View Full Version : Πρατηρια και κλεψιμο
AristidisZ
28/10/2021, 10:38
Τα trip computer γράφουν πάντα χαμηλότερες καταναλώσεις από τις πραγματικές
Δοκιμασμένο με τρία οχήματα σε 3-4 βενζινάδικα που μου έχει πει φίλος που δουλεύει στον χώρο (πωλητής αντλιών) ότι δεν κλέβουν
Το trip δίνει πχ στο αμάξι μου 6.2-6.3, και όταν γεμίζω μετράω κάτι λιγότερο από 7
Και η μηχανή το ίδιο, βλέπω 3.6-3.7, και όταν γεμίζω μετραω κοντά στο 4
Θα θέσω υπό μορφή ερωτήματος μία ακόμη παράμετρο, η οποία έχω την αίσθηση ότι αρχίζει να γίνεται αντιληπτή σε περιόδους με περιστασιακή χρήση του οχήματος,. Την πτητικότητα της βενζίνης.
Η εντύπωσή μου είναι, χωρίς να είμαι βέβαιος, ότι σε περιπτώσεις που το καύσιμο μένει π.χ. δύο μήνες στο ντεπόζιτο, επειδή η μοτοσυκλέτα κινείται περιστασιακά, έχει μειωθεί κατά ελάχιστη ποσότητα, η οποία όμως μετριέται όταν υπολογίζουμε δεκαδικό ψηφίο στην κατανάλωση καυσίμου.
Έχετε καταλάβει κάτι αντίστοιχο;
ioannispar
28/10/2021, 11:10
Θα θέσω υπό μορφή ερωτήματος μία ακόμη παράμετρο, η οποία έχω την αίσθηση ότι αρχίζει να γίνεται αντιληπτή σε περιόδους με περιστασιακή χρήση του οχήματος,. Την πτητικότητα της βενζίνης.
Η εντύπωσή μου είναι, χωρίς να είμαι βέβαιος, σε περιπτώσεις που το καύσιμο μένει π.χ. δύο μήνες στο ντεπόζιτο, επειδή η μοτοσυκλέτα κινείται περιστασιακά, έχει μειωθεί κατά ελάχιστη ποσότητα, η οποία όμως μετριέται όταν υπολογίζουμε δεκαδικό ψηφίο στην κατανάλωση καυσίμου.
Έχετε καταλάβει κάτι αντίστοιχο;
Εγώ προσωπικά όχι γιατί την χρησιμοποιώ καθημερινά.
o_gavros
28/10/2021, 11:12
431488
431489
Δεν παιζεσαι ρε νεοσσε :D
stefanos
28/10/2021, 11:17
Θα θέσω υπό μορφή ερωτήματος μία ακόμη παράμετρο, η οποία έχω την αίσθηση ότι αρχίζει να γίνεται αντιληπτή σε περιόδους με περιστασιακή χρήση του οχήματος,. Την πτητικότητα της βενζίνης.
Η εντύπωσή μου είναι, χωρίς να είμαι βέβαιος, σε περιπτώσεις που το καύσιμο μένει π.χ. δύο μήνες στο ντεπόζιτο, επειδή η μοτοσυκλέτα κινείται περιστασιακά, έχει μειωθεί κατά ελάχιστη ποσότητα, η οποία όμως μετριέται όταν υπολογίζουμε δεκαδικό ψηφίο στην κατανάλωση καυσίμου.
Έχετε καταλάβει κάτι αντίστοιχο;
Έχω καταλάβει ότι καινούργια αντλία βενζίνης σε καθαρισμένο ντεπόζιτο με φρέσκια κατοστάρα καταστράφηκε εντελώς όσο μας είχαν κλεισμένους και δεν μπορούσαμε να αλλάξουμε Δήμο...
Από εκεί και πέρα και οι αντλίες κλέβουν (υπάρχει νόμιμο περιθώριο απόκλισης από την αναγραφόμενη ποσότητα) και η βενζίνη εξατμίζεται και η θερμοκρασία παίζει ρόλο και γενικά πάμε στο περίπου εκτός εάν όπως ειπώθηκε παραπάνω καταγράφουμε για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
AristidisZ
28/10/2021, 11:45
Θα θέσω υπό μορφή ερωτήματος μία ακόμη παράμετρο, η οποία έχω την αίσθηση ότι αρχίζει να γίνεται αντιληπτή σε περιόδους με περιστασιακή χρήση του οχήματος,. Την πτητικότητα της βενζίνης.
Η εντύπωσή μου είναι, χωρίς να είμαι βέβαιος, ότι σε περιπτώσεις που το καύσιμο μένει π.χ. δύο μήνες στο ντεπόζιτο, επειδή η μοτοσυκλέτα κινείται περιστασιακά, έχει μειωθεί κατά ελάχιστη ποσότητα, η οποία όμως μετριέται όταν υπολογίζουμε δεκαδικό ψηφίο στην κατανάλωση καυσίμου.
Έχετε καταλάβει κάτι αντίστοιχο;
Εγώ όχι, και στο αμάξι υπάρχει περίοδος που για να αδειάσω τεπόζιτο περνάει δίμηνο…
ioannispar
28/10/2021, 11:51
Εγώ θα το ξανά κοιτάξω οταν φτάσω στα ίδια χιλιόμετρα και θα χρειαστεί να βάλω βενζίνη, σε άλλο πρατήριο φυσικά, και θα δω πόσα λίτρα θα πάρει. Αν τελικά πάρει πάλι τα ίδια λίτρα τότε πολύ απλά ο μετρητής της ρεζέρβας μου, δεν μετράει σωστά.
Και για να το έχω και γραμμένο ξανά : 284χλμ πήρε 16,5 λίτρα (στρογγυλοποιημένα) με οδήγηση εντός πόλης.
AristidisZ
28/10/2021, 11:54
Εγώ θα το ξανά κοιτάξω οταν φτάσω στα ίδια χιλιόμετρα και θα χρειαστεί να βάλω βενζίνη, σε άλλο πρατήριο φυσικά, και θα δω πόσα λίτρα θα πάρει. Αν τελικά πάρει πάλι τα ίδια λίτρα τότε πολύ απλά ο μετρητής της ρεζέρβας μου, δεν μετράει σωστά.
Βασικά δοκίμασε μια εφαρμογή και μέτρα με γεμίσματα
ioannispar
28/10/2021, 11:56
Βασικά δοκίμασε μια εφαρμογή και μέτρα με γεμίσματα
Ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ από εχθές :beer:
Εγώ όχι, και στο αμάξι υπάρχει περίοδος που για να αδειάσω τεπόζιτο περνάει δίμηνο…
Είναι φορές που κάνω 250 χιλιόμετρα την εβδομάδα, οπότε γεμίζω ανά εβδομάδα, ενώ έχουν υπάρξει ελάχιστες φορές που έκανα 30 χιλιόμετρα την εβδομάδα, οπότε γέμισα ξανά μετά από 2 μήνες. Ε, αυτές τις 3 φορές που έτυχε να γεμίσω στο δίμηνο, διαπίστωσα διαφορά πάνω από 5% στην ένδειξη κατανάλωσης μεταξύ του μετρητή της μοτοσυκλέτας και της δικής μου μέτρησης, βάσει χιλιομέτρων και λίτρων.
Τυχαίο; Έχει να κάνει με την εξάτμιση μέσω των σωλήνων υπερχείλισης; Έχει να κάνει με την μείωση της απόδοσης της βενζίνης στο χρονικό διάστημα των δύο μηνών που παρέμεινε στο ντεπόζιτο; Πάντως ο μετρητής της μοτοσυκλέτας έδειξε την ίδια κατανάλωση που έχω πάντα για τις συγκεκριμένες συνθήκες χρήσης, άρα την αναμενόμενη ροή καυσίμου στο σύστημα μέτρησης, ενώ το γέμισμα που ακολούθησε έδειξε ότι μπήκε περισσότερη ποσότητα καυσίμου από την αναμενόμενη.
Ξέρω τόσο καλά την κατανάλωση για τη χρήση που κάνω στην πόλη, που βλέπω τα διανυθέντα χιλιόμετρα και λέω στο βενζινά "Θα πάρει περίπου 8,5 λίτρα" και πέφτω κοντά στον υπολογισμό μου. Λαμβάνω υπόψη τη διαφορά αν είναι στον πλαγιοστάτη ή αν κάθομαι πάνω της και την έχω κατακόρυφα.
Γιατί δεν δοκιμάζεις κάποια εφαρμογή για την παρακολούθηση της κατανάλωσης;
Έτσι δεν θα χρειάζεται να ψυχανεμιζεσαι τη στάθμη της βενζίνης ούτε και να μαντεύεις οτιδήποτε.
Γέμισμα, καταγραφή, επόμενο γέμισμα καταγραφή κοκ, και θα στα βγάζει όλα και περισσότερα ακόμα από αυτά που εσύ κοιτούσες.
Εγώ θυμάμαι κάποια φεγγάρια χρησιμοποίησα το fuelio.
Λίγο πειθαρχία θέλει με τις καταγραφές για να έχεις ακρίβεια.
Και το πόσες επιμέρους μετρήσεις και γραφήματα σου βγάζει,δε λέγεται.
Αυτο θα εγραφα τωρα...
Ετσι κανω με το υγραεριο στο αμαξι να δω τι γινεται.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mg.simplelicznik
Πολυ απλη εφαρμογη χωρις διαφημισεις
Τα trip computer γράφουν πάντα χαμηλότερες καταναλώσεις από τις πραγματικές
Στο ΜΤ07 μου όχι!
Τσεκαρισμένο >20.000 χλμ σταθερά δείχνει 0.2λίτρα/100χλμ περισσότερη κατανάλωση!
Αυτό χρησιμοποιώ και εγώ απο το πρώτο γέμισμα.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kajda.fuelio
Βάζω και τα υπόλοιπα έξοδα (ασφάλεια, τέλη, σερβις, λάστιχα κλπ) και αν δείς συνολικό κόστος ανα χιλιόμετρο θα τρελαθείς!
motojojo
28/10/2021, 17:58
Εγώ θα το ξανά κοιτάξω οταν φτάσω στα ίδια χιλιόμετρα και θα χρειαστεί να βάλω βενζίνη, σε άλλο πρατήριο φυσικά, και θα δω πόσα λίτρα θα πάρει. Αν τελικά πάρει πάλι τα ίδια λίτρα τότε πολύ απλά ο μετρητής της ρεζέρβας μου, δεν μετράει σωστά.
Και για να το έχω και γραμμένο ξανά : 284χλμ πήρε 16,5 λίτρα (στρογγυλοποιημένα) με οδήγηση εντός πόλης.
Εδώ σου διαφευγει μια παράμετρος ακόμα: οι διαδρομές που κάνεις!
Οδήγηση εντός πόλης δεν λέει τίποτα. Εντος πόλης είναι το άδειο κέντρο 12 το βράδυ που πιάνεις όλα τα φανάρια πράσινα και τσουλάς, είναι και η μποτιλιαρισμένη λεωφόρος 9 το πρωί που πας 1η-2η-1η.
Γενικά ο όρος εντός πόλης είναι πολύ γενικός και διαφέρει από οδηγό σε οδηγό. Πρέπει να κάνεις επι καθημερινής βάσεως τις ίδιες διαδρομές στις ίδιες συνθήκες με το ίδιο στυλ οδήγησης. Αλλιώς η κατανάλωση μπορεί να αλλάξει δραματικά.
Αντίθετα εκτός πόλης (πχ αυτοκινητόδρομο) οι συνθήκες είναι πιο σταθερές και οι μετρήσεις εύκολα επαναλήψιμες.
Πείτε και για την διαφορά κατανάλωσης με το κρύο και μετά θα δούμε για τις αλλαγές ταχυτήτων αν γίνονται στο ίδιο σημείο κάθε μέρα πάντα:D
Ρε σεις, τί το ψειρίζετε τόσο; Εγώ στη μηχανή βάζω κάθε 200 χλμ περίπου. Μηδενίζω στο γέμισμα και ξέρω ότι θα πάρει 8 λίτρα. Αν πάω στα 250 θα πάρει περίπου 10. Σε όλα τα ενδιάμεσα υπολογίζω στο περίπου για να δω μήπως κάτι δεν πάει καλά. Αν δω κάπως μεγαλύτερη θυμάμαι αν μου έκανε μαγκιές κανένας με ποδήλατο και τον ξεφτίλισα :tooth:
ioannispar
29/10/2021, 08:36
Εδώ σου διαφευγει μια παράμετρος ακόμα: οι διαδρομές που κάνεις!
Οδήγηση εντός πόλης δεν λέει τίποτα. Εντος πόλης είναι το άδειο κέντρο 12 το βράδυ που πιάνεις όλα τα φανάρια πράσινα και τσουλάς, είναι και η μποτιλιαρισμένη λεωφόρος 9 το πρωί που πας 1η-2η-1η.
Γενικά ο όρος εντός πόλης είναι πολύ γενικός και διαφέρει από οδηγό σε οδηγό. Πρέπει να κάνεις επι καθημερινής βάσεως τις ίδιες διαδρομές στις ίδιες συνθήκες με το ίδιο στυλ οδήγησης. Αλλιώς η κατανάλωση μπορεί να αλλάξει δραματικά.
Αντίθετα εκτός πόλης (πχ αυτοκινητόδρομο) οι συνθήκες είναι πιο σταθερές και οι μετρήσεις εύκολα επαναλήψιμες.
Κάνω την ίδια διαδρομή σε όλα τα χιλιόμετρα της μηχανής μέχρι τώρα γιατί πολύ απλά είμαι στο στρώσιμο και ο τρόπος οδήγησης είναι ο ίδιος (μέχρι 5.000 στροφές). Βέβαια είναι και οι παράγοντας ότι η μηχανή στρώνεται ακόμα, οπότε σίγουρα θα έχει κάποια διαφορά στην κατανάλωση.
ioannispar
29/10/2021, 08:40
Πείτε και για την διαφορά κατανάλωσης με το κρύο και μετά θα δούμε για τις αλλαγές ταχυτήτων αν γίνονται στο ίδιο σημείο κάθε μέρα πάντα:D
Ρε σεις, τί το ψειρίζετε τόσο; Εγώ στη μηχανή βάζω κάθε 200 χλμ περίπου. Μηδενίζω στο γέμισμα και ξέρω ότι θα πάρει 8 λίτρα. Αν πάω στα 250 θα πάρει περίπου 10. Σε όλα τα ενδιάμεσα υπολογίζω στο περίπου για να δω μήπως κάτι δεν πάει καλά. Αν δω κάπως μεγαλύτερη θυμάμαι αν μου έκανε μαγκιές κανένας με ποδήλατο και τον ξεφτίλισα :tooth:
Εγώ δεν είναι ότι το ψειρίζω τόσο πολύ. Απλά θέλω να δω αν δουλεύει το trip computer σωστά ή αν με έκλεψε το βενζινάδικο σε λίτρα, γιατί από ποιότητα μέχρι τώρα όσες φορές και αν έχω βάλει σε διάφορα οχήματα έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος γιατί πολύ απλά η βενζίνη κρατάει περισσότερο.
Έχει να κάνει με τουτού αλλά κουμπώνει και στο παρόν θέμα...
Μίλαγα με έναν φίλο για καταναλώσεις, κόστος, κλεψίματα κλπ. Ο φίλος έχει βάλει αέριο στο αμάξι του και υποστηρίζει ότι εκτός της μείωσης του κόστους λόγω τιμής, επιπλέον απαλλάχτηκε και από το κλέψιμο στην αντλία. Δηλαδή υποστηρίζει ότι κατά αναπλήρωση του αερίου είναι σχεδόν αδύνατον να σε κλέψει ο βενζινάς όπως κατά κόρον κάνουν στην βενζίνη...
Προσωπικά την στιγμή που η αναπλήρωση του αερίου γίνεται κι αυτή σε λίτρα δεν έχω πειστεί ότι δεν μπορεί να συμβαίνει το ίδιο, αλλά δεν έχω καμία εμπειρία από αέρια και δεν είμαι σίγουρος...
Έχετε καμιά άποψη/εμπειρία επί τούτου ?
Έχει να κάνει με τουτού αλλά κουμπώνει και στο παρόν θέμα...
Μίλαγα με έναν φίλο για καταναλώσεις, κόστος, κλεψίματα κλπ. Ο φίλος έχει βάλει αέριο στο αμάξι του και υποστηρίζει ότι εκτός της μείωσης του κόστους λόγω τιμής, επιπλέον απαλλάχτηκε και από το κλέψιμο στην αντλία. Δηλαδή υποστηρίζει ότι κατά αναπλήρωση του αερίου είναι σχεδόν αδύνατον να σε κλέψει ο βενζινάς όπως κατά κόρον κάνουν στην βενζίνη...
Προσωπικά την στιγμή που η αναπλήρωση του αερίου γίνεται κι αυτή σε λίτρα δεν έχω πειστεί ότι δεν μπορεί να συμβαίνει το ίδιο, αλλά δεν έχω καμία εμπειρία από αέρια και δεν είμαι σίγουρος...
Έχετε καμιά άποψη/εμπειρία επί τούτου ?
Το περισσότερο κλέψιμο στα καύσιμα πέφτει από το ίδιο το Ελληνικό κράτος, με τους τεράστιους φόρους που βάζει. Η τιμή της βενζίνης χωρίς φόρους θα ήταν γύρω στα 0,60 ευρώ
Τα συμπεράσματα δικά σου.
Το 2000 είχε τιμή 170 δραχμές το λίτρο.
Όταν είχα αυτοκίνητο με αέριο είχα "ανακαλύψει" πρατήριο που σίγουρα έκλεβε.
Δεν έχω την παραμικρή ιδέα πώς το έκανε, αλλά το γέμισμα σε αυτό το πρατήριο έβγαζε το πολύ ~180-190χλμ
ενώ σε άλλο πρατήριο σταθερά 220-240χλμ, πάντα με την ίδια χρήση η σύγκριση.
"Τυχαία" αυτό που έβγαζε τα λίγα χλμ ήταν και σαφώς φθηνότερο.
Άρχισα να πηγαίνω στο ακριβό και εν τέλη πλήρωνα λιγότερα :lol:
ioannispar
19/11/2021, 07:30
Εχθές πάλι γέμισα με περίπου τα ίδια χιλιόμετρα με την προηγούμενη φορά και λίγα παραπάνω. 300 km στο κοντέρ με 1,698 ευρω το λίτρο μου έβαλε 12,5 λίτρα και πλήρωσα 21,28 ευρώ. Φυσικά ήταν άλλο βενζινάδικο το οποίο είναι εταιρικό και στο οποίο βάζω κάθε 2η μέρα στο αυτοκίνητο. Η κατανάλωση που μου έγραψε η μηχανή ήταν 4,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ η κατανάλωση που μου έγραψε το προγραμματάκι στο κινητό fuelio είναι 4,17 λίτρα/100 χλμ. Αρα μπορώ να πω με σιγουριά πλέον ότι το προηγούμενο βενζινάδικο που έβαλα έκλεβε κανονικά, δηλαδή πάνω από 4 λίτρα στο ίδιο γέμισμα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.