PDA

View Full Version : Αγορά sm



Kostasft
16/12/2017, 18:06
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι στα 21 και έχω ψηθεί να πάρω ένα sm. Έχω μαζέψει κάποια λεφτά και είμαι ανάμεσα σε wr450f και ktm 525exc.
Από εκεί και πέρα θα ήθελα την γνώμη σας για την αξιοπιστία τους και το γκάζι τους διότι σε καμία περίπτωση δεν θέλω κάτι το οποίο να είναι πολύ ζημιογόνο και να με βάζει σε μπελάδες και υπερβολικά έξοδα! Έχω οδηγήσει wrf αλλά 525 όχι.
Θέλω να επισημάνω ότι το μηχανάκι θα είναι για καθημερινή χρήση η τουλάχιστον για 4 φορές την εβδομάδα.
Έχω διαβάσει πολλά forum αλλά δεν μπορώ να κατασταλάξω γιατί ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του και οι συζητήσεις ξεφεύγουν από το αρχικό θέμα.
Και κάτι τελευταίο. Είμαι 1,83 σχετικά ψηλός οπότε θα ήθελα να μου πείτε αν παίζει και αυτό κάποιο ρόλο στην οδήγηση και τι θα μου ταίριαζε καλύτερα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!

basilis_k6
16/12/2017, 18:44
Καλησπέρα σε όλους!
Είμαι στα 21 και έχω ψηθεί να πάρω ένα sm. Έχω μαζέψει κάποια λεφτά και είμαι ανάμεσα σε wr450f και ktm 525exc.
Από εκεί και πέρα θα ήθελα την γνώμη σας για την αξιοπιστία τους και το γκάζι τους διότι σε καμία περίπτωση δεν θέλω κάτι το οποίο να είναι πολύ ζημιογόνο και να με βάζει σε μπελάδες και υπερβολικά έξοδα! Έχω οδηγήσει wrf αλλά 525 όχι.
Θέλω να επισημάνω ότι το μηχανάκι θα είναι για καθημερινή χρήση η τουλάχιστον για 4 φορές την εβδομάδα.
Έχω διαβάσει πολλά forum αλλά δεν μπορώ να κατασταλάξω γιατί ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του και οι συζητήσεις ξεφεύγουν από το αρχικό θέμα.
Και κάτι τελευταίο. Είμαι 1,83 σχετικά ψηλός οπότε θα ήθελα να μου πείτε αν παίζει και αυτό κάποιο ρόλο στην οδήγηση και τι θα μου ταίριαζε καλύτερα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!

ειχα το ktm. το έδωσα και δεν θα το ξανάπερνα. Πολύ γκάζι χωρίς λόγο, το ίδιο ειναι και το 450wrf αποτι εχω μάθει. Αν έπερνα πάλι sm θα πήγαινα σε 250-300 μετατροπή. τι το θές?

Kostasft
16/12/2017, 19:30
ειχα το ktm. το έδωσα και δεν θα το ξανάπερνα. Πολύ γκάζι χωρίς λόγο, το ίδιο ειναι και το 450wrf αποτι εχω μάθει. Αν έπερνα πάλι sm θα πήγαινα σε 250-300 μετατροπή. τι το θές?

Σου έβγαζε ζημιές? δε με ψήνει πολύ το 250 θέλω να έχει γκάζι η μηχανή και ας είναι και αχρείαστο σε καθημερινή χρήση και μέσα στην πόλη ! Μάλλον θα πάω για wrf450 γιατί απότι διάβασα είναι το πιο οικονομικό απ'όλες τις απόψεις !

basilis_k6
16/12/2017, 19:38
Σου έβγαζε ζημιές? δε με ψήνει πολύ το 250 θέλω να έχει γκάζι η μηχανή και ας είναι και αχρείαστο σε καθημερινή χρήση και μέσα στην πόλη ! Μάλλον θα πάω για wrf450 γιατί απότι διάβασα είναι το πιο οικονομικό απ'όλες τις απόψεις !

μοντέλο του 2002 ήταν. εκτός απο την συντηρηση όχι δεν έβγαλε κάτι και ήταν απο τα πολύ καλα μοτερ της κτμ. ομοιως και το 450 πιστευω δεν θα σου βγάλει κατι αν ειναι καθαρό απο τον προηγούμενο. Παντως θέλει ενα καλο σερβις (πιστονι κτλ ισως) θα έκανα με την αγορά να ξερω που βαδίζω. Μα αυτό ήταν το θεμα μου με το γκάζι. ηταν πιο αργο απο 250 γιατι απλα κλότσαγε ή έσβυνε. Για σουζες και ανοιχτο δρομο ήταν καλο αλλα για πολη με τπτ. για ποια πολή μιλάμε ομως?

yiannis172
17/12/2017, 02:25
Πρωτο ρολο παιζει η κατασταση που θα βρεις το καθε μηχανακι σε συναρτηση με τη τιμη του.
Απο'κει και περα καθαρα σαν κατασκευη το 525 δε συγκρινεται πουθενα,απο αξιοπιστια μοτερ,μεχρι γκαζι και στησιμο-φρενα ειναι αλλου.
Εχε επισης υποψην,οτι αν βρεις ενα καλομεταχειρισμενο 250 (τετραχρονο),γινεται ευκολα 450-520-525-560.

noodles
17/12/2017, 20:36
τα μηχανακια που κοιτας ειναι enduro αρχικα και τα εχουν μετατρεψει σε sm.
εχουν πολυ δυναμη και μικρη αβολη σελα.

γραφεις για καθημερινη χρηση και 4 φορες την εβδομαδα βολτα? απλα τα ξεχνας τα συγκεκριμενα.
εχουν πολυ αυστηρη συντηρηση τυπου: καθε 15ωρες αλλαγη λαδιου, καθε 150ωρες αλλαγη πιστονιου (μπορει να μην ειναι ακριβως ετσι οι ωρες, αλλα φαντασου κατι παρομοιο).
εσυ πες οτι θα αντεξεις πανω στη σελα του, η τσεπη σου αντεχει τη συντηρηση?

κοιτα για πολιτικο sm οπως ktm 640lc4 prestige, 690 sm prestige (αυτο με το ασχημο μπροστινο φτερο). στα 3-3.5κ θα βρεις πολλα. το 690 ειναι ψεκαστο, πιο καινουριο μοτερ και αξιοπιστο...

Kostasft
18/12/2017, 18:16
τα μηχανακια που κοιτας ειναι enduro αρχικα και τα εχουν μετατρεψει σε sm.
εχουν πολυ δυναμη και μικρη αβολη σελα.

γραφεις για καθημερινη χρηση και 4 φορες την εβδομαδα βολτα? απλα τα ξεχνας τα συγκεκριμενα.
εχουν πολυ αυστηρη συντηρηση τυπου: καθε 15ωρες αλλαγη λαδιου, καθε 150ωρες αλλαγη πιστονιου (μπορει να μην ειναι ακριβως ετσι οι ωρες, αλλα φαντασου κατι παρομοιο).
εσυ πες οτι θα αντεξεις πανω στη σελα του, η τσεπη σου αντεχει τη συντηρηση?

κοιτα για πολιτικο sm οπως ktm 640lc4 prestige, 690 sm prestige (αυτο με το ασχημο μπροστινο φτερο). στα 3-3.5κ θα βρεις πολλα. το 690 ειναι ψεκαστο, πιο καινουριο μοτερ και αξιοπιστο...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και ξέρω εκ των προτέρων το κόστος συντήρησης ! θέλω όμως να πάρω κάτι που μόνο και μόνο που θα το κοιτάω να μου λέει "ελα παμε βολτα"
Γενικά είναι του γούστου μου τα πιο αγωνιστικά μηχανάκια ! Πέρα από αυτά που μου είπες , υπάρχει κάτι στην κατηγορία από 450 εώς και 525 που να είναι λίγο πιο αξιόπιστο και κατάλληλο για συχνή χρήση πέρα από drz400 ?? Για παράδειγμα τα husaberg τι λένε? Μ'αρέσει πολύ το fe501 αλλά δεν έχω ακούσει γνώμες.
ΚΤΜ 530 EXC-R ? Που είναι πιο νέας τεχνολογίας με πιο φρέσκο μοτέρ ;

devil's animal
18/12/2017, 18:57
Πέρα από αυτά που μου είπες , υπάρχει κάτι στην κατηγορία από 450 εώς και 525 που να είναι λίγο πιο αξιόπιστο και κατάλληλο για συχνή χρήση πέρα από drz400 ?? Για παράδειγμα τα husaberg τι λένε? Μ'αρέσει πολύ το fe501 αλλά δεν έχω ακούσει γνώμες.
ΚΤΜ 530 EXC-R ? Που είναι πιο νέας τεχνολογίας με πιο φρέσκο μοτέρ ;


τα husaberg ειναι πιο "αγωνιστικα" και απαιτητικοτερης συντηρησης απο τα προηγουμενα 2...

το μονο, πλεον, αξιοπιστο και καθημερινο motard με καμποση ροπη ειναι το XR650R...
υστερει σε περιφερειακα και αλογα σε μαμα μορφη αλλα με την ροπη του μπορεις να κανεις πολυ πλακα...
αν βρεις καποιον που ξερει και το σκαλισει θα εχεις και την αξιοπιστια και τα αλογα των αλλων...


αν ριξεις και καμποσα φραγκα σε περιφερειακα δεν θα εχεις να ζηλεψεις ουσιαστικα τιποτα σε σχεση με τα αλλα...ισως μονο λιγο την εμφανιση...που και αυτο φτιαχνεται...και καπως ετσι μπορεις να εχεις ενα αξιοπιστο δυνατο motard για ολη σου την ζωη...:D

Kostasft
18/12/2017, 19:35
τα husaberg ειναι πιο "αγωνιστικα" και απαιτητικοτερης συντηρησης απο τα προηγουμενα 2...

το μονο, πλεον, αξιοπιστο και καθημερινο motard με καμποση ροπη ειναι το XR650R...
υστερει σε περιφερειακα και αλογα σε μαμα μορφη αλλα με την ροπη του μπορεις να κανεις πολυ πλακα...
αν βρεις καποιον που ξερει και το σκαλισει θα εχεις και την αξιοπιστια και τα αλογα των αλλων...


αν ριξεις και καμποσα φραγκα σε περιφερειακα δεν θα εχεις να ζηλεψεις ουσιαστικα τιποτα σε σχεση με τα αλλα...ισως μονο λιγο την εμφανιση...που και αυτο φτιαχνεται...και καπως ετσι μπορεις να εχεις ενα αξιοπιστο δυνατο motard για ολη σου την ζωη...:D

Δεκτή η γνώμη σου φιλαράκι αλλά ο σκοπός μου δεν είναι να πάρω sm για όλη μου τη ζωή. Σκοπός μου είναι να πάρω ένα sm να "παίξω" λίγο και σε 1.5 με 2 χρόνια το πολύ να το έχω πουλήσει για να πάω σε street
Οπότε αυτός είναι και ο λόγος που ψάχνω πιο αγωνιστικό sm γιατί δεν είμαι διατεθειμένος να το κρατήσω πάνω από 2 χρόνια. Ίσως να λέω και πολλά.
Γνώμη για KTM 530 EXC-R του 08' ?

basilis_k6
18/12/2017, 20:34
Δεκτή η γνώμη σου φιλαράκι αλλά ο σκοπός μου δεν είναι να πάρω sm για όλη μου τη ζωή. Σκοπός μου είναι να πάρω ένα sm να "παίξω" λίγο και σε 1.5 με 2 χρόνια το πολύ να το έχω πουλήσει για να πάω σε street
Οπότε αυτός είναι και ο λόγος που ψάχνω πιο αγωνιστικό sm γιατί δεν είμαι διατεθειμένος να το κρατήσω πάνω από 2 χρόνια. Ίσως να λέω και πολλά.
Γνώμη για KTM 530 EXC-R του 08' ?

μικρες διαφορές με το 525 και οι αμερικάνοι θεωρούν το 525 πιο αξιοπιστο. Εγω θα πηγαινα στο wrf παντως. Αν δεν παρεις έτοιμο sm θες μια περιουσια να το στήσεις. το έχεις ψαξει? χανεις πολλα λεφτα αν το κρατησεις τοσο λιγο. παιζουν παντως αρκετά ομορφα 530. Το wrf που οδηγησες ηταν sm?

Kostasft
18/12/2017, 21:03
Έτοιμο sm σε καμία περίπτωση δεν το παίρνω enduro θα μου κοστίσει πολύ η μετατροπή. SM και αυτό που οδήγησα και μάλλον για wrf θα πάω.
Άλλοι μου λένε ζημιάρικα άλλοι λένε δε ζητάει τίποτα πέρα απ'τα service του. Εγώ είμαι της άποψης ότι αν τα service και κυρίως οι αλλαγές λαδιών γίνονται όποτε συστήνει ο κατασκευαστής τότε δε θα υπάρχει κανένα πρόβλημα! Εξάλλου δε γίνεται να πάρεις αγωνιστικό μηχανάκι και να περιμένεις να έχει την ίδια αντοχή με ένα συμβατικό. Είναι απολύτως λογικό!
Και το sxv 550 μαρέσει αλλά αυτά παίζουν στα 4-6 χιλιάρικα, με τα οποία λεφτά θα μπορούσα να πάω σε 690 smc οπότε το aprillia δεν συμφέρει και τόσο πιστεύω

Nostradamus
18/12/2017, 21:08
Κοίτα εγώ θα το πω και δεν ντρέπομαι..

Πάρε το xr που έχει στις αγγελίες... Αν από εμφάνιση δεν σε χαλάει, το μηχανάκι είναι όμορφα στημένο και έχει και γκάζι να κάνεις το κομματι σου..

Και όχι δεν τον ξέρω προσωπικά τον ιδιοκτήτη του.. :)

basilis_k6
18/12/2017, 21:17
Έτοιμο sm σε καμία περίπτωση δεν το παίρνω enduro θα μου κοστίσει πολύ η μετατροπή. SM και αυτό που οδήγησα και μάλλον για wrf θα πάω.
Άλλοι μου λένε ζημιάρικα άλλοι λένε δε ζητάει τίποτα πέρα απ'τα service του. Εγώ είμαι της άποψης ότι αν τα service και κυρίως οι αλλαγές λαδιών γίνονται όποτε συστήνει ο κατασκευαστής τότε δε θα υπάρχει κανένα πρόβλημα! Εξάλλου δε γίνεται να πάρεις αγωνιστικό μηχανάκι και να περιμένεις να έχει την ίδια αντοχή με ένα συμβατικό. Είναι απολύτως λογικό!
Και το sxv 550 μαρέσει αλλά αυτά παίζουν στα 4-6 χιλιάρικα, με τα οποία λεφτά θα μπορούσα να πάω σε 690 smc οπότε το aprillia δεν συμφέρει και τόσο πιστεύω

το sxv ειναι απιστευτο αλλα δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις καθαρό μεταχειρισμένο. Αστο στην άκρη.
Το wrf όπως και τα πρωτα ktm θέλει συγκεκριμένη χρηση για να μην σπασει. αν κάθεσε στο φανάρι ιούλιο μήνα και τα λες με τον κολλητο σου κανα λεπτο και μόλις ανάψει πράσινο ξεκινήσεις τερμα γκάζι θα το πάρεις στα χέρια. Αυτό έκαναν οι περισσοτεροι που τα έσπασαν και το θεωρουν ζημιάρικο. Θα σου προτεινα να βάλεις βεντιλατερ με διακόπτη και το καλοκαιρι να μην το σβύνεις ποτε, να πάρεις μηχανάκι αυστηρά πρωτο χέρι, να θυμάσαι οτι ειναι αγωνιστικό και δεν ειναι για εθνική και γκάζι κολλημένο στο τερμα μισή ωρα, να μην το γκαζώνεις κρύο ποτε και τέλος να κάνεις ένα καλό σερβις με πιστονι οταν το αγοράσεις.

ptc
18/12/2017, 21:37
Κοίτα εγώ θα το πω και δεν ντρέπομαι..

Πάρε το xr που έχει στις αγγελίες... Αν από εμφάνιση δεν σε χαλάει, το μηχανάκι είναι όμορφα στημένο και έχει και γκάζι να κάνεις το κομματι σου..

Και όχι δεν τον ξέρω προσωπικά τον ιδιοκτήτη του.. :)

Θα συμφωνησω. Εγω παλι τον ξερω προσωπικα τον ιδιοκτητη και το μηχανακι, χωρις αυτο να σημαινει πως δεν ειναι αντικειμενικο το σχολιο μου.
Ο Σταυρος εχει κανει φοβερο συνολο και ξερω απο πρωτο χερι ποσο ψειρας ειναι με τα μηχανακια του σε θεμα συντηρησης. Σε τετοια εργαλεια ειναι πιστευω μεγαλος ο κινδυνος να πεσεις σε ωρολογιακη βομβα που θα σκασει στα χερια σου και το "οικονομικο" να σου βγει τελικα πανακριβο.

Kostasft
19/12/2017, 00:26
το sxv ειναι απιστευτο αλλα δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις καθαρό μεταχειρισμένο. Αστο στην άκρη.
Το wrf όπως και τα πρωτα ktm θέλει συγκεκριμένη χρηση για να μην σπασει. αν κάθεσε στο φανάρι ιούλιο μήνα και τα λες με τον κολλητο σου κανα λεπτο και μόλις ανάψει πράσινο ξεκινήσεις τερμα γκάζι θα το πάρεις στα χέρια. Αυτό έκαναν οι περισσοτεροι που τα έσπασαν και το θεωρουν ζημιάρικο. Θα σου προτεινα να βάλεις βεντιλατερ με διακόπτη και το καλοκαιρι να μην το σβύνεις ποτε, να πάρεις μηχανάκι αυστηρά πρωτο χέρι, να θυμάσαι οτι ειναι αγωνιστικό και δεν ειναι για εθνική και γκάζι κολλημένο στο τερμα μισή ωρα, να μην το γκαζώνεις κρύο ποτε και τέλος να κάνεις ένα καλό σερβις με πιστονι οταν το αγοράσεις.

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές ! Θα το σκεφτώ πολύ καλά πριν πράξω γιατί πιο παλιά είχα ένα yamaha z 125 δίχρονο και έχω φάει στη μάπα τη λέξη βλάβη. Δεν θέλω πάλι τα ίδια.
Ktm 660 smc γνώμη?

basilis_k6
19/12/2017, 00:38
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές ! Θα το σκεφτώ πολύ καλά πριν πράξω γιατί πιο παλιά είχα ένα yamaha z 125 δίχρονο και έχω φάει στη μάπα τη λέξη βλάβη. Δεν θέλω πάλι τα ίδια.
Ktm 660 smc γνώμη?

νομίζω τα πρώτα δεν ειχαν μίζα οπότε

bros400pgm
19/12/2017, 07:18
Άμα κοιτάς SXV, τότε όλα τα αλλα είναι κουραμπιέδες :) :)

devil's animal
19/12/2017, 08:29
Δεκτή η γνώμη σου φιλαράκι αλλά ο σκοπός μου δεν είναι να πάρω sm για όλη μου τη ζωή. Σκοπός μου είναι να πάρω ένα sm να "παίξω" λίγο και σε 1.5 με 2 χρόνια το πολύ να το έχω πουλήσει για να πάω σε street
Οπότε αυτός είναι και ο λόγος που ψάχνω πιο αγωνιστικό sm γιατί δεν είμαι διατεθειμένος να το κρατήσω πάνω από 2 χρόνια. Ίσως να λέω και πολλά.
Γνώμη για KTM 530 EXC-R του 08' ?



αν σκοπος σου δεν ειναι να το κρατησεις τοτε πας αυστηρα σε 690...
ειναι οτι πιο αξιοπιστο σε μοτερ εχει βγει απο το πορτοκαλι εργοστασιο...και αυτα με τα 654 κυβικα και τα αλλα με τα 690...
ψιλοχαζομαριτσες απο περιφερειακα εβγαζαν αλλα εφοσον το μοτερ συντηρειται σωστα δεν βαραει ευκολα...


απο την αλλη ξερεις πολυ καλα οτι αυτα τα μηχανακια ειναι για ξεκαυλωμα...απο τον πρωτο ιδιοκτητη μεχρι τον τελευταιο τα εχουν παρει να τα σκισουν...
δυστυχως οι περισσοτεροι ΔΕΝ ξερουν ουτε αυτο...δλδ ουτε το πως ουτε το ποτε να τα ανοιξουν... και γι'αυτο δημιουργουνται και οι βλαβες...
και φυσικα η συντηρηση ειναι ενα μεγαλο κομματι που κανεις ποτε δεν το λαμβανει σοβαρα υποψιν του...ειδικα αν ξερει οτι το μηχανακι θα το πουλησει σε 1-2 το πολυ 3 χρονια...

αφου λοιπον και εσυ θες να παρεις κατι για 1,5 με 2 χρονια και στοχευεις σε τοσο παλια μηχανακια, φανταζομαι οτι ξερεις που πας και μπλεκεις...

για μενα λοιπον, προσεγμενο (οσο μπορεις) κατι απο την σειρα 690..sm...duke..smc...
:wave2:

Kostasft
19/12/2017, 15:07
αν σκοπος σου δεν ειναι να το κρατησεις τοτε πας αυστηρα σε 690...
ειναι οτι πιο αξιοπιστο σε μοτερ εχει βγει απο το πορτοκαλι εργοστασιο...και αυτα με τα 654 κυβικα και τα αλλα με τα 690...
ψιλοχαζομαριτσες απο περιφερειακα εβγαζαν αλλα εφοσον το μοτερ συντηρειται σωστα δεν βαραει ευκολα...


απο την αλλη ξερεις πολυ καλα οτι αυτα τα μηχανακια ειναι για ξεκαυλωμα...απο τον πρωτο ιδιοκτητη μεχρι τον τελευταιο τα εχουν παρει να τα σκισουν...
δυστυχως οι περισσοτεροι ΔΕΝ ξερουν ουτε αυτο...δλδ ουτε το πως ουτε το ποτε να τα ανοιξουν... και γι'αυτο δημιουργουνται και οι βλαβες...
και φυσικα η συντηρηση ειναι ενα μεγαλο κομματι που κανεις ποτε δεν το λαμβανει σοβαρα υποψιν του...ειδικα αν ξερει οτι το μηχανακι θα το πουλησει σε 1-2 το πολυ 3 χρονια...

αφου λοιπον και εσυ θες να παρεις κατι για 1,5 με 2 χρονια και στοχευεις σε τοσο παλια μηχανακια, φανταζομαι οτι ξερεις που πας και μπλεκεις...

για μενα λοιπον, προσεγμενο (οσο μπορεις) κατι απο την σειρα 690..sm...duke..smc...
:wave2:



Έχεις δίκιο αλλά είναι λίγο ακριβά τα μηχανάκια που μου προτείνεις ! Δεν νομίζω να διαθέσω πάνω από 3.000 γιαυτό κοιτάω λίγο πιο "ηλικιωμένα" μηχανάκια

OldMan
19/12/2017, 15:14
Με το WRF θα πεσεις...
(νόμος..!!)

Με το EXC μπορεί να μην πεσεις..
(αλλα αν πεσεις, θα πεσεις ασχημα..!!)

devil's animal
19/12/2017, 15:43
Έχεις δίκιο αλλά είναι λίγο ακριβά τα μηχανάκια που μου προτείνεις ! Δεν νομίζω να διαθέσω πάνω από 3.000 γιαυτό κοιτάω λίγο πιο "ηλικιωμένα" μηχανάκια



δεν μπορουμε ρε κουκλε μου να τα εχουμε ολα...

μηχανακι δυνατο, και με τουμπανα περιφερειακα, και αξιοπιστο, και προσεγμενο απο τους προηγουμενους, και φτηνο ΔΕΝ θα βρεις...
ή θα πρεπει να συμβιβαστεις καπου με το μηχανακι ή να ανεβεις σε λεφτα για να μπορεσεις να παρεις κατι ετσι οπως το θες...

Kostasft
19/12/2017, 17:41
δεν μπορουμε ρε κουκλε μου να τα εχουμε ολα...

μηχανακι δυνατο, και με τουμπανα περιφερειακα, και αξιοπιστο, και προσεγμενο απο τους προηγουμενους, και φτηνο ΔΕΝ θα βρεις...
ή θα πρεπει να συμβιβαστεις καπου με το μηχανακι ή να ανεβεις σε λεφτα για να μπορεσεις να παρεις κατι ετσι οπως το θες...

3 χιλιαρικα εως και λιγο παραπανω δεν το λες και φθηνό

Kostasft
19/12/2017, 17:55
Με το WRF θα πεσεις...
(νόμος..!!)

Με το EXC μπορεί να μην πεσεις..
(αλλα αν πεσεις, θα πεσεις ασχημα..!!)


αν δεν παθεις δεν θα μαθεις! χαχαχα
wrf μονο

17inchwheeler
20/12/2017, 13:32
ειχα το 520 exc,αγορασμενο καινουργιο το 2001 ως εντουρο
το εκανα μοταρντ μετα το στρωσιμο
μεχρι τη χρονια που εκλαπει απο ενα μπασταρδο καμια 10ετια αργοτερα,δουλευε ρολοι χωρις βλαβες 'η ζημιες...καθημερινα ως μεσω καθημερινης μετακινησης,εκανα πολλα track days,πολλα καγκουριλικια και αρκετα "ταξιδακια"
το μονο που ηθελε ειναι αλλαγες λαδοφιλτρα ανα 2000χλμ
βεβαια εγω το πηρα καινουργιο και εσυ ψαχνεις μτχειρω οποτε
θα συνιστουσα σ'οποιο καταληξεις να το τσεκαρεις σε μηχανικο που γνωριζει αυτα μηχανακι γιατι ειναι μηχανη που λιγοι εχουν ασχοληθει και εχουν πιασει στα χερια τους και ευκολα γινετε ζημια οταν πεσει στα χερια αδαων

byron
20/12/2017, 14:27
ειχα το 520 exc,αγορασμενο καινουργιο το 2001 ως εντουρο
το εκανα μοταρντ μετα το στρωσιμο
μεχρι τη χρονια που εκλαπει απο ενα μπασταρδο καμια 10ετια αργοτερα,δουλευε ρολοι χωρις βλαβες 'η ζημιες...καθημερινα ως μεσω καθημερινης μετακινησης,εκανα πολλα track days,πολλα καγκουριλικια και αρκετα "ταξιδακια"
το μονο που ηθελε ειναι αλλαγες λαδοφιλτρα ανα 2000χλμ
βεβαια εγω το πηρα καινουργιο και εσυ ψαχνεις μτχειρω οποτε
θα συνιστουσα σ'οποιο καταληξεις να το τσεκαρεις σε μηχανικο που γνωριζει αυτα μηχανακι γιατι ειναι μηχανη που λιγοι εχουν ασχοληθει και εχουν πιασει στα χερια τους και ευκολα γινετε ζημια οταν πεσει στα χερια αδαων

Το κλέψανε ρε Κώστα το πιστόλι;;; :eek::(

17inchwheeler
20/12/2017, 15:34
Το κλέψανε ρε Κώστα το πιστόλι;;; :eek::(

ναι ρε φιλε,δε βρεθηκε ποτε,το εκαναν κομματια
βρηκα τον κλεφτη και καταδικαστικε αλλα τι να το κανω
γαμω τα δικαστικα συστηματα εχουμε...τεσπα,μη λερωνουμε το θεμα του παιδιου με ασχετα
ειδα τη φωτο σου,δεν την ειχα και την εβαλα να το θυμαμαι

Kostasft
22/12/2017, 16:42
ειχα το 520 exc,αγορασμενο καινουργιο το 2001 ως εντουρο
το εκανα μοταρντ μετα το στρωσιμο
μεχρι τη χρονια που εκλαπει απο ενα μπασταρδο καμια 10ετια αργοτερα,δουλευε ρολοι χωρις βλαβες 'η ζημιες...καθημερινα ως μεσω καθημερινης μετακινησης,εκανα πολλα track days,πολλα καγκουριλικια και αρκετα "ταξιδακια"
το μονο που ηθελε ειναι αλλαγες λαδοφιλτρα ανα 2000χλμ
βεβαια εγω το πηρα καινουργιο και εσυ ψαχνεις μτχειρω οποτε
θα συνιστουσα σ'οποιο καταληξεις να το τσεκαρεις σε μηχανικο που γνωριζει αυτα μηχανακι γιατι ειναι μηχανη που λιγοι εχουν ασχοληθει και εχουν πιασει στα χερια τους και ευκολα γινετε ζημια οταν πεσει στα χερια αδαων


Πολύ όμορφο το όπλο σου φιλαράκι και πραγματικά πολύ κρίμα να σου κλέβουν το μηχανάκι . Δεν ξέρω εσύ τι έκανες εγώ πάντως θα του άνοιγα το κεφάλι στα δύο!
Γκαζιάρικο και απροβλημάτιστο που λες το 520 ! Πόσο σου πήγαιναν οι αλλαγές λαδιών και κάθε πότε ημερολογιακά τις έκανες? Έκαιγε πολύ?

17inchwheeler
27/12/2017, 08:48
Πόσο σου πήγαιναν οι αλλαγές λαδιών και κάθε πότε ημερολογιακά τις έκανες? Έκαιγε πολύ?

αλλαγες λαδιων-φιλτρων(εχει 2 χαρτινα) αναλογα τη χρηση,καθε 40 μερες-μαξ το 2μηνο
κοστος αναλογα το λαδι κατω απο 30ευρω,οταν αγορασα πλενομενα φιλτρα λαδιου γλιτωσα κανα 10ρικο(ηταν ακριβουτσικα αλλα μακροπροθεσμα τα εβγαλαν τα $$ τους)
καιει οσο καινε ολα αυτα με fcr οταν τα κυνηγας...σκεψου πως στο ντομινεϊτορ που'χω fcr περιπου τα ιδια καιει αλλα καμια σχεση σε γκαζι

elvis76
27/12/2017, 09:37
αλλαγες λαδιων-φιλτρων(εχει 2 χαρτινα) αναλογα τη χρηση,καθε 40 μερες-μαξ το 2μηνο
κοστος αναλογα το λαδι κατω απο 30ευρω,οταν αγορασα πλενομενα φιλτρα λαδιου γλιτωσα κανα 10ρικο(ηταν ακριβουτσικα αλλα μακροπροθεσμα τα εβγαλαν τα $$ τους)
καιει οσο καινε ολα αυτα με fcr οταν τα κυνηγας...σκεψου πως στο ντομινεϊτορ που'χω fcr περιπου τα ιδια καιει αλλα καμια σχεση σε γκαζι

βαλε φωτο να το δουμε!!!:beer: