PDA

View Full Version : Προβλημα γειωσης



Vardas
06/02/2018, 17:37
καλησπερα σας εχω ενα προβλημα με την γειωση μου στην μοτο !! Εχω μια kreidler florett την οποια εχω κανει ανακατασκευη !! και εχω το εξης θεμα ωταν τα συνδεσα ολα και εβαλα μπρος μια χαρα ολα τελεια μετα παρατηρησα οτι οταν αναβω το μπροστα φως το στροφομετρο πεφτει στο 0 και δεν κουναει !! μετα απο ψαξιμο καυ ξαναλυσιμο ειδα πως παλι εαν συνδεσω το καλωδιο απο την πλατινα στο σασι σαν να εχω το κυκλωμα της λαμπας παλι πεφτει το στροφομετρο στο 0 μηπως ξερεται τη συμβαινει ?? το σχεδιαγραμα μου ειναι αυτο http://www.kreidleroriginal.com/esquemas/Florett%20RS%20L,%20RS-G,%20RS-GS%20schaltplan%2087.84.43.pdf

OldMan
07/02/2018, 12:54
Δοκιμασε να δώσεις ανεξαρτητη γειωση στο στροφομετρο, απο τον κομβο 40..
(βγαλε το braun του και συνδεσε το μονο του στο σασσί..)

Κανονικα, επειδη εισαι 6βολτος και οι λαμπες εχουν την διπλασια καταναλωση σε ρευμα απο εναν 12βολτο, πρεπει να εχεις μερικες ανεξαρτητες γειωσεις πριν την κεντρικη (star-ground στυλ..) για να μειώνεται το off-set γιατι - in the real world - τα καλώδια παρουσιαζουν αντισταση..

Vardas
07/02/2018, 15:24
φιλε με εσωσες !! εδω και πεντε μερες ολη μετα σκεφτομουν γιατι το εκανε αυτο μετρουσα ξαναμετρουσα !!! βεβεα και χωρις να συνδεσω το καφε πουθενα δουλευει κανονικα μαλλον το καφε ειναι για το φως του ?

Vardas
07/02/2018, 15:54
εχω αλλη μια ερωτηση ειχα συνδεση της λαμπες των οργανων με τη γενητρια του φως για να μην αναβουν συνεχεια οταν ηθελα να αναψω τα φωτα να αναβαν ομως προχτες μετα απο 5 λεπτα δουλεμα καηκαν και οι 2 μετρησα το καλωδιο και βγαζει γυρω στα 22 volt σε ρελαντι μαλλον φυσιολογικο να καηκαν αλλα τωρα δεν εχω απο που να παρω για να μην αναβουν παντα και αναγκαστηκα θα παρω απο την μπαταρια ερωτηση μου λετε να καει και η λαμπα η οποια ειναι 6 volt ? ειναι 30/35 watt

OldMan
08/02/2018, 14:19
μαλλον το καφε ειναι για το φως του ?
Ακριβως..
(ουσιαστικά ειναι η "επιστροφη" προς την γειωση..)


βγαζει γυρω στα 22 volt σε ρελαντι μαλλον φυσιολογικο να καηκαν
Φυσιολογικοτατο να καηκαν αλλα καθολου φυσιολογικα τα 22V στο ρελαντι σε 6βολτο μηχανακι..!!!!
(ρε μπας και εχεις βαλει 12βολτο μανιατό..??)


θα παρω απο την μπαταρια ερωτηση μου λετε να καει και η λαμπα η οποια ειναι 6 volt ? ειναι 30/35 watt
Εφόσον η μπαταρία σου ειναι 6βολτη (και φορτίζεται απο την γεννητρια με μεχρι 8V..) οι λάμπες θα δουλευουν μια χαρα..
(η μπαταρία δεν ξερω ποσο θα ζήσει γιατί μια λαμπα 35W/6V τραβαει ρευμα κοντα στα 6Α και η μπαταρία σου ειναι μολις 1Ah - κοινώς, με σβηστή μηχανη θα στην αδειασει στο 10λεπτο..) ;)

Υ.Γ.
Δεν ξερω στα Γερμανικά αλλα στα Ελληνικα το "φως" κλίνεται..

Vardas
08/02/2018, 16:42
την πομπινα δεν την πειραξα αλλα εχω μια υποψια οτι μπορει να εχουν αλαχτει τα πηνια σε 12 volt οταν προτοειχα παρει την μηχανη ειχε 12 volt λαμπα μπροστα παραξενευτικα λιγο αλλα ηθελα να αφησω την μηχανη οσο ποιο εργοστασιακη γινεται για αυτο δεν σκεφτικα καθολου να γυρισω σε 12 volt μπαταρια .. θα το ξαναμετρησω και αν καταλαβω οντως οτι ειναι 12 volt θα επωφεληθω και θα αλαξω της λαμπες σε 12 volt αλλα και παλι με τοσα volt υπαρχει πιθανοτητα να της ξανακαψει

stefanos
08/02/2018, 18:01
Ανορθωτή δεν βλέπω στο διάγραμμα και ανησυχώ.
Ενδεχομένως βέβαια να φταίει ότι δεν ξέρω Γερμανικά.:lol:

Vardas
08/02/2018, 18:23
ο ανωρθοτης υπαρχει στο κουτι της μπαταριας 200 ευρω την πηρα
392955
392956

stefanos
08/02/2018, 18:29
αλλα καθολου φυσιολογικα τα 22V στο ρελαντι σε 6βολτο μηχανακι..!!!!


Μπορεί το πηνίο όταν τροφοδοτεί κάτι (μια λάμπα 30/35 ας πούμε) να έχει μικρότερη τάση

OldMan
08/02/2018, 18:50
Αϊ αϊ αϊ αϊ αϊ ...!!! :facepalm:...

Ni-Cd επαναφορτιζόμενη με Zener, thermistor, relay και μεταλλικο trimmer 3/4 σε μηχανακι με μπομπίνα ..!!!!

@Vardas: Το μονο που ισως ΔΕΝ καει, προϊόντος του χρόνου, θα ειναι οι λαμπες..


Υ.Γ.
To make long story short:
(μπακαλιστί, Ελληνικα..)

Οι μπαταρίες μολύβδου εχουν εντελως διαφορετικό τρόπο φορτισης απο τις Νικελίου-Καδμίου..
(πολυ μπακαλικα, οι πρωτες φορτίζονται με σταθερή ταση ενω οι δευτερες με σταθερό ρευμα..)

Και που 'σαι:
Εγω προσωπικα, ανορθωτή ΔΕΝ βλεπω πουθενα..!!
(το ZTX453 απλα "σκανδαλιζει" το thyristor κατα την διαρκεια της θετικης περιόδου, πραγμα που στο χωριό μου το λεμε ΗΜΙ-ανορθωση}
Anyway, οτι και να γινεται αφορα στη φορτιση της μπαταρίας, στην κόρνα και στο 19 (που ειναι μαλλον το κωλόφρενο) και οχι στο υπόλοιπο κυκλωμα..!!

OldMan
08/02/2018, 18:53
Μπορεί το πηνίο όταν τροφοδοτεί κάτι (μια λάμπα 30/35 ας πούμε) να έχει μικρότερη τάση

Ναι ρε Πατερα..!!

Τα 22V παιζει να ειναι στο πανω normal οριο αλλα για 12βολτο συστημα και μετρημενα σε ψηλες στροφες χωρίς φορτίο..!!
(όχι στο ρελαντι και με κατανάλωση..)

Vardas
08/02/2018, 19:00
αμανν... δηλαδη μαπα το καρπουζι ?? ειχα μιλησει με την εταιρια και μου το ειχε διευκρινιση πως παντα σε kreidler ηλεκτρονικες μηχανες βαζουν αυτην την μπαταρια με ενσωματωμενη την ανωρθωση .. να σημειωσω οτι στην δικια μου το 49α δεν υπαρχει περνω απο το 49

OldMan
08/02/2018, 19:03
ειχα μιλησει με την εταιρια και μου το ειχε διευκρινιση
Μαλλον πρεπει να φωναξουμε τον Βαρουφάκη να μας πει 2-3 πραγματα για το "αλλαθητο" των Γερμανικων προτασεων..:smokin:

Vardas
08/02/2018, 19:08
αχαχα μαλλον μια θεια φωτηση ρε παιδιαα
392961
αυτα ειναι ολα κιολα απο το εργοστασιο η μπαταρια του μαζι με των ανωρθωτη (ειναι δεν ειναι ) και το φλασερ

OldMan
08/02/2018, 19:14
Δεν την πας σε κανενα συνταξιουχο ηλεκτρολογο που θυμαται τα 6βολτα..??
(να σου βαλει και πλατινες να βρεις την υγεια σου..)

Vardas
08/02/2018, 19:21
το σκεφτηκα αλλα δεν υπαρχει ουτε για διγμα εναν βρηκα αλλα ψιλοδυσκολο θελει παρακαλια απο βδομαδα θα την παω για αλαγη φλαντζων και θα την δει εκει ενας μαστορας να μου πει γνωμη

Vardas
08/02/2018, 20:08
σκεφτομαι να βαλω 12 volt λαμπες στα οργανα αλλα και παλι αν εχει τοσο υψηλη ταση δεν θα καουν ? αν και με το αναμα του πισω φως πινακιδας και το φως πορειας πιστευω να πεσει η ταση προσπαθω να βρω τροπο γυρνωντας το κλειδιστην τριτη σκαλα να αναβουν τα φωτα πορεις και των κοντερ για να μην αναβουν ολη μερα το βραδυ που θα χρειαζονται τα φωτα να γυρναω των διακοπτη

stefanos
09/02/2018, 09:51
Όπως το βλέπω η ανάφλεξη έχει τα πηνία της ξεχωριστά, τα φώτα έχουν δικό τους πηνίο ac χωρίς να φαίνεται κάτι που να ρυθμίζει την τάση και η μπαταρία φορτίζει από δικό της κύκλωμα με τον ανορθωτή της.
Θα έλεγα να έμενες στην συνδεσμολογία της μαμάς (οι ψήρες στα όργανα είναι στον ακροδέκτη 58 στο διακόπτη) γιατί είναι μπέρδεμα.

OldMan
09/02/2018, 15:46
ψΕΙρες ρε Πατερα..
(οπως poux, Γαλλιστί..)

Vardas
09/02/2018, 16:02
Όπως το βλέπω η ανάφλεξη έχει τα πηνία της ξεχωριστά, τα φώτα έχουν δικό τους πηνίο ac χωρίς να φαίνεται κάτι που να ρυθμίζει την τάση και η μπαταρία φορτίζει από δικό της κύκλωμα με τον ανορθωτή της.
Θα έλεγα να έμενες στην συνδεσμολογία της μαμάς (οι ψήρες στα όργανα είναι στον ακροδέκτη 58 στο διακόπτη) γιατί είναι μπέρδεμα.


χμμ αρα να παρω 12 volt ψειρες τοτε .. γιατι με της 6 volt παλι θα καουν αλλα και παλι φοβαμαι οτι και τα 12 v θα καουν αλλα ελπιζω με το αναμα της πινακιδας και το φως πορειας να πεσει η ταση

stefanos
09/02/2018, 18:13
Θα έλεγα να ξαναμετρήσεις τάση στη βάση της ψείρας πρώτα.Εάν δεν έχει γίνει πατέντα θα είσαι οκ με 6βολτη

Vardas
09/02/2018, 19:05
μα με 6 volt ψειρα ημουν και της εκαψε και της 2 + την λαμπα την πινακιδας

stefanos
10/02/2018, 11:04
μα με 6 volt ψείρες ημουν και της εκαψε και της 2 + την λαμπα την πινακιδας

Μέτρα.
Στο σχεδιάγραμμα που ποστάρισες οι ψείρες στο ταχύμετρο το στροφόμετρο και το πίσω φως πορείας παίρνουν από τον ακροδέκτη 58 του διακόπτη 12 όταν
αυτός βρίσκεται στη θέση "νύχτα" ανάβουν δηλαδή μόνο μαζί με τα φώτα.
Παίρνουν ρεύμα από το 49a μαζί με την κόρνα τα φλας και το πίσω φανάρι από την μπαταρία που παίρνει από το τύλιγμα της γεννήτριας με τα 30W.
Δεν γίνεται εξάβολτη μπαταρία να δίνει αυτή την τάση ή να τροφοδοτείται με αυτή την τάση.
(εάν γίνετε θα μας το πεί ο "ψήρας" :p:lol: που ξέρει από ηλεκτρικά και ορθογραφία)
Η μετράς σε λάθος κύκλωμα (μπροστά φώτα) ή έχει γίνει λάθος σύνδεση κάπου.

OldMan
14/02/2018, 16:37
Ο "ψηρας" σιωπά προσπαθώντας να διευκρινισει πληρως το μεγεθος των ανατριχιαστικών φρικαλεοτήτων ενωπιον των οποιων βρισκεται..