View Full Version : Αρχάριος αγορά πρώτης μηχανής.
Chelsea10
01/03/2018, 20:41
Γεια σε όλους είμαι 21 χρόνων και σκέφτομαι να μπω στο χώρο των μηχανών επειδή ακόμη ειναι απλά μια ιδέα θελω την γνώμη σας. οδηγάω αμάξι ήδη 2 χρόνια κάθε μέρα (αν αυτό έχει κάποια σχέση) αλλα με τις μηχανές δεν εχω καμία απολύτως επαφή.Σαν στόχο εχω να οδηγήσω μια μηχανή τύπου naked (πχ. Yamaha mt03,Kawasaki z300) μην σχολιάσετε τα μοντέλα ειναι ενδεικτικά με μια μικρή έρευνα και με συζήτηση με έναν σχετικό φίλο καταλαβα ότι για αρχάριο ειναι πολυ επικίνδυνες.Θα εκτιμούσα πολυ την γνώμη σας.ευχαριστω πολυ
doctoras
01/03/2018, 20:52
Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις διαδικασια άδεια οδήγησης για Α1 και αφετερου να προσανατολιστείς σε αγορα μοτοσυκλέτας 125cc εκει υπαρχουν διαφορες κατηγοριες για ολα τα γουστα. Εντοπίζεις τι σε ενδιαφερει και θέτεις τους στοχους σου
125 cc !
Yamaha MT-125
Suzuki GSX-S125
και σε 2 χρόνια μόλις το συνηθίσεις όπως το άμαξι ,το ξανακοιτάς
Chelsea10
01/03/2018, 21:18
Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις διαδικασια άδεια οδήγησης για Α1 και αφετερου να προσανατολιστείς σε αγορα μοτοσυκλέτας 125cc εκει υπαρχουν διαφορες κατηγοριες για ολα τα γουστα. Εντοπίζεις τι σε ενδιαφερει και θέτεις τους στοχους σου
Ωραία ιδέα τα 125cc και απο τους δυο σας
1.μπορω να πάρω δίπλωμα Α2 (ωςτε να το εχω και για αργοτερα)και απλά να κοιτάξω για 125cc σωστά ?
2.ο φίλος μου περισσότερο ανησυχούσε λόγο του τρόπου οδήγησης τέτοιου τύπου (σκύψιμο,πλαγιασμα) και οχι με τα κυβικά
Πάρε το μεγαλύτερο δίπλωμα που μπορείς να πάρεις ανεξαρτήτως του τι μηχανή θα πάρεις.Γλιτώνεις και χρόνο και χρήματα.
Τώρα η μηχανή που θα πάρεις αποφασίζεται από αυτά που ζητάς εσύ απ'την μηχανή.Δεν σε ενδιαφέρει η άνεση,αλλά θες να πάρεις κάτι σβέλτο και όμορφο; θες να είσαι άνετος και ασφαλής; θες κάτι ενδιάμεσο; τι ύψος έχεις; ποιο είναι το budget σου; για να σε βοηθήσουμε πρέπει να ξέρουμε κάποια πράγματα...
Οι 300άρες μηχανές ΔΕΝ είναι επικίνδυνες.Εϊναι ωραίες all around μοτοσυκλέτες που με λίγο μυαλό μπορούν να σε εισάγουν στον κόσμο της μοτοσυκλέτας πολύ καλύτερα κι από 125.Πόσο μάλλον αν έχουν και tcs και abs.
Chelsea10
01/03/2018, 21:58
Πάρε το μεγαλύτερο δίπλωμα που μπορείς να πάρεις ανεξαρτήτως του τι μηχανή θα πάρεις.Γλιτώνεις και χρόνο και χρήματα.
Τώρα η μηχανή που θα πάρεις αποφασίζεται από αυτά που ζητάς εσύ απ'την μηχανή.Δεν σε ενδιαφέρει η άνεση,αλλά θες να πάρεις κάτι σβέλτο και όμορφο; θες να είσαι άνετος και ασφαλής; θες κάτι ενδιάμεσο; τι ύψος έχεις; ποιο είναι το budget σου; για να σε βοηθήσουμε πρέπει να ξέρουμε κάποια πράγματα...
Οι 300άρες μηχανές ΔΕΝ είναι επικίνδυνες.Εϊναι ωραίες all around μοτοσυκλέτες που με λίγο μυαλό μπορούν να σε εισάγουν στον κόσμο της μοτοσυκλέτας πολύ καλύτερα κι από 125.Πόσο μάλλον αν έχουν και tcs και abs.
Θελω κατι όμορφο να χαίρομαι να το οδηγάω και να ειναι ασφαλές η άνεση δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το budget ειναι 5000-6000 και είμαι 1,80 στα 74kg
rainmike
01/03/2018, 22:10
Πάρε το μεγαλύτερο δίπλωμα που μπορείς να πάρεις ανεξαρτήτως του τι μηχανή θα πάρεις.Γλιτώνεις και χρόνο και χρήματα.
Τώρα η μηχανή που θα πάρεις αποφασίζεται από αυτά που ζητάς εσύ απ'την μηχανή.Δεν σε ενδιαφέρει η άνεση,αλλά θες να πάρεις κάτι σβέλτο και όμορφο; θες να είσαι άνετος και ασφαλής; θες κάτι ενδιάμεσο; τι ύψος έχεις; ποιο είναι το budget σου; για να σε βοηθήσουμε πρέπει να ξέρουμε κάποια πράγματα...
Οι 300άρες μηχανές ΔΕΝ είναι επικίνδυνες.Εϊναι ωραίες all around μοτοσυκλέτες που με λίγο μυαλό μπορούν να σε εισάγουν στον κόσμο της μοτοσυκλέτας πολύ καλύτερα κι από 125.Πόσο μάλλον αν έχουν και tcs και abs.
+675
Θελω κατι όμορφο να χαίρομαι να το οδηγάω και να ειναι ασφαλές η άνεση δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το budget ειναι 5000-6000 και είμαι 1,80 στα 74kg
cb 500 f παίζει ακριβώς μέσα στο budget σου,εγώ προς εκεί θα προσανατολιζόμουν
cb 500 f παίζει ακριβώς μέσα στο budget σου,εγώ προς εκεί θα προσανατολιζόμουν
Πολύ ωραία επιλογή.
Εναλλακτικά, με το ίδιο μοτεράκι αλλά με άλλες ρυθμίσεις και στυλ, υπάρχουν τα cb500x (ον οφφ στυλ) και το rebel 500 (υπάρχει και το cbr 500 αλλά νομίζω δεν θα βολέψει).
Θα συμφωνήσω επίσης με τον συνονόματο από πάνω, μην πας για Α1 αλλά τουλ. για Α2.
Δες επίσης και άλλα On off (''εντουράκια'') όπως το CRF 250 και το KLX 250. Ελαφριά, ευέλικτα, οικονομικά και πρακτικά.
Όλα οδηγούνται με Α2.
Λαστ μπατ νοτ λιστ, κάποια στιγμή, όταν καταλαγιάσει η σκόνη του ενθουσιασμού και του τρεξίματος (διπλώματα, αγορές, κλπ) θα πρότεινα κάποια ειδική σχολή οδήγησης.
Chelsea10
02/03/2018, 12:19
Σας ευχαριστώ πολυ για τις απαντήσεις σας με βοηθήσατε!
TsoliasGR
04/03/2018, 12:05
Ρε παιδιά ο άνθρωπος ΔΕΝ έχει ιδέα που ειναι το γκάζι και το φρένο εσεις τι λέτε για CMX 500 και CB 500 και τα 250;
Σκεφτείτε λίγο απο την δική του μεριά και μετά προτείνετε...Δηλαδή δεν θα πρέπει να εξοικιωθεί πρώτα με τις 2 ρόδες;
Τα 2 χρόνια οδηγικής εμπειρίας σε 4 ρόδες το κάνουν ακόμα πιο επικύνδυνο για τις 2 ροδες απο το να μην οδηγούσε καθόλου...
Φίλε μου αν θές πάρε το μεγάλο δίπλωμα,και με τα χρήματα σου πάρε ένα 125 γυμνό να συνηθήσεις την θέση οδήγησης η ακόμα πιο καλα κανενα μεταχειρισμένο παπί επώνυμο στα 6-7 κατοστάρικα (να μην χάσεις πολύ στην μεταπώληση και με φτηνά σερβις), και μόλις εξοικιωθείς με την οδήγηση σε 2 ρόδες και την συμπεριφορά του οχήματος σε κατασ΄τασεις βρεγμένου/στεγνού, με κακό και καλό δρόμο κτλπ (μετά απο 1-2 χρόνια) εδώ είμαστε.
Υ.Γ. Κράνος κτλπ επιβάλονται δεν χρειάζεται να το διευκρινήσω.
@TsoliasGR
Δηλαδή το παπί που δεν έχει λάστιχα,αναρτήσεις, φρένα, και για να κάνεις μια προσπέραση λες από μέσα σου το πάτερ ημών είναι πιο ασφαλές από ένα σύγχρονο 250-300 με abs; Τι κάνει το δεύτερο επικίνδυνο δηλαδή, τα λίγα χιλιόμετρα τελικής παραπάνω; Δε συμφωνώ καθόλου.
TsoliasGR
04/03/2018, 19:20
@TsoliasGR
Δηλαδή το παπί που δεν έχει λάστιχα,αναρτήσεις, φρένα, και για να κάνεις μια προσπέραση λες από μέσα σου το πάτερ ημών είναι πιο ασφαλές από ένα σύγχρονο 250-300 με abs; Τι κάνει το δεύτερο επικίνδυνο δηλαδή, τα λίγα χιλιόμετρα τελικής παραπάνω; Δε συμφωνώ καθόλου.
Μια χαρά λάστιχα έχει το παπί.
Μια χαρά αναρτήσεις έχει το παπί.Και μπαίνεις πιο εύκολα στο πνεύμα της οδήγησης μοτο διότι...
Μικρότερο μεταξόνιο άρα πιο εύκολες διυθήσεις ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα.
Μικρότερο βάρος άρα πιο εύκολο control για αρχάριο.
Μικρότερη τελική ναι,μικρότερη ροπή;Φυσικά.Μικρότερη επιτάχυνση;Βεβαίως.Αλλά...Δεν θα πας ταξίδι για να κάνεις προσπέραση στην εθνική εκτός αν είσαι τρελός (σαν και μένα και κάνεις με 50ρι Αθήνα Λουτράκι ή με 125 Αθήνα Καλαμάτα).Δεν θα το πάρεις για να μπείς πίστα και να ξύσεις...Το παίρνεις για να κάνεις δουλειά ή να μπείς στο πνεύμα των 2 τροχών εάν είσαι εντελώς άπειρος.Εσύ ptc με τι μηχανάκι έμαθες;(όχι με τι πήρες δίπλωμα,με τί έμαθες να οδηγάς);
Αλλά αν θές και έτσι οκ, όχι παπί.125 μοτοσυκλέτα.Yπάρχει πληθώρα μοτοσυκλετών 125cc εκεί έξω και με πολύ απλή κατασκευή για να μάθει και 5 βασικά επι του σερβις.
Π.Χ. Kawasaki Athlete,CBR 125,CBF 125 κτλπ κτλπ...
Υ.Γ. Όχι τα λίγα χιλιόμετα παραπάνω...Το νεύρο στο άπειρο χέρι το κάνει επικύνδυνο.Εσύ και εγώ το ελένχουμε.Και πάλι...ίσως όχι πάντα...
Την αγάπη μου και τον σεβασμό μου.Τοποθετήθηκα και δεν ξαναμιλάω εδώ.Ευχαριστώ.
Αν όχι όλοι,η συντριπτική πλειοψηφεία μάθαμε σε παπί.Άλλες εποχές;
rainmike
04/03/2018, 19:30
Τα παπιά είναι καλά εργαλεία και ειδικά για την πόλη σπέρνουν αλλά αν δεν υπάρχει θέμα μπάτζετ μια κανονική μοτοσικλετα με συμπλεκτη ολίγων
κυβικών είναι ορθότερη επιλογή για να μάθει ένας αρχάριος να οδηγεί μοτοσικλέτα.
Ότι πχ wolf 125 και wolf 250 θα έχουν κάποια διαφορά στα χέρια ενός αρχαρίου; ή τα 20-30 κιλά διαφορά μιας μοτοσυκλέτας 125 με μιας μοτοσυκλέτας 300 κυβικών θα είναι dealbreaker ή επικίνδυνα; προσωπικά(κάτοχος μέχρι πρότινως ενός cbf 125) οδήγησα cb400 στα μαθήματα του α2 και μετά από 20 λεπτά το έγερνα και το έστριβα άψογα και με ευκολία.Μιλάμε για μια διαφορά 70 κιλών.Δεν νομίζω πως θα έπρεπε να κινηθεί σε 125 το παλικάρι,είναι τσάμπα λεφτά,τσάμπα διαδικασία και στο κάτω κάτω δεν το θέλει κιόλας.Θεωρώ πως και περισσότερη παθητική ασφάλεια έχουν τα 300άρια και θα τα βαρεθεί 1-2 χρόνια αργότερα και θα έχει και μια παραπάνω ελευθερία να βγει λίγο προς τα έξω,να πάει καμιά μοτοβόλτα,να κάνει κανά ταξιδάκι.Στο κάτω κάτω μιλάμε για ένα παιδί 1.80,75 κιλά,λίγα μηχανάκια κάτω των 600 κυβικών δεν θα μπορεί να κουμαντάρει(κι αυτό λόγω απειρίας) θεωρώ.
ΥΓ:Για παπιά δεν θα μιλήσω,γιατί 1)έχω οδηγήσει μόνο στην σχολή οδηγών,οπότε μόνο θεωτητικά θα μπορούσα να μιλήσω 2)ο op δεν τα'χει αναφέρει καν,οπότε δεν νομίζω να τον ενδιαφέρουν κιόλας
@Tsolias δεν είμαστε όλοι αούγκανοι εδώ να πέσουμε να σε φάμε,σεβαστή η άποψή σου,συζήτηση κάνουμε
TsoliasGR
05/03/2018, 01:00
Ότι πχ wolf 125 και wolf 250 θα έχουν κάποια διαφορά στα χέρια ενός αρχαρίου; ή τα 20-30 κιλά διαφορά μιας μοτοσυκλέτας 125 με μιας μοτοσυκλέτας 300 κυβικών θα είναι dealbreaker ή επικίνδυνα; προσωπικά(κάτοχος μέχρι πρότινως ενός cbf 125) οδήγησα cb400 στα μαθήματα του α2 και μετά από 20 λεπτά το έγερνα και το έστριβα άψογα και με ευκολία.Μιλάμε για μια διαφορά 70 κιλών.Δεν νομίζω πως θα έπρεπε να κινηθεί σε 125 το παλικάρι,είναι τσάμπα λεφτά,τσάμπα διαδικασία και στο κάτω κάτω δεν το θέλει κιόλας.Θεωρώ πως και περισσότερη παθητική ασφάλεια έχουν τα 300άρια και θα τα βαρεθεί 1-2 χρόνια αργότερα και θα έχει και μια παραπάνω ελευθερία να βγει λίγο προς τα έξω,να πάει καμιά μοτοβόλτα,να κάνει κανά ταξιδάκι.Στο κάτω κάτω μιλάμε για ένα παιδί 1.80,75 κιλά,λίγα μηχανάκια κάτω των 600 κυβικών δεν θα μπορεί να κουμαντάρει(κι αυτό λόγω απειρίας) θεωρώ.
ΥΓ:Για παπιά δεν θα μιλήσω,γιατί 1)έχω οδηγήσει μόνο στην σχολή οδηγών,οπότε μόνο θεωτητικά θα μπορούσα να μιλήσω 2)ο op δεν τα'χει αναφέρει καν,οπότε δεν νομίζω να τον ενδιαφέρουν κιόλας
@Tsolias δεν είμαστε όλοι αούγκανοι εδώ να πέσουμε να σε φάμε,σεβαστή η άποψή σου,συζήτηση κάνουμε
Ναι.
Ας τα πάρουμε λίγο πιο χαλαρά.
Βρές μου ένα wolf 125 και κάντο βόλτα και έλα να κάνεις και το δικό μου 250.Η μέρα με την νύχτα.Όχι δεν είναι τα 20-30-40 κιλά διαφορά.Είναι η απειρία που δεν θα μπορέσει στην δύσκολη να διαχειριστεί την γλύκα του γκαζιού.Γιατί είναι γλυκό το γκάζι.Εγώ προσωπικά το 2004 με (τότε 8 περίπου και κάτι ψιλά) χρόνια στις 2 ρόδες δεν μπόρεσα να το διαχειριστώ με 400cc μηχανή.Θές λίγο η κούραση;λίγο η βλακεία στο κεφάλι μου;λίγο τα άλογα;η ροπή;το σκοτάδι;Μήπως τελικά η κολώνα μπήκε στην μέση;Τέλως πάντων κατέληξα νοσοκομείο και το μηχανάκι σκουπίδια.Και λέω ευχαριστώ Θεέ μου που με άφησες ζωντανό.Και υπόψιν...Πριν απο το 400 είχα και παπί 50ρι,και 125ρι μοτοσυκλετάκι και για λίγο ένα 250.Με καθημερινή μετακίνηση.Για φαντάσου λοιπόν να μην είχα ούτε αυτά τα 8 χρόνια...Θα ήμουνα ακόμα πάνω στην κολώνα την τσιμεντένια και οι γονείς μου θα ανάβαν κεράκι στο καντηλάκι εκεί δίπλα.
Ότι λέω το λέω με μόνο γνώμονα την πιο ασφαλή εκμάθηση και διαδρομή απόκτησης εμπειρίας για μετάβαση στις λοιπές κατηγορίες κυβισμού.
Το μόνο εύκολο είναι να πώ ...ε στα 5.000 πάνε πάρε μια GSR 750 να πάς όμως αργά γιατί έχει γκάζι.Αλλά με την πρώτη πτώση που θα έχει,γιατί θα έχει, γιατί ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ...(Και όποιος πει καβαλαω 2 ροδες και δεν έχω πέσει ειναι ο μεγαλύτερος ψεύτης η έχει βρει πατέντα και έχει βάλει βοηθητικές σαν τα ποδήλατα ένα πράμα...) τι θα του πώ εγώ;Ξέρεις το ήξερα οτι έχει γκάζι αλλά επειδή ηθελες κατι μεγάλο και γρήγορο σου είπα να το δεις?Δεν πέφτεις το ίδιο με 50 και το ίδιο με 100 και 200 και 250 χλμ...Και το βάρος δεν είναι το ίδιο...Και τα χαμηλά κυβικά σε προδιαθέτουν λιγότερο για καφρίλες, και μπορείς να κάνεις και λιγότερες καφρίλες.
Αλλά όπως προείπα...Η ασφάλεια είναι το δικό μου μονοπάτι σκέψης...για τους άλλους...
Απο κει και πέρα εις έκαστος πορεύεται με τις επιλογές του αλλά έχοντας πλέον λάβει γνώση.
Καληνύχτα σας.
...δεν θα μπορέσει στην δύσκολη να διαχειριστεί την γλύκα του γκαζιού.Γιατί είναι γλυκό το γκάζι.
Ολα αυτα για το 250; Δηλαδη για ποση γλυκα μιλαμε;.. Το κανεις να ακουγεται λες και ειναι κανα φονικο εργαλειο ρε συ. Τελος παντων, θα εχεις τους λογους για να το φοβασαι τοσο.
Το Wolf 125 παντως που ετυχε να το οδηγησω, κυριολεκτικα εβαλα τα γελια. Με περνουσαν και τα ποδηλατα. Οποτε εκει θα συμφωνησω, λογικα θα εχει διαφορα το 250.
Παρεμπιπτοντως, οπως ειπε κι ο φιλος πιο πανω, κουβεντα κανουμε. Μη σκας. Αν και οπως ειπες και δυο σχολια πιο πριν "τοποθετηθηκες και δεν ξαναμιλας". :D
Ναι.
Ας τα πάρουμε λίγο πιο χαλαρά.
Βρές μου ένα wolf 125 και κάντο βόλτα και έλα να κάνεις και το δικό μου 250.Η μέρα με την νύχτα.Όχι δεν είναι τα 20-30-40 κιλά διαφορά.Είναι η απειρία που δεν θα μπορέσει στην δύσκολη να διαχειριστεί την γλύκα του γκαζιού.Γιατί είναι γλυκό το γκάζι.Εγώ προσωπικά το 2004 με (τότε 8 περίπου και κάτι ψιλά) χρόνια στις 2 ρόδες δεν μπόρεσα να το διαχειριστώ με 400cc μηχανή.Θές λίγο η κούραση;λίγο η βλακεία στο κεφάλι μου;λίγο τα άλογα;η ροπή;το σκοτάδι;Μήπως τελικά η κολώνα μπήκε στην μέση;Τέλως πάντων κατέληξα νοσοκομείο και το μηχανάκι σκουπίδια.Και λέω ευχαριστώ Θεέ μου που με άφησες ζωντανό.Και υπόψιν...Πριν απο το 400 είχα και παπί 50ρι,και 125ρι μοτοσυκλετάκι και για λίγο ένα 250.Με καθημερινή μετακίνηση.Για φαντάσου λοιπόν να μην είχα ούτε αυτά τα 8 χρόνια...Θα ήμουνα ακόμα πάνω στην κολώνα την τσιμεντένια και οι γονείς μου θα ανάβαν κεράκι στο καντηλάκι εκεί δίπλα.
Ότι λέω το λέω με μόνο γνώμονα την πιο ασφαλή εκμάθηση και διαδρομή απόκτησης εμπειρίας για μετάβαση στις λοιπές κατηγορίες κυβισμού.
Το μόνο εύκολο είναι να πώ ...ε στα 5.000 πάνε πάρε μια GSR 750 να πάς όμως αργά γιατί έχει γκάζι.Αλλά με την πρώτη πτώση που θα έχει,γιατί θα έχει, γιατί ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ...(Και όποιος πει καβαλαω 2 ροδες και δεν έχω πέσει ειναι ο μεγαλύτερος ψεύτης η έχει βρει πατέντα και έχει βάλει βοηθητικές σαν τα ποδήλατα ένα πράμα...) τι θα του πώ εγώ;Ξέρεις το ήξερα οτι έχει γκάζι αλλά επειδή ηθελες κατι μεγάλο και γρήγορο σου είπα να το δεις?Δεν πέφτεις το ίδιο με 50 και το ίδιο με 100 και 200 και 250 χλμ...Και το βάρος δεν είναι το ίδιο...Και τα χαμηλά κυβικά σε προδιαθέτουν λιγότερο για καφρίλες, και μπορείς να κάνεις και λιγότερες καφρίλες.
Αλλά όπως προείπα...Η ασφάλεια είναι το δικό μου μονοπάτι σκέψης...για τους άλλους...
Απο κει και πέρα εις έκαστος πορεύεται με τις επιλογές του αλλά έχοντας πλέον λάβει γνώση.
Καληνύχτα σας.
Έχω οδηγήσει κι εγώ πολλές φορές το wolf 125 και όντως είναι και αργό και βαρύ.Παρόλαυτά έχω οδηγήσει(και οδηγάω) xt600,που και μονοκύλινδρο είναι και την ροπούλα του την έχει και τα 40 αλογάκια του τα'χει και τερματίζω το γκάζι,ανεβάζω αρκετά επιθετικά ταχύτητες και η πίσω ρόδα δεν κουνιέται καν,η μπροστά δεν σηκώνεται ούτε 1 εκατοστό απ'το έδαφος,οπότε πραγματικά δεν πιστεύω ότι ένας αρχάριος με ένα παρόμοιο μηχανάκι(όπως τα 2 που ανέφερε ο op),ακόμα και διαφορετικής κατηγορίας,θα 'χει κάποιο θέμα είτε με throttle control είτε με την ταχύτητα των 150-160.Θα πέσει; ναι,αλλά και με το 125 θα έπεφτε.Θα πέσει με 150 χλμ; Και με το 125 θα έπεφτε με 120-130.Γενικά για να μην επαναλαμβάνομαι,δεκτός 100% ο φόβος σου,αλλά είναι κρίμα το παλικάρι να πάρει 125 μηχανάκι χωρίς λόγο,επειδή η ελληνική νοοτροπία είναι "ξεκίνα με παπί" ή "ξεκίνα με 125".
Ειδικότερα:
"γλύκα του γκαζιού":υπερβάλλεις θεωρώ
"ε στα 5.000 πάνε πάρε μια GSR 750 να πάς όμως αργά γιατί έχει γκάζι":εγώ σου συγκρίνω τα 11-15 άλογα με τα 30-40 κι εσύ μου συγκρίνεις τα 30-40 με τα 105
@Chelsea10 Συμφωνώ 100% με τον Τσολιά στο ότι θα πέσεις.Κάτσε βαλ'τα κάτω και πάρε την σωστότερη μηχανή για σένα,απλά να ξέρεις,όσα περισσότερα fairings,τόσα περισσότερα γαμησιάτικα,ακόμα κι από χαζοπτώσεις.Γενικά αυτό που απολαμβάνω στο xt είναι ότι και να πέσεις,άντε να αλλάξεις κανά τιμόνι,κανάν αεραγωγό και να "κερδίσεις" και καμιά γρατζουνια στην μηχανή.Με το cbf πτώση=200 ευρώ minimum σε πλαστικά + όλα τα υπόλοιπα.Χάνεται λίγο η ελευθερία που θα έπρεπε να δίνει μια μηχανή,να κάνεις μια έξτρα μαλακία,να μπεις λίγο χώμα,να να να...Τέλος πάντων,μακρυγορούμε και σε κουράζουμε κι εσένα.
TsoliasGR
05/03/2018, 23:04
Ειπα τοποθετηθηκα και δεν ξαναμιλάω όχι γιατί κρατάω μούτρα απλά γιατί δεν έχω να πώ άλλο πάνω σε αυτό.
Αν και μεταξύ μας...Το μόνο καλό για μένα στην Ελληνική δίτροχη κουλτούρα είναι το "ξεκίνα με 50ρι" :rolleyes:
Ξέρεις αυτό το θέμα με το γκάζι...πολλοί αν όχι όλοι την έχουΜε πατήσει.Τώρα σε ότι αφορά το wolf 125 συγκριτικά με το 250 μπορώ να εκφέρω και θα εκφέρω γνώμη πάνω σε αυτό.Το 125 το θεωρώ thrash bike.Ξεκάθαρα.Αφ ενός η κινεζιά σε όλο της το μεγαλείο απο θέμα ποιότητας κατασκευής...αφ ετέρου ένας απο τους πιο ψόφιους κινητήρες στα 125.
Το cbf 125,ybr 125,athlete 125 σε περνάνε σαν να είσαι σταματημένος σε φανάρι.Οπότε το θεωρω ως ενεργητική ασφάλεια σαν 50ριού.Με γεωμετρία μοτοσυκλέτας.Βεβαίως ΔΕΝ το συνηστώ σαν αγορά σε ΚΑΝΕΝΑΝ για κανένα λόγο.Πιο καλά κάποιος για μένα να πάει να κάψει τα ευρώπουλα του σε κανένα σκυλάδικο η σε πασατέμπο παρά να αγοράσει αυτή την φτηνή μηχανή.Το 250 από την άλλη μέχρι τώρα έχει αποδειχθεί αξιόπιστο,μέχρι τα 41702 που έγραψε σήμερα.Και του έχω πιεί το λάδι με το μπουρί της Busa...
Ροπιάζει άνετα,26 ονομαστικά μουλάρια στο μοτέρ φαντάζομαι 24-24,5 τροχό,τα inazuma μένουν μια κολώνα πίσω,τα cbf 250 το ίδιο.Θέλω να στηθώ με Z250 και δεν έχει τύχει ακόμα αλλά φαντάζομαι πως θα είμαι κοντά του (και λίγο πίσω).Δικάβαλο με φόρτο 205-206 κιλά μισό ντεπόζιτο γεμάτο τελικιάζει στα 140 περίπου με μαμά γρανάζωμα (γενικά όλο μαμά) και έχει κατανάλωση παπιού.3,12/100.Φρένα άγκυρες εμπρός και λίγο προβληματικά πίσω (σε θέμα κατασκευής αν και στην δύσκολη ΔΕΝ ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΠΟΤΕ).
Όχι φίλε μου είναι σαν να συγκρίνεις το SS50 με το CBR250R.Χωρίς υπερβολή...Και για να μην παρεξηγηθώ σε ότι προτείνω...Δεν προτείνω ουτε καν crypton-x 135 λόγω νεύρου.
Αν πήγαινε σε πάπιο θα πρότεινα κανα wave,adress,kaze-r 99-2006.Mε συμπλέκτη cbf 125,cbr 125 αν και ρίσκο εδώ,ybr 125,xt 125...Το στρώμα 125 δεν το έχω δει να κυκλοφορεί μονο εγκυκλοπαιδικά το ξέρω....Μιλάω για μηχανάκι με χαμηλό κόστος κτήσης, χαμηλό κόστος συντήρησης και εύκολη μεταπώληση με μικρή απώλεια αξίας.Ωστε όταν θα είναι έτοιμος να μην χάσει πολλά απο κατηγορία σε κατηγορία (1-2 κατοστάρικα δεν είναι και μεγάλο ποσόν ιδιαίτερα) και να έχει τον χρόνο να τα μαζέψει στο ενδιάμεσο.
doctoras
06/03/2018, 07:26
για να συμπληρώσω τον αποπάνω για τους νεότερους και ένθερμους η ενεργητική συμπεριφορά δεν είναι μονο το πως κλειδώνεις στο τέρμα το γκάζι ("το χω? ή δε το χω?" )είναι μια σειρά ενεργειών που κάνεις πάνω στο δίκυκλο για να μπορέσεις να το οδηγήσεις με ασφάλεια αφενός και διασκέδαση όταν αποκτήσεις εμπειρία αφετέρου
και ναι λοιπόν η καλύτερη εμπειρική διαδικασία είναι να περνάς σταδιακά τη κατώτερη των 50cc (και να μην υποτιμάτε κάποιοι γύρισαν και γυρίζουν τον κόσμο όλο), μη πω απο mountain bike κλπ
σήμερα η νομοθεσία ως το ελάχιστο που μπόρεσε να κάνει είναι να θεσπίσει τις συγκεκριμένες κατηγορίες και το έκανε για να αντιμετωπίσει τα θανατηφόρα τροχαία που μπορούσε κάποιος όπως εγώ όταν μπορούσα να βγάλω απεριόριστο στα 18 μου οπλίζοντας το χέρι μου
λέει:
απο 16 50cc
απο 18 Α1 125cc ή 11kw(15hp)
απο 22 Α2 max 47hp
και πάνω απο 2 χρόνια κατοχής A2 πας για απεριόριστο
εάν ο υποψήφιος είναι και πανω απο 18 καλό είναι να ξεκινήσει με 125cc έχει μοτοσυκλέτες για όλα τα γούστα και κυρίως δεν περνάνε τα 130kg συνολικού βάρους. Αντιθέτως τα περισσότερα Α2 είναι απο 150kg το μικρότερο εώς 220kg η αδράνεια και το βάρος μέχρι να χωρέσουν στον εγκέφαλο του πως θα κουμανταριστούν χωρίς εμπειρία μπορούν εύκολα να αποβούν μοιραίες όχι λογο ακραίων επιδόσεων αλλά λογο γενικότερου ελέγχου ενεργητικής συμπεριφοράς του αναβάτη με την μοτό
όλα τα πράγματα θέλουν τον χρόνο τους έτσι και ο εγκέφαλος για να μπορέσει να εξομοιώσει τι πρέπει να κάνει που και ποτε και με τι δυνατότητες και ικανότητες
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.