View Full Version : Πώς θα κάνω την SuperSport ταξιδιάρα;
RaGe_Raptor
30/01/2018, 09:52
@Μπλιτζ σου λέει αυτός τώρα μαθαίνει σούζα, άστο καλύτερα... :tooth:
PaNick67
30/01/2018, 10:27
Kαλοκαιρι 1995. Δυο φιλοι, ενα Yamaha FZR 1000 exup, αποσκευες για 20 μερες και ταξιδι στας Ευρωπας. Συνεπιβατης εγω με υψος 1,87.
Ομως το FZR μοιαζει με σπορ-τουρινκ σε σχεση με το R1, ειχε μια χαρα χωρο για σαμαρια 25 λιτρων εκαστο και χωρουσε ενα σακιδιο στον κοκοβιο ( και με λιγη σελα μαζι ).
Το ταξιδι βγηκε μεν μια χαρα αλλα εκει που ελεγα οταν γυρισω να παρω CBR 600F αγορασα Africa :lol:
DoctoR_k6
30/01/2018, 10:44
Είσαι αιτία διαζυγίου να το ξέρεις.
Γιαχαβούζα ουτε να μου το χαρίζουν. Καλύτερα να παω με το Ford
Δεν πας με το Ford καλυτερα γιατι σε βλεπω πολυ μπλεγμενο...
SS κ δικαβαλο ταξιδι=ταλαιπωρια η οποια λογο κα@λας ξεχνιεται...end of story.
Τωρα πατεντα στην πατεντα γινεται αλλα μετα ειναι σα να καβαλας αλλο μοτο.
Μετα απο 12χρονια με το Κ και καμια 100αρια χιλιαδες χλμ μεσα-εξω ειναι ολα ξεκαθαρα.
Προταση μου: Tankbag οσο γεματο σε παιρνει ωστε να οδηγας (σχετικα) ανετα...κ μια τσαντα η συνεπιβατης οσο αντεχει.
Kαλοκαιρι 1995. Δυο φιλοι, ενα Yamaha FZR 1000 exup, αποσκευες για 20 μερες και ταξιδι στας Ευρωπας. Συνεπιβατης εγω με υψος 1,87.
Ομως το FZR μοιαζει με σπορ-τουρινκ σε σχεση με το R1, ειχε μια χαρα χωρο για σαμαρια 25 λιτρων εκαστο και χωρουσε ενα σακιδιο στον κοκοβιο ( και με λιγη σελα μαζι ).
Το ταξιδι βγηκε μεν μια χαρα αλλα εκει που ελεγα οταν γυρισω να παρω CBR 600F αγορασα Africa :lol:
Καμία σχέση το fzr με το ρ1.
Το fzr ήταν πολυθρονατο μηχανάκι.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
30/01/2018, 12:03
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137709&page=4&p=2902872&viewfull=1#post2902872
Ευχαρηστω παλιε μοντ:tooth::beer:
basilis_k6
30/01/2018, 13:05
στην ελλάδα πας παντου. Το τανκ μπαγκ παιρνει πολύ πράμα και 2 μικρά σαμάρια σχεδόν 35 λίτρα. ουτε πλατης ουτε τπτ. Δεν νομίζω η γυναικα σου να θελει να ανέβει εκει πανω να κάνει 500χλμ σε μια μέρα και παράλληλα να θέλει να παρει 3 ζευγαρια παπούτσια. Το θέμα ειναι το εξωτερικό. Εκει ουτε μεγάλες ταχύτητες παιζουν, ουτε με 2 αλλαξιές μπορείς να πας. μαρσπιέ συνοδηγού με αποστατες υπήρχαν στο μπει σχετικά φθηνα. Φτιάχνεις και μονος σου δεν ειναι τπτ φοβερο. Μπορείς επίσης να παρεις ένα κομμάτι σαν τα grip για το ντεπόζιτο αλλα να τα βάλεις εκει που ακουμπάει τα χέρια. Βοηθάνε πολύ γιατι ειναι λάστιχο και κολλάει το χερι πανω, δεν γλυστραει δλδ. Το προβλημα εκτος απο την κουραση, για την κοπέλα παντα, ειναι η βροχη. Αν δεν εχεις χωρο δεν εχεις σωστό εξοπλισμο βροχής και η ευρωπη δεν ειναι ελλάδα που αν βρέξει μετά τον απρίλη ειναι πρωτο θέμα στις ειδήσεις.
rainmike
30/01/2018, 14:19
Εδώ είσαι το απόλυτο touring μηχανάκι και με πολυ χώρο ,τι R1 και ιστορίες :D
https://www.youtube.com/watch?v=nyZMFBJl-zo&t=438s
στην ελλάδα πας παντου. Το τανκ μπαγκ παιρνει πολύ πράμα και 2 μικρά σαμάρια σχεδόν 35 λίτρα. ουτε πλατης ουτε τπτ. Δεν νομίζω η γυναικα σου να θελει να ανέβει εκει πανω να κάνει 500χλμ σε μια μέρα και παράλληλα να θέλει να παρει 3 ζευγαρια παπούτσια. Το θέμα ειναι το εξωτερικό. Εκει ουτε μεγάλες ταχύτητες παιζουν, ουτε με 2 αλλαξιές μπορείς να πας. μαρσπιέ συνοδηγού με αποστατες υπήρχαν στο μπει σχετικά φθηνα. Φτιάχνεις και μονος σου δεν ειναι τπτ φοβερο. Μπορείς επίσης να παρεις ένα κομμάτι σαν τα grip για το ντεπόζιτο αλλα να τα βάλεις εκει που ακουμπάει τα χέρια. Βοηθάνε πολύ γιατι ειναι λάστιχο και κολλάει το χερι πανω, δεν γλυστραει δλδ. Το προβλημα εκτος απο την κουραση, για την κοπέλα παντα, ειναι η βροχη. Αν δεν εχεις χωρο δεν εχεις σωστό εξοπλισμο βροχής και η ευρωπη δεν ειναι ελλάδα που αν βρέξει μετά τον απρίλη ειναι πρωτο θέμα στις ειδήσεις.
Στο GP του μιζάνο πάμε, δεν θα πάρουμε κοστούμια και βραδυνες τουαλέτες μαζί. Εννοείται οτι θα είναι τα απολύτως απαραίτητα. Απο την άλλη όμως πηγαίνουμε για μια εβδομάδα, οπότε το να γυριζεις με ένα βρακί μια εβδομάδα "επειδή δεν χωράει το R1" δεν το βλέπω εφικτό σαν λύση. Από όλα αυτά που λέμε έχω κρατήσει σαν λύσεις τα εξής:
1) Σέλες με πιο μαλακό υλικό (οι οποίες θα χρησιμοποιούνται μόνο σε ταξίδι)
2) Tank Bag (οπότε θυσιάζεται ο λεβιές του 7tolis ώστε να χωρέσουν τα πράγματα)
3) Πρέπει να βρεθούνε βαλίτσες σε λογικό μέγεθος με βασική προυπόθεση να μην ακουμπάνε πάνω στην εξάτμιση (η οποία είναι κάτω απο την σέλα του συνοδηγού) ή να κατασκευαστεί custom βαση και να δέσει κάπου
4) Αποστάτες για μασπιέ συνοδηγού (μπορείτε να δώσετε link αγοράς γιατι δεν εχω δει ποτέ και δεν ξερω πως είναι)
5) Tank Grip? (links please)
6) Ρύθμιση Αναρτήσεων; (τι και πώς;)
7) μετατροπή Clip On
Νομίζω το Νο3 είναι το πιο σημαντικό.
Αυτός δηλαδη τι βάσεις βρήκε και έβαλε;
392614
basilis_k6
30/01/2018, 14:46
1) Σέλες με πιο μαλακό υλικό (οι οποίες θα χρησιμοποιούνται μόνο σε ταξίδι)
2) Tank Bag (οπότε θυσιάζεται ο λεβιές του 7tolis ώστε να χωρέσουν τα πράγματα)
3) Πρέπει να βρεθούνε βαλίτσες σε λογικό μέγεθος με βασική προυπόθεση να μην ακουμπάνε πάνω στην εξάτμιση (η οποία είναι κάτω απο την σέλα του συνοδηγού) ή να κατασκευαστεί custom βαση και να δέσει κάπου
4) Αποστάτες για μασπιέ συνοδηγού (μπορείτε να δώσετε link αγοράς γιατι δεν εχω δει ποτέ και δεν ξερω πως είναι)
5) Tank Grip? (links please)
6) Ρύθμιση Αναρτήσεων; (τι και πώς;)
7) μετατροπή Clip On
]
1)Είναι πανάκριβες. φτιάξε μονο για τον πίσω η δική σου άλλωστε ειναι μια χαρα αποτι θυμαμαι.
2)το τανκ μπαγκ χωράει πολύ πράμα και κυρίως βάρος. πολύ βάρος
3)η εξάτμιση σου δεν ειναι καρμπον? εχω λύση χωρίς πολλά πολλά αν ειναι καρμπον
4) θα σου βρω σε λίγο edit http://www.twistedthrottle.com/mfw-vario-footpeg-mount-passenger-yamaha-r6-03-r1-00-06 (ακριβά, φιαξτα μονος σου η ψαξε, υπαρχουν κινέζικα με 20 ευρω αλλα δεν εχω χρονο να στα βρω, ειχα βρει για το gsxr)
5)πάρε ένα φθηνο μεγάλο tank pad και κοψτο στη μέση για να φτάξεις 2 κομμάτια. εγω είχα παρει ενα 5-6 ευρώ πιο πολύ για να μην χαλάσει το ντεποζιτο απο δαχτυλιδια, νυχια κτλ αλλα τελικά βοήθησε και στο πιάσιμο. (ένα τέτοιο θες, εχουν και ελλάδα αλλα δεν ξέρω που. https://www.ebay.com/itm/CCNS-Rubber-Neoprene-sponge-pad-mat-sheet-strip-3-4-X-10-X-1-8-self-adhesive/291885305714?hash=item43f5b84f72:g:WpcAAOSwe-FU4q7o Το τανκ μπαγκ θα καλυψει ομως την επιφάνεια αν ειναι μεγάλο και θα ακουμπάει εκει οπότε νο προμπλεμ.
6)Πρώτα θα φορτώσεις και θα κάνεις μια βολτα, στο κουτουρου δεν γινετε. Προφόρτιση κυρίως θα δώσεις και αν εχεις σκληρες αποσβέσεις απο πιστα θα τις χαλαρώσεις.
7)δεν το θεωρω απαραιτητο αλλα εσυ ξέρεις.
Οι εξατμίσεις κάρμπον είναι. Οι αποστάτες ΠΑΝάκριβοι. Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι, αρκετά πιο σφιχτή προφόρτιση και default αποσβεση-συμπίεση
basilis_k6
30/01/2018, 15:09
Οι εξατμίσεις κάρμπον είναι. Οι αποστάτες ΠΑΝάκριβοι. Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι, αρκετά πιο σφιχτή προφόρτιση και default αποσβεση-συμπίεση
δεν θές βάσεις τοτε. βαλε ενα τετοιο https://www.ebay.com/itm/Professional-Motorcycle-Grade-pre-Heat-Shield-ABS-Fairing-heatshield-Heating-New/192307586485?epid=857514411&hash=item2cc66ce5b5:g:j5MAAOSwb9dZvBr-&vxp=mtr που βρίσκεις και ελλάδα με κάνα 15ευρω πανω στα σαμάρια και εισαι πένα.
η δευτερη φωτο που έβαλες ειναι της sw motech 300 ευρω συνολάκι μαζι με τις βασεις πατεντα δικη τους. πολύ ωραια αλλα πολλά λεφτα
https://www.yamaha-motor.eu/uk/accessories/genuine-options/luggage/soft-side-bags-stays-yzf-r1/14B-FSSBS-00-00/details.acc
https://www.yamaha-motor.eu/uk/accessories/genuine-options/luggage/soft-side-bags-stays-yzf-r1/14B-FSSBS-00-00/details.acc
2009+ λεει. Η τιμή ειναι πολυ εντάξει αν ειναι "μονο" τοσο.
basilis_k6
30/01/2018, 16:02
2009+ λεει. Η τιμή ειναι πολυ εντάξει αν ειναι "μονο" τοσο.
αυτα ειναι της motech απλα λενε yamaha. ιδια τιμή εχουν. 83 ειναι οι βάσεις...
δεν θές βάσεις τοτε. βαλε ενα τετοιο https://www.ebay.com/itm/Professional-Motorcycle-Grade-pre-Heat-Shield-ABS-Fairing-heatshield-Heating-New/192307586485?epid=857514411&hash=item2cc66ce5b5:g:j5MAAOSwb9dZvBr-&vxp=mtr που βρίσκεις και ελλάδα με κάνα 15ευρω πανω στα σαμάρια και εισαι πένα.
Αυτό είναι μόνο το ένα μέρος του προβληματος. Το άλλο είναι οτι άν δεν υπάρχουν βάσεις, οι βαλίτσες θα καθονται πάνω στο πλαστικό και δεν το βλέπω να αντέχει
αυτα ειναι της motech απλα λενε yamaha. ιδια τιμή εχουν. 83 ειναι οι βάσεις...
ενα 300άρι έχουν κομπλέ. τσιμπάνε λίγο
clip on μπορεις να βαλεις αφτερ πιο μακρυα και πιο ανοιχτα αλλα μιλαμε για 170+ευρω.
πριν παρεις καινουρια, δοκιμασε να φερεις πιο εξω τα εργοστασιακα. θα σου δωσουν καλυτερο μοχλο και ανεση μεσα στην πολη, σε πορεια κτλ.
εισαι ψηλος απο οτι γραφεις αρα θα σου κατσει τελεια. αργοτερα βλεπεις για κατι αφτερ το οποιο θα τεριαζει ακριβως στα μετρα σου.
Στα gsxr παίζει η αντιστροφή των κλιπον (το δεξί στα αριστερά κτλ), ώστε να αλλάξουν οι γωνίες και άρα να έρθουν πιο πάνω. Δόκιμασε αν μπορεί να γίνει στο R1.
Για ρυθμιζόμενα πατάκια, σου έχω βάλει λινκ, είναι πιο φθηνά από να φτάξεις αποστάτες αλλά πας μέχρι 25mm χαμηλότερα. Αν είσαι Αθήνα, στείλε ΠΜ να σου πω που πήγε φίλος με Tuono V4 και έφτιαξε αποστάτες για τα μαρσπιέ συνεπιβάτη και πόσο πλήρωσε. Και φωτό.
Kawalover
31/01/2018, 10:11
Σαν το SS να κλειδώσεις πάνω, να γίνεις ένα, και να ξεπετάξεις αποστάσεις ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
+600
Δικάβαλος 11.500 Km Νορβηγία σε 21 μέρες με ZX6R. Η θέλετε και το κάνετε ή πάτε με γκρουπ.
Για το Θεό, μην καταστρέψεις το R1 προσπαθώντας να το κάνεις τουριστικό...
Ρε μάγκες, σας ευχαριστώ που συμμετέχετε και προσπαθείτε να δώσετε τα φώτα σας στο θέμα μου αλλά σας παρακαλώ διαβάστε καλά πρώτα τι γράφω και μετα απαντήστε.
Δεν θέλω να κανω το R1 touring μόνιμα. Θέλω να κάνω κάποιες αναστρέψιμες παρεμβάσεις ώστε να κάνω το ταξίδι με όσο περισσότερη άνεση γίνεται. Οι αρετές του R1 δεν χρησιμεύουν σχεδόν πουθενά σε ένα ταξίδι αλλά αυτό έχω και με αυτό θέλω να το κάνω. Δεν είμαι τρελός ουτε εκτός τόπου και χρόνου. Ξέρω τι έχω στα χέρια μου και δεν απαιτώ με αυτήν την κουβέντα μας να πιάσω επίπεδα ανεσης Goldwing, και καταναλώσεις FJR.Αν με άριστα το "10" στην άνεση ταξιδιου η R1 είναι "1" θέλω να δουμε πώς μπορουμε να την πάμε έστω και 2 ξοδεύοντας ένα λογικό ποσό χρημάτων. Απλό.
Αν δεν υπάρχει κάποια άλλη τοποθέτηση πέρα αυτών που ήδη ειπώθηκαν μην σπαμάρετε τζάμπα.
με όλο το σεβασμό σε όλους.
RaGe_Raptor
31/01/2018, 10:51
Επίτρεψέ μου ένα τελευταίο σπαμο-ποστ (αν και θα ήταν ότι λογικότερο αν δεν λάβουμε υπόψιν το οικονομικό)
392682
Cpt. Haddock
31/01/2018, 11:10
Ρε μάγκες, σας ευχαριστώ που συμμετέχετε και προσπαθείτε να δώσετε τα φώτα σας στο θέμα μου αλλά σας παρακαλώ διαβάστε καλά πρώτα τι γράφω και μετα απαντήστε.
Δεν θέλω να κανω το R1 touring μόνιμα. Θέλω να κάνω κάποιες αναστρέψιμες παρεμβάσεις ώστε να κάνω το ταξίδι με όσο περισσότερη άνεση γίνεται. Οι αρετές του R1 δεν χρησιμεύουν σχεδόν πουθενά σε ένα ταξίδι αλλά αυτό έχω και με αυτό θέλω να το κάνω. Δεν είμαι τρελός ουτε εκτός τόπου και χρόνου. Ξέρω τι έχω στα χέρια μου και δεν απαιτώ με αυτήν την κουβέντα μας να πιάσω επίπεδα ανεσης Goldwing, και καταναλώσεις FJR.Αν με άριστα το "10" στην άνεση ταξιδιου η R1 είναι "1" θέλω να δουμε πώς μπορουμε να την πάμε έστω και 2 ξοδεύοντας ένα λογικό ποσό χρημάτων. Απλό.
Αν δεν υπάρχει κάποια άλλη τοποθέτηση πέρα αυτών που ήδη ειπώθηκαν μην σπαμάρετε τζάμπα.
με όλο το σεβασμό σε όλους.
Δεκτό, γι'αυτο και θα συμβιβαστεις. Μοιραία θα εχεις λιγα πραγματα μαζι, τα σαμαρια ειναι καλη λυση και ενα μικρο τανκμπαγκ. Μια μικρη τσαντα πλατης για να μην κουραζει και τελος. Ταξιδι θα πας, αλλα ταξιδιαρα δεν ειναι, οποτε κανε το καλυτερο δυνατο. Μην το παραφορτωσεις και μη θεωρεις οτι θα ειναι ρεαλισιτικα τα νουμερα που διαβαζω "160-170 μεση ωριαια, ειδικα εκτος Ελλαδας.
Καλο δρόμο :beer:
Δεκτό, γι'αυτο και θα συμβιβαστεις. Μοιραία θα εχεις λιγα πραγματα μαζι, τα σαμαρια ειναι καλη λυση και ενα μικρο τανκμπαγκ. Μια μικρη τσαντα πλατης για να μην κουραζει και τελος. Ταξιδι θα πας, αλλα ταξιδιαρα δεν ειναι, οποτε κανε το καλυτερο δυνατο. Μην το παραφορτωσεις και μη θεωρεις οτι θα ειναι ρεαλισιτικα τα νουμερα που διαβαζω "160-170 μεση ωριαια, ειδικα εκτος Ελλαδας.
Καλο δρόμο :beer:
160 μέση ωριαία δεν είναι εφικτή ούτε εντός Ελλάδος
Εκτός Νο1 αν μιλάμε για πολεμικη βόλτα
Εκτός Νο2 αν εννουν μέση ταχύτητα κίνησης κι όχι μέση ωριαία
devil's animal
31/01/2018, 12:42
Ρε μάγκες, σας ευχαριστώ που συμμετέχετε και προσπαθείτε να δώσετε τα φώτα σας στο θέμα μου αλλά σας παρακαλώ διαβάστε καλά πρώτα τι γράφω και μετα απαντήστε.
Δεν θέλω να κανω το R1 touring μόνιμα. Θέλω να κάνω κάποιες αναστρέψιμες παρεμβάσεις ώστε να κάνω το ταξίδι με όσο περισσότερη άνεση γίνεται. Οι αρετές του R1 δεν χρησιμεύουν σχεδόν πουθενά σε ένα ταξίδι αλλά αυτό έχω και με αυτό θέλω να το κάνω. Δεν είμαι τρελός ουτε εκτός τόπου και χρόνου. Ξέρω τι έχω στα χέρια μου και δεν απαιτώ με αυτήν την κουβέντα μας να πιάσω επίπεδα ανεσης Goldwing, και καταναλώσεις FJR.Αν με άριστα το "10" στην άνεση ταξιδιου η R1 είναι "1" θέλω να δουμε πώς μπορουμε να την πάμε έστω και 2 ξοδεύοντας ένα λογικό ποσό χρημάτων. Απλό.
Αν δεν υπάρχει κάποια άλλη τοποθέτηση πέρα αυτών που ήδη ειπώθηκαν μην σπαμάρετε τζάμπα.
με όλο το σεβασμό σε όλους.
εγω στεκομαι στο "λογικο ποσο χρηματων"...
διοτι αλλο το λογικο για τον Α, αλλο για τον Β και αλλο για τον Γ...
επισης ξερεις εκ των προτερων οτι αυτα τα μηχανακια καθ'οτι ειδικων συνθηκων και καταστασεων κοστιζουν σε συντηρηση, ανταλλακτικα, μετατροπη κλπ...
οποτε οταν λες θελω και θελω και θελω...καλο ειναι να εχεις και ενα συνολικο ποσο στο μυαλο σου που θα καλυπτει ολα αυτα τα "θελω" σου...
παπαδες μπορεις να κανεις αν εχεις χρημα...και να κανεις την r1 να παιρνει και την γυναικα και την πεθερα και ολα τα συμπραγκαλα για διακοπες ενος μηνα...εισαι διατεθειμενος να το κανεις? και αν ναι, θα κανεις αποσβεση των χρηματων σε λογικο χρονικο διαστημα βαση των ταξιδιων που θα πραγματοποιηθουν?
απαντησε τα αυτα και εδω ειμαστε γιατι σε βλεπω λιγο απροθυμο στην κατηγορια "ριχνω χρημα"...
γιατι χωρις να σπασεις αυγα, ομελετα δεν γινεται...
:wave2:
Λογικό ποσό αναλόγως το κέρδος τις εκάστοτε "μόντας".
300 ευρώ για panniers και βάσεις τα δίνω γιατί δεν έχω άλλη επιλογή οσον αφορά που να φορτώσω πράγματα. Είναι must. 100 ευρώ για μικρή επέκταση των foot pegs δεν τα δίνω γιατι δεν θεωρώ οτι πιάνουν τόπο. Για την μοντα των handlebars στο ντεπόζιτο, 30 ευρώ είναι σουπερ τιμή. Και τριπλάσια να ζητουσαν θα τα έδινα.
Για την συντήρηση της μηχανής φροντίζω να έχω λεφτά και την έχω στο 100% της δυναμικής της. Αυτό δεν σημαίνει οτι τα βρίσκω και στον δρόμο. Μια προσεκτική διαλογή θα μου επιτρέψει να πληρώσω αυτό που αξίζει και αυτό που χρειάζομαι αποφευγοντας τα περιττά και τις αμφιβόλου χρησιμοτητας αγορές.
Kawalover
31/01/2018, 14:35
Ρε μάγκες, σας ευχαριστώ που συμμετέχετε και προσπαθείτε να δώσετε τα φώτα σας στο θέμα μου αλλά σας παρακαλώ διαβάστε καλά πρώτα τι γράφω και μετα απαντήστε.
Δεν θέλω να κανω το R1 touring μόνιμα. Θέλω να κάνω κάποιες αναστρέψιμες παρεμβάσεις ώστε να κάνω το ταξίδι με όσο περισσότερη άνεση γίνεται. Οι αρετές του R1 δεν χρησιμεύουν σχεδόν πουθενά σε ένα ταξίδι αλλά αυτό έχω και με αυτό θέλω να το κάνω. Δεν είμαι τρελός ουτε εκτός τόπου και χρόνου. Ξέρω τι έχω στα χέρια μου και δεν απαιτώ με αυτήν την κουβέντα μας να πιάσω επίπεδα ανεσης Goldwing, και καταναλώσεις FJR.Αν με άριστα το "10" στην άνεση ταξιδιου η R1 είναι "1" θέλω να δουμε πώς μπορουμε να την πάμε έστω και 2 ξοδεύοντας ένα λογικό ποσό χρημάτων. Απλό.
Αν δεν υπάρχει κάποια άλλη τοποθέτηση πέρα αυτών που ήδη ειπώθηκαν μην σπαμάρετε τζάμπα.
με όλο το σεβασμό σε όλους.
Εντάξει, ήμουνα υπερβολικός, ζητώ συγνώμη.
Απλά κάτι διάβασα παραπάνω για αλλαγές clipon κλπ.
Εκτός πίστας, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να ευχαριστηθείς το μηχανάκι σου, ακόμα και δικάβαλος, ακόμα και με tank bag.
Το να γίνει η άνεση 2 από 1 πιστεύω δε λέει τίποτα. Το να γίνει η κ@υλα 9 από 10 όμως, με χαλάει.
Η συνεπιβάτης δεν θα αισθανθεί ούτε τη διαφορά στην άνεση ούτε τη διαφορά στην κ@υλα.
Είναι πώς βάζει ο καθένας τις προτεραιότητες...
devil's animal
31/01/2018, 19:23
Λογικό ποσό αναλόγως το κέρδος τις εκάστοτε "μόντας".
300 ευρώ για panniers και βάσεις τα δίνω γιατί δεν έχω άλλη επιλογή οσον αφορά που να φορτώσω πράγματα. Είναι must. 100 ευρώ για μικρή επέκταση των foot pegs δεν τα δίνω γιατι δεν θεωρώ οτι πιάνουν τόπο. Για την μοντα των handlebars στο ντεπόζιτο, 30 ευρώ είναι σουπερ τιμή. Και τριπλάσια να ζητουσαν θα τα έδινα.
Για την συντήρηση της μηχανής φροντίζω να έχω λεφτά και την έχω στο 100% της δυναμικής της. Αυτό δεν σημαίνει οτι τα βρίσκω και στον δρόμο. Μια προσεκτική διαλογή θα μου επιτρέψει να πληρώσω αυτό που αξίζει και αυτό που χρειάζομαι αποφευγοντας τα περιττά και τις αμφιβόλου χρησιμοτητας αγορές.
ναι...μαλλον δεν καταλαβαινεις και το ξαναπας σε "προσωπικη προτιμηση" ενω πρεπει να το δεις πιο αντικειμενικα...
το κερδος πως το μετρας? με δικα σου ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτηρια...ενω δεν θα επρεπε...
τρανο παραδειγμα η "μικρη" επεκταση των foot pegs που δεν θα δωσεις 100€ γιατι θεωρεις οτι δεν θα πιασουν τοπο...
οταν ομως θα ειναι κλειδωμενα για 1,5+ ωρα τα ποδια της συνοδηγου σε Χ γωνια και μετα θα θελει φυσικοθεραπευτη για να ερθει στα ισια της και να περπατησει, μπορει αν την ρωτησεις εκεινη να εδινε και 200€ για μια πιο ξεκουραστη γωνια ποδιων...
το ιδιο ισχυει και για το αφρωδες υλικο στο σελακι...
για το γεγονος οτι σε επιβραδυνσεις θα ποναει σε καρπους, αγκωνες, ωμους επειδη το βαρος της θα πεφτει στα χερια της...
και αλλα πολλα...
η 2η σελα στα ss ειναι κυριως για μια βολτα για καφε (το πολυ 20-30χλμ) αν η αλλη (γιατι κατα 95% γκομενες τις καταλαμβανουν) ειναι πολυ κ@υλωμενη μπορει να παει και μεχρι 100χλμ...
βεβαιως συνηθως οι εταιρειες την βαζουν διακοσμητικα εκει στα συγχρονα ss (βλ. s1000rr, rsv4, r1m κλπ)...αλλα αφου θες να αλλαξεις τον χαρακτηρα της μοτο (εστω και προσωρινα) προετοιμασου για καμποσες αλλαγες...οι οποιες δεν ειναι και πολυ φτηνες...
Live2ride
31/01/2018, 19:26
Βάλε και το 400€ περίπου για την αλλαγή του βολάν εφόσον είπες δεν το έχεις αλλάξει.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
31/01/2018, 19:45
Επειδη θα γουσταρα να κανω και εγω ενα ταξιδι με σσ αλλα δε μου εκατσε ποτε.Απο το 2006 περνω μονο ον οφ και χωματινα.Γιαυτο λοιπον εχω ταυτιστει.Ακου τι θα εκανα.Θα εβαζα κομφορτ σελες.Θα επερνα τα σαμαρια και θα τα εβαζα στο τεποζιτο.Θα εκανα δοκιμη.Και μενα δεν ειδες που ειναι τα σαμαρια?Σε πληροφωρω τιγκα φορτομενα στα γονατα μου δε βρησκουν.Αν το δεις ομος το μοτο νομιζεις οτι βρισκουν.Ετσι μπορη να ειναι και εσενα.Αλοστε το τεποζιτο δε σφηνωνει ανα μεσα στα ποδια.Δες το.Εαν δε γινετε τοτε κοιτας για πατεντες στην ουρα.Κα τελος θα εβαζα μια ψηλοτερη ζελατινα.
Μια κυριακη θα ξεκινουσα με τη γυναικα και θα κανα μια εκατοστη χλμ για καφεδακι.Θα συζητουσα μαζη της εαν σε αυτη τη βολτα κουραστηκε πολυ.Αν δης οτι τη παλεψε τοτε μη φοβασαι.Εγω αυτο θα εκανα.Τα μηχανακια τα πληρωσαμε και πρεπει να τους πιουμε το αιμα να μας βγαλουν τα λεφτα τους;)
Φιλε καντο.
black sheep
31/01/2018, 19:53
Καταρχας δεν ξερω πως ειναι το Ρ1 οποτε αν δεν παιζει με τιποτα αυτο που θα πω πειτε το. Βασεις για σαμαρια μπορεις να φτιαξεις μονος σου. Σε σιδηρουργο εννοω. Κοιτας στο ιντερνετ τι παιζει απο σχεδια για διαφορες μηχανες, αντιγραφεις το σχεδιο ή αυτό που θες εσύ τελος πάντων και το πας στο μαγαζί και στο φτιάχνει. Το χω κάνει σε δύο μηχανές. Πολύ φθηνά βέβαια σε σχέση με του εμπορίου. Κάπου δε θα χει καμιά υποδοχή για να βιδώσουν επάνω στη μηχανή; Κάτω απ`το σελάκι;
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
31/01/2018, 19:59
Καταρχας δεν ξερω πως ειναι το Ρ1 οποτε αν δεν παιζει με τιποτα αυτο που θα πω πειτε το. Βασεις για σαμαρια μπορεις να φτιαξεις μονος σου. Σε σιδηρουργο εννοω. Κοιτας στο ιντερνετ τι παιζει απο σχεδια για διαφορες μηχανες, αντιγραφεις το σχεδιο ή αυτό που θες εσύ τελος πάντων και το πας στο μαγαζί και στο φτιάχνει. Το χω κάνει σε δύο μηχανές. Πολύ φθηνά βέβαια σε σχέση με του εμπορίου. Κάπου δε θα χει καμιά υποδοχή για να βιδώσουν επάνω στη μηχανή; Κάτω απ`το σελάκι;
φυλε αυτο που λες πεζη.Εγω εβγαλα φοτο τα καγκελα κυνητηρα και το πηγα σε σιδιρουργειο και μου το κανε.Απο φοτο!!!Το πιστευεις!!!Απλα επρεπε να ειμαι εκει με τη μηχανη να βλεπει τα πατηματα
black sheep
31/01/2018, 21:00
Καλά εννοείται πρέπει να σαι εκεί, που να ξέρει ο άνθρωπος τι θα κάνει, εσύ τον καθοδηγείς. Εγω όταν είδα ότι αυτό που ήθελα είχε 230ε, έτσι το σκέφτηκα. Και τελικά έδωσα τα 30
basilis_k6
31/01/2018, 21:11
Καλά εννοείται πρέπει να σαι εκεί, που να ξέρει ο άνθρωπος τι θα κάνει, εσύ τον καθοδηγείς. Εγω όταν είδα ότι αυτό που ήθελα είχε 230ε, έτσι το σκέφτηκα. Και τελικά έδωσα τα 30
ολα τα μοτοαξεσουάρ ειναι x5 τιμολογημένα. Ειδικά στις εξατμίσεις γινετε παρτυ.
Τα μηχανακια τα πληρωσαμε και πρεπει να τους πιουμε το αιμα να μας βγαλουν τα λεφτα τους;)
+100000000
Η συνεπιβατης τις πρώτες φορές θα πιαστεί. Πρώτα μερικές διαδρομές και το σώμα ξέρει που θα πρέπει να σφίξει ώστε να ανταπεξερχεται. Από εκείνο το σημείο και μετά ξεκινάς και διευκολύνεις κάποιους πόνους που ίσως να είναι έντονοι. Μετά περνάμε στο βάρος που θα δέχεσαι στα φρεναρισματα όταν θα κολλάει επάνω σου. Για προέκταση των pegs πίσω τα πράγματα είναι απλά αλλά άσχημα ως κατασκευή. Στην ουσία θες ένα τετράγωνο μέταλλο που θα έχει εδραση στη βάση των pegs συν άλλες 2 τρύπες στη κάτω πλευρά για να ξαναβιδωσεις το τρίγωνο των pegs. Τα handlebars, μου κόστισαν 80 ευρώ εμένα και είχε όρεξη ο μηχανουργός να ασχοληθεί γιατί έπεσε αρκετό κόψε ράψε ώστε να βρεθεί η σωστή γωνία, μήκος και απόσταση από το ντεπόζιτο. Με τα handlebars γλυτώνεις το βάρος του πίσω και ο πίσω γλυτώνει το που να ψάχνει να πιαστεί στις επιταχυνσεις και στα φρένα. Αν προβείς σε τέτοια κατασκευή, εδώ θα είμαι για περισσότερες λεπτομέρειες.
Cpt. Haddock
01/02/2018, 10:56
[...]
5)πάρε ένα φθηνο μεγάλο tank pad και κοψτο στη μέση για να φτάξεις 2 κομμάτια. εγω είχα παρει ενα 5-6 ευρώ πιο πολύ για να μην χαλάσει το ντεποζιτο απο δαχτυλιδια, νυχια κτλ [..]
Υπάρχουν και τα γάντια Κοναν
Akalestos
03/02/2018, 13:27
Μαυρισε η καρδουλα μου που ειδα τα SS ετσι φορτωμενα παντως...!!!
Παιδιά να ρωτήσω πόσα λίτρα αποθηκευτικό χώρο προσφέρουν αυτά τα σαμάρια;
Επίσης πόσα λίτρα τα τανκ μπαρ και τι συνήθως αποθηκεύεται εκεί; ( επειδή κάποιος είπε ότι το τανκ μπαρ μπορεί να σηκώσει βάρος κλπ)
basilis_k6
03/02/2018, 16:40
Παιδιά να ρωτήσω πόσα λίτρα αποθηκευτικό χώρο προσφέρουν αυτά τα σαμάρια;
Επίσης πόσα λίτρα τα τανκ μπαρ και τι συνήθως αποθηκεύεται εκεί; ( επειδή κάποιος είπε ότι το τανκ μπαρ μπορεί να σηκώσει βάρος κλπ)
Εξαρτατε απο τα σαμαρια. Για ss εινακ συνήθως 15-25 εκαστο. Τα τανκ μπαγκ απο 25 μεχρι 35 αλλα υπαρχουν και μεγαλυτερα. Επειδη το τανκ μπαγκ μπαινει στο κεντρο της μοτο και πανω σε σταθερο σημειο μπορει να σηκωσει πιο βαρια φορτια χωρις να καταστρεφει την σταθεροτητα της μοτοσυκλετας.
ΓιώργοςΤΤ
03/02/2018, 17:34
Τα σαμάρια Κappa που έχω για τη Hayabusa χωράνε από 35 μέχρι 60. Για 2 άτομα είναι πολύ καλά, ειδικά το καλοκαίρι όπου και χοντρά ρούχα δεν παίρνεις αλλά και δεν υπάρχει λόγος για μπουφάν κλπ.
Το tankbag που έχω είναι μαγνητικό της Givi. Έχει μια μικρή, μια μεσαία και μια μεγάλη θήκη. Η μικρή που είναι και η βάση χωράει χάρτη, κινητό, χαρτιά και λοιπά επίπεδα πράγματα. Το μεσαίο το παίρνω συνήθως σε μονήμερες εκδρομές όπου θα πάρεις γυαλιά, μωρομάντηλα, μπουκαλάκια με νερό και άλλα τέτοια. Το μεγάλο κομμάτι χωράει ακριβώς τα πράγματα 2 ατόμων για τη θάλασσα. Πετσέτες σαγιονάρες αντηλικά κλπ.
Τα σαμάρια τα αγόρασα από ένα φίλο που τα φορούσε σε Ζ1000. Στον κάτω τμήμα έχουν πυρίμαχο υλικό για τις εξατμίσεις.
Να σημειώσω πως αν το tankbag είναι πλήρες περιορίζει λίγο τις κινήσεις του οδηγού, αλλά όχι σε επικίνδυνο επίπεδο.
Nikos988
03/02/2018, 17:46
Η συνεπιβατης τις πρώτες φορές θα πιαστεί. Πρώτα μερικές διαδρομές και το σώμα ξέρει που θα πρέπει να σφίξει ώστε να ανταπεξερχεται. Από εκείνο το σημείο και μετά ξεκινάς και διευκολύνεις κάποιους πόνους που ίσως να είναι έντονοι. Μετά περνάμε στο βάρος που θα δέχεσαι στα φρεναρισματα όταν θα κολλάει επάνω σου. Για προέκταση των pegs πίσω τα πράγματα είναι απλά αλλά άσχημα ως κατασκευή. Στην ουσία θες ένα τετράγωνο μέταλλο που θα έχει εδραση στη βάση των pegs συν άλλες 2 τρύπες στη κάτω πλευρά για να ξαναβιδωσεις το τρίγωνο των pegs. Τα handlebars, μου κόστισαν 80 ευρώ εμένα και είχε όρεξη ο μηχανουργός να ασχοληθεί γιατί έπεσε αρκετό κόψε ράψε ώστε να βρεθεί η σωστή γωνία, μήκος και απόσταση από το ντεπόζιτο. Με τα handlebars γλυτώνεις το βάρος του πίσω και ο πίσω γλυτώνει το που να ψάχνει να πιαστεί στις επιταχυνσεις και στα φρένα. Αν προβείς σε τέτοια κατασκευή, εδώ θα είμαι για περισσότερες λεπτομέρειες.
Καλησπέρα.
Σχετικά με το handlebar, υπάρχει και έτοιμο στην αγορά:
https://www.aliexpress.com/item/CNC-Passenger-Handgrips-Hand-Grip-Tank-Grab-Bar-Handles-Armrest-for-Yamaha-YZF-R1-04-15/32694176124.html
Arxagelos
03/02/2018, 19:25
Μαυρισε η καρδουλα μου που ειδα τα SS ετσι φορτωμενα παντως...!!!
Ιεροσυλία.
mia_zoi_kawa
04/02/2018, 18:16
Εντάξει παιδιά ο άνθρωπος θέλει να κάνει τουρισμό με r1 . Ασυνήθιστο αλλά μπορεί να γίνει. ...Δηλαδή οι ποδηλάτες που κάνουν μονοήμερα brevet 200 χιλιομέτρων τι είναι; υπεράνθρωποι;
Φίλος το κάνεις άνετα αρκεί να είσαι κάτω των 30 και το σώμα σου να αντέχει την ταλαιπωρία και να κάνει σύντομο recovery.
Οπως ανέφεραν και άλλοι ,μεγάλη σημασία δώσε στον εγκλιματισμο τον δικό σου και της συντρόφου σου. Δηλαδή κάνε κάποια σοβαρά χιλιόμετρα σαν προσομοιωση πριν ξεκινησεις.
Στην θέση σου θα έπαιρνα μόνο τα απαραίτητα ( είδη προσωπικής υγιεινής και εσώρουχα). Θα είχα φορτωμένες πιστωτικές και θα έπλενα ή θα χρησιμοποιούσα τα καθαριστήρια των ξενοδοχείων τακτικά.
Καλα χιλιόμετρα να έχεις.
rainmike
04/02/2018, 23:06
392856
Με αυτά και με αυτά με βλέπω να πηγαίνω μόνος στο Μιζάνο μιας και τρομοκρατηθηκε η γυναίκα με τις απαντήσεις σας. Κανένα καλό "κομενάκι" κάτω απο 30 χρονών, μέχρι 50 κιλά και pole dancer-χορευτρια ξέρουμε; Δωρεάν ταξίδι Ιταλία, ολα πληρωμένα. στείλτε PM. (άντρες απορρίπτονται) :D
Μέχρι 50 κιλά ίσως να μη χρειαστεί προφόρτιση το ελατήριο πάντως.
...Δηλαδή οι ποδηλάτες που κάνουν μονοήμερα brevet 200 χιλιομέτρων τι είναι; υπεράνθρωποι;.
Ναι υπεράνθρωπο, με πολύ ντόπα να τρέχει στις φλέβες τους...;)
αμα εισαι κλανιερα ειτε ss εχεις ειτε adve πας μεχρι την καφετέρια και πισω.
στην αντίπερα οχθη βλέπεις και αυτούς που γυρνανε τον κοσμο ή πανε με βεσπα στον βορα.
το τι εισαι δεν εχει να κανει με το τι μηχανάκι εχεις. καποιοι λοιπον που το κάναμε (οχι hardcore αλλα απλα ταξιδακια) σου δειξαμε πως μπορει να γινει. σιγουρα δεν υπαρχουν ετοιμα κιτ ουτε στανταρ πραγματα πρεπει να τα βρει ο καθενας μονος του ποσο τον βολευει.
Τελικά το ταξίδι έγινε και όλα πήγαν καλά. Την έβγαλα με ένα τανκμπαγκ στο ντεπόζιτο, ένα μικρότερο στην σέλα συνοδηγού και ένα Backpack.
δεν ζορίστηκα καθόλου στο δρόμο (1200χλμ συνολικά), αν και δεν μπορούσα να πάω και πολύ γρήγορα λόγω του ότι ήμουν όρθιος, ακουμπούσα πάνω στο μπροστινό τανκμπαγκ και δεν πιάστηκε καθόλου η μέση
Ιδού και τα πειστήρια:
399277
Εχω ριξει και το μπουφάν πάνω από το backpack.
Δεν έκανες καμία μόντα τελικά, ε?
Όχι. Μόνο ζελατίνα έβαλα πιο ψηλή
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
13/09/2018, 10:31
Όχι. Μόνο ζελατίνα έβαλα πιο ψηλή
Οποτε πηγες μονός τελικα ε?Δεν ηρθε η γυναικα?
Ναι, απο τις πρώτες μέρες που το συζητούσαμε εδω κατάλαβα οτι θα ήταν μεγάλη ταλαιπωρία οπότε πήγα μονοκάβαλος παρέα με φιλαράκια.
Τέλεια, win-win.
Ή αγοράζεις αμαξάκι. :tooth:
δεν ζορίστηκα καθόλου στο δρόμο (1200χλμ συνολικά), αν και δεν μπορούσα να πάω και πολύ γρήγορα λόγω του ότι ήμουν όρθιος, ακουμπούσα πάνω στο μπροστινό τανκμπαγκ και δεν πιάστηκε καθόλου η μέση
Ωραίος, αυτό το δεν ζορίστηκα πάντα μου θυμίζει την κόντρα στο joe bar team.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.