PDA

View Full Version : Πολλαπλασιαστες,μπουζοκαλωδια - ελεγχος - πως ?



PortisHead
19/12/2017, 10:58
Τα εβαλα ολα στον τιτλο για να προϊδεάσω.;)

Λοιπον, τεχνικα, πως ελεγχονται αυτα αν λειτουργουν σωστα ? (πολλαπλασιαστες - καλωδια)
Εννοω με ποια μεθοδολογια.
Πρεπει να πληρουν καποιες τιμες ?

Κατι ακουσα οτι επειδη τα ρευματα ειναι υψηλα δεν γινεται με πολυμετρα και τετοια.
Θελει ειδικά μηχανηματα ?

Για πειτε....γιατι μεχρι και σε δυναμόμετρο που μπηκε...δεν φανηκε τιποτα μεμπτο (κατα τα λεγομενα του τελευταιου μηχανικου).

Παρολα αυτα....μικροδιακοπες και σκορτσαρισματα καλα κρατουν...ειδικα με υγρασια και μετα απο πλυσιμο.


Υ.Γ.
Το να περναει νερο στα μπουζι...μαλλον...αποκλειεται...μιας και οταν πλυθει....τα σκορτσαρισματα κρατανε 3 μερες !!!
Του π@@στη...θα ειχε στεγνωσει....

Ichigo
19/12/2017, 13:45
Αν βγάλεις το σωμα του πολλαπλασιαστη φαινεται ραγισμένος? Αν τελικα περναει οντως νερο εκει μήπως θα μπορουσες να βρεις τσιμουχες σιλικονης σαν ανεξαρτητο ανταλλακτικο καθως φανταζομαι οτι εχεις υπ οψιν σου ποσο κανει μονο ο ενας...

OldMan
19/12/2017, 14:42
Πολύμετρο για ελεγχο συνεχειας..

Πολύμετρο με ακροδεκτες Χ100 για ελεγχο τασης (true RMS, εννοείται..)

Πολυμετρο (με πανω απο 4-5 ΜΩ αντισταση εισοδου) + Αμπεροτσιμπίδα για ελεγχο "ρευματος"..

Παλμογραφος για κανονικο ελεγχο παλμού (στιγμη και διαρκεια..)

Πολυμετρο ή παλμογραφος με εξωτερικο κυκλωματακι (πατεντούλα) για ελεγχο ρευματος διαρροής..


Εναλλακτικά, babisilektrologos με 2 καραφακια ρακή..

PortisHead
20/12/2017, 07:52
Ευχαριστω....αλλα επειδη (εννοειται) πως δεν θα τα κανω ολα αυτα εγω,
ηθελα να ξερω την διαδικασια.
Πολυ αμφιβαλλω αν θα το ελεγξουν ετσι στο συνεργειο...αλλα τουλαχιστον να ξερω
ποια ειναι η σωστη διαδικασια.

@Oldman
Να φανταστω πως υπαρχουν στο manual οι σωστες τιμες...γιατι εντάξει ολα αυτα που αναφέρεις,
αλλα με τι θα τα συγκρινεις αυτα που θα μετρησεις ?

@Ichigo...για ΟΕΜ ανταλλακτικα που εψαξα οι 4 πολλαπλασιαστες εχουν 120 ευρω...υποφερτο.

https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=suzuki&T=gsf1250&Y=(E2)%202008&L=SU4_-3408&O=ELECTRICAL&F=SU4_-2025875&L2=SU4_-2025875 (https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=suzuki&T=gsf1250&Y=(E2)%202008&L=SU4_-3408&O=ELECTRICAL&F=SU4_-2025875&L2=SU4_-2025875)

Το κακό ειναι οτι άλλα τοσα έχουν και τα μπουζοκαλώδια αν χρειαστει :(

Γιαυτο ψαχνω να μετρηθουν σωστα...να βρω τι φταιει...οποτε η αντιπροσωπεια μαλλον μονόδρομος.

telegonos
20/12/2017, 12:52
To service manual λέει τις τιμές αντίστασης που πρέπει να μετρήσεις στο πρωτεύον και στο δευτερεύον πηνίο του πολλαπλασιαστή.

Π.χ. παράδειγμα για το CBR600F του 2000 το Haynes Manual δίνει 1.1 μέχρι 1.5 Ω στους 20 κελσίου στο πρωτεύον πηνίο, και 11.4 μέχρι 11.8 ΚΩ στους 20 κελσίου στο δευτερεύον πηνίο.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ: Όπως και με τα πηνία παραγωγής ρεύματος (γεννήτρια), οι μετρήσεις αυτές μας εγγυώνται πότε ένα πηνίο είναι χαλασμένο, όχι πότε είναι καλό. Αν δλδ μετράς και βρήσκεις τιμή εκτός ορίων, τότε είναι σίγουρα χαλασμένο. Αν μετράς και βρήσκεις εντός ορίων όμως, αυτό δεν σου εξασφαλίζει απαραίτητα και με σιγουριά ότι είναι καλό. Την καταλαβαίνεις την λογική;

Στις μοτοσυκλέτες όπου υπάρχει ο κλασσικός πολλαπλασιαστής και μπουζοκαλώδιο με μπουζόπιπα (οχι δλδ όπως στις σύχρονες που όλο αυτό, έχει γίνει ΕΝΑ εξάρτημα), το μάνιουαλ μπορεί να δίνει, τιμή αντίστασης για το δευτερεύον, μετρώντας ΧΩΡΙΣ ή ΜΕ την μπουζόπιπα, καθότι οι μπουζόπιπες έχουν μέσα τους μια αντίσταση 5ΚΩ ή 10ΚΩ για μείωση των ραδιοφωνικών παράσιτων.

Γενικότερα και πρακτικότερα, αν ένας κύλινδρος δεν δουλεύει, αλλαγή των πολλαπλασιαστών, θα σου δείξει αν φταίει ο πολλαπλασιαστής. Π.χ. αν δεν δουλευει καλά ο κύλινδρος 2, και αλλάξεις τον πολλαπλασιαστή θέση με τον 1, τότε αν το πρόβλημα μεταφέρεται μετά την αλλαγή στον 1, φταίει ο πολλαπλασιαστής. Αν παραμένει στον 2, δεν είναι ο πολλαπλασιαστής το πρόβλημα.

Εννοείται ότι πολλαπλασιαστές με εμφανή εξωτερικά σημάδια φθοράς, ραγισμένο πλαστικό κέλυφος, σκουριά στο καρφί που μπαίνει το μπουζοκαλώδιο κ.ο.κ. δείχνει με την μία πρόβλημα.

OldMan
20/12/2017, 13:10
Στις μοτοσυκλέτες όπου υπάρχει ο κλασσικός πολλαπλασιαστής και μπουζοκαλώδιο με μπουζόπιπα (οχι δλδ όπως στις σύχρονες που όλο αυτό, έχει γίνει ΕΝΑ εξάρτημα), το μάνιουαλ μπορεί να δίνει, τιμή αντίστασης για το δευτερεύον, μετρώντας ΧΩΡΙΣ ή ΜΕ την μπουζόπιπα, καθότι οι μπουζόπιπες έχουν μέσα τους μια αντίσταση 5ΚΩ ή 10ΚΩ για μείωση των ραδιοφωνικών παράσιτων.
Θες να τον μπεδεψεις περισσοτερο, εεε..?? :p

Αν η αναμενομενη τιμη αντιστασης του δευτερευοντος δεν ειναι στην ιδια κλίμακα τιμων με την αντισταση φιλτρου (η οποία, παρεμπιπτόνος, δεν κανει τπτ απο μονη της αλλα σε συνδυασμό με πυκνωτη ή με την χωρητικότητα του καλώδιου..) αντε να βγαλει ακρη...

telegonos
20/12/2017, 13:56
Σορυ, δεν καταλαβαίνω τι γράφεις. Γιατί να μπερδευτεί κάποιος;

Το μάνιουαλ μπορεί να λέει για παράδειγμα, 17ΚΩ ME την μπουζόπιπα στην μέτρηση Ή (διαζευκτικό) 12ΚΩ ΧΩΡΙΣ την μπουζόπιπα. Ή μετράς με τον έναν τρόπο ή μετράς με τον άλλον, και ανάλογα κοιτάς τι τιμή λέει.

Πιο απλό και χωρίς μπέρδεμα, δεν βλέπω τι μπορεί να είναι.

OldMan
20/12/2017, 16:41
Αρα και οι 2 τιμες βρισκονται στην ιδια κλίμακα μετρησης (των kΩ) οπότε και οποιαδηποτε ανοιχή/σφαλμα του οργανου ειναι αμελητεα..

Δεν εχω υπόψη μου συγκεκριμενες τιμες που ορίζει το manual αλλα εχω υποψη μου τον Μέρφιο νομο (worst case scenario) όπου τα σφαλματα/ανοχες λειτουργουν προστιθεμενα αντι να αλλολοαναιρούνται..

PortisHead
20/12/2017, 23:17
Περασα τελικά απο ηλεκτρολογειο μοτο το απογευμα να παρω μια γνωμη και ο μαστορας μου ειπε το εξης:
Ξεχασε πολυμετρα και παλμογραφους...δεν θα βγαλεις ακρη...
πλυνε τη μοτο....
να σκορτσαρει....
δες απο την πολλαπλη ποιος λαιμός ειναι κρυος απο τους 4....
και αλλαξε εκεινον τον πολλαπλασιαστη.

Θεούλης! !!!!

:lol:

OldMan
22/12/2017, 15:43
Ρε δε μαμεις πανεπιστήμια...

Live2ride
23/12/2017, 01:07
Περασα τελικά απο ηλεκτρολογειο μοτο το απογευμα να παρω μια γνωμη και ο μαστορας μου ειπε το εξης:
Ξεχασε πολυμετρα και παλμογραφους...δεν θα βγαλεις ακρη...
πλυνε τη μοτο....
να σκορτσαρει....
δες απο την πολλαπλη ποιος λαιμός ειναι κρυος απο τους 4....
και αλλαξε εκεινον τον πολλαπλασιαστη.

Θεούλης! !!!!

:lol:

Με σάλιο και δάκτυλο θα τσεκάρεις την πολλαπλή? δεν υπάρχει ο μάστορας. :moutza:
ένα τέτοιο θες λογικά.
https://www.trop.gr/diagnostika-autokiniton/tester-diagnwstika-ergaleia/diagnostiko-stylo-elegxo-kamenou-pollaplasiasth-detail

o_gavros
24/12/2017, 19:08
Στο γκιωνη του...το δικο του μηχανακι θα χαλασει;
Ρε κατι επιστήμονες

PortisHead
24/02/2020, 13:26
Ακυρο...το βρηκα :)

OldMan
25/02/2020, 14:11
Ρεεεεε... Μονος σου πινεις..???

Parking
25/02/2020, 15:19
Περασα τελικά απο ηλεκτρολογειο μοτο το απογευμα να παρω μια γνωμη και ο μαστορας μου ειπε το εξης:
Ξεχασε πολυμετρα και παλμογραφους...δεν θα βγαλεις ακρη...
πλυνε τη μοτο....
να σκορτσαρει....
δες απο την πολλαπλη ποιος λαιμός ειναι κρυος απο τους 4....
και αλλαξε εκεινον τον πολλαπλασιαστη.

Θεούλης! !!!!

:lol:

έχει δίκιο ο μάστορας όμως.....
:cool:

doctor_john
25/02/2020, 16:31
τρόπους δεν έχει..

PortisHead
25/02/2020, 23:06
Ρεεεεε... Μονος σου πινεις..???

Ελα ρεεεε
έγραψα ένα ολόκληρο κατεβατό με απορίες Για πολύμετρα πολικότητες συνεχόμενα ,εναλλασσόμενα ρεύματα... αλλά μέχρι να απαντήσετε βρήκα τις απαντήσεις μόνος μου ε και το σβησα μετά

ποποοοοοο χαχαχαχα

PortisHead
26/02/2020, 08:02
4 χρονια.....3 μηχανικοι....ουτε ενας δεν μπορεσε να λύσει το πρόβλημα.
Οποτε το ψαχνω μόνος μου...

TONYBANDIT
26/02/2020, 11:36
Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα και μου πήρε 2 χρόνια να το βρω. Στο σέρβις που άλλαξα μπουζί ο μάστορας έβγαλε τις φισες από τους πολλαπλασιατες που είναι ενσωματωμένοι στις πιπες. Όταν τις ξαναέβαλε το ένα λαστιχάκι που εχει στην φισα του 4ου κυλίνδρου το έβαλε ανάποδα και το αυτάκι που εχει δεν ασφαλίζει να κάνει κλικ.

Αποτέλεσμα σε βροχή η πλύσιμο μπαμ και μπουμ η ή εξάτμιση.
Το βρήκα κατά τύχη όταν με ένα φίλο το λύσαμε να ρίξουμε κάνα σπρέι και η φισα του 4 βγήκε χωρίς πάτημα.
Κ Α Ι Γ Α Μ Ω. Τ Ο Υ Σ. Μ Α Σ Τ Ο Ρ Ο Υ Σ.

ΥΓ. ΜΌΤΟ BANDIT 1250

PortisHead
27/02/2020, 07:56
Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εσένα και μου πήρε 2 χρόνια να το βρω. Στο σέρβις που άλλαξα μπουζί ο μάστορας έβγαλε τις φισες από τους πολλαπλασιατες που είναι ενσωματωμένοι στις πιπες. Όταν τις ξαναέβαλε το ένα λαστιχάκι που εχει στην φισα του 4ου κυλίνδρου το έβαλε ανάποδα και το αυτάκι που εχει δεν ασφαλίζει να κάνει κλικ.

Αποτέλεσμα σε βροχή η πλύσιμο μπαμ και μπουμ η ή εξάτμιση.
Το βρήκα κατά τύχη όταν με ένα φίλο το λύσαμε να ρίξουμε κάνα σπρέι και η φισα του 4 βγήκε χωρίς πάτημα.
Κ Α Ι Γ Α Μ Ω. Τ Ο Υ Σ. Μ Α Σ Τ Ο Ρ Ο Υ Σ.

ΥΓ. ΜΌΤΟ BANDIT 1250


Τα σκασιματα δεν θα με ενοχλουσαν και νομιζω εχουν να κανουν περισσοτερο με τις PAIR βαλβιδες.
Το θεμα ειναι οτι σκορτσαρει τρελλα οταν βρεχεται...misfiring 1 ή 2 κύλινδροι.
Κι αναρωτιέμαι, απο τις πιο δυσκολες βλαβες του κοσμου ειναι ?
Κανεις δεν μπορει να το εντοπισει ?
Κι επιασα κι ανοιξα manual και λεει "για χαζους" πως να ελεγξεις τους πολλαπλασιαστες...ομική αντίσταση και volt...αν ειναι μεσα σε προκαθορισμενες τιμες.
Ενα πολυμετρο θελει....κανεις δεν ασχολειται δλδ. ?
Καλος μαστορας...αλλαζει μονο λαδια και φιλτρα...που να διαβαζει τωρα τετοιες τεχνικες λεπτομερειες...καταρχας το πιο πιθανο να μην ξερει αγγλικα.
Αλλα το καταλαβαινω....γιατι να χασει 3 ωρες πανω απ το δικο μου μηχανακι...οταν μπορει να ξεπεταξει 5 απλα σερβις...αυτα του δινουν ψωμι.

Επίσης οι 2 απο αυτους....οταν ειχα απηυδήσει πια....και τους ειπα....να το πλυνω και να στο φερω ετοιμο με το προβλημα ?
Αρνηθηκαν....ειπαν θα το βρουν μονοι τους. :( :( :(

toyar
27/02/2020, 08:24
Κάτι που στεγνό δουλεύει σωστά πιθανόν επαληθεύει και τις τιμές όποτε δεν πολυεχει νόημα να το μετρήσεις
Πρέπει τη ώρα που σκορτσαρει να βγάζεις σταδιακά εκτός μπουζοκαλωδια και πιπες για να το εντοπισεις

MAIK72
27/02/2020, 12:47
Τελικά το έλυσες ή όχι?:confused:

Κοιτάς την στεγανοποίηση στις μπουζοπίπες για αρχή. Τα λαστιχάκια και τις τρύπες που κουμπώνουν

415453
Ναι από bandit είναι:D

toyar
27/02/2020, 14:58
μπορεις επισης να παρεις ενα ψεκαστηρι και να ριξεις μπολικο νερο σε ενα μπουζοκαλωδιο καθε φορα να δεις τι θα κανει

PortisHead
27/02/2020, 15:01
Κάτι που στεγνό δουλεύει σωστά πιθανόν επαληθεύει και τις τιμές όποτε δεν πολυεχει νόημα να το μετρήσεις
Πρέπει τη ώρα που σκορτσαρει να βγάζεις σταδιακά εκτός μπουζοκαλωδια και πιπες για να το εντοπισεις


Σε αυτο δεν εχεις αδικο...αλλα τουλαχιστον να αποκλεισεις με εναν πολυ απλο τροπο οτι δεν εχουν κατι λειτουργικο εστω και στεγνα.

Στο αλλο που λες...ειναι το πιο σωστο...αλλα απαιτει πολυ μανουρα.
Η Suzuki εχει ενα τρολει για το ρεζερβουαρ και μια επεκταση βυσματος για το ρεζερβουαρ....το ακουμπαει εκει....οποτε θετει την μηχανη σε λειτουργια...χωρις να εμποδιζει τον μηχανικο
το ρεζερβουαρ...ειναι 2 μετρα διπλα του...και βαζει χερι στους πολλ/στες.
Αντε να τσεκαρεις τωρα χωρις αυτο....βαλε βγαλε πολλαπλασιαστες...με συγχονη μετακινηση του ρεζερβουαρ καθε φορα.
Αλλα κι αυτο θα το κανω...εφοσον κανεις δεν αναλαμβανει.

PortisHead
27/02/2020, 15:04
μπορεις επισης να παρεις ενα ψεκαστηρι και να ριξεις μπολικο νερο σε ενα μπουζοκαλωδιο καθε φορα να δεις τι θα κανει


Αυτο το εχω κανει...ακριβως οπως το περιγραφεις...αλλα αναποφευκτα δεν μπορεις να βρεξεις μεμονωμενα καποιο.
Εξαλλου...το προβλημα δεν παρουσιαζεται αμεσως μετα το πλυσιμο.
Την πλενω...κανω 2-3 χιλιομετρα...κα ιμετα αρχιζει....πραγμα που σημαινει οτι το νερο που παει "καπου"....παει αργα εκει.

Οπως επισης κιαν την βρεξεις ζεστη....δλδ μετα απο λειτουργια...δε στο κανει....γιατι προφανως εξατμιζεται το νερο οπου ειναι να παει.
Πρεπει να ειναι κρυα...τελειως....να την πλακωσεις στο νερο....και μετα.
Αστα...με εχει καταταλαιπωρησει....

toyar
27/02/2020, 15:07
οι πιπες ξεκουμπωνουν με το τεποζιτο πανω;

PortisHead
27/02/2020, 15:16
@toyar

Δεν μπορεις να ριξεις νερο στον πολλαπλασιαστη (οταν εινα ιτοποθετημενος πανω εννοειται - Εικονα 1)
χωρις να παει ταυτοχρονα και μεσα στο μπλοκ το νερο (Εικονα 2) για να ξερεις αν φταιει ο πολλαπλασιαστης ή η στεγανοποιηση.

PortisHead
27/02/2020, 15:17
οι πιπες ξεκουμπωνουν με το τεποζιτο πανω;


Ουτε για πλακα....

toyar
27/02/2020, 15:19
ωπα
προφανως δεν εχεις μπουζοκαλωδια ετσι;

sapila racing
27/02/2020, 15:44
ωπα
προφανως δεν εχεις μπουζοκαλωδια ετσι;

Εβγαλε η Suzuki wireless πίπες? :eek:

Oι πολλαπλασσιαστές ειναι ενσωματωμένοι στις πίπες και τα καλώδια ειναι διαφορετικά, δεν πάνε απο τον πολλαπλασιαστή στην πίπα αλλά από την πλεξούδα στον κάθε πολλαπλασιαστή/πίπα.
Σε πολλές μοτο είναι έτσι, αλλά στα Bandit ολο κατι συμβαίνει.
Εχω κι άλλο παράδειγμα με προβλήματα απο φίλο, αλλά και στο net παντού τα ίδια.

toyar
27/02/2020, 15:48
Ωραία
Ψάχνεις για ραγισμένο πολλαπλασιαστή-πιπα ίσως
Εφόσον ο κάθε πολλαπλασιαστής πάει σε ξεχωριστή φωλιά μπορείς να βρέχεις έναν έναν
Εννοείται ότι δε σε πειράζει καθόλου να μαζευτεί νερό εκεί μεσα
Εγώ θα ξεκινούσα με τους δυο ακριανους

Acacius
27/02/2020, 16:43
Περασα τελικά απο ηλεκτρολογειο μοτο το απογευμα να παρω μια γνωμη και ο μαστορας μου ειπε το εξης:
Ξεχασε πολυμετρα και παλμογραφους...δεν θα βγαλεις ακρη...
πλυνε τη μοτο....
να σκορτσαρει....
δες απο την πολλαπλη ποιος λαιμός ειναι κρυος απο τους 4....
και αλλαξε εκεινον τον πολλαπλασιαστη.

Θεούλης! !!!!

:lol:

Αυτό το δοκίμασες; Ειδικά αν έχεις τρόπο να μετρήσεις θερμοκρασία στους λαιμούς με κάποια ακρίβεια, μετράς, αφήνεις να κρυώσει, αλλάζεις θέση στα καλώδια, ξαναμετράς και βλέπεις αν μετατίθεται το πρόβλημα σε άλλο κύλινδρο.

stefanos
27/02/2020, 16:52
Και γιατί να είναι πολ/στης είπαμε?

Acacius
27/02/2020, 16:57
Και γιατί να είναι πολ/στης είπαμε?

α) Αποκλείουμε τα εύκολα και πάμε παραπέρα.
Εναλλακτικά
β) Να κάνει η μάνα :p

TONYBANDIT
27/02/2020, 20:30
Τα σκασιματα δεν θα με ενοχλουσαν και νομιζω εχουν να κανουν περισσοτερο με τις PAIR βαλβιδες.
Το θεμα ειναι οτι σκορτσαρει τρελλα οταν βρεχεται...misfiring 1 ή 2 κύλινδροι.
Κι αναρωτιέμαι, απο τις πιο δυσκολες βλαβες του κοσμου ειναι ?
Κανεις δεν μπορει να το εντοπισει ?
Κι επιασα κι ανοιξα manual και λεει "για χαζους" πως να ελεγξεις τους πολλαπλασιαστες...ομική αντίσταση και volt...αν ειναι μεσα σε προκαθορισμενες τιμες.
Ενα πολυμετρο θελει....κανεις δεν ασχολειται δλδ. ?
Καλος μαστορας...αλλαζει μονο λαδια και φιλτρα...που να διαβαζει τωρα τετοιες τεχνικες λεπτομερειες...καταρχας το πιο πιθανο να μην ξερει αγγλικα.
Αλλα το καταλαβαινω....γιατι να χασει 3 ωρες πανω απ το δικο μου μηχανακι...οταν μπορει να ξεπεταξει 5 απλα σερβις...αυτα του δινουν ψωμι.

Επίσης οι 2 απο αυτους....οταν ειχα απηυδήσει πια....και τους ειπα....να το πλυνω και να στο φερω ετοιμο με το προβλημα ?
Αρνηθηκαν....ειπαν θα το βρουν μονοι τους. :( :( :(

Να επαναλάβω γιατί πιθανόν να μην το έγραψα σωστά.
Τα μπαμ της εξάτμισης είναι γιατί δούλευε τρικυλυνδρα και όχι από το PAIR το οποίο έχω καταργήσει χρόνια.
Τσεκαρε τα τετράγωνα λάστιχα από τις φισες των πολλαπλασιαστών ρίξε wd και Βάλτα στη θέση τους.

Βάλε εμπρός και ενώ δουλεύει ρίξε με το λάστιχο νερό επάνω στην κεφαλή.
Αν έχουν κουμπώσει όλα σωστά
ΚΑΘΑΡΙΣΕΣ.

PortisHead
28/02/2020, 09:29
Ωραία
Ψάχνεις για ραγισμένο πολλαπλασιαστή-πιπα ίσως
Εφόσον ο κάθε πολλαπλασιαστής πάει σε ξεχωριστή φωλιά μπορείς να βρέχεις έναν έναν
Εννοείται ότι δε σε πειράζει καθόλου να μαζευτεί νερό εκεί μεσα
Εγώ θα ξεκινούσα με τους δυο ακριανους

Πολυ δυσκολο αυτο...οπως ειπα και στην αρχη το ρεζερβουαρ για να ειναι συνδεδεμενο (η φυσσα του) δεν εχεις ουτε 2 ποντους ανασηκωμα.
Αρα καμμια εργασια δεν μπορεις να κανεις.
Γιαυτο η Suzuki εχει ενα τρολεϊ με επέκταση φυσσας, βαζει το ρεζερβουαρ (συνδεδεμενο) στο πλαι κι εχει προσβαση απο πανω.
Ασε που μες τη μεση ειναι και ο θερμοστατης και σου κανει ακομα πιο δυσκολη τη ζωη.

PortisHead
28/02/2020, 09:35
Αυτό το δοκίμασες; Ειδικά αν έχεις τρόπο να μετρήσεις θερμοκρασία στους λαιμούς με κάποια ακρίβεια, μετράς, αφήνεις να κρυώσει, αλλάζεις θέση στα καλώδια, ξαναμετράς και βλέπεις αν μετατίθεται το πρόβλημα σε άλλο κύλινδρο.


ΚΑΙ ΚΑΛΑ....το εκανε ενας απο τους μηχανικους.
Χωρις ομως να υφισταται το προβλημα τη δεδομενη χρονικη στιγμη.
Θεσαμε σε λειτουργια τη μηχανη, και μετα απο 5 λεπτα αρχισαμε να μετραμε θερμοκρασιες των λαιμων με υπερυθρο θερμομετρο.
Οι 3 δειχναν 200κατι βαθμους (τυχαιο-δεν θυμαμαι)....ο ενας 80.
Αυτος ειναι, λεμε.
Εβαλε πολλαπλασιαστη απο Busa (λεει...αρχιζω να αμφιβαλλω) και ολα ΟΚ.
Στο πρωτο πλυσιμο....τα ιδια. :(

Πιο πριν στο κυκλωμα απο τους πολλ/στες ειναι η ηλεκτρονικη?
Μπροει να ξεκιναει απο κει το προβλημα...τι να πω ?

Το κακο ειναι οτι δεν ειναι δουλεια μου, και 3 μηχανικοι θα επρεπε να ειχαν βρει εστω κατι.

OldMan
28/02/2020, 10:48
Βάλε εμπρός και ενώ δουλεύει ρίξε με το λάστιχο νερό επάνω στην κεφαλή.

Κατα προτίμηση, Χειμωνα απο βρύση της αυλης..:D

Υ.Γ.
Μετα φταινε τα κωλομηχανακια που ραγιζουν κεφαλες..

MAIK72
28/02/2020, 12:58
Πιο πριν στο κυκλωμα απο τους πολλ/στες ειναι η ηλεκτρονικη?
Μπροει να ξεκιναει απο κει το προβλημα...τι να πω ?

ι.
ναι η ηλεκτρονική ,αλλά μάλλον θα είχε παραδώσει πνεύμα μετά από 2 χρόνια που έχεις το πρόβλημα :D. Πρέπει να ελέγξεις όμως τα βασικά πριν αρχίζεις να ξηλώνεις πλεξούδες και ψάχνεις για κακή καλωδίωση.

υγ.Η προέκταση σε ένα σωληνάκι βενζίνης δεν είναι δύσκολο αλλά για την φίσα δεν παίρνω όρκο ότι δεν θα τα κάψεις όλα:D

viper1
02/03/2020, 00:52
Κατα προτίμηση, Χειμωνα απο βρύση της αυλης..:D

Υ.Γ.
Μετα φταινε τα κωλομηχανακια που ραγιζουν κεφαλες..

Ξέχασες να γράψεις οτι πρέπει να το ποτίσει αφού έχει έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας

PortisHead
03/08/2020, 09:08
Πωπω....το ξεθαβω απο το 2017...αλλα ολο και καποιος μπορει να σωθει ή να βρει λυση στο προβλημα του.

Μετα τις διαφορες περιπετειες, και αφου το τσεκαρα πλενοντας το 2 φορες σε ξεχωριστες ημερες με πιεση νερου και στο μοτερ,
μπορω να πω πως το προβλημα "καπως" λυθηκε.
Βασικα λυθηκε τελειως και δεν ξανα-σκορτσαρισε ποτέ το μηχανακι.

Το "καπως" πηγαινε στον τροπο επιλυσης.
Βρηκα εναν μηχανικο, ο οποιος ΔΕΝ εχει βοηθους.
Αργει, αλλα πιανει καθε μηχανακι μονος του.
Του λεω, κρατα το οσες μερες θες και προσπαθησε να βρεις το προβλημα.
Εχουν αποτυχει 3 πριν απο σενα (για να του δωσω κουραγιο).

Αυτο που εκανε τελικα (και γενικα το κανει παντα) ειναι σε καθε αλλαγη μπουζί,
να μονωνει την πιπα πριν την ξανατοποθετησει στην κεφαλη με ενα ειδικο παχυρευστο γρασσο.
Οδηγια που τους ειχαν δωσει απευθειας απο την Ιαπωνια για αντιστοιχα προβληματα, οταν δουλευε ακομα στην Kawasaki.

Ε...αυτο μονωνει τοσο καλα απο υγρασιες την μπουζοπιπα, που σιγουρα μεχρι την επομενη αλλαγη δεν θα ξαναεχω προβλημα.

Υ.Γ.
Καμμια δεν ηταν ραγισμενη ή σκασμενη για να χρήζει αλλαγης.
Απλα με τον καιρο αποκτανε μποσικα και το νερο....απλα περναει.

Good enough for me.

Vzoom
28/01/2021, 19:14
Για χαρά, να ρωτήσω κι εγώ κάτι τεχνικό που θέλω.
Θέλω να αλλάξω μπουζοκαλώδιο στο πολλαπλασιαστή μου επειδή έχει, περίπου κοπεί. Αυτό μπαίνει κουμπωτό;
Επίσης πότε ξέρω αν θέλω καινούριο πολλαπλασιαστή; μιλάμε για daytona sprinter 125

Vzoom
30/01/2021, 16:54
κανείς;

Bowleno
30/01/2021, 19:28
κανείς;

Ο γέρος έχει χωθεί στα τσίπουρα για το σουκού. Αν συνέλθει την Δευτέρα, θα σΕ πει....:D

toyar
30/01/2021, 19:47
σε αυτους που ξερω ο πολλαπλασιαστης εχει εσωτερικα μια βιδα και το μπουζοκαλωδιο βιδωνεται εκει
δεν ξερω αν ειναι ετσι ο δικος σου η ειναι φιξ
βγαλε φωτο

OldMan
02/02/2021, 12:18
Αναλογα το μοντελο, Τογιαριε..

Αλλοι εχουν μασιφ το καλωδιο και στριφτη/βιδωτή την μπουζοπιπα..

toyar
02/02/2021, 14:33
Εγώ έχω βιδωτό μπουζοκαλωδιο και στον πολλαπλασιαστη