PDA

View Full Version : HONDA C90M CUB PB121M



Σελίδες : [1] 2 3

ore
10/12/2017, 12:19
Καλησπερα!
Εχοντας στην κατοχη μου απο το 1999 ενα glx 50 το οποιο το 2005 και οντας σε αθλια κατασταση σταματησε να κυκλοφορει, μετα απο καποιες μικροκολπες και παρατημενο για αλλα 5 χρονια η κατασταση εγινε ακομα χειροτερη.
Καπου εκει στο 2010 μεταφερω το παπι στην αποθηκη οπου το λυνω και απογοητευομαι ακομα περισσοτερο, ολα τα ανταλλακτικα του ειχαν και απο καποιο προβλημα.
Τρια χρονια μετα σε ενα αλουμιναδικο ενος φιλου πεφτει το ματι μου σε ενα glx 50 εισαγωγης (αυτο με τα μπροστινα με την κοντρα),το οποιο ηταν καλυμμενο με αρκετα εκατοστα σκονης πανω του, κοιταζοντας το λιγο πιο προσεκτικα εντοπισα αρκετα ανταλακτικα πανω του που χρειαζομουνα.
Συζητηση με τον φιλο και καθως το μηχανακι χρωσταγε αρκετα χρονια θεωρησης στην τροχαια και μιας και η γενικη κατασταση του δεν ηταν για κυκλοφορια, αγοραστηκε για ανταλλακτικα και μεταφερθηκε και αυτο στην αποθηκη.
Λυσιμο λοιπον και σε αυτο και ακομα μια απογοητευση, μπροστινο με χαλασμενο σπειρωμα του αξονα (το πιρουνι ηταν και ο κυριος λογος αγορας του), πλαστικα σε κακη κατασταση (ευτυχως με λιγη δουλιτσα σωνοντουσαν), μοτερ μιζατο και ψαλιδι απο astrea και παρα πολλα ιμιτασιον πραγματα.
Ειχα ομως πλεον μια βαση και μπορουσα να ξεκινησω σιγα σιγα να συγκεντρωνω τα ανταλακτικα οπως και εκανα.
Σταματαω ομως ολες τις εργασιες λογω αφιξης νεου μελους στην οικογενεια και τοποθετω σε κουτες οσα ανταλλακτικα ειχα ετοιμασει.
Οπου φτανουμε στο σημερα και συγκεκριμενα πριν ενα μηνα, ξεκινωντας παλι τις εργασιες λιγο πιο ζωηρα αυτη την φορα και εχοντας φτασει στο σημειο που θα δειτε παρακατω στις φωτο.
Σκοπος της ανακατασκευης ειναι να ερθει στην εροστασιακη μορφη του c90 με κωδικο χρωματος pb121m(το γνωστο ουρανι).

Λυπει απο τις φωτο ο σκελετος ο οποιος βρισκεται στο φανοποιειο του κουμπαρου μου για προεργασια βαφης, το ψαλιδι που εχει παει για αλλαγη συνεμπλοκ και το αριστερο καρτερ το οποιο ειναι ενα σημειο που εχω κολησει προς το παρων μιας και το δικο μου ηταν σπασμενο σε σημειο που δεν επερνε επισκευη, αγοραστηκε ενα ιμιτασιον ανευ αριθμων και μολις χθες ενα μεταχειρισμενο gk4 που δυστηχως δεν ταιριαζει με το σασμαν μου (4αρι απο monkey).Πιστευω αυτο μεσα στην επομενη εβδομαδα να το εχω λυσει.
Σκοπος μου ειναι να ειναι ετοιμο εως το καλοκαιρι μιας και εχει παρα πολυ δουλεια ακομα και θελει και αρκετα χρηματα.
Οποιος ψαχνει να βρει το εργοστασιακο χρωμα του pb121m ας μου στειλει ενα πμ μιας και πεδευτηκα αρκετα μεχρι να καταφερω να το βρω και ξερω πως υπαρχουν και αλλοι που εχουν αυτο το προβλημα.
Συνεχιζουμε δυνατα...391245391246391247391248391249391250391251391252391253391254

ore
11/12/2017, 11:43
Ομορφα πραγματακια μας ηρθαν σημερα....


391269391270391271

Panos76
11/12/2017, 12:33
Με γύρισες πίσω αρκετά χρόνια :)

keep up the good work! :beer:

ore
11/12/2017, 17:27
Ηρθε και το δεξι καρτερ με το 4αρι σασμαν να τεριαξει με το αριστερο gk4 που αγοραστηκε προχθες.Δεν μου αρεσει το ανοιγμα στην τρυπα κυλινδρου αλλα καπως θα φτιαχτει.Μια πανω τιμονοπλακα (θελει και αυτη μια διορθωση στο ενα αυτακι) και ενα λαστιχο ουρας... σαν να συμπληρωνονται τα κομματια του σιγα σιγα.

391283391284391285391286

ore
13/12/2017, 11:48
μοτερ σχεδον ετοιμο.....

391354
391355
391356
391357
391358
391358
391359
391360
391361

ore
13/12/2017, 12:06
Πηγανε και καποια αλλα κομματια του πλαισιου στο φανοποιειο να μπορω να δουλεψω πιο ανετα.
Σκελετος ειχε πισαριστει πριν 3 χρονια περιπου στον θολο, σε ολο το κατω μερος του, και το εσωτερικο του, ειχε ασταρωθει και τριφτει αλλα βαφτηκε κατα λαθος (καποιος πελατης τον περασε για τον δικο του astrea) θα ξανα ασταρωθει ωστε να εχουν ολα το ιδιο χρωμα υποστρομα.
Πλαστικα τριφτηκαν να φηγουν ολα τα παλια χρωματα στοκοι ασταρια, στοκαριστηκαν με στοκο για πλαστικα και περαστηκαν 2 χερια πλαστικοποιητη, ντεποζιτο βαφτηκε γυρω απο τα σημεια που μπενει η ταπα και το φλοτερ με ψυχρο γαλβανι και ασταρωθηκε.
Αυριο θα μεταφερθουν και τα υπολοιπα κομματια του.
391344
391345

ore
14/12/2017, 14:09
Το αυτακι της τιμονοπλακας που λεγαμε, μαλλον δεν θα ξανασπασουν ποτε τωρα....
391364
391365
391366

ore
14/12/2017, 14:24
Και καποιες ακομα βιδες και ελατηρια απο το γαλβανι...

391367

ore
18/12/2017, 12:55
Ηρθαν και τα τελευταια βιδακια για το μοτερ..
391426

andreaspetr
19/12/2017, 01:35
ομορφα πραγματα!
αν κολλησεις καπου μιλα,εχω και εγω δυο...

ore
19/12/2017, 14:10
Να εισαι καλα φιλε μου, θα σε εχω κανα νου.

ore
19/12/2017, 14:15
Φηγανε ολα τα παλια χρωματα,ασταρια,στοκαριστηκε και αυριο θα περαστει ενα χερι με εποξικο ασταρι.
391459


Περαστηκε και αρμοκολλα σε ολους τους αρμους στον θολο.
391460



Πιστευω την επομενη βδομαδα να ξεκινησει το βαψιμο...

yiannis172
19/12/2017, 14:31
Ποσο σου κοστισε το γαλβανισμα και ποσα κομματια πηγες;

ore
19/12/2017, 14:39
Οσα φενονται παραπανω στις φωτο κοστισαν 5ε, και τα πρωτα που ειχα παει που ηταν αρκετα 20ε,γενικα το κοστος ειναι πολυ χαμηλο αλλα καλο ειναι να βγαλεις τυχον χρωματα και λαδια και να τα πας οσο πιο καθαρα γινεται.
Επισης δεν ειναι και το καλυτερο τους οι βιδες απο τα μηχανακια και γενικα τα μικροαντικειμενα και ισως ακουσεις λιγη γκρινια, εγω παντως ακουσα.

ore
21/12/2017, 14:03
391491
391492
391493

ore
22/12/2017, 12:21
Αντι να προχωραμε παμε ολο και πιο πισω.
Εδω καποια απο τα ανταλλακτικα που τελικα δεν θα χρησιμοποιηθουν.
391517

ore
22/12/2017, 12:48
Και καποια που θα κρατηθουν και ειναι σχεδον ετοιμα..
391507
391508
391509
391510
391511
391512



Φτερο εμπρος, διχαλο φτερου, πλαινα καπακια και τιμονοπλακα πανω θα αγοραστουν καινουργια γνησια.
391514

Καλυματα αλυσιδας θα αγοραστουν και αυτα καινουργια γνησια ωστε να εχω και δειγμα απο το χρωμα (NH167MU ο γνησιος κωδικος χρωματος απο καπακια μοτερ, κεντρα ζαντας και καλυματα αλυσιδας) μιας ομως και θα πανε για ηλεκτροστατικη και δεν μπορει να χρησιμοποιηθει κωδικος χρωματος ελπιζω να το φερουμε οσο πιο κοντα γινεται με το δειγμα.
Διπλο μονο σταντ και βαση εξατμισης θα γινουν μαυρα οπως ηδη ειναι.
Βαση σελας, πλαισιο φαναριου ενα φρεσκαρισμα στο νικελ.
391515

Και καποια τελευταια κομματια που θα πανε για γαλβανι.
391516

ore
24/12/2017, 11:33
Ακομα μια λαθος αγορα μεταχειρισμενου ανταλλακτικου η οποια θα ειναι και η τελευταια.
Δυστηχως για καποια ανταλλακτικα η τιμη του γνησιου καινουργιου ειναι απαγορευτικη, το ιμιτασιον ειναι για πεταμα, και το μεταχειρισμενο ειναι τουλαχιστον 25 ετων με οτι αυτο συνεπαγεται.
Σε αυτη την περιπτωση η σελα μαζι με ολα τα παρελκομενα της σε γνησια καινουργια εχει λιγο πανω απο 250ε.
Η ιμιτασιον εχει κατω απο 30ε αλλα ειναι εντελως ψευτικη, απο το χαλια σφουγγαρι της , την αθλια πλαστικη επενδυση της, το σωμα απο τσιγκο και τα ψευτικα παρελκομενα της (λαστιχα, κλειστρο και βαση σελας) και σε καμια περιπτωση δεν αξιζει τα εχτρα 30-40ε ωστε να επενδυσεις καινουργια ταπετσαρια.
Η συγκεκριμενη τωρα αγοραστηκε 60ε μαζι με ολα τα παρελκομενα της, με το σφουγγαρι και την ταπετσαρια να ειναι για πεταμα, και το σωμα της να θελει αρκετη δουλεια.
Ευτυχως υπηρχε ταπετσαρια σε αριστη κατσταση οποτε ουσιαστικα θα χρειαστει μονο ενα σφουγγαρι και αρκετη δουλεια.


391546
391547

Τριφτηκαν προσεκτικα ολες οι σκουριασμενες επιφανειες ωστε να χασουμε οσο το δυνατον λιγοτερο υλικο της σελας.
Ευτυχως αυτη ειναι η πιο σοβαρη ζημια της, η οποια ειναι πανω στην ενισχυση της και απο μεσα ειναι καθαρη.
391548
391549


Εχει δουλιτσα αρκετη ακομα.

ore
27/12/2017, 11:44
http://prntscr.com/hstuky.
45140GK4761
45151GK4760
Χρονια Πολλα!!
Οποιος μπορει να βοηθησει λιγο, χρειαζομαι αυτους τους 2 κωδικους ειναι τα νουμερα 20 και 23 στην φωτο και δεν μπορω να τα βρω πουθενα.

ore
27/12/2017, 15:25
Τα παραπανω ανταλλακτικα μαλλον βρεθηκανε (μπηκανε σε παραγγελια και βλεπουμε)


Τελικα το μπροστινο συστημα θα γινει με κοντρα, κοπηκε η βαση της κοντρας απο το παλιο πιρουνι με το χαλασμενο σπειρωμα και ταιριαξε στο αλλο.

391608

391609

391612

Και ενα κολλημα στην κιθαρα του φρενου εκει που μπενει η ντιζα που ειχε ενα σπασιμο.

391610

391611

391643

391644

Το νυχι της αναρτησης υπαρχει, κοντρα και ολα τα παρελκομενα κοντρας, κιθαρας εχουν γινει παραγγελια.

ore
28/12/2017, 13:14
Υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι απο αυτα ιμιτασιον?Κωδικος δεν υπαρχει πουθενα.

391647

391648

391649

391650

391651

391652

391653

391654

391655

ore
06/01/2018, 10:48
Μικρη παυση λογω εορτων και αναμονης των ανταλλακτικων.
Εχουν παραληφθει μονο οι 2 τελευταιες.


391880

ore
06/01/2018, 12:08
Και μια μικρη βοηθεια για το χρωμα καθως σε καταστηματα με χρωματα αυτοκινητων ο κωδικος εχει βγει απο τους καταλογους τους και η μονη λυση ειναι ο φασματογραφος, χωρις αυτο να σημαινει πως δεν θα υπαρξει σωστο αποτελεσμα.

391881

391883

Στο μονο καταστημα στην Αθηνα που καταφερα να το βρω βαση κωδικου (PB--121M) ειναι σε καταστημα που δουλευει χρωματα αυτοκινητου Sikkens οποτε φανταζομαι θα μπορεσεται να το βρειτε σε οποιοδηποτε καταστημα με χρωματα sikkens χρησιμοποιωντας τον παραπανω κωδικο.

ore
10/01/2018, 22:04
392083
392084
392085

Δεν αντεξα να μην το πάρω. Μόλις γίνει η μεταβίβαση θα ξεκινήσει το λύσιμο.

Panos76
11/01/2018, 01:02
Που το τσίμπησες το 50 αρι??!
Κουκλί. Δεν πρέπει να θέλει πολλά.

ore
11/01/2018, 11:54
Πάνο στο καρ το είχαν βάλει, όπως ακριβώς φένεται στις φώτο με την άδεια του πλήρως ανανεωμένη και τίμη περίπου οσο έχει μια κένουργια γνήσια σέλα και ενα ζευγάρι γνήσιες πισίνες αναρτήσεις(τα χρειαζόμουνα και τα 2).
Τα μόνα ημιτασιόν που εντόπισα σήμερα πάνω του είναι ελάχιστες βίδες(2-3 νομίζω) και τα 3 από τα 4 φλάς.
Κατά κύριο λόγο αγοράστηκε για συγκεκριμένα ανταλλάκτικα, οπότε μόλις τελείωσω με την μεταβίβαση θα λυθεί και θα κρατηθούν σίγουρα σκέλετος(να γλιτώσω και τα 14 χρόνια θεώρησης που ήθελε ο δικός μου),καρτερ(φυσίκα επειδή εχει τα νούμερα αλλα και ελπίζωντας πως η τρύπα κυλίνδρου δεν θα έχει ανοίχτει οπώς σε αύτα που είχα),σέλα,πίσω αναρτήσεις,κοντέρ,φανάρι εμπρός,παππά καρμπυρατέρ,πίσω φτέρο,ζάντες,ψαλίδι ίσως πλεξούδα και αρκετές βίδες και άλλα ψιλοπράγματα, όλα τα υπόλοιπα θα πούληθουν καθώς έχω φτάσει σε σήμειο να έχω κάποια ανταλλακτίκα διπλά και τριπλά.

Panos76
11/01/2018, 12:15
Απίστευτη τιμή για αυτή την εικόνα. (και τα γκριπς είναι ιμιτασιόν :D )

Υγ:
Πάρε εργαΛείδι (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/10030868/) να ασχοληθείς και άστα τα άλλα :bawl:

ore
11/01/2018, 12:28
αχαχαχ όντως και τα γκριπς(δεν τα κοίταξα καν να πω την αλήθεια μου).
Καλά το εργαλείο τέλειο, οτι πρέπει αν έχει νέρα ο δρόμος να κάνεις και το μπανάκι σου, σαν να βιάστηκα να το αγοράσω μου φένεται.:bawl:

george.S
12/01/2018, 11:10
μην το σπασεις το μηχανακι...αστο οπως ειναι
αντε παρε σελα και αμορτισερ.....

ore
12/01/2018, 12:25
Ο σκοπός της συγκεκριμένης ανακατασκευής, όπως γράφω και στο αρχικό ποστ, είναι να φτιαχτεί ένα glx όσο πιο κοντά εμφανισιακά στο 90αρι το ουρανί (pb--121m)(προσωπικοί οι λόγοι αυτής της επιλογής).
Αν ήθελα ενα μηχανάκι 26 χρόνων σε αυτή την κατάσταση δεν υπήρχε λόγος ούτε του τόπικ ούτε της ταλαιπώριας και των χρημάτων που ξοδεύω.
Δεν χρειάζομαι μόνο αυτά τα δύο που ανέφερες(σέλα-αναρτήσεις=500ε), τα έχω γράψει αναλύτικα πιο πάνω τα κομμάτια για τα οποία αγοράστηκε το συγκεκριμένο.

george.S
13/01/2018, 08:03
Ο σκοπός της συγκεκριμένης ανακατασκευής, όπως γράφω και στο αρχικό ποστ, είναι να φτιαχτεί ένα glx όσο πιο κοντά εμφανισιακά στο 90αρι το ουρανί (pb--121m)(προσωπικοί οι λόγοι αυτής της επιλογής).
Αν ήθελα ενα μηχανάκι 26 χρόνων σε αυτή την κατάσταση δεν υπήρχε λόγος ούτε του τόπικ ούτε της ταλαιπώριας και των χρημάτων που ξοδεύω.
Δεν χρειάζομαι μόνο αυτά τα δύο που ανέφερες(σέλα-αναρτήσεις=500ε), τα έχω γράψει αναλύτικα πιο πάνω τα κομμάτια για τα οποία αγοράστηκε το συγκεκριμένο.

καλημέρα
περιμενω να το δω τελειωμενο:beer:

ore
15/01/2018, 11:20
Πριν ξεκινήσω το λύσιμο έπρεπε να είμαι σίγουρος πως καρμπυρατέρ (mikuni 22) και φιλτροκούτι θα μπορέσουν να ταιριάξουν.


392152

392151

392150

ore
16/01/2018, 14:44
392224
392225
392226
392227
392228
392229
392230
392231
392232
392233

ore
16/01/2018, 16:02
Ακομα λιγα....


392236

392237

andreaspetr
16/01/2018, 22:45
και εγω πηρα ακομη ενα για ανταλλακτικα αλλα τελικα τα φτιαχνω και τα δυο...
ολα τα λευτα ειναι στην τελευταια φωτο....

Panos76
16/01/2018, 23:33
ολα τα λευτα ειναι στην τελευταια φωτο....

Θα αισθανόμουν σαν τον Σκρουτζ έτοιμος να βουτήξω σε αυτή τη θάλασσα ευτυχίας! :lol:

ore
20/01/2018, 12:22
Λύσιμο η σέλα, τρίψιμο όλη η κάτω μεριά και κάποια επιφανειακά σκουράκια στην πάνω μεριά, πέρασμα δύο χέρια ψυχρό γαλβάνι και βάψιμο μόνο στην πάνω μεριά(η κάτω μεριά θα βαφτεί στον φούρνο με συμβατικό διπλής).


Κολλήθηκαν και δύο λαμάκια με την ηλεκτρόποντα ως ενίσχυση στα σημεία που έχει πρόβλημα η συγκεκριμένη σέλα.


Έχει πάει και το σφουγγάρι στον ταπετσέρη για κάποιες μικροατέλειες που είχε.

392320

392321

392322

392323

392324

ore
20/01/2018, 12:31
Μία απο τα ίδια και για τις πίσω αναρτήσεις...

Λύσιμο, τρίψιμο τα εσωτερικά σκουράκια, πέρασμα ψυχρό γαλβάνι και βάψιμο.

Ελατήρια και τα δύο εσωτερικά βιδάκια θα πάνε για γαλβάνισμα,τα πάνω καπάκια θα βαφτούν και τα κάτω θα νικελοθούν.

Το πάνω μπράτσο της ανάρτησης εχει γυαλιστεί και το κάτω θα πάει για ηλεκτροστατική.

Το δέσιμο της ανάρτησης θα γίνει αναλυτικά με φωτογραφίες για να δώσω και κάποιες μικρές συμβουλές.

392325

392326

392327

mankam
22/01/2018, 13:41
Μερακλής και μεθοδικός ανυπομονώ για το τελικό αποτέλεσμα:beer:

airmav
24/01/2018, 08:10
keep restoring...:a014::a014::a014:

ore
24/01/2018, 12:32
Κατεβάζοντας το μοτέρ, και φτάνοντας να λύσω το διπλό στάντ, με περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη για την οποία δεν μπόρεσα να βρώ και εξήγηση, πόσο μάλλον όταν η γενική εικόνα του ήταν τόσο καλή.

Δυστυχώς είχα δύο μέρες χωρίς κινητό οπότε θα τα περιγράψω.
Κομμένοι και οι δύο αποστάτες του άξονα του διπλού στάντ.
Αλλαγμένο το αξονάκι που πιάνει το ελατήριο με ενα αξόνακι απο κιθάρα φρένου.
Κομμένη η βάση απο το σωληνάκι των αναθυμιάσεων λιαδιου.

Η δουλεία έγινε απο τον ίδιο που μου έφτιαξε και το μπροστινό με την κόντρα, τα αποτελέσματα ακόμα μια φορά άριστα.



Αξονάκι φτιαγμένο στον τόρνο στις ίδιες ακριβώς διαστάσεις και το ίδιο για τους αποστάτες.(του πήγα τον άλλο σκελετό να πάρει τις μετρήσεις)

392420

392421

Έτοιμη και η βάση για το σωληνάκι.

392422

ore
27/01/2018, 14:57
Πήγε σκελετός για αμμοβολή, μονώθηκαν για καλό και για κακό ολα τα σπειρώματα, ποτήρια ρουλεμάν, άξονες αναρτήσεων και οι εσωτερικές δέστρες πλεξούδας να μην χαλάσει η μαύρη επένδυση που έχουν.

Δευτέρα θα περάστει εποξίκο αστάρι και θα μπεί αρμόκολλα.

392507

392508

392509

392510

392511

ore
29/01/2018, 14:43
Δύο χέρια ψυχρό γαλβάνι στον θόλο, στις κολλήσεις που γίνανε στο διπλό στάντ και στο εσωτερίκο του σκελέτου, και άλλα δύο χέρια εποξικό αστάρι παντού.


392556

392557

392558

392559

392560

Πήρα και το χρώμα για κέντρα ζάντας, κιθάρες φρένου και καπάκια μοτέρ που τελίκα θα βαφτούν σε φούρνο και όχι ηλεκτροστατικά, σίγουρα θα χάσω απο αντοχή αλλά δεν θα πετύχαινα ούτε καν θα πλησίαζα το χρώμα.

392561

392562

392563

doctoras
30/01/2018, 12:53
:a18:
εν αναμονή του χρώματος

ore
30/01/2018, 14:12
Ήρθαν και τα πλαστικά και ότι έλειπε από την κόντρα.

392725

392610

392611

392612

ore
02/02/2018, 19:34
Τρίψιμο με 150αρι ξηράς να φήγει το παλιό χρώμα και δύο χέρια με εποξικό αστάρι.
Τα κέντρα ζάντας θα πάνε για αμμοβολή και θα ασταρωθούν και αυτά με εποξικό.

392743

392744

392745

392746

392747

392748

392749

392750

392751

ore
09/02/2018, 11:47
Αν και δεν ανεβένουν τόσο συχνά πόστ, δεν έχει περάσει ούτε μία μέρα που να μην έχουν γίνει εργασίες.

Μίας και έχω τεστάρει πως το καρμπυρατέρ μπορεί να τοποθετηθεί με τον εργοστασιακό παππά και πως δεν βρίσκει η ντίζα στον σκελέτο, προχωράμε στην ολοκλήρωση και το ταίριασμα με την κεφαλή(90άρα ρουλεμανάτη).

Και έχουμε..

.Άνοιγμα εισαγώγης και εξαγωγής κεφαλής βάση του καρμπυρατέρ που θα δουλέψει.
.Τα ίδια και σε λεμό καρμπυρατέρ και φλάτζες.
.Και τέλος πρέπει να μπορεί να πάρει τον αέρα που χρειάζεται, πίστευα πως με κάποιες τρύπες στην άνω μερία του παππά θα ήταν οκ, αλλά νομίζω πως πνίγεται απο τον τρόπο που μπένει (το εσωτερίκο λάστιχο σχεδόν τερματίζει στο ήδη πολύ κλειστό φίλτρο)και το είδος του φίλτρου, φιλτροχοάνη δεν χωράει, οπότε κατασκευή νέου φίλτρου.


392984

392985

392986

392987

392988

392989

392992

392990

392991

ore
12/02/2018, 14:17
Γαλβάνισμα στα πάντα, ακριβώς στα χρωματίκα πρότυπα της honda.(λευκό,ιρίδιο και μαύρο.)

393072

393073

393074

393075

393076

393077

393078

393079

Panos76
12/02/2018, 14:18
:uplate:

ore
12/02/2018, 14:31
Τρίψιμο, ψυχρό γαλβάνισμα και βάψιμο στον φούρνο με συμβατικό διπλής.
Σε όσα δεν ήθελα επιπλέον όγκο έπεσε μόνο χρώμα.

393080

393081

393082

393083

pkemmos
14/02/2018, 11:01
Η πατέντα με το φιλτροκούτι δε θα σε ικανοποιήσει.Θα κάνει πολύ θόρυβο και θα κομπιάζει.Άνοίξα τρύπες κανένα αποτέλεσμα,πάλι κόμπιαζε και μάλιστα με ιμιτασιον 16mm καρμπυρατερ.Η λύση στο προβλημά μου επειδή και γω ήθελα φιλτροκούτι ήταν , να κάνω πατέντα με astrea φιλτροκούτι και astrea λαιμό.Έπρεπε να λυγίσω πάνω στο σκελετό τις βάσεις απο τη μεταλλική βάση που αναγράφει το αριθμό του κυβισμού.

ore
14/02/2018, 19:16
Άν δεν δουλέψει, πιθανόν λόγο καθυστέρησης της εισροής του αέρα, τότε θα ανοιχτεί τρύπα στην κάτω μερία από το λάστιχο, στο σήμειο που φένεται στην φωτό, η οποία θα κλήσει με φίλτρο.
Άυτο βέβαια θα φανεί και στην πράξη αλλά είναι κάτι που εύκολα θα λυθεί.


393154

ore
18/02/2018, 10:48
Αφού ξεχωρίστηκαν βάση κατηγορίας μπήκαν σε παραγγελία και κάποιες τελευταίες που έλειπαν.


393230

393231

393232

393233

393234


Τρίψιμο και εποξικό αστάρι για τα κέντρα, είναι πλέον όλα τα μολυβί έτοιμα να πάνε για βάψιμο.


393235

393236

Αναρτήσεις εμπρός πανέτοιμες, αλλάχτηκαν και τα εσωτερικά κεραμεικά, ο ρινγκς και λάστιχα στις βάσεις.

393237

Αναρτήσεις πίσω, ένα βάψιμο και έτοιμες και αυτές.
393238


Πλεξούδα και όλα τα παρελκόμενα της έτοιμα.
393241

ore
18/02/2018, 10:51
Τιμόνι, διακόπτες, ντίζες πανέτοιμα και αυτά.

393243

393244

393245

viper1
20/02/2018, 23:42
Ωραία δουλειά . Το γαλβανισμα ποσο σου πήγε ?

ore
21/02/2018, 09:27
Κανονικα το γαλβανισμα κοστιζει απο 30 εως 60 λεπτα το κιλο.Εγω χρεωθηκα 20ε τον καθε χρωματισμο ανεξαρτητου κιλων.

viper1
21/02/2018, 09:35
Κανονικα το γαλβανισμα κοστιζει απο 30 εως 60 λεπτα το κιλο.Εγω χρεωθηκα 20ε τον καθε χρωματισμο ανεξαρτητου κιλων.

Καλημέρα
Στείλε μου πμ πληροφορίες τηλέφωνο κλπ

supraman
21/02/2018, 14:38
Το γαλβανισμα δίνει το χρώμα σαν το νίκελ αν ναι στείλε μου και μένα πμ

ore
21/02/2018, 15:04
Το γαλβάνισμα ή επιμετάλλωση είναι η επικάλυψη ενός μετάλλου ή κράματος σε μία επιφάνεια, συνήθως για προστασία απο την διάβρωση.
Εγώ ξέρω πως γίνονται τρείς χρωματισμοί (λευκό,ιρίδιο και μαύρο) ή και νίκελ καθώς και αυτό επιμετάλλωση θεωρείται.
Θα σου στείλω πμ που τα έκανα εγώ αν και δεν έμεινα ευχαριστημένος και δεν θέλω να τον προτείνω.
Αν έχεις κάποιο γνώστο κατάστημα που να πουλάει βίδες κάντου μία ερώτηση γιατί έχουν γαλβανιστήρια που συνεργάζονται.

supraman
21/02/2018, 16:49
Δηλαδή τι δεν έκανε σωστά σου άφησε ψεγαδια

MAIK72
21/02/2018, 17:22
:uplate::uplate: !!


:a014:

ore
01/03/2018, 12:36
Μπήκαν και καινούργιοι δίκοι.
Καμπάνα glx 90, δότης δίσκων kawasaki max.

393518

393519

393520

393521

393522

393523

ore
03/03/2018, 13:36
Υαλοβολή σε κάρτερ, ψύχτρες και καπάκια κεφαλής και κάτω βάσεις πίσω αναρτήσεων.

393580


Η τρύπα κυλίνδρου εργοστασιακή όπως την ήθελα.

393581

393582

393583

ore
03/03/2018, 15:05
Καινούργια ρουλεμάν στροφάλου και σασμάν.
Καινούργιο πιστόνι astrea 50mm, καδένα και τα γρανάζια της.
Ώρα για να δεθεί.

393585

393586

393587

393588

393589

393590

393591

393592

393593

393594

ore
03/03/2018, 16:20
393598

393599

393600

393601

393602

andreaspetr
05/03/2018, 02:05
Εχω και εγω τρελα αλλα εσυ με περασες!
Καλη συνεχεια στο project!

motomaniac
05/03/2018, 17:42
Καινούργια ρουλεμάν στροφάλου και σασμάν.
Καινούργιο πιστόνι astrea 50mm, καδένα και τα γρανάζια της.
Ώρα για να δεθεί.



γιατι astrea κι οχι c90 που ειναι κι ελαφρως πομπε?

andreaspetr
06/03/2018, 01:18
με τι στροφαλο το εχεις?
μου φαινεται οτι το πιστονι μενει λιγο "μεσα" στον κυλινδρο.

ore
06/03/2018, 12:52
Του c90 (gb6) ουσιαστικά κανει ενα σπάσιμο ίδιο με τον χώρο κάυσης της κεφαλής, πομπέ, ημιπομπέ σίγουρα δεν είναι.
Διαθέσιμο το συγκεκριμένο εγώ τουλάχιστον το έβρισκα από 47 εως 49mm, λογικά έχει ζητηση μέχρι τα όρια ρεκτιφιέ του κυλίνδρου.
Η κεφαλή δεν έχει ούτε μεγάλες βαλβίδες (23-20) ούτε μεγάλο χώρο κάυσης και σε αυτά τα χιλιοστά (50μμ) και έχοντας ανεβάσει αρκετά τον όγκο της κάυσης, θεωρώ πως η διαφορά στην πόμπα του πιστονιού είναι άνευ σημασίας.

ore
06/03/2018, 13:01
Αντρέα 49.5χ50 είναι, στροφαλομπιέλα c90 γνήσια, γνήσιος κύλινδρος astrea 50μμ και πιστόνι τοπ50μμ.
Λογικό στην φωτό να μην είναι πρόσωπο το πιστόνι καθώς δεν είναι ακριβώς στο άνω νεκρό σημείο και δεν έχουν πατηθεί οι βίδες.

ore
06/03/2018, 14:14
Καινούργια ρουλεμάν τροχών και γραναζιέρας, skf (2RS) ωστέ να μπορούν να ανοιχτούν και να τοποθετηθεί νέο γράσσο.


393696

Έτσι είχε βάλει το γράσσο η skf.

393697

393698

Το βράδυ στην κατάψυξη και το πρωί τοποθέτηση.

393699


Παραλλαβή και δύο εξατμίσεων μετά από αλλαγή λαιμών, τοποθέτηση εσωτερικού σιγαστήρα στην dragon και υαλοβάμβακα.

Η sebring δεν το γλυτώνει το νικέλωμα.


393700

393701

ore
06/03/2018, 14:29
Τέλος στόκ για τα φλάς οπότε αναγκαστική αγορά μεταχειρισμένων.
Τα μπροστά ήταν σε καλήτερη κατάσταση και την γλίτωσαν με ένα βάψιμο.
Τα πίσω αφού στοκαρίστηκαν με στόκο πλαστικών, περαστήκανε δύο χέρια πλαστικοποιητή, δύο χέρια αστάρι, τρίψιμο, ξανά μία άχνα αστάρι για να δώσει αυτό το σαγρέ, βάψιμο και γυάλισμα στα κρύσταλλα.
Οι αντανακλαστήρες εμπρός θα πάνε για γαλβάνισμα, κρύσταλλα εμπρός, βάσεις πίσω και βιδάκια υπάρχουν και θα αγοραστούν καινούργια γνήσια.

393702

393703

393704

ore
05/04/2018, 14:26
Μετά απο δύο μήνες αναμονή, παραλάβαμε σήμερα ακόμα λίγα....


394565

394566

394567

ore
23/04/2018, 16:51
Δύο αυτοκόλλητα έτοιμα προς εκτύπωση, σε περίπτωση που τα ψάχνει κάποιος.
Της σέλας δεν υπήρχε ποτέ σαν κωδικός από την honda και του χρώματος δεν υπάρχει σαν στοκ πουθενά


395115


395116

ore
02/05/2018, 11:51
395312

Ηρθε και οτι ελειπε απο τα φλας.

FRAGISCOS
03/05/2018, 20:28
Ωραία δουλειά !!!!!:beer::a014:

s2k_1_
03/05/2018, 21:09
Τρομερή δουλειά!!!
Τα εύσημα από εμένα!! :wave2::beer:

andreaspetr
07/05/2018, 00:17
οταν λεμε ολο γνησιο και το εννοουμε!!

ore
07/05/2018, 12:20
395459


Αντρεα λιγο πανω απο 20 κωδικους μεινανε για να ολοκληροθουν τα ανταλλακτικα.

andreaspetr
07/05/2018, 23:40
εγω θα κοιμομουν εκει μαζι τους,αγκαλιτσα...

απο που ψωνιζεις γνησια γιατι και εγω θελω μερικα σε λιγο καιρο.

ore
08/05/2018, 15:00
Ολες οι παραγγελιες εχουν γινει στο motosp.gr, απο τις καλητερες τιμες σε Ελλαδα απλα εχει αναμονη ενα μηνα περιπου η καθε παραγγελια.

andreaspetr
08/05/2018, 23:15
μπορει να μην τα εχει στοκ και να τα μαζευει οταν παραγγειλεις.
θα το εχω στα υποψιν μου παντως

ore
13/05/2018, 10:25
Έχοντας ήδη δύο κοντέρ, που δεν πληρούσαν όμως τις προυποθέσεις , ένα απο 50άρι σε αρκέτα καλή κατάσταση και ένα από 90άρι με ξεθωριασμένες τις ενδείξεις της πλάκας, ήθελα να αγοραστεί καινούργιο αλλά τέλος στόκ και για το κοντέρ, οπότε ακόμα μία αγορά μεταχειρισμένου, μέτρια η κατάσταση του αλλά με λίγη δουλίτσα κατι έγινε.



395599

395600


Πανέτοιμα τα πίσω φλάς.


395601

ore
21/05/2018, 13:00
Ακόμα λίγα όμορφα πραγματάκια ήρθαν σήμερα.

395807


395808

ore
24/05/2018, 12:26
Και owner manual έχουμε και σε υπεράριστη κατάσταση...



395870

395871

395880

395881

Πανέτοιμο και το κοντέρ..


395876

395877



Αυτοκόλλητα-σήματα-εμβλήματα όλα συγκεντρωμένα..

395878

Μπήκαν και τα χερουλάκια..

395879

ore
25/05/2018, 13:55
Και λίγα ακόμα πανέτοιμα ανταλλακτικά


Βάση σέλας

395896

Καινούργια λάστιχα στην σέλα και αυτοκόλητο

395897

Λεμός-ρουλεμάν-παξιμάδια

395898

395899

Μανιβέλα

395900

Βάση μπαταρίας

395901

Βάση γραβάτας

395902

Φιλτροκούτι

395903


Φλοτέρ βενζίνης -ανορθωτής

395904

ore
25/05/2018, 14:13
Ποδιά με αυτοκόλλητα και καπάκια

395906

395907

Ολοκληρωμένη πλέον όλη η συλλογή απο βίδες,παξιμάδια,ροδέλες,άξονες,λάστιχάκια και γενικά οτι χρειάζεται να δεθεί.
Δεν λύπει ούτε ροδέλα.

395908




395909

sek
25/05/2018, 17:21
Εντάξει, με το αυτοκόλλητο στην αέλα μας γονάτισες!!

Καλή συνέχεια στην υπέροχη δουλειά σου!

:beer:

andreaspetr
26/05/2018, 00:44
νομιζω καινουργιο δεν τα ειχε ολα αυτα!!
respect!

ore
26/05/2018, 11:32
Ένα εξαιρετικό προιόν από μία παρεξηγημένη εταιρεία.

Υγρό καούτσουκ λοιπόν, αυτό ακριβώς που ήθελα για τα παρακάτω ανταλλακτικά.


Το τελικό αποτέλεσμα θυμίζει θερμοσυστελλόμενα, ενώ η εταιρεία το δίνει για την μόνωση των λαβών σε εργαλεία και για καλώδια.




395918


395919

395920

395921

395922

395923

395924


π.μ. για το προιόν, μην θεωρηθεί πως κάνουμε διαφήμιση.

anemoΣ
28/05/2018, 18:05
Πολύ καλή δουλεια ,ολα οργανωμενα και τακτοποιημένα. :a09:
Παρακολουθούμε με ενδιαφερον!:a55:

Υ.Γ. Πιστεύω οτι μια φωτο του προιόντος που αναφέρεις και φαντάζομαι θα ενδιαφέρει αρκετούς, δεν νομίζω οτι αποτελεί διαφήμιση. Αλλωστε πολλοί εχουμε βάλει φωτο διαφόρων προϊόντων και υλικών που χρησιμοποιήσαμε κατά καιρους, σε ανακατασκευές.

ore
28/05/2018, 18:32
395983

Βάζω λίνκ μιας και η εταιρεία έχει αρκετά προιόντα ωστέ να μην μπερδευτεί κάποιος.
https://www.plastidip-hellas.gr/product/black-unthinned-429-ml/


Αν ενοχλεί να διαγραφεί.

pkemmos
31/05/2018, 10:22
Περιμένω πως και πως να τελειώσεις και να διαβάσω τα αποτελέσματα όσον αφορά τη λειτουργία του κινητήρα με το φιλτροκούτι και τυχων τροποποιήσεις.Είμαι σε αναμένα κάρβουνα να κάνω και γω την ίδια πατέντα.

ore
12/06/2018, 12:44
Ήρθε ακόμα μία κούτα..
Καλύματα αλυσίδας,κωδικός χρώματος NH 167M MU, πολύ ψάξιμο να καταφέρω να βρώ το πάνω κομμάτι.


396398

396399

396400

396401

ore
03/09/2018, 12:43
Πάρα πολλές οι υποχρεώσεις, αλλά ας κάνω πως συνεχίζω....


Εμπρός φλάς πανέτοιμα..


399125


399126


399127


399128

Στα σακουλάκια τους και στην άκρη και αυτά.

399129

ore
05/09/2018, 12:59
Ακόμα ένα νέο για εμένα προϊον που μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.
Σπρέυ υφής και δίνεται για την επαναφορά του εργοστασιακού σαγρέ των πλαστικών (προφηλακτήρε κτλπ.)
Το έβαλα στην παραγγελία απο περιέργια μαζί με κάτι άλλα χρώματα και τελικά φλας και κωλοφάναρο ξαναβαφτήκαν...


399162

399163

399164

399165

leo1964
08/09/2018, 11:45
Πόσο έχει αυτό το μαραφέτι;Πολύ ενδιαφέρον προϊόν

ore
08/09/2018, 18:53
Είναι όντως πολύ καλό, δεν μπορεί να περάσει το αποτέλεσμα μέσα από τις φωτογραφίες, κάτω απο 10ε έχει.

KotsosDR
08/09/2018, 18:56
Χρώμα είναι ; Θέλω να πω βάφει ή επαναφέρει το αρχικό ?

dynagrego
08/09/2018, 20:53
πολυ καλο δειχνειι!