View Full Version : Dakar Rally 2018
391864
40 χρόνια Dakar..
Φέτος αλλάζει λίγο το σκηνικό με το Περού να μπαίνει ξανά στο παιχνίδι μετά τις πλημμύρες που το είχαν θέσει εκτός την τελευταία στιγμή το 17. Επίσης έχουμε την μεγάλη επιστροφή των αμμόλοφων (καιρού επιτρέποντος πάντα) και της Fiambala για όσους θυμούνται, με 7 ειδικές να αποτελούνται 100% απο off-piste διαδρομές, 5 ημέρες σε υψόμετρο πάνω απο 3000μ και συνολικά 9000χμ διαδρομών με τα μισά σχεδόν σε ειδικές. Φέτος οι μηχανές και τα quads θα έχουν 2 ειδικές τύπου marathon οπου στην διανυκτέρευση δεν επιτρέπεται εξωτερική βοήθεια, επαφή με ομάδες/μηχανικούς κλπ ενώ για τα αυτοκίνητα/φορτηγά θα είναι μόνο 1.
H κατεύθυνση της διαδρομής
391865
και εδώ αναλυτικότερα ανα ημέρα
391866
Λίγο υλικά για ζέσταμα.
Η ASO επιτέλους ενημέρωσε το ιστορικό σε νέο φορμά και με στοιχεία μετα το 2009 που είχε μείνει παγωμένο.
http://netstorage.lequipe.fr/ASO/motorSports_dak/DAK-GuideHistorique-UK-PROD%20Interactif.pdf
Μια ωραία εισαγωγή απο το rust sports ειδικά για όσους δεν έχουν ιδιαίτερη εποφή με τον χώρο.
https://rustsports.s3.amazonaws.com/RUST%202018%20Dakar%20Preview.pdf
και μια παρουσίαση των τύπων οχημάτων που συμμετέχουν
https://www.youtube.com/watch?v=6itQsedbDrE
Φέτος επιτέλους δίνεται και μεγαλύτερη προσοχή στους πραγματικούς ήρωες αυτού του αγώνα, τους Malle Moto με την Motul να σπονσοράρει την κατηγορία δίνοντας την τίτλο Original
https://youtu.be/WapSbyH4qXI
Μια καλή εικόνα για το τι σημαίνει malle moto το παρουσιάζει ο Lyndon Poskitt που έτρεξε πέρσυ (και συμμετέχει και φέτος ξανά) καταγράφοντας την προσπάθειά του καθημερινα.
https://www.youtube.com/watch?v=JjF_m99VAv8
Edit:
Ξέχασα να αναφέρω και μια μεγάλη απόσυρση της τελευταίας στιγμής. Ο P. Goncalves τραυματίστηκε σε προπόνηση πριν μερικές μέρες και η χόντα θα τον αντικαταστήσει με τον χιλιανό Nacho Cornejo. Mεγάλο κρίμα μιας και είναι απο τους πιό συμπαθείς αγωνιζόμενους όλα αυτά τα χρόνια.
sapila racing
05/01/2018, 11:56
Ελπίζω να μην συναντήσουν πάλι τίποτα ακραίες συνθήκες και επίσης να μην εχουμε θύματα.
Ενα μεγάλο respect στους Malle Moto, αυτοί είναι οι ήρωες του Dakar, που τρεχουν χωρίς καμμια απολύτως εξωτερική βοήθεια, εκτός των συναθλητών τους.
+1 για την Μalle Moto το βιντεο του Lyndon Poskitt πραγματικα εκπληκτικο οπου ο τυπος εχει κανει και μια γυρα την γη για να παει στο Dakar και μετα απο αυτο πηγε και μεχρι το Erzberg
Καλο αγωνα και ελπιζουμε να τερματισουν υγιεις ολοι οι συμμετεχοντες!!!
Και έχουμε έναρξη.. Live streaming apo to
https://www.facebook.com/dakar/videos/1687175078008459/
Σήμερα έχουμε μια liason 270χμ και αμέσως μετά μια μικρή κυκλική ειδική 30χμ
391898
Και πριν καν ξεκινήσει ο αγώνας έχουμε την 1η εγκατάληψη/τραυματισμό. Ο Γερμανός Jurgen Droessiger (#104) είχε μάλλον κάποια σύγκρουση στη liason και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μάλλον με σπασμένο χέρι. Η Ειδική ξεκινάει σε 10' περίπου.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
06/01/2018, 18:29
Το βλεπουμε πουθενα ονλαιν
Παραδοσιακά όχι :/
Κυνηγάς ό,τι μπορείς σε social media και σχετικές σελίδες.. πχ https://www.facebook.com/CrisGuldman/videos/1728477280548906/
https://www.facebook.com/luis.mezzich.9/videos/10155779644545659/
Την καλύτερη εικόνα την έχεις απο το http://trackingdakar.nl το οποίο οσονούπω θα παίζει και στα ελληνικά
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
06/01/2018, 19:26
Παραδοσιακά όχι :/
Κυνηγάς ό,τι μπορείς σε social media και σχετικές σελίδες.. πχ https://www.facebook.com/CrisGuldman/videos/1728477280548906/
https://www.facebook.com/luis.mezzich.9/videos/10155779644545659/
Την καλύτερη εικόνα την έχεις απο το http://trackingdakar.nl το οποίο οσονούπω θα παίζει και στα ελληνικά
Αν και δεν εβγαλα ακρη γιατι δεν εχω φεισμπουκ και η τελευταια σελιδα μου δινει τα αποτελεσματα σε ευχαρηστω πολυ:)
Άσχημη στιγμή για τον Joaquim Rodrigues :(
https://twitter.com/PipeDakar/status/949722149337485312
Mάλλον δεν έδωσε προσοχή στο roadbook και πέταξε με πολλά. Διάβασα πως τον πήραν με ελικόπτερο, ελπίζω να μην είναι κάτι πολύ σοβαρό
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
06/01/2018, 23:17
Καλα ειναι.
Απο κατω απο το βιντεο τον διχνει και λεει κατι στα αγγλικα.Ειναι καλα αλλα τρομακτικη πτηση ε???
Όντως καλά είναι αλλά μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για έλεγχο και δεν θα συνεχίσει τον αγώνα.
η 1η τουλίπα είναι το σημείο που πέταξε. Ξεκάθαρα απροσεξία του καθώς φαίνεται και η απότομη πλευρά και έχει !!! το οποίο σημαίνει πολύ επικίνδυνο σημείο.
391926
Νικητές της ημέρας στη σύντομη αυτή ειδική ανα κατηγορία:
S. SUNDERLAND
I. CASALE
N. AL-ATTIYAH
A. LOPRAIS
Fun fact της ημέρας, o Loeb έκανε τα 30 απο τα 33χμ ειδικής έχοντας μείνει απο φρένα :)
Για πρώτη φορά η Honda ξεπέρασε σε ομορφιά τη ΚΤΜ σε pari-dakar μηχανάκι
απλά πανέμορφο
φυσικά για έναν τέτοιο αγώνα δεν έχει καμία σημασία, αλλά δε μπορώ να αντισταθώ και να μη το αναφέρω
Μετά απο 3 ειδικές έχουμε μπει για τα καλά στον αγώνα. Οι αμμόλοφοι του περού έχουν κάνει την ζωή των αγωνιζόμενων δύσκολη και σε αυτό βοήθησε και ο σχεδιασμός της διαδρομής απο τον Coma που φαίνεται να φέρει τον αγώνα στις παλιές του δόξες. Η δυσκολία φαίνεται και απο τα διάφορα ατυχήματα που έχουν συμβεί κυρίως απο την απειρία αρκετων αγωνιζόμενων που δεν δινουν την απαραίτητη προσοχή στο roadbook. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Menzies που την 2η μέρα έχασε χρόνο γιατι δεν έδωσε σημασία στον πλοηγό του και την 3η μέρα πάλι μην δίνοντας σημασία σε ένα σημείο κυνδίνου στο roadbook κατέληξε να τουμπάρει και να διαλύσει τον αυτοκίνητο, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί κανένας. Ατύχημα είχε και ο N.Roma που επίσης είχε μια άσχημη έξοδο με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.
Εδώ το ατύχημα του Menzies
https://www.youtube.com/watch?v=eS43lUVZrNI
Και εδώ του Roma.
https://www.youtube.com/watch?v=mMg1H6y35_A
O πλοηγός του είπε πως μετά το αλμα που έκανε στον αμμόλοφο ο Roma έμεινε αναίσθητος με το γκάζι στο πάτωμα και αναγκάστηκε να τραβήξει χειρόφρενο γι'αυτό και η περίεργη τούμπα.
Στις μηχανές ένα λάθος στην πλοήγηση του Barreda τον έχει φέρει 22' πίσω απο τον 1ο Sunderland που κάνει ένα έξυπνο και σταθερό αγώνα μέχρι στιγμής. Απο κοντά ακολουθούν Benavides kai Quintanilla και λίγο πιο πίσω ο Price που παρά την ελλειπή προετοιμασία του μετά τον τραυματισμό του πέρσυ δίχνει την κλάση του, μένει να δούμε αν η φυσική του κατάσταση θα του επιτρέψει να συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό.
Στα φορτηγά η απουσία του De Rooy έχει μέχρι στιγμής δώσει την ευκαιρία στον Lorpais να κοντράρει τα kamaz και να υπάρχει κ εκεί αρκετό ενδιαφέρον.
Σήμερα η εκκίνηση θα γίνει τύπου μοτοκρος στην παραλία ανα 15 αναβάτες εδώ βλέπουμε τις πρώτες τουλίπες απο το σημερινό roadbook. Εντυπωσιακή η ευθεία των 16χμ και οι συνεχείς επισημάνσεις για κινδύνους.
392018
Εδώ μπορείτε να δείτε την συνολική κατάταξη σε όλες τις κατηγορίες (μπορείτε να επιλέξετε και ελληνικά απο πάνω δεξιά)
http://trackingdakar.com/overall-positions/
Μερικά ακόμα links για γρήγορες ματιές
http://trackingdakar.com/live/
http://trackingdakar.com/waypoints/
http://trackingdakar.com/stage-positions/
http://trackingdakar.com/results/
http://trackingdakar.com/standings/
Και μερικές κατηγορίες αναβατών για εύκολη πρόσβαση
http://trackingdakar.com/malle/
http://trackingdakar.com/rookies/
http://trackingdakar.com/females/
392019
392020
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
09/01/2018, 13:44
+ 1000 απο μενα αδερφε γιατη καλη δουλεια που κανης
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
:beer:
Το μόνο σίγουρο κάθε χρόνο στο dakar είναι ότι δεν θα νικήσει o barreda
:lol:
Το μόνο σίγουρο κάθε χρόνο στο dakar είναι ότι δεν θα νικήσει o barreda
:lol:
Ας ελπίσουμε να το καταλάβει η honda και να δώσει περισσότερη σημασία σε Benavides και Brabec που μπορούν να κάνουν κάτι αξιόλογο.
Ας ελπίσουμε να το καταλάβει η honda και να δώσει περισσότερη σημασία σε Benavides και Brabec που μπορούν να κάνουν κάτι αξιόλογο.
Η γελοία και ανεγκέφαλη εταιρία που έχουν για ξεκάθαρο νο1 έναν γελοίο και ανεγκέφαλο οδηγό.
Μπα....
Δύσκολες οι τελευταίες 2 μέρες στο Περού..
Χτές η μέρα σημαδεύτηκε απο την εγκατάληψη του Sunderland ο οποίος μετά απο κάποια γερή προσγείωση έπαθε κάποια συμπίεση σπονδύλων και αναγκάστηκε να αποσυρθεί. Για ένα διάστημα μάλλιστα είχε χάσει και την αίσθηση στα πόδια του αλλα τελικά ευτυχώς ήταν κάτι προσωρινό που πέρασε.
Ο Van Beveren εκμεταλεύτηκε το 2ο γκρούπ εκκίνησης που βρισκότανε και μαζί με τον De Soultrait κάνανε το 1-2 για την Yamaha.
Σήμερα o Barreda επιτέθηκε απο πίσω κερδίζοντας την ειδική και εκμεταλευόμενος την άσχημη ημέρα του Van Beveren που έπρεπε να ξεκινήσει πρώτος και κάποιο κόλλημά του μείωσε τα 22' που τους χωρίζανε. Δεύτερος ο Walkner o οποίος έχει ένα αρκετά σταθερό ρυθμό μέχρι τώρα.
Γενική κατάταξη
Van Beveren 14h37m40s
Benavides +1m
Walkner +1m14s
Barreda Bort +7m33s
De Soultrait + 7m42s
Στα αμάξια o Peterhansel εχει αποκτήσει αρκετό προβάδισμα καθώς ο Loeb σήμερα κόλλησε γύρω στις 3ώρες και διαβάζω πως μάλλον θα αποσυρθεί λόγο κάποιου τραυματισμού του πλοηγού του. Ο Desprais έσπασε χτές μία ρόδα και περίμενε το φορτηγό υποστήριξης για να μπορέσει να επιστέψει στον τερματισμό.Tα Toyota χτες ειχαν πολλά προβλήματα με τον Al-attiyah να αλλάζει σήμερα κιβώτιο στην liason
PETERHANSEL 13H 27' 26''
SAINZ +00H 31' 16''
TEN BRINKE +01H 15' 16''
AL-ATTIYAH +01H 23' 21''
DE VILLIERS +01H 34' 34''
392060
Ο θαμένος Loeb
392061
392062
Εδώ μπορείτε να δείτε μια συλλογή απο μικρά videakia απο τον thn (είναι κανείς απο εδω μέσα?) https://imgur.com/a/TupBu
392063
392064
392065
Εδώ μπορείτε να δείτε μια συλλογή απο μικρά videakia απο τον thn (είναι κανείς απο εδω μέσα?) https://imgur.com/a/TupBu
Εδώ και το δεύτερο (https://imgur.com/a/TGxsh) άλμπουμ γιατί το πρώτο γέμισε.
:p
392082
Εδώ και το δεύτερο (https://imgur.com/a/TGxsh) άλμπουμ γιατί το πρώτο γέμισε.
:p
392082
Καλως τον κι εδω :-D
[QUOTE=thnasd;2915723]Εδώ και το δεύτερο (https://imgur.com/a/TGxsh) άλμπουμ γιατί το πρώτο γέμισε.
:p
:beer:
Μαρίνο τους walkner και meo πως τους βλέπεις; Ο walkner κάνει σταθερά βήματα προς τα πάνω σαν αναβάτη, όπως και ο meo μετά από έναν τραυματισμό πριν αρκετούς μήνες. Μου φαίνονται καλύτεροι σαν αναβάτες από τους άλλους δύο, Toby και sam , απλά ίσως είναι κάπως άτυχοι και λιγότεροι συνειδητοποιημένοι.
Δεν ξέρω γιατί αλλά τους συμπαθώ αφάνταστα.
:beer:
Σας άφησα λίγο στεγνούς αυτές τις μέρες αλλα έμπλεξα με κάτι βλακείες και δεν πρόλαβα.. Η αυριανή ειδική ακυρώθηκε οπότε θα επανέλθω με περίληψη :)
Μαρίνο τους walkner και meo πως τους βλέπεις; Ο walkner κάνει σταθερά βήματα προς τα πάνω σαν αναβάτη, όπως και ο meo μετά από έναν τραυματισμό πριν αρκετούς μήνες. Μου φαίνονται καλύτεροι σαν αναβάτες από τους άλλους δύο, Toby και sam , απλά ίσως είναι κάπως άτυχοι και λιγότεροι συνειδητοποιημένοι.
Δεν ξέρω γιατί αλλά τους συμπαθώ αφάνταστα.
:beer:
Ο Meo είναι εντυπωσιακός, νομίζω έχει τα φόντα να προταγωνιστήσει στα rally. Το 16 στην 1η συμμετοχή ήρθε 7ος μετά απο ένα γερό ατύχημα 2 μέρες πριν το τέλος και τώρα προταγωνιστεί έχοντας μείνει 1,5 χρόνο εκτός αγώνων απο τραυματισμό. Ο Walkner πράγματι είναι καλός και με ψιλοανοδική πορεία αλλά δεν είναι αυτό που είχε διαφημιστεί όταν ξεκινούσε με την υποστήριξη του Kini, μακάρι να με βγάλει ψέυτη :)
Για μένα ο Toby είναι η προτίμηση μου αυτή τη στιγμή, έχοντας φανεί φοβερά άτυχος με σπάσιμο στο λαιμό παλιότερα επέστρεψε στους αγώνες έχοντας φανταστικά αποτελέσματα και φέτος παραμένει ανταγωνιστικός παρά την αποχή απο αγώνες και την μηδενική σχεδόν προετοιμασία λόγω του σπασμένου ποδιού. Μέχρι στιγμής έχει κάνει εναν πολύ έξυπνο αγώνα και δεν το θεωρώ απίθανο να ανέβει βάθρο στο τέλος.
Ο Sam παρά την νίκη του πέρσυ και την εξαιρέτική του απόδοση στην άμμο δεν με έχει κερδίσει προσωπικά.
:beer:
H κακοκαιρία χτύπησε σήμερα με αποτέλεσμα να ακυρωθεί η 9η ειδική.
Στις προηγούμενες 3 ειδικες οπου οι 2 ήταν Marathon είχαμε 2 νίκες του Μeo και μία του Barreda ο οποίος την 2η μέρα ταλαιπωρήθηκε απο το γόνατό του το οποίο είχε μαζέψει υγρό αλλά φαίνεται να συνεχίζει κανονικά για την ώρα.
Aυτές οι εναλλαγές τον νικητών αλλά και η σταθερή πορεία αρκετών αναβατών έχει φέρει τους 6 πρώτους να είναι μέσα σε ένα 10' και τίποτα να μην έχει ξεκαθαρίσει. H συνέχεια προβλέται συναρπαστική :D
1 004 - ADRIEN VAN BEVEREN (FRA) YAMAHA 27ω22λ03δ +00:00:00 --:--:-- (1)
2 047 - KEVIN BENAVIDES (ARG) HONDA 27ω22λ25δ +00:00:22 --:--:-- (2)
3 002 - MATTHIAS WALKNER (AUT) KTM 27ω28λ37δ +00:06:34 +00:01:00 (3)
4 008 - TOBY PRICE (AUS) KTM 27ω29λ38δ +00:07:35 --:--:-- (4)
5 005 - JOAN BARREDA BORT (ESP) HONDA 27ω30λ04δ +00:08:01 --:--:-- (5)
6 019 - ANTOINE MEO (FRA) KTM 27ω31λ59δ +00:09:56 +00:01:00 (6)
7 009 - STEFAN SVITKO (SVK) KTM 27ω53λ58δ +00:31:55 +00:01:00 (7)
8 020 - RICKY BRABEC (USA) HONDA 27ω54λ01δ +00:31:58 --:--:-- (8)
9 003 - GERARD FARRES GUELL (ESP) KTM 28ω00λ02δ +00:37:59 --:--:-- (9)
10 040 - JOHNNY AUBERT (FRA) RALLY REPLICA 450 28ω32λ05δ +01:10:02 +00:04:00 (10)
Στην Μalle Moto ο Pain δίχνει την κλάση του φυσικά κρατώντας την 1η θέση με τον Poskitt να είναι απο κοντά παλεύοντας ενώ ταυτόχρονα κάνει ο,τι μπορεί για να μεταφέρει το κλίμα του αγώνα με τα καθημερινά του video.
1 016 - OLIVIER PAIN (FRA) KTM 33ω21λ30δ +05:59:27 --:--:-- (1)
2 100 - LYNDON POSKITT (GBR) KTM 34ω07λ13δ +06:45:10 --:--:-- (2)
3 051 - HANS-JOS LIEFHEBBER (NLD) KTM 34ω46λ01δ +07:23:58 +00:02:00 (3)
4 048 - JURGEN VAN DEN GOORBERGH (NLD) KTM 36ω05λ04δ +08:43:01 --:--:-- (4)
5 125 - DONOVAN VAN DE LANGENBERG (ZAF) KTM 39ω19λ51δ +11:57:48 +00:02:00 (5)
Στα αμάξια ο Sainz βρίσκεται πρώτος εκμεταλευόμενος τα προβλήματα των υπολοίπων και ειδικά του Peterhansel ο οποίος είχε πάθει μεγάλη ζημιά στην 1η μέρα της marathon και κατάφερε να συνεχίσει μετά αφού χρησιμοποίησε σαν δώτη το αμάξι του despres αλλάζοντας πολλά πράγματα μέσα στην ειδική. Επίσης ο Sainz κατηγορειται απο έναν Οδηγό Quad πως τον χτύπησε εν ώρα αγώνα και δεν σταμάτησε καν να δει αν ειναι ΟΚ οπως οφείλει βάση κανονισμών (δεν ειναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτο με τον Sainz) και αναμένετε το πόρισμα της οργανωτικής. Έτσι λοιπόν η 1-1,5 ώρα που απέχουν οι υπόλοιποι της πεντάδας να μην είναι αρκετός χρόνος διαφοράς.
1 303 - CARLOS SAINZ (ESP) PEUGEOT 27ω04λ00δ +00:00:00 --:--:-- (1)
2 301 - NASSER AL-ATTIYAH (QAT) TOYOTA 28ω10λ37δ +01:06:37 --:--:-- (2)
3 300 - STEPHANE PETERHANSEL (FRA) PEUGEOT 28ω17λ42δ +01:13:42 --:--:-- (3)
4 309 - BERNHARD TEN BRINKE (NLD) TOYOTA 28ω27λ00δ +01:23:00 --:--:-- (4)
5 304 - GINIEL DE VILLIERS (ZAF) TOYOTA 28ω41λ09δ +01:37:09 --:--:-- (5)
6 312 - JAKUB PRZYGONSKI (POL) MINI 29ω32λ36δ +02:28:36 --:--:-- (6)
7 311 - MARTIN PROKOP (CZE) FORD 29ω47λ30δ +02:43:30 +00:10:00 (7)
8 319 - SHEIKH KHALID AL QASSIMI (ARE) PEUGEOT 29ω59λ42δ +02:55:42 --:--:-- (8)
9 334 - PETER VAN MERKSTEIJN (NLD) TOYOTA 32ω03λ41δ +04:59:41 --:--:-- (9)
10 313 - NICOLAS FUCHS (PER) BORGWARD 33ω38λ09δ +06:34:09 +00:01:00 (10)
Η διαδρομή που έβγαλε ο Coma φέτος με τις πολλές συνεχόμενες μέρες αμμόλοφων και με νοοτροπία πιο κοντά στην παραδοσιακή του παραδοσιακού αγώνα και όχι τόσο με την μορφή ειδικών τυπου wrc έχουν ζορίσει πολύ οδηγούς και μηχανήματα και μας έχει επιτρέψει έναν συναρπαστικό αγώνα. Μακάρι να συνεχίσει έτσι καθώς η άμμος της Fiambala τους περιμένει απειλητική :D
Μία απο αυτές τις ιστορίες που κάνουν τον αγώνα αυτό που είναι..
Czech rider Olga Roučková reached the rest day in her first Dakar, but it was the marathon stage that really put her through her paces!
Not counting liaisons, Olga Roučková has spent about 70 hours on her quad since the start in Lima —more than twice as long as race leader Ignacio Casale. Almost every day she is among the last to cross the line. Sometimes on the verge of a nervous breakdown, often on the brink of exhaustion, like yesterday in Tupiza after finishing the brutal marathon stage. "I am really tired… I only got two hours of sleep! The marathon stage left me broken. I'm the slowest and I reached the bivouac very late. I had to work on my quad, review the road book, wash up and eat, with hardly any time for rest!" The tough conditions and long stages have not dampened Olga's enthusiasm for the Dakar: "It's my first Dakar, and I find it so hard! I know there are some difficult stages left, but I like it. Sometimes it rains, sometimes it's sunny… and, of course, the dunes. We don't have any in the Czech Republic. Now, my goal is to reach the finish… and, who knows, I might come back next year." As if it brought her a bit closer to Córdoba, the quad rider was in the mountains towering over Tupiza when she learned the Salta special had been cancelled: "It's insane, I'm overjoyed… But if this is a joke, I'm going to kill you!"
392177
Είχε και λίγη λασπούλα..
392180
392181
392182
392183
392184
Λίγο Bivouac.
392186
392188
392189
392190
392191
Και μερικές απο την καλύτερη φωτογραφική κάλυψη, του MCH
392192
392193
392194
392195
392196
392197
392198
392199
392200
392201
392202
392203
392204
392205
[QUOTE=Mariner;2916374]Επίσης ο Sainz κατηγορειται απο έναν Οδηγό Quad πως τον χτύπησε εν ώρα αγώνα και δεν σταμάτησε καν να δει αν ειναι ΟΚ οπως οφείλει βάση κανονισμών (δεν ειναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτο με τον Sainz) και αναμένετε το πόρισμα της οργανωτικής./QUOTE]
Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ποινή 10 ολόκληρων λεπτών.. :|
Μετά τα χθεσινά έχει ανοίξει ο δρόμος για walkner. Ο barreda δεν την έχει κάνει ακόμα την μλκια του , πόσο μάλλον πολλές μλκιες. Οδηγάει πιο σημαζεμενα. Μπορεί να επιτεθεί τώρα στο τέλος γιατί είναι 2ο αλλά είναι 40 λεπτά πίσω. Αν δεν επιτεθει τωρα ,ποτε ;
Άμα το κάνει και βγει κερδισμένος θα του βγάλω το καπέλο.
http://youtube.com/watch?v=U_L7bcvw6_E
kerasaki
18/01/2018, 17:05
http://www.4troxoi.gr/agones/diethneis-agones/dakar-2018-oi-organotes-piran-piso-tin-poini-poy-epevalan-ston-carlos-sainz
Ολο το νοημα κατα την δικη μου γνωμη του αγωνα του DAKAR
https://www.youtube.com/watch?v=hsHTAs-eCe8&feature=youtu.be
Ο Bruno ειπε οτι εγκαταλειπει στην 10η ειδικη μιας και τον αφηναν οι δυναμεις του ..ο κοσμος εστελνε ενθαρυντικα μυνηματα και συνεχισε...
O Bruno τελικα εγκατελειψε στην 11η ειδικη!
Οι απλοι Ηρωες του αγωνα!
Best Of Bike - Dakar 2018
https://www.youtube.com/watch?v=1tMLtaSpm3Y&feature=youtu.be
Juohmaru!
21/01/2018, 19:22
Κι εγώ πίστευα ότι το Dakar είναι περισσότερο από κάθε άλλο αγώνα θέμα αναβάτη και όχι μηχανής....
.... έλα όμως που στο τέλος πάντα τα ΚΤΜια κερδ@νε....:D;):p
kerasaki
21/01/2018, 20:19
Το παράπονο του Poskitt, ο οποίος τερμάτισε 2ος στη malle moto, ήταν που δεν τους ανέβασαν στο βάθρο.
Είναι δυνατόν; Αναρωτιέμαι εγώ τώρα. Δεν το έχω διασταυρωσει, αν ξέρει κάποιος ας ενημερωσει.
kerasaki
30/01/2018, 15:11
Εχουν ενδιαφέρον οι παρατηρήσεις του Lyndon Poskitt (copy paste από τη σελίδα του στο fb).
Folks, I just completed the official Dakar post race questionnaire and wanted to share my input. On the whole, this Dakar Rally 2018 was the hardest race I have ever done. The terrain was brutal and relentless, just how it should be! The organisation did a sterling job to keep everything rolling and keep everyone informed at all times. The only two points I was dissatisfied with are below and here are my words:
1) Your satisfaction with the FIM / officials and their decisions during the race.
For me the spirit of Malle Moto / originals was lost. The officials just change the rules or twist the rules to suit their moment or their desires within the race. Last year we were told that if a fork seal was to fail, in the spirit of Malle Moto the competitor must repair the fork themselves. This should be the same for engines. If a part of the engine has broken and can be replaced, the competitor should have the mechanical knowledge to repair the item himself. This year, they allowed Olivier to change his complete engine without repairing the damaged one. The engine only needed cylinder and piston as a result of not cleaning his radiator out on the marathon stage and thus overheating his engine. The category lost its way. Upon challenge, I was then told the rules are not clear. When I challenged what was made clear the previous year where items have to be repaired wherever possible, I was then told this year that it is OK to replace your forks with a new set from a different team, just like it is OK to change your engine (a completely different message to that given last year). This whole change in approach without any change to the regulations made a mockery of whole category. This is a big disappointment and something that needs to be resolved for future years. The officials cannot just change the rules from year to year to suit the outcome they want. Very sad to see this.
2) Your thoughts on the finish / podium celebrations.
I thought we had been robbed of one of the most special moments a Dakar finisher has, their time on the podium. I don't even have a podium photograph to remember my Dakar 2018 finish, very disappointing. Also, the Dakar Rally speak so highly of the "Originals" being the true heroes of the Dakar but their category was excluded from the podium. So sad to see that the only people that got to go on the podium were those with tens of people supporting them, massive teams investing lots of money into the ASO to be part of the race. The only people worthy of podiums this year were those with support teams and air conditioned motor homes to sleep in, all the others were forgotten. Disappointing.
Finally, just for points of clarity as its been brought to my attention that this was discussed during the race:
a) I had a media vehicle and crew with me to do just that, make media. Before the race we discussed the operation of the team and they were informed that under no circumstances do they touch the bike or my tools or help me in any way. The only interaction they could make with me was to do with filming or cameras (fresh batteries and cards etc). They respected that throughout the race.
b) While I received my race forks before the race, the spare forks removed from the bike were given to Nomad racing (Emmanuel Braga) to carry for me and take back to Le Havre after the race and this save the cost of shipping them. They are still in his truck and on rest day in La Paz I cleaned and prepared my forks myself, the same ones I had on the bike for the entire race.
Finally, the day before the race started I noticed that the regulations stated that no Malle Moto competitor could have any association with any other team or crew in the race, not even media. Obviously I had paid tens of thousands of Euros to have my media team at the event and needed this to be explained. I was told it was a new change to the regulations. I managed to get an amendment to the regulations with the help of the ASO (who obviously had accepted my money to make the media) so I was able to continue with my program although it looks like it will be going back into the regulations for future years so we are unlikely to see another Malle Moto competitor with a media crew.
Just sharing my feelings and thoughts. Super happy with my performance and finish / results. For the record, Olivier Pain was a great competitor, a faster rider than me in a lot of terrain and he worked hard to stay in the race and get the win, nobody is questioning that. I enjoyed racing with him and sharing the experience.
Right, what next.....I have to go do some work. I have some engines to build, back to the workshop :-)
Lyndon
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
02/12/2018, 08:09
https://youtu.be/7nEo9jdHF6Y
Δεν ηξερα που να το βαλω.
Δειτε στο 6:30 τι κανει ο τυπος....
lykourgi
02/12/2018, 09:03
https://youtu.be/7nEo9jdHF6Y
Δειτε στο 6:30 τι κανει ο τυπος....
:eyepop:
Εντάξει, γενικά δίνουν μαθήματα οδήγησης.
Και κυρίως κοντρόλ, παρά ταχύτητας.
https://youtu.be/7nEo9jdHF6Y
Δεν ηξερα που να το βαλω.
Δειτε στο 6:30 τι κανει ο τυπος....
...σιγα το πραγμα...
...απλα επεσε στον γκρεμο με την μηχανη.... και ανεβηκε απο τον γκρεμο ΜΕ την μηχανη...:a23:
...και με χτυπημένο πόδι,ο Barreda είναι.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
02/12/2018, 21:28
:eyepop:
Εντάξει, γενικά δίνουν μαθήματα οδήγησης.
Και κυρίως κοντρόλ, παρά ταχύτητας.
Ενοειτε περισοτερο κοντρολ.Οι ανθρωποι ειναι απιστευτοι.Και στο υπολοιπο βιντεακι μαθηματα δινουν...
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
02/12/2018, 21:29
...σιγα το πραγμα...
...απλα επεσε στον γκρεμο με την μηχανη.... και ανεβηκε απο τον γκρεμο ΜΕ την μηχανη...:a23:
:beer:
Ποσο ευκολα κανουν να φενονται τα δυσκολα...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.