PDA

View Full Version : Μπαταρία crypton X

george178
07/11/2017, 13:04
Καλησπέρα παιδιά,

Σήμερα το πρωί γυρίζω το κλειδί στο Crypton X και δεν ανάβει τίποτα. Ούτε το πράσινο το λαμπάκι ούτε κάνει αυτόν τον θόρυβο που κάνει όταν γυρίζεις το κλειδί. Επίσης στο μηχανάκι έχω συναγερμό. Άδειασε η μπαταρία ; Και αν ναι μπορώ να το βάλω μπρος με την μανιβέλα χωρίς να έχει μπαταρία?

Σημείωση: Δεν έχω πολυμέτρο ή κατι αντίστοιχο και γενικά είμαι ψιλοάσχετος με το θέμα μηχανάκι.

nic mor
07/11/2017, 13:10
Αν δεν έχει βραχυκύκλωμα η μπαταρία φυσικά και θα πάρει μπρος με μανιβελα.
Τώρα το κατά πόσο καλός είναι ο συναγερμός ώστε να σου κόψει τα ηλεκτρικά και να μην πάρει δεν ξέρω .

Πάντος πρόβλημα δεν θα σου κάνει η μανιβελα .

o_gavros
07/11/2017, 20:55
Μια φορά πριν κανα 3-4 χρονια, ήταν και παραμονή πρωτοχρονιάς μεσημεροαπογευμα, είμαι στον Πειραιά στο δημοτικό θέατρο απ'εξω.
Το μηχανακι κλασικά εργατης.
Παω λοιπόν να το βάλω μπρος,τίποτα. Μουλάρι.
βρε καλό μου,βρε χρυσό μου, βρε ματάκια μου όμορφα, τίποτα,στο γκιώνη του.
Ούτε μανιβελα ούτε σκαστό, μιλάμε νέκρα.
Μετα τις σχετικές αγιαστούρες, μου κόβει και το πάω τσουλόντας δυο στενά παρακατω που για καλή μου τύχη έχει Γιαμαχα (στη Νοταρα).
Προλαβαίνω το μάστορα στα κλεισίματα και του λεω μπορείς να βοηθησεις;
Μου έβαλε μια καινούρια μπαταρία λοιπόν,ζωντάνεψε σαν το Λάζαρο και έτσι δεν του έβαλα φωτιά επιτόπου.
Το πιθανότερο είναι να θες μπαταρία.μικρό το κακό.

Bowleno
07/11/2017, 21:17
Το θέμα όμως είναι και να βρει γιατί νέκρωσε έτσι στα καλά καθούμενα διότι πολύ απλά, θα το ξανακάνει.....

o_gavros
07/11/2017, 21:21
Στη δική μου περίπτωση τότε, δεν το έψαξα καν.
Ηταν και οι μερες βεβαια, αλλά μετα τη μπαταρία που μπήκε και μέχρι σήμερα, δεν έχω ξανααντιμετωπίσει κάποιο θέμα.

george178
07/11/2017, 21:33