2018, 22:03
Στα 15.900€ η τιμή (https://niken.yamaha-motor.eu/el-GR/registration) του στην Ελλάδα.
Θα διατίθεται μέσω ενός διαδικτυακού συστήματος κρατήσεων.
Εμείς πηγαίνουμε σε στροφιλίκια εκτός πόλεων,και εκεί δεν πάνε οι σκουτεράδες.
Άσε που με τις κουβέρτες που βάζουν να μην κρυώνουν τα ποδαράκια δεν μπορούν να στρίψουν
Τα άλλα ας τα απαντήσουν οι ειδικοί
:D
Με εξαιρεσεις παντα ! ε!!:D
Έγινε και η 1η παρουσίαση-τεστ
Εδώ έχει και αγγλικούς υπότιτλους https://www.youtube.com/watch?v=mN-_KP5_toY
Έγινε και η 1η παρουσίαση-τεστ
Εδώ έχει και αγγλικούς υπότιτλους https://www.youtube.com/watch?v=mN-_KP5_toY
Ένα πράγμα κρατάω απ'το βίντεο:ο Ιταλός μιλούσε 10 λεπτά και ο υπότιτλος έμενε ίδιος.Τι φάση; Είναι τόσο "φλύαρη" γλώσσα τα Ιταλικά;
Έγινε και η 1η παρουσίαση-τεστ
Εδώ έχει και αγγλικούς υπότιτλους https://www.youtube.com/watch?v=mN-_KP5_toY
Τελικα δε μας ειπε, σουζα κανει; Το TC απενεργοποιειται παντως.
Ένα πράγμα κρατάω απ'το βίντεο:ο Ιταλός μιλούσε 10 λεπτά και ο υπότιτλος έμενε ίδιος.Τι φάση; Είναι τόσο "φλύαρη" γλώσσα τα Ιταλικά;
Αν και τα ιταλικα μου ειναι πολυ σκουριασμενα, νομιζω πως στα σημεια που "κολλουσε" η μεταφραση απλα πλατειαζε ο παρουσιαστης. Δηλαδη ελεγε το ιδιο πραγμα με διαφορετικα λογια, οποτε στη μεταφραση εγραφε το συμπερασμα οσων ελεγε βασικα.
Έχει 50κιλά επιπλέον του Tracer 900 (και σχεδόν 70 από το MT09) και μάλιστα σχετικά μακρυά από το κέντρο βάρους (διπλοί τροχοί και διάφορα παραφερνάλια στον μπροστά άξονα).
Η σπιρτάδα των απλών 90αριών θα είναι σίγουρα μειωμένη (σαν να έχεις την γυναίκα σου μόνιμα επάνω στο Tracer), η κατανάλωση σίγουρα αυξημένη και οι σούζες θα είναι εφικτές από αυτούς που σηκώνουν και Super-Τenere.
Τα power-wheelies των απλών θα έχουν εξαφανιστεί σίγουρα.
Ένα ακριβό ιδιαίτερο παιχνίδι για αυτούς που θέλουν να ξεχωρίζουν. Η ασφάλεια (προσωπική άποψη!) είναι απλά μια δικαιολογία. Τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται μέσα και γύρω από την πόλη
και το κεφάλι σου εξακολουθεί να είναι εκτεθειμένο στου κινδύνους. Η περισσότερη πρόσφυση μάλλον θα είναι μεγαλύτερος κίνδυνος για τους αδαείς που νομίζουν ότι θα κάνουν ότι θέλουν όπως θέλουν.
Η μετάφραση του moto.it πάντα έτσι είναι . 30 λέξεις για 5 λεπτά ομιλίας.
Πιο πολύ για οφθαλμόλουτρο προσφέρεται.
basilis_k6
20/05/2018, 18:45
νομιζω η αμερική ειναι η αγορά που εστιάζει. εκει τα γουστάρουν αυτα.
Εαν τρακαρεις το μπροστινο συστημα στο Niken, ποσο να κοστιζει αραγε να βαλεις 2 πιρουνια, και 2 ζαντες???
Εαν τρακαρεις το μπροστινο συστημα στο Niken, ποσο να κοστιζει αραγε να βαλεις 2 πιρουνια, και 2 ζαντες???
Λογικα βγαινει ολικη το αμαξι στο οποιο χτυπησες μαζι με το Niken.
doctoras
23/05/2018, 17:08
https://goo.gl/images/Bvgrwt
Αν παρει κλίση, την έκατσες..
lleonidas
08/06/2018, 17:17
Το NIKEN Tour (http://www.bikeit.gr/articles/world-news/15744-nea-kosmou-2018-yamaha-niken-tour-odigiste-tin-epanastasi.html) έρχεται στην Ελλάδα, στον πρώτο σταθμό της Πανευρωπαϊκής περιοδείας του και δίνει την ευκαιρία της οδήγησης της τρίτροχης μοτοσυκλέτας NIKEN σε επιλεγμένους δρόμους γεμάτους στροφές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Η διάρκεια της διαδρομής υπολογίζεται σε 40-45 λεπτά.
Το NIKEN Tour στην Αθήνα θα διεξαχθεί στις 16-17 Ιουνίου 2018, στην ακόλουθη διεύθυνση:
Ακτή Ανδρέα Παπανδρέου, Λιμάνι Λαυρίου
Πάρκινγκ Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου - πίσω από το Ρολόι
19500 Λαύριο
Στην Θεσσαλονίκη το NIKEN Tour αναμένεται στις 20.6.2018.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Για να λάβετε μέρος θα πρέπει να φέρετε μαζί σας:
• Δίπλωμα οδήγησης μοτοσυκλέτας
• Κράνος, τζάκετ, μακρύ παντελόνι, μπότες ή κλειστά παπούτσια και γάντια
• Να είστε εκεί 20 λεπτά πριν την ώρα εγγαφής σας για σύντομη εκπαίδευση/παρουσίαση της μοτοσυκλέτας και ολοκλήρωση εγγραφής.
Δηλώσεις συμμετοχών εδώ (https://www.eventbrite.com/e/yamaha-niken-tour-registration-46646401643) .
bros 650
08/06/2018, 21:20
Οδηγω το tricity 155 το πηρα για την δουλεια μεσα στην πολη.το πηρα γιατι παντου εγραφαν για το ποσο πιο ασφαλές είναι σε σχέση με ενα απλο σκουτερ και γω ηθελα να μειωσω οσο το δυνατον πιο πολυ την πιθανοτητα μια χαζοπτωση να με βγαλει εκτος δουλειας για λιγες εως πολλες μερες.Λοιπον μετα απο ενα μηνα συμβιωσης τα περιοδικα εχουν δίκιο σου δινει μεγαλη αισθηση ασφαλειας τοσο μεγαλη που σε καποια φαση γινεται μειονεκτημα γιατι " ξεφευγεις" και οδηγεις με παραπανω απο οσο επιτρεπει ο δρομος και οι συνθηκες κυκλοφοριας.Μεγαλη εντυπωση μου εκαναν τα φρενα για σκουτερ ριχνεις αγκυρες καλο θα ηταν οταν βγουν τα τεστ για το Niken να δειτε λιγο και την απόσταση φρεναρισματος. Στις στροφες οποτε γλιστραει ο ενας τροχος το μαζευει ο αλλος ασυνησθητα κανεις και αναποδο τιμονι σαν αντιδραση στους αθλιους δρομους της πολης που ο συντελεστης τριβης ειναι 0 ειναι αψογο.Στο ισιαδι οταν εχεις αρκετα χιλιομετρα 90 εχεις μια αισθηση πλευσης στο τιμονι νιωθεις τους δυο τροχους να κινουνται με διαφορετικη συχνοτητα πανω κατω στο tricity που η ταχητητα ειναι μικρη δεν σε ενοχλει στο Niken που θα μπορεις να αναπτυξεις μεγαλη ταχυτητα δεν ξερω πως θα ειναι.Προσοχη δεν αισθανεσαι κινδυνο αλλα εχεις διαφορετικη αισθηση στο τιμονι.Στις πολυ μικρες ταχυτητες οταν στριβεις εχει την ταση να πεφτει προς τα μεσα της στροφης οπως στα τσοπερ οποίος εχει οδηγησει θα καταλαβει τι εννοώ. Η γνωμη μου ειναι οτι το Niken εχει να προσφερει πολλα στον μεσο αναβατη γιατι του προσφερει την ευχαρίστηση της οδήγησης μια μοτοσυκλετας αυξανοντας τα περιθωρια ασφαλειας ειδικα για εδω στην Ελλαδα με τους αθλιους δρομους ειναι ταμαμ.
lleonidas
16/06/2018, 06:14
Σήμερα ξεκινάει το Niken Tour...οι δημοσιογράφοι από τα ελληνικά Μέσα που το οδήγησαν πρώτοι στους ελληνικούς δρόμους (Λαύριο-Ανάβυσσος-Σούνιο) γράφουν διθυραμβικά σχόλια, ιδίως για το μπροστινό του.
Πηγή 1 (http://www.bikeit.gr/test-bikes/street-test-bikes/yamaha-street-test/15831-dokimes-motosykleton-2018-yamaha-niken-proti-epafi-lavrio-demo-tour.html)
Πηγή 2 (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/yamaha-niken-odigisame-kai-stin-ellada)
396498
telegonos
16/06/2018, 11:15
Εμένα μάρεσε η ξανθούλα πάντως (στο λινκ2) :D
Σήμερα ξεκινάει το Niken Tour...οι δημοσιογράφοι από τα ελληνικά Μέσα που το οδήγησαν πρώτοι στους ελληνικούς δρόμους (Λαύριο-Ανάβυσσος-Σούνιο) γράφουν διθυραμβικά σχόλια, ιδίως για το μπροστινό του.
Πηγή 1 (http://www.bikeit.gr/test-bikes/street-test-bikes/yamaha-street-test/15831-dokimes-motosykleton-2018-yamaha-niken-proti-epafi-lavrio-demo-tour.html)
Πηγή 2 (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/yamaha-niken-odigisame-kai-stin-ellada)
Ρε λες;.. Πιο fun to ride από το ΜΤ-09 λέει.:eek:
Τετάρτη πάω για το test ride, για να δούμε. Μου έχει εξάψει την περιέργεια αν μη τι άλλο.
lleonidas
16/06/2018, 12:13
Άντε και όσοι θα πάτε, γράψτε εντυπώσεις από τα κορίτσια και το όχημα!
kemmotar
19/06/2018, 11:04
Άντε και όσοι θα πάτε, γράψτε εντυπώσεις από τα κορίτσια και το όχημα!
το οδηγησα την 1η μερα του πανευρωπαικου τουρ που ξεκινησε στο λαυριο. ημερα σαββατο πρωι 11 η ωρα και με πολυ πολυ βροχη... μουλιασαμε
το μηχανακι ειναι καθαρο fun bike, μολις ξεκινησεις εξαφανιζεται το βαρος (263 κιλα νομιζω), εχει πολυ καλη θεση και εργονομια, οι καθρεφτες περιεργοι χαμηλα στο υψος της μανετας, προστασια μηδενικη ειναι σαν γουρουνα...
το πισω φρενο δουλευει πολυ σωστα και δυνατα. θελει λιγο εξοικιωση οταν ξεκινας να το ριχνεις αισθανεσαι το βαρος του. παιρνει μεγαλες κλισεις (πανω απο 45 επισημα που λενε τα χαρτια) αλλα δεν μπορεσαμε να το δοκιμασουμε σε οριακες συνθηκες λογω καιρου, αξιζει να σημειωθει πως οι πλοηγοι ηταν αρκετα ανεκτικοι λογω καιρου πχ εγω ακολουθουσα τον πλοηγο, 1ος απο το κονβοι και πηγαιναμε μεσα στην πλυμηρα στους δρομους του λαυριου σουνιου στροφιλικι με 100.... ενας καταφερε στο πρωτο γκρουπ 10 η ωρα που ξεκινησε να το ριξει κατω με αριστερο lowside.
αν θα το επαιρνα σαν κανονικη μηχανη οχι γιατι δεν θα χωραει ευκολα με διηθηση... επισης το κοστος για επισκευες μπροστινων τακακια σκατουλακια δεν ξερω που θα ειναι. ειναι ομως σιγουρα αφετηρια για πολλα μελλοντικα προτζεκτ. μπραβο στην γιαμαχα που το εβγαλε στην παραγωγη... σε στεγνο οδοστρωμα θα κανει πολλα μηχανακια να κλαψουν. και ναι ειναι και οδηγιεται σαν μηχανη, ο κωλος απιστευτα παιχνιδιαρικος μπορεις να εισαι μονιμως σε drift mode και ολισθηση του πισω τροχου, μολις κοψεις το γκαζι μαζευεται απευθειας...
εχει διαφορετικο πιο ομαλο στροφαλο απο τα μτ09, για καλυτερο και προοδευτικοτερο απλωμα της ροπης.
lleonidas
19/06/2018, 11:12
Ενδιαφέρον!
Τα καρεκλοπόδαρα βεβαια που έριχνε, υποθέτω πως σας έκαναν όλους πιο επιφυλακτικούς.
Άραγε θα πουλήσει στην Ελλάδα; Πιστεύω ότι θα μπορούσε να βρει ένα κοινό αλλά η τιμή είναι υψηλή.
Δεν ξέρω αν είναι κουτή η απορία αλλά θα απαιτείται δίπλωμα μοτοσυκλέτας για να οδηγηθεί ή μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου όπως κάποια άλλα τρίτροχα;
kemmotar
19/06/2018, 12:11
Ενδιαφέρον!
Τα καρεκλοπόδαρα βεβαια που έριχνε, υποθέτω πως σας έκαναν όλους πιο επιφυλακτικούς.
Άραγε θα πουλήσει στην Ελλάδα; Πιστεύω ότι θα μπορούσε να βρει ένα κοινό αλλά η τιμή είναι υψηλή.
Δεν ξέρω αν είναι κουτή η απορία αλλά θα απαιτείται δίπλωμα μοτοσυκλέτας για να οδηγηθεί ή μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου όπως κάποια άλλα τρίτροχα;
ναι αυτο λεω οτι δεν μπορουσαμε να πιεσουμε παραπανω. παντως ακομα και ετσι! με το δικο μου μηχανακι που το εχω 3 χρονια και το ξερω πολυ καλα!!! ετσι δεν θα πηγαινα! θα εκοβα πολυ παραπανω. σου δινει μεγαλη αισθηση ασφαλειας και προσφυσης...
απαιτειται διπλωμα μηχανης! η τιμη ειναι ναι ψηλη στα 15.000 κοντα επιλογες πολλες. νομιζω το κανεις ειδικη παραγγελια, δεν ειναι μηχανακι που θα ερθει βιτρινατο (μπορει να απατωμαι).
Προσπαθω να κανω εικονα πώς καταφερε το lowside ο μαστορας. Μιλαμε για κανονικο low; Δηλαδη το ξαπλωσε κατω ή απο την πολλη υποστροφη του τελειωσε ο δρομος και επεσε;
ego_o_idios
19/06/2018, 12:50
https://www.youtube.com/watch?v=2CGYukjM4Vg
Το δελτίο τύπου που έβγαλε η Yamaha αναφέρει:
«Πρόκειται για ένα μεγάλου κυβισμού υδρόψυκτο, τρικύλινδρο εν σειρά όχημα που ενσωματώνει την τεχνολογία Leaning Multi-Wheel (LMW). Ο σχεδιασμός του τού επιτρέπει να προσαρμόζεται σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης και να προσφέρει υψηλά επίπεδα σταθερότητας μέσα στις στροφές. Είναι απολαυστικό στη σπορ οδήγηση και καταφέρνει να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις σε δρόμους με συνεχόμενες στροφές. Το πλαίσιό του συνεργάζεται ιδανικά με το σύστημα της εμπρός ανάρτησης, όπου διπλά ανεστραμμένα πιρούνια στηρίζουν τροχούς 15 ιντσών, ενισχύοντας τη σπορ συμπεριφορά και την ποιοτική αίσθηση ταυτόχρονα."
Περισσότερες λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν στην έκθεση του Μιλάνο.
evgale i yamaha anapirika moto mpravo tis
Δεν θα βρει κοινό στην Ελλάδα αυτή η μοτοσυκλέτα.
kemmotar
20/06/2018, 07:51
Προσπαθω να κανω εικονα πώς καταφερε το lowside ο μαστορας. Μιλαμε για κανονικο low; Δηλαδη το ξαπλωσε κατω ή απο την πολλη υποστροφη του τελειωσε ο δρομος και επεσε;
δεν ημουν μπροστα, ηταν στο προηγουμενο γκρουπ και γυρισαν πισω αρον αρον! τι ειπαν στο μιλητο αναφερω.... τα υπολοιπα παιδια του γκρουπ ξαναμπηκαν στο επομενο. αλλαξαν και την διαδρομη αναγκαστικα μετα απο αυτο... ο τυπος απο οσο μας ειπαν, ηθελε να δει αμεσα τα περιθωρια προσφυσης της μηχανης... αν τον εκοβες μετα, αιμα δεν εβγαζε! τα μηχανακια ειχαν ολλανδικες και γερμανικες πινακιδες (ασχετο)
Εγώ πάντως το σκέφτομαι, αρκεί να βρεθούν τα μάνεϋ.... Με προβληματίζει αυτό που είπε παραπάνω, ότι στην διήθηση, δεν......... Φυσικά με μια τέτοια αγορά, θα χρειαστείς και το ανάλογο κράνος.... 396639
Και τo αναλογο stiker......
396640
https://motosport.com.gr/motosport/index.php/el/nea/item/1146-yamaha-niken-to-mellon-pou-den-zitisame-the-future-we-didn-t-ask-for
lleonidas
24/06/2018, 13:59
Στους αττικούς δρόμους από ελληνικό Μέσο.
https://youtu.be/4UMJ4i7qzb0?t=90
lleonidas
28/06/2018, 17:46
Σχέδια και για μικρό Niken (https://www.morebikes.co.uk/49682/revealed-heres-the-patents-for-yamahas-next-niken-and-its-an-mt-03-powered-leaning-three-wheeler/) με τον κινητήρα του ΜΤ-03.
μικρό Niken
Λογικο, μετα απο μια μεγαλη κουραδα, ακολουθουν και μερικες διακριτικες πορδιτσες.
bros 650
28/06/2018, 20:33
Αν δεν το οδηγησεις δεν μπορεις να εκφερεις γνωμη γιαυτη την μηχανη γιατι ειναι κατι εντελως το διαφορετικο.Το οδηγησα και επαθα πλακα απο την αισθηση ασφαλειας που σου δινει.Ο δρομος που καναμε το τεστ ηταν γνωστος αναβαση για περιστερα οσοι ειναι απο θεσσαλονικη τον ξερουν.Παρα το οτι οδηγουσα για πρωτη φορα μια ξενη μηχανη τον ανεβηκα πιο γρηγορα και παντα ενιωθα ασφαλης αν ηταν δικο μου μετα απο καιρο σίγουρα θα πετουσα.Ολοι οι αναβατες ειπαν μονο θετικα σχολια μετα την οδηγηση και πολλοι επαθαν πλακα οπως και γω.Ειναι πολυ καλη αλλα δεν κανει για καθημερινη χρηση μεσα στην πολη ειναι ογκωδης και προσωπικα για μενα εχει πολυ ψηλη σελα αλλα ετσι και αλλιως πιο χιλιαρι ειναι ανετο για μεσα στην πολη.Μου ειπαν οτι θα βγαλουν και αλλα μοντελα και το βρισκω λογικο μιας και πρεπει να βγαλουν τα λεφτα της πατεντας.Εγω πιστευω οτι θα πουλησει γιατι η ταση για πιο ασφαλεια ειναι γενικη σε ολους τους κατασκευαστες και το ΝΙΚΕΝ ειναι το πιο ασφαλες χιλιαρι που κυκλοφορει αυτη την στιγμη.Τον αργο οδηγο του δινει την δυνατοτητα με ασφαλεια να παει πιο γρηγορα και ο ικανος οδηγος με αυτην την μηχανη θα κανει παπαδες σε δημοσιο δρομο.
Tο δοκιμασα και εγω και μεσες ακρες συμφωνω μ'αυτα που λες, ΑΛΛΑ:
Εαν νοιωθεις οτι κινδυνευεις απο Low-side και βρισκεις εξτρα σιγουρια και ασφαλεια στο διπλο τροχο εμπρος ... απο καποιο σημειο και μετα, θα βρεις τον περιορισμο, στο πισω ελαστικο.
Οταν θα ερθει και ο διπλος τροχος πισω, θα λεμε αραγε τα ιδια?
Το οριο στον πισω τροχο ειναι πολυ πιο μακρια απο το οριο του μπροστινου...ακομα και με δυο ροδες μπροστα
lleonidas
14/07/2018, 12:21
Σχέδια και για μικρό Niken (https://www.morebikes.co.uk/49682/revealed-heres-the-patents-for-yamahas-next-niken-and-its-an-mt-03-powered-leaning-three-wheeler/) με τον κινητήρα του ΜΤ-03.
Νεότερες πληροφορίες (https://www.asphaltandrubber.com/rumors/mid-sized-niken-yamaha/) που επιβεβαιώνουν το σενάριο για το μικρό Niken.
Πιθανό να παρουσιαστεί στην EICMA.
lleonidas
08/01/2019, 17:29
Να και το πρώτο μεταχειρισμένο Niken (https://www.car.gr/19560433-yamaha-niken) ...2 μηνών με ελάχιστα χλμ.
Υποθέτω πως ο ιδιοκτήτης έχει μια σχετική οικονομική άνεση και πήρε ένα δίτροχο(εντάξει,τρίτροχο) το οποίο διαπίστωσε πολύ σύντομα ότι δεν του κάνει.
Απο κοντα ειναι σαν ενα τεραστιο ασχημο τρανσφορμερ. Το ειδα μια φορα στη yamaha που το ειχε παει καποιος για σερβις. Και πιο προσφατα στο δρομο.
KAWAMANRIDER
26/03/2021, 20:51
προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου , δεν θα μπω σε διαδικασία να αναφέρω τα περί μοτοσυκλετισμού , προσωπικά δεν το θεωρώ μοτοσυκλέτα , αλλά αν ήταν να προτιμήσω πρωτοπορία και τεχνολογική εξέλιξη σε τρεις τροχούς , θα πήγαινα ακόμα μερικά χρόνια μπροστά και εννοείται θα διάλεγα kawa :D
426782
badass φουτουριστικο καβλασακι
doctor_john
27/03/2021, 08:48
Ε δεν παμε καλα με αυτούς τους δίσκους.. πόσους έχουν κόψει επιτέλους.. :lol:
Ένα σπαθί λείπει ,ανέμελη χαίτη και γίναμε *weebos μαυτό το καφασάκι :lol:
*
426808
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.