View Full Version : Ποια ζελατίνη για δεύτερη σε κράνος;
Ποια ζελατίνη θα αγοράζατε για δεύτερη, μετά τη λευκή, σε ένα καινούριο κράνος;) Κάποια 50/50, κάποια αρκετά σκούρα, ή κάποια σε καθρέπτη; :cool:
Εσένα τι σου αρέσει/προτιμάς; It's up to you βασικά.
Προσωπικά χρησιμοποιώ μία dark smoke για τον ήλιο της χώρας μας, αν και σε βόλτες κουβαλάω πάντα και τη διάφανη μαζί όταν υπάρχει πιθανότητα να με πιάσει το βράδυ. Επίσης δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει νομικά εδώ με τις σκούρες ζελατίνες. Σε πολλές χώρες επιτρέπονται μόνο στην πίστα και σου τονίζουν ότι δεν είναι road legal!
Ο καθρέπτης δε μου άρεσε ποτέ και το 50/50 δεν κάνει, κατά τη γνώμη μου πάντα, δουλειά.
sapila racing
03/02/2018, 13:17
Πάντα παίρνω την Light Smoke στα Arai. Η Dark μου πέφτει πολύ Dark.
Αυτες που είναι καθρέφτης, τουλάχιστον μια Arai που έχω είναι ανάμεσα στις άλλες δύο σε διαπερατότητα. Οταν τρώει πετραδάκια αρχίζει και κάνει νερά, αφού αποκτά φωτεινά στιγματα.
foogr01@ εγώ θα προτιμούσα τον καθρέπτη, αλλά αυτό που έγραψα ο sapila racing για τα πετραδάκια δεν μου άρεσε. Είναι και ακριβότερη 30€ από ότι βλέπω από τις άλλες της shoei.
George_M.
03/02/2018, 17:25
Πάντα παίρνω την Light Smoke στα Arai. Η Dark μου πέφτει πολύ Dark.
Αυτες που είναι καθρέφτης, τουλάχιστον μια Arai που έχω είναι ανάμεσα στις άλλες δύο σε διαπερατότητα. Οταν τρώει πετραδάκια αρχίζει και κάνει νερά, αφού αποκτά φωτεινά στιγματα.
μια απο τα ιδια,η μεσαια της Αραι αποτελει αξιπιστη κ 24ωρη λυση καθως βλεπεις κ το βραδυ ενω την μερα κοβει τα χοντρα,μια βοηθεια με ενα γυαλι στα κοντρα μεσσημερι την χρειαζεται αλλα γλιτωνεις το βραδυνο βαλε -βγαλε.
οποιος λεει οτι κινειται νυχτα με 80% σκουρα τοτε σιγουρα μιλαει για συνθηκες πολης με φωτισμο,
στα περιξ της Αττικης με μια σκουρα καποτε την ειχα μονιμα ανοιχτη τα βραδια.
anavatis19
03/02/2018, 18:17
ποτε δεν καταλαβα πως καποιος οδηγει με σκουρα φιμε το βραδυ. οχι την light(που και αυτο ειναι καπως σε σκοτεινα κομματια, ακομα και σε στενα εντος πολης) χαρακτηριστικα 2 τυποι που γνωριζω επεμεναν πως βλεπουν το ιδιο και πως εχουν συνηθησει! για να μαθει το ματι πρεπει να φορανε κρανος και στον υπνο τους καθως η ''νυχτερινη οραση'' χανεται οταν πεσει παλι φως στο ματι. τραγικοι και επικινδυνοι απλα!
ποτε δεν καταλαβα πως καποιος οδηγει με σκουρα φιμε το βραδυ. οχι την light(που και αυτο ειναι καπως σε σκοτεινα κομματια, ακομα και σε στενα εντος πολης) χαρακτηριστικα 2 τυποι που γνωριζω επεμεναν πως βλεπουν το ιδιο και πως εχουν συνηθησει! για να μαθει το ματι πρεπει να φορανε κρανος και στον υπνο τους καθως η ''νυχτερινη οραση'' χανεται οταν πεσει παλι φως στο ματι. τραγικοι και επικινδυνοι απλα!
Δεν βλέπεις με dark smoke το βράδυ. Πολύ επικίνδυνο να οδηγάει κάποιος έτσι! Δύο φορές έτυχε να με πιάσει το βράδυ ενώ είχα μόνο τη dark smoke από το πρωί. Μιλάω πάντα για πόλη και 3χλμ. από το σπίτι μου. Και τις δύο γύρισα πολύ προσεκτικά με ανοιχτή τη ζελατίνα. Σε βόλτες πάντα έχω μαζί και τη διάφανη αλλά ακόμα και στην πόλη όταν το βράδυ είναι στο πρόγραμμα. Ούτε βάρος είναι ούτε χρόνο τρώει να αλλαχτεί.
Το κράνος είναι το x spirit 2. Το πήρα από Fc Moto που το είχε σε στοκ. Βέβαια η τιμή του δεν ήταν και πολύ δελεαστική, με τα ίδια λεφτά θα μπορούσα να πάρω το x spirit 3 από helmet city που είχε δύο από τα μοντέλα σε προσφορά. Όμως δεν με τρελαίνανε τα γραφικά και μέχρι να το αποφασίσω είχαν πάρει ένα 50άρι πάνω. Επίσης όσο το έβλεπα το x spirit 3 τόσο μου φαίνονται η αεροτομή to much σε αίσθηση. Έγραψε κι ένα παλικάρι εδώ ότι δεν τον έχει βολέψει...οπότε κατέληξα να πάρω το προηγούμενο μοντέλο;)
Ωραια. Νομιζω η ζελατινα του 2 και του 3 ειναι ιδια. Εφ οσων συμβαινει αυτο πας και δινεις λιγα παραπανω και παιρνεις την νεα ζελατινα της shoei η οποια απο μονη της σκουραινει στον ηλιο μεχρι να γινει dark και ανοιγει στο σκοταδι μεχρι να γινει διαφανη. Οταν το ειδα δεν το πιστευα!!!
Καλη αγορα!
Νομίζω ότι τα κράνη XR1100/Quest/Xspirit II μοιράζονται την ίδια ζελατίνη.
Αυτή τη ζελατίνη που αλλάζει φωτεινότερα δεν την έχω υπόψιν, θα ρωτήσω σε ευχαριστώ :)
Νομίζω ότι τα κράνη XR1100/Quest/Xspirit II μοιράζονται την ίδια ζελατίνη.
Αυτή τη ζελατίνη που αλλάζει φωτεινότερα δεν την έχω υπόψιν, θα ρωτήσω σε ευχαριστώ :)
Ρωτα στον Παπασταυρου. Εγω εκει την εχω δει. Απλα δεν ξερω αν κανει για το Xspirit II
sapila racing
04/02/2018, 10:09
Ωραια. Νομιζω η ζελατινα του 2 και του 3 ειναι ιδια. Εφ οσων συμβαινει αυτο πας και δινεις λιγα παραπανω και παιρνεις την νεα ζελατινα της shoei η οποια απο μονη της σκουραινει στον ηλιο μεχρι να γινει dark και ανοιγει στο σκοταδι μεχρι να γινει διαφανη. Οταν το ειδα δεν το πιστευα!!!
Καλη αγορα!
Γαμάτο! Δεν το ήξερα οτι υπάρχει τέτοιο πράγμα!
George_M.
04/02/2018, 10:24
η Lazer την εχει απο χρονια κ την λεει Lumino Photochromic
https://www.youtube.com/watch?v=v7sRSm2k_zU
Δεν κάνει η ίδια δε xspirit 2 και 3.
Η ίδια κάνει σε xspirit 2- xr1100- qwest.
Η φωτοχρομικη (και γενικά οι καινούργιες) κάνουν στα Nxr και Xspirit 3
Γαμάτο! Δεν το ήξερα οτι υπάρχει τέτοιο πράγμα!
Φανταστικο Αρη!
Οπως λεει ο teo_g_7 xspirit II και ΙΙΙ δεν ταιριαζει η ζελατινα. Σ αυτη τη περιπτωση θα πηγαινα για light smoke
DoctoR_k6
04/02/2018, 17:42
Γαμάτο! Δεν το ήξερα οτι υπάρχει τέτοιο πράγμα!
Υπάρχει κ στα Arai αλλά σε pinlock. Σκουραίνει με τον ηλιο κ ανοίγει το βράδυ(Έτσι λένε τουλάχιστον).
https://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/59475
Προσωπικά χρησιμοποιώ στο 80% των μετακινήσεων μου την πιο σκούρα που υπάρχει για το κράνος μου.Όσο είναι μέρα δεν έχω πρόβλημα ποτέ,ακόμα και με βροχή/τρελή συννεφιά.Την νύχτα εννοείται πως δεν βλέπεις το ίδιο,αλλά αν κινείσαι σε μεγάλες λεωφόρους δεν έχεις κανένα πρόβλημα,εγώ κουβαλάω πάντα την διάφανη μαζί μου και αναλόγως του κρύου/βροχής την χρησιμοποιώ.Εγώ light smoke δεν θα έπαιρνα,τσάμπα λεφτά και αν έχει πολύ ήλιο θα χρειαστείς και γυαλιά από μέσα.
RaGe_Raptor
04/02/2018, 18:13
dark smoke κι εγώ. με το μόνο μηχανάκι που δεν είχα πρόβλημα τη νύχτα ήταν το F800GS. αν είναι να με πιάσει το σκοτάδι κουβαλάω και τη διάφανη ,όπως ο foogr1. είχα και mirror στο arai αλλά όπως είπε ο Sapilas η επίστρωση είναι ευαίσθητη στα πετραδάκια.
οι photochromic καλές αλλά πανάκριβες.
dark smoke κι εγώ. με το μόνο μηχανάκι που δεν είχα πρόβλημα τη νύχτα ήταν το F800GS. αν είναι να με πιάσει το σκοτάδι κουβαλάω και τη διάφανη ,όπως ο foogr1. είχα και mirror στο arai αλλά όπως είπε ο Sapilas η επίστρωση είναι ευαίσθητη στα πετραδάκια.
οι photochromic καλές αλλά πανάκριβες.
Έλα ρε συ! εγώ το F8 έχω. Πώς το εξηγείς; Τα φώτα του δεν μου επαρκούν για να πω ότι κάνει τη νύχτα μέρα και βλέπω με τη dark smoke, αλλά και πάλι αυτό θα ίσχυε για μπροστά και όχι για δεξιά-αριστερά.
Οι photochromic όντως τσούζουν στην τιμή. Αν ήταν πιο προσιτές σαφώς θα το προτιμούσα από το βάλε-βγάλε, αλλά εντάξει, δε χάλασε κι ο κόσμος :) Βοηθάει να έχει κάποιος backpack ή ζώνη μέσης με ειδικό θηκάκι για 2η ζελατίνα. Ξεχνάς ότι την κουβαλάς και πραγματικά η αλλαγή γίνεται (στο XR1100 τουλάχιστον) σε 10 δεύτερα.
RaGe_Raptor
04/02/2018, 20:22
Έλα ρε συ! εγώ το F8 έχω. Πώς το εξηγείς; Τα φώτα του δεν μου επαρκούν για να πω ότι κάνει τη νύχτα μέρα και βλέπω με τη dark smoke, αλλά και πάλι αυτό θα ίσχυε για μπροστά και όχι για δεξιά-αριστερά.
Οι photochromic όντως τσούζουν στην τιμή. Αν ήταν πιο προσιτές σαφώς θα το προτιμούσα από το βάλε-βγάλε, αλλά εντάξει, δε χάλασε κι ο κόσμος :) Βοηθάει να έχει κάποιος backpack ή ζώνη μέσης με ειδικό θηκάκι για 2η ζελατίνα. Ξεχνάς ότι την κουβαλάς και πραγματικά η αλλαγή γίνεται (στο XR1100 τουλάχιστον) σε 10 δεύτερα.
ok,το "δεν είχα πρόβλημα" είναι με αστερίσκο απλά επειδή η διαφορά με το Κ6 ήταν μεγάλη(δεν έχω αλλάξει ούτε λάμπα ακόμα,τώρα που το σκέφτομαι... :hmm: ). η περιφερειακή όραση ήταν θέμα. ίσως και η dark smoke του arai να ήταν πιο light απ'του shoei? πάντως μια-δύο φορές που έτυχε να ξεμείνω με την dark βράδυ,γύρισα με ανοιχτή ζελατίνα.
anavatis19
04/02/2018, 22:10
Έλα ρε συ! εγώ το F8 έχω. Πώς το εξηγείς; Τα φώτα του δεν μου επαρκούν για να πω ότι κάνει τη νύχτα μέρα και βλέπω με τη dark smoke, αλλά και πάλι αυτό θα ίσχυε για μπροστά και όχι για δεξιά-αριστερά.
Οι photochromic όντως τσούζουν στην τιμή. Αν ήταν πιο προσιτές σαφώς θα το προτιμούσα από το βάλε-βγάλε, αλλά εντάξει, δε χάλασε κι ο κόσμος :) Βοηθάει να έχει κάποιος backpack ή ζώνη μέσης με ειδικό θηκάκι για 2η ζελατίνα. Ξεχνάς ότι την κουβαλάς και πραγματικά η αλλαγή γίνεται (στο XR1100 τουλάχιστον) σε 10 δεύτερα.
Αυτες οι photochromic ποιες ειναι? που μοιαζουν με ουρανιο τοξο? σκεφτομαι να παρω και εγω για το gt-air μια καθρεφτη η αυτη που ειναι ιριδιζουσα σαν ουρανιο τοξο..το θεμα ειναι τι κερδιζω στην καθε μια..κατι κανουν διαφορετικο φανταζομαι περα απο το φιμε εφε
Αυτες οι photochromic ποιες ειναι? που μοιαζουν με ουρανιο τοξο? σκεφτομαι να παρω και εγω για το gt-air μια καθρεφτη η αυτη που ειναι ιριδιζουσα σαν ουρανιο τοξο..το θεμα ειναι τι κερδιζω στην καθε μια..κατι κανουν διαφορετικο φανταζομαι περα απο το φιμε εφε
Photochromic για το GT-Air δε βρήκα. Για το NXR είναι αυτή: http://www.helmetcity.co.uk/shoei-visor-cwr-1-photochromic-transition/
Είναι διάφανη στο σκοτάδι και όσο τη "βλέπει" το φως σκουραίνει. Δεν την έχω δοκιμάσει και ούτε και για τα άλλα δεν μπορώ να σου πω γιατί μόνο dark smoke χρησιμοποιώ. Sorry.
anavatis19
04/02/2018, 22:58
Photochromic για το GT-Air δε βρήκα. Για το NXR είναι αυτή: http://www.helmetcity.co.uk/shoei-visor-cwr-1-photochromic-transition/
Είναι διάφανη στο σκοτάδι και όσο τη "βλέπει" το φως σκουραίνει. Δεν την έχω δοκιμάσει και ούτε και για τα άλλα δεν μπορώ να σου πω γιατί μόνο dark smoke χρησιμοποιώ. Sorry.
http://www.helmetcity.co.uk/shoei-visor-cns-1-spectra-silver/
http://www.helmetcity.co.uk/shoei-visor-cns-1-spectra-fire-rainbow/
για μια απο αυτες τις 2 ελεγα..καταλαβα τι ειναι αυτο που λες..ωραια τεχνολογια
Οι photochromatic ξέρει κανείς πόσο γρήγορα αντιδρούν στην αλλαγή φωτισμού;
Πχ Αν μπεις μέσα σε ένα τούνελ
DoctoR_k6
04/02/2018, 23:22
Οι photochromatic ξέρει κανείς πόσο γρήγορα αντιδρούν στην αλλαγή φωτισμού;
Πχ Αν μπεις μέσα σε ένα τούνελ
Μία δοκιμή θα σε πείσει...:lol:
ΥΓ Λογικά θα έχει προβλεφθεί κ αυτό.
Οι photochromatic ξέρει κανείς πόσο γρήγορα αντιδρούν στην αλλαγή φωτισμού;
Πχ Αν μπεις μέσα σε ένα τούνελ
Διαβασα οτι αργουν αρκετα να επανελθουν στην "αρχικη" κατασταση τους (μπορει και 5 λεπτο),επισεις το κρυο παιζει ρολο στο ποσο θα σκουρινει η ζελατινα.
Διαβασα οτι αργουν αρκετα να επανελθουν στην "αρχικη" κατασταση τους (μπορει και 5 λεπτο),επισεις το κρυο παιζει ρολο στο ποσο θα σκουρινει η ζελατινα.
Σε γυαλιά οράσεως με αντίστοιχους φακούς που έχω δει, αργεί αρκετά. Δλδ, μέσα σε ένα τούνελ δεν προλαβαίνει να αλλάξει.
Το πινλοκ που έχει η arai λέει "in seconds" .
Σαν μόνιμη χρησιμοποιώ τη σκούρα φιμέ και αλλάζω σε διάφανη μόνο αν ξέρω ότι θα οδηγήσω νύχτα, κάτι το οποίο, γενικά, αποφεύγω. Φυσικά, δεν κουβαλάω ποτέ δεύτερη ζελατίνα.
Σε γυαλιά οράσεως με αντίστοιχους φακούς που έχω δει, αργεί αρκετά. Δλδ, μέσα σε ένα τούνελ δεν προλαβαίνει να αλλάξει.
Το πινλοκ που έχει η arai λέει "in seconds" .
"Drawbacks of Both the Visors
The transitioning visor has many advantages. It will save you time and also the hassle you go through when changing the face shield throughout the day. It is also very risky to put the sunglasses on and off while you are riding.
But both of the face shields, Shoei CWR-1 Photochromic Shield and Bell Transitions Photochromatic Shield, have the same drawback.
Both the face shields take at least around 120 seconds, i.e. 2 minutes, to adjust to the surrounding light of the atmosphere.
Suppose you are traveling on a road and there are lots and lots of small tunnels on the road. Your transitional visor will not have the time to adjust to the exposure of both the surroundings. You will ultimately have to slide up your visor while you are travelling from such a route, as stopping to put on a different visor, or even sunglasses may look a bit stupid and it is also not safe from the safety perspective.
This face shield may not give you the perfect tint that you desire. You may want it to get the darkest in the presence of sun, but it may not give you the desired tint."
Απο εδω (https://badasshelmetstore.com/best-photochromic-helmet-visors/)
Και αυτοι σε δευτερολεπτα μετρανε,οποτε μαλλον ειναι μαρκετινιστικο τρικ η χρηση του"in seconds".
Διαβασα οτι αργουν αρκετα να επανελθουν στην "αρχικη" κατασταση τους (μπορει και 5 λεπτο),επισεις το κρυο παιζει ρολο στο ποσο θα σκουρινει η ζελατινα.
Η αλλαγη απο διαφανη μεσα στο μαγαζι σε dark smoke τη στιγμη που βγηκαμε δεν πηρε πανω απο 20"
Υπάρχει θεμα όταν μπαινοβγαίνει στα τούνελ.Αναγκάζεσαι να την ανοίγεις .
Η agv έχει παρουσιάσει μια ζελατίνα ηλεκτρονική που αλλάζει διαφάνεια πατώντας ενα κουμπί
GiorgosLa
05/02/2018, 08:02
Άσχετο και μάλλον άλλη τεχνολογία, αλλά μ έκανε εντύπωση. Έχουμε στη δουλειά μάσκα ηλεκροκόλισης που το τζάμι, είναι εντελώς διάφανο. Γίνετε μαύρο μόνο όταν δει τον σπινθήρα. Αλλάζει χρώμα τόσο ακαριαία που δεν θα δεις ποτέ την φλόγα "γυμνή" αλλά και ποτέ το τζάμι μαύρο.
Μετράει η Photochromic αλλά πανάκριβη. Η Shoei Θέλει 2 λεπτά να να προσαρμοστεί στο περιβάλλον και αυτο νομιζω οφείλεται στο οτι δεν έχει να κάνει με το φως αλλά με την θερμότητα που δέχεται απο τον ήλιο. Χθες πήρα ενα NXR απο Helmetcity, ήμουν ψημένος να την πάρω αλλα τελικά πήρα την dark smoke που είναι το 1/3 της τιμής
lykourgi
05/02/2018, 11:16
Τα αντίστοιχα (φωτοχρωμικά) γυαλιά οράσεως, είχαν το πρόβλημα ότι ενώ αντιδρούσαν πολύ γρήγορα στις αλλαγές φωτισμού όσο ήταν καινούργια, με την πάροδο του χρόνου η αντίδρασή τους καθυστερούσε σημαντικά. Μιλάμε για πολύ μεγάλη διαφορά έπειτα από ένα χρόνο χρήσης. Συνεπώς όσοι ενδιαφέρεστε, εξετάστε και αυτό το ενδεχόμενο.
Βέβαια πάνε χρόνια από τότε και ίσως έχει αλλάξει η τεχνολογία.
Άλλωστε τώρα υπάρχουν και οι αυτόματες μάσκες ηλεκτροκόλησης, που είπε και ο giorgosla προηγουμένως. Αλλά δεν ξέρω αν χρησιμοποιούν την ίδια αρχή λειτουργίας - υλικά.
Ο καθρέφτης της shoei έχει ένα 30€ + από την dark smoke της εταιρείας. Ξέρει κανείς το λόγο;
Αντίστοιχη διαφορά έχουν νομίζω κι οι ζελατίνες της Arai.
dark smoke κι εγώ. . αν είναι να με πιάσει το σκοτάδι κουβαλάω και τη διάφανη ,όπως ο foogr1. είχα και mirror στο arai αλλά όπως είπε ο Sapilas η επίστρωση είναι ευαίσθητη στα πετραδάκια.
οι photochromic καλές αλλά πανάκριβες.
ότι ακριβώς και ο παραπάνω, σε ίδιο κράνος.
Οι mirror είναι καλές αλλά πολύ ευαίσθητες. Είτε σε Arai είτε στο shoei NXR που είχα για κάποιο διάστημα. Η επίστρωση χαλάει πολύ εύκολα.
Αφού μιλάς για Shoei, δεν έχεις και πρόβλημα μιας και η αλλαγή γίνεται σε 30 sec. Αν ήταν σε Arai...αντίο ζωή.
Ο καθρέφτης της shoei έχει ένα 30€ + από την dark smoke της εταιρείας. Ξέρει κανείς το λόγο;
Αντίστοιχη διαφορά έχουν νομίζω κι οι ζελατίνες της Arai.
Η πόζα πληρώνεται. Τα'χουμε ξαναπεί.
Αφού μιλάς για Shoei, δεν έχεις και πρόβλημα μιας και η αλλαγή γίνεται σε 30 sec. Αν ήταν σε Arai...αντίο ζωή.
Κι όμως, οι φίλοι της Arai υποστηρίζουν ότι αν μάθεις πώς, το κάνεις πιο γρήγορα και με λιγότερο κόπο απ'ό,τι στα Shoei.
Κι όμως, οι φίλοι της Arai υποστηρίζουν ότι αν μάθεις πώς, το κάνεις πιο γρήγορα απ'ό,τι στα Shoei.
Οι φίλοι της Arai ας βρουν το δεξί αυτάκι που έσπασε κατά την διάρκεια αλλαγής της ζελατίνας.
Οκ, δεν το έκανα καθημερινά, αλλά 10-15 φορές είχα άλλαξει ζελατίνα όταν το είχα. Αυτό το κρακςκσκκςκκσθατοπάρωόλοστοχέρι που κάνει, πάντα με τρόμαζε. Μέχρι που έσπασε και το άφησα στην άκρη μιας και είχε φάει τα ψωμιά του.
.....
Κι όμως, οι φίλοι της Arai υποστηρίζουν ότι αν μάθεις πώς, το κάνεις πιο γρήγορα και με λιγότερο κόπο απ'ό,τι στα Shoei.
Κι ο Βύρωνας φίλος της Arai είναι, αφου τέτοιο φοράει. Edit hot of the press : Φορούσε.
Κι εγώ φίλος της είμαι αλλά κάθε φορά που βγάζω ζελατίνα, προσεύχομαι το κρακ που ακούγεται να μην είναι σπάσιμο του μηχανισμού.
Κι όμως, οι φίλοι της Arai υποστηρίζουν ότι αν μάθεις πώς, το κάνεις πιο γρήγορα απ'ό,τι στα Shoei.
Οι φίλοι της Arai ας μου βρουν το δεξί αυτάκι (RX-7RR Nacano) που έσπασε κατά την διάρκεια αλλαγής της ζελατίνας.
Οκ, δεν το έκανα καθημερινά, αλλά 10-15 φορές είχα άλλαξει ζελατίνα όταν το είχα. Αυτό το κρακςκσκκςκκσθατοπάρωόλοστοχέρι που κάνει, πάντα με τρόμαζε. Μέχρι που έσπασε και το άφησα στην άκρη μιας και είχε φάει τα ψωμιά του.
sapila racing
05/02/2018, 12:07
Ο καθρέφτης της shoei έχει ένα 30€ + από την dark smoke της εταιρείας. Ξέρει κανείς το λόγο;
Αντίστοιχη διαφορά έχουν νομίζω κι οι ζελατίνες της Arai.
Γιατί στην ουσία είναι μια ζελατίνα smoke με extra επίστρωση.
Ε οκ, δεν έχετε κάτσει να ασχοληθείτε, προφανώς. Αν το μάθεις, έγραψα. :p Και τυφλά το κάνουν, κάτι που δεν μπορείς να κάνεις στα Shoei.
Κι εγώ προτιμώ τα Shoei πάντως. Μια φορά έσπασα "αυτάκι" σε Arai, απλά ανοίγοντας τη ζελατίνα, εν κινήσει...
Ε οκ, δεν έχετε κάτσει να ασχοληθείτε, προφανώς. Αν το _μάθεις_, έγραψα. :p Και τυφλά το κάνουν, κάτι που δεν μπορείς να κάνεις στα Shoei.
Κι εγώ προτιμώ τα Shoei. Μια φορά έσπασα "αυτάκι" σε Arai, απλά ανοίγοντας τη ζελατίνα...
True story: Πίνω μπύρα σε παρακμιακό μπαρ στο Βύρωνα, πριν 250 χρόνια, και κάποια στιγμή λίγο πριν φύγω, παίρνω το κράνος και πάω να φύγω. Τύπος δίπλα μου στη μπάρα:
Τύπος : Ωραίο κράνος
Sniper : ...
Τύπος : Σου έχουν δείξει τι πρέπει να κάνεις για να μην σπάσει ο μηχανισμός;
Sniper : Υπάρχει κάποιο ειδικό σχολείο;
Τύπος : Δούλευα κάποτε στον Ιταλό, δεν ξέρεις πόσα σπάνε επειδή δεν ξέρετε τι να κάνετε
Sniper : Υπάρχει κάποιο ειδικό σχολείο;
Τύπος : ....
Sniper : Αντε, τι πρέπει να κάνουμε δλδ;
Τύπος : Κάθε πότε το λαδώνεις;
Sniper : Γίνει λιγο πιο συγκεκριμένος
Τύπος : το μπουκαλάκι της σιλικόνης, γιατί το δίνει μαζί με το κράνος;
Sniper : Ξέρω γω
Τύπος : Πρέπει μια φορά τη βδομάδα να βάζεις σιλικονη στο μηχανισμό
Sniper : Δλδ να βγάζω το πλαινό καπάκι;
Τύπος : Τρελός είσαι; Αυτά σπάνε για πλάκα.
Sniper : ΌΧι, αλλά δεν βοηθάς
Τύπος : Βάζεις σιλικόνη εδώ (και δείχνει πάνω στη ζελατίνα)
Sniper : Δλδ, θες να μου πεις ότι εκτός από τα πλαινά που σπάνε, σπάει και ο μηχανισμός από μέσα σε κράνος που έδωσα 980;
Τύπος : Ναι
Sniper : και θα κυκλοφορώ με σιλικόνη να στάζει απο τη ζελατίνα;
Τύπος : Ναι, για λίγο, μετα δεν μένει τίποτα
Sniper : ΟΚ, μερσί.
ΟΚ. Σοβαρά θέματα λέμε.
Το μόνο που κράτησα είναι ότι έδωσες 980€ για κράνος. :lol: :lol:
RaGe_Raptor
05/02/2018, 12:20
Κι εγώ άλλαζα πανεύκολα ζελατίνα στο RX7 αλλά κάποια στιγμή έσπασε το αυτάκι κι αν και βρήκα Nakano, πήρα το πιο φθηνό ημιδιάφανο (~25€ το ζευγάρι). Το ίδιο εύκολα αλλάζει και η ζελατίνα των SHOEI αλλά χωρίς το χτυποκάρδι από τα κρατς-κρουτς.
RaGe_Raptor
05/02/2018, 12:24
Λίγη σιλικόνη δεν είναι και τίποτα τρομερό. Έβαζα και βάζω πάντα και σε μηχανισμό και σε λάστιχα στεγανοποίησης. Πάρε ένα σπρέι τουλάχιστον βρε αδερφέ
Λίγη σιλικόνη δεν είναι και τίποτα τρομερό. Έβαζα και βάζω πάντα και σε μηχανισμό και σε λάστιχα στεγανοποίησης. Πάρε ένα σπρέι τουλάχιστον βρε αδερφέ
Τώρα σοβαρά το συζητάμε; Κι ΟΚ, άντε όταν σκέφτηκαν αυτόν τον μηχανισμό το 1821, ήταν υποφερτό να βαζεις σιλικόνη στα κινούμενα μέρη. Το 2017, έχοντας δει τον ανταγωσνιμό, δεν μπορείς να σκεφτείς κάτι για να τον αλλάξεις και να μην χρειάζεται;
Έλεος, στο xLite X800R, βγαίνει πατώντας ένα κουμπάκι... και κουμπώνει χωρίς να κάνεις τίποτα...
sapila racing
05/02/2018, 13:00
Τώρα σοβαρά το συζητάμε; Κι ΟΚ, άντε όταν σκέφτηκαν αυτόν τον μηχανισμό το 1821, ήταν υποφερτό να βαζεις σιλικόνη στα κινούμενα μέρη. Το 2017, έχοντας δει τον ανταγωσνιμό, δεν μπορείς να σκεφτείς κάτι για να τον αλλάξεις και να μην χρειάζεται;
Έλεος, στο xLite X800R, βγαίνει πατώντας ένα κουμπάκι... και κουμπώνει χωρίς να κάνεις τίποτα...
γμστ
πηρα πρόσφατα ενα Xlite και οταν ειδα πως βγαίνει η ζελατίνα εμεινα. Τα τελευταία 20 χρόνια είχα μονο Arai και μου χει σπασει κι εμένα αυτάκι χωρίς προφανή λόγο.
RaGe_Raptor
05/02/2018, 13:26
Τώρα σοβαρά το συζητάμε; Κι ΟΚ, άντε όταν σκέφτηκαν αυτόν τον μηχανισμό το 1821, ήταν υποφερτό να βαζεις σιλικόνη στα κινούμενα μέρη. Το 2017, έχοντας δει τον ανταγωσνιμό, δεν μπορείς να σκεφτείς κάτι για να τον αλλάξεις και να μην χρειάζεται;
Έλεος, στο xLite X800R, βγαίνει πατώντας ένα κουμπάκι... και κουμπώνει χωρίς να κάνεις τίποτα...
για την ιστορία,εγώ βάζω σιλικόνη και στον μηχανισμό της ζελατίνας του SHOEI.δουλεύει πιο smoooothly στο άνοιξε-κλείσε και κάνει πιο εύκολη τη δουλειά του ελατηρίου που σφραγίζει τη ζελατίνα.
DoctoR_k6
05/02/2018, 14:36
Ποσο συχνα μπορει να βγαζει καποιος την ζελατινα?
Ειδικα με pinlock απο μεσα το εσωτερικο ειναι πεντακαθαρο κ παντα καθαριζω εξωτερικα.
Κ μιλαμε για χρηση καθημερινη.
Τουλαχiστον στο τελευταιο (ARAI) βαλανε κ λαστιχακι για να μην σου φευγει το αυτακι. :lol:
Βιδωνει κανεις (τις βιδες) στα base plates οταν χαλαρωσουν? Εχει χαρακτηριστικη διαφορα μετα στο ανοιξε κλεισε.
Μερικές χρήσιμες-άχρηστες πληροφορίες.
Χαζολογώντας στον σωλήνα έπεσα πάνω σε αυτό . https://www.youtube.com/watch?v=DjVZcjn1F2U
Εν ολίγοις στην Αγγλία για κυκλοφορία σε δημόσιο δρόμο απαγορεύεται οποιαδήποτε ζελατίνα κόβει επάνω από 30% του φωτός και οι καθρέπτες (υποτίθεται γιατί δημιουργούν
αντανακλάσεις στους απέναντι!)
Για την νύχτα τώρα οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές ορίζουν ότι πρέπει να περνάει τουλάχιστον το 80% του φωτός. Σαν νούμερο δεν λέει κάτι , αλλά στη πράξη ακόμα και ένα διάφανο pinlock
ρίχνει την φωτεινότητα της ζελατίνας σύμφωνα με την SHOEI .
In order to obtain an ECE approval for a full-day visor, a light penetration of at least 80% must be ensured. However, tests have shown that the those penetration with the mounted Pinlock visor can be slightly below 80% due to the production. According to the ECE guidelines, this means that manufacturer's side must be pointed out that this visor may only be used during daytime.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.