View Full Version : Διαφορές cbr600rr 2005 με cbr600rr 2006;
Υπάρχουν διάφορες σε cbr600rr του 2005 με το το αντίστοιχο μοντέλο του 2006;
Επίσης θα ήθελα από τους κατόχους ή τους γνωρίζοντες να μου πουν προβλήματα και βλάβες που τους έβγαλε το συγκεκριμένο μοντέλο καθώς και τομείς που χρήζουν βελτίωση πχ αναρτήσεις, φρένα κλπ
Το σκέφτομαι σοβαρά να πάρω ένα cbr600rr 2005-2006 μπας και μάθω να στρίβω γιαυτό κι η παραπάνω ερώτηση;)
Καμια διαφορα εκτος του χρωματος.προβληματα αν ειναι καλοσυντηρημενο κανενα..εμενα εχει 62000χλμ και δεν εχει κανει κιχ..αμα εισαι αρχαριος δε χρειάζεται καμια βελτίωση για την ωρα..ρυθμισε σωστα τις αναρτήσεις βαλε καινούρια λαστιχα και χαβ φαν..αλλα...αν θες να μαθεις να στρίβεις εκτος πιστας παρε κατι αλλο δε θα σε βοηθησει καθολου γιατι πρεπει να το δουλεύεις απο τις 9000-10000 στροφές και πανω...αν εχεις σκοπό να μαθεις σε πιστα τοτε καλοταξιδο..οτι θες και μπορω να βοηθησω ρωτας..;)
αααα και το πουλαω με ολη την προίκα του και χωρις να θελει απολύτως τπτ αυτη τη στιγμη 3600ευρα..αν σε ενδιαφέρει σου λέω σε πμ λεπτομερειες.οσοι ειναι του φορουμ το εχουν δει και ξερουν.
o teos@ σε ευχαριστώ πολύ! Ξέρεις τους χρωματισμούς που έχει το 2006;
Επίσης τι τελική ταχύτητα έχει σε στοκ;
274 κοντερ εχω δει με φιλτρο εξατμιση και ρυθμισμένο μειγμα..δε νομιζω να χει μεγαλη διαφορα.χρωματα νομιζω ηταν κοκκινο- ασημι- μπλε και καταμαυρο το 2006 και μαυρο-ασημι σα το δικο μου το 2005 και κατακοκκινο...νομιζω...
Αλλα...αν θες να μαθεις να στρίβεις εκτος πιστας παρε κατι αλλο δε θα σε βοηθησει καθολου γιατι πρεπει να το δουλεύεις απο τις 9000-10000 στροφές και πανω...
Ως πρωην κατοχος 600ss, συμφωνω και επαυξανω! Εχουν απιστευτες δυνατοτητες ως μηχανακια αλλα τις πιο πολλες φορες στο δρομο δεν μπορεις να τα δουλεψεις οπως πρεπει, με αποτελεσμα καμια φορα να γινονται "χειροτερα" κι απο μηχανακια με τα μισα τους αλογα.
Επισης -αν και πιθανοτατα το ξερεις ηδη- τα '05-'06 ειναι με το usd μπροστινο. Αλλο cbr του 2005 (https://www.car.gr/11863840-honda-cbr-600rr) και αλλο αγορασμενο το 2005 (https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/11993148/). ;)
basilis_k6
15/02/2018, 19:06
Υπάρχουν διάφορες σε cbr600rr του 2005 με το το αντίστοιχο μοντέλο του 2006;
Επίσης θα ήθελα από τους κατόχους ή τους γνωρίζοντες να μου πουν προβλήματα και βλάβες που τους έβγαλε το συγκεκριμένο μοντέλο καθώς και τομείς που χρήζουν βελτίωση πχ αναρτήσεις, φρένα κλπ
Το σκέφτομαι σοβαρά να πάρω ένα cbr600rr 2005-2006 μπας και μάθω να στρίβω γιαυτό κι η παραπάνω ερώτηση;)
καιει τον πατο του και τα πουλάνε ακριβα. παρε 675
RaGe_Raptor
15/02/2018, 20:27
στο δρόμο δε νομίζω πως έχει να σου μάθει κάτι περισσότερο το 600 από το 1000. για πίστα εννοείται 600άρι με χίλια.:D εκεί μπορείς να στύψεις ανενόχλητος .το 1000 εκτός του ότι σε κάνει τεμπέλη,είναι κι επικίνδυνο πολύ.
ροπάκλα και abrupt χειρισμός γκαζιού φέρνουν εύκολα το highside. (https://youtu.be/PqVW1SPenx0?t=5m44s)
Τα 675 τα πουλάνε ακριβότερα.
Το cbr600rr σίγουρα θα καίει λιγότερο από το Gsxr 1000 k6 που είχα.
Επίσης πιστεύω ότι θα είναι πιο ευέλικτο και γενικά πιο εύκολο από το k6 γιαυτό και προχώρησα σε αυτή την αλλαγή.
Τα 675 τα πουλάνε ακριβότερα.
Το cbr600rr σίγουρα θα καίει λιγότερο από το Gsxr 1000 k6 που είχα.
Επίσης πιστεύω ότι θα είναι πιο ευέλικτο και γενικά πιο εύκολο από το k6 γιαυτό και προχώρησα σε αυτή την αλλαγή.
Δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτο.Σαφως και είναι πολύ πιο ευελικτο το 600 απο οποιοδήποτε 1000 ειδικά σε νορμάλ μορφή.Σε κατανάλωση όμως δεν αλλάζει κάτι όταν τα πηγαίνεις όπως πρέπει.Μονο σε χαλαρούς ρυθμούς θα κάψει λιγότερο το 600.Εχω κάνει την ίδια μετάβαση και δεν το μετάνιωσα ουτε μου έχει λειψει το γκαζι.Αλλωστε το γκάζι του 1000 το κρατάς λιγότερη ωρα ανοιχτό και πρακτικά ,πλην εθνικής,δεν πας πουθενά ταχύτερα.Νομίζεις οτι πας επειδη μακραίνει χέρια,στην ουσία ομως δεν πας.Ενα κόντυμα το χρειάζεται το 600 βέβαια,αλλα και το 1000.
Bladerunner
16/02/2018, 10:02
Το 600αράκι είναι καλό μηχανάκι. Καλοζυγισμένο, έχει πολύ ελαφριά αίσθηση στις απότομες αλλαγές κλίσεων όπως σε εσάκια π.χ Τα φρένα του είναι ικανοποιητικά για το βάρος του και την ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει.
Γκάζι, τίποτα το ιδιαίτερο. Οκ, έτσι είναι τα περισσότερα της κατηγορίας.
Αυτό που θέλει προσοχή είναι η ανάρτηση, ειδικότερα το πίσω αμορτισέρ. Στο 20λεπτο περίπου "γρήγορης" χρήσης σε πίστα αρχίζει να κουράζεται. Το μηχανάκι αρχίζει να ακουμπάει καρίνα στην είσοδο και να ταλαντεύεται στην έξοδο.
Αν είσαι πολύ ελαφρύς, κάτω από 65 κιλά, δεν θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα, ακόμα και σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς αρκεί να μη ξεπερνάς κατά πολύ τα 20-25 λεπτά ανά session.
To βασικότερο μειονέκτημα για μένα είναι άλλο:
Το μηχανάκι είναι άχρωμο, άγευστο, άοσμο. Καλό μεν, πολύ καλό, αλλά... δεν σε εξιτάρει. Τουλάχιστον εμένα.
Το 675 ή και το R6 είναι πολύ καλύτερα μηχανάκια και πιο ιδιαίτερα, πάντα για τα γούστα μου.
Για τον δρόμο όλα χάλια είναι, με χειρότερο το 675. (Παρόλο που δεν τα πιάνουν ούτε παπιά)
Bladerunner@ many thanks!
Ναι είμαι σχετικά ελαφρύς 72kg περίπου. Αυτή τη στιγμή ψάχνω μια πιο ελαφριά αίσθηση και πιστεύω ότι θα μου τη δώσει ένα
600άρι.
billy84@ Αν και το δρομολόγιο μου το καλοκαίρι περιλαμβάνει κι ένα κομμάτι εθνικής πιστεύω ότι δεν θα αναπολήσω το γκάζι του χίλια. Ίδωμεν:)
Ο χρωματισμός κόκκινο- μπλε με ασημί ουρά και καρίνα είναι 2004 ή 2005;
Το μοντέλο του 2004 είχε usd πιρούνι; Γενικά ποιες οι διαφορές μεταξύ 2004 και 2005;
Ο χρωματισμός κόκκινο- μπλε με ασημί ουρά και καρίνα είναι 2004 ή 2005;
Το μοντέλο του 2004 είχε usd πιρούνι; Γενικά ποιες οι διαφορές μεταξύ 2004 και 2005;
2005 ειναι το χρώμα που λες..το 2005 άλλαξε σαν μηχανάκι και στο στήσιμο βλέπε usd και στο μοτέρ με μικροαλλαγες οπως και η ουρα εγινε 2 κομμάτια και τα ramair μπήκαν κατω απο τα φανάρια..προτιμησε του 2005-2006 αλλα και το παλιοτερο 2003-2004(το ειχα)ειναι μια χαρα..γενικα μεσα σε γενικες γραμμες ειναι οπως τα λεει ο blade..ειχα και το r6 του 2006 όποτε εχω μέτρο σύγκρισης.
o teos@ ο χρωματισμός κόκκινο- μπλε με ασημί ουρά και καρίνα πρέπει να είναι 2004. Εκτός κι αν αυτά τα χρώματα ήταν κοινά για το 2004 και 2005.
RaGe_Raptor
16/02/2018, 18:49
o teos@ ο χρωματισμός κόκκινο- μπλε με ασημί ουρά και καρίνα πρέπει να είναι 2004. Εκτός κι αν αυτά τα χρώματα ήταν κοινά για το 2004 και 2005.
όπως είπαν και παραπάνω,το 03-04 έχει συμβατικό πιρούνι ενώ από το 05 και μετά usd. όπως και να 'χει ,αν τελικά αγοράσεις εννοείται πως θα διασταυρώσεις με αριθμό πλαισίου
basilis_k6
16/02/2018, 20:06
Bladerunner@ many thanks!
Ναι είμαι σχετικά ελαφρύς 72kg περίπου. Αυτή τη στιγμή ψάχνω μια πιο ελαφριά αίσθηση και πιστεύω ότι θα μου τη δώσει ένα
600άρι.
billy84@ Αν και το δρομολόγιο μου το καλοκαίρι περιλαμβάνει κι ένα κομμάτι εθνικής πιστεύω ότι δεν θα αναπολήσω το γκάζι του χίλια. Ίδωμεν:)
δεν υπάρχει στιγμή πανω στο 675 που να μην σκεφτώ οτι δεν παει βήμα. Το γκάζι του 600 ειναι αστείο μπροστα στο 1000. Ειδικα τα πολύστροφα ειναι να κλαίς εκτός πιστας.
basilis k6@ μούκανες τη καρδιά περβόλι :( αν και πιστεύω ότι ξέρω τι θα ζητήσω από το 600 και δε θα το μετανιώσω.
Giorgio _Rp@ τι εννοείς να δω τον αριθμό πλαισίου;
Η αλήθεια είναι ότι έχω αρχίσει τα τηλέφωνα από τις αγγελίες κι έχω απογοητευτεί λίγο. Και μόνο από το τηλέφωνο καταλαβαίνω ότι η άλλα γράφουνε κι άλλα είναι τα μηχανάκια τους. Διαφορετικές φωτογραφίες, γράφουνε πρώτο χέρι και πρώτο δεν είναι, άλλος δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ ούτε απ έξω, πολλά είναι σε ακινησία κλπ
Θα ξεχωρίσω κάποιες αγγελίες που έχουν ενδιαφέρον κατά τη γνώμη μου να πείτε γνώμες, αν είναι επιτρεπτό από τους κανονισμούς του φόρουμ;
Αν δεν έχει περάσει ποτέ ΚΤΕΟ πόσο θα είναι το μαλλί αν πας να περάσεις τώρα; (πρώτη άδεια 2006)
Για το ΚΤΕΟ ρώτησα κι είναι 66€ για κάποιο δίκυκλο, ανεξαρτήτων κυβικών, που δεν έχει περάσει Ποτέ ΚΤΕΟ.
Σε μια αγγελία είδα κι έγραφε PC40 κι αναφερόταν στο κινητήρα φυσικά ( μοντέλο 08). Αυτό ήταν κάποιο σπέσιαλ μοντέλο ή όλα τα μοντέλα του 08 είχαν αυτό το κωδικό;
Προσπωπικα μηχανη που δεν εχει περασει ποτε ΚΤΕΟ δε θα πηγαινα καν να τη δω. Λεει πολλα νομιζω για το ποσο τυπικος ειναι ο ιδιοκτητης με το οχημα του.
Ptc@ Συμφωνούμε! Ενώ είχα δει ένα μηχανάκι και μου είχε κάνει κλικ με το που μου είπε ότι δεν έχει περάσει κτεο ξενέρωσα.
Δεν μπορείς να ελέγξεις καθόλου τα χιλιόμετρα έτσι κι ο ιδιοκτήτης γράφει ότι θέλει.
Παιδιά ακούω γνώμες και για 675 του 2007-2009. Πότε άλλαξε το μοντέλο, τυχόν προβλήματα κλπ. Ευχαριστώ:)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.