View Full Version : Εκκίνηση και κρύο
rainmike
22/11/2017, 21:41
Αντιμετωπίζω ένα προβληματάκι κάθε φορά που παίρνω τη μηχανή μου απο τη δουλεία.Οταν η θερμοκρασία είναι αρκετά χαμηλή κατω απο 4 βαθμους
και το μηχανάκι μείνει στο κρύο κανα 9 ωρο,δεν παίρνει με την πρώτη παίρνει με τν δεύτερη η την τρίτη μιζιά.Οταν το παίρνω απο το κλειστο παρκινγκ παίρνει με την
πρώτη.Εχω ελέγξει το σύστημα φόρτισης της μηχανής και όλα δουλεύουν σωστά.Η μπαταρία είναι 7 μηνών περίπου και την συντηρώ περιοδικά με ένα φορτιστή ctek.
Eν τω μεταξύ αν πάρω το άλλο μηχανάκι παίρνει στο κρύο τσακμάκι αλλά αν δεν ζεσταθεί καλά δεν κρατάει ρελαντι και σβήνει (έχει χειροκίνητο τσοκ)Τώρα με τα κρύα δηλαδή ότι και να γινει
θα καθυστερήσω.
kostaskk
23/11/2017, 19:03
το κρυο κανει το μιγμα ποιο φτωχο με αυτες τις συνέπειες..
μπορεις να κανεις το μιγμα ποιο πλουσιο στο φασμα του ρελαντι-μεσαιες στροφες αλλα το καλοκαιρι θα θελει ξανα ρυθμισμα στις τωρινές ρυθμισεις.
sapila racing
23/11/2017, 19:17
το κρυο κανει το μιγμα ποιο φτωχο με αυτες τις συνέπειες..
μπορεις να κανεις το μιγμα ποιο πλουσιο στο φασμα του ρελαντι-μεσαιες στροφες αλλα το καλοκαιρι θα θελει ξανα ρυθμισμα στις τωρινές ρυθμισεις.
Δεν είναι το λίγο πιο φτωχό μίγμα λόγω του κρύου που φταίει και δεν παίρνει μπρός.
Το πρόβλημα είναι οτι η βενζίνη δεν ατμοποιείται εύκολα σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Έχει πιο ανοιχτό φίλτρο, power comander ή οτιδήποτε?
Μανολης67
23/11/2017, 20:12
Νομίζω πως τα ψεκαστα δεν εχουν θεμα.
rainmike
23/11/2017, 20:17
Έχει πιο ανοιχτό φίλτρο, power comander ή οτιδήποτε?
Το μηχανάκι είναι ένα 675 daytona ,και είναι εργοστασιακό εκτός απο την μπαταρία που είναι μια μοτομπατ και τον ανορθώτη που
δεν είναι οφισιαλ αλλά απο ντουκάτι.
Μανολης67
23/11/2017, 20:33
Το μηχανάκι είναι ένα 675 daytona ,
Ε πες το.....ωραιο πάντως! :beer:
rainmike
05/12/2017, 02:31
Ακόμα και με φορτισμένη τη μπαταρία άμα μεινει στο κρύο για ώρα παίρνει μόνο άμα δώσω και γκάζι κατα την εκκίνηση.Τι προτείνετε να αλλάξω μπαταρία,να ξαναδοκιμάσω την οριτζιναλ τη yuasa? η κάτι άλλο?
karellen
05/12/2017, 07:54
Σαφέστατα δεν έχει να κάνει με την μπαταρία σου αλλά με το σύστημα τροφοδοσίας.Αφού η μίζα γυρίζει κανονικά και επίσης παίρνει αμέσως στο κλειστό πάρκιν,δεν είναι θέμα μπαταρίας.
TsoliasGR
05/12/2017, 22:28
Να πάς να πάρεις μια κουβέρτα να σκεπάζεις ντεπόζιτο και μοτέρ.
Θα δεις διαφορά.Μάλλινη να ναι και ο Θεός μαζί σου.
Την βγάζεις πριν το βάλεις μπροστά ε....
rainmike
05/12/2017, 22:44
Να πάς να πάρεις μια κουβέρτα να σκεπάζεις ντεπόζιτο και μοτέρ.
Θα δεις διαφορά.Μάλλινη να ναι και ο Θεός μαζί σου.
Την βγάζεις πριν το βάλεις μπροστά ε....
Κουβέρτα ε?Μια αδιαβροχη κουκούλα βάζω γιατι απο υγρασιά εδώ άλλο τιποτα.Αντε να βάλω και κουβέρτα να δω τι άλλο θα κάνω ,ούτε εγώ δε σκεπάζομαι ετσι :)
Πριν αρχίσεις και τις εντριβες με Βικς,δεν κοιτάς αυτό που σου έγραψε ο karellen;
TsoliasGR
05/12/2017, 23:38
Πριν αρχίσεις και τις εντριβες με Βικς,δεν κοιτάς αυτό που σου έγραψε ο karellen;
Δουλεύει αυτό με χαμηλές συνθήκες υγρασίας αλλά δεν είναι απόλυτο.Το θέμα ειναι να κρατήσει τον παγετό απο ντεπόζιτο και το μοτέρ.
Στην Αθήνα στην bandit έχει πιάσει.δεν ξέρω για εσάς εκεί πάνω αλλά μια ιδέα έδωσα.
Το βικς δεν το χω δοκιμάσει στο μηχανάκι ακόμα αλλά άμα κάνει δουλειά να το δώ φίλε καφετζή.:bawl:
rainmike
06/12/2017, 01:13
Πριν αρχίσεις και τις εντριβες με Βικς,δεν κοιτάς αυτό που σου έγραψε ο karellen;
Κάτι ποιο συγκεριμένο?Στο μηχανάκι έγινε το καλοκαίρι μεγάλο σερβις με ρύθμιση βαλβιδων αλλαγή λαδιων,παραφλου,υγρά φρένων αλλαγή μπουζιά,και καθάρισμα στα μπεκ.Υπόψιν ότι η μίζα όταν είναι παγωμένο
γυρνάει αλλά έιναι ψιλοψοφια.Καμμία σχέση όταν είναι ζεστό.
Μέτρησε τη μπαταρία με ένα πολύμετρο πόσο ρεύμα διατηρεί με το μηχανάκι σβηστό και πόσο πέφτει όταν πατάς την μίζα.
Και αμα βγαλεις ακρη απο αυτο που σΕ ειπε ο Σουπιας, πες το και σε μας... :p
Απο πλευρας ηλεκτρικων, μονο το CCA της μπαταριας σου μπορει να φταιει..
Απο πλευρας τροφοδοσιας, πιθανον οι συγκεκριμενες ρυθμισεις που εχει το μηχανακι σου..
Υ.Γ.
Ξεχναμε και τα λαδακια της πρωτευουσας που "χοντραινουν" με το κρυο.. ;)
TsoliasGR
06/12/2017, 21:39
H ουσία ειναι μια...Ότι λειτουργήσει...
Αμα του κάθεται το μείγμα καλά με την κουβέρτα...Και αυτό το λέω γιατί αν στις ίδιες συνθήκες το έχει γκαράζ δεν έχει θέμα.Άρα στο μυαλό μου πάει οτι μπορεί να "παγώνει" η βενζίνα...Αλλά εγώ δεν είμαι μάστορης...μαστροχαλαστής είμαι.Και πρότεινα ένα πειραμα με μηδέν κόστος και μηδέν παρατράγουδα.Δεν ξέρω μάτια μου τι άλλο.
rainmike
06/12/2017, 22:24
Λοιπόν μέτρησα με πολύμετρο.Η μπαταρία με τη μηχανη τελείως κλειστή έδειχνε 12.7 volt.Με το που άνοιξα το διακόπτη έδειξε 11.73 και ενώ γυρνούσε η μίζα το μηχανάκι δεν έπαιρνε.
Live2ride
06/12/2017, 23:08
Είσαι για καινούργια μπαταρία το λοιπόν.
Δοκίμασε με μια μπαταρία αυτοκινήτου παράλληλα στην υπάρχουσα να δεις αν θα πάρει με την πρώτη.
rainmike
07/12/2017, 09:20
Την άφησα να φορτίζει όλο το βράδυ με τον συντηρητή .Το πρωί μέτρησα με τελείως σβηστή τη μηχανή 13.3 volts ,ανοίγω διακόπτη πέφτει στο 12.1 ,πάω να βάλω μπρος,δεν παίρνει
εν τέλει πήρε με την τρίτη και λίγο γκάζι.Μέτρησα με το μηχανάκι να δουλεύει και έδειχνε 14.6.
karellen
07/12/2017, 09:40
Δεν έχω καταλάβει: η μίζα γυρνούσε κανονικά (γρήγορα) ή διστακτικά?
Δοκίμασε με μια μπαταρία αυτοκινήτου παράλληλα στην υπάρχουσα να δεις αν θα πάρει με την πρώτη.
Κάνε αυτό που σου λέει το παιδί,είναι ο μόνος πρακτικός τρόπος να δεις αν φταίνε τα ρεύματα.
rainmike
07/12/2017, 09:54
ψιλοψόφια,έτσι κιαλλιως αύριο θα δοκιμάσω με μια καινούρια μπαταρία yuasa και θα δω, αν παρει με την πρωτη θα φταίει η μπαταρία αν και με αυτην
έχει πρόβλημα ,βλέπω το δώρο των Χριστουγέννων να το τρώω σε μαμακίες:(
Όταν πάταγες τη μίζα πόσο έδειχνε?
Και αμα βγαλεις ακρη απο αυτο που σΕ ειπε ο Σουπιας, πες το και σε μας... :p
Εμείς οι άσχετοι καταλαβαινόμαστε μεταξύ μας! :D
christos01
08/12/2017, 00:02
Όλα μου τα προβλήματα με το street triple μου, λύθηκαν από όταν ξήλωσα τον συναγερμό και έβαλα διακόπτη στα φώτα . Είχα να το βάλω μπροστά 6 μήνες και πήρε με την πρώτη, ενώ πριν φοβόμουν να το αφήσω πάνω από εβδομάδα.
kostasagk
08/12/2017, 10:03
στο κρυο δεν φταιει μονο η βενζινη αλλα και το λαδι που γινεται πολύ πηχτο και ουσιαστικα λειτουργει σαν φρενο στον κινητηρα.για καλυτερα αποτελέσματα και αν υπαρχη συνεχεια χαμηλη θερμοκρασια βαζουμε πιο λεπτορευστο λαδι,υπαρχη και η λυση γκαζακι στο καρτερ για ζέσταμα λαδιου ......
sapila racing
08/12/2017, 10:46
στο κρυο δεν φταιει μονο η βενζινη αλλα και το λαδι που γινεται πολύ πηχτο και ουσιαστικα λειτουργει σαν φρενο στον κινητηρα.για καλυτερα αποτελέσματα και αν υπαρχη συνεχεια χαμηλη θερμοκρασια βαζουμε πιο λεπτορευστο λαδι,υπαρχη και η λυση γκαζακι στο καρτερ για ζέσταμα λαδιου ......
Βαζουμε οτι λάδι (ποιότητα, ιξώδες) συνιστά ο κατασκευαστής.
Αυτό με το γκαζάκι λειτουργεί, σε φορτηγά μπουλντόζες κλπ για μοτοσυκλέτες το βρίσκω κάπως υπερβολικό!
kostasagk
08/12/2017, 12:52
Βαζουμε οτι λάδι (ποιότητα, ιξώδες) συνιστά ο κατασκευαστής.
Αυτό με το γκαζάκι λειτουργεί, σε φορτηγά μπουλντόζες κλπ για μοτοσυκλέτες το βρίσκω κάπως υπερβολικό!
δεν διαφωνει καποιος με τον κατασκευαστη αλλα υπαρχουν και συνθηκες οπου δεν τις αναφερει ,αν ζεις σε κανενα μερος οπου οι συνθηκες είναι εκτος νορμαλ πας σε άλλες λυσεις ,πριν μερικα χρονια σε καποιο περιοδικο μοτο υπηρχε ένα dvd ενας γερμανος με BMW 1100 αν θυμαμι με την γυναικα του γυρισε ολες τις ερημους του πλανητη,στο περου αν δεν κανω λαθος σε υψωμετρο 4000 μετρα εβαζε το πρωι το γκαζακι να ζεστανει το λαδι και μετα ξεκιναγε ,μηχανες είναι ολες ειτε παπι ειτε νταλικα τα ιδια πραγματα είναι,οχι βεβαια ότι στην ελλαδα υπαρχη τετοιο εξτριμ θεμα .πιστευω ότι με λαδι χαμηλοτερου ιξωδες θα εκλειψη το θεμα του φιλου
Το λάδι δε φταίει!
Μπορεί να είναι υπεύθυνο που δε γυρίζει η μίζα όταν είναι κρύο, αλλά το πρόβλημα είναι μάλλον ότι η μπαταρία δε δίνει αυτό που πρέπει να δώσει. 12,7 είναι λίγα, πρέπει να έχει 13+. Με το παραμικρό φορτίο (αντλία βενζίνης, τσεκ, κτλ.) κατά το το άνοιγμα του διακόπτη, ψοφάει! Μετά τι να δώσει στη μίζα? Αν το λάδι δε φέρει αντίσταση θα πάρει, αν είναι πιο παχύρευστο παίρνει ένα @.
Τούτα λέγοντας μπορεί να μη φταίει και η μπαταρία αλλά να υπάρχουν απώλειες από αλλού. Απ' τη μέτρηση πάντως φαίνεται οτι μάλλον είναι μπαταρία.
sapila racing
08/12/2017, 14:08
δεν διαφωνει καποιος με τον κατασκευαστη αλλα υπαρχουν και συνθηκες οπου δεν τις αναφερει ,αν ζεις σε κανενα μερος οπου οι συνθηκες είναι εκτος νορμαλ πας σε άλλες λυσεις ,πριν μερικα χρονια σε καποιο περιοδικο μοτο υπηρχε ένα dvd ενας γερμανος με BMW 1100 αν θυμαμι με την γυναικα του γυρισε ολες τις ερημους του πλανητη,στο περου αν δεν κανω λαθος σε υψωμετρο 4000 μετρα εβαζε το πρωι το γκαζακι να ζεστανει το λαδι και μετα ξεκιναγε ,μηχανες είναι ολες ειτε παπι ειτε νταλικα τα ιδια πραγματα είναι,οχι βεβαια ότι στην ελλαδα υπαρχη τετοιο εξτριμ θεμα .πιστευω ότι με λαδι χαμηλοτερου ιξωδες θα εκλειψη το θεμα του φιλου
O κατασκευαστής στο manual αναφέρει όλες τις πιθανές συνθήκες θερμοκρασίας και το σωστό είναι να μπαίνει λάδι του συνιστώμενου ιξώδους, αλλιώς καραδοκεί σοβαρή ζημιά στον κινητήρα.
Το να βάλει λάδι χαμηλότερου ιξώδους απο το προβλεπόμενο είναι επικίνδυνο.
Αν βέβαια έχει στον κινητήρα του πιο παχύρευστο λάδι απο το προβλεπόμενο, θα πρέπει όντως να το αλλάξει.
Τελος, όχι δεν είναι ίδια πράγματα οι μοτοσυκλέτες με μπουλντόζες που έχουν 2κύλινδρο βενζινοκινητήρα 400cc 2 ταχυτήτων για μίζα.
Το λάδι δε φταίει!
Μπορεί να είναι υπεύθυνο που δε γυρίζει η μίζα όταν είναι κρύο, αλλά το πρόβλημα είναι μάλλον ότι η μπαταρία δε δίνει αυτό που πρέπει να δώσει. 12,7 είναι λίγα, πρέπει να έχει 13+. Με το παραμικρό φορτίο (αντλία βενζίνης, τσεκ, κτλ.) κατά το το άνοιγμα του διακόπτη, ψοφάει! Μετά τι να δώσει στη μίζα? Αν το λάδι δε φέρει αντίσταση θα πάρει, αν είναι πιο παχύρευστο παίρνει ένα @.
Τούτα λέγοντας μπορεί να μη φταίει και η μπαταρία αλλά να υπάρχουν απώλειες από αλλού. Απ' τη μέτρηση πάντως φαίνεται οτι μάλλον είναι μπαταρία.
Αν η μίζα γυρίζει αργά το μοτέρ τότε είναι θέμα ισχύος της μπαταρίας, λογω ελλιπούς φόρτισης, διαρροής, παλαιότητας κλπ.
Αν γυρίζει κανονικά αλλά δεν παίρνει, τότε μάλλον είναι θέμα τροφοδοσίας.
Επίσης ξέρω οτι κάποια triumph εχουν θέματα με τις μίζες τους, αλλά δεν ξερω αν αυτό ισχύει για το συγκεκριμένο μοντέλο.
GiannisBlessed
08/12/2017, 14:55
O κατασκευαστής στο manual αναφέρει όλες τις πιθανές συνθήκες θερμοκρασίας και το σωστό είναι να μπαίνει λάδι του συνιστώμενου ιξώδους, αλλιώς καραδοκεί σοβαρή ζημιά στον κινητήρα.
Το να βάλει λάδι χαμηλότερου ιξώδους απο το προβλεπόμενο είναι επικίνδυνο.
Αν βέβαια έχει στον κινητήρα του πιο παχύρευστο λάδι απο το προβλεπόμενο, θα πρέπει όντως να το αλλάξει.
Τελος, όχι δεν είναι ίδια πράγματα οι μοτοσυκλέτες με μπουλντόζες που έχουν 2κύλινδρο βενζινοκινητήρα 400cc 2 ταχυτήτων για μίζα.
Αν η μίζα γυρίζει αργά το μοτέρ τότε είναι θέμα ισχύος της μπαταρίας, λογω ελλιπούς φόρτισης, διαρροής, παλαιότητας κλπ.
Αν γυρίζει κανονικά αλλά δεν παίρνει, τότε μάλλον είναι θέμα τροφοδοσίας.
Επίσης ξέρω οτι κάποια triumph εχουν θέματα με τις μίζες τους, αλλά δεν ξερω αν αυτό ισχύει για το συγκεκριμένο μοντέλο.
οπως τα λες ακριβως...
αν εχετε παρατηρησει παντα μολις μπουν τα πρωτα "κακα" κρυα βλεπεις γυρω σου να σπρωχνουν να βαζουν καλωδια κτλ.
το ιδιο και το καλοκαιρι να σκανε ψυγεια στις πρωτες "κακες" ζεστες.
ο λογος ειναι οτι κατι που ειναι ταλαιπορημενο θα την ακουσει στα ακρα.
οι μπαταριες οσο πεφτει η θερμοκρασια περιβαλωντως τοσο πιο δυσκολο ειναι το εργο τους.
θα προτεινα καλο ελεγχο για διαρροες αν δεν βρεθει τιποτα ενα τσεκ με αλλη καλη μπαταρια αν ολα πανε καλα αλλαγη της μπαταριας και ενα τσεκ του κυκλωματος φορτισης.
με αυτην την σειρα ειναι το καλυτερο πιστευω.
rainmike
08/12/2017, 15:21
Καταρχήν παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.Αγόρασα μια yuasa με 65 ευρώ και θα έρθει απο Δευτέρα,η triumph έδινε την offcial 100 ευρω και θα έκανε 2 εβδομάδες να έρθει.
Το μηχανάκι θα το δουλέψω έτσι λίγο στο κρύο και θα το μετράω τακτικά για τυχόν απώλειες.Ενα μεγάλο λάθος της triumph είναι ότι το μηχανάκι φοράει μπαταρία 7αρα
Η μπαταρία απο μόνη της είναι πολύ μικρή και ζορίζεται υπερβολικά για να ξεκινήσει ένα τέτοιο μηχανάκι.Επειδή κατάλαβαν τη μαλακία τους στο μοντέλο 2009 έβαλαν 9αρα.
Μέσα στο manual λεει ότι κατά την κρύα εκκινηση σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες να δωθεί και λίγο γκάζι για να ξεκινήσει αλλά 5 και 4 βαθμοί δεν είναι και υπερβολικό κρύο 'ετσι?
Που να πέσουμε κατω απο τους μηδέν δηλαδη.Τέσπα όπως προείπα η μπαταρία είναι μικρή ,γιατι δηλαδη η άλλη μηχανή παίρνει τσακμάκι.
Και να πεις ότι δεν ξέρουν από κρύα εκεί στην Αγγλία!!!
:lol:
Είχα το ίδιο πρόβλημα σε μονοκύλιδρο 650,είχε μπαταρία 8άρα και αν δεν έπερνε με την πρώτη ,ψόφαγε,έβαλα yuasa 12άρα(ακριβούτσικη στο ίδιο μέγεθος) και παίρνει τσακμάκι.
rainmike
08/12/2017, 18:40
Είχα το ίδιο πρόβλημα σε μονοκύλιδρο 650,είχε μπαταρία 8άρα και αν δεν έπερνε με την πρώτη ,ψόφαγε,έβαλα yuasa 12άρα(ακριβούτσικη στο ίδιο μέγεθος) και παίρνει τσακμάκι.
H 9αρα δε χωράει στο μηχανάκι εκτός αν κάνεις καμια πατέντα.Η μπαταρία είναι κάτω απο τη σέλα και έχει χώρο μόνο για τις συγκεκριμένες διαστάσεις.
Η άριστη πηγή (μπαταρία) είναι το Α και το Ω στη μοτοσυκλέτα μας. Στη δική σου περίπτωση με το ξεκίνημα σε συνθήκες κρύου δεν χρειαζεσαι μεγαλυτερη μπαταρια σε ογκο (απο 7αρα σε 9αρα).
Αυτό που χρειάζεσαι είναι μονιμα φορτισμενη μπαταρία και ισως μεγαλύτερη τιμή σε Cold Cranking Amps (cca) όπως σου είπε και ο Oldman.
rainmike
08/12/2017, 19:49
Η άριστη πηγή (μπαταρία) είναι το Α και το Ω στη μοτοσυκλέτα μας. Στη δική σου περίπτωση με το ξεκίνημα σε συνθήκες κρύου δεν χρειαζεσαι μεγαλυτερη μπαταρια σε ογκο (απο 7αρα σε 9αρα).
Αυτό που χρειάζεσαι είναι μονιμα φορτισμενη μπαταρία και ισως μεγαλύτερη τιμή σε Cold Cranking Amps (cca) όπως σου είπε και ο Oldman.
H 7αρα με την 9αρα δεν εχουν διαφορα μόνο στο μέγεθος αλλά και στο ρεύμα εκκινησης που μπορούν να δώσουν καθως και στον χρόνο αποφορτισής τους.Δηλαδή έχει λογική να έχεις μεγαλύτερη μπαταρία σε όγκο
χωρίς να κερδίζεις απολύτως τίποτα?Αν το μηχανάκι δεν την χρειαζόταν δεν θα την έβαζε η triumph στα μοντέλα απο 2009+
Δεν γνωρίζω τις διαφορές που έχει το μοντέλο σου με τα 2009+ που αναφέρεις, λογικα έχουν άλλες απαιτήσεις. Δεν έχω σκοπό για αντιπαραθεση την γνώμη μου σου λέω όπως και οι υπόλοιποι. Αυτός είναι ο σκοπός του φόρουμ.
rainmike
13/12/2017, 18:48
Πήρα χθες βράδυ το μηχανάκι με καινούρια μπαταρία πλέον ,πάλι στο κρύο λίγο η μίζα δυσκολευόταν να γυρίσει καλά αλλά πήρε με την πρώτη.
Όταν είναι ζεστό παίρνει μια χαρά.
Live2ride
13/12/2017, 19:27
Στο βίντεο πάντως αν είναι κρύο μια χαρά παίρνει μπροστά. :a013:
rainmike
28/12/2017, 15:06
παιδιά χθες το μηχανάκι δεν επαιρνε με τίποτα,μιζαρε αλλα δεν .Το έσμπρωξα μέχρι το συνεργείο ,το προβλημα είναι το μάτι απο τα πηνία οπερ σημάινει αλλαγή τα πηνία 250 ευρω αφτερμαρκετ.Και εις άλλα με υγεία :)
o_gavros
28/12/2017, 15:20
ο αγιοβασίλης σου ήρθε νωρίτερα...πακέτο
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.