View Full Version : Ερώτηση?
Γειά σε όλους και καλή χρονιά. Θα ήθελα να ρωτήσω αν σε ένα δίχρονο μηχανάκι που έχει 26mm carb βάλω 28mm θα δω διάφορα στο μηχανάκι. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
ΓιώργοςΤΤ
07/01/2018, 19:06
Μόνο διαφορά; Την άσφαλτο θα ξεμπαζώνεις.....
Μόνο στη τσέπη σου θα δεις διαφορά. Άστο όπως είναι.
Μόνο διαφορά; Την άσφαλτο θα ξεμπαζώνεις.....
Μόνο στη τσέπη σου θα δεις διαφορά. Άστο όπως είναι.
Απλώς επειδή θα άλλαζα carb λόγω φθοράς σκέφτηκα να βάλω κάτι μεγαλύτερο. Επίσης έχω ακούσει και για το γυαλισμα θυριδων. Λέει κάτι ?
ΓιώργοςΤΤ
07/01/2018, 22:49
Πάμε από την αρχή.....
Αν είναι να αλλάξεις καρμπ, ένα μεγαλύτερο θα δώσει λίγο δύναμη παραπάνω. Όχι κάτι φοβερό όμως.
Το γυάλισμα δεν κάνει απολύτως τίποτα. Αυτό που θα δώσει είναι να μεγαλώσεις τις θυρίδες. Δυστυχώς λίγοι είναι αυτοί που ξέρουν να το κάνουν σωστα. Για τί μηχανάκι μιλάμε;
Πάμε από την αρχή.....
Αν είναι να αλλάξεις καρμπ, ένα μεγαλύτερο θα δώσει λίγο δύναμη παραπάνω. Όχι κάτι φοβερό όμως.
Το γυάλισμα δεν κάνει απολύτως τίποτα. Αυτό που θα δώσει είναι να μεγαλώσεις τις θυρίδες. Δυστυχώς λίγοι είναι αυτοί που ξέρουν να το κάνουν σωστα. Για τί μηχανάκι μιλάμε;
Το μηχανάκι είναι Kawasaki kmx 200.Δεν θέλω κατι φοβερό. Να μην κρεμάει τόσο δεν θελω. Το μόνο που έχω κάνει Είναι να κατεβάσω τη βαση του κυλίνδρου μερικά χιλιοστά για παραπάνω συμπιεση .Το άνοιγμα των θηριδων αν γίνει από γνωστη θα χάσω Πολύ απο αξιοπιστία?Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σού
Το εχεις πειράξει οπόταν μπορεις προσεκτικά να συνεχίσεις. Η κλασσική μετατροπή στο KMX ήταν βεντιλατερ από KLR ή παρόμοιο. Αυτό θα το βοηθήσει να μην ανεβάζει θερμοκρασίες κτλ
Το εχεις πειράξει οπόταν μπορεις προσεκτικά να συνεχίσεις. Η κλασσική μετατροπή στο KMX ήταν βεντιλατερ από KLR ή παρόμοιο. Αυτό θα το βοηθήσει να μην ανεβάζει θερμοκρασίες κτλ
Καλή ιδέα είναι αυτή αλλά ποτέ δεν μού ανέβασε θερμοκρασία. Ίσως φταίει που κάνω μικρές αποστάσεις
Αν κάνω άνοιγμα θυριδων σε ρεκτιφιέ που ειδικεύεται με αυτό πόσο θα κοστίσει?θα χρειαστεί να κάνω επιπλέον ρυθμίσεις στο carb
Αφήστε τις θυρίδες ήσυχες...!!!
(από πλευρας ανοιγματος, γιατι αν δεν ξερετε τι ακριβως θελετε να κανετε, θα δημιουργήσετε μια "τρυπάκλα" στην ροπή και θα τρέχετε μετα για special reed valves να ξαναφερετε το μηχανακι στα κανονικα του..)
Αν θελεις ντε και καλα να τις γαργαλέψεις, γυαλισέ τες (μόνο..!!)
Υ.Γ.
Ιστορίες με ανοιγμα του πανω μερους και γέμισμα του κατω μερους με κατεβασμα κυλινδροκεφαλής μεσω λεπτότερης φλάντζας κυλίνδρου δέον όπως αποφευγονται, εκτός της περίπτωσης σεναρίου για δυνατό θρίλερ..
Εγώ αυτό είχα στο νου μου.να βάλω λίγο μεγαλύτερο carb αφού ούτος η άλλος θα το άλλαζα να γυαλισω τις θυρίδες και να φάω λίγο το δοντάκι και τις ραφές από την χυτεψη του αλουμινίου στην βάση του κυλίνδρου.Δεν θέλω κάτι τρελό να έχει καλύτερα μπαμ.Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις
Τις τεχνικές γνώσεις για να σου απαντήσω σε αυτό που ρωτάς δεν τις έχω, αλλά αφού ψάχνεις "λίγο μπαμ" όπως λες γιατί δεν παίζεις (και) με το γρανάζωμα;
Με ένα δοντάκι κάτω στο μπροστά γρανάζι θα δεις τεράστια διαφορά, χάνοντας ελάχιστα από τελική. Το λέω γιατί κι εγώ είχα κάνει τη μαλακία να δώσω ένα χιλιάρικο σε εξατμίσεις και εγκεφάλους στο προηγούμενο μηχανάκι και τελικά με 15€ που κόστισε το γρανάζι είδα μεγαλύτερη διαφορά.
Τις τεχνικές γνώσεις για να σου απαντήσω σε αυτό που ρωτάς δεν τις έχω, αλλά αφού ψάχνεις "λίγο μπαμ" όπως λες γιατί δεν παίζεις (και) με το γρανάζωμα;
Με ένα δοντάκι κάτω στο μπροστά γρανάζι θα δεις τεράστια διαφορά, χάνοντας ελάχιστα από τελική. Το λέω γιατί κι εγώ είχα κάνει τη μαλακία να δώσω ένα χιλιάρικο σε εξατμίσεις και εγκεφάλους στο προηγούμενο μηχανάκι και τελικά με 15€ που κόστισε το γρανάζι είδα μεγαλύτερη διαφορά.
Μιλάνε για 2Τ μηχανάκια. Μπαμ έχουν, τα υπόλοιπα λείπουν.
Μιλάνε για 2Τ μηχανάκια. Μπαμ έχουν, τα υπόλοιπα λείπουν.
Οπως ειπα δεν εχω τις τεχνικες γνωσεις, απλα σκεφτηκα μηπως βοηθηθει ο φιλος. Δεν εχει νοημα δηλαδη στο διχρονο η αλλαγη γραναζωματος, δε θα δωσει λιγο βημα;
Ειλικρινης απορια για να καταλαβω κι εγω πώς δουλευει το πραγμα, μιας και διχρονα εχω καβαλησει δυο φορες ολες κι ολες.
Οπως ειπα δεν εχω τις τεχνικες γνωσεις, απλα σκεφτηκα μηπως βοηθηθει ο φιλος. Δεν εχει νοημα δηλαδη στο διχρονο η αλλαγη γραναζωματος, δε θα δωσει λιγο βημα;
Ειλικρινης απορια για να καταλαβω κι εγω πώς δουλευει το πραγμα, μιας και διχρονα εχω καβαλησει δυο φορες ολες κι ολες.
Εκτός από 2Τ το παλικάρι έχει ΚΜΧ. Όταν λες βήμα τι εννοείς; (ξέχνα ότι ξέρεις από 4Τ στρητ μηχανάκια πριν απαντήσεις).
Nevermind, μαλλον δεν ειναι ευκολο να εξηγηθει η διαφορα στην οποια αναφερεσαι γραπτως απ'ο,τι καταλαβαινω. Να μη λερωνω κι αλλο το νημα του παιδιου. :beer:
Nevermind, μαλλον δεν ειναι ευκολο να εξηγηθει η διαφορα στην οποια αναφερεσαι γραπτως απ'ο,τι καταλαβαινω. Να μη λερωνω κι αλλο το νημα του παιδιου. :beer:
γώ καλά τα λέω, εσύ μάλλον δεν ξέρεις τι θες να πεις, ή δεν έχεις οδηγήσει 200 2Τ εντουράκι (για καθαρά δεν ξέρω, μου έχουν πει ότι έχουν μπαμ).
Μάλλον παιδιά εγώ δεν το έθεσα σωστά. Εννοούσα πως θέλω να ροπιαζει λίγο καλύτερα. Το kmx γκάζι και μπαμ από ξερό δεν πρόκειται να αποκτήσει.τώρα θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος αν θα δω τη μικρή διαφορά που θέλω με τις μετατροπές που έθεσα παραπάνω .
dixronos215
29/01/2018, 22:03
Η άποψη μου είναι να μην τη πειράξεις τη μοτοσικλέτα ούτως ή άλλως είναι και λίγο σαραβαλο συντήρησε τη όσο μπορείς
Η άποψη μου είναι να μην τη πειράξεις τη μοτοσικλέτα ούτως ή άλλως είναι και λίγο σαραβαλο συντήρησε τη όσο μπορείς
Αυτό άστο να το κρίνω εγώ καλύτερα
dixronos215
29/01/2018, 22:07
Εγώ το είπα με τηβ καλή έννοια σαραβαλο απλά τώρα πια πιστεύω ούτε ανταλλακτικά θα βρίσκεις και αυτά τα παλιά τα μέταλλα στο βίωμα ξεβιδωμα σαπιζουν και σπάνε και μετά άντε να κάνεις οξυγονοκόλλησεις
Εγώ το είπα με τηβ καλή έννοια σαραβαλο απλά τώρα πια πιστεύω ούτε ανταλλακτικά θα βρίσκεις και αυτά τα παλιά τα μέταλλα στο βίωμα ξεβιδωμα σαπιζουν και σπάνε και μετά άντε να κάνεις οξυγονοκόλλησεις
Τουλάχιστον δεν κέει λάδια σαν κάτι ματρακαδες
dixronos215
29/01/2018, 22:10
Δεν γίνεται να μην καεί αφού είναι δίχρονη μηχανή άρα την λες ματρακα από μόνος σου εκτός και άμα δεν τις βάζεις και για αυτό σου φαίνεται ότι δεν κάνει τόσο μπαμ
Μπερδευτηκες τετράχρονο έχεις και μάλλον το λάδι το βάζεις στην βενζινα αντι στο Κάρτερ
taisteal
29/01/2018, 22:14
:lol::lol::lol:
Love is in the air
dixronos215
29/01/2018, 22:15
Τέλος πάντων κάνε όπως νομίζεις να σε βοηθήσω ήθελα αλλά πρόσεξε στο ξεβιδωμα μην κόψεις τις βίδες της εξάτμισης ρίξε μπόλικο WD 40 και ξεβιδωμα με ευλάβεια
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/01/2018, 22:21
εγω δε μπορω να καταλαβω.Γιατι θες να ροπιαζει πιο πολυ το μηχανακη?Δε σε φτανουν τα ξεσπασματα του.Τυχενει να εχω οδηγησει παλαιοταιρα και πραγματικα το μοτο ειναι διαολος.Αν εχει κατι σε αφθονια αυτο ειναι μπαμ.Χωμα κανης?Ποσα κιλα εισαι?Γιατι να το πειραξης?
εγω δε μπορω να καταλαβω.Γιατι θες να ροπιαζει πιο πολυ το μηχανακη?Δε σε φτανουν τα ξεσπασματα του.Τυχενει να εχω οδηγησει παλαιοταιρα και πραγματικα το μοτο ειναι διαολος.Αν εχει κατι σε αφθονια αυτο ειναι μπαμ.Χωμα κανης?Ποσα κιλα εισαι?Γιατι να το πειραξης?
Είμαι γύρω στα 60 κιλά και κάνω χώμα. Αφού ανακατασκευασα το μοτέρ σκέφτηκα να κάνω κάποιες βελτιώσεις όπως μεγαλύτερο carb απο 26mm σε 28 η 30 και να γυάλισε τις θυρίδες που θα βελτιώσουν την λειτουργία της μηχανής και θα τραβάει λίγο καλύτερα
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/01/2018, 22:38
Ενταξει.Εχω καταλαβει τι θες.Το θεμα ειναι το γιατι?
Η απάντηση είναι για να βγάζω τα γούστα μου
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/01/2018, 23:01
Η απάντηση είναι για να βγάζω τα γούστα μου
Καλος.Με καλυψες.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.