View Full Version : Αναμενοντας την "επιστροφη" μετα απο χρονια...Καλως σας βρηκα!
Akalestos
23/01/2018, 21:33
Καλησπερα στη μοτοπαρεα καλως σας βρηκα!!
Ειμαι 33χρ απεχω καιρο απο τις μοτο,χρονια...
Προσπαθησα να ασχοληθω με το εντουρο αλλα ΔΕΝ...αλλοτε ειπα να ασχοληθω με τις μοτο πλεον μονο μεσα σε πιστα παλι δεν με γεμιζε ηθελα και για καθε μερα!
Η εως τωρα "πειρα" μου με εχει κανει να καταλαβω και παντα βαση των ΔΙΚΩΝ ΜΟΥ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΩΝ πως Αθηνα και μηχανη - μηχανη = δυσκολος συμβιβασμος!
4κ κινητηρες μεσα στην Αθηνα ειναι υπερβολη με τα + -
3κ καλοι σχεδον αγγιζουν την υπερβολη εξισου σε δυμαμη με τους 4κ αλλα 3κ σχετικα φθηνοι σε μεταχειρισμενο του γουστου μου και γενικα δεν υπαρχει
Σκουτερ απλα ΔΕΝ!
Μονοκυλινδρα τυπου μοταρντ ναι μια χαρα για Αθηνα και γυρω με αρκετα + λιγα - αλλα ρε παιδια...1.70εκ με τα χερια στην αναταση ειμαι δε τα φθανω.
Κατεληξα μετα απο πολυ σκεψη και εφοσον τα χρονια περασαν και μου ηρεμησαν (καπως) τις ορμες οτι οι πλεον ο καταλληλος κινητηρας και βαση της μηχανολογιας ηταν και ειναι ο 2κ ειδικα για αστικα κεντρα αλλα και παραεξω.
2κ μοτο με αρκετα + και πολυ λιγα - βρισκω και σε προσιτη τιμη και σε στυλ που μου αρεσει και σε υψος και σε καταναλωση και απο ζεστη κινητηρα και απο ροπες χαμηλα fun to drive κτλ...!
Μετα απο πολυ σκεψη κατεληξα οτι θελω :
1) Μια μοτο για καθε μερα (δε μπορω να χω 2 + μοτο)
2) Με φθηνη συντηρηση,οχι συχνη και οχι επιρρεπη στις ζημιες
3) Να μου αρεσει πανω απο ολα και να την φθανω
4) Να ειναι 2κυλινδρη και να χει καλο γκαζακι και καταναλωση
5) Να ειναι σε προσιτη τιμη δλδ στα 2.000 € - 2.500 € που μπορω να διαθεσω
6) Να βρισκω ανταλλακτικα και σιγουρα EFI
7) Να μπορω να κανω την βολτα μου Αθηνα αλλα να βγαινει και παραεξω (δε με πολυνοιαζει το δικαβαλο)
Μετα απο ολα αυτη τη συγχυση στο μυαλο μου και λογω οικονομικων δυσκολιων που περιοριζουν τις επιλογες μου κατεληξα στις εξης μοτο :
SUZUKI SV 650 N First or Second generation
KAWASAKI VERSYS 650 first or second generation
YAMAHA TDM 900
SUZUKI DR-Z 400 SM
KTM DUKE 2 η LC4
Και σα τελευταια σκεψη : Μηπως να παρω παλι κανα 600αρι SS να μπω και πιστα αντε και καμια χαλαρη βολτα τα βραδια και φθηνα τα βρισκω και συντηρηση πολυ δεν εχουν αλλα με αρκετα -
Ειμαι 1.70 70 κιλα και προηγουμενες μοτο ηταν :
HONDA GLX
HONDA SUPRA
HONDA INNOVA
YAMAHA WR 200
SUZUKI GSXR 600 K6
KTM 300 EXC
SUZUKI BANDIT 650 F
Συγνωμη για το σεντονακι και παλι καλως σας βρηκα και ελπιζω οταν με το καλο παρω την επομενη μοτο να κανονισουμε βολτουλες-ταξιδακια κτλ!
Νομιζω πως στα λεφτα σου θα δυσκολευτεις να βρεις κατι πραγματικα προσεγμενο αναμεσα στα μοντελα που αναφερεις, με εξαιρεση το SV650. Κοιτας για τη δευτερη γενια (αυτο με τον τετραγωνισμενο σκελετο) αφου θες efi.
Εχω την εντυπωση παντως πως η μηχανη που πληρει ολες τις προϋποθεσεις σου και ειναι πιο κοντα στα λεφτα σου ειναι το Kawasaki er-6. Ειναι λιγο "ιδιαιτερο" απο εμφανιση, αλλα αυτος ειναι και ο λογος που δεν προχωρησε τοσο πολυ σαν μοντελο και ετσι ειναι τοσο φθηνο πλεον ως μεταχειρισμενο.
Τυχαιο παραδειγμα (https://www.car.gr/10413187-kawasaki-er6-n-er6n).
Akalestos
23/01/2018, 22:29
Νομιζω πως στα λεφτα σου θα δυσκολευτεις να βρεις κατι πραγματικα προσεγμενο αναμεσα στα μοντελα που αναφερεις, με εξαιρεση το SV650. Κοιτας για τη δευτερη γενια (αυτο με τον τετραγωνισμενο σκελετο) αφου θες efi.
Εχω την εντυπωση παντως πως η μηχανη που πληρει ολες τις προϋποθεσεις σου και ειναι πιο κοντα στα λεφτα σου ειναι το Kawasaki er-6. Ειναι λιγο "ιδιαιτερο" απο εμφανιση, αλλα αυτος ειναι και ο λογος που δεν προχωρησε τοσο πολυ σαν μοντελο και ετσι ειναι τοσο φθηνο πλεον ως μεταχειρισμενο.
Τυχαιο παραδειγμα (https://www.car.gr/10413187-kawasaki-er6-n-er6n).
Ευχαριστω καταρχας για την απαντηση!
Ναι οντως το χω σκεφτει και το er-6 πιο πολυ για F οχι N αλλα δε ξερω κατι με χαλαει.Απ την αλλη παλι το Versys 650 first and second genr μου καθεται καλυτερα σαν μοτο.
Πραγματικα ωρες ωρες απελπιζομαι λογω του οτι δεν εχω φραγκα κιολας και δυσκολα μαζευονται πια και ακομα πιο δυσκολα δινονται για αγορα μοτο στους καιρους που βιωνουμε που φθανω σε σημειο να λεω ΓΑΜΩΤΟ γιατι ετυχε να αγαπησω τις μοτο!!!??? 5-6 χρονων πανω σε μια γουρουνα 3τροχη ιταλικη 2χρονη 50cc με θυμαμαι εμμ δε φταιω εγω μετα! :-)
Αν ειχα φραγκα τωρα ΔΑΓΚΩΤΟ YAMAHA MT - 07 !!!
Ευχαριστω καταρχας για την απαντηση!
Ναι οντως το χω σκεφτει και το er-6 πιο πολυ για F οχι N αλλα δε ξερω κατι με χαλαει.Απ την αλλη παλι το Versys 650 first and second genr μου καθεται καλυτερα σαν μοτο.
Πραγματικα ωρες ωρες απελπιζομαι λογω του οτι δεν εχω φραγκα κιολας και δυσκολα μαζευονται πια και ακομα πιο δυσκολα δινονται για αγορα μοτο στους καιρους που βιωνουμε που φθανω σε σημειο να λεω ΓΑΜΩΤΟ γιατι ετυχε να αγαπησω τις μοτο!!!??? 5-6 χρονων πανω σε μια γουρουνα 3τροχη ιταλικη 2χρονη 50cc με θυμαμαι εμμ δε φταιω εγω μετα! :-)
Αν ειχα φραγκα τωρα ΔΑΓΚΩΤΟ YAMAHA MT - 07 !!!
Σε καταλαβαινω... Δυστυχως ομως το μπατζετ σου περιοριζει κατα πολυ τις επιλογες. Απ'ο,τι βλεπω στο car μεχρι 2500€ υπαρχουν σε ολη την Ελλαδα 2 versys ολα κι ολα... Αντιθετα στο er βλεπω πιο πολλα μηχανακια και καποια απο αυτα αξιολογα (οπως αυτο που σου εδειξα). Ισως πρεπει να κανεις λιγο υπομονη ακομα να μαζευτει κανενα ευρω παραπανω στον κουμπαρα;
Για το ΜΤ07 εχεις απολυτο δικιο. Θα το χαιροσουν πολυ, τα κανει ολα οσα θες και μαλιστα για το σωματοτυπο σου ειναι ιδανικο.
Αν ειχα φραγκα τωρα ΔΑΓΚΩΤΟ YAMAHA MT - 07 !!!
Αυτό θα πρότεινα, αλλά με τα χρήματα που διαθέτεις, πιθανότατα θα πήγαινα σε SV.
Το ύψος σου δε σε περιορίζει από το να οδηγήσεις οποιοδήποτε motard. Τρόπο θέλουν, όχι κόπο. Είμαι στα κυβικά σου και έχουν περάσει 5-6 motard από τα χέρια μου. Δεν είχα καμία πτώση ποτέ λόγω ύψους.
Όχι, να μην πάρεις SS.
Καλώς μας ήρθες. :beer:
Καλώς ήρθες!
Έχεις σκεφτεί το Kawasaki kle ;
Επίσης, όσο τετριμμένο κι αν είναι, υπάρχει και το βεστρομ
Akalestos
23/01/2018, 23:18
Αυτό θα πρότεινα, αλλά με τα χρήματα που διαθέτεις, πιθανότατα θα πήγαινα σε SV.
Το ύψος σου δε σε περιορίζει από το να οδηγήσεις οποιοδήποτε motard. Τρόπο θέλουν, όχι κόπο. Είμαι στα κυβικά σου και έχουν περάσει 5-6 motard από τα χέρια μου. Δεν είχα καμία πτώση ποτέ λόγω ύψους.
Όχι, να μην πάρεις SS.
Καλώς μας ήρθες. :beer:
Ειναι ψηλα σε υψος μωρε...ναι δε λεω για Αθηνα και κανα παραεξω,καταναλωση,θερμοκρασια στα ποδια fun to drive,κοστος συντηρησης και πολλα αλλα τα μονοκυλινδρα και συγκεκριμενα τα μοταρντ ειναι ο,τι πρεπει! Αλλα θα γελουν κι οι πετρες...νταξει πιτσιρικας ειχα την ταυλα παρεα ολοι μαζι αστα να πανε..αλλα τωρα πια εχω (καπως) ηρεμησει και ειδα οτι λογω υψους μου και σωματοτυπου δεν ειμαι για τουρινγκ μηχανες ουτε για μοταρντ εξου και το να ξανακυλησβ στα SS και να παν να μαμηθει να μπαινω και καμια πιστα...και μολις σκεφτομαι την βενζινη τις θερμοκρασιες του οχι και τοσο fun to drive αναθεωρω...ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ αλλα βαση ηλικιας,χρηματων ειμαι πολυυυ μπερδεμενος!
Βασικα αυτο που με μπερδευει πιο πολυ δεν ειναι το υψος η ηλικια οσο τα φραγκα!!! :-)
Akalestos
23/01/2018, 23:21
Καλώς ήρθες!
Έχεις σκεφτεί το Kawasaki kle ;
Επίσης, όσο τετριμμένο κι αν είναι, υπάρχει και το βεστρομ
Φιλε v strom ωραια αλλα οχι ακομα εχω χρονια μπροστα μου για να ηρεμησω ΤΟΣΟ πολυ!! Το ιδιο ισχυει και γις το KLE.Καλα μοτο και τα δυο αλλα πλεον χανουμε την ευχαριστηση της οδηγησης μοτο και περναμε μονο στην πρακτικοτητα..δε ξερω αν με καταλαβαινεις!
Η μοτο πρεπει πρωτα να σου ταξιδευει την ψυχη και μετα ολα τα αλλα...ετσι το βλεπω!
Μη νομίζεις ότι τα SS θα σου φανούν χαμηλά, στο ύψος σου. Δεν είναι.
Πάρε ένα καλοδιατηρημένο SV. Αν δε σου αρέσει, μετά από 6-12 μήνες, το πουλάς στα ίδια λεφτά και δοκιμάζεις κάτι άλλο.
Akalestos
23/01/2018, 23:31
Μη νομίζεις ότι τα SS θα σου φανούν χαμηλά, στο ύψος σου. Δεν είναι.
Πάρε ένα καλοδιατηρημένο SV. Αν δε σου αρέσει, μετά από 6-12 μήνες, το πουλάς στα ίδια λεφτά και δοκιμάζεις κάτι άλλο.
Για sv 650 με βλεπω κι εγω..ειναι σα να λεμε η "εναλλακτικη" του MT 07 μιας και δεν εχω φραγκα.
Νομιζω για sv 650 N ειμαι και οχι S αν και το S μ αρεσει εμφανησιακα περισσοτερο αλλα λογω κλιπ ονς θα ναι κουραστικο υποθετω!
Λαμβάνοντας υποψιν το ύψος σου,την αποχή που ειχες απο τις μοτο,και το μπατζετ σου θα σου πρότεινα να δεις το παλιό CB500
https://www.google.gr/imgres?imgurl=http://images.mcn.bauercdn.com/upload/828/images/mcb5_20033ra-01.jpg&imgrefurl=http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cb500/1994/&h=641&w=800&tbnid=yCAYzuFuzF_83M:&tbnh=160&tbnw=200&usg=__SoyJsc6Fyy-9O5x77qqNe2tuMYg%3D&vet=10ahUKEwjQj7jt3fbYAhUNCewKHV8QBL0Q_B0IdzAK..i&docid=xRyz3LCQvrh56M&itg=1&sa=X&ved=0ahUKEwjQj7jt3fbYAhUNCewKHV8QBL0Q_B0IdzAK
Ενα καλό το βρίσκεις με 1500 ευρω το πολύ.Αξιόπιστο,μικρές διαστάσεις,οικονομικό,δικύλινδρο με κοντα στα 50 άλογα.Οτι πρέπει νομίζω,αν σου αρέσουν βεβαια τα στρογγυλοφάναρα αυτου του είδους.Υπάρχουν στην κατηγορία επίσης το GS500 της σουζούκι και το kawasaki ER5.To Versys και το TDM είναι ψηλά μηχανακια,δε νομιζω να σε βολεψουν.
Akalestos
30/01/2018, 03:19
Ε οχι και cb 500.............. Νομιζω θα μαζεψω κανα φραγκακι παραπανω για τον ερωτα μου : MT 07 ♡
ironcross
05/02/2018, 16:29
akalestos καλησπέρα και απο μένα και καλώς μας ήρθες!παρόμοιο ζήτημα έχω και εγώ..στις επιλογές που ανέφερες το versys είναι αρκετά καλή επιλογή για οτι έχεις αναφέρει.Δέν ακυρώνω τα υπόλοιπα απλά τυχαίνει να το είχε γνωστός μου και δέ το ''πρόδωσε'' πουθενά.Βολτες ταξίδια όλα και καταναλάσωση αρκετά καλή.Εάν θές κάτι πιο κοντά σε μτ07
κοιτα το suzuki gsr . Επίσης το είχε γνωστός μου και έμεινε αρκετά ευχαριστημένος!Με το καλό να πάρεις αυτό που θέλεις ;)
Όσο για τα υπόλοιπα..μη μασάς όλοι τέτοιες εποχές το παλεύουμε..ψηλά το κεφάλι. :beer:
atom_smasher
06/02/2018, 00:19
Παρομοίως εδώ.μετα από 9 χρόνια αμήχανος κατέληξα versys.ψαχνω για μπότες με τακούνια.
Εγω προτείνω Yamaha Fz6 S2
1) Είναι για κάθε μέρα
2) Δεν ψοφάει με τίποτα
3) Η ομορφιά είναι υποκειμενική αλλά εμενα προσωπικά μου άρεζε όταν την είχα
4) Είναι 4κύλινδρη αλλά: α) είναι ψόφια στις χαμηλές οπότε δεν θα σε ζορίσει ιδιαίτερα στην πόλη και β) είναι αρκετά νευρική στις υψηλές οπότε θα ξεδώσεις όποτε το χρειάζεσαι
5) Είναι μέσα στο μπάτζετ σου
6) Ανταλλακτικά βρίσκεις σχεδόν παντού
7) βλέπε 4
Αν δηλαδή σου αρέσει σαν μηχανή δεν βλέπω λόγο να μην την πάρεις
Κανένα 4κύλινδρο δεν είναι για κάθε μέρα. :smokin:
Αν θέλει να πηγαίνει περίπτερο για τσιγάρα, ψώνια στο σουπερ και τράπεζες-εφορίες ας πάρει παπί ή σκούτερ.
Η συγκεκριμένη πληρεί όλες τις απαιτήσεις που θέτει.
sapila racing
06/02/2018, 10:07
Κανένα 4κύλινδρο δεν είναι για κάθε μέρα. :smokin:
Μπα? Γιατί παρακαλώ?
Εγω δεν εχω πρόβλημα παντως με το 4Κ, κι αν σου κάτσει και κανένα TDM οπως χτες κανεις και καμμια πλακίτσα. :p
Μωρέ όλα κάνουν για τα πάντα, αλλά τα 4κ δεν ενδείκνυνται για καθημερινή μετακίνηση στην Αθήνα. Αν σου έλειπαν λίγοι κύλινδροι, θα απολάμβανες περισσότερο την οδήγηση σε τέτοιες συνθήκες.
(Αν και το Hornet 900 "τραβάει" ωραία, για 4κ.)
Ας καταλήξουμε λοιπόν ότι όλοι θέλουμε ροπές κι όχι (απαραίτητα) ιπποδύναμη, οπότε τα μεγάλα SS είναι τα τέλεια μηχανάκια για την άσφαλτο.
Η συγκεκριμένη πληρεί όλες τις απαιτήσεις που θέτει*.
*εκτος του 4
Κι εγω προτεινω το ΜΤ07 κουτα. Πληρει ολες τις απαιτησεις που θετει.*
*εκτος του 5
Ας καταλήξουμε λοιπόν ότι όλοι θέλουμε ροπές κι όχι (απαραίτητα) ιπποδύναμη, οπότε τα μεγάλα SS είναι τα τέλεια μηχανάκια για την άσφαλτο.
Όσον αφορά την καθημερινή οδήγηση σε πόλη, δε θέλουμε απλά ροπή, αλλά ροπή όσο το δυνατόν πιο χαμηλά. Οπότε λυπάμαι, όχι, δεν είναι. :p Κι αν βάλουμε μέσα και το κόστος συντήρησης, ξεφεύγει.
Όσον αφορά την καθημερινή οδήγηση σε πόλη, δε θέλουμε απλά ροπή, αλλά ροπή όσο το δυνατόν πιο χαμηλά. Οπότε λυπάμαι, όχι, δεν είναι. :p Κι αν βάλουμε μέσα και το κόστος συντήρησης, ξεφεύγει.
Και τα μπανιεροσκούτερ το έχουν αυτό.
Καλώς ή κακώς, κι αυτά είναι μια καλή επιλογή. Ίσως η καλύτερη, αν το σκεφτείς ορθολογιστικά. Απλά δεν είναι μοτοσικλέτες.
sapila racing
06/02/2018, 11:59
Για την πολη το καλύτερο κατ εμένα είναι μονοκύλινδρο 500+, αλλά για πιο έξω χρειάζεται κατι μεγαλύτερο.
Τα 2κύλινδρα ειναι γενικώς καλή επιλογή, αλλά εμένα μου αρέσει το 'μεγάλο' μηχανάκι και δεν μπορώ να πω οτι με ζορίζει στην κίνηση. Μια και δεν εχω standard δρομολόγιο, και μπορεί την μια μέρα να πηγαίνω καπου εντός Αθήνας ενω την επόμενη να εχω αρκετά χλμ πήγαινε ελα, με βολεύει μια χαρά το 900.
Για την πολη το καλύτερο κατ εμένα είναι μονοκύλινδρο 500+, αλλά για πιο έξω χρειάζεται κατι μεγαλύτερο.
Τα 2κύλινδρα ειναι γενικώς καλή επιλογή, αλλά εμένα μου αρέσει το 'μεγάλο' μηχανάκι και δεν μπορώ να πω οτι με ζορίζει στην κίνηση. Μια και δεν εχω standard δρομολόγιο, και μπορεί την μια μέρα να πηγαίνω καπου εντός Αθήνας ενω την επόμενη να εχω αρκετά χλμ πήγαινε ελα, με βολεύει μια χαρά το 900.
Αν εξαιρέσεις τις διαδρομές μέσα στην Αθήνα, ντάλα καλοκαίρι που δουλεύει το vent νον-στοπ, δεν μπορώ να πω ότι με έχει κουράσει ποτέ και πουθενά το 954.
Αν εξαιρέσεις τις διαδρομές μέσα στην Αθήνα, ντάλα καλοκαίρι που δουλεύει το vent νον-στοπ, δεν μπορώ να πω ότι με έχει κουράσει ποτέ και πουθενά το 954.
Ναι ε ?
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=154339&p=2919328&viewfull=1#post2919328
pipe_smoker
06/02/2018, 12:06
Μια χαρά είναι τα 4κύλινδρα.
Κι άμα μιλάμε για πολλά κυβικά και ροπή χαμηλά έχουν κι απ'όλα έχουν.
Κανένα 4κύλινδρο δεν είναι για κάθε μέρα. :smokin:
Σώπα, εγώ άλλα βλέπω...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=154339&p=2919513&viewfull=1#post2919513
Ναι ε ?
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=154339&p=2919328&viewfull=1#post2919328
Σώπα, εγώ άλλα βλέπω...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=154339&p=2919513&viewfull=1#post2919513
Μικρός θα διάβαζες κι Αυριανή...
devil's animal
06/02/2018, 12:10
Μπα? Γιατί παρακαλώ?
Εγω δεν εχω πρόβλημα παντως με το 4Κ, κι αν σου κάτσει και κανένα TDM οπως χτες κανεις και καμμια πλακίτσα. :p
ελα ρε, ντροπη...:smokin:
καθεσαι και κανεις πλακα σε tdm?? μεχρι και εγω με το μικρο τα εχω (εκτος απο τα πολυ ανοιχτα κομματια) που ειναι μειον 250cc και εναν κυλινδρο...
*εκτος του 5
Το πιο σημαντικό απ'ολα δηλαδη.
Αν δεν ειχε τον χρηματικό περιορισμό είχε πληθώρα επιλογών από κούτες.
sapila racing
06/02/2018, 12:14
ελα ρε, ντροπη...:smokin:
καθεσαι και κανεις πλακα σε tdm?? μεχρι και εγω με το μικρο τα εχω (εκτος απο τα πολυ ανοιχτα κομματια) που ειναι μειον 250cc και εναν κυλινδρο...
ε και τι να κάνω.
Ξεκινάω χαλαρός απ το φανάρι κι ερχεται ο άλλος και μαου κανει κόντρες. Να μην το ανοίξω λίγο κι εγω σαν καλό παιδί να σηκωθεί και λίγο το μπροστινό και να φάει λίγο μπράου στα μούτρα.
Στο επόμενο περίμενε να φυγω εγω και μετα ξεκινησε τσουκου τσκουκου. :lol:
:rolleyes::uplate:
Τους καιρους της "Σίνδου" ήσουν πιο σοβαρος ρε Αρη... :(
sapila racing
06/02/2018, 13:28
:rolleyes::uplate:
Τους καιρους της "Σίνδου" ήσουν πιο σοβαρος ρε Αρη... :(
ναι καλά, απλά δεν με ηξερες τότε! :lol:
τι να κανουμε, μεγαλωσαμε αλλά καποιαπραγματα δεν αλλάζουν.
Akalestos
06/02/2018, 15:28
Εχω που εχω τον περιορισμο στα φραγκα.. εχω και το υψος χαχα :D
Φιλε ωραιο και το βερσυς αλλα δε με "ενθουσιαζει" δε ξερω...
Παντως ο,τι κι αν παρω θα ναι ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ μεχρι να ερθει το MT 07 ♡
Ειμαι αναμεσα σε KTM 660 SMC η SV 650 το πρωτο πολυ ψηλο και δεν ειναι για παραεξω το δευτερο τελειο αυτο που θελω ΑΛΛΑ καπως παλιο μη μπλεξω φοβαμαι (ανταλλακτικα/μεταπωληση)
Υ.γ μηπως να περιμενω και να μη παρω τιποτα να παω κατευθειαν για MT 07 (ρητορικο ερωτημα)
....
Ειμαι αναμεσα σε KTM 660 SMC η SV 650 το πρωτο πολυ ψηλο και δεν ειναι για παραεξω το δευτερο τελειο αυτο που θελω ΑΛΛΑ καπως παλιο μη μπλεξω φοβαμαι (ανταλλακτικα/μεταπωληση)
....
Κλαίω, σοβαρά, δάκρυα στο πάτωμα.
Το μόνο κοινό μεταξύ τους είναι ότι έχουν 2 ροδες......
Το sv δεν έχει ίδιο μοτέρ με το στρομα;
Akalestos
06/02/2018, 22:07
Μα δεν συγκρινα εγω πουθενα τις 2 αυτες μοτο!
ΕΓΩ ειπα απλα που ειμαι αναμεσα (ειπα κι αλλες μοτο) αλλα μαλλον κατασταλαζω σε 2
Ειτε KTM 660 SMC ειτε SV 650 2 gnr
Εκει φθανουν τα λ7 μου κι αυτα τα 2 κοιταω κι επειδη ακριβως ειναι 2 διαφορετικα μοτο δε ξερω ποιο να τσιμπησω αλλα μαλλον για SV 650 με βλεπω θα δουμε...
Akalestos
06/02/2018, 22:10
Το μόνο κοινό μεταξύ τους είναι ότι έχουν 2 ροδες......
Το sv δεν έχει ίδιο μοτέρ με το στρομα;
Ναι teo το ιδιο εχει σωστος
Κλαίω, σοβαρά, δάκρυα στο πάτωμα.
Σιγά ρε κλαψιάρη ,πες ότι είπε "είμαι ανάμεσα σε μια κοντή ξανθιά με μεγάλο στήθος και σε μιά μελαχρινή ψηλή με ωραίο κώλο"...
Σιγά ρε κλαψιάρη ,πες ότι είπε "είμαι ανάμεσα σε μια κοντή ξανθιά με μεγάλο στήθος και σε μιά μελαχρινή ψηλή με ωραίο κώλο"...
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα είπε οτι είναι ανάμεσα σε μια κοντή ξανθιά με μεγάλο στήθος και σε ένα τριχωτό υδραυλικό με σκέμπα.
:lol:
Τι γελάς εσύ ρε αχαίρευτε ,το πιο έξυπνο στο ποστ του παιδιού είναι ότι δεν διευκρίνησε ποιο είναι ποια...
Akalestos
07/02/2018, 09:14
Γιατι ρε παληκαρια πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να μαι αναμεσα σε δυο ομοιες μοτο? Δε σας καταλαβαινω ειλικρινα... Αν διαβασετε ολο το ποστ εξηγω κιολας τον λογο που ειμαι αναμεσα σε αυτες τις δυο ΑΝΟΜΟΙΕΣ ξαναλεω μοτο μη βιαζεστε να σχολιασετε...
Akalestos
07/02/2018, 09:16
Σιγά ρε κλαψιάρη ,πες ότι είπε "είμαι ανάμεσα σε μια κοντή ξανθιά με μεγάλο στήθος και σε μιά μελαχρινή ψηλή με ωραίο κώλο"...
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΠΑ!! Σωραιοοςςς Buckley ;-)
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΠΑ!! Σωραιοοοςςςς Buckley ;-)
Πες μας τώρα ποια είναι η ξανθιά.
Akalestos
07/02/2018, 09:26
Πες μας τώρα ποια είναι η ξανθιά.
Αφου το ζητας θα σου πω.. επειδη ειμαι του μελαχρινου η ξανθια ειναι το SV και το μελανουρι που μου βγαζει τρελα γουστα για πολυ αγριες καταστασεις ειναι το SMC ;-)
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ παντα αλλος μπορει να χει αλλη αποψη!
Ναι teo το ιδιο εχει σωστος
Και δλδ σε πειράζει ότι το SV είναι "παλιό" και μπορεί να βγάλει τίποτα ενώ το EXC είναι γνωστό τέρας αξιοπιστίας;
Akalestos
07/02/2018, 09:34
Και δλδ σε πειράζει ότι το SV είναι "παλιό" και μπορεί να βγάλει τίποτα ενώ το EXC είναι γνωστό τέρας αξιοπιστίας;
Οχι δεν ειπα οτι με πειραζει..σκεψεις και προβληματισμους παραθετω για να γινεται κουβεντα αλλωστε οπως προειπα οτι παρω προσωρινο θα ειναι..μεχρι να ερθει το MT 07
Και δλδ σε πειράζει ότι το SV είναι "παλιό" και μπορεί να βγάλει τίποτα ενώ το EXC είναι γνωστό τέρας αξιοπιστίας;
Ε ναι ρε φίλε.
Ξανθιά μεγαλοκοπελα με μεγάλα τσιτσία που να τα παλέψεις....
:tooth:
Οχι δεν ειπα οτι με πειραζει..σκεψεις και προβληματισμους παραθετω για να γινεται κουβεντα αλλωστε οπως προειπα οτι παρω προσωρινο θα ειναι..μεχρι να ερθει το MT 07
Αφου το θες τόσο, κάνε υπομονή και μάζεψε τα λεφτά για το ΜΤ... σε 6-10 μήνες θα το έχει ρίξει κι άλλο η Yamaha... στα 4-5Κ... :tooth:
Akalestos
07/02/2018, 09:42
Αφου το θες τόσο, κάνε υπομονή και μάζεψε τα λεφτά για το ΜΤ... σε 6-10 μήνες θα το έχει ρίξει κι άλλο η Yamaha... στα 4-5Κ... :tooth:
ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΔΙ.. φτυσε κι αλλο δηλητηριο!! :lol:
Το ΜΤ μόνο αύξηση τιμής έχει, από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας. Μέσα σε 2 χρόνια, η τιμή του ανέβηκε ένα χιλιάρικο, χωρίς καμία απολύτως αλλαγή στο μοντέλο. Ακόμα και τώρα που έχουν σε προσφορά τα στοκ προηγούμενων ετών, είναι γύρω στα 500€ πάνω από την αρχική τιμή. Just saying. :smokin:
Το ΜΤ μόνο αύξηση τιμής έχει, από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας. Μέσα σε 2 χρόνια, η τιμή του ανέβηκε ένα χιλιάρικο, χωρίς καμία απολύτως αλλαγή στο μοντέλο. Ακόμα και τώρα που έχουν σε προσφορά τα στοκ προηγούμενων ετών, είναι γύρω στα 500€ πάνω από την αρχική τιμή. Just saying. :smokin:
Πρωλάβαιται πρην τω ξαιπουλοίσουν :lol:
Manalishi
07/02/2018, 11:10
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα είπε οτι είναι ανάμεσα σε μια κοντή ξανθιά με τριχωτό στήθος και σε ένα ξανθό υδραυλικό με μεγάλη σκέμπα.
Fixed.
Το ΜΤ μόνο αύξηση τιμής έχει, από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας. Μέσα σε 2 χρόνια, η τιμή του ανέβηκε ένα χιλιάρικο, χωρίς καμία απολύτως αλλαγή στο μοντέλο. Ακόμα και τώρα που έχουν σε προσφορά τα στοκ προηγούμενων ετών, είναι γύρω στα 500€ πάνω από την αρχική τιμή. Just saying. :smokin:
Θύματα... :tooth:
αφου κουτας και μονοκυλιδρα γιατι δε βλεπεις κανα bmw 650? εχει ολα οσα ζητας...περα απο το οτι η κανονικη εκδοση ειναι σχεδιασμενη για νανους
Το ΜΤ μόνο αύξηση τιμής έχει, από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας. Μέσα σε 2 χρόνια, η τιμή του ανέβηκε ένα χιλιάρικο, χωρίς καμία απολύτως αλλαγή στο μοντέλο. Ακόμα και τώρα που έχουν σε προσφορά τα στοκ προηγούμενων ετών, είναι γύρω στα 500€ πάνω από την αρχική τιμή. Just saying. :smokin:
3 lol
393163
Ναι, τι;
Ακόμα και τώρα που έχουν σε προσφορά τα στοκ προηγούμενων ετών, είναι γύρω στα 500€ πάνω από την αρχική τιμή.
Το 2014-2015, το ΜΤ ABS κόστιζε 6 χιλιάρικα. ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο μοντέλο (εκτός από τα χρώματα).
Ναι, τι;
Μάλλον του άρεσε η απόχρωση του κίτρινου στις ζάντες ...
Ναι, τι;
....
The dark side of Japan? :roflmao::roflmao::roflmao:
Μάλλον του άρεσε η απόχρωση του κίτρινου στις ζάντες ...
Λαχανί.... Ή κίτρινο μελανζέ... δεν ξέρω...
The dark side of Japan? :roflmao::roflmao::roflmao:
Ναι ρε.
Οι χορχοδειλοι στους υπονόμους ζούν.
:p
Έντονα χρώματα, επειδή το μηχανάκι απευθύνεται σε νεαρούς. Δεν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία από το 1970, χαλαρώστε. :p
Εννοείται αυστηρά μαύρες ζάντες, σε οποιοδήποτε μηχανάκι.
[QUOTE=BLiTzER;2920716]Έντονα χρώματα, επειδή το μηχανάκι απευθύνεται σε νεαρούς. .... /QUOTE]
ή/και σε γύφτους.
Νο οφφένς φίλοι ρωμά.
caesarsk
15/02/2018, 11:44
Έντονα χρώματα, επειδή το μηχανάκι απευθύνεται σε νεαρούς. Δεν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία από το 1970, χαλαρώστε. :p
Εννοείται αυστηρά μαύρες ζάντες, σε οποιοδήποτε μηχανάκι.
Πες τα ρε dude με τους σκατιγερους που εχουμε μπλεξει
DNR POS
Akalestos
15/02/2018, 11:58
Το μοτο στα 6.590 € προσφερει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ οδηγικη απολαυση σε σχεση με τα λεφτα του και μιλαμε για ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ φιλοι μου..
Μιληστε με επιχειρηματα και οχι απλα : ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!
Επιχειρηματα :
1ον) Ειναι Γιαμαχα made in JAPAN
2ον) Φιλοσοφια cross plane (απο τα παλια χρονια των 70s 80s στους 2χρονους ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΟΥΣ κινητηρες)
3ον) Ελαχιστη καταναλωση!!!!!!!!!!
4ον) Αραια διαστηματα σερβις (οχι απαιτητικο στη συντηρηση)
5ον) Πολυ ελαφρυ
6ον) Ευελικτο
7ον) Δικυλινδρο (οχι ζεστη μοτερ)
8ον) Πολλη ροπη απο χαμηλα για 700cc
9ον) Απο τα λιγα μετα τα σουπερ μοτο που ειναι ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ μοτο
10ον) Απιστευτος ηχος 270° firing order του CP2
11ον) Παει βολτα,μπαινει πιστα,σε παρι στη δουλεια,ταξιδευει..με λιγη προσπαθεια φτιαχνει και καφε!!!
Αυτα φιλοι μου...ελπιζω εσεις που δε το συμπαθειτε να το αντικρουσετε ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ!!!
ΞΑΝΑΛΕΩ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ κι οχι του τυπου "ειναι ασχημο,ειναι φλωρικο,ειναι και γω δε ξερει τι...
Υ.γ 1 αν σκεφτω λιγο ακομα θα βρω κι αλλα + οπως π.χ ευκολη μεταπωληση με πολλη λιγη χασουρα!!
Υ.γ 2 Κοιταει καταματα μεγαλυτερες μοτο εντος κι εκτος πιστας και δε εχει να φοβηθει τιποτα κυριως στα κλειστα κομματια
Τα σεβη μου.
Μη δίνεις σημασία. Δεν τους αρέσει επειδή δε δείχνει εντυπωσιακό έξω από τις καφετέριες που συχνάζουν.
Έντονα χρώματα, επειδή το μηχανάκι απευθύνεται σε νεαρούς. Δεν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία από το 1970, χαλαρώστε. :p
Εννοείται αυστηρά μαύρες ζάντες, σε οποιοδήποτε μηχανάκι.
Καταρχήν για το χρώμα που έγραψα στο Ντα βίντσι απευθυνόμουνα ρε
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=154387&p=2920712&viewfull=1#post2920712
Απ' ότι βλέπω όμως και συ δεν πας πίσω,της καλών τεχνών είσαι ρε ?
Το μαύρο που είναι safe χρώμα για τις ζάντες είναι σα να το ψελλίζεις κρύβοντάς το στο σπόιλερ ,το χρυσό πάει σε πολλά όμορφα μηχανάκια (on & off) φίλε.
Κάνω κέφι πάντως με κάτι μεσόκοπους που το παίζουν τζόβενα χαχαχαχα
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=154387&p=2920719&viewfull=1#post2920719
Το μοτο στα 6.590 € προσφερει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ οδηγικη απολαυση σε σχεση με τα λεφτα του και μιλαμε για ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ φιλοι μου..
Μιληστε με επιχειρηματα και οχι απλα : ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!
Επιχειρηματα :
1ον) Ειναι Γιαμαχα made in JAPAN
OK, θετικό.
2ον) Φιλοσοφια cross plane (απο τα παλια χρονια των 70s 80s στους 2χρονους ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΟΥΣ κινητηρες)
ΔΞ/ΔΑ
3ον) Ελαχιστη καταναλωση!!!!!!!!!!
Αυτό παίζεται.
4ον) Αραια διαστηματα σερβις (οχι απαιτητικο στη συντηρηση)
Μέχρι αποδειξεως του αντιθέτου.
5ον) Πολυ ελαφρυ
Και πρέπει με τα άλογα οπυ βγάζει, αλλιώς θα ήταν τάφος.
6ον) Ευελικτο
Ε και; Κι ένα παπί είναι.
7ον) Δικυλινδρο (οχι ζεστη μοτερ)
Η ζέστη μας μάρανε...
8ον) Πολλη ροπη απο χαμηλα για 700cc
Έχουμε κάτι αντίστοιχο για σύγκριση;
9ον) Απο τα λιγα μετα τα σουπερ μοτο που ειναι ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ μοτο
θα το πούμε στους κατόχους Ducati ή ΚΤΜ, αλλά αν γελάσουν μην παρεξηγηθείς.
10ον) Απιστευτος ηχος 270° firing order του CP2
Mε την μαμά εξάτμιση; lol
11ον) Παει βολτα,μπαινει πιστα,σε παρι στη δουλεια,ταξιδευει..με λιγη προσπαθεια φτιαχνει και καφε!!!
Όπως σχεδόν όλα τα μηχανάκια, πλην παπιών και σκούτερ.
Αυτα φιλοι μου...ελπιζω εσεις που δε το συμπαθειτε να το αντικρουσετε ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ!!!
ΞΑΝΑΛΕΩ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ κι οχι του τυπου "ειναι ασχημο,ειναι φλωρικο,ειναι και γω δε ξερει τι...
Υ.γ 1 αν σκεφτω λιγο ακομα θα βρω κι αλλα + οπως π.χ ευκολη μεταπωληση με πολλη λιγη χασουρα!!
Υ.γ 2 Κοιταει καταματα μεγαλυτερες μοτο εντος κι εκτος πιστας και δε εχει να φοβηθει τιποτα κυριως στα κλειστα κομματια
Τα σεβη μου.
Ναι οκ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.
Akalestos
15/02/2018, 12:33
OK, θετικό.
ΔΞ/ΔΑ
Αυτό παίζεται.
Μέχρι αποδειξεως του αντιθέτου.
Και πρέπει με τα άλογα οπυ βγάζει, αλλιώς θα ήταν τάφος.
Ε και; Κι ένα παπί είναι.
Η ζέστη μας μάρανε...
Έχουμε κάτι αντίστοιχο για σύγκριση;
θα το πούμε στους κατόχους Ducati ή ΚΤΜ, αλλά αν γελάσουν μην παρεξηγηθείς.
Mε την μαμά εξάτμιση; lol
Όπως σχεδόν όλα τα μηχανάκια, πλην παπιών και σκούτερ.
Ναι οκ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.
Sniper δε μου απαντησες με επιχειρηματα.Απλα μου ειπες με ειλικρινεια οτι δε σου αρεσει.
Οσο για τις μαρκες που ειπες KTM DUCATI τωρα ειλικρινα θες να σχολιασω? Μιλας για 12.000€ κι εγω για ολα αυτα που σου ανεφερα μιλαω για 6.590€.
Sniper δε μου απαντησες με επιχειρηματα.Απλα μου ειπες με ειλικρινεια οτι δε σου αρεσει.
Κοίτα να δεις... πες ότι είναι ένα φτηνό μηχανάκι, value for money, όπως θες πες το.
Επειδή εμείς δεν έχουμε λεφτά, μην το κάνεις θεό. Καλά SM (αν είναι SM το μτ07 τεσπά) είναι άλλα. Γαμάτα μηχανάκια είναι άλλα, το καθένα στην κατηγορία του.
Είναι φτηνό και άσχημο. Δεν αλλάζει αυτό (αλλάζει το φτηνό αν δεν έχεις μία, αυτομάτως γίνεται ακριβό).
Πάμε παρακάτω.
rainmike
15/02/2018, 12:39
πολύ όμορφο μηχανάκι πάντως.θα θελα να το κάνω μια βολτίτσα :D
Akalestos
15/02/2018, 12:44
Κοίτα να δεις... πες ότι είναι ένα φτηνό μηχανάκι, value for money, όπως θες πες το.
Επειδή εμείς δεν έχουμε λεφτά, μην το κάνεις θεό. Καλά SM (αν είναι SM το μτ07 τεσπά) είναι άλλα. Γαμάτα μηχανάκια είναι άλλα, το καθένα στην κατηγορία του.
Είναι φτηνό και άσχημο. Δεν αλλάζει αυτό (αλλάζει το φτηνό αν δεν έχεις μία, αυτομάτως γίνεται ακριβό).
Πάμε παρακάτω.
Κραταω το οτι δε σου αρεσει.
Κραταω το οτι δε σου αρεσει.
Κράτα ό,τι θες.
Το ίδιο κάνει και ο ΠιλίτΣεR.
Το μαύρο που είναι safe χρώμα για τις ζάντες είναι σα να το ψελλίζεις κρύβοντάς το στο σπόιλερ ,το χρυσό πάει σε πολλά όμορφα μηχανάκια (on & off) φίλε.
Οι ζάντες λερώνονται με το τίποτα. Οπότε, εκτός αν κάθεσαι να τις πλένεις/γυαλίζεις καθημερινά, είναι πολύ καλύτερο (και ομορφότερο) να έχεις μαύρες ζάντες, παρά σκατουλί ή χρυσές με μαύρες κηλίδες.
Για όλα τα υπόλοιπα, το ΜΤ μιλάει στον δρόμο. :smokin:
Cpt. Haddock
15/02/2018, 12:52
Για όλα τα υπόλοιπα, το ΜΤ μιλάει στον δρόμο. :smokin:
Με νοηματικη :p
Με νοηματικη :p
:roflmao::roflmao:
Το mt απο την πρωτη μερα που θα το παρεις θελει ολα αυτα που εβαλε ο πλιτσερ, αλλιως ειναι πραγματικα ενα απλα τα κανω ολα και εχω και λιγο πλακα..αν καποιος θελει να το παει καλα και να κανει γουστα θελει αλλα 2000χιλιαρικα σε εξτρα χαλαρα..:wave2:
:roflmao::roflmao:
Το mt απο την πρωτη μερα που θα το παρεις θελει ολα αυτα που εβαλε ο πλιτσερ, αλλιως ειναι πραγματικα ενα απλα τα κανω ολα και εχω και λιγο πλακα..αν καποιος θελει να το παει καλα και να κανει γουστα θελει αλλα 2000χιλιαρικα σε εξτρα χαλαρα..:wave2:
Οπότε πάμε στα 9.000+ για ένα ασχημο μοτοσακό που πάει συμπαθητικά. Γιατί να μην πάρω ένα μτχ Tuono;
:roflmao::roflmao:
Το mt απο την πρωτη μερα που θα το παρεις θελει ολα αυτα που εβαλε ο πλιτσερ, αλλιως ειναι πραγματικα ενα απλα τα κανω ολα και εχω και λιγο πλακα..αν καποιος θελει να το παει καλα και να κανει γουστα θελει αλλα 2000χιλιαρικα σε εξτρα χαλαρα..:wave2:
Η πιο σωστη κουβεντα που διαβασα. Εχει αρκετη ως πολυ πλακα βεβαια και μαμα (λογω μικρου βαρους και μπολικης ροπης), αλλα ως εκει. Και τα 2000 ειναι οντως "απαραιτητα": εξατμιση & εγκεφαλος γιατι με τη μαμα ειναι σαν να καβαλας ραπτομηχανη (ενω οντως το μοτερ μπορει να βγαλει πολυ ωραιο ηχο) και αναρτησεις.
Η πιο σωστη κουβεντα που διαβασα. Εχει αρκετη ως πολυ πλακα βεβαια και μαμα (λογω μικρου βαρους και μπολικης ροπης), αλλα ως εκει. Και τα 2000 ειναι οντως "απαραιτητα": εξατμιση & εγκεφαλος γιατι με τη μαμα ειναι σαν να καβαλας ραπτομηχανη (ενω οντως το μοτερ μπορει να βγαλει πολυ ωραιο ηχο) και αναρτησεις.
Κι είναι και άσχημο :tooth:
Τίποτα δε "χρειάζεται" το ΜΤ, για τη χρήση που προορίζεται. Προφανώς, αν θες να το βάλεις πίστα, οι εργοστασιακές αναρτήσεις του δε φτάνουν. Αλλά δεν κατασκευάστηκε γι'αυτό, οπότε αν το αγόρασες γι'αυτό, είσαι χαζός, δε φταίει το μηχανάκι. :p
Οι μόντες που έκανα εγώ, ήταν απλά επειδή μου αρέσει να ασχολούμαι με τα μηχανάκια μου και να τα αναβαθμίζω. Και το 09 να έπαιρνα, πάλι τις ίδιες ακριβώς μόντες θα έκανα. Και για το Tuono ισχύει το ίδιο πάνω κάτω, απλά μάλλον θα κρατούσα τις αναρτήσεις. Αλλά κοστίζει τα υπερδιπλάσια χρήματα. Μη συγκρίνουμε τις βούρτσες ε.
Κατά τ'άλλα, αν είχα 30 χιλιάρικα για πέταμα και κλειστό γκαράζ με χώρο για 5-6 μηχανάκια, σίγουρα δε θα αγόραζα το ΜΤ. Δεν είναι το τι μας αρέσει το μοναδικό κριτήριο αγοράς.
Οπότε πάμε στα 9.000+ για ένα ασχημο μοτοσακό που πάει συμπαθητικά. Γιατί να μην πάρω ένα μτχ Tuono;
Γούστα αποκλειστικά και μονο..πολλοί άπλα δε θέλουν 1000cc..:rolleyes:
Mμαζοχισμος - τους αρεσει τρελα το MT :D
Γιατι αλλο το καινουριο μηχανακι και αλλο το μεταχειρο :whistle:
Γιατι απλα ετσι...:lol:
... Δεν είναι το τι μας αρέσει το μοναδικό κριτήριο αγοράς.
Mην τα λες σε μας. Στον Akalestos πες τα που έχει περί πολλού την πομόνα.
Τίποτα δε "χρειάζεται" το ΜΤ, για τη χρήση που προορίζεται. Προφανώς, αν θες να το βάλεις πίστα, οι εργοστασιακές αναρτήσεις του δε φτάνουν. Αλλά δεν κατασκευάστηκε γι'αυτό, οπότε αν το αγόρασες γι'αυτό, είσαι χαζός, δε φταίει το μηχανάκι. :p
Σου διεφυγε μαλλον το παρακατω κομματι απο το σχολιο του teos.
...αν καποιος θελει να το παει καλα και να κανει γουστα...
Αν καποιος θελει να το παει καλα χρειαζεται αναρτησεις (οι μαμα ειναι λιγες ακομα και για το δρομο αν πας σε γρηγορο ρυθμο). Αν θελει γουστα χρειαζεται εξατμιση (οταν εβγαλα την aftermarket για να την πουλησω πριν το δωσω ντρεπομουν που το καβαλουσα με το θορυβο που κανει η μαμα). Μαλλον εχει καιρο που το εχεις με μετατροπες το μηχανακι και ξεχασες τα χαλια του σε αυτα τα δυο κομματια... :lol:
Ολα αυτα ειναι υποκειμενικες γνωμες βεβαια.
ΥΓ: Ειναι λιγο ανουσια η συζητηση βεβαια, λες και θα παραδεχτεις κανεις πως εχει αδικο. :p
.....
ΥΓ: Ειναι λιγο ανουσια η συζητηση βεβαια, λες και θα παραδεχτεις κανεις πως εχει αδικο. :p
Σίγουρα αλλά τον κάνατε κομμάτια τον άνθρωπο... :tooth:
Σου διεφυγε μαλλον το παρακατω κομματι απο το σχολιο του teos.
Αν καποιος θελει να το παει καλα χρειαζεται αναρτησεις (οι μαμα ειναι λιγες ακομα και για το δρομο αν πας σε γρηγορο ρυθμο). Αν θελει γουστα χρειαζεται εξατμιση (οταν εβγαλα την aftermarket για να την πουλησω πριν το δωσω ντρεπομουν που το καβαλουσα με το θορυβο που κανει η μαμα). Μαλλον εχει καιρο που το εχεις με μετατροπες το μηχανακι και ξεχασες τα χαλια του σε αυτα τα δυο κομματια... :lol:
Ολα αυτα ειναι υποκειμενικες γνωμες βεβαια.
ΥΓ: Ειναι λιγο ανουσια η συζητηση βεβαια, λες και θα παραδεχτεις κανεις πως εχει αδικο. :p
Δε νομίζω ότι κάποιος έχει δίκιο ή άδικο. Το ίδιο λέμε, από διαφορετική πλευρά. Εσύ λες ότι χρειάζεται κάποιες αναβαθμίσεις για να οδηγηθεί γρήγορα κι εγώ λέω ότι αν θες να οδηγηθεί τόσο γρήγορα, έχεις πάρει λάθος μηχανάκι. Δε διαφωνούμε στην ουσία.
Οι αναρτήσεις του είναι το μόνο σημείο στο οποίο πραγματικά πάσχει και είναι αναμενόμενο, για την τιμή του. Αλλά και πάλι, για κάποιον που το θέλει για καθημερινό μηχανάκι, είναι οκ. Η εξάτμιση είναι κάτι τελείως προσωπικό. Στο αισθητικό κομμάτι, εγώ τη βρίσκω εξαιρετικά όμορφη και μαζεμένη για μαμά. Δες με τι εξατμίσεις βγαίνουν τα άλλα μηχανάκια της αγοράς και σύγκρινε. Δες το νέο τζίξερ. :lol: Περί ήχου, άλλος θέλει θόρυβο, άλλος όχι. Εγώ θέλω θόρυβο. Κάποιος άλλος ικανοποιείται με κάτι διακριτικό. Δε στέκει σαν επιχείρημα κατά του.
Με λίγα λόγια, το ΜΤ δεν είναι κάτι σουπερουάου και απορώ που αποτελεί το αγαπημένο μηχανάκι κάποιου. Αλλά για την τιμή του, παίρνεις ένα εξαιρετικό μοτέρ και δούλεμα, με τις ανάλογες υποχωρήσεις σε άλλους τομείς, λόγω χαμηλής τιμής. Όπως κάθε μηχανάκι, πρέπει να ξέρεις ΓΙΑΤΙ το αγοράζεις, αλλιώς έχασες.
Akalestos
15/02/2018, 13:59
Δε νομίζω ότι κάποιος έχει δίκιο ή άδικο. Το ίδιο λέμε, από διαφορετική πλευρά. Εσύ λες ότι χρειάζεται κάποιες αναβαθμίσεις για να οδηγηθεί γρήγορα κι εγώ λέω ότι αν θες να οδηγηθεί τόσο γρήγορα, έχεις πάρει λάθος μηχανάκι. Δε διαφωνούμε στην ουσία.
Οι αναρτήσεις του είναι το μόνο σημείο στο οποίο πραγματικά πάσχει και είναι αναμενόμενο, για την τιμή του. Αλλά και πάλι, για κάποιον που το θέλει για καθημερινό μηχανάκι, είναι οκ. Η εξάτμιση είναι κάτι τελείως προσωπικό. Στο αισθητικό κομμάτι, εγώ τη βρίσκω εξαιρετικά όμορφη και μαζεμένη για μαμά. Δες με τι εξατμίσεις βγαίνουν τα άλλα μηχανάκια της αγοράς και σύγκρινε. Δες το νέο τζίξερ. :lol: Περί ήχου, άλλος θέλει θόρυβο, άλλος όχι. Εγώ θέλω θόρυβο. Κάποιος άλλος ικανοποιείται με κάτι διακριτικό. Δε στέκει σαν επιχείρημα κατά του.
Με λίγα λόγια, το ΜΤ δεν είναι κάτι σουπερουάου και απορώ που αποτελεί το αγαπημένο μηχανάκι κάποιου. Αλλά για την τιμή του, παίρνεις ένα εξαιρετικό μοτέρ και δούλεμα, με τις ανάλογες υποχωρήσεις σε άλλους τομείς, λόγω χαμηλής τιμής. Όπως κάθε μηχανάκι, πρέπει να ξέρεις ΓΙΑΤΙ το αγοράζεις.
Συμφωνω με τον Blitzer το mt 07 δε προοριζεται για πιστα η για πολυ γρηγορη οδηγηση (εξου και οι απλες αναρτησεις απι μαμα που ριχνουν και το κοστος κτησης)
Απο κει και περα το αγοραζει καποιος γνωριζοντας τι παιρνει και τι ζηταει..
Και τελος αν θες να μπεις πιστα οπως ειπε και ο Blitzer τοτε κανεις τις απαραιτητες αναβαθμισεις και ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ! οι οποιες και παλι δε στοιχιζουν 2.000€ αλλα και τοσο να στοιχιζουν παλι κερδισμενος εισαι!
Απο "μαμα" μια χαρα ειναι!
οι οποιες και παλι δε στοιχιζουν 2.000€ αλλα και τοσο να στοιχιζουν παλι κερδισμενος εισαι!
Απο "μαμα" μια χαρα ειναι!
Στοιχιζουν και παρα στοιχιζουν και οχι μονο για πιστα..παρτο μαμα και αντε να πας γρηγορα σε επαρχιακο με τις αναρτησεις σουμιεδες που εχει και τα λεμε..:p
Οχι δεν ειναι εκτος αν θες κατι να πηγαίνεις για καφε,δουλεια και για μπανιο τα σκ(που ακομα και εκει ο συνοδηγός θα κλαιει με το σελακι απο r6):smokin:
Οπως λεει και ο πλιτς ειναι τι θες να το κανεις το μοτοσακο..
Kαι μιας και λεμε για γυμνα λοιπον και μιας και το κοιταω το θεμα τελευταία χωρις να αποφασιζω:D
http://www.motomag.gr/news/dokimes-moto/triumph-street-triple-675r-2015
Αυτο ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ απο μαμα..:wave2:
Kαι μιας και λεμε για γυμνα λοιπον και μιας και το κοιταω το θεμα τελευταία χωρις να αποφασιζω:D
http://www.motomag.gr/news/dokimes-moto/triumph-street-triple-675r-2015
Αυτο ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ απο μαμα..:wave2:
To ξέρουμε, το κοιτούσε κι ο ΠιλίτΣεR αλλά δεν είναι φτηνό :tooth:
Kαι το ΜΤ07 είναι καλύτερο :tooth: & 3omg
rainmike
15/02/2018, 14:52
Kαι μιας και λεμε για γυμνα λοιπον και μιας και το κοιταω το θεμα τελευταία χωρις να αποφασιζω:D
http://www.motomag.gr/news/dokimes-moto/triumph-street-triple-675r-2015
Αυτο ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ απο μαμα..:wave2:
Αυτό και αν είναι άσχημο και αν ειναι να δώσεις τόσα λεφτα καλύτερα μονστερ 821
Akalestos
15/02/2018, 15:09
Το θεμα νομιζω πρεπει να αλλαξει τιτλο :lol:
Πολυ καλο το street triple αλλα και τα φραγκα του για καινουριο πολυ καλα ειναι!
Ειπαμε ειναι ολα θεμα του "τι ζητας"
rainmike
15/02/2018, 15:22
Καλύτερα πάντως να πάρεις ένα μηχανάκι πιο ήπιο καινούργιο παρά να πάρεις κατι τοπ σε επιδόσεις μεταχειρισμένο.(εκτός αν πάρεις το streetfighter 848 :D)Και την εγγύηση θα έχεις και θα ξέρεις τι χρήση του κάνεις.
Το μετάχειρο πάντα έχει ρίσκο και μπορεί να σου βγάζει συνεχώς προβλήματα.Και αν αποφασίσεις μετά να το δώσεις για τον οποιονδήποτε λόγο 'ενα μηχανάκι πχ σαν το mt θα
το δώσεις σχετικά εύκολα ,ενα μηχανάκι σαν το 675r άντε να το δώσεις,θα πρεπει να το σκοτώσεις που λέει ο λόγος για να φύγει γρήγορα.
Επίσης καλύτερα να πάρεις ένα μηχανάκι που μπορείς να το εκμεταλλευτείς στο έπακρο, παρά ένα που το πηγαίνεις παντού με μισό γκάζι. :p
Akalestos
15/02/2018, 15:51
Καλύτερα πάντως να πάρεις ένα μηχανάκι πιο ήπιο καινούργιο παρά να πάρεις κατι τοπ σε επιδόσεις μεταχειρισμένο.(εκτός αν πάρεις το streetfighter 848 :D)Και την εγγύηση θα έχεις και θα ξέρεις τι χρήση του κάνεις.
Το μετάχειρο πάντα έχει ρίσκο και μπορεί να σου βγάζει συνεχώς προβλήματα.Και αν αποφασίσεις μετά να το δώσεις για τον οποιονδήποτε λόγο 'ενα μηχανάκι πχ σαν το mt θα
το δώσεις σχετικά εύκολα ,ενα μηχανάκι σαν το 675r άντε να το δώσεις,θα πρεπει να το σκοτώσεις που λέει ο λόγος για να φύγει γρήγορα.
Επίσης καλύτερα να πάρεις ένα μηχανάκι που μπορείς να το εκμεταλλευτείς στο έπακρο, παρά ένα που το πηγαίνεις παντού με μισό γκάζι. :p
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζι σας! :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.