PDA

View Full Version : Tank Bag



Konstantinos
05/11/2017, 21:20
Καλησπέρα.

Θέλω να βάλω ένα tank bag στο Diversion.
Στο προηγούμενο μηχανάκι είχα για χρόνια ένα μαγνητικό Kappa, από το οποίο γενικά δεν είχα παράπονα.
Ήταν αρκετά πρακτικό, καθώς έμπαινε και έβγαινε αμέσως, χωρίς καμία μετατροπή στη μοτοσικλέτα.
Απλά, έπρεπε να έχω το νου μου μην τυχόν και γλιστρήσει από τη θέση του.
Συν ότι πάντα είχα το άγχος μήπως προξενήσει γρατσουνιές στο ντεπόζιτο.

Σκέφτομαι λοιπόν να πάω σε κάποιο tank bag με σύστημα κλειδώματος, όπως αυτό:
https://www.moto-accessories.gr/products/exoplismos_taxidiou/kappa_tank_bag_tk763_me_eidike_base_tanklock
Στα θετικά ότι δεν ακουμπάει στο ντεπόζιτο και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να φύγει από τη θέση του.
Με προβληματίζει όμως ότι στηρίζεται σε μια σχετικά μικρή βάση (ίση με το μέγεθος της τάπας).

Το έχεις δοκιμάσει κανείς;
Τι γνώμη έχετε;

TopGun
06/11/2017, 08:36
Καλησπέρα.

Θέλω να βάλω ένα tank bag στο Diversion.
Στο προηγούμενο μηχανάκι είχα για χρόνια ένα μαγνητικό Kappa, από το οποίο γενικά δεν είχα παράπονα.
Ήταν αρκετά πρακτικό, καθώς έμπαινε και έβγαινε αμέσως, χωρίς καμία μετατροπή στη μοτοσικλέτα.
Απλά, έπρεπε να έχω το νου μου μην τυχόν και γλιστρήσει από τη θέση του.
Συν ότι πάντα είχα το άγχος μήπως προξενήσει γρατσουνιές στο ντεπόζιτο.

Σκέφτομαι λοιπόν να πάω σε κάποιο tank bag με σύστημα κλειδώματος, όπως αυτό:
https://www.moto-accessories.gr/products/exoplismos_taxidiou/kappa_tank_bag_tk763_me_eidike_base_tanklock
Στα θετικά ότι δεν ακουμπάει στο ντεπόζιτο και ότι δεν υπάρχει περίπτωση να φύγει από τη θέση του.
Με προβληματίζει όμως ότι στηρίζεται σε μια σχετικά μικρή βάση (ίση με το μέγεθος της τάπας).

Το έχεις δοκιμάσει κανείς;
Τι γνώμη έχετε;
Μη σε φοβίζει τίποτα. Τα τύπου tanklock είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί και εκτός τούτου έχουν και ιμάντα που ασφαλίζει στο τιμόνι για επιπλέον ασφάλεια η οποία όπως δεν χρειάζεται. Εγώ είχα στη προηγούμενη μηχανή μου το 20λιτρο της givi και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Στο συνιστώ γιατί είναι πολυλειτουργικό.
https://www.givi.it/soft-bags/Tank-Bags/XS308%20TANKLOCK

.

Konstantinos
06/11/2017, 09:19
Εγώ είχα στη προηγούμενη μηχανή μου το 20λιτρο της givi και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Στο συνιστώ γιατί είναι πολυλειτουργικό.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Το συγκεκριμένο tank bag της Givi το έχω υπόψη μου.
Απλά κοστίζει 135€ έναντι 84€ που κοστίζει το αντίστοιχο Kappa.
Και αν έχω καταλάβει καλά πρόκειται για "αδελφές" εταιρείες, επομένως υποθέτω ότι η ποιότητα θα είναι αντίστοιχη.
Οπότε δεν βλέπω γιατί να μην προτιμήσω το φθηνότερο.

SAM46
06/11/2017, 11:40
εχω τανκ λοκ της τζιβι.

πολυ πρακτικο αλλα αρκετα ακριβο.

390010

TopGun
06/11/2017, 13:13
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Το συγκεκριμένο tank bag της Givi το έχω υπόψη μου.
Απλά κοστίζει 135€ έναντι 84€ που κοστίζει το αντίστοιχο Kappa.
Και αν έχω καταλάβει καλά πρόκειται για "αδελφές" εταιρείες, επομένως υποθέτω ότι η ποιότητα θα είναι αντίστοιχη.
Οπότε δεν βλέπω γιατί να μην προτιμήσω το φθηνότερο.
Ίδια εταιρεία είναι αλλά η kappa υπολείπεται λίγο στη ποιότητα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι καλή. Το συγκεκριμένο της givi είναι πολυλειτουργικό (τις περιφερειακές του θήκες μπορείς να τις αφαιρέσεις και να τις φορέσεις ακόμα και στη μέση σου συν θήκη για tablet) γιαυτό άλλωστε έχει και διαφορετική τιμή. Καλύτερα να τα δεις όλα και να επιλέξεις βάσει των αναγκών σου. Πάντως η ουσία είναι ότι και στις δύο μάρκες το σύστημα tank lock είναι καλό και ασφαλές.
Η βάση και στις δύο μάρκες πωλείται έξτρα.
https://www.moto-accessories.gr/products/tank_saddle_bags/givi_eidike_base_tanklok_gia_tank_bags

Konstantinos
20/11/2017, 19:48
Επανέρχομαι στο θέμα.
Προς το παρόν έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο μοντέλα της Givi.
Είναι και τα δύο tanklock και συμβατά με τη μοτοσυκλέτα μου.
1) XS306 (25 lit - 126,50 €)
https://www.givi.it/soft-bags/Tank-Bags/XS306%20TANKLOCK
2) ST603 (15 lit - 119,50 €)
https://www.givi.it/soft-bags/Tank-Bags/ST603%20TANKLOCK
Μάλλον κλίνω προς το XS306 που είναι αρκετά μεγαλύτερο.
Έχει δοκιμάσει κανείς κάποιο από αυτά;

zannisvel
20/11/2017, 20:55
Έχω το XS306 στο hornet και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Χωράει πολύ πράγμα, το μόνο θέμα είναι η μεταφορά του. Στο ένα χέρι το κράνος στο άλλο το tank bag, ούτε πόρτα δεν ανοίγεις.

Konstantinos
20/11/2017, 22:10
Νομίζω ότι με όλα τα tank bags των 20-25 lit έτσι είναι, λίγο-πολύ.

o_gavros
20/11/2017, 22:32
μαξιμουμ φορτίο 2 μόλις κιλα;;;
και το σκέφτεσαι;;;:nono:

Konstantinos
20/11/2017, 22:53
Όλα τα tanklock της Givi τόσο έχουν.

lleonidas
20/11/2017, 23:31
Ρίξε μια ματιά και εδώ (https://www.motocard.com/bolsas/givi-xs307_tanklock.aspx) που έχει το XS307 σε προσφορά...τα μεταφορικά είναι δωρεάν :)

karellen
21/11/2017, 07:25
Και ο Κινέζος πιο φτηνά (με ότι αυτό συνεπάγεται).
https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-Motorbike-fashion-Oil-Fuel-Tank-Bag-Waterproof-racing-package-For-YAMAHA-FZ-1N-S-FZ1/32545544996.html?spm=2114.search0103.3.130.1S1B5P&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10152_10065_10151_10344_10068_10345_10342_10343_10340_1034 1_10541_10562_10084_10083_10304_10307_10177_10302_10060_10155_10154_10539_10312_10059_10313_10314_10 534_10533_100031_10103_10073_10594_10557_10596_10595_10142_10107,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&btsid=d5819490-0857-4a30-a341-b22ab6aa59e5&algo_expid=a8415f7f-0468-4775-8b7e-5c2a1cfe4af8-16&algo_pvid=a8415f7f-0468-4775-8b7e-5c2a1cfe4af8&rmStoreLevelAB=0

TopGun
21/11/2017, 07:40
Επανέρχομαι στο θέμα.
Προς το παρόν έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο μοντέλα της Givi.
Είναι και τα δύο tanklock και συμβατά με τη μοτοσυκλέτα μου.
1) XS306 (25 lit - 126,50 €)
https://www.givi.it/soft-bags/Tank-Bags/XS306%20TANKLOCK
2) ST603 (15 lit - 119,50 €)
https://www.givi.it/soft-bags/Tank-Bags/ST603%20TANKLOCK
Μάλλον κλίνω προς το XS306 που είναι αρκετά μεγαλύτερο.
Έχει δοκιμάσει κανείς κάποιο από αυτά;
όλα είναι καλά και ποιοτικά. Να πάρεις αυτό που σε συνδυασμό με τη χωρητικότητά του ταιριάζει καλύτερα στο ντεπόζιτο της μηχανής σου.

Konstantinos
23/11/2017, 13:22
Μου φαίνεται ότι τα πλαϊνά σαμάρια ίσως είναι προτιμότερη λύση από το tank bag. Σαν αυτά, ας πούμε:
https://www.givi.it/soft-bags/Saddle-Bags/EA101B
Δεν μιλάω για πλαϊνές βαλίτσες, γιατί εκεί το κόστος ξεφεύγει.

Πλεονεκτήματα σε σχέση με το tank bag:
1) Χωράνε 2x30=60 lit, αντί για 15-25 ενός tank bag.
Υπάρχουν και 2x40=80 lit με +10€, αλλά δεν μου χρειάζονται.
2) Αντέχουν 2x5=10 kg, αντί για 2 kg του tank bag.
3) Έχουν χαμηλότερο κέντρο βάρους.
4) Δεν υπάρχει ο όγκος του tank bag μπροστά από τον αναβάτη, που όσο να 'ναι ενοχλεί.

Μειονεκτήματα:
1) Αυξάνουν το πλάτος της μοτοσικλέτας.
Στο ταξίδι αυτό δεν ενοχλεί ιδιαίτερα, αλλά μέσα στην πόλη (όπου αναγκαστικά θα κινηθείς) χρειάζεται προσοχή.
2) Το κέντρο βάρους τους είναι μεν χαμηλότερο, αλλά επιβαρύνει το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας.
3) Το κόστος είναι παρόμοιο με αυτό ενός tank lock (γύρω στα 120€), αλλά για να γίνει σωστή και ασφαλής δουλειά καλό είναι να μπει και μια βάση - αποστάτης, οπότε το κόστος διπλασιάζεται.
4) Αν και η βάση είναι αρκετά διακριτική, όταν αφαιρείς τα σαμάρια ασχημαίνει λίγο το μηχανάκι.

TopGun
23/11/2017, 17:47
Μου φαίνεται ότι τα πλαϊνά σαμάρια ίσως είναι προτιμότερη λύση από το tank bag. Σαν αυτά, ας πούμε:
https://www.givi.it/soft-bags/Saddle-Bags/EA101B
Δεν μιλάω για πλαϊνές βαλίτσες, γιατί εκεί το κόστος ξεφεύγει.

Πλεονεκτήματα σε σχέση με το tank bag:
1) Χωράνε 2x30=60 lit, αντί για 15-25 ενός tank bag.
Υπάρχουν και 2x40=80 lit με +10€, αλλά δεν μου χρειάζονται.
2) Αντέχουν 2x5=10 kg, αντί για 2 kg του tank bag.
3) Έχουν χαμηλότερο κέντρο βάρους.
4) Δεν υπάρχει ο όγκος του tank bag μπροστά από τον αναβάτη, που όσο να 'ναι ενοχλεί.

Μειονεκτήματα:
1) Αυξάνουν το πλάτος της μοτοσικλέτας.
Στο ταξίδι αυτό δεν ενοχλεί ιδιαίτερα, αλλά μέσα στην πόλη (όπου αναγκαστικά θα κινηθείς) χρειάζεται προσοχή.
2) Το κέντρο βάρους τους είναι μεν χαμηλότερο, αλλά επιβαρύνει το πίσω μέρος της μοτοσικλέτας.
3) Το κόστος είναι παρόμοιο με αυτό ενός tank lock (γύρω στα 120€), αλλά για να γίνει σωστή και ασφαλής δουλειά καλό είναι να μπει και μια βάση - αποστάτης, οπότε το κόστος διπλασιάζεται.
4) Αν και η βάση είναι αρκετά διακριτική, όταν αφαιρείς τα σαμάρια ασχημαίνει λίγο το μηχανάκι.
Το tank bag είναι πιο εύχρηστο και χρήσιμο τόσο σε ταξίδι όσο και μέσα στη πόλη. Μπορείς να βάλεις αντικείμενα χρήσιμα στο ταξίδι με εύκολη πρόσβαση χωρίς να χρειαστεί να κατέβεις από τη μηχανή.
Οι μαλακές βαλίτσες αν δεν ασφαλίζουν εύκολα στις κλέβουν στο ταξίδι.
Δεν είναι αδιάβροχες και σε περίπτωση βροχής πρέπει να βάλεις τα καλύμματα.
Οι πλαϊνές βαλίτσες γενικώς αλλάζουν τη γεωμετρία της μηχανής και πρέπει να κινήσε με μικρότερη ταχύτητα για λόγους ασφαλείας (το αναφέρουν και στις οδηγίες και συνήθως είναι max 120km). Γενικά τις χρησιμοποιούμε μόνο σε ταξίδια με διανυκτέρευση όταν έχουμε συνεπιβάτη και όχι μέσα στη πόλη στη καθημερινότητά μας. Μόνοι μας σε ταξίδι είναι πιο βολικό το ''λουκάνικο''.
Το tank bag γενικώς είναι πολύ πιο χρήσιμο και απαραίτητο από τις πλαϊνές βαλίτσες.

karellen
23/11/2017, 18:26
Τώρα μιλάτε σοβαρά?
Έχετε δει στην πράξη τις διαφορές tank bag με σαμάρια ή μιλάτε by the book?
Με τα σαμάρια κουβαλάς ένα σωρό πράγματα και όταν μάλιστα είναι ανοιγμένα ολόκληρη γκαρνταρόμπα,στο τανκ μπαγκ ένα τσαντάκι,τα γάντια σου άντε και ψιλά για τα διόδια!
Ποιος σας είπε ότι αυξάνει το πλάτος της μοτοσυκλέτας? τα περισσότερα ίσα που φτάνουν το πλάτος του τιμονιού (που στο κάτω κάτω αυτό είναι που καθορίζει τη δυσκολία σου στην πόλη).

Το τανκ μπαγκ δηλαδή δεν στο κλέβουν ή δεν χρειάζεται κάλυμα,είναι εντελώς αδιάβροχο?
120 χλμ/ώρα μαξιμουμ?? δηλαδή αν έχεις συνεπιβάτη 2 φορές βαρύτερο θα πηγαίνειςς με 80?

Παιδιά καλό είναι όταν απευθύνεστε σε δημόσιο φόρουμ να μην λέτε πράγματα ανεξακρίβωτα και να τεκμηριώνετε τις απόψεις σας.
Φιλικά.

TopGun
23/11/2017, 20:08
Τώρα μιλάτε σοβαρά?
Έχετε δει στην πράξη τις διαφορές tank bag με σαμάρια ή μιλάτε by the book?
Με τα σαμάρια κουβαλάς ένα σωρό πράγματα και όταν μάλιστα είναι ανοιγμένα ολόκληρη γκαρνταρόμπα,στο τανκ μπαγκ ένα τσαντάκι,τα γάντια σου άντε και ψιλά για τα διόδια!
Ποιος σας είπε ότι αυξάνει το πλάτος της μοτοσυκλέτας? τα περισσότερα ίσα που φτάνουν το πλάτος του τιμονιού (που στο κάτω κάτω αυτό είναι που καθορίζει τη δυσκολία σου στην πόλη).

Το τανκ μπαγκ δηλαδή δεν στο κλέβουν ή δεν χρειάζεται κάλυμα,είναι εντελώς αδιάβροχο?
120 χλμ/ώρα μαξιμουμ?? δηλαδή αν έχεις συνεπιβάτη 2 φορές βαρύτερο θα πηγαίνειςς με 80?

Παιδιά καλό είναι όταν απευθύνεστε σε δημόσιο φόρουμ να μην λέτε πράγματα ανεξακρίβωτα και να τεκμηριώνετε τις απόψεις σας.
Φιλικά.
Αγαπητέ φίλε Νίκο
Το tank bag δεν στο κλέβουν γιατί το παίρνεις μαζί σου όταν κάνεις στάση, τις βαλίτσες όχι.
Μάθε να διαβάζεις σωστά τι γράφουν οι άλλοι.
Μην απομονώνεις φράσεις ή λέξεις.
Σε προτρέπω να ξαναδιαβάσεις το προηγούμενο σχόλιό μου.
Ιδού και τα τεκμήρια γιατί όπως είπες μιλάμε σε δημόσιο φόρουμ (σελίδα 4).
https://m.fortnine.ca/media/pdf/givi/monokey-booklet.pdf

ΥΓ1. δικαίωμά σου είναι να πηγαίνεις όχι με 120 αλλά με 220, αλλά δεν έχεις δικαίωμα με το τρόπο γραφής σου να προσβάλλεις τους άλλους. Διάλογο κάνουμε, ανταλλαγή απόψεων και σεβόμαστε τον συμφουρίτη μας.
ΥΓ2. ορισμένες μηχανές όπως οι bmwGS & Triumph έχουν μεγαλύτερα όρια για τον εργοστασιακό εξοπλισμό τους.
Πάντα φιλικά

karellen
23/11/2017, 21:28
Αγαπητέ φίλε Νίκο
Το tank bag δεν στο κλέβουν γιατί το παίρνεις μαζί σου όταν κάνεις στάση, τις βαλίτσες όχι.
Μάθε να διαβάζεις σωστά τι γράφουν οι άλλοι.
Μην απομονώνεις φράσεις ή λέξεις.
Σε προτρέπω να ξαναδιαβάσεις το προηγούμενο σχόλιό μου.
Ιδού και τα τεκμήρια γιατί όπως είπες μιλάμε σε δημόσιο φόρουμ (σελίδα 4).
https://m.fortnine.ca/media/pdf/givi/monokey-booklet.pdf

ΥΓ1. δικαίωμά σου είναι να πηγαίνεις όχι με 120 αλλά με 220, αλλά δεν έχεις δικαίωμα με το τρόπο γραφής σου να προσβάλλεις τους άλλους. Διάλογο κάνουμε, ανταλλαγή απόψεων και σεβόμαστε τον συμφουρίτη μας.
ΥΓ2. ορισμένες μηχανές όπως οι bmwGS & Triumph έχουν μεγαλύτερα όρια για τον εργοστασιακό εξοπλισμό τους.
Πάντα φιλικά

Αγαπητέ φίλε topgun (δεν ξέρω και το όνομά σου).Σου απαντάω ένα ένα.
Όσο εύκολα παίρνεις μαζί σου το tank bag άλλο τόσο εύκολα παίρνεις και τα σαμάρια,δύο βέλκρο είναι στην ουσία που επικάθηνται στη σέλα.Από την άλλη το ίδιο εύκολα κλέβονται και τα δύο (το tank lock όχι τόσο απλά,σύμφωνοι).

Δεν απομόνωσα φράσεις απάντησα επί όλου του κειμένου:
1.Όσο επιρρεπή στη βροχή είναι τα σαμάρια άλλο τόσο είναι και το τανκ μπαγκ.

2.Το ανώτατο όριο ταχύτητας που προτείνει η givi δεν είναι λόγω βιασμού της γεωμετρίας της μοτό αλλά πιο πολύ ιδία πρόληψη για τις βαλίτσες,με απλά λόγια θέτει ένα χαμηλό όριο για να προλάβει προβλήματα σταθερότητας και καταπονήσεις στις βάσεις (εκεί που πονάνε δηλαδή) λόγω στροβιλισμών ή απότομης μετατόπισης φορτίου στα απότομα φρεναρίσματα.Και αυτό δεν το λέω από το μυαλό μου,το Multistrada 1200 υπέφερε εκεί ακριβώς μέχρι και το 14 μοντέλο ενώ η Triumph έχει εφοδιάσει το Explorer με ένα σύστημα στοιχειώδους ανάρτησης (φαντάσου το σαν 2 οριζόντια σταμπιλιζατέρ) που επιτρέπει στις βαλίτσες της να 'ολισθαίνουν' κατά τη διάρκεια της στροφής ώστε να αποφύγει παρόμοια συμβάντα.

Όλα αυτά τα έχω βιώσει προσωπικά σαν εμπειρία και γι αυτό μπορώ να τα συγκρίνω.

Όπως είδες αγαπητέ φίλε δεν προσβάλλω κανέναν,δεν είχα άλλωστε ποτέ τέτοια πρόθεση,αλλά μην εκλαμβάνεις σαν έλλειψη σεβασμού μία αντίθετη άποψη. :wave2:

Konstantinos
24/11/2017, 10:21
Λύστε μου μια απορία.
Τα σαμάρια κουμπώνουν πάνω στη βάση (εφόσον υπάρχει) όπως οι βαλίτσες;
Ή απλώς ακουμπούν πάνω της, ώστε να μην έρχονται σε επαφή με τον τροχό ή την εξάτμιση;
Αν ισχύει το δεύτερο, τι εγγύηση υπάρχει ότι δεν θα φύγουν από τη μία ή την άλλη πλευρά;
Πχ η βάση Givi TE2110 προτείνεται για σαμάρια EA101B και βαλίτσες 3D600.
http://www.motorcycleplanet.co.uk/products/1543-givi-te2110-easylock-pannier-rack-for-yamaha-xj6-600/
Οι βαλίτσες κουμπώνουν πάνω της. Τα σαμάρια όμως;

karellen
24/11/2017, 11:11
Λύστε μου μια απορία.
Τα σαμάρια κουμπώνουν πάνω στη βάση (εφόσον υπάρχει) όπως οι βαλίτσες;Δεν το λες ακριβώς κούμπωμα,3-4 κρικάκια έχουν ώστε να δένουν για να μην κουνιούνται από τον αέρα.
Ή απλώς ακουμπούν πάνω της, ώστε να μην έρχονται σε επαφή με τον τροχό ή την εξάτμιση; Ακριβώς αυτό.
Αν ισχύει το δεύτερο, τι εγγύηση υπάρχει ότι δεν θα φύγουν από τη μία ή την άλλη πλευρά;
Πχ η βάση Givi TE2110 προτείνεται για σαμάρια EA101B και βαλίτσες 3D600.
http://www.motorcycleplanet.co.uk/products/1543-givi-te2110-easylock-pannier-rack-for-yamaha-xj6-600/
Οι βαλίτσες κουμπώνουν πάνω της. Τα σαμάρια όμως;
Γι αυτό άλλωστε τα κάγκελα που είναι για σαμάρια είναι απλές κατασκευές από λεπτό σίδηρο ενώ των βαλιτσών είναι πιο χοντρά και μελετημένα με οδηγούς για να προσαρμόζεται η βαλίτσα ακριβώς στα κλειδώματα.

Εγώ πχ στο ΧΤΧ δεν είχα κάγκελα,τα σαμάρια ακουμπούσαν και δέναν πάνω στα πλαστικά των εξατμίσεων,ούτε καψίματα ούτε κουνήματα.