headbanger
22/01/2018, 20:48
Γεια σας αγαπητού συμφορουμίτες.
Πρόσφατα έβγαλα το hog σε πώληση και είμαι σε αναζήτηση νέας μοτό.
έχω αποφασίσει στο είδος, πάω για ενα ADV. ειμαι μεταξύ ΑΤ και τενερέ , κυρίως γιατί ειναι κοντά στο κόστος και σε χαρακτηριστικά εκτός από μερικές διαφορές.
το ΣΤΡΟΜ το απέκλεισα γιατι δεν έχει χαρακτήρα, :yuck:
το BMW γιατι πληρώνεις Premium τιμή για κάτι που θα πέσει, και η μηχανή του είναι παράλληλη με το έδαφος. :lol:
Το ΚΤΜ γιατί δεν θέλω να πηγαίνω Καθε Τρίτη Μάστορα :sad:
Και τον Τιγρη γιατι εχει 3 κυλίνδρους και με φρικάρει. :eyepop:
Τα ιταλικά δεν εχουν δυστυχώς καλό δίκτυο υποστήριξης εδώ. :nono:
μου αρέσει πολύ το Αφρικα, αλλά έχω ενα δισταγμό που έχει κίνηση σε αλυσίδα και την συντήρηση που αυτό ζητάει σε μεγάλα ταξίδια, και δεν εχει cruise control. στα θετικά έχουμε την τιμή, (4 χιλιάρικα φθηνότερο απο το ΤΕΝΕΡΕ) και τις καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου λογο αλυσίδας + Honda engine.
Το Τενερε εχει την ηλεκτρονική ανάρτηση, την καλύτερη συμπεριφορά σε άσφαλτο - που για να λέμε την αλήθεια εκει θα γίνουν το 90% των χιλομέτρων και διαφορικό που είναι αξιόπιστο σχετικά, αλλά βαρύ στο χώμα (ε;) και χάνει σε επιδόσεις πολύ συκριτικά με τις άλλες μεθόδους μετάδοσης κίνησης.
Αν το ΑΤ είχε cruise control θα ειχα ΗΔΗ αποφασίσει. απλά θα ήθελα μερικά Points και συμβουλές που εγώ σαν Αποστόλης δεν θα εβλεπα σε σχέση με κάποιους παλαίουρες εδώ μέσα.
Η μηχανή θα έχει καθημερινή χρήση στην πόλη, καθώς και αρκετούς χωματόδρομους τα απογεύματα, η στην διαρκεια cross country tours.
YΓ απέριψα το FJR γιατί αν ήθελα άνετα ταξίδια στην άσφαλτο, μένω και με το HOG που είναι πολύ πιο άνετο.
Πρόσφατα έβγαλα το hog σε πώληση και είμαι σε αναζήτηση νέας μοτό.
έχω αποφασίσει στο είδος, πάω για ενα ADV. ειμαι μεταξύ ΑΤ και τενερέ , κυρίως γιατί ειναι κοντά στο κόστος και σε χαρακτηριστικά εκτός από μερικές διαφορές.
το ΣΤΡΟΜ το απέκλεισα γιατι δεν έχει χαρακτήρα, :yuck:
το BMW γιατι πληρώνεις Premium τιμή για κάτι που θα πέσει, και η μηχανή του είναι παράλληλη με το έδαφος. :lol:
Το ΚΤΜ γιατί δεν θέλω να πηγαίνω Καθε Τρίτη Μάστορα :sad:
Και τον Τιγρη γιατι εχει 3 κυλίνδρους και με φρικάρει. :eyepop:
Τα ιταλικά δεν εχουν δυστυχώς καλό δίκτυο υποστήριξης εδώ. :nono:
μου αρέσει πολύ το Αφρικα, αλλά έχω ενα δισταγμό που έχει κίνηση σε αλυσίδα και την συντήρηση που αυτό ζητάει σε μεγάλα ταξίδια, και δεν εχει cruise control. στα θετικά έχουμε την τιμή, (4 χιλιάρικα φθηνότερο απο το ΤΕΝΕΡΕ) και τις καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου λογο αλυσίδας + Honda engine.
Το Τενερε εχει την ηλεκτρονική ανάρτηση, την καλύτερη συμπεριφορά σε άσφαλτο - που για να λέμε την αλήθεια εκει θα γίνουν το 90% των χιλομέτρων και διαφορικό που είναι αξιόπιστο σχετικά, αλλά βαρύ στο χώμα (ε;) και χάνει σε επιδόσεις πολύ συκριτικά με τις άλλες μεθόδους μετάδοσης κίνησης.
Αν το ΑΤ είχε cruise control θα ειχα ΗΔΗ αποφασίσει. απλά θα ήθελα μερικά Points και συμβουλές που εγώ σαν Αποστόλης δεν θα εβλεπα σε σχέση με κάποιους παλαίουρες εδώ μέσα.
Η μηχανή θα έχει καθημερινή χρήση στην πόλη, καθώς και αρκετούς χωματόδρομους τα απογεύματα, η στην διαρκεια cross country tours.
YΓ απέριψα το FJR γιατί αν ήθελα άνετα ταξίδια στην άσφαλτο, μένω και με το HOG που είναι πολύ πιο άνετο.