Σύνδεση

View Full Version : Πρώτη μηχανή : Aνάμεσα σε cbr 125, και άλλα αυτής της κατηγορίας



christos8989
29/10/2017, 15:32
Καλησπέρα στο φόρουμ!

Είμαι 28 χρονών, έχω δίπλωμα απεριορίστου, αλλά δεν έχω οδηγήσει μηχανή ποτε. Οδηγάω αυτοκίνητο 10 χρόνια και είμαι αρκετά συντηρητικός και προσεκτικός οδηγος, επομένως ψάχνω και κάτι αντίστοιχο σε μηχανή. Το θέμα είναι ότι και για λόγους οικονομικούς, αλλά και επειδή θέλω να δοκιμάσω το σπορ χαλαρά στη πολή να δω αν μου πάει, θέλω κάτι το οποίο να πληροί κάπως συγκεκριμένα κριτήρια που έχω θέσει.
1) Μέχρι 1200-1300 ευρώ
2) Απο 125 μέχρι 250
3) Nα μην είναι παπάκι η σκούτερ
Δεν έχω τίποτα ενάντια στα παπιά και τα σκούτερ, αλλά προτιμώ αφενός κάτι με ταχύτητες και αφετέρου κάτι το οποίο να πλησιάζει περισσότερο το τύπο της μοτοσυκλέτας.
Το θέμα ειναι τι "αξίζει" περισσότερο. Με ενδιαφέρει προφανώς η ασφάλεια η αυτονομία, η ευκολία στα ανταλλακτικά και η άνεση. Η εμφάνιση σε αυτή τη φάση όχι και τόσο.

Το πρόβλημα είναι το εξής : Βρισκώ πολλές αγγελίες πχ απο cbr 125, το οποίο και έχει κυκλοφορήσει πολύ και είναι αξιόπιστης μάρκας. Έιναι όμως όλα μοντέλα 10ετίας, με 30-40.000 km.
Από την άλλη πλευρά, στο ίδιο φάσμα τιμών, υπάρχει πληθώρα άλλων μηχανών 125,180,200 cc, μοντέλα του 15-16, με ελαχιστα η καθόλου km, τα οποία όμως ανήκουν σε άσχετες μάρκες, η τουλάχιστον δεν ανήκουν στις κλασσικές Yammaha, suzuki,kawasaki, honda.
Επομένως τι συμφέρει περισσότερο, να πάει κάνεις στα σίγουρα και να αγοράσει ένα cbr 10ετίας, η να ρισκάρει με μια λιγότερο γνωστή μάρκα ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

nobody
29/10/2017, 17:04
Καλησπέρα

Το yamaha ybr 125 σε ενδιαφέρει?Δι/οτι αν ναι,τ'οτε βρίσκεις σε αυτές τις τιμές και μοντέλο του 2012 ακόμα... Επίσης,το suzuki dr 125 sm

gory
29/10/2017, 20:36
Ybr 125 όπως είπε ο φίλος από πάνω και CBF 125 το οποίο έχει, θαρρώ, και πιο ξεκούραστη θέση οδήγησης απτό cbr.
Εγώ οδηγώ cbf 8ετιας, 3ο χέρι, δεν μου έχει κάνει κιχ.

I-want-a-moto
29/10/2017, 20:51
Τα 30-40 χιλ δεν ειναι πολλα και δε θα επρεπε να σε προβληματιζουν. Εγω πηρα ενα ybr 125 του 2005 με 50κ χιλ (και καλα) εχω κανει αλλα 6κ και δεν μου εχει βγαλει κιχ. Δεν ειναι ο κανονας αλλα να ξερεις τα χιλ δεν ειναι το παν. Σημασια εχει τη χρηση-συντηρηση εχει γινει. Τα cbr ειναι πολυ καλα μηχανακια αλλα τα προτιμουν οι πιτσιρικαδες οι οποιοι και τα σκιζουν οποτε εχουν μεγαλυτερες πιθανοτητες να σου βαλουν κατι. Τα κινεζικα/κορεατικα καλυτερα να τα αποφυγεις καθως η ποιοτητα τους ποικιλει και εχουν χαμηλη αξια μεταπωλησης. Αν ομως ενδιαφερεσαι για κινεζο κοιτα τα daytona και τα καπως ακριβα κατεμε sym. Η daytona εχει το panther το οποιο εχω οδηγησει και ειναι αρκετα καλο και το βρισκεις και πολυ φθηνα ακομα και καινουργιο. Με διπλωμα τι παιζει αληθεια? Εχεις? Θα βγαλεις? Αν βγαλεις θα παρεις μια ιδεα θα καταλαβεις αν θες 125 η 250. Αν πας για 250 δες cbf-ybr ειναι σχεδον τα ιδια. Γενικα περνα απο καμια μαντρα/εμπορο να δεις μοντελα να ανεβεις και να δεις τι σου κανει κλικ.

TsoliasGR
29/10/2017, 21:08
CBF 250 λόγω
1) παραπάνω κυβικών.
2) έχει αποδείξει οτι είναι αξιόπιστο
3) είναι για μένα ελαφρά πιο όμορφο απο το ybr 250
Δεν θα πήγαινα σε 125 γιατί σε δύναμη είναι σαν παπιά.Βέβαια στην οδήγηση αλλάζει η γεωμετρία και γενικά η εμπειρία αλλά γιατί να μην έχεις λίγο πιο πολλά αλογα να κάνεις και μια βόλτα πιο άνετα;
Έχω την εντύπωση οτι είναι λίγο πολύ τα ίδια στα ανταλλακτικά με τα 125.
Μην αγοράσεις sym wolf 125 είναι προβληματικό όπως ακούγεται εν αντιθέση με το 250 που είναι μια χαρά.
Και κάτι ακόμα...Έχω μηχανάκι του 12 με 41.000χλμ.Άρα δεν είναι τόσο πολλά όσο λές τα 40-50 χιλιάδες.Εξάλλου κάθε 45-50 χιλιάδες αλλάζουμε και αλυσιδογράναζα αν έχουν συντηρηθεί σωστά...Αν έχουν γυρισμένο κοντέρ είναι αλλο θέμα αυτό.
Βέβαια παίζει και ρόλο που τα έχουν κάνει (αλλά δεν νομίζω να βρείς πολλά να τα έχουν κάνει εκτός αστικού ιστού...).
Και να επανέλθω...Αφού θες κάτι σε τέτοιο στυλ το CBF-YBR 250 είναι μονόδρομος.Απλά να έχεις καλό μάστορα και να προτιμήσεις αυτό με το πιο "πλούσιο" ιστορικό (βλέπε book service/κτεο κτλπ).
Ότι και να πάρεις καλές βόλτες και πάντα όρθιος.

Υ.Γ. Ελπίζω να υπάρχει προστατευτικός εξοπλισμός.

ΤάκηςΜπ
29/10/2017, 22:39
εφόσον έχεις την δυνατότητα,μην πάρεις 125

christos8989
30/10/2017, 14:37
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Έχω δίπλωμα απεριρίστου εδώ και 10 χρόνια, το είδα βγάλει μαζί με του αυτοκινήτου, οπότε τυπικά οδηγάω τα πάντα. Το ybr 125 μια χαρά φαίνεται, ωστόσο το επιχείρημα που είπε ο φίλος πιο πάνω υπερ των cbf - ybr 250 το ακούω απο διάφορους, και αφου η διαφορά στη τιμή είναι είτε ανύπακρτή είτε ελάχιστη μάλλον θα παίξω εκεί.

ΤάκηςΜπ
30/10/2017, 17:23
cbf 125 με cbf 250 έχει μικρές διαφορές οδηγικά,cbf 250 με xt600-660 έχει μικρές διαφορές από άποψη δύναμης,μήπως να κοιτάξεις κάτι πιο ολοκληρωμένο; δεν θα σε τρομάξει το γκάζι του xt,σε καμία περίπτωση

TsoliasGR
30/10/2017, 20:37
Mα δεν έχει εμπειρία και το xt έχει πολύ περισσότερο νεύρο απο το cbf 250.
Τάκη έτσι όπως το θέτεις είναι σαν να λές οτι ένα cbf125 έχει μικρή διαφορά με ένα xt.Άσε που νομίζω οτι το 660 καίει πολύ.(Εδώ ίσως να κάνω λάθος δεν είμαι σίγουρος)

ΤάκηςΜπ
30/10/2017, 22:22
συνέκρινα οδηγικά τα 2 cbf και όσον αφορά την δύναμη το cbf 250 με το xt600/660,που ναι δεν θεωρώ ότι έχουν τρελές διαφορές,το cbf έχει τελική 140,τα xt 160-180 φυσικά με παραπάνω ροπή,θα επιμείνω όμως πως δεν νομίζω ότι είναι ικανά να τρομάξουν κάποιον νεό οδηγό μηχανής,ειδικά τον συγκεκριμένο που έχει κάποια χρόνια,καθώς και χλμ στην πλάτη

zoslen
30/10/2017, 22:48
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Έχω δίπλωμα απεριρίστου εδώ και 10 χρόνια, το είδα βγάλει μαζί με του αυτοκινήτου, οπότε τυπικά οδηγάω τα πάντα.

Δίπλωμα απεριορίστου απ'τα 18;;;;

TsoliasGR
31/10/2017, 07:29
Έχει χρόνια το δίπλωμα αλλά οπώς λέει δεν έχει καβαλήσει ποτέ μηχανή.
Ίσως σου διέφυγε στο πρώτο ποστ αυτό.
Μην σε μπερδεύει η τελική.Εκεί οι διαφορές ειναι μικρές σχετικά αλλά η ροπή και το νεύρο που έχει το καθε μηχανάκι είναι τελείως διαφορετικά.
Επειδή δεν έχει χιλιόμετρα στην πλάτη όπως λέει με μοτο για αυτό δεν του προτείνω xt-xtx-γενικά εντουροειδές.Θα τρομάξει και τον βλέπω πιθανόν και καπάκι.
Την έχω πατήσει και εγώ έτσι όταν μάθαινα.Επέτρεψε μου να επιμένω οτι το ιδανικό είναι το CBF 250 με εναλακτική YBR250/CBF125/YRB125 αν πάει για μοτό, αλλιώς παπί.

zoslen
31/10/2017, 07:53
Όχι, λέει πως είναι 28 και πως έχει το δίπλωμα απεριόριστου εδώ και 10 χρόνια, (ποστ 7) δηλ από τα 18 του, οπότε ρωτώ πώς γίνεται αυτό;;;;

TROOPER
31/10/2017, 08:42
Όχι, λέει πως είναι 28 και πως έχει το δίπλωμα απεριόριστου εδώ και 10 χρόνια, (ποστ 7) δηλ από τα 18 του, οπότε ρωτώ πώς γίνεται αυτό;;;;

δεν θυμαμαι ποτε αλλαξε ο νομος και μπορουσες να παρεις το μεγαλο στα 21 αλλα παλια (ξαναλεω δεν θυμαμαι ποτε) μπορουσες απο τα 18. τωρα αν ο νομος ειχε αλλαξει πριν απο αυτο ευλογη η απορια σου. αν οχι απλα τοτε μπορουσες.

zoslen
31/10/2017, 14:34
Κάτι τέτοιο θα ίσχυε σίγουρα πριν απ'το 2002, ο op έβγαλε δίπλωμα το 2007, γι αυτό μου κάνει μεγάλη εντύπωση.

TsoliasGR
31/10/2017, 22:58
Καλησπέρα στο φόρουμ!

Είμαι 28 χρονών, έχω δίπλωμα απεριορίστου, αλλά δεν έχω οδηγήσει μηχανή ποτε. Οδηγάω αυτοκίνητο 10 χρόνια και είμαι αρκετά συντηρητικός και προσεκτικός οδηγος, επομένως ψάχνω και κάτι αντίστοιχο σε μηχανή....
ποστ #1
Και επιμένω οτι CBF250/YBR250 στα λεφτά που διαθέτει ειναι καλό σχολείο.

ΤάκηςΜπ
31/10/2017, 23:05
φίλε op

αν είναι να πάρεις 125 πάρε το cbf,το μηχανάκι απλά δεν παίζεται

αν είναι να πάρεις 250,πάρε xt,προσωπική μου άποψη

zannisvel
01/11/2017, 09:14
Δε κοιτάς τα καινούρια Brixton, τα εισάγει η Teomoto, είναι 125 και κουκλάκια. Αλλιώς μπορείς να δεις και κανένα παλιό 250 τύπου XT, AX1, kle , etc.

noodles
01/11/2017, 21:35
για μενα μην παρεις 125αρι. ειναι μικρο και σε ογκο και σε επιδοσεις και προοριζεται μονο γιαυτους που τους περιοριζει το διπλωμα.
παρε καποιο 250 μια και καλη. ειναι ανωτερικα μηχανακια γενικα.
honda cbr-cbf, kawasaki ninja, sym wolf ειναι καποια απο αυτα

TsoliasGR
01/11/2017, 23:00
Ιου.....ρε συ άγνωστα μηχανάκια;Brixton;Δεν τα ξέρω δεν τα προτείνω.
Εξάλλου στα χρήματα που διαθέτει...Ούτε wolf250 δεν αγοράζει ακόμα.
CBF 250 όσο πιο μαμά γίνεται,με όσο πιο πλούσιο ιστορικό γίνεται, σε όσο πιο καλό και γνωστό σου μάστορη γίνεται.
Μην κοιτάς να έχει εξατμίσεις,φρου φορύ και αρώματα.Όσο πιο κοντά στην εργοστασιακή μορφή, τόσο πιο καλά (καλά υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά εδώ παρεμβαίνει ο μάστορης).
All around,low maintenance cost,low fuel consupsion.What else buddy?