View Full Version : Αγορά Suzuki Vstrom DL650
Καλησπέρα σε όλους.
Βρίσκομαι στην διαδικασία αναζήτησης Vstrom 650 2010-2012 λευκού. Είμαι κάτοχος Yamaha tMax 500 2011 και ειπα επιτέλους να κάνω την μετάβαση σε κανονική μοτοσυκλέτα .. θα ήθελα τις συμβουλές σας στο τι πρέπει να προσέξω στην μηχανή πριν την αγορά της και ένα καλό Συνεργειο εξουσιοδοτημένο Suzuki να αρχίσω να την πηγαίνω(μένω καλλιθεα) .. την Δευτέρα λογικά θα πάρω ένα vStrom 2012(Το πρώτο το κλασικό vstrom) λευκό με 55.000χλμ στην τιμή των 5.400€ .. θα ήθελα να μοιραστείτε τις γνώσεις σας μαζί μου και να με βοηθήσετε στην σωστή επιλογή γιατί χρόνια είναι η καψούρα μου το vStrom και επιτέλους είμαι πολύ κοντά του . Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Κωστας
Καλλιθεα Αττικής
basilis_k6
29/10/2017, 14:32
στο φορουμ του στρόμ λένε συνεχώς πολυ καλα λόγια για έναν motoR-evolution στον πειραια. Πάντως το 1ο στρόμ δεν αξίζει τοσα λεφτά. Είναι το ίδιο μηχανάκι απο το 2005 και μπορείς να πάρει ακριβώς το ίδιο με 3.400ευρώ πάλι με abs σε μοντέλο 07. Με τόσα λεφτα δεν θα έπερνα strom ουτως η άλλως.
TERRAMOTO
29/10/2017, 15:46
Αν δεν κάνω λάθος από το 12 βγήκε το επόμενο μοντέλο ,αυτό που έχεις δει πρεπει να είναι του 11 και απλά είχε μείνει στοκ-
Είναι πολλάτα 5400,εξουσιοδοτημενο καλό είναι του Σταθη στην Μαυρομιχάλη (Moto spirit )
Να κοιταξεις αν θελει γραναζια,αλυσιδα κ λαστιχα γιατί αυτα είναι ένα επιπλεόν κοστος απο τα 5400
Να έχει βιβλιαρακι σερβις για να τσεκαρεις τα χλμ
Επίσης να σου πω οτι σαν γκαζι είναι ενα κλικ παραπανω απο το τμαξ ,στο λεω γιατι εγω με το v strom τα τμαξ τα επιανα και τα περναγα μετα τα 120-130κλμ και τελικη με το ζορι190 (το λεω γιατι δεν ξερω τι ακριβως προσδοκεις απο το V STROM)
Είναι αξιοπιστο μηχανακι ,δε σπαει δε χαλαει,θα σε παει όπου θες και θα μπει κ λιγο στο χωμα,στην πολή κινειται ευκολα και παρα τον ογκο του θα περνας σχετικα ανετα αναμεσα απο τα αυτοκινητα
Απλα στην θεση σου θα κοιταζα το επομενο v strom ,μετα το 12,έχει κάποιες μικροαλλαγες μηχανκα και εμφανισιακα και δεν έχει βρωμισει τόσο ο τοπος όπως το αρχικο μοντελο που εμφανισιακα έχει το ιδιο Look απο το 2003..
Ευχαριστώ και τους δυο για τις άμεσες απαντήσεις σας .. το συγκεκριμένο vstrom που σας λέω πληρει όλα τα θέλω μου .. είναι σε λευκό χρωμα έχει πολλά έξτρα επάνω(βαλίτσα,κάγκελα,χούφτες,θερμαινομενες χειροκαβεσ,μεμβράνη) έχει καινούργια λάστιχα και γενικά είναι ένα πολύ προσεγμένο μηχανάκι .. δεν θέλω κάτι πιο παλιό γιατί έχουν πολλά χιλιόμετρα επάνω τους και είναι αρκετά ταλαιπωρημένα .. οπότε είστε σύμφωνοι στην επιλογή μου και στην μετάβαση από tMax σε vStrom ? Ένας πολύ βασικός λόγος είναι η κατανάλωση ... που έχω πολύ μεγάλο πρόβλημα με το Tmax..
basilis_k6
29/10/2017, 20:35
Βασικα το tmax νομιζα καιει λιγοτερα απο το στρομ. Δλδ ποσο καις και πως οδηγας ακριβως. Το στρομ στο χαλαρο ειναι 5-5μιση και αν τρεχεις ανεβαινει αρκετα.
Έκανα το ´´λάθος´´ και έβαλα βαριατορ malossi και από τότε καίω 9-10lt/100km χωρίς υπερβολή και χωρίς να τρέχω η να το ζορίζω .. με έχει τσακίσει και το δίνω από τα νεύρα μου .. γενικά το στρομ έχω ακούσει ότι είναι πολύ οικονομική μοτοσυκλέτα σε όλα του και σε κατανάλωση .. ισχύει;
basilis_k6
30/10/2017, 00:30
Έκανα το ´´λάθος´´ και έβαλα βαριατορ malossi και από τότε καίω 9-10lt/100km χωρίς υπερβολή και χωρίς να τρέχω η να το ζορίζω .. με έχει τσακίσει και το δίνω από τα νεύρα μου .. γενικά το στρομ έχω ακούσει ότι είναι πολύ οικονομική μοτοσυκλέτα σε όλα του και σε κατανάλωση .. ισχύει;
για την εποχή του ναι. τωρα υπάρχει το cb500x και το mt-07. δεν ειναι στρομ που πάει στην αφρική για σαφάρι και γυριζει πισω με 60 κιλά φορτίο αλλα ειναι πολύ καλα commuter.
costas81
30/10/2017, 07:48
Φίλε μου και πάλι είναι πολλά τα χρήματα που αναφέρεις για στρομ με τόσα χιλιόμετρα. Ψάξτο λίγο παραπάνω
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.