PDA

View Full Version : D@yt0n@ C@rg0, σβήνει όταν είναι κρύο.



agamoi-thytai
01/03/2018, 16:36
Γεια σας.

Στη δουλειά έχουμε ενα μηχανάκι αυτό που αναφέρεται στον τίτλο αγορασμένο πριν από 1 1/2 χρόνο.
Να σημειώσω εδώ πως το συγκεκριμένο από όσο μας έχουν πει, είναι με καρμπυρατέρ και όχι με ψεκασμό.

Το πρόβλημα είναι πως από τότε που αγοράστηκε έχει πάει στο μάστορα (αντιπροσωπεία) πάνω από 10 φορές και ίσως να έχει φτάσει και τις 20.
Κάθε πρωί που πάει κάποιος από εμάς να το οδηγήσει, παίρνει μπροστά, κρατάει ρελαντί, αλλα μόλις ξεκινήσεις, στο πρώτο φρενάρισμα, σβήνει.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να τύχει απλα να φρενάρεις σε έναν STOP και επειδή έχεις ορατή της και δεν σταμάτησες, μόλις ανοίξεις το γκάζι για να φύγεις, σβήνει.

Τις πρώτες φορές μας είπαν πως θέλει ρύθμιση το ρελαντί.
Το πήγαν στο θεό και με κατανάλωση βενζίνης στο τέρμα.
Μετά είπαν πως άλλαξαν καρμπυρατέρ αλλα συνέχισε το ίδιο.
Κάποιες ρυθμίσεις και ξανά πριν από 1 ημέρα πάλι αλλαγή καρμπυρατέρ.

Τελικά ο θεός μάστορας μας είπε πως δεν το κρατάμε σωστά πρέπει να το αφήνουμε το πρωί 1-2 λεπτά να ζεσταθεί αναμμένο και μετά δεν το ξανά κάνει.

Πράγματι αν έχει ζεσταθεί πλήρως δεν το κάνει.
Αν όμως έχεις κάνει μια διαδρομή καπου και έχεις αναμονή 15´και ξεκινήσεις, πάλι θα σβήσει.
Όποτε για να μην έχεις ρίσκο, σε κάθε διαδρομή που έχεις περίμενε, πρέπει να το αφήσεις μα ζεσταθεί.

Ο μάστορας λέει πως δεν υπάρχει λύση.
Σε επικοινωνία με τη μαμά αντιπροσωπεία αναφέρθηκε η ίδια λύση.

Εγώ πλέον το συγκεκριμένο δεν το ξανά καβαλάω., τουλάχιστον όχι κρύο.
Παίρνω το παλιό.

Τι κάνουμε με αυτό ; Απλα το τρώμε ; Υπάρχει λύση ;

Ευχαριστω σας εκλογές των προτέρων.

/Σάκης

daz
01/03/2018, 17:04
Ηλεκτρονική?

MAIK72
01/03/2018, 17:09
Αν το αγοράσατε καινούρο θα έχει εγγύηση.Nα σας δωσουν άλλο αν δεν μπορούν να το φτιάξουν. Αυτό θα έκανα μετά την 3η φορά για επίσκεψη στον "γιατρό"
Καρμπυρατέρ ,τροφοδοσία μου κάνει και πολύ αμφιβάλλω αν ασχολήθηκε σοβαρά κανείς.

daz
01/03/2018, 19:18
Κάτι τέτοια κουλά που δείχνουν οτι το πρόβλημα είναι τροφοδοσία μπορεί να οφείλονται και σε ρεύματα.

Σε ένα σκουτεράκι έφταιγε η ηλεκτρονική και σε ένα άλλο είχε βρωμιά (???) στα πηνία! Και τα δύο είχαν συμπτώματα τροφοδοσίας και ψαχνόμασταν με καρμυρατέρ.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
01/03/2018, 20:03
ποσο συγουρο ειναι οτι ο μαστορας σας εβαλε καινουριο καρμπ???Και μενα τροφοδοσια μου μυριζει

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
01/03/2018, 20:05
Κάτι τέτοια κουλά που δείχνουν οτι το πρόβλημα είναι τροφοδοσία μπορεί να οφείλονται και σε ρεύματα.

Σε ένα σκουτεράκι έφταιγε η ηλεκτρονική και σε ένα άλλο είχε βρωμιά (???) στα πηνία! Και τα δύο είχαν συμπτώματα τροφοδοσίας και ψαχνόμασταν με καρμυρατέρ.

σου λεει φυλε νταζ οτι αμα ζεσταθει καλλα δε το κανει.Ηλεκτρονικη αν ειναι δε θα του κανε νουμερα και με ζεστο κινητηρα???

MAIK72
01/03/2018, 21:10
ποσο συγουρο ειναι οτι ο μαστορας σας εβαλε καινουριο καρμπ???Και μενα τροφοδοσια μου μυριζει

Μα καθόλου. Και μάλιστα 2 φορές !?

agamoi-thytai
01/03/2018, 22:49
Είναι λογική εν έτη 2018 να σου λέει να περιμένεις 1´-2´ για να ζεσταθεί ;
Η μαμά εταιρία που μιλήσαμε σήμερα μας είπε πως είναι φυσιολογικό.
Θυμάμαι κάπου υπάρχει οδηγία (συμβουλή) της EU που λέει πως για μείωση των ρύπων θα πρέπει μόλις βάζεις μπροστά να φεύγεις.

Αυτό που συμβαίνει μια ζωή με τις αντιπροσωπείες.
Μετά την πώληση όλοι στα @@ τους.

Θα πω να ζητήσουν γραπτώς πως πρέπει να ζεσταθεί για να μην σβήνει, μήπως και βγάλουμε άκρη.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

liospi
02/03/2018, 12:03
εδώ γράφω την δική μου ιστορία, μπορεί να βοηθήσει
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=152358&page=2

agamoi-thytai
02/03/2018, 14:15
Ευχαριστώ.

Johnsassa
26/08/2018, 04:06
Ίσως είναι οι Βαλβιδες. Θέλουν ρύθμιση. Είναι ανοικτές χάνει συμπίεση και σβήνει.

sanctusan
26/08/2018, 09:39
Ίσως είναι οι Βαλβιδες. Θέλουν ρύθμιση. Είναι ανοικτές χάνει συμπίεση και σβήνει.

Το ίδιο ακριβώς πράγμα είχα πάθει σε ενα καζεαρ και έφταιγαν οι βαλβιδες.
Επίσης επειδή βαριόμουν να πάω μάστορα έφτασε σε τέτοιο σημείο που δεν έπαιρνε μπρος με μανιβέλα από έλλειψη συμπίεσης και το έβαζα σε κατιφορα. Όταν έκανα ρυθμισμα βαλβίδες όλα οκ.