View Full Version : To "καναρίνι" .
Στη φωλια του Κουκου
Μη βάλεις χέρι στο φιλτροκούτι θα σε δαγκώσεις τίποτα ρε.
ΥΓ Για το Moriwaki-spam θα σου πει ο Φίλιππος εγώ δεν θέλω να τα ξέρω αυτά...
Μη βάλεις χέρι στο φιλτροκούτι θα σε δαγκώσεις τίποτα ρε.
ΥΓ Για το Moriwaki-spam θα σου πει ο Φίλιππος εγώ δεν θέλω να τα ξέρω αυτά...
399978
Να παίρνεις ιδέες μπας και το κάνεις αξιοπρεπές.
399978
Να παίρνεις ιδέες μπας και το κάνεις αξιοπρεπές.
Λάθος χρώμα...
Αυτό το χρώμα καλό είναι ;
400141
Αυτό το χρώμα καλό είναι ;
400141
Για Ιάπωνα που γουστάρει states μια χαρά είναι και τα γραφικά του :cry:
KotsosDR
12/10/2018, 14:15
Ενα απο τα αγαπημένα μου :
400155
και το αγαπημένο :
https://www.youtube.com/watch?v=RJ_eDopakKQ
buckley να ξέρεις, σε χαίρομαι , ειλικρινά !
Ενα απο τα αγαπημένα μου :
400155
και το αγαπημένο :
https://www.youtube.com/watch?v=RJ_eDopakKQ
buckley να ξέρεις, σε χαίρομαι , ειλικρινά !
I've the power (https://www.youtube.com/watch?v=_BRv9wGf5pk)????? Kαι τότε ακόμα αντίκα το έλεγες....
Nα μηχανή που αξίζει να ασχοληθεί κάποιος, αν θέλει...
400156
I've the power (https://www.youtube.com/watch?v=_BRv9wGf5pk)????? Kαι τότε ακόμα αντίκα το έλεγες....
Nα μηχανή που αξίζει να ασχοληθεί κάποιος, αν θέλει...
400156
Και μετά σχολιάζεις το χρώμα στο καναρίνι ρε αθεόφοβε...
Και μετά σχολιάζεις το χρώμα στο καναρίνι ρε αθεόφοβε...
Το color scheme των 1100 δεν έχει καμία σχέση με την ταργκετ δηζάιν.
Το color scheme των 1100 δεν έχει καμία σχέση με την ταργκετ δηζάιν.
Δε βγάζω άκρη με σένα ειλικρινά.Τελικά με μέσο την τελείωσες την καλών τεχνών ?
Μια κοροιδεύεις το δηζάιν μια το colour και ποστάρεις μωβ, μα μωβ μηχανάκι ρε.
Εν τω μεταξύ βρήκες να το κάνεις που ΣΤΗΝ κατάνα ρε ΣΤΗΝ κατάνα ? :tooth::tooth::tooth:
Δε βγάζω άκρη με σένα ειλικρινά.Τελικά με μέσο την τελείωσες την καλών τεχνών ?
Μια κοροιδεύεις το δηζάιν μια το colour και ποστάρεις μωβ, μα μωβ μηχανάκι ρε.
Εν τω μεταξύ βρήκες να το κάνεις που ΣΤΗΝ κατάνα ρε ΣΤΗΝ κατάνα ? :tooth::tooth::tooth:
OK.... Ξεχνάς, αναμενόμενο...
Εγώ θα ντρεπόμουν... :tooth:
400166
OK.... Ξεχνάς, αναμενόμενο...
Εγώ θα ντρεπόμουν... :tooth:
400166
Ναι ρε βάλε και το σκούτερ.
Αυτό που έβαλες δεν ανήκει στην ορίτζιναλ σειρά να ξες (που το ξέρεις)...
Μπάκλευ δεν ξεχνάει τα παλιά ,τα πρόσφατα μπορεί...
MG-KTiNoS
14/10/2018, 00:12
Είμαι λοιπόν στο γνωστό μπαρ στο Χαλάνδρι πριν δυό Σάββατα και τα πίνουμε με την γνωστή παρέα.Τα θέματα γνωστά ,απλά έχουμε περάσει από το Ducati vs Japan στο Ducati vs Italy...
Χωρίς να κρατάμε σκορ, ευκολάκι το αποτέλεσμα ,πέφτει τηλ από παλιό συμφορουμίτη για μπύρα !
“ Είμαστε ήδη στη 2η φίλος μην αργήσεις...”.
Σκάει λοιπόν το παιδί με παρέα καλή ,για την ακρίβεια μαζί με μία από τις καλύτερες εν Ελλάδι “ πένες”, συγγραφέα πια βιβλίων και παλιά καραβάνα στα δρώμενα μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου.
Μαζί με την τρίτη μπύρα ξεκινάει μια κουβέντα καλή γύρω από Ducati Alfa romeo Laverda & Guzzi και καταλήγει στα δρώμενα του Χαλανδρίου τη δεκαετία του 80 καθ ότι γείτονας το παιδί.
Το πόσα κοινά πράγματα θύμησες και εικόνες βγαίνουν στην επιφάνεια ένα βράδυ σ' ένα μπαρ δεν φαντάζεστε...Απλά βγαίνουν όμως δεν γυρνάνε πίσω.
Μπορεί βέβαια ν' αξίζει μια προσπάθεια ,όπως ας πούμε να ψάξουμε να βρούμε το “καναρίνι” που μου είπε ότι είναι εγκαταλλειμένο σ' ένα σπίτι κάπου στα Μελίσσια...
“Καναρίνι” ήταν το γρηγορότερο μοτόρι στη περιοχή τότε ,ένα katana 1360 cc βαμμένο τσιγαράδικο ΗΒ με αναβάτη που το σήκωνε σούζα τρικάβαλο με τις γκόμενες από πίσω τη μία σε κατάσταση σοκ και την άλλη να τρώει παγωτό.
Φωτό από παλιό Μότοσπορτ για να μη νομίζετε ότι αναπαράγω αστικούς μύθους ρεεεε.
393488
Ναι η επιστροφή των Χαλάντερς ωραίο!
Γύρισες πολύ πίσω το ρολόι μεγάλε.
Κατά τα άλλα μια μηχανή θρύλος του ΤΟΤΕ κρίθηκε λοιδορήθηκε με τα δεδομένα του σήμερα.
Παραλείποντας ότι λίγο αργότερα βγήκαν μηχανάκια ροζ και μοβ αναρωτιέμαι…
-Πόσο μπατίρισε το σήμερα που αναγκάζεται να αναβιώνει τους θρύλους του χτες μπας και χτυπήσει καμιά καρδούλα ή σηκωθεί καμία τσουτσού?
Αλήθεια ρε κριτές των πάντων που είναι οι δικοί σας θρύλοι σήμερα?
Ποια είναι τα όνειρα της δικής σας εποχής?
Το GS adv? Το ΤΜΑΧ ίσως ή το βιασμένο ΤDM 900?
Αν δεν σας άρεσε το μηχανάκι κι αν κάνατε πλάκα δεν πειράζει.
Άρεσε σ αυτούς που έπρεπε, τότε που έπρεπε κι εκεί και τότε γράφτηκε κι η ιστορία του μηχανακίου και των ανθρώπων του.
Αυτών που το πόθησαν, το αγάπησαν και το έσκισαν σε μια εποχή που το να έχεις μηχανάκι σε κατέτασσε ΑΥΤΟΜΑΤΑ στους αλήτες και στο περιθώριο.
Και κάτι ακόμα ΤΟΤΕ το κορίτσι με το παράξενο μαλλί και τα ντεμοντέ ρούχα το κρατούσες απ το χέρι και έλιωνες, σήμερα τις γ… και δεν νοιώθεις τίποτα.
Είναι πράγματα όμως που δύσκολα μπορείς να εξηγήσεις και ίσως κακώς τα αναφέρω.
Αλλά δε γ… Όπως τη βρίσκει ο καθένας να ουμ ;)
telegonos
16/10/2018, 01:16
Αλήθεια ρε κριτές των πάντων που είναι οι δικοί σας θρύλοι σήμερα?
Ποια είναι τα όνειρα της δικής σας εποχής?
Σε supersport που σε κάνουνε μάγκα με επιδόσεις που δεν είχε φανταστεί κανείς πριν και όλο αυτό...εύκολα!
400219
400220
Και σε γυμνό έχει, που επίσης σε κάνει μάγκα όπως τα παραπάνω
400221
Και sport touring, που αύριο ξέρεις θα είσαι Παρίσι, όχι σαν τα κονσερβοκούτια του τότε, που ήξερες όλα τα συνεργεία μέχρι την Λαμία απέξω.
400222
Τι όνειρα συγκρίνουμε τώρα, παίζει καμιά σύγκριση στα αλήθεια;
Εφιάλτες έβλεπες ρε νέος 2 και τέταρτο τη νύχτα ? τυχαίο που ξεκίνησες με τη μουνάρα πάνω πάνω για πε...:tooth:
Πάντως τα παραλές έτσι ,για το μηχανάκι του θρεντ μη συζητάς για αξιοπιστία γιατί θα εκτεθείς.
Λαμία που λες ακόμα και ο πρόγονος της μουνάρας πάνω πάνω έφτανε και γύρναγε και πίσω χωρίς προβλήματα ...
devil's animal
16/10/2018, 09:00
Αλήθεια ρε κριτές των πάντων που είναι οι δικοί σας θρύλοι σήμερα?
Ποια είναι τα όνειρα της δικής σας εποχής?
ρε Νικο τι λες?
τοτε επιαναν τα 250 (κοντερ παντα) και το εκαναν θεμα στα cafe της εποχης και το μαθαιναν και οι πετρες οτι ο ταδε επιασε τοσα με το ταδε μηχανακι στην ταδε περιοχη με ευνοϊκο τυφωνα...
τωρα τα μηχανακια πανε με 350 λεμε...και ναι, ειναι θρυλος το Η2R...μηχανακι των 50 χιλιαδων που μονο hypercars (και οχι supercars) μπορουν να κοντραρουν και οταν μιλαμε για hypercars μιλαμε για μυριο και πανω το κομματι...
για να μην πιασουμε τις πιστες και τα γυρολογια...που τοτε δεν υπηρχαν καν πιστες...αλλα ας πουμε εκει που (και καλα) στριβατε εσεις...
το οτι ειναι respect που καποιοι εστριβαν με τους χαρους του τοτε, ειναι...αλλα οχι respect στα μηχανακια...και ποσο μαλλον συγκριση με τα σημερινα...
θες να πιασουμε τα on-off που ταξιδευαν τοτε και τωρα?
ακομα και τα παπια...τοτε κινουσασταν με 3-4 αλογα και νομιζατε οτι κατι κανατε...τωρα εχουν 15-16 αλογα και παλι ειναι ελαχιστα...
το οτι για εσας που τα ζησατε αποτελουσαν "κατι" και υπηρχε ενα "αρωμα" της εποχης δεν σημαινει οτι ειναι και σημαντικο για τους υπολοπους...αλλα μην μπαινετε και στο τριπακι της συγκρισης γιατι θα φατε τα μουτρα σας απο καθε πλευρα...:a024:
maniatiakos
16/10/2018, 09:31
...
Συμφωνώ απόλυτα.
Τα μηχανάκια της δεκαετίας του '80 ήταν απαράδεκτα στο θέμα φρένα, κράτημα κλπ με κάποιες εξαιρέσεις ευρωπαϊκών.
Από θέμα αξιοπιστίας δε νομίζω ότι έπασχαν ιδιαίτερα με εξαίρεση τα ιταλικά.
Εκεί που έπασχαν όλα τα μηχανάκια τότε ήταν στο θέμα συντήρηση και συνεργείο, όπου δούλευε ματσόλα...
Κατά τη γνώμη μου σοβαρά μηχανάκια βγήκαν αρχές 90s.
Από μηχανάκια θρύλους μπορούμε να απαριθμήσουμε άπειρα...
Αυτό όμως που με "χαλάει" κάπως είναι η ένδεια που ξεκίνησε να υφίσταται στο εύρος κάτω των 600 κυβικών λίγο πριν το μιλλένιουμ.
Εκεί δηλαδή που ο 20χρονος παλιότερα ζαχάρωνε cbr400 με cam gear train ή rvf 400 με μονόμπρατσο, τώρα του πασάρουν κάτι ninja 250, cbr 250, μονοκύλινδρα και εντελώς λιτά..
Συμφωνώ απόλυτα.
Τα μηχανάκια της δεκαετίας του '80 ήταν απαράδεκτα στο θέμα φρένα, κράτημα κλπ με κάποιες εξαιρέσεις ευρωπαϊκών.
Από θέμα αξιοπιστίας δε νομίζω ότι έπασχαν ιδιαίτερα με εξαίρεση τα ιταλικά.
Εκεί που έπασχαν όλα τα μηχανάκια τότε ήταν στο θέμα συντήρηση και συνεργείο, όπου δούλευε ματσόλα...
Κατά τη γνώμη μου σοβαρά μηχανάκια βγήκαν αρχές 90s.
Από μηχανάκια θρύλους μπορούμε να απαριθμήσουμε άπειρα...
Αυτό όμως που με "χαλάει" κάπως είναι η ένδεια που ξεκίνησε να υφίσταται στο εύρος κάτω των 600 κυβικών λίγο πριν το μιλλένιουμ.
Εκεί δηλαδή που ο 20χρονος παλιότερα ζαχάρωνε cbr400 με cam gear train ή rvf 400 με μονόμπρατσο, τώρα του πασάρουν κάτι ninja 250, cbr 250, μονοκύλινδρα και εντελώς λιτά..
Διαβάστε λίγο και μην τα πετάτε έτσι αυτά συμβουλεύω :wave2:
devil's animal
16/10/2018, 09:40
Αυτό όμως που με "χαλάει" κάπως είναι η ένδεια που ξεκίνησε να υφίσταται στο εύρος κάτω των 600 κυβικών λίγο πριν το μιλλένιουμ.
Εκεί δηλαδή που ο 20χρονος παλιότερα ζαχάρωνε cbr400 με cam gear train ή rvf 400 με μονόμπρατσο, τώρα του πασάρουν κάτι ninja 250, cbr 250, μονοκύλινδρα και εντελώς λιτά..
συμφωνουμε απολυτα...
δεν συγκρινονται τα τοτε entry level με τα σημερινα...
αυτο συνεβη γιατι μαζι με την εξελιξη ηρθε και το politically correct και τα 25 διπλωματα πριν το "μεγαλο/απεριοριστο", οι ρυποι, τα κτεο και ολα τα παραφερναλια...
δεν το συζηταμε οτι αν υπηρχαν σημερα 250αρια διχρονα και 400αρια τετραχρονα, τετρακυλινδρα που στοφαριζαν στις 16.000 στροφες θα πηγαιναν απατα ολα τα υπολοιπα αοσμα και αχρωμα 250αρια και 300αρια...
PaNick67
16/10/2018, 09:48
Ξεχνατε οτι τα μηχανακια του '80 ηταν εξωγηινα για οσους ηταν νεοι τοτε. Δεν υπηρχαν τα σημερινα για να συγκριθουν μαζι τους.
Πως να ξεχασω τον γειτονα με το Bol d'Or 900 με την KERKER που οποτε το εβαζε μπροστα ετρεχα του σκοτωμου στο μπαλκονι?
Οταν το αλλαξε για ενα CBX-1050 ξεροσταλιαζα στο μπαλκονι να την κοιταω παρκαρισμενη.
Σημερα 230 χαω πιανουν ολα τα 600ρια με 3 κυλινδρους και πανω. Τοτε δεν εφτανε η μηχανη μονο, ηθελε και χερια καθως και @@ :lol:
maniatiakos
16/10/2018, 10:04
Διαβάστε λίγο και μην τα πετάτε έτσι αυτά συμβουλεύω :wave2:
Γι' αυτό είπα "κατά τη γνώμη μου"...
Αυτό που νιώθετε εσείς με τα boldor, τα gpz, τα xt 550 κλπ κλπ, το καταλαβαίνουμε και 'μεις.
Σίγουρα, είχαν ποιότητα κατασκευής (πρωτογενή μέταλλα βλέπεις), φινίρισμα κλπ..
Αλλά θα εθελοτυφλούσαμε αν λέγαμε ότι τα μηχανάκια αυτά είχαν κρατήματα και φρένα.
Κατ' εμέ για να χαρακτηριστεί μια μοτοσυκλέτα σοβαρή, πρέπει να πληροί τα κριτήρια αυτά.
Αν οι "χεράδες" τα πήγαιναν, αυτό δε σημαίνει ότι είχαν κρατήματα ή φρένα..εν τω μεταξύ και "χεράς" να μην είσαι προσαρμόζεσαι σε αυτό που έχεις..
Και επειδή είμαι γεννημένος το '84 και είχα σε αφίσα το δούκα τον 620, οφείλω να παραδεχτώ ότι σε σχέση με ένα 690R του '11 είναι έτη φωτός πίσω.
Αν θα είχα τη δυνατότητα να πάρω ένα τέτοιο, δε θα ήταν γιατί το θεωρώ καλύτερο από τον καινούριο αλλά γιατί για μένα τα σίδερα έχουν ψυχή και δεν θέλω να καταλήγουν για παλιοσίδερα ή να μένουν ξεχασμένα και διαλυμένα σε αυλές κάφρων που δε τα νιώθουν.
sapila racing
16/10/2018, 10:04
συμφωνουμε απολυτα...
δεν συγκρινονται τα τοτε entry level με τα σημερινα...
αυτο συνεβη γιατι μαζι με την εξελιξη ηρθε και το politically correct και τα 25 διπλωματα πριν το "μεγαλο/απεριοριστο", οι ρυποι, τα κτεο και ολα τα παραφερναλια...
δεν το συζηταμε οτι αν υπηρχαν σημερα 250αρια διχρονα και 400αρια τετραχρονα, τετρακυλινδρα που στοφαριζαν στις 16.000 στροφες θα πηγαιναν απατα ολα τα υπολοιπα αοσμα και αχρωμα 250αρια και 300αρια...
Συγκρίνετε τελείως ανόμοια πράγματα. Τα 2χρονα 250 όπως και τα 4κύλινδρα 400ρια κάθε άλλο παρα entry level ήταν, μάλλον το αντίθετο θα έλεγα.
Τι τα συγκρίνετε με τα σημερινά Ninza 30ο, CBR300 κλπ? :confused:
maniatiakos
16/10/2018, 10:13
Συγκρίνετε τελείως ανόμοια πράγματα. Τα 2χρονα 250 όπως και τα 4κύλινδρα 400ρια κάθε άλλο παρα entry level ήταν, μάλλον το αντίθετο θα έλεγα.
Τι τα συγκρίνετε με τα σημερινά Ninza 30ο, CBR300 κλπ? :confused:
Δεν τα συγκρίνουμε.
Απλά, αναφέρουμε ότι δεν υπάρχουν και ούτε πρόκειται να ξαναβγούν τέτοια μηχανάκια (αναφέρομαι στα 400ρια), προφανώς λόγω κόστους κατασκευής.
Κάποιος που ήταν συνετός τότε, μπορούσε μετά από ένα ψευδοεντούρο 250 να μεταπηδήσει σε ένα 400ρι και ύστερα στα μεγαλύτερα κυβικά.
Σήμερα, μετά το sym wolf, το ninja, το cbr (μηχανάκια 20 ίππων), πάει στα 600SS με εξαπλάσια ιπποδύναμη?
Θα συμφωνήσω ότι τα 250αρια ήταν race replicas, που ήθελαν έμπειρα χέρια..τα έπαιρναν τότε πιτσιρίκια στα 18 με τα γνωστά αποτελέσματα.
Γι' αυτό είπα "κατά τη γνώμη μου"...
Αυτό που νιώθετε εσείς με τα boldor, τα gpz, τα xt 550 κλπ κλπ, το καταλαβαίνουμε και 'μεις.
Σίγουρα, είχαν ποιότητα κατασκευής (πρωτογενή μέταλλα βλέπεις), φινίρισμα κλπ..
Αλλά θα εθελοτυφλούσαμε αν λέγαμε ότι τα μηχανάκια αυτά είχαν κρατήματα και φρένα.
Κατ' εμέ για να χαρακτηριστεί μια μοτοσυκλέτα σοβαρή, πρέπει να πληροί τα κριτήρια αυτά.
Αν οι "χεράδες" τα πήγαιναν, αυτό δε σημαίνει ότι είχαν κρατήματα ή φρένα..εν τω μεταξύ και "χεράς" να μην είσαι προσαρμόζεσαι σε αυτό που έχεις..
Και επειδή είμαι γεννημένος το '84 και είχα σε αφίσα το δούκα τον 620, οφείλω να παραδεχτώ ότι σε σχέση με ένα 690R του '11 είναι έτη φωτός πίσω.
Αν θα είχα τη δυνατότητα να πάρω ένα τέτοιο, δε θα ήταν γιατί το θεωρώ καλύτερο από τον καινούριο αλλά γιατί για μένα τα σίδερα έχουν ψυχή και δεν θέλω να καταλήγουν για παλιοσίδερα ή να μένουν ξεχασμένα και διαλυμένα σε αυλές κάφρων που δε τα νιώθουν.
Πάμε άλλη μία, σου απαντώ ακριβώς στο κόκκινο που σου υπογράμμισα χωρίς να θέλω αναδείξω το τι αγάπησε ο καθένας.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=119823&p=2285652&viewfull=1#post2285652
Συνεχίζετε λοιπόν οι νεώτεροι να κρίνετε αυτά τα "δικά μας" με ποιο μέτρο δηλαδή ,με αυτό που θα σας κρίνουν ενδεχομένως τα παιδιά σας ???
Ας μην το συνεχίσουμε γιατί καταλαβαίνεις το άτοπο του θέματος τώρα...
Κάθε δεκαετία έβγαλε τοπ μηχανάκια βάσει της τεχνολογίας της εποχής.Δεν μιλάμε για 70-80 μόνο , τότε απλά τα χαρήκανε μέσω των Ιαπώνων και οι μάζες ενώ πριν μόνοι οι έχοντες...
Κάθε δεκαετία έβγαλε τοπ μηχανάκια βάσει της τεχνολογίας της εποχής.
Ακριβώς αυτό. Αλλά τώρα έχουμε 2018. Άρα;
Είναι σαν να ονειρεύεσαι ασπρόμαυρες τηλεοράσεις για να δεις το νέο Star Wars.
....Δεν μιλάμε για 70-80 μόνο , τότε απλά τα χαρήκανε μέσω των Ιαπώνων και οι μάζες ενώ πριν μόνοι οι έχοντες...
Όπως και σήμερα δλδ.
Όπως και σήμερα δλδ.
Εσύ γιατί κοροιδεύεις συνέχεια ρε ? :hmm:
Εσύ γιατί κοροιδεύεις συνέχεια ρε ? :hmm:
Eκτός από τα μηχανάκια που πήραμε πριν το 2010, βλέπεις να κυκλοφορούν πολλά καινούρια εκτός από σκουτερ, παπιά, ΒΜW και Ducati;
Οι έχοντες λοιπόν. Δεν κοροιδεύω, αλλά πηγαινε στην τράπεζα για δάνειο 20.000 για μηχανή. Ρώτα τους όμως γιατί γελάνε.
Eκτός από τα μηχανάκια που πήραμε πριν το 2010, βλέπεις να κυκλοφορούν πολλά καινούρια εκτός από σκουτερ, παπιά, ΒΜW και Ducati;
Οι έχοντες λοιπόν. Δεν κοροιδεύω, αλλά πηγαινε στην τράπεζα για δάνειο 20.000 για μηχανή. Ρώτα τους όμως γιατί γελάνε.
Υπογράμμιζε ρε πού αναφέρεσαι γιατί εγώ πίστεψα ότι στα γεράματα το γύρισες...
στα ευρωπαικά :tooth:
Για το φίλο μου το Σαπίλα...
Φωτό buckley γατάκια, όχι ίντερνετ :smokin:
401353
401354
401355
401356
sapila racing
19/11/2018, 12:22
Καλά έχεις ολη την σειρά οργάνων Katana? Από 400 μέχρι 1100?
:whiteflag:
Καλά έχεις ολη την σειρά οργάνων Katana? Από 250 μέχρι 1100?
:whiteflag:
Από σένα δε θέλω λάθη ρε :p
Για το φίλο μου το Σαπίλα...
Φωτό buckley γατάκια, όχι ίντερνετ :smokin:
401353
401354
401355
401356
Έχει είσοδο το μουσείο;
Καλά έχεις ολη την σειρά οργάνων Katana? Από 400 μέχρι 1100?
:whiteflag:
Γιατί να μην την έχει; Λογικά υπάρχουν ακόμα και τα χρησιμοποιούν στα "σύγχρονα" μοντέλα τους, μαζί με τα ψαλίδια και τα φρένα.
Έχει είσοδο το μουσείο;
Πάρε και το σουήπη να σας κάνω σκόντο :moutza:
χμμμμμ ......
<<<<<<<< "Οι απέναντι"!
Τι ωραία ταινία!Την έχω δει με τον πατέρα μου και μου επιβεβαίωσε ότι μέσες άκρες έτσι ήταν τα πράγματα τότε...
Κορυφαία σκηνή,ο πρωταγωνιστής πάει στο βενζινάδικο του Θέμη Μάνεση που μαστόρευε την ducati του...
Του πιάνει κουβέντα για τους αγώνες και ο Μάνεσης σαν ένας άλλος joey dunlop ρίχνει ένα διακριτικό κράξιμο στους αγώνες,καθώς φτιάχνει το ducati,υπό τους ήχους του suzy q
Ο πρωταγωνιστής της ταινίας τι απέγινε; Δεν τον έχω δει σ'άλλη ταινία... .>>>>>>>>>
Για τον πρωταγωνιστα δεν γνωριζω ...αλλα Αυτο εδω ..εεε ναι του τοτε και καλα μαστορα Μανεση
( η σκηνη ετρεχε στην αρχη της Χαροκοπου κτιριο Ηλια Καμμενου στο πλανο )
εκεινο το ρημαδι ...το Ενα δλδ απο τα Δυο .... Το εχω "απεναντι" μου
Φιλος .... ο Woody σου βρηκε μοτερ ετοιμο για το "καναρινι "
καπου στα 1300 cc
καλα ειναι εκει ? η θελεις και ακομη επιπλεον over 2 ?
ρε θα φατε σκονη λεμε .
χμμμμμ ......
<<<<<<<< "Οι απέναντι"!
Τι ωραία ταινία!Την έχω δει με τον πατέρα μου και μου επιβεβαίωσε ότι μέσες άκρες έτσι ήταν τα πράγματα τότε...
Κορυφαία σκηνή,ο πρωταγωνιστής πάει στο βενζινάδικο του Θέμη Μάνεση που μαστόρευε την ducati του...
Του πιάνει κουβέντα για τους αγώνες και ο Μάνεσης σαν ένας άλλος joey dunlop ρίχνει ένα διακριτικό κράξιμο στους αγώνες,καθώς φτιάχνει το ducati,υπό τους ήχους του suzy q
Ο πρωταγωνιστής της ταινίας τι απέγινε; Δεν τον έχω δει σ'άλλη ταινία... .>>>>>>>>>
Για τον πρωταγωνιστα δεν γνωριζω ...αλλα Αυτο εδω ..εεε ναι του τοτε και καλα μαστορα Μανεση
( η σκηνη ετρεχε στην αρχη της Χαροκοπου κτιριο Ηλια Καμμενου στο πλανο )
εκεινο το ρημαδι ...το Ενα δλδ απο τα Δυο .... Το εχω "απεναντι" μου
Εκτός θέματος, αύριο με τον κηδεμόνα σου :p
Φιλος .... ο Woody σου βρηκε μοτερ ετοιμο για το "καναρινι "
καπου στα 1300 cc
καλα ειναι εκει ? η θελεις και αλλο ακομη ξεχειλωμα ?
ρε θα φατε σκονη λεμε .
Κρύβε λόγια νέος ;)
χμμμμμ ......
<<<<<<<< "Οι απέναντι"!
Τι ωραία ταινία!.........
Ο πρωταγωνιστής της ταινίας τι απέγινε; Δεν τον έχω δει σ'άλλη ταινία... .>>>>>>>>>
Για τον πρωταγωνιστα δεν γνωριζω ...
Αρης Ρέτσος το ''φαντασμα'' , οντως χαμένος έκτοτε.....
Μπέττυ Λιβανού η συμπρωταγωνίστρια, μιλφάρα............
Αρης Ρέτσος το ''φαντασμα'' , οντως χαμένος έκτοτε.....
Μπέττυ Λιβανού η συμπρωταγωνίστρια, μιλφάρα............
"Χαμένος" από επιλογή να τα λες όλα ρε.
Προσωπικά τον παρακολουθώ πάντως ακόμα, ασύγκριτη φιγούρα εννοείται ...
Εσύ εγώ ο ντα βίντσι κι ο Βύρωνας πριν χρόνια...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=119823&p=2285652&viewfull=1#post2285652
κι ο Λαμιώτης λέμε :wave2:
Εσύ εγώ ο ντα βίντσι κι ο Βύρωνας πριν χρόνια...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=119823&p=2285652&viewfull=1#post2285652
κι ο Λαμιώτης λέμε :wave2:
Ασφαλίτης έπρεπε να 'χεις γίνει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εχεις φακελώσει όλο το φόρουμ μωρή λάμια!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εκτος θεματος μια ζωη ολοκληρη ..στραβοξυλο πουρναρι
ετυχε να το δω τωρα .και τωρα στο εστειλα
(απο τα κατω του το .. οριγιναλε μπολονεζικο κολορι) απο τα επανω του οποιος το ειχε κατα καιρους
εριχνε και ενα χερι λαδομπογια στον φρακτη του μυαλου του
γμτ γμτ ...τον Τομ Σογιερ που κρυβετε μεσα σας
γκουχ γκουχ ....γκουχου γκουχου
Και αφού λέτε για Κατάνες, https://www.youtube.com/watch?v=sSXNRZou7Ws
Ωραία βιντεάκια φτιάχνει αυτή η Icon Motorcycles :smokin:
Βρέθηκε επιτέλους.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/suzuki-gsx-1100s-katana/1104521618-305-7245
sapila racing
04/05/2019, 20:54
Βρέθηκε επιτέλους.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/suzuki-gsx-1100s-katana/1104521618-305-7245
Δεν το πήρες ακόμα?
Βρέθηκε επιτέλους.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/suzuki-gsx-1100s-katana/1104521618-305-7245
Γειά σου ρε Πάνο με τα ωραία σου................:beer:
Δεν το πήρες ακόμα?
Περιμένω ένα φιλαράκο ν' ανέβει Αλεμάνια για μεροκάματο να το κοζάρει...
Περιμένω ένα φιλαράκο ν' ανέβει Αλεμάνια για μεροκάματο να το κοζάρει...
Α, καλά..................
Περιμένω ένα φιλαράκο ν' ανέβει Αλεμάνια για μεροκάματο να το κοζάρει...
Θέλω να ξέρω ποιόν μιναρα βρήκες......
:tooth:
Μιας και βλέπω ότι το φόρουμ βρίθει από ειδήμονες (ειδικά στα χρώματα :bawl:) , μια ερωτησούλα να θέσω.
Βρίσκεται ας υποθέσουμε κλασικό μοτόρι και ψάχνοντας το ιστορικό του ανακαλύπτεις ότι το ορίτζιναλ χρώμα ήταν διαφορετικό από το παρόν.
Τι κάνεις ???
Ό,τι θα έκανες σε κάθε περίπτωση. Το στέλνεις για σκραπ.
Ό,τι θα έκανες σε κάθε περίπτωση. Το στέλνεις για σκραπ.
:bawl:
Εννοείται το επαναφέρεις.
Ό,τι θα έκανες σε κάθε περίπτωση. Το στέλνεις για σκραπ.
Νωρίς ξύπνησες μικρέ σήμερα, τι παίζει ?
:bawl:
Εννοείται το επαναφέρεις.
Το παρόν του πάει καλύτερα από το αρχικό ,αλλιώς δεν θα υπήρχε θέμα ...
Το παρόν του πάει καλύτερα από το αρχικό ,αλλιώς δεν θα υπήρχε θέμα ...
Τότε στα απαυτάρια σου.....το βάφεις καναρινί έτσι κι' αλλιώς.............
Τότε στα απαυτάρια σου.....το βάφεις καναρινί έτσι κι' αλλιώς.............
Αυτό ακριβώς. Εξαρτάται από την οπτική του ιδιοκτήτη.
Προσωπικά θα το επανέφερα ότι χρώμα και να ήταν (ακόμα και κίτρινο :lol: ).
Grafton 505
30/07/2019, 19:05
Team suzuki katana
https://www.youtube.com/watch?v=4GILbxhZgTw
Δύο ΗΒ katana περπάτησαν στα 80s στην Αττική , το καναρίνι των βορείων προαστίων και αυτό από κάτω στα νότια προάστια :smokin:
408713
[ATTACH=CONFIG]408714[/ATTACH
Αν διαβάσει ο ιδιοκτήτης ας γράψει κάτι :wave2:
ρε φιλος σου το εχω ξαναπει ...ενα υπηρχε γυρω απο Παλαιο Φαληρο ..Νεα Σμυρνη το ειχε συμμαθητης μου απο το γυμνασιο Π.Φαληρου
τα λεγαμε που και που καμια φορα εξω απο το παλιο Trip ..στο MAD οταν ειχα το F2
εε εχουν περασει κατι χρονια απο τοτε ...
χμ ....μονο ενας υπαρχει περιπτωση να θυμαται λεπτομερειες
Grafton 505
01/08/2019, 18:58
και λίγο off topic ....
τι ακριβώς έχουμε εδώ ;;;;;; :lol:
408745
408746
Ο σνάϊπερ σε ετήσια που λιγο πριν του τα χει κάνει μπαλόνια ο μπακλεϋ :bawl:
Ο σνάϊπερ σε ετήσια που λιγο πριν του τα χει κάνει μπαλόνια ο μπακλεϋ :bawl:
:bawl::bawl::bawl:
Grafton 505
01/08/2019, 19:45
Αυτό είναι Yamaha fj
Από μακριά ίδιο φαίνεται .... :cool:
Αυτό είναι Yamaha fj
Ποιητική αδεία :D
Ποιητική αηδία :D
:bawl::bawl:
thunder ace
11/11/2019, 12:18
412579
ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!!!
Θα περιμένει ο μπάκλεϋ black Friday να ψωνίσει φόρμα :bawl:
Ο σνάϊπερ σε ετήσια που λιγο πριν του τα χει κάνει μπαλόνια ο μπακλεϋ :bawl:
Να ενημερώσω ότι απέχω από τα γυμναστήρια εδώ και 4 χρόνια, κι έχω χάσει 27 κιλά. Ευχαριστώ.
Θα περιμένει ο μπάκλεϋ black Friday να ψωνίσει φόρμα :bawl:
Δική του είναι, την έδωσε στην κοπελιά γιατί είναι καλό παιδί κατά βάθος.
Παρακαλώ έναν υπεύθυνο να σβήσει από το sniper-yamaha και κάτω.
Ευχαριστώ.
Εχω διαβάσει αποσπασματικά το θέμα.Εννοείται όπου δε θεωρώ πως μπορώ να προσφέρω σε γνώσεις δε γράφω,απλά παρακολουθώ.Είμαι γεννημένος το 1984 και δεν τα πρόλαβα αυτά τα μηχανάκια αλλά ωρίμασα μέσα σε παρέες παλιών ινδιάνων(μερικοί απο αυτούς αγωνιζόμενοι τοτε οι οποίοι συνεχίζουν μέχρι σήμερα με σύγχρονα SS) της εποχής απο τους οποίους έχω ακούσει πολλές ιστορίες.Ωραίες εποχές και άξια σεβασμού τα παλιά εργαλεία.Αισθητικά δε μου αρέσουν κρίνοντας με βάση τα σύγχρονα αλλά είναι άδικη η σύγκριση διαφορετικών εποχών ούτως ή άλλως.
Σήμερα είδα ένα αστέρι Κατάνα.Η φωτό αφιερώνεται στον λάτρη του μοντέλου Buckley.Δεν έχω ιδέα τι χρονολογία είναι και τα χαρακτηριστικά του πάντως το κόψιμό του το θεωρώ πολύ μπροστά για την εποχή του.
418805
Πραγματικά δεν έχω δει πιο άσχημα μηχανάκια.
Οκ να υποθέσω ότι στην εποχή τους άρεσαν και σεβαστό.
Αυτό από πάνω δεν ξέρω ποιος είχε την ιδέα να βάψει το πλαίσιο χρυσό
αλλά κάτι μου λέει ο θείος για κάτι Μπαχαμιότες που τα κάνανε αυτά
και όλοι τους κορόιδευαν πίσω από την πλάτη τους (γιατί έδερναν άσχημα) :lol:
Το hb μου θυμίζει τις διαφημίσεις με τα ρούχα στα λιντλ.
Από μένα όχι και για τα 2 ΣΗΜΕΡΑ
Παλιά σίγουρα θα ήταν αλλιώς
stefanos
09/06/2020, 20:39
Αυτό από πάνω δεν ξέρω ποιος είχε την ιδέα να βάψει το πλαίσιο χρυσό
αλλά κάτι μου λέει ο θείος για κάτι Μπαχαμιότες που τα κάνανε αυτά
Καλό....:lol:
Καλό....:lol:
Ελπίζω να τρολάρεις πατέρα ,το μηχανάκι της φωτό είναι του Μπαρουξή 84 μοντέλο το έσωσε από έναν που το χε κανιβαλίσει στην Ιστιαία.
Στις Μπαχάμες δεν ξέρω τι παίζει από γούστο.
Τα υπόλοιπα που διάβασα (όχι του Στέφανου) είναι μόνο για γέλια.
Πραγματικά δεν έχω δει πιο άσχημα μηχανάκια.
Οκ να υποθέσω ότι στην εποχή τους άρεσαν και σεβαστό.
Αυτό από πάνω δεν ξέρω ποιος είχε την ιδέα να βάψει το πλαίσιο χρυσό
αλλά κάτι μου λέει ο θείος για κάτι Μπαχαμιότες που τα κάνανε αυτά
και όλοι τους κορόιδευαν πίσω από την πλάτη τους (γιατί έδερναν άσχημα) :lol:
Το hb μου θυμίζει τις διαφημίσεις με τα ρούχα στα λιντλ.
Από μένα όχι και για τα 2 ΣΗΜΕΡΑ
Παλιά σίγουρα θα ήταν αλλιώς
418818
Την ιδέα για το χρυσό πλαίσιο την είχαν κάποιοι γιαπωνέζοι...
doctor_john
10/06/2020, 12:08
Kαλά μην περιμένετε να είναι καθολικά αποδεκτό ένα σχέδιο απο όλους.
Χρειάζεται να το "διαβάσεις" και να κατανοήσεις σιγά σιγά διάφορες αξίες που το περιγράφουν.
Είτε θα έχεις την εμπειρία των προηγούμενων απο αυτό, των αναγκών - ζητούμενων που οδήγησαν σε αυτό, των τεχνολογιών του κ.λπ.
Αλλιώς θα έχεις κάποιας μορφής εκπαίδευση στο ντιζάϊν που θα σου επιτρέψει να σκεφτείς αντίστοιχα.
Όταν το πρωτοείδα μου φάνηκε πολύ αιχμηρό - φουτουριστικό που στο παιδικό μυαλό μου του έβαζε χρόνια κατατάσσοντας το σε προηγούμενες
δεκαετίες που ο φουτουρισμός προβάλλονταν περισσότερο. Δεν μου άρεσε, δεν το έβρισκα αρμονικό, προτιμούσα το R65LS ως μια αρμονικότερη
απόδοση του ύφους τους.
Το συμπάθησα πολλά χρόνια μετά που είχα πλέον την εμπειρία μεγάλων μοτό και μπόρεσα να κατανοήσω περισσότερα απο αυτό.
Είχαν ήδη αρχίσει να χρησιμοποιούνται "αιχμές" φόρμας σε ευρύτερη κλίμακα και μάλλον ήταν ευκολότερο να το δεχθώ.
Πάντα όμως είχα στο πίσω μέρος του μυαλού ότι το ήθελα πιο μαζεμένο, πιο στρουμπουλό χαμηλά. Κάτι σαν το σύγχρονο που θεωρώ
ότι είναι πολύ όμορφο και καλοβαλμένο.
Η ιστορία έτσι και αλλιώς το απέδειξε πως ήταν πρωτοποριακό και είδαμε τις επιρροές του σε πολλές μοτό μέχρι και σήμερα.
Τώρα πια νομίζω πως πέρα από τον cult χαρακτήρα του, επικοινωνεί και την μη άνετη χρήση του για κάποιον χωρίς εμπειρία
ή τα @@ που χρειάζονται για να είσαι άνετος με αυτό και να το τρέξεις.
Αυτό δεν είναι παράλογο να επηρεάζει τον τρόπο που (δεν) το δέχεται ένας σύγχρονος μοτοσυκλετιστής.
KotsosDR
10/06/2020, 13:29
https://www.youtube.com/watch?v=mfa2islRKwM
:lol:
Kαλά μην περιμένετε να είναι καθολικά αποδεκτό ένα σχέδιο απο όλους.
Χρειάζεται να το "διαβάσεις" και να κατανοήσεις σιγά σιγά διάφορες αξίες που το περιγράφουν.
Είτε θα έχεις την εμπειρία των προηγούμενων απο αυτό, των αναγκών - ζητούμενων που οδήγησαν σε αυτό, των τεχνολογιών του κ.λπ.
Αλλιώς θα έχεις κάποιας μορφής εκπαίδευση στο ντιζάϊν που θα σου επιτρέψει να σκεφτείς αντίστοιχα.
Όταν το πρωτοείδα μου φάνηκε πολύ αιχμηρό - φουτουριστικό που στο παιδικό μυαλό μου του έβαζε χρόνια κατατάσσοντας το σε προηγούμενες
δεκαετίες που ο φουτουρισμός προβάλλονταν περισσότερο. Δεν μου άρεσε, δεν το έβρισκα αρμονικό, προτιμούσα το R65LS ως μια αρμονικότερη
απόδοση του ύφους τους.
Το συμπάθησα πολλά χρόνια μετά που είχα πλέον την εμπειρία μεγάλων μοτό και μπόρεσα να κατανοήσω περισσότερα απο αυτό.
Είχαν ήδη αρχίσει να χρησιμοποιούνται "αιχμές" φόρμας σε ευρύτερη κλίμακα και μάλλον ήταν ευκολότερο να το δεχθώ.
Πάντα όμως είχα στο πίσω μέρος του μυαλού ότι το ήθελα πιο μαζεμένο, πιο στρουμπουλό χαμηλά. Κάτι σαν το σύγχρονο που θεωρώ
ότι είναι πολύ όμορφο και καλοβαλμένο.
Η ιστορία έτσι και αλλιώς το απέδειξε πως ήταν πρωτοποριακό και είδαμε τις επιρροές του σε πολλές μοτό μέχρι και σήμερα.
Τώρα πια νομίζω πως πέρα από τον cult χαρακτήρα του, επικοινωνεί και την μη άνετη χρήση του για κάποιον χωρίς εμπειρία
ή τα @@ που χρειάζονται για να είσαι άνετος με αυτό και να το τρέξεις.
Αυτό δεν είναι παράλογο να επηρεάζει τον τρόπο που (δεν) το δέχεται ένας σύγχρονος μοτοσυκλετιστής.
Πόσοι το χουν καβαλήσει από δω μέσα ? Ένας είμαι εγώ ,δύο είχα .Πάρα πολύ εύκολο , το 1100 που προηγήθηκε πολύ πιο κουραστικό για αστική χρήση.
Τι άλλο θέλετε να μάθετε ? :smokin:
Πόσοι το χουν καβαλήσει από δω μέσα ? Ένας είμαι εγώ ,δύο είχα .Πάρα πολύ εύκολο , το 1100 που προηγήθηκε πολύ πιο κουραστικό για αστική χρήση.
Τι άλλο θέλετε να μάθετε ? :smokin:
Αν είχε χρυσό πλαίσιο....
:cool:
418818
Την ιδέα για το χρυσό πλαίσιο την είχαν κάποιοι γιαπωνέζοι...
οκ λίγα χρόνια μετά οι ίδιοι έβαφαν τα μηχανάκια
ροζ μοβ...
Κανείς δεν είναι τέλειος.
Δέχομαι όμως ότι άλλο το γούστο ΤΟΤΕ
και σε κάποια χρόνια κάποιοι άλλοι θα βλέπουν το μηχανάκι μου
και θα λένε....
-Κάτι μου έλεγε ο θείος για κάτι γύφτουλες :lol:
Μόνο ντουκατάκιας ήταν ικανός γι αυτό :moutza:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/tausche-suzuki-katana-1100-gespann-und-ducati-750-sport-bj-89-/1438741834-305-1162
419174
Κοίτα να δεις που το "σαη Καρ"(κυρ Βασίλης©) είναι πιο όμορφο!
:lol:
Μόνο ντουκατάκιας ήταν ικανός γι αυτό :moutza:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/tausche-suzuki-katana-1100-gespann-und-ducati-750-sport-bj-89-/1438741834-305-1162
419174
Eπιτέλους, βρέθηκε μια αποδεκτή λύση.
Eπιτέλους, βρέθηκε μια αποδεκτή λύση.
Περιμένω σουήπη για τον επίλογο :bawl:
Περιμένω σουήπη για τον επίλογο :bawl:
Άκουσα ότι είναι σε ψυχιατρική κλινική και προσπαθούν να τον κάνουν να σταματήσει το γέλιο.
KotsosDR
07/07/2020, 15:56
:a014:
419501
https://www.youtube.com/watch?v=0Zwsf5T_-tY
https://www.bikeit.gr/nea-montela-suzuki/item/23598-suzuki-katana-brand-new-jack-apo-tin-icon-motosports
Respect sthn Icon γενικά για όλα της τα βίντεο και τις μετατροπές,και το ''new Jack'' βιντεάρα!
Αν ήμουν 16ρης μπορεί και να μου άρεσε :D
KotsosDR
07/07/2020, 17:38
Αν ήμουν 16ρης μπορεί και να μου άρεσε :D
Φήμες λένε πως αν το πάρεις μπορεί να ξαναγίνεις :lol:
Είμαι λοιπόν στο γνωστό μπαρ στο Χαλάνδρι πριν δυό Σάββατα και τα πίνουμε με την γνωστή παρέα.Τα θέματα γνωστά ,απλά έχουμε περάσει από το Ducati vs Japan στο Ducati vs Italy...
Χωρίς να κρατάμε σκορ, ευκολάκι το αποτέλεσμα ,πέφτει τηλ από παλιό συμφορουμίτη για μπύρα !
“ Είμαστε ήδη στη 2η φίλος μην αργήσεις...”.
Σκάει λοιπόν το παιδί με παρέα καλή ,για την ακρίβεια μαζί με μία από τις καλύτερες εν Ελλάδι “ πένες”, συγγραφέα πια βιβλίων και παλιά καραβάνα στα δρώμενα μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου.
Μαζί με την τρίτη μπύρα ξεκινάει μια κουβέντα καλή γύρω από Ducati Alfa romeo Laverda & Guzzi και καταλήγει στα δρώμενα του Χαλανδρίου τη δεκαετία του 80 καθ ότι γείτονας το παιδί.
Το πόσα κοινά πράγματα θύμησες και εικόνες βγαίνουν στην επιφάνεια ένα βράδυ σ' ένα μπαρ δεν φαντάζεστε...Απλά βγαίνουν όμως δεν γυρνάνε πίσω.
Μπορεί βέβαια ν' αξίζει μια προσπάθεια ,όπως ας πούμε να ψάξουμε να βρούμε το “καναρίνι” που μου είπε ότι είναι εγκαταλλειμένο σ' ένα σπίτι κάπου στα Μελίσσια...
“Καναρίνι” ήταν το γρηγορότερο μοτόρι στη περιοχή τότε ,ένα katana 1360 cc βαμμένο τσιγαράδικο ΗΒ με αναβάτη που το σήκωνε σούζα τρικάβαλο με τις γκόμενες από πίσω τη μία σε κατάσταση σοκ και την άλλη να τρώει παγωτό.
Φωτό από παλιό Μότοσπορτ για να μη νομίζετε ότι αναπαράγω αστικούς μύθους ρεεεε.
393488
Με μια DEVIL εξατμιση ελευθέρας θα δείξει καλύτερα
Υπήρχαν και θα υπάρχουν hardcore εραστές κάποιων μοτοσυκλετών που καβαλάνε τρέχουν και τα μαστορεύουν μόνοι τους ,αρκεί να υπάρχει η φλόγα.
Εδώ μάλλον περίσσευε ,ντραγκστεράς στα 70s o Higham και από μαστόρεμα καλά τα κατάφερνε.
419937
Το μοτόρι ξεκίνησε σαν ένα 6κύλινδρο 1611 κυβικά σε σκαρί gsx 2ης σειράς
419938
Το πήγε δημοπρασία μετά από χρόνια να το διώξει και όταν δεν έφυγε τα πήρε και το εξέλιξε σε σκαρί κατάνα προσθέτοντάς του ψεκασμό, κάποια στιγμή θα το ανεβάσει στα 1800 κυβικά λέει...
sapila racing
28/07/2020, 21:43
Διαβαζα τις ιστορίες του Pip στο Motorcycle mechanics που ειχε δική στου στήλη και τα γράφει και πολύ ωραία.
Εδώ πάντως το παράκανε, αλλά θα μου πείς dragsterας ήταν ο άνθρωπος. Κέρδιζε με μηχανακια που τα έφτιαχνε κατ εξοχήν μόνος του!
Πρέπει να είναι στα 70+ τώρα..
Μου αρεσε και σκεφτηκα πως θα αρεσει και σε καποιους ακομα.
421494
δημιουργος (https://www.instagram.com/carbondigi_art/)
Και μία του ορίτζιναλ περικαλώ βάλε :)
KotsosDR
05/10/2020, 15:51
Και μία του ορίτζιναλ περικαλώ βάλε :)
:smokin: εδώ είσαι :
https://www.teepublic.com/t-shirt/2139631-future-warrior-life
https://www.teepublic.com/mug/3045754-suzuki-katana
:smokin: εδώ είσαι :
https://www.teepublic.com/t-shirt/2139631-future-warrior-life
https://www.teepublic.com/mug/3045754-suzuki-katana
Boogie ρε όμως ? θα μας κρεμάσουν τα κουδούνια :cry:
KotsosDR
05/10/2020, 17:43
Boogie ρε όμως ? θα μας κρεμάσουν τα κουδούνια :cry:
ε πάρε το δεύτερο σχέδιο που έβαλα :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.