PDA

View Full Version : Ηλεκτρολογικά σε ΙΤΑΛΙΚΟ ΤΟΥ 1984



nikosk2
20/02/2018, 07:27
Χαιρετώ την ομήγυρη !
ΒΟΥΡ ΣΤΟ ΘΕΜΑ
Το καλοκαίρι άλλαξα αυτόματο /ανορθωτή (καινούργιος) και με την ευκαιρία έβαλα και νέα μπαταρία.
Μετά από μήνα ακινησίας ,,,,,,άδεια η μπαταρία της κυρίας ,λέω ΟΚ , γιατί υπέθεσα ότι ξέχασα τον διακόπτη στην θέση Packing οπότε φόρτιση και πάμε βόλτα.
Το έκανα μια ,,,το έκανα δυο (την φόρτιση ντε) αλλά τζίφος, η μπαταρία αδειάζει μετα από στάση ημερών (φυσικά τσεκάρισα και τη μπαταρία εκτός κυκλώματος η οποία έδειξε ,,,δεν είμαι εγώ το πρόβλημα Mister).
Μέτρησα την φόρτιση σε λειτουργία και έχω 13 – 14,5 volt(όχι σταθερά )
Μέτρησα την κατανάλωση με ένα πολυμετρο και έχω ένδειξη 0,04Α με κλειστό διακόπτη και 0,1 Α με ανοικτό , ΟΠΟΤΕ ΘΕΤΩ ΤΑ ΕΞΕΙς ΥΠΑΡΞΙΑΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Α)είναι φυσιολογικό αυτό ????

Β) εάν αποσυνδέσω το καλώδιο που έρχεται από τα πηνία (κόκκινο) η κατανάλωση είναι 0,00 Α με κλειστό διακόπτη

Γ )φοβάμαι απαντήσεις του στυλ << φτιάξε τα πηνία >> ,οπότε θα ήθελα πιο ευγενικές και εμπεριστατωμένες προτάσεις

Υ.Γ

Το μηχανάκι ΜΟΥ δεν θα το ειρωνευόσαστε , εκτός και κυκλοφορείται με LAVERDA JOTA η - DUCATI 900 SS – FANTIC CABALERO,BETA MX6 κλπ, οπότε έχετε μεγαλύτερα προβλήματα από εμένα

buckley
20/02/2018, 08:39
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα ειρωνευτώ αν και θα μπορούσα ε.
Τι μπαταρία έβαλες έχουν τεράστιες τελικά διαφορές μεταξύ τους ,"στάση ημερών" λες δεν δικαιολογείται με τίποτα.
Στη βόλτα όλα εντάξει ? δεν είπες .Δοκίμασε την συμπεριφορά της μπαταρίας μετά από 15 ημέρες πχ με αυτήν συνδεδεμένη στο κύκλωμα και έπειτα χωρίς.
Από δοκιμές πάντως σε διάφορους τύπους "συμβατικών" μπαταριών ανοιχτού και κλειστού τύπου ,ότι πληρώνεις παίρνεις με καλύτερες τις Μότομπατ.
Μορίνι είπαμε ε ?

Bowleno
20/02/2018, 08:50
ΚΑΙ Ιταλικό, ΚΑΙ 30αετίας; το περίεργο θα ήταν να μην είχε τέτοια θέματα :lol:

Όταν ξυπνήσει ο παλιΟγερος από τα τσίπουρα του τριημέρου, θα σΕ πει..... :D

nikosk2
20/02/2018, 09:53
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα ειρωνευτώ αν και θα μπορούσα ε.
φυσικά , εάν θεωρείς ότι ανήκεις στην κατηγορία των πολύ βασανισμένων
Τι μπαταρία έβαλες έχουν τεράστιες τελικά διαφορές μεταξύ τους ,"στάση ημερών" λες δεν δικαιολογείται με τίποτα
στην εβδομάδα χάνει ένα volt εκτός κυκλώματος ,και είναι YUASHA
Στη βόλτα όλα εντάξει ? δεν είπες
έχει ξεχωριστό κύκλωμα ανάφλεξης ,οπότε στην βόλτα όλα καλά ακόμη και φώτα είχε της πρώτες ήμερες τα βράδυα

ΣΩΣΤΑΑΑ!

OldMan
20/02/2018, 16:11
40mA με κλειστο διακόπτη ειναι ΠΟΛΛΑ - πιανεις το 1Ah απώλεια το 24ωρο..
(ακόμη και για Ιταλικο με μαγκνετομαρελι διαρροές..)

Τα κοκκινα καλωδια σε τετοια μηχανακια παιζουν τον ρολο που παιζουν και σε εκρηκτικους μηχανισμους.. ;)

Ασε την διαρροή ως εχει και εκμεταλευσου την βαζοντας φισα για να φορτίζεις το κινητό..

buckley
20/02/2018, 17:15
40mA με κλειστο διακόπτη ειναι ΠΟΛΛΑ - πιανεις το 1Ah απώλεια το 24ωρο..
(ακόμη και για Ιταλικο με μαγκνετομαρελι διαρροές..)

Τα κοκκινα καλωδια σε τετοια μηχανακια παιζουν τον ρολο που παιζουν και σε εκρηκτικους μηχανισμους.. ;)

Ασε την διαρροή ως εχει και εκμεταλευσου την βαζοντας φισα για να φορτίζεις το κινητό..

Ρε μπαγάσα η τελευταία σου πρόταση έρχεται σε αντίφαση με την πρώτη ,καταλαβαίνω να του λες να μην επέμβει δραστικά μην ανοίξει άλλα χειρότερα αλλά μιας και το Μορίνι θα αποτελεί μηχανάκι απόδρασης (μια στο τόσο) και όχι δουλειάς θα πρέπει να βάλει μια καλή μπαταρία την οποία να αποσυνδέει προφανώς μετά από τη βόλτα.
Motobatt για δίκυκλα και Bohai για όλα τα άλλα οι καλύτερες για μένα.

sapila racing
20/02/2018, 18:46
Και το Pantah μου ξεφορτίζει σιγα σιγά αν δεν αποσυνδέσω την μπαταρία αλλά δεν το έκανα καν θέμα. :lol:
Την αποσυνδέω όμως και όλα καλά μέχρι τώρα, αφού έγινε κι επισκευή στον ανορθωτή.

Οι διαρροές είναι από τις επαφές κυρίως, αλλά και απο γειώσεις, Εκανα κάποιες μετρήσεις τότε που ψαχνόμουνα με τον ανορθωτή και έφριξα λίγο...
Χανεται αρκετό ρεύμα στην διαδρομή σε αρκετά σημεία, αλλά το μόνο που θα κάνω είναι να καθαρίσω επαφές προς το παρόν.
Αυτό να κάνεις κι εσύ στο Morini αρχικά και βλέπεις.

Α επίσης μια που βλέπω ωραία παρέα εδω να πω οτι και το BMW αποφάσισε να σταματήσει να φορτίζει μετά απο 42 χρόνια, κι αυτα χαλάνε λοιπόν κάποτε.
Στο BMW όμως δεν χάνεται ρεύμα στον δρόμο. :D

nikosk2
20/02/2018, 20:55
λίγο ακόμη θέλει
393312

ελπίζω να μην εκραγεί
393313

OldMan
21/02/2018, 12:43
Ιιιιιιιι.......!!!!!! :eek:

Κλεισε το καπακι αμεσωςςςςςςςςςςςςςςςςς...!! :facepalm:

OldMan
21/02/2018, 12:47
θα πρέπει να βάλει μια καλή μπαταρία την οποία να αποσυνδέει προφανώς μετά από τη βόλτα.
Θα το προτεινα αλλα φοβαμαι μη γινει καμια ζημια στα προηγμενης γενιας BUS CAN ηλεκτρονικα συστηματα διαχειρισης του..

nikosk2
21/02/2018, 13:26
Ιιιιιιιι.......!!!!!! :eek:

Κλεισε το καπακι αμεσωςςςςςςςςςςςςςςςςς...!! :facepalm:

σε καταλαβαίνω θαμπώθηκες από την ομορφιά της απλότητας :lol:

OldMan
21/02/2018, 13:32
Μαλλον απο την κατασταση του κατω πηνιου...:p

Παντως, καλη η πλακα (εν μερει γιατι γινεται απο ομοιως ταλαιπωρημενους ανθρωπους..) αλλα επιμενω οτι τα 40mA διαρροή ειναι πολλά..!!

nikosk2
22/02/2018, 08:20
Προς το παρόν θα ακολουθήσω την συμβουλή με την αφαίρεση της μπαταρίας από το κύκλωμα (ότι λείπει δεν χαλά ) .
Επειδή η κίνηση που έκανα αλλάζοντας τον ανορθωτή δεν έπιασε τόπο λέω να κάτσω στα αυγά μου ήσυχα - ήσυχα έως έρθει η θεία (επιφοίτηση ).
για να καταλάβετε τα ηλεκτρικά σας βάζω ένα κομματάκι από το motomorini club (Nederland)


HOW TO REWIND THE ALTERNATOR
To rewind the 12 Volt, 100 Watt alternator look at this schematic diagram for number and direction of inner and outer windings. Wire used is 0.8mm pu-insulated copperwire. The diagram is drawn by Lars Bendsen from Denmark.

Note 1: later models with an electric starter have a "heavier" alternator (180 Watt?);
Note 2: to rewind the seperate ignition coil follow this link to a sub-page. (The ignition coil is the yellow one shown on the photo's on this page).
Note 3: the offroad models Kanguro and Camel have a different alternator of both 12V (directly to headlight) and 6V (rest of the bike). The conversion of the 6V alternator of the Camel/Kanguro models can be done as described by Werner Wilhelmi in this article.

The 6V/12V combined alternator
as on the Camel and Kanguro ...
... and a 12V alternator of later models. On earlier alternators there is no seperate earthwire (white). This particular alternator could well be from an Excalibur 350/501, as the red pick-up wire is missing (Kokusan ignition!)

393341 393345

393344

πιστεύω ότι η λύση είναι νεα περιέλιξη στο 12volt Σύστημα ,αλλά η μέχρι τώρα εμπειρία μου ,με τεχνικούς του θέματος , που βλέπουν ποιο μηχανάκι είναι :lol: και με φρενάρει
και νεα περιέλιξη δεν υπάρχει στο εμπόριο ,,,οπότε <<μικρέ κάτσε ήσυχα >>
Αν μπορούσα να αφαιρέσω είκοσι χρόνια και είχα τα παλιά μυαλά ,,,,,, ειλικρινά μπορεί να 'κανα νεα περιέλιξη μόνος μου

OldMan
22/02/2018, 13:12
Τσεκαρε το πηνιο του κοκκινου καλωδιου, οσο το δυνατον πιο κοντα στις ακρες του..

Μετρα αντισταση στις ακρες και μετα μετρα αντισταση μεταξυ καθε ακρης ξεχωριστα και γειωσης του στατορα..
(εχω την εντυπωση οτι καπου εκει υπαρχει η διαρροή..)

Εναλλακτικα, μετρα αντιστασεις κοκκινου και κιτρινου πηνιου χωριστα και μετα μετρα την ισοδυναμη σε σειρα (κιτρινο - κοκκινο καλωδια..)

sapila racing
23/02/2018, 15:04
Προς το παρόν θα ακολουθήσω την συμβουλή με την αφαίρεση της μπαταρίας από το κύκλωμα (ότι λείπει δεν χαλά ) .
Επειδή η κίνηση που έκανα αλλάζοντας τον ανορθωτή δεν έπιασε τόπο λέω να κάτσω στα αυγά μου ήσυχα - ήσυχα έως έρθει η θεία (επιφοίτηση ).
για να καταλάβετε τα ηλεκτρικά σας βάζω ένα κομματάκι από το motomorini club (Nederland)




Ο Oldman ειναι ειδικός σε αυτα τα πράγματα οπότε κανε οτι σου είπε.

Εγώ ήθελα να ρωτήσω μόνο αν ο ανορθωτής που φαίνεται είναι ο καινούριος! :lol:
Τον ίδιο εχει και το Pantah και φυσικά παρέδωσε πνεύμα στη 2η βόλτα που έκανα οταν το πήρα κι επισκευάστηκε.

OldMan
23/02/2018, 17:46
Εγώ ήθελα να ρωτήσω μόνο αν ο ανορθωτής που φαίνεται είναι ο καινούριος! :lol:
Τον ίδιο εχει και το Pantah και φυσικά παρέδωσε πνεύμα στη 2η βόλτα που έκανα οταν το πήρα κι επισκευάστηκε.

Τι κακοηθεις τυποι συχναζουν εδω μεσα, ρε πστμ....!!!

nikosk2
26/02/2018, 12:27
Χαιρετώ
Πέρασα μια ωραία Κυριακή παρέα με την γριά .
άλλαξα ένα από τα ρουλεμάν του πίσω τροχού ,ΟΚ
Έβγαλα και τα πηνία και ΦΥΣΙΚΑ έκανα και την καθιερωμένη ζημιά μου (μου έπεσαν κάτω και έσπασε ένα κομμάτι από το πάνω καπάκι σε ένα από τα μαξιλάρια
Οι μετρήσεις έδειξαν 2 με 3 Ω ,αλλά η ένδειξη δεν ήταν σταθερή (μάλλον το πολύμετρο )
Κατά 90% θέλω περιέλιξη και επειδή θα ανεβώ την άλλη εβδομάδα θα την φέρω σε ένα ηλεκτρολόγο.


Ακαδημαϊκή η ερώτηση ,αλλά έρευνα για την πηγή της διαρροής πως γίνετε ????

Φωτογραφίες πιο υστερα γιατί από εδώ που είμαι δεν παίζει

Υ.Γ
σε κακοηθείς ερωτήσεις θα απαντήσω με φωτογραφία

OldMan
26/02/2018, 12:46
Χαιρετώ
Ακαδημαϊκή η ερώτηση ,αλλά έρευνα για την πηγή της διαρροής πως γίνετε ????
Ακαδημαϊκη απαντηση: Ψαχνεις απο που περναει το ρευμα ενω δεν επρεπε να περναει..

YorgosX
18/03/2018, 21:14
Καλησπέρα από πρώην κατοχο (και νυν νοσταλγό σε αναζήτηση) 3 1/2 sport.
Τι παιδεύεσαι με την μπαταρία? Την βγάζεις και ξεμπερδεύεις,ελαφρώνεις και το μηχάνημα. Εκτός αν έχεις καμιά από αυτές τις καινούριες που βγήκαν, τις αριστεροτάχυτες, και δεν έχει μανιβέλλα... :lol:

nikosk2
19/03/2018, 07:59
καλημέρα

Τελικά έγινε επισκευή σε ηλεκτρολόγο ,έγινε αλλαγή θέσης σε ένα -δυο καλώδια και όλα δουλέψαν σωστά (ντρέπομαι λίγο αλλά είναι η αλήθεια :facepalm: και ήταν δικιά μου βλακεία που δεν θα ξεχάσω ποτεέέέ )

yorgosX ναι είναι από τα τελευταία το Κ2

nikosk2
16/04/2020, 07:16
καλημέρα

Τελικά έγινε επισκευή σε ηλεκτρολόγο ,έγινε αλλαγή θέσης σε ένα -δυο καλώδια και όλα δουλέψαν σωστά (ντρέπομαι λίγο αλλά είναι η αλήθεια :facepalm: και ήταν δικιά μου βλακεία που δεν θα ξεχάσω ποτεέέέ )

yorgosX ναι είναι από τα τελευταία το Κ2



REBOOT μετά από 2 χρόνια
εχθές ,τυχαία , ξαναδιάβασα της απαντήσεις και νοιώθω άσχημα γιατί δεν έγραψα , , , ,

ευχαριστώ ! για την βοήθεια OLD MAN


Buckley ,sapila racing υπήρχε πλάνο να ανεβώ και να επιδιώξω πάλι μια μπυροσυνάντηση αλλά , , , ,ατύχησα λόγο των γεγονότων


εύχομαι σε όλους ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ , ,(σε όλα )



υ.γ βρέθηκε και ο μάστορας πού είχε αλλάξει θέση στο φίς

buckley
16/04/2020, 08:36
REBOOT μετά από 2 χρόνια
εχθές ,τυχαία , ξαναδιάβασα της απαντήσεις και νοιώθω άσχημα γιατί δεν έγραψα , , , ,

ευχαριστώ ! για την βοήθεια OLD MAN


Buckley ,sapila racing υπήρχε πλάνο να ανεβώ και να επιδιώξω πάλι μια μπυροσυνάντηση αλλά , , , ,ατύχησα λόγο των γεγονότων


εύχομαι σε όλους ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ , ,(σε όλα )



υ.γ βρέθηκε και ο μάστορας πού είχε αλλάξει θέση στο φίς

H ζωή μας κύκλους κάνει :cry:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=158407&p=3043719&viewfull=1#post3043719
Θα ξαναπαίξει :beer: σίγουρα.

BLiTzER
18/04/2020, 01:17
Θέμα με τέτοιο τίτλο δε θα έπρεπε να έχει μεταφερθεί ήδη στα ανέκδοτα;