PDA

View Full Version : EΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ;



TsoliasGR
11/11/2017, 21:32
Ναι το διάβασα και αυτό.
Η πρώτη ελληνική μοτοσικλέτα, παρουσιάστηκε πρόσφατα στο διεθνές κοινό, στην έκθεση EICMA, στο κοσμοπολίτικο Μιλάνο της Ιταλίας. «Δεν δειλιάζουμε καθόλου, καθώς είμαστε ανταγωνιστικοί στο υψηλότερο επίπεδο, η τεχνολογία που κατέχουμε αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι μοναδική και το έχουν παραδεχθεί όλοι.
«Δεν φοβόμαστε και προχωράμε μπροστά με το κεφάλι ψηλά» τόνισε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM'", ο δημιουργός της μοτοσυκλέτας, μηχανολόγος Ντίνος Νικολαΐδης.
Η δημιουργία του ειδικού μοντέλου ξεκίνησε όταν πριν από έναν χρόνο, όταν η εταιρία του κ. Νικολαΐδη συμμετείχε και πάλι στη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας παγκοσμίως, την EICMA που γίνεται κάθε Νοέμβριο στο Μιλάνο. «Το 2016, στην έκθεση, βλέποντας αυτή την καταιγίδα των μοτοσυκλετών τύπου Custom, Trackers και των Café Racers, είπαμε ότι πρέπει και εμείς να κάνουμε κάτι.
Παρότι είμαστε μια εταιρεία που κατασκευάζει φίλτρα αέρος, "κλέψαμε" λίγο χρόνο από το τμήμα έρευνας και είπαμε να φτιάξουμε μια δικιά μας μοτοσικλέτα (...) και αυτό ακριβώς κάναμε, εξηγεί ο κ. Νικολαΐδης. Η κατασκευή ξεκίνησε κι ολοκληρώθηκε τελικά λίγο πριν την ανοίξει τις πύλες η διεθνής έκθεση μοτοσυκλέτας στην Ιταλίας στις 9 Νοεμβρίου.
Σχεδίαση και κατασκευή στην Ελλάδα σε 12 μήνες
«Η ιδέα γεννήθηκε λοιπόν τον Νοέμβριο του 2016, τον Δεκέμβριο αγοράσαμε το μοτέρ και ό,τι άλλο χρειαστήκαμε και ξεκινήσαμε να σχεδιάσουμε τη DCR 017» αναφέρει ο Έλληνας μηχανολόγος ενώ εξηγεί πως ο σχεδιασμός διήρκεσε δύο με τρεις μήνες «από τα απλά σχέδια μέχρι τα τρισδιάστατα λειτουργικά με τα οποία έγιναν οι προσομοιώσεις μέχρι ό,τι άλλο χρειάστηκε για κατασκευή».
«Το τελικά αποτέλεσμα κρίνεται ως εκπληκτικό» σημειώνει ο κ.Νικολαΐδης, καθώς λαμβάνει υπόψιν τις πρώτες εντυπώσεις και από όσους κινήθηκαν με το μοντέλο πριν από την παρουσίαση. «Όταν την οδηγήσαμε και τη δείξαμε σε έναν πολύ κλειστό κύκλο συνεργατών, στο πλαίσιο φωτογράφισης και βιντεοσκόπησης, δημιουργήθηκε το παρατσούκλι της, ως "Brain Eraser" αφού την καβαλάς και ξεχνάς οτιδήποτε είχες στο μυαλό για ένα δίκυκλο και η μοναδικότητα της είναι συγκλονιστική», προσθέτει ορμώμενος από τις πρώτες διαδρομές αναβατών πάνω στη μοτοσικλέτα.
Το εγχείρημα πάντως δεν ήταν καθόλου εύκολο να φτάσει στην τελική του μορφή τονίζει ο Έλληνας μηχανολόγος. «Χρειάζεσαι τριάντα χρόνια πείρα για να αποφύγεις όλες τις δυσκολίες και να έχεις έτοιμες μελετημένες λύσεις από το παρελθόν. Αλλιώς δεν προλαβαίνεις σε ένα χρόνον να το κάνεις, η DCR 017 ξεκίνησε με ένα τρισδιάστατο 3D Cut (σ.σ ειδικό πρότυπο σχεδιασμού κατασκευασμένο σε υπολογιστή) και μετά προέκυψαν περίπου 1.500 επιμέρους σχέδια κατασκευαστικά για τα εξαρτήματα και για ό,τι άλλο χρειάστηκε να γίνει για τη μοτοσικλέτα» περιγράφει, ενώ για την ολοκλήρωση της μοτοσικλέτας εργάστηκε μια μικρή ομάδα της ελληνικής εταιρίας με την ονομασία DNA Filters Ltd.
«Ήταν ένα πρότζεκτ που προχώρησε με τη δουλειά δύο κυρίως ατόμων, τη δική μου και του Μάριου Νικολαΐδη που είναι Motorsport Engineer και ολοκληρώθηκε παράλληλα με τη κύρια μας εργασία όλων σε συνεργασία μόνο με την ομάδα του Τμήματος R&D (σ.σ Έρευνας και Εξέλιξης) της εταιρίας μας ενώ όλα τα εξαρτήματα κατασκευάστηκαν μέσα στο εργοστάσιο με τεχνολογία δικιά μας» καταλήγει.
Στόχος η δημιουργία γραμμής παραγωγής στην Ελλάδα
Σε ό,τι αφορά την μετεξέλιξη του πρωτοτύπου της μοτοσυκλέτας σε μοντέλο παραγωγής ο κ.Νικολαΐδης εξηγεί πως αρχικά κατασκευάστηκε με στόχο «να δείξει ότι κατέχουμε την τεχνολογία παρότι είμαστε μια εταιρεία που κατασκευάζει φίλτρα αέρος [...] Θέλαμε να δείξουμε πως είμαστε ικανοί να κατασκευάσουμε και μοτοσικλέτες. Αυτό το πέτυχε η συγκεκριμένα μοτοσικλέτα. Εκείνο που προέκυψε είναι η ζήτηση από τον κόσμο, υπάρχει ζήτηση, ο κόσμος ενδιαφέρεται» προσέθεσε.
Η DCR 017 έχει ως στόχο το ειδικό κοινό που αναζητά μοντέλα σε ένα ακμάζων τμήμα της αγοράς, αγοραστές που επιλέγουν μοντέλα κατασκευασμένα στα μέτρα τους. «Είναι κάτι που μπορούμε να το παραλληλίσουμε με Ferrari ή Lamborghini στον τομέα του αυτοκινήτου, προφανώς είναι πάρα πολύ ακριβή κατηγορία υπάρχει όμως σχέδιο για να πάμε στο Plan B» σημειώνει.
«Αν οι όροι το επιτρέψουν αν έχουμε δηλαδή τις ανάλογες παραγγελίες, ναι, σχεδιάζουμε να στήσουμε μια ξεχωριστή μονάδα και να παράγουμε αυτή τη μοτοσικλέτα» καταλήγει.
390221
390222
390223

ΠΗΓΗ:http://www.pronews.gr/auto-moto/agora/645268_etoimi-i-proti-elliniki-motosikleta

George_Sp
11/11/2017, 21:53
έχει γίνει ψιλοχαμούλης με τη συγκεκριμένη είδηση. 1η ελληνική που έπεσε χοντρό χρήμα ίσως.

1η χρονικά όχι.

βλέπε LEFAS και Project Talos

Λευκάδιος
11/11/2017, 21:58
Και έλεγα δεν θα ανοίξει θέμα με αυτή την μοτοσυκλέτα ...
Κάποια επιπλέον ενδιαφέροντα στοιχεία όπως πχ ότι για το αλουμινένιο ντεπόζιτο που ξεκίνησε ως ένα κομματι μασίφ αλουμινίου 146 κιλών για να πάρει την τελική μορφή του κλπ http://www.motomag.gr/news/nea-montela/dna-dcr-017
Εξαιρετική δουλειά αν και δεν είναι η πρώτη Ελληνική μοτοσυκλέτα όπως διαβάζω σε διάφορα αρθρα.

vaska
11/11/2017, 22:38
και πολλοί λένε πως ο κινητήρας δεν είναι δικός τους είναι από ΚΤΜ, και το πλαίσιο από αλλού και όρεξη να 'χεις να διαβάζεις. Για μένα το σημαντικό είναι ότι έγινε έστω κι έτσι μια καλή προβολή και μακάρι να έχουν παραγγελίες να πουλήσουν για να αναπτυχθεί (όσο αυτό είναι εφικτό) και στην χώρα μας κάτι σχετικό με μοτοκίνηση. Όλες οι προσπάθειες στο παρελθόν έχουν πάει άπατες από τα Ελληνικά Πόνυ μέχρι και τους κινητήρες Μαλκότση.
Αντέχει ακόμα ο Δημήτρης ο Κορρές αλλά δεν ξέρω για πόσο ακόμη μέσα σε αυτό το αδηφάγο τέρας που λέγεται Ελληνική Γραφειοκρατία.

Acacius
12/11/2017, 00:51
Αυτό το γ@μημένο το clickbait έχει καταντήσει αηδία...

Έχει στοιχεία που σε κάνουν να σου τρέχουν τα σάλια, όταν όμως έχεις πάρει ένα RC8 σαν βάση, ελληνική μοτοσυκλέτα ΔΕΝ είναι, ακόμα και με όλες τις μετατροπές. Αν βγει σε παραγωγή το συζητάμε αλλά και πάλι, δε νομίζω ότι έχει αρκετά στοιχεία για να είναι "ελληνική μοτοσυκλέτα" και όχι "πολύ ωραία μετατροπή KTM"

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
12/11/2017, 04:54
Ο κινητηρας δεν ειναι δικος τους.Το λεει οτι τον αγωρασαν.Δε το κατασκευασαν.Ακομα και στη παραγωγη να βγει θα κανει ενα καρο λεφτα...Παντως πολυ καλη προσπαθεια και ωραιο αποτελεσμα αν και τα οπισθεια μου ειναι λιγο αδιαφορα.

DrBig
12/11/2017, 05:57
Αυτό το γ@μημένο το clickbait έχει καταντήσει αηδία...

Έχει στοιχεία που σε κάνουν να σου τρέχουν τα σάλια, όταν όμως έχεις πάρει ένα RC8 σαν βάση, ελληνική μοτοσυκλέτα ΔΕΝ είναι, ακόμα και με όλες τις μετατροπές.

Υπερβολικη η θεση σου. Ειναι σα να λες πως τα bimota δεν ηταν ιταλικα επειδη φορουσαν γιαπωνεζικα μοτερ.

AXL954
12/11/2017, 08:57
Καλημέρα

Σίγουρα δεν είναι η πρώτη ελληνική προσπάθεια στον τομέα αυτό. Όπως ειπώθηκε και παραπάνω υπήρξε και ο Λέφας, που θυμάμαι όταν βγήκε πρωτη φορά σε έκθεση μοτοσυκλέτας, το χαζευα ωρα, όχι τόσο λόγο ομορφιάς, αλλά κυρίως επειδή συναισθανόμουν πόσο σημαντικό ήταν το εγχείρημα για την χώρα μας. Βέβαια υπήρξαν ανάλογες προσπάθειες και στον τομέα του αυτοκινήτου, και δεν αναφέρομαι στα pony αλλά λίγο παλαιότερα, κάπου στο 50 με κάποιον Κοντογούρη, αλλά ακολούθησαν και άλλοι αργότερα, μέχρι τους τιτλους τέλους (pony).

Δυστυχώς όμως τα πράγματα σταματούν εδώ. Και λέω δυστυχώς, διότι βρισκόμαστε σε μια οικονομική συγκυρία, που δεν μπορούν να ευοδώσουν άλλες και άλλες επενδύσεις (βλέπε Ελληνικό). Επίσης τα τελευταία 30 χρόνια, έχει γίνει μια κακόβουλη προσπάθεια πλήρους αποβιομηχάνισης της χώρας, σε βαθμό κακουργήματος. Που να αναφερθώ τώρα? Ιζόλα και Εσκιμό? Πυρκάλ? Nissan (στο Βόλο) και Pirelli?

Το παραπάνω πρότζεκτ, αν και πολύ αξιόλογο, αρκετα ποιοτικό, πιστευω ότι θα παραμείνει απλά ως μια διαφημιστική ρεκλάμα (όπως το ¨αμφίβιο" τρακτερ του Παούρη...), μιας εταιρίας κατασκευής φίλτρων. Η μόνη τύχη που θα μπορούσε να έχει, θα ήταν μόνο αν πουλούσαν το προτζεκτ κάπου εξω, αν και μεταξύ μας, δεν νομίζω ότι τουλάχιστον σε προηγμένες μοτοσυκλετιστικά χώρες, τους λείπουν ιδέες, σχέδια και προσεγγίσεις.

Και κακά τα ψέματα, ότι και να είναι, γιατί να δώσεις 30 χιλιάρικα (το βγάζω από το κεφάλι μου μιας και λεει για Φεραρι), για να πάρεις κάτι που θα έχει σχεδόν 0 συλλεκτική αξία, συνεπώς αδιάφορη μεταπώληση, με πιθανότατα ανύπαρκτο after sale support, και ως εκ τούτου για κάτι που πιθανότατα δεν θα οδηγάς.

Δεν είμαι απαισιόδοξος, απλά επιλέγω να βλέπω την πραγματικότητα ως έχει αυτή τη στιγμή.

astroman76
12/11/2017, 23:45
βασικα μια συγκρηση με το μαμα RC8 θα σας πησει οτι το μηχανακι ειναι αυτο εκτος απο τα φερινκ και τεποζιτα... για τι Ελληνικη πρωτια μηλαμε, εχουμε δει αρκετα καστομ μηχανακια πλεον τα τελευταια 10 χρονια απο την Ελλαδα αλλα μετρια αλλα χαλια αλλα καλα.


κενοτομια και διαφορετικο ενα σκελετομενο superbike σε λοοκ cafe...? Δεν νομιζω....

390259

teogtp
13/11/2017, 00:20
Δεν είναι κακό για προμο μιας βελτιωτικης εταιρείας (dna).

Acacius
13/11/2017, 01:00
Υπερβολικη η θεση σου. Ειναι σα να λες πως τα bimota δεν ηταν ιταλικα επειδη φορουσαν γιαπωνεζικα μοτερ.

Τα όρια είναι ρευστά καθώς και ίσως υποκειμενικά εν μέρει, αλλά όταν κινητήρας/πλαίσιο είναι σχεδόν αυτούσια εργοστασιακά για εμένα δεν είναι νέα μοτοσυκλέτα. Θαυμάσια εκτέλεση, η σύλληψη ντεπόζιτου και φίλτρου αέρα εξαιρετική, αλλά τουλάχιστον για εμένα εξακολουθεί να είναι μετατροπή - ειδικά σε one-off κομμάτι.

Δε θέλω να μειώσω την προσπάθεια των ανθρώπων η οποία είναι αξιέπαινη αλλά θεωρώ τον τίτλο υπερβολικό.

DrBig
13/11/2017, 06:13
Τα όρια είναι ρευστά καθώς και ίσως υποκειμενικά εν μέρει, αλλά όταν κινητήρας/πλαίσιο είναι σχεδόν αυτούσια εργοστασιακά για εμένα δεν είναι νέα μοτοσυκλέτα. Θαυμάσια εκτέλεση, η σύλληψη ντεπόζιτου και φίλτρου αέρα εξαιρετική, αλλά τουλάχιστον για εμένα εξακολουθεί να είναι μετατροπή - ειδικά σε one-off κομμάτι.

Δε θέλω να μειώσω την προσπάθεια των ανθρώπων η οποία είναι αξιέπαινη αλλά θεωρώ τον τίτλο υπερβολικό.

Σωστα, ουτε καν προσεξα πως και πλαισιο κλπ ειναι απο rc8

buckley
13/11/2017, 09:16
Συμφωνώ με το Γιάννη (astro) ,τι είναι αυτό το brain eraser δεν κατάλαβα ρε μάγκες ? Ξεκινήσατε να καστομάρετε μοτό όπως μερικοί δεκάδες άνθρωποι στην Ελλάδα οκ όλα καλά ως εκεί.Παίρνετε λοιπόν ένα rc8 ,εντελώς ακατάλληλο για γυμνό λόγω πολυπλοκότητας μοτέρ με τις δεκάδες σωληνώσεις και καλωδιώσεις που δεν μπορούν να κρυφτούν για το ζητούμενο clean & minimal look ,του κοτσάρετε το φίλτρο στο τεπόζιτο και ως εκ θαύματος γεννιέται το 1ο Ελληνικό μηχανάκι ???
Μετά λοιπόν παρουσίαση με in φόντο στα social media και έτοιμη η ferrari των 2 τροχών !
Λίγη ταπεινότητα παραπάνω δεν θα έβλαπτε νομίζω αλλά που ? στην Ελλάδα ...

Σόρρυ αλλά ούτε για κάστομ δεν μ' αρέσει...
390260

astroman76
13/11/2017, 12:36
το σχεδιο της ουρα ειναι απο αυτα που ειχαν βγει πρην 10+ χρονια στην αρχη της ανθησης της caferacer κουλτουρας αν εγηνε σε cad προγραμμα τουλαχιστον βασικο θα το ελεγα και σου περνει 15 λεπτα αν ξερεις να σχεδιαζεις...

καποιος αναφερε την bimota (που εχει φτιαξει και δικο της μοτερ το VDue) αλλα η bimota ξεκηνησε σαν βελτιωτικος οικος ιαπωνεζικων μοτερ που δεν στρηβαν με τιποτα στα τελη του 70!

stefanos
13/11/2017, 16:20
Είναι νομίζω πολύ συνηθισμένο κατασκευαστές aftermarket ανταλλακτικών να φτιάχνουν παρόμοια μηχανάκια
για να διαφημίσουν το προϊόν τους σε κάποια έκθεση και το επίπεδο της τεχνολογίας τους.
Ολίγη σάλτσα δεν είναι κακό εφόσον μιλάμε για διαφήμιση.
Ελληνική μοτοσυκλέτα?
οκ ανέκδοτο αλλά από την άλλη το ίδιο ανέκδοτο δεν ήταν και το "Ελληνικό φίλτρο αέρα" πριν μερικά χρόνια? :)
Μπράβο στους ανθρώπους.

Μανολης67
13/11/2017, 19:01
Κάποια επιπλέον ενδιαφέροντα στοιχεία όπως πχ ότι για το αλουμινένιο ντεπόζιτο που ξεκίνησε ως ένα κομματι μασίφ αλουμινίου 146 κιλών για να πάρει την τελική μορφή του κλπ

Δηλαδη σπατάλησαν 146 κιλα αλουμινιου για να φτιαξουν ενα (1) ρεζερβουαρ?

buckley
13/11/2017, 19:22
Κάποια επιπλέον ενδιαφέροντα στοιχεία όπως πχ ότι για το αλουμινένιο ντεπόζιτο που ξεκίνησε ως ένα κομματι μασίφ αλουμινίου 146 κιλών για να πάρει την τελική μορφή του κλπ

Δηλαδη σπατάλησαν 146 κιλα αλουμινιου για να φτιαξουν ενα (1) ρεζερβουαρ?

Εδώ σπατάλησαν ένα ολόκληρο rc8 ρε Μανώλη...

ggs
13/11/2017, 19:28
Any publicity is good publicity ....

Τον στόχο του το project τον εκπλήρωσε στο ακέραιο.
Μπράβο στην DNA που ,εκτός από καλα προϊόντα ,έχει και καλό μάρκετινγκ.

lleonidas
30/11/2018, 14:02
401667

RaGe_Raptor
01/12/2018, 08:11
401667

αξιέπαινη προσπάθεια.
"true spirit of racing dynamics " διαβάζω αλλά δοκιμή σε πίστα δεν βλέπω

lleonidas
10/05/2019, 13:46
406704
Από εδώ (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/elliniki-prokrisi-germaniko-motorrad-ektheiazei-dcr-018)

THRESH
10/05/2019, 19:54
το style δεν με άρεσε ούτε στο προηγούμενο , ούτε σε αυτό εδώ αλλά αυτό είνα θέμα γούστου.

Όταν το γνωστό Motorrad γράφει πάνω στη φωτό του " Ελληνική | Θεική | Λαμπρή " , χαίρομαι που η προσπάθεια
γίνεται γνωστή κ υπάρχει έστω κάτι που να φτιάχνουμε κ εμείς, έστω κ σαν μεταποίηση το περισσότερο.

AUFGEBRACHT
11/05/2019, 14:21
Δεδομένου του ότι οι Γερμανοί δεν έχουν και την καλύτερη σχέση με το γούστο, δεν είναι ίσως άξιο απορίας το διθυραμβικό άρθρο του Motorrad...

telegonos
11/05/2019, 16:35
Το άκουσα πριν λίγο, να γυρνάει αεροπορία στα Μέγαρα.

Απόκοσμος ήχος, χωρίς τελικά εξάτμισης, δικύλινδρος, με πολύ μεγάλο διακρότημα, και πολλά σκασίματα σε κάθε κλείσιμο του γκαζιού. Δεν μπορώ να το μεταδώσω με λέξεις.

406726

buckley
11/05/2019, 16:56
Το άκουσα πριν λίγο, να γυρνάει αεροπορία στα Μέγαρα.

Απόκοσμος ήχος, χωρίς τελικά εξάτμισης, δικύλινδρος, με πολύ μεγάλο διακρότημα, και πολλά σκασίματα σε κάθε κλείσιμο του γκαζιού. Δεν μπορώ να το μεταδώσω με λέξεις.

406726

Ανεβάστε κανένα βίντεο να ακούσουμε γιατί δεν την αντέχω τόση ασχήμια.

jawaforever
11/05/2019, 17:51
Εγώ θα ήθελα και θα ήμουν τρισευτυχισμενος αν μπορούσε κάποιος να αγοράσει ένα μοτέρ 125-250 κυβικών (από κάποιον Ινδο ή Κινέζο) , να σχεδιάσει ένα πλαίσιο (κάτι απλό, δεν μιλάμε για πολυτέλειες) και να στήσει ένα μηχανάκι που να παράγεται στην Ελλάδα. Ένα Scramblerακι ας πούμε που είναι και της μόδας. Να παράγεται ο σκελετός εδώ, τα πλαστικά του εδώ, οι τροχοί του εδώ, γενικά ας είναι έστω και κατά 20% με made in greece υλικά. Τα άλλα μου είναι παντελώς αδιάφορα και τα θεωρώ αστεία.

buckley
11/05/2019, 18:26
Εγώ θα ήθελα και θα ήμουν τρισευτυχισμενος αν μπορούσε κάποιος να αγοράσει ένα μοτέρ 125-250 κυβικών (από κάποιον Ινδο ή Κινέζο) , να σχεδιάσει ένα πλαίσιο (κάτι απλό, δεν μιλάμε για πολυτέλειες) και να στήσει ένα μηχανάκι που να παράγεται στην Ελλάδα. Ένα Scramblerακι ας πούμε που είναι και της μόδας. Να παράγεται ο σκελετός εδώ, τα πλαστικά του εδώ, οι τροχοί του εδώ, γενικά ας είναι έστω και κατά 20% με made in greece υλικά. Τα άλλα μου είναι παντελώς αδιάφορα και τα θεωρώ αστεία.

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=152953&p=2877922&viewfull=1#post2877922 :wave2:

mia_zoi_kawa
11/05/2019, 22:18
Χαχα.....φαντάσου να βρεθεί κάποιος να το κάνει αυτό τι μερίδια αγοράς μπορεί να πάρει. Αν δεν μπορείς να το φανταστείς απλά σκέψου τον Μανιατοπουλο στην Πατρα με τα ποδήλατα ideal. Όλα τα εξαρτήματα έρχονται από Κίνα και αυτός βάζει απλά τα στάνταρ ποιότητας στους κινεζους το μάρκετινγκ στην αγορά και την συναρμολόγηση στον Άγιο Βασίλειο στην Πατρα. Εταιρείες γίγαντες όπως gt , kona , giant έχουν εξαφανιστεί από την ελληνική αγορα από την ideal...!!! Πρόσφατα δε στην ετήσια ανάλυση του ΙΟΒΕ ή του ΣΕΒ ( δεν θυμάμαι ποιου) γιατί τις ελληνικές εξαγωγές υπήρχε ειδικη αναφορά για τις εξαγωγές ποδηλάτων προς τις χώρες της ΕΕ!!!

karellen
12/05/2019, 21:54
Σήμερα Μέγαρα

406750

406751

406752

telegonos
13/05/2019, 09:41
Λυπήσου μαςςςςς, δεν παλεύεται άλλο τόση κακογουστιάαααααα

(ναι, το ξέρω ότι το κάνουν ΕΠΙΤΗΔΕΣ, στην λογική του any publicity is good publicity)

buckley
13/05/2019, 12:58
Λυπήσου μαςςςςς, δεν παλεύεται άλλο τόση κακογουστιάαααααα

(ναι, το ξέρω ότι το κάνουν ΕΠΙΤΗΔΕΣ, στην λογική του any publicity is good publicity)

Άσε τα ψόφια νέος ,αυτά γουστάρεις κατά βάθος...:bawl:

telegonos
13/05/2019, 13:05
Άσε τα ψόφια νέος ,αυτά γουστάρεις κατά βάθος...:bawl:

Ναι πάντα με γοήτευαν οι ΔΜΜ

(ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ)

:lol: