PDA

View Full Version : ΤD 28/10/17



Σελίδες : 1 [2]

BLiTzER
03/11/2017, 11:54
389936

:smokin:

sniper
03/11/2017, 12:11
389936

:smokin:

OK, τα κρατάς και τα βάζεις σε ένα μηχανάκι τώρα.

:smokin:

teogtp
03/11/2017, 12:17
OK, τα κρατάς και τα βάζεις σε ένα μηχανάκι τώρα.

:smokin:


+1340
Όταν θα πάρει ένα μηχανάκι για τα νέα του track/street λάστιχα....


:p

Βλιτς.... έχεις ρυθμίσει την ανάρτηση ή την έχεις αφήσει στην default ρύθμιση;

Εγώ τα έγραψα αλλά δεν με παρακολουθείτε.

BLiTzER
03/11/2017, 12:19
Κράζεις, θαυμάζεις.

@teo: Τι νερό ρε; Ούτε σκόνη δεν κρατάει αυτή η χάραξη. :lol:

sniper
03/11/2017, 12:22
Κράζεις, θαυμάζεις.

@teo: Τι νερό ρε; Ούτε σκόνη δεν κρατάει αυτή η χάραξη. :lol:
Κρατάει. Στα πολλά νερά δεν κρατάει.

teogtp
03/11/2017, 12:27
Μπλιτς, πάρε μεζούρα.....

BLiTzER
03/11/2017, 12:28
Θα ξαναρυθμίσω αναρτήσεις σήμερα, εννοείται. Έχω εργαλείο, δε χρειάζομαι μεζούρα. :p

sniper
03/11/2017, 12:33
Θα ξαναρυθμίσω αναρτήσεις σήμερα, εννοείται. Έχω εργαλείο, δε χρειάζομαι μεζούρα. :p

Εμείς με μεζούρα το μετράμε πάντως.

BLiTzER
03/11/2017, 12:34
Ρε το εργαλείο δε χρειάζεται μέτρηση λέμε! Εγγύηση.

byron
03/11/2017, 13:24
Εμείς με μεζούρα το μετράμε πάντως.


Και το δένουμε με χταπόδι στη γάμπα.

sniper
03/11/2017, 13:35
Και το δένουμε με χταπόδι στη γάμπα.

Το χταποδι βραστό ή ξυδάτο;

bulmont
03/11/2017, 14:04
Το χταποδι βραστό ή ξυδάτο;

Ζωντανό.............

RaGe_Raptor
03/11/2017, 14:31
Πλιτζ, RS10,R10 ή R11?



υγ:πω-πωωωωωω....

ούτε θέλω να ξέρω τι θα σας συμβεί αν ξεχάσετε να το δέσετε και μπλεχτεί σε αλυσίδα ή ζάντα.......


edit: RS10

harris_x
03/11/2017, 14:37
edit: RS10
ναι η αδερφή του ελέους....

BLiTzER
03/11/2017, 14:42
edit: RS10

Ναι. Θα γράψω γνώμη όταν αποκτήσω. Ήθελα κάτι σπορ, με εξαιρετικό κράτημα στο στεγνό (το μηχανάκι βγαίνει μόνο ΣΚ) και να μπορεί να μπει με αξιώσεις και στην πίστα, μια στο τόσο. Είχα καταλήξει στα Rosso Corsa αρχικά, αλλά δεν υπήρχαν φετινά μπροστινά, οπότε επέλεξα αυτά.

Ούτε καν σκέφτηκα γόμες ή κάτι υπερβολικά track-oriented. Δεν είμαι αγωνιάρης, δεν είμαι πιστόβιος, ούτε θα γίνω ποτέ. Απλά το διασκεδάζω.

sniper
03/11/2017, 14:48
....
Ούτε καν σκέφτηκα γόμες ....

Σκέφτηκες τις κουβέρτες ρε τσίπη.

RaGe_Raptor
03/11/2017, 14:50
...Απλά το διασκεδάζω.

όποιος χομπίστας πάει πίστα με άλλη "ατζέντα" ,κάνει κάτι λάθος κατά την άποψη μου.-

sniper
03/11/2017, 14:57
... Απλά το διασκεδάζω.

Μέχρι τώρα βέβαια σε γλεντάνε άλλοι... :tooth:

BLiTzER
03/11/2017, 14:59
Αν δεν μπορείς να το αποφύγεις... :lol:

billy84
07/11/2017, 12:04
Ναι. Θα γράψω γνώμη όταν αποκτήσω. Ήθελα κάτι σπορ, με εξαιρετικό κράτημα στο στεγνό (το μηχανάκι βγαίνει μόνο ΣΚ) και να μπορεί να μπει με αξιώσεις και στην πίστα, μια στο τόσο. Είχα καταλήξει στα Rosso Corsa αρχικά, αλλά δεν υπήρχαν φετινά μπροστινά, οπότε επέλεξα αυτά.

Ούτε καν σκέφτηκα γόμες ή κάτι υπερβολικά track-oriented. Δεν είμαι αγωνιάρης, δεν είμαι πιστόβιος, ούτε θα γίνω ποτέ. Απλά το διασκεδάζω.

γομες ειναι τα ρς10 για τρακ ντευ τα δινουν και για δρομο!Ειναι σαν τα αντίστοιχα gp racer απλα χωρις διαβαθμίσεις στις γομες.Λαστιχαρα,θα το ευχαριστηθεις

al_g
10/11/2017, 11:06
https://www.youtube.com/watch?v=3NfDf-jthUU

Και με S21 πάντως το ΜΤ μια χαρά θα το ευχαριστιόσουν και θα βγαζες και περισσότερα χιλιόμετρα. Αλλά οι γόμες όπως και να το κάνεις είναι γόμες!

(Το παραπάνω είναι το μηχανάκι που φορούσε το φίλτρο σου ;) )

BLiTzER
10/11/2017, 11:39
Το'χω δει το βιντεάκι σου και το πας πολύ ωραία. Προφανώς, ξέρεις τι κάνεις στην πίστα, κάτι που εμένα μου λείπει. :p

Βολεύουν τόσο τα κλιπόν ή τα βάζεις μόνο για πίστα; Δε θυμάμαι να τα είχες στη βόλτα.

billy84
10/11/2017, 11:48
Το'χω δει το βιντεάκι σου και το πας πολύ ωραία. Προφανώς, ξέρεις τι κάνεις στην πίστα, κάτι που εμένα μου λείπει. :p

Βολεύουν τόσο τα κλιπόν ή τα βάζεις μόνο για πίστα; Δε θυμάμαι να τα είχες στη βόλτα.

Τωρα εγινε άνθρωπος παλι και πηρε Honda.Καιρός να γίνεις και εσυ:lol:

al_g
11/11/2017, 10:29
Το μαμα τιμονι δε μου εδινε αισθηση του μπροστινού, με τα κλιπ ον ηταν αρκετα καλύτερο. Και στη βολτα τα ειχα, βασικα απ οταν τα εβαλα, δεν ξαναβαλα το μαμα τιμονι.

Αν ψαχνεις το κάτι παραπάνω παντως, ακου τον billy84 χαχαχα

BLiTzER
11/11/2017, 11:58
Δεν ψάχνω το κάτι παραπάνω. Το είχα, πλάκα είχε, τώρα θέλω αυτό.

Το μπροστινό του όντως δεν έχει αίσθηση, λόγω εν μέρει και των σινεμπλόκ, που όμως αφήνουν 0 κραδασμούς να περάσουν στο τιμόνι. Με αλλαγή ανάρτησης μπροστά, και ένα πιο χαμηλό τιμόνι, η αίσθηση διορθώνεται σε μεγάλο βαθμό. Τα κλιπόν μου φαίνονται πολύ δραστική αλλαγή, αλλάζουν τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, αλλά, όπως φαίνεται, εσύ ήθελες SS από την αρχή και δεν το'ξερες. :p

Και τώρα είναι μάλλον μια καλή ώρα να μεταφερθούμε στο κατάλληλο νήμα;

billy84
11/11/2017, 20:00
Δεν ψάχνω το κάτι παραπάνω. Το είχα, πλάκα είχε, τώρα θέλω αυτό.

Το μπροστινό του όντως δεν έχει αίσθηση, λόγω εν μέρει και των σινεμπλόκ, που όμως αφήνουν 0 κραδασμούς να περάσουν στο τιμόνι. Με αλλαγή ανάρτησης μπροστά, και ένα πιο χαμηλό τιμόνι, η αίσθηση διορθώνεται σε μεγάλο βαθμό. Τα κλιπόν μου φαίνονται πολύ δραστική αλλαγή, αλλάζουν τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, αλλά, όπως φαίνεται, εσύ ήθελες SS από την αρχή και δεν το'ξερες. :p

Και τώρα είναι μάλλον μια καλή ώρα να μεταφερθούμε στο κατάλληλο νήμα;


Eίχε και παλιότερα CBR600 δεν ξέρω πως έμπλεξε με Yamaha και γυμνο κιολας:D.Λόγω καθημερινής χρηστικότητας εννοειται.

Να σου πω και εσένα κάτι βασικό που έλεγα και στον Αλεξ,αν και ειναι προφανες και το γνωριζεις ηδη.Το ΜΤ ειναι ενα πολυ ωραίο σπορ μηχανάκι για δρόμο και έτσι αξίζει να το χρησιμοποιείς.Εννοείται θα μπεις και στην πίστα να το δουλέψεις αλλα απο ενα σημείο και μετά επειδή ξεβρακώνεται με αυτες τις κλισεις και την πιεση στην πιστα(γιατι και αργα να πηγαινεις παλι πιεζεται στις φουρκετες των Μεγαρων) ξεκινάς μια αέναη προσπάθεια βελτίωσης σε φρενα,τιμονι,μαρσπιεδες,αναρτησεις για να βελτιωσεις ένα ήδη οριακό για πίστα σύνολο.Και φλερταρεις και με τουμπα σιγα σιγα...Το εχω δεί πολλες φορές να γίνεται με παιδιά που έμπαιναν με τετοια μηχανάκια,έριχναν εναν σκασμό λεφτά και στο τελος τα πουλαγαν.Οποτε πέταγαν τσαμπα λεφτα ενω μπορουσαν απλα να κάνουν τη μετάβαση και να φυλάξουν λεφτά για TD.

Οπότε κάνε την πλάκα σου και μην παίρνεις στα σοβαρά την πίστα(xρόνους κλπ).Αν θες να ασχοληθείς στο μέλλον πιο σοβαρά παίρνεις ενα πιο σωστό μηχανάκι για εκει μέσα.

BLiTzER
11/11/2017, 22:32
Φυσικά, πολύ σωστά τα λες και έχεις δίκιο σε όλα. Αλλά θα σχολιάσω, έτσι για να γίνεται κουβέντα.

Όπως έχω αναφέρει ήδη, δε σκοπεύω να γίνω "πιστάκιας". Ποτέ δεν το έκανα, δε θα το κάνω τώρα. Η πίστα είναι ωραία, έχει την πλάκα της, μαθαίνεις πράγματα, αλλά 60€ και 65€ για να κάνω 5 σέσιον στα Μέγαρα, δεν έχω καμία διάθεση να δίνω συχνά. Μπήκα για να δω πόσο κουλός είμαι και πού βρίσκονται τα όρια του ΜΤ, και θα ξαναμπώ, μέχρι να γίνω καλύτερος και να εκμεταλλευτώ αυτά τα όρια, χωρίς να τα ξεπεράσω (ελπίζω :p). Αλλά αυτό θα γίνεται μια στο τόσο. Η μοτοσικλέτα για μένα ήταν, είναι και θα είναι για πάντα ο δρόμος, η βόλτα, η προσπέραση, η διήθηση. Ίσως αν οι συνθήκες της αθηναϊκής πίστας ήταν διαφορετικές, να το έβλεπα κι εγώ διαφορετικά.

Το μηχανάκι μου το βελτιώνω γιατί γουστάρω να το βελτιώνω. Το ίδιο έκανα ακόμα και στο CBR 250 μου. Είμαι βλαμμένος that way. :lol: Σίγουρα δεν το κάνω για να κατεβάζω χρόνους. Ξέρω πολύ καλά τι αγόρασα, γιατί το αγόρασα και, αυτή τη στιγμή, θα αγόραζα ξανά το ίδιο. Αλλά το θέμα της αγοράς είναι πολύ πιο πολύπλοκο από ένα απλό "μου αρέσει" ή "με βολεύει". Αλλιώς θα το πουλούσα και θα περίμενα έξω από μια ΚΤΜ για το 790. :p

billy84
13/11/2017, 11:56
Φυσικά, πολύ σωστά τα λες και έχεις δίκιο σε όλα. Αλλά θα σχολιάσω, έτσι για να γίνεται κουβέντα.

Όπως έχω αναφέρει ήδη, δε σκοπεύω να γίνω "πιστάκιας". Ποτέ δεν το έκανα, δε θα το κάνω τώρα. Η πίστα είναι ωραία, έχει την πλάκα της, μαθαίνεις πράγματα, αλλά 60€ και 65€ για να κάνω 5 σέσιον στα Μέγαρα, δεν έχω καμία διάθεση να δίνω συχνά. Μπήκα για να δω πόσο κουλός είμαι και πού βρίσκονται τα όρια του ΜΤ, και θα ξαναμπώ, μέχρι να γίνω καλύτερος και να εκμεταλλευτώ αυτά τα όρια, χωρίς να τα ξεπεράσω (ελπίζω :p). Αλλά αυτό θα γίνεται μια στο τόσο. Η μοτοσικλέτα για μένα ήταν, είναι και θα είναι για πάντα ο δρόμος, η βόλτα, η προσπέραση, η διήθηση. Ίσως αν οι συνθήκες της αθηναϊκής πίστας ήταν διαφορετικές, να το έβλεπα κι εγώ διαφορετικά.

Το μηχανάκι μου το βελτιώνω γιατί γουστάρω να το βελτιώνω. Το ίδιο έκανα ακόμα και στο CBR 250 μου. Είμαι βλαμμένος that way. :lol: Σίγουρα δεν το κάνω για να κατεβάζω χρόνους. Ξέρω πολύ καλά τι αγόρασα, γιατί το αγόρασα και, αυτή τη στιγμή, θα αγόραζα ξανά το ίδιο. Αλλά το θέμα της αγοράς είναι πολύ πιο πολύπλοκο από ένα απλό "μου αρέσει" ή "με βολεύει". Αλλιώς θα το πουλούσα και θα περίμενα έξω από μια ΚΤΜ για το 790. :p

Συμφωνούμε απόλυτα και έχουμε παρόμοια νοοτροπία,εγω δε μπαινω στα Μέγαρα απο το 2013 για πολύ συγκεκριμένο λόγο.Θεωρω πως οι δυο κόσμοι(δρόμος-πίστα) έχουν πολλα να προσφέρουν αλλά είναι τελείως διαφορετικοί και είναι τεράστιο λάθος να συγχέονται.

Τι εννοώ?Σε καμία περίπτωση δεν είσαι κουλός και δε θα αποδειχτεί στα Μέγαρα το αν είσαι κουλός.Δεν είναι το λίκνο του μοτοσυκλετισμού η συγκεριμένη πίστα.Μπορεί ένας δρομίσιος οδηγός να είναι πολύ καλός παντού αλλα στην πίστα να μη μπορεί να πάει για πολλούς λόγους που έχουν να κάνουν κυρίως με την προπόνηση και με την τριβή του εντος αυτης.Εχω δει γρήγορους εντος των Μεγάρων να πέφτουν σε εκδρομή σε αστείο ρυθμό και με τραγικά οδηγικά λάθη.Δυστυχώς οι τεχνικές στην άσφαλτο των μεγάρων δε δουλευουν έξω.

Σε γενικές γραμμές ο δρόμος θέλει όση προπόνηση θέλει και η πίστα απλα αυτη η προπόνηση είναι κυρίως εγκεφαλική.Η πραγματικη βελτίωση έρχεται με τα km και σε διαφορετικές διαδρομές και απο όσο έχω δεί ακολουθείς αυτην την τακτική.Μαθαινεις να οδηγεις σε κακό οδόστρωμα,σε υγρασίες,σε άγνωστες διαδρομές,σε κατηφορικά-ανηφορικά.Ολα αυτα ΔΕΝ υπάρχουν σε μια πίστα όπως τα Μεγαρα οπότε μην πιστέυει μάταια ο καθένας οτι βελτιώνεται συνολικά σαν οδηγός στρίβοντας επανηλειμμενα 10 στροφές με ορατότητα και καλή ασφαλτο σε μικρή πίστα.Τα μέγαρα θα σε βοηθήσουν να δουλεψεις καλά σε μεγαλύτερες κλισεις και στις αργές στροφές που έχουν και η βελτίωση θα είναι σημαντική καθώς ο εγκέφαλος συνεχώς καταγράφει.

Προσωπικά μου αρέσουν εξίσου και οι δυο κόσμοι(κρίμα που οι Σέρρες ειναι μακρια:(),με μια προτίμηση στην Κυριακάτικη εξόρμηση με καλη παρέα και κοψίδια όπως λες και εσυ.Και φυσικά οχι σε κοντράδικα στέκια(Αγιο,επίδαυρο λπ),εκεί όταν θέλω να τα στρίψω πάω αυστηρά καθημερινή.Συνέχισε να δουλέυεις και στα δυο και η βελτίωση θα έρθει σωστά!:)

RaGe_Raptor
13/11/2017, 12:07
Η πίστα μπορεί να σου μάθει πολλά. Αυτά που θα μάθεις μπορείς να τα κρατήσεις "καβάντζα" για να σε βγάλουν από μια δύσκολη στιγμή στο δρόμο. Αν επιλέξεις να χρησιμοποιήσεις την καβάντζα σου για ταχύτητα στο δρόμο, είναι δικό σου θέμα (σου=καθένας).
Αυτή είναι η δική μου εμπειρία. Έτσι το έζησα.

BLiTzER
13/11/2017, 12:07
Σε γενικές γραμμές ο δρόμος θέλει όση προπόνηση θέλει και η πίστα απλα αυτη η προπόνηση είναι κυρίως εγκεφαλική.Η πραγματικη βελτίωση έρχεται με τα km και σε διαφορετικές διαδρομές και απο όσο έχω δεί ακολουθείς αυτην την τακτική.Μαθαινεις να οδηγεις σε κακό οδόστρωμα,σε υγρασίες,σε άγνωστες διαδρομές,σε κατηφορικά-ανηφορικά.Ολα αυτα ΔΕΝ υπάρχουν σε μια πίστα όπως τα Μεγαρα οπότε μην πιστέυει μάταια ο καθένας οτι βελτιώνεται συνολικά σαν οδηγός στρίβοντας επανηλειμμενα 10 στροφές με ορατότητα και καλή ασφαλτο σε μικρή πίστα.Τα μέγαρα θα σε βοηθήσουν να δουλεψεις καλά σε μεγαλύτερες κλισεις και στις αργές στροφές που έχουν και η βελτίωση θα είναι σημαντική καθώς ο εγκέφαλος συνεχώς καταγράφει.


Well said. Ίσως δε φαίνεται από 2 κουβέντες εδώ, αλλά έχουμε τις ίδιες ακριβώς απόψεις σε αυτό.

aris xj
13/11/2017, 18:54
Well said. Ίσως δε φαίνεται από 2 κουβέντες εδώ, αλλά έχουμε τις ίδιες ακριβώς απόψεις σε αυτό.

https://www.youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo