View Full Version : Vespa 50s 1966
Grafton 505
28/01/2018, 22:52
Και ενώ μερικές ανακατασκευές είναι live και σπαρταράνε, άλλες κάθονται στην κατάψυξη και βγαίνουν όταν ...... γίνει απόψυξη !:blush:
Το βεσπίνο λοιπόν αφού πέρασε τα πάνδεινα κατέληξε σε ένα χωράφι μισοθαμένο. Το πήρα από εκεί και αφού έκατσε στο υπόγειο για κάμποσα χρόνια μέχρι να βρω ανταλλακτικά ξεκίνησε το λύσιμο.
(ανταλλακτικά παρήγγειλα από αυτά τα δύο μαγαζιά :https://www.scootershop.gr/ https://www.sip-scootershop.com/en/main/base/home.aspx )
Ταλαιπωρημένη, χτυπημένη, ξεβράκωτη ( χωρίς πορτάκι, μην πάει ο νους σας αλλού)
392528
Χάλια μαύρα.
392529
σειρά είχε το ντεπόζιτο
392530
Grafton 505
28/01/2018, 22:54
κουβαδάκι για εργαλεία δεν υπήρχε. Χάθηκε, το κλέψανε, δεν υπήρχε εξ αρχής ; Ποιος ξέρει....
Και έτσι αποκαλύπτεται το καρμπυρατέρ.
392531
Βγάζοντας το συρματόσχοινο του γκαζιού και του τσοκ από την θέση τους και ξεβιδώνοντας τον σφηκτήρα το παίρνουμε στο χέρι.
392532
Τούμπα την κυρία λοιπόν και βγάζουμε ντίζες συμπλέκτη - ταχυτήτων - πίσω φρένου, και την ρόδα φυσικά.
(εδώ έβγαλα την μανιβέλα για να έχω πιο εύκολη πρόσβαση στις ντίζες)
392534
Grafton 505
28/01/2018, 23:02
Εδώ θα έπρεπε να υπήρχε το κουτάκι (junction box ελληνιστί) αλλά ο μάστορας πρέπει να ήτανε ηλεκτρολόγος ... στην ΝΑΣΑ και...αφού τα σημείωσα λοιπόν τα ξεσύνδεσα.
392536
Σειρά έχει το μοτέρ, ξεβιδώνοντας το αμορτισέρ στο σημείο που πιάνει στην μηχανή και βγάζοντας την κεντρική βίδα από το σασί.
Στην δικιά μου περίπτωση δεν έβγαινε με τίποτα. WD40, βενζίνες, πετρέλαια και λοιπά ζουμιά δεν είχανε κανένα αποτέλεσμα, οπότε επιστρατεύτικαν τα special tools που βλέπετε... άμα ξέρεις ...:smokin:
392537
ο αποχωρισμός
392538
Grafton 505
28/01/2018, 23:07
Αφήνω το μοτέρ στην άκρη και πάω να βγάλω το τιμόνι
392539
πρώτα λύνουμε το κουτάκι με τα κουμπιά στο τιμόνι αφού φυσικά γράψουμε σε ένα χαρτί που πάει το κάθε καλώδιο
(χρώμα με τρύπα δηλαδής :winka:)
392540
έπειτα το εμπρός φανάρι. Εδώ έχει μείνει μόνο το στέλεχος που κουμπώνουν οι λάμπες. Και εδώ σημειώνουμε που πάει το κάθε καλώδιο μπας και στο τέλος ανάψει και κανένα φως. Σειρά έχουνε οι ντίζες γκαζιού και ταχυτήτων που βγαίνουνε εύκολα, και οι ντίζες μπροστινού φρένου και συμπλέκτη που πρέπει να βγούνε πρώτα οι μανέτες. Άλλο ένα πράγμα που δεν υπήρχε πάνω στο μηχανάκι...
392541
Grafton 505
28/01/2018, 23:12
Τελευταίο βγαίνει το κοντέρ ξεβιδώνοντας την βίδα που κρατάει το μπρακέτο (έλασμα-λαμάκι όπως θέται πέταιτο) που κρατάει το κοντέρ στην θέση του.
Στο τέλος ξεβιδώνοντας το κεντρικό παξιμάδι, βγαίνει το τιμόνι προς τα επάνω χωρίς ζόρια.
392542
ο ασθενής τα 'νάσκελα και...
392543
ακέφαλη η λερναία ύδρα ...
392544
Grafton 505
28/01/2018, 23:18
Η κολόνα του τιμονιού βγαίνει εύκολα χωρις ειδικά εργαλεία. Ένα κατσαβίδι ίσιο στις εγκοπές του παξιμαδιού πάνω από το ρουλεμάν και κανα δυο χαλαρά χτυπήματα με μια ματσόλα. Αφήνουμε και το μπροστινό στην άκρη και βγάζουμε την κόρνα...
και έλεγα γιατί δεν δούλευε ... :moutza:
392545
Αποκάλυψη !!! Το αρχικό χρώμα με το οποίο ήρθε στην Ελλάδα πριν 52 χρόνια. Συγκίνηση :touched:
392546
και μία από κάτω
392547
Grafton 505
28/01/2018, 23:23
Για ακόμη μια φορά τούμπα για να βγει το ποδαράκι.
Προσοχή στο λαμάκι που πιάνει το ελατήριο, γιατί δεν είναι κολλημένο στο σκελετό και έπεσε και το έψαχνα το ρημάδι. :a26:
392548
και το ποδόφρενο. Το πόσο με παίδεψε για να βγει από την τρύπα του δεν λέγετε. Ξανά ->:a26:
392549
Έτσι έχει μείνει το σασί με τις ντίζες και την πλεξούδα των καλωδίων. Αλλά επειδή ήτανε κατεστραμμένα όλα, βγήκανε και αυτά και έμεινε ο σκελετός να περιμένει αμμοβολή και λαμαρινά.
392550
Grafton 505
28/01/2018, 23:27
Έπεται συνέχεια φυσικά.
Πωωω, φαινεται να εχεις πολλη δουλεια μπροστα σου... Το βεσπακι θελει μπολικη αγαπη απ'ο,τι βλεπω.
Καλα κουραγια! :beer:
taisteal
28/01/2018, 23:37
:a014:
Ρε μπαγάσα grafton ελπίζω απλά να μην είχες ρυθμίσει την ημερ/νία στη φωτογραφική ε ?
Κάπου πρέπει να χω ένα μοτεράκι αν το χρειάζεσαι...
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/01/2018, 05:36
Κουραγιο ρε μαν:beer:
Ρε μπαγάσα grafton ελπίζω απλά να μην είχες ρυθμίσει την ημερ/νία στη φωτογραφική ε ?
Κάπου πρέπει να χω ένα μοτεράκι αν το χρειάζεσαι...
Μία ολόιδια (είχε και καβάτζα μια γαλάζια) ήταν στη Σούδας (πίσω από Λακωνίας) παρατημένη επί αιώνες και μου την έδινε ο ιδιοκτήτης 60.000 δρχ. (κάπου το 92-93).
Αξίζει να φτιαχτεί μέχρι κεραίας και προτείνω επαναφορά στο αρχικό χρώμα! :a2:
Buon Principio Vespino!
Παρά τα χρόνια της φαίνεται σε καλή κατάσταση και η σκουριά επιφανειακή, αποφάσισες χρώμα?
Grafton 505
29/01/2018, 19:45
:a014:
Πιο σιγά κουμπάρε, έχει μπόλικο πράμα ακόμα ! :D
Ρε μπαγάσα grafton ελπίζω απλά να μην είχες ρυθμίσει την ημερ/νία στη φωτογραφική ε ?
Η ημερομηνία είναι σωστή. Την έβαλα επίτηδες για να θυμάμαι πότε την έφτιαξα ! ;)
Κουραγιο ρε μαν:beer:
Ήταν πανεύκολο, ευχάριστο και το ξανακάνω οποτεδήποτε !!!
Αξίζει να φτιαχτεί μέχρι κεραίας και προτείνω επαναφορά στο αρχικό χρώμα! :a2:
Ποτέ δεν την θυμόμουνα μπλε, παρά μόνο κόκκινη και έτσι θα την έκανα ούτως ή άλλως. Άλλωστε η άδεια έγραφε κόκκινη και ανακάλυψα το ταλλασί όταν έβγαλα την κόρνα.
Buon Principio Vespino!
Παρά τα χρόνια της φαίνεται σε καλή κατάσταση και η σκουριά επιφανειακή, αποφάσισες χρώμα?
Grazie tante !
Με έκανε τρομερή εντύπωση το ότι δεν είχε σκουριά πουθενά μετά από μισό αιώνα! Απίστευτο ! :eek:
Χρώμα κόκκινο μόνο. Δεν την θυμάμαι με άλλο χρώμα.
Και συνεχίζουμε .... :wlae:
Grafton 505
29/01/2018, 19:48
Πωωω, φαινεται να εχεις πολλη δουλεια μπροστα σου... Το βεσπακι θελει μπολικη αγαπη απ'ο,τι βλεπω.
Καλα κουραγια! :beer:
Η δουλεία έχει γίνει έδω και πολλά χρόνια και από αγάπη άλλο τίποτα ! :pink:
Χμ .... μόνο 5 κουόουτς ανά απάντηση.....
Μην μας κρατας σε αγωνια, αντε βαλε φωτο γιατι τα ποπκορν κρυωσαν! :beer:
Grafton 505
29/01/2018, 19:56
Στην άκρη ο σκελετός και πιάνω το μπροστινό σύστημα. Βγάζω πρώτα τα συρματόσχοινα του κοντέρ και του φρένου και μετά τον σύνδεσμο που δένει όλο το σύστημα με το αμορτισέρ και το ψαλίδι.
Δεν την έπλυνα πριν αρχίσω το λύσιμο, οπότε η μπίχλα πάει σύννεφο.
392571
Σε αυτό το σημείο υπάρχουν δύο επιλογές. Ή να βγει το φτερό ή να βγει το αμορτισέρ. Σε εμένα η βίδα που πιάνει το αμορτισέρ ήταν ένα σώμα μια ψυχή με το στέλεχος από την σκουριά, οπότε έβγαλα το φτερό πρώτα.
Το φτερό για να βγει έχει τρεις βίδες. Η πλαϊνή είναι λίγο μπελαλίδικη γιατί κρύβετε λίγο από το αμορτισέρ. Λίγη υπομονή θέλει.
392572
Το φτερό τώρα έχει θέμα για να περάσει από το πιατάκι του κάτω ρουλεμάν. Σηκώνεται η μία πλευρά του φτερού και την περνάει πάνω από το πιατάκι, και έρχετε μετά η άλλη πλευρά. Με λίγη τύχη θα βγει με την πρώτη.
Φωτό εδώ δεν υπάρχει αλλά υπήρχανε άφθονα μπινελίκια :a52:
Grafton 505
29/01/2018, 20:02
Βγήκανε τα συρματόσχοινα από το ψαλίδι και συγκεντρωθήκανε τα πράγματα για αμμοβολή
392573
Και εδώ έρχεται η ευχάριστη έκπληξη. Η μηχανή ήτανε για χρόνια μισοθαμένη σε ένα χωράφι και ενώ περίμενα να βρω σαπίλες παντού, δεν βρήκα τίποτα. Απίστευτο!!!!!!
392574
Έπειτα έφυγε για τον λαμαρινά για να της ισιώσει λίγο το κορμάκι και να κλείσει και μερικές τρύπες.
Γραμμή μετά στον βαφέα για το καινούργιο κουστούμι. Το βασικό κόκκινο κωδ:0019 έκατσε άψογα:a8:
392575
Grafton 505
29/01/2018, 20:10
και τα παρελκόμενα
392576
Με τα κομμάτια έτοιμα βαμμένα και αφού είχα βρει σχεδόν όλα τα ανταλλακτικά που ήθελα, ξεκίνησε το δέσιμο.
Ξάπλα η κυρία και περνάω μια ατσαλίνα για να τραβήξω την πλεξούδα των καλωδίων
392577
Για να μην σκαλώνουνε κάπου τα κοσάκια και ξυλωθούνε τα κάλυψα με χαρτοταινία, έτσι ώστε να περνάνε με ευκολία. Με τον ίδιο τρόπο και τις ντίζες.
Πρώτα του γκαζιού και μετά των ταχυτήτων και τέλος του συμπλέκτη. Ήταν πολύ πιο μπελαλίδικη δουλειά όμως.
392578
Grafton 505
29/01/2018, 20:14
και έχουμε αυτό το αποτέλεσμα
392579
Όλες οι ντίζες δεν είναι ίδιες.
Του γκαζιού έχει ένα καρουμπαλάκι στο τέλος για να σκαλώνει στο καρμπυρατέρ. Των ταχυτήτων είναι μακριές και λεπτές και του συμπλέκτη είναι λίγο πιο κοντή αλλά πιο χοντρή από των ταχυτήτων.
μέσα από το χώρο του καρμπυρατέρ.
392580
Από κάτω. Έχει περαστεί και η ντίζα του ποδόφρενου, η οποία είναι η πιο χοντρή και κοντή ντίζα σε αυτό το μοντέλο.
392581
Grafton 505
29/01/2018, 20:17
και μια με το λαστιχάκι που φροντίζει να μην περνάνε νερά από την τρύπα.
392582
επόμενο βήμα το ποδόφρενο. Να με συγχωράτε αλλά ξέχασα να βγάλω φωτογραφεία σε αυτό από μέσα.
392583
από την θέση του οδηγού
392584
Grafton 505
29/01/2018, 20:22
μπήκε και το ποδαράκι με τα προσωρινά μπρακέτα. Έχουνε μπει τα κανονικά οπότε μην βαράτε...:tomates:
392585
όρθια η κυρία και μπήκε η κόρνα
392586
αφήνω στην άκρη τον σκελετό και αρπάζω το μπροστινό. Η ντίζα του κοντέρ πρώτα, επειδή είναι πιο χοντρή και θα με δυσκολέψει και μετά του φρένου.
392587
Η φωτογραφική τελειότητα τα σπάει ...:rolleyes:
Grafton 505
29/01/2018, 20:26
Το φτερό μπήκε με τον ίδιο τρόπο που βγήκε αλλά με πολύ περισσότερη προσοχή στο χρώμα.
392588
Μπήκε και το αμορτησέρ.
392589
Ταμπούρα και μπροστινό σύστημα.
392590
Grafton 505
29/01/2018, 20:28
τα ταμπούρα κομπλέ. Μετα μπήκε και η ασφάλεια τους που δεν φαίνεται εδω...
392591
Τα κομμάτια που απαρτίζουνε το μπροστινό
392592
τα o-ring (στρογγυλά λαστιχάκια) στην φωτό είναι λάθος αλλά έχουνε αλλαχτεί με τα σωστά που είναι πιο μικρά σε διάμετρο. Καλό γρασάρισμα λοιπόν
392593
Grafton 505
29/01/2018, 20:31
και στην θέση του.
392594
συνδεθήκανε και οι ντίζες
392595
μπόλικο γράσο στις κάτω μπίλιες του τιμονιού
392596
Grafton 505
29/01/2018, 20:36
και στην θέση του.
Εδώ ήθελε προσοχή να μην σφιχτεί πολύ το παξιμάδι που καλύπτει τις επάνω μπίλιες που στην ουσία κρατάει το τιμόνι στην θέση του.
392597
Αυτά για τώρα, αλλά έχει και άλλα ... :rtr:
Ρε μπαγάσα grafton ελπίζω απλά να μην είχες ρυθμίσει την ημερ/νία στη φωτογραφική ε ?
Κάπου πρέπει να χω ένα μοτεράκι αν το χρειάζεσαι...
Ρε συ, αυτό μετά από τόσα χρόνια θα έχει ξανασκουριασει......
:p
Ωραια δουλειά!
:beer:
Από τις πιο επαγγελματικές δουλειές που έχω δει :uplate:
doctoras
30/01/2018, 10:28
Ουαου!!Πανέμορφο χρωμα grafton να το χαίρεσαι!!!
Στο τελος θελω βιντεο με τις διχρονες πιστονιες να ηχούν
To whom it may concern (http://scooterhelp.com/manuals/VMA2T.manual/VMA2T.manual.r.pdf)
:)
Grafton 505
30/01/2018, 19:26
Ρε συ, αυτό μετά από τόσα χρόνια θα έχει ξανασκουριασει......
:p
:lol:
Ωραια δουλειά!:beer:
Από τις πιο επαγγελματικές δουλειές που έχω δει :uplate:
Ουαου!!Πανέμορφο χρωμα grafton να το χαίρεσαι!!!
Mille merci !!!!
Στο τελος θελω βιντεο με τις διχρονες πιστονιες να ηχούν
Ωχ ... βίντεο δεν έχω..... μάλλον πρέπει να φτιάξω ένα ...
To whom it may concern (http://scooterhelp.com/manuals/VMA2T.manual/VMA2T.manual.r.pdf)
:)
Ωραίος !
Grafton 505
30/01/2018, 19:32
Συνεχίζουμε λοιπόν με το τιμόνι, περνώντας τα grips των ταχυτήτων και γκαζιού
392623
για να μπει το τιμόνι θέλει υπομονή. Περνάνε πρώτα τα καλώδια των διακοπτών και μετά τα υπόλοιπα απλά έρχονται στην θέση τους. Σε αυτήν την φώτο, η ντίζα του γκαζιού είναι λάθος. Στην δεύτερη φωτό φαίνονται σωστά.
392624
η σωστή τοποθέτηση τις ντίζας γκαζιού, η συνδεσμολογία του φαναριού, και το κοντέρ στην θέση τους
392625
Grafton 505
30/01/2018, 19:34
Το κοντέρ σκέτη ομορφιά!!!
392626
γρασάρισμα στις μανέτες φρένου-συμπλέκτη και πέρασμα τα χερούλια στα grips
392627
σύνδεση στους διακόπτες του τιμονιού και του φαναριού μπροστά
392628
Grafton 505
30/01/2018, 19:37
Λαμπρά !
392629
οι συνδέσεις στο πίσω φανάρι
392630
και με το κρύσταλλο που είναι πλαστικό φυσικά :lol:
392631
Grafton 505
30/01/2018, 19:42
Στην ποδιά τώρα, οι μικρές ράγες μπήκανε με λαμαρινόβιδες
392632
μια δοκιμαστική τοποθέτηση για να μαρκάρω τις τρύπες για τις μακριές ράγες
392633
τρύπημα, αστάρωμα τις τρύπες με ένα λεπτό πινελάκι γιατί φάνηκε το μέταλλο και έτοιμες
392634
και τέλος με το κουστούμι της κυρίας.
Ακολουθεί ο κινητήρας, ο οποίος κρύβει μερικές δυσάρεστες και μερικές ευχάριστες εκπλήξεις.
Grafton 505
30/01/2018, 19:50
Κινητήρας
Άνοιγμα του ''πακέτου'' λοιπόν και ένα πρώτο πλύσιμο να φύγουν το χοντρά
392635
αλλά επειδή ήτανε πολύ χοντρά ανέβηκε στην βάση και πήρανε μπρος τα βαριά εργαλεία ( συρματόβουρτσες, δράπανα κτλ κτλ)
392636
σε αυτήν την φάση είπα να βγάλω και τα λάδια, αλλά λάδια δεν βρήκα μέσα. Ύποπτο και ανησυχητικό συνάμα. :sick:
Grafton 505
30/01/2018, 19:54
Αφού καθάρισε αρκετά καλά, βγήκε η βάση που πιάνουν τα ταμπούρα, τα οποία ήτανε μέσα στο λάδι. Όπως φαίνεται, η φλάντζα το 'χε πει το ποίημα.
392637
καθαρίζοντας ακόμα καλύτερα φανήκανε χτυπήματα, γρατζουνιές και ένα σπάσιμο.
392638
Ερώτηση : Τι κάνεις άμα σου σπάσει η βίδα στην φωλιά της ; Δεν αγχώνεσαι. Κάνεις μια δεύτερη τρύπα δίπλα και τελειώνεις :moutza:
392639
Grafton 505
30/01/2018, 19:57
ακολούθησε κεφαλή κιλύνδρου,
392640
σώμα κυλίνδρου με αρκετές γρατζουνιές στο χιτώνιο (έφυγε για ρεκτιφιέ)
392641
και βγήκε η φτερωτή για να αποκαλύψει το μανιατό. Εδώ φαίνονται τα σημάδια χρονισμού που έκανα για να μην παιδεύομαι μετά (δύο μικρές παράλληλες μαύρες γραμμές στα δεξιά του πυκνωτή κοντά στο παξιμάδι)
392642
Grafton 505
30/01/2018, 19:59
βγήκε το μανιατό, τούμπα το μοτέρ και άνοιγμα το καπάκι του συμπλέκτη
392643
έξω ο συμπλέκτης και λύσιμο για να δούμε αν έχει καθόλου ψωμί. χμ....
392644
τα κομμάτια του με το special tool ( την βίδα πάνω δεξιά λέμε)
392645
Grafton 505
30/01/2018, 20:02
και πλέον τίποτα δεν μας σταματάει από το να ανοίξουμε το μοτέρ στα δύο.
Όπερ και εγένετο. Αλλά για να μην χαθεί η μπάλα με τις βίδες, επειδή μερικές είναι πιο κοντές ή πιο μακριές, ένα σχέδιο με την φλάντζα του κινητήρα και αρίθμηση στην κάθε βίδα, λύνεται το πρόβλημα.
392646
και.... φέτα το καρπούζι
392647
βγήκανε λοιπόν τα πάντα από μέσα και τα καβούκια πήρανε ένα ωραιότατο μπάνιο σε βενζίνη για να καθαρίσουνε τελείως
392648
Grafton 505
30/01/2018, 20:15
και μία αεροφωτογραφία με τα εξαρτήματα.
392649
Ξεκινώντας από το μυτοτσίμπιδο και με την φορά του ρολογιού έχουμε :
Καπάκι συμπλέκτη
Βεντάλια μανιβέλας (πάνω από το καπάκι συμπλέκτη)
ρουλεμάν
βολάν
''πιάτο'' δίσκων συμπλέκτη
άξονας ''χριστουγενιάτικο δέντρο'' και από κάτω του
στροφαλοφόρος άξονας με τον διωστήρα του
τα μεγάλα περίεργα γρανάζια είναι οι ταχύτητες
2 μικρά πλαστικά στοπ για να μην κοπανάει η μανιβέλα στα μέταλλα
ο επιλογέας ταχυτήτων
και στο κέντρο ο άξονας που κουμπώνουν πάνω του οι ταχύτητες
Grafton 505
30/01/2018, 20:18
Δέσιμο κινητήρα λοιπόν και αφού καθαρίσανε τα καβούκια μπήκανε καινούργια ρουλεμάν και τσιμούχες λαδιού( η οποία εδώ είναι ανάποδα αλλά διορθώθηκε)
392650
ο άξονας με τα γρανάζια ταχυτήτων πριν
392651
και μετά
392652
Grafton 505
30/01/2018, 20:23
επιστροφή στο ένα καβούκι και κούμπωμα τον στροφαλοφόρο άξονα, το γρανάζι που γυρνάει η μανιβέλα, την βεντάλια της μανιβέλας και τον άξονα των ταχυτήτων
392653
και στο άλλο το καπάκι μπαίνει ο μικρός άξονας-χριστουγεννιάτικο δέντρο ( ποιος μεθυσμένος το σκέφτηκε αυτό... ) μόνος και έρμος, γιατί αν δεν μπει εδώ δεν κλείνουν τα καπάκια εύκολα.
392654
πρώτα φλατζόκολα, την φλάντζα και ξανά φλατζόκολα
392655
μια καλή ιδέα είναι να ευθυγραμμισθούν τα γρανάζια των ταχυτήτων για να μπει εύκολα ο μικρός άξονας ( το χριστουγεννιάτικο δέντρο ντε). Και δεν θέλει πολύ ζόρι.
Grafton 505
30/01/2018, 20:32
Αφού κλείσουνε τα καπάκια βίδωσα τα παξιμάδια ακτινικά. Δηλαδή βίδωμα ένα και μετά το απέναντί του. Τα έσφιξα με 16Nm για αρχή και 18Nm για το τέλος.
Ο συμπλέκτης κομμάτια (κάτω αριστερά το παλιό ελατήριο που πήρε σύνταξη) και μέσα στο λάδι είναι τα τρία δισκάκια.
392656
και ο συμπλέκτης ... νηφάλιος
392657
στην θέση του λοιπόν, καθώς και το γρανάζι του στροφαλοφόρου. Αυτά τα δυο θέλουν και από μια σφήνα στην μέση (woodruff key (https://www.google.gr/search?q=Woodruff+keys&num=20&newwindow=1&rlz=1C1AOHY_elGR747GR747&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjy3OHDtoDZAhVLjiwKHYW0D7IQ_AUICigB&biw=1280&bih=798)).
392658
Grafton 505
30/01/2018, 20:35
τα γνωστά λοιπόν, φλατζόκολλα - φλάντζα - φλατζόκολλα
392659
το αυτό και με την φλάντζα κάτω από το πιάτο των ταμπούρων
392660
και φυσικά τα ταμπούρα. Πολύ ζόρι για να μπούνε τα συγκεκριμένα.
392661
Grafton 505
30/01/2018, 20:44
κλείνει το καπάκι βιδώνοντας το παξιμάδι και ασφαλίζοντας το με την κοπίλια (μην μας φύγει και καμία ρόδα), και τέλος μπήκανε και οι ρεγουλατόροι για τις ντίζες
392662
σε αυτήν την φάση έβαλα λάδι μέσα ( 250 ml) και τον άφησα στην άκρη για να δω αν θα στάξει από κάπου, αλλά και επειδή δεν είχα το κυλινδροπίστονο από το ρεκτιφιέ ακόμα.
Το ρουμπινέτο κάτω από το ντεπόζιτο της βενζίνης στα εξ ων συνετέθη, καθάρισμα και αλλαγή στα λαστιχάκια ( αυτά ειναι τα παλιά)
392663
βιδώθηκε και με λίγη βενζίνα στο ντεπόζιτο για να δω αν δακρύζει από πουθενά. Ευτυχώς στεγνά όλα.
Το ντεπόζιτο το έβαψα μόνο από πάνω και το υπόλοιπο το άφησα το βλέπετε, αλλά με καναδυό χέρια βερνίκι.
Οπότε αυτό είναι το χρώμα που το έβαψε το εργοστάσιο...
392664
Grafton 505
30/01/2018, 20:48
Ήρθε που λέτε ο κύλινδρος και η κεφαλή από το ρεκτιφιέ ( μετά από ένα μήνα και.....) και ενώ ο κύλινδρος έγινε αρκετά καλός, η κεφαλή είχε χτυπήματα εσωτερικά. Γκαντεμιά....Οπότε παραγγελία
η παλιά κεφαλή :sad:
392665
το καινούργιο έμβολο με τα παρελκόμενα του
392666
πρώτα το ρουλεμάν ελαφρός λαδωμένο με λάδι μίξης γιατί είναι καινούργιο
392667
doctoras
31/01/2018, 08:22
:a20:
:a8:
Buon Principio Vespino!
Παρά τα χρόνια της φαίνεται σε καλή κατάσταση και η σκουριά επιφανειακή, αποφάσισες χρώμα?
Buon inizio,είναι το σωστό:)
Grafton 505
31/01/2018, 19:16
Ευχαριστώ τα μάλα τους από πάνω και τους προηγούμενους και συνεχίζω...
ελατήρια στο έμβολο και κούμπωμα πάνω στον διωστήρα με τον πείρο του (ελαφρώς λαδωμένος και ο πείρος). Τέλος οι ασφάλειες του πείρου.
392686
η φλάντζα μεταξύ κυλίνδρου και κάρτερ είναι μεταλλική, μπαίνει με συγκεκριμένη φορά και δεν χρειάζεται φλατζόκολλα
392687
στην τοποθέτηση του κυλίνδρου θέλει πολύ προσοχή με τα ελατήρια του εμβόλου. Όταν συμπιεστούν έχουνε μόνο μία θέση για να κάτσουνε καλά στο έμβολο. Το ίδιο το έμβολο έχει ένα πολύ μικρό πειράκι σε κάθε αυλάκι του για να βοηθάει τα ελατήρια του να μπουν σωστά. Δεν είναι κάτι δύσκολο, απλά θέλει προσοχή.
392688
Grafton 505
31/01/2018, 19:20
καινούργιες βίδες λοιπόν ( φαίνεται και το έμβολο στο άνω νεκρό σημείο)
392689
βιδώθηκε προσωρινά και η παλιά κεφαλή για τον χρονισμό και μόνο
392690
μπήκε και το μανιατό στην θέση του( αυτήν είχε πριν την ανακατασκευή). ΄Όλα τα εξαρτήματα στο μανιατό είναι καινούργια, εκτός από το βουρτσάκι στο κέντρο, που δεν το έβρισκα πουθενά.
392691
Grafton 505
31/01/2018, 19:26
μέτρηση το διάκενο στις επαφές πρέπει να είναι 0,3mm μέχρι 0,5mm, προσοχή λοιπόν :facepalm:
392692
βίδωμα της φτερωτής ( θέλει και μία σφήνα-woodruff key-ίδια με αυτήν του γραναζιού του στροφαλοφόρου)
392693
πολλαπλασιαστής στην θέση του (που έτυχε απλά να είναι κόκκινος) και ένωση των καλωδίων στο κουτί
392694
Grafton 505
31/01/2018, 19:30
και μετά η ¨καινούργια¨ μεταχειρισμένη κεφαλή με το μπουζί και τον λαιμό της εξαγωγής ( η άσπρη γραμμή που φαίνεται είναι φλάντζα)
392695
η εξάτμιση στην θέση της
392696
έπειτα η κουκούλα της κεφαλής και τέλος το κάλυμμα της φτερωτής
392697
Grafton 505
31/01/2018, 19:35
ο κινητήρας είναι πλέον έτοιμος να μπει στο σασί, πρώτα φυσικά το πίσω αμορτισέρ
392698
πάνω στην φούρια μου να βάλω τον κινητήρα ξέχασα να βγάλω φωτό την εισαγωγή με τον λαιμό και την πλαστικιά φούσκα της
392699
σύνδεση στις ντίζες ταχυτήτων και συμπλέκτη
392700
Grafton 505
31/01/2018, 19:43
κούμπωμα το καρμπιρατέρ στην εισαγωγή. Μεταξύ τους πρέπει να μπει μια υφασμάτινη τσιμούχα. Σύνδεση και στις ντίζες του γκαζιού και του τσοκ ( η μικρή μαύρη ντίζα) και τέλος το φίλτρο εισαγωγής
392701
ντεπόζιτο και σωληνάκι καυσίμου στην θέση τους
392702
βίδωμα της μανιβέλας στην θέση της.....
392703
καααααααααιιιιιιιιιιιι ...............
Grafton 505
31/01/2018, 19:51
αν προσέξετε καλά την εξάτμιση θα δείτε τον άσπρο καπνό !!!! :a25::a30::a08::a54::rockon:
Πήρε μπρος αλλά δεν θυμάμαι μετά από πόσες μανιβελιές :lol: (εντάξη δεν ήταν και πολλές)
392704
βίδωμα το κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων
392705
με το πορτάκι του κινητήρα και την σέλα στην θέση της ........ ΤΕΛΟΣ !
392706
Grafton 505
31/01/2018, 19:58
Ευχαριστώ όλους όσους σχολιάσανε και θα σχολιάσουν και για όλα τα vroom. Ελπίζω να μην σας έπρηξα με τις πολλές φωτογραφίες !
Case :a3:.-
taisteal
31/01/2018, 19:59
:pink:..πανέμορφη...
Έχεις άλλες φωτό;;
Grafton 505
31/01/2018, 20:19
:pink:..πανέμορφη...
Έχεις άλλες φωτό;;
:bawl:περισσότερες από όσες έβαλα ; :lol:
taisteal
31/01/2018, 20:20
:bawl:περισσότερες από όσες έβαλα ; :lol:
:lol:
Εννοώ φτιαγμένη,να την δούμε και από άλλες οπτικές γωνίες
:pink:..πανέμορφη...
Έχεις άλλες φωτό;;
:lol:
Εννοώ φτιαγμένη,να την δούμε και από άλλες οπτικές γωνίες
392713
:lol:
Κουκλάρα.....
:a18::a18::a18::a18::a18:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
31/01/2018, 20:46
Καταλαβες τι εκανες ε???
Την ανεστησες απο τον ταφο.Και το εκανες και καλα ρε μπαγασα.:beer:
gior-gos
31/01/2018, 20:58
Ωραιος! Μπραβο :beer::beer::beer:
Κουκλίτσα βγήκε συνονόματε ,το μοναδικό που δεν μου αρέσει πάνω της είναι το κάλυμμα της σέλας.
Για δες από κάτω καμμιά ιδέα για κάτι πιο κομψό.
392714
Από το 11 που την τέλειωσες ,μολόγα τώρα τι άλλο έχεις μαστορέψει...
andreastwin
31/01/2018, 21:25
μπραβο,εκανες πολυ καλη και προσεγμενει δουλεια που ειθελε μερακι και αγαπη.γιατη αυτο που εκανες σε αυτο το μηχανακι ειναι ερωτας.και οπως ειπε και ο παπασουζας το πηρες απο τον ταφο και το ανεστησες.καλες βολτες.ναι ωντος το καλημα τις σελας το χαλαει,το εκανες που το εκανες κανετου μια καινουργια ταπετσαρια σαν αυτη την μαυρη που σου εβαλε τις φωτο ο buckley
dankannn
31/01/2018, 21:25
Άψογη δουλειά φιλε μου !!!!
Και μενα δεν μου αρέσει η σελα , αδικεί ολοι την δουλειά που εχεις κάνει.
Stavrakos
01/02/2018, 07:45
Καλημέρα συνχωριανε,φοβερη δουλειά.Παμε να πιούμε και ένα καφέ να δω την δουλειά σου και από κοντά
devil's animal
01/02/2018, 09:02
πολυ προσεγμενη δουλεια για ενα αναμφισβητητα ιστορικο,ιταλικο κομματι...
bellissimo...
:beer::beer::beer:
LOUKILOUK
01/02/2018, 10:15
Πολύ ωραία δουλειά, φοβερό αποτέλεσμα. Μπραβο!!!:beer::wave2:
Pulloverman
01/02/2018, 15:12
Πραγματικά εξαιρετική η δουλειά σου Grafton 505! μόνος σου και σε 9 μήνες μόνο. Από την αρχή του χρόνου έχω ξεκινήσει το παρακάτω project και φαντάζομαι με καταλάβαίνεις, έτσι; Επειδή είμαι άσχετος με το αντικείμενο, μήπως έχεις καμιά συμβουλή να μου δώσεις;
392722
Κούκλα την έκανες, δέν πέρνεις και του αποπάνω:rolleyes: την βέσπα γιατί έχει πελαγώσει ο άνθρωπος:panic:
Grafton 505
01/02/2018, 17:56
Να 'στε όλοι καλά για τα καλά σας λόγια.
:beer:
Για την σέλα, έχετε δίκιο. Δυστυχώς ήταν άχρηστος ο ταπετσιέρης και με τον συστήσανε για καλό. Είναι στο πρόγραμμα να αλλαχτεί και να γίνει σωστή μαζί με μια ψιλοαναβάθμιση στα ρεύματα.
Grafton 505
01/02/2018, 17:59
Από το 11 που την τέλειωσες ,μολόγα τώρα τι άλλο έχεις μαστορέψει...
Αυτά τα δύο αλλά δεν νομίζω να πιάνονται .... :lol:
392727
Grafton 505
01/02/2018, 18:08
Από την αρχή του χρόνου έχω ξεκινήσει το παρακάτω project και φαντάζομαι με καταλάβαίνεις, έτσι; Επειδή είμαι άσχετος με το αντικείμενο, μήπως έχεις καμιά συμβουλή να μου δώσεις;
Ξεκινάς διάβασμα από εδώ : http://www.scooterhelp.com/
Υπάρχει φόρουμ για βέσπες : http://www.vespaforumhellas.gr/index.php?
Και για παραγγελίες σε ανταλλακτικά : https://www.scootershop.gr/ και https://www.sip-scootershop.com/main/base/ProductConfigurator.aspx?_language=EN
Βγάζεις πολλές φωτογραφίες για το κάθε τι πριν το ξεβιδώσεις,
Αγοράζεις κανένα λίτρο WD-40 γιατί θα το χρειαστείς έτσι όπως την βλέπω και ρωτάς ότι απορία έχεις.
Την δουλειά την χώρισα σε δύο μέρη. 1) σκελετός : τι χρειάζεται να γίνει και τι ανταλλακτικά θέλει και
2) κινητήρας : τι χρειάζεται να γίνει και τι ανταλλακτικά θέλει.
μπραβο φιλε...μερακληδικη δουλεια γαματο αποτελεσμα....οπως και τα δυο επομενα προτζεκτακια σου παραπανω....καλες βολτες κ προσεχε την
Thomatzikos
19/07/2020, 17:45
Καλησπέρα και συγνώμη για την άχαρη ερώτηση μου. Καινούργιος γενικά στο χώρο. Η ερώτηση μου είναι η εξής.Ποσο
Κοστίζει η ανακατασκευή μιας βεσπινο περίπου
Grafton 505
19/07/2020, 20:24
Καλησπέρα και συγνώμη για την άχαρη ερώτηση μου. Καινούργιος γενικά στο χώρο. Η ερώτηση μου είναι η εξής.Ποσο
Κοστίζει η ανακατασκευή μιας βεσπινο περίπου
Καλώς τον. Ανάλογα με την κατάσταση που είναι και το πόσα θες να ξοδέψεις. Από μερικές δεκάδες ευρώ μέχρι δυο τρία χιλιάρικα (μπορεί και παραπάνω).
Thomatzikos
20/07/2020, 05:44
Καλώς τον. Ανάλογα με την κατάσταση που είναι και το πόσα θες να ξοδέψεις. Από μερικές δεκάδες ευρώ μέχρι δυο τρία χιλιάρικα (μπορεί και παραπάνω).
Ευχαριστώ πολύ!
εξαιρετική δουλειά!
Grafton 505
20/07/2020, 16:56
Ευχαριστώ πολύ!
εξαιρετική δουλειά!
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.