Σύνδεση

View Full Version : Ζητούνται συμβουλές προς αγορά ADV



headbanger
22/01/2018, 20:48
Γεια σας αγαπητού συμφορουμίτες.

Πρόσφατα έβγαλα το hog σε πώληση και είμαι σε αναζήτηση νέας μοτό.

έχω αποφασίσει στο είδος, πάω για ενα ADV. ειμαι μεταξύ ΑΤ και τενερέ , κυρίως γιατί ειναι κοντά στο κόστος και σε χαρακτηριστικά εκτός από μερικές διαφορές.
το ΣΤΡΟΜ το απέκλεισα γιατι δεν έχει χαρακτήρα, :yuck:
το BMW γιατι πληρώνεις Premium τιμή για κάτι που θα πέσει, και η μηχανή του είναι παράλληλη με το έδαφος. :lol:
Το ΚΤΜ γιατί δεν θέλω να πηγαίνω Καθε Τρίτη Μάστορα :sad:
Και τον Τιγρη γιατι εχει 3 κυλίνδρους και με φρικάρει. :eyepop:
Τα ιταλικά δεν εχουν δυστυχώς καλό δίκτυο υποστήριξης εδώ. :nono:

μου αρέσει πολύ το Αφρικα, αλλά έχω ενα δισταγμό που έχει κίνηση σε αλυσίδα και την συντήρηση που αυτό ζητάει σε μεγάλα ταξίδια, και δεν εχει cruise control. στα θετικά έχουμε την τιμή, (4 χιλιάρικα φθηνότερο απο το ΤΕΝΕΡΕ) και τις καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου λογο αλυσίδας + Honda engine.
Το Τενερε εχει την ηλεκτρονική ανάρτηση, την καλύτερη συμπεριφορά σε άσφαλτο - που για να λέμε την αλήθεια εκει θα γίνουν το 90% των χιλομέτρων και διαφορικό που είναι αξιόπιστο σχετικά, αλλά βαρύ στο χώμα (ε;) και χάνει σε επιδόσεις πολύ συκριτικά με τις άλλες μεθόδους μετάδοσης κίνησης.

Αν το ΑΤ είχε cruise control θα ειχα ΗΔΗ αποφασίσει. απλά θα ήθελα μερικά Points και συμβουλές που εγώ σαν Αποστόλης δεν θα εβλεπα σε σχέση με κάποιους παλαίουρες εδώ μέσα.

Η μηχανή θα έχει καθημερινή χρήση στην πόλη, καθώς και αρκετούς χωματόδρομους τα απογεύματα, η στην διαρκεια cross country tours.

YΓ απέριψα το FJR γιατί αν ήθελα άνετα ταξίδια στην άσφαλτο, μένω και με το HOG που είναι πολύ πιο άνετο.

Sapadak
23/01/2018, 07:39
Ξανασκέψου το ΚΤΜ.

Αν έχει καλό δίκτυο εκειπέρα, αν δεν το έχεις κάνει ήδη, πήγαινε και κάντου μια καλή βόλτα.

Αλήθεια ποιο ΚΤΜ έχεις αποκλείσει? 1290?

kordix
23/01/2018, 08:46
Με τα όρια ταχύτητας τι παίζει στον Καναδά?

ggs
23/01/2018, 08:53
Όλα τα μηχανάκια αυτά έχουν πολύ μεγάλες δυνατότητες ταξιδιού σε όλους του δρόμους.

Όποτε, επιλέγεις κυρίως με το τι σου αρέσει .
Για το Άφρικα, οι τροχοί του είναι αυτοί που του δίνουν ένα σχετικό πλεονέκτημα στο χώμα αλλά και σαφες μειονεκτήμα στην άσφαλτο.
Είναι 21-18 με σαμπρέλα.

Επίσης, η αυτονομία του είναι σχετικά μικρή, εκτός αν λες για το καινούργιο με το μεγάλο ντεπόζιτο.(νομίζω ότι έχει και Cruise control).

Edit: δεν έχει Cruise control
https://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/118570/2018-honda-crf1000l-africa-twin-adventure-sports

headbanger
23/01/2018, 22:55
Ξανασκέψου το ΚΤΜ.

Αν έχει καλό δίκτυο εκειπέρα, αν δεν το έχεις κάνει ήδη, πήγαινε και κάντου μια καλή βόλτα.

Αλήθεια ποιο ΚΤΜ έχεις αποκλείσει? 1290?

Το 1190 αρχικά δεν Εχει Cruise Control το δικτυο δεν εινια οτι καλύτερο και το 1290 Ξεφεύγει υπερβολικά για αυτά που προσφέρει επιπλέον. αγγίζει τις 30 χιλιάδες


Με τα όρια ταχύτητας τι παίζει στον Καναδά?
110. αλλά όπως πάντα αυτά σπάν στους παράδρομους.


Όλα τα μηχανάκια αυτά έχουν πολύ μεγάλες δυνατότητες ταξιδιού σε όλους του δρόμους.

Όποτε, επιλέγεις κυρίως με το τι σου αρέσει .
Για το Άφρικα, οι τροχοί του είναι αυτοί που του δίνουν ένα σχετικό πλεονέκτημα στο χώμα αλλά και σαφες μειονεκτήμα στην άσφαλτο.
Είναι 21-18 με σαμπρέλα.

Επίσης, η αυτονομία του είναι σχετικά μικρή, εκτός αν λες για το καινούργιο με το μεγάλο ντεπόζιτο.(νομίζω ότι έχει και Cruise control).

Edit: δεν έχει Cruise control
https://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/118570/2018-honda-crf1000l-africa-twin-adventure-sports
Σωστός δεν έχει CC. και άκουσα μερικά αρνητικά για το traction control. μιλάμε πάντα για ζελατίνα , η στοκ ζελατινα του 2017 .


να ειμαι ειλικρινής , δεν εχω εμπειρία σε χώμα, σε ασφαλτο έχω και κυριως εδώ γιατι σοβαρή μοτοσυκλέτα δεν είχα ποτέ Ελλάδα λογο $$$. και το 90% του χρόνου θα το περάσει σε ταρμακ, απλά θα ήθελα να μπορώ να πατήσω και λιγο χώμα, να κάν το βήμα παραπέρα.

Το αφρικα το βρίσκω στα 14 χωρίς τίποτα εξτρα, και το ΤΕΝΕΡΕ στα 16 και ερχεται με βαλίτσες και cruise control. το Cruise control ειναι σημαντικό για εδώ που μένω, ειδικά ημέρες που απλά θες να φτάσεις κάπου και να καλύψεις αποστάσεις. Ξεκουράζει και έχω καλομάθει στην ανεση της χάρλεη - η οποία ειναι ΤΕΛΕΙΑ για μεγάλα ταξίδια, υπερ ανετη,φορτώνεται μέχρι αηδίας και τραβάει φορτωμένη και δικάβαλο λες και δεν τρέχει κάστανο, κουλ, αλλα στα 450 κιλά δεν την σηκώνεις ούτε για πλάκα. 500+ φορτωμένη με μπαγάζια. 1900 κυβικά μια υπερβολή την έχουν.

ggs
23/01/2018, 23:06
Το 1190 αρχικά δεν Εχει Cruise Control το δικτυο δεν εινια οτι καλύτερο και το 1290 Ξεφεύγει υπερβολικά για αυτά που προσφέρει επιπλέον. αγγίζει τις 30 χιλιάδες


110. αλλά όπως πάντα αυτά σπάν στους παράδρομους.


Σωστός δεν έχει CC. και άκουσα μερικά αρνητικά για το traction control. μιλάμε πάντα για ζελατίνα , η στοκ ζελατινα του 2017 .


να ειμαι ειλικρινής , δεν εχω εμπειρία σε χώμα, σε ασφαλτο έχω και κυριως εδώ γιατι σοβαρή μοτοσυκλέτα δεν είχα ποτέ Ελλάδα λογο $$$. και το 90% του χρόνου θα το περάσει σε ταρμακ, απλά θα ήθελα να μπορώ να πατήσω και λιγο χώμα, να κάν το βήμα παραπέρα.

Το αφρικα το βρίσκω στα 14 χωρίς τίποτα εξτρα, και το ΤΕΝΕΡΕ στα 16 και ερχεται με βαλίτσες και cruise control. το Cruise control ειναι σημαντικό για εδώ που μένω, ειδικά ημέρες που απλά θες να φτάσεις κάπου και να καλύψεις αποστάσεις. Ξεκουράζει και έχω καλομάθει στην ανεση της χάρλεη - η οποία ειναι ΤΕΛΕΙΑ για μεγάλα ταξίδια, υπερ ανετη,φορτώνεται μέχρι αηδίας και τραβάει φορτωμένη και δικάβαλο λες και δεν τρέχει κάστανο, κουλ, αλλα στα 450 κιλά δεν την σηκώνεις ούτε για πλάκα. 500+ φορτωμένη με μπαγάζια. 1900 κυβικά μια υπερβολή την έχουν.

Έτσι όπως τα λες, μάλλον ταιριάζει το τενερε.
Αν βάλεις στο Άφρικα τουμπλες ζάντες, βαλίτσες θα πάει πάνω από 16000.
Και Cruise control παίρνει μόνο το μηχανικό της kaoko