PDA

View Full Version : Ελληνικη μοτο-πατεντα..



zopas
12/11/2017, 10:13
Τη συγκεκριμενη μετατροπή την είχαμε δει ολοι από ένα αυστραλο που την εκανε με τα λεφτα πολυεθνικης..Ενας Ελληνας όμως από τη κρητη με βαθια γνωση και αγαπη για τη μοτο εγτιαξε κατι παρομοιο...Υποκλινομαι...

Ευχομαι να την προμηθευτουν και οι ελληνικες ειδικες δυναμεις γιατι σε διαφορα σεναρια πολεμικης συρραξης σε θαλασσα μπορει να αποδεικτει κρυφος ασσος για τα εθνικα συμφεροντα...Μπραβο στον μαγκα, η Ελλαδα που όταν εχει μερακι γ@μει και δερνει...

http://www.defence-point.gr/news/amfivia-motosikleta-tha-borouse-na-endiaferi-akoma-ke-tis-ed

vaska
12/11/2017, 11:08
Ωραίο είναι για την φάση σου, για τον εφέ κλπ. Απέχει πολύ όμως από το να χρησιμοποιηθεί ως όχημα ειδικών χρήσεων. Θέλει πολύ δουλειά και δεν ξέρω αν γίνεται. ΠΧ:
αν πέσει ο λεβέντης από το μηχανάκι αυτό θα πάει άπατο (κρατιέται στην επιφάνεια μόνο λόγω ταχύτητας).
Από στάση ξεκινάει ή θα πρέπει να έχει φόρα για να μείνει στην επιφάνεια (όπως το βλέπω μάλλον το 2ο ισχύει)
και άλλα που αν καθόμαστε να γράφουμε θέλουμε πολλές σελίδες

toyar
12/11/2017, 11:59
δεν επιπλεει και μαλλον δεν στριβει κιολας

andreastwin
12/11/2017, 12:28
σιγουρα στριβει,τωρα για τον απατο θελει δυο η τεσσερα μπαλονια σε στιλ αεροσακου με μπουκαλες co2 και λουρη ασφαλειας στον καρπο οπως τα jet ski οπου σε περιπτωση πτωσης απασφαλιζει των διακοπτη στις βαλβιδες co2 και φουσκονουν τα μπαλονια για να μενει στην επιφανεια.

AUFGEBRACHT
12/11/2017, 13:17
Ευχομαι να την προμηθευτουν και οι ελληνικες ειδικες δυναμεις γιατι σε διαφορα σεναρια πολεμικης συρραξης σε θαλασσα μπορει να αποδεικτει κρυφος ασσος για τα εθνικα συμφεροντα...Μπραβο στον μαγκα, η Ελλαδα που όταν εχει μερακι γ@μει και δερνει...

Σε μια ευρύτερη πολεμική (χτύπα ξύλο) σύρραξη, ειλικρινά δεν βλέπω πως η συγκεκριμένη πατέντα θα μπορούσε να αποδειχτεί κρυφός άσσος ή...πολλαπλασιαστής ισχύος, ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Το δε defence-point ολισθαίνει σε μονοπάτια defencenet, άσε που νομίζω πως διαχειριστής του συγκεκριμένου ιστολογίου είναι πρώην συντάκτης του defencenet...
Η μετατροπή είναι εντυπωσιακή για μόστρα ή από μηχανολογικής-τεχνικής άποψης, μπράβο στον τύπο για το δημιούργημα, επιχειρησιακά οφέλη για απόκτηση από τις ΕΔ (όταν έχουν άλλες κι άλλες ελλείψεις σε βασικό εξοπλισμό) δεν βλέπω όμως.

Δεινόσαυρος
12/11/2017, 13:29
Δεν βλέπω κάποια ιδιαίτερη πατέντα, απλό σύστημα σκί έχει προσθέσει.
Κάτι τέτοιο είχε κάνει και ο Ρόμπι Μάντισον πριν καμιά διετία, κανείς δεν το χαρακτήρισε ως εφεύρεση.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147232

Συμφωνώ με βασκα, αν το μηχανάκι δεν μπορεί να σβήσει και να ξαναπάρει μπρός, μες στη θάλασα, σλόου δη έγκς.

vaska
12/11/2017, 15:57
σιγουρα στριβει,τωρα για τον απατο θελει δυο η τεσσερα μπαλονια σε στιλ αεροσακου με μπουκαλες co2 και λουρη ασφαλειας στον καρπο οπως τα jet ski οπου σε περιπτωση πτωσης απασφαλιζει των διακοπτη στις βαλβιδες co2 και φουσκονουν τα μπαλονια για να μενει στην επιφανεια.

Κανένα τζετ από όσα είχα, μικρά, μεγάλα, αγωνιστικά ή όχι δεν χρειάζεται αμπούλες διοξειδίου και μπαλόνια για να επιπλεύσει. Το κορδόνι (σπιράλ για την ακρίβεια) είναι το αντίστοιχο Run Off που έχουμε στα μηχανάκια και μόλις φύγει ο οδηγός πάνω από το τζετ, σβήνει ο κινητήρας.

Tedvj23
12/11/2017, 17:50
ΚΑι εγω στο δικο μου jet ski ετσι ηταν όπως λεει ο βασκα βεβαια ηταν παλιακο 700 διχρονο..:bawl:

teogtp
12/11/2017, 17:55
Ο Αντρέας έχει αμφιβολία στο θέμα της πλευστότητας της κατασκευής.
Τρεις σανίδες δεν νομίζω ότι εξασφαλίζουν και την κατάλληλη άνωση.

andreastwin
12/11/2017, 18:48
Κανένα τζετ από όσα είχα, μικρά, μεγάλα, αγωνιστικά ή όχι δεν χρειάζεται αμπούλες διοξειδίου και μπαλόνια για να επιπλεύσει. Το κορδόνι (σπιράλ για την ακρίβεια) είναι το αντίστοιχο Run Off που έχουμε στα μηχανάκια και μόλις φύγει ο οδηγός πάνω από το τζετ, σβήνει ο κινητήρας.

αλλο το jet, και αλλο η πατεντα.το jet απο την φυση του δεν παει πατο.εδω λεω τι θα μπορουσε να προσθεσει για να μην παει πατο στην προκειμενη περιπτωση η μηχανη.

DrBig
12/11/2017, 19:11
Ειναι γελοιο να σκεφτεται κανεις πως κατι τετοιο εχει την οποιαδηποτε πρακτικη αξια πλην της πλακας. Θα ηθελα να δω λαιβ αντιδρασεις του στρατηγου ενωπιον του οποιου θα παρουσιαστει για στρατιωτικη χρηση.
Επισης δεν ειναι πατεντα, μια λειτουργικη αντιγραφη του πρωτοτυπου ειναι και μπραβο του κρητικου γι αυτο, αλλα οκ, περυσινα σταφυλια.

toyar
12/11/2017, 19:25
ισως δουλευαν μηχανικα μερη γουρουνας με μπαλουν λαστιχα με πτερυγια προσαρμοσμενα σε σκαφος απο τζετ σκι
στριψιμο με εναλλαγες στροφων στους πισω κινητηριους και ελεγχος γκαζιου και διευθυνσης με τζουστικ

vaska
12/11/2017, 20:20
αλλο το jet, και αλλο η πατεντα.το jet απο την φυση του δεν παει πατο.εδω λεω τι θα μπορουσε να προσθεσει για να μην παει πατο στην προκειμενη περιπτωση η μηχανη.

Έστω. Και μετά τι. Αφήνει τα μπαλόνια αυτά και πάει στον προορισμό του αλλά ξαναπέφτει γιατί είχε μπόλικο κύμμα. Άλλα μπαλόνια άλλες αμπούλες. Έστω. Τα αφήνει κι αυτά και συνεχίζει μα ξαναπέφτει γιατί τον πήραν χαμπάρι οι απέναντι και τον γαζώνουν. Αφήνει πάλι μπαλόνια και αμπούλες και γυριζει πίσω. Τελικά αυτό δεν είναι όχημα μεταφοράς ειδικών χρήσεων, μπαλόνια κι αμπούλες κουβαλάει.

Πέραν της πλάκας και του χαβαλέ που θα έχει ένα τέτοιο όχημα, είναι παντελώς άχρηστο ως tactical weapon

lykourgi
12/11/2017, 21:27
δεν επιπλεει και μαλλον δεν στριβει κιολας
Ντάξ΄μωρέ. Αυτά είναι λεπτομέρειες.





:lol:

astroman76
12/11/2017, 23:41
Weapon name: Giourgia V.01 xaxaxaxaxaaxax

doctoras
13/11/2017, 07:18
αν γίνει μ@λ@κία και βγεί καμιά αλυσίδα πάνω στην κίνηση παπαλα, στον μαύρο πάτο