View Full Version : Παραφλου
alexxron
06/03/2018, 22:57
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ gsr ΤΟΥ 2009 ΤΗΝ ΠΗΓΑ Σ ΜΑΣΤΟΡΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΛΕΝΞΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ Μ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΤΟ ΔΟΧΕΙΑΚΙ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗς ΜΗΧΑΝΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΗΤΑΝ ΑΔΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΑΡΑΦΛΟΥ.ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ Μ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΕΚΤΟΝΩΣΗΣ ΔΕΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΓΡΟ ΜΕΣΑ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ gsr ΝΑ Μ ΠΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ? ΤΙ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙ Ο ΔΙΚΟΣ Τ ΜΑΣΤΟΡΑΣ?
Αυτό είναι?Εχει Low και Full
To γεμίζεις στο FULL
393722
alexxron
06/03/2018, 23:17
Ναι αυτο ειναι. Προσπαθησα σημερα να βρω την ταπα και δεν μπορουσα. Πρεπει να βγαλω καποιο πλαστικο? Γνωριζεις?
Αν είναι το από πανω δοχείο και έχει low και full λοιπον και είναι άδειο αυτό σημαίνει Α)Ότι ο μάστορας σου είναι για να φτιάχνει κάνα κάρο στην καλύτερη Και Β)ότι το κύκλωμα ψύξης σου είναι άδειο με αποτέλεσμα να μη θέλει απλά γέμισμα αυτό αλλά και το ψυγείο και να θέλει και τη σωστή εξαερωση..βρες σωστό μάστορα μην κουνάς το μηχανάκι αν παίζουν οι παραπάνω επιλογές..:wave2:
Πρεπει να βγαλω καποιο πλαστικο? Γνωριζεις?
Δεν ξέρω ! Για δες τι γίνεται...
http://d4ch0l.webd.pl/artur/SuzukiGSR600-Service-Manual2006.pdf
alexxron
06/03/2018, 23:28
Ευχαριστω πολυ θα την παω αυριο κιολας σε αλλο μαστορα να μην τραβαω τα μαλλια μ μετα
anavatis19
06/03/2018, 23:59
απο παραφλου παρε βαλε sub-zero! ειναι πολυ καλο. λιγο ακριβο αλλα οτι πληρωνεις παιρνεις
lykourgi
07/03/2018, 06:42
Με κρύο κινητήρα, άνοιξε την τάπα του ψυγείου (όχι του δοχείου) και δες αν είναι γεμάτο μέχρι πάνω με παραφλού. Αν δεν είναι, συμπλήρωσε. Βάλε κάποιο παραφλού κατάλληλο για συγχρονους κιμνητήρες, όχι το πιο φθηνό που θα βρεις στο βενζινάδικο.
Στη συνέχεια γέμισε και το πλαστικό δοχείο μέχρι την ένδειξη 'F'. (Υπ´ όψιν το δοχείο στην παραπάνω φωτογραφία είναι ανάποδα. Μην ψάχνεις την τάπα από κάτω :lol: ).
Κάνε βόλτα (να ζεσταθεί καλά ο κινητήρας) και όταν κρυώσει ξανά έλεγξε τις στάθμες (ψυγείο και δοχείο).
Αν χρειάζεται, συμπληρώνεις. Αν όχι, τέλος.
Και επειδή ο μάστορας τα λέει περίεργα, έλεγξε και τα λάδια σου.
Επίσης, σώσε το service manual που σου έβαλαν παραπάνω (ποστ Νο5). Αυτό είναι το ευαγγέλιο της μοτοσυκλέτας σου.
:D https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=152514&page=82&p=2922397&viewfull=1#post2922397
(Υπ´ όψιν το δοχείο στην παραπάνω φωτογραφία είναι ανάποδα. Μην ψάχνεις την τάπα από κάτω :lol: ).
μοτοσυκλέτας σου.
Ορίστε και μία καλλιτεχνική. Σαν πάπια είναι.Το κεφάλι -τάπα λείπει όμως :D
393732
Καλα ρε kargiolides, ο Πανούλης ειναι γνωστη ταυτοτης στα περιξ, οι υπόλοιποι γιατι δεν εξηγειτε στον ανθρωπο ΤΙ ειναι αυτή η πάπια και ΓΙΑΤΙ πρεπει να εχει μεσα ψυκτικό υγρό..??
Καλα ρε kargiolides, ο Πανούλης ειναι γνωστη ταυτοτης στα περιξ, οι υπόλοιποι γιατι δεν εξηγειτε στον ανθρωπο ΤΙ ειναι αυτή η πάπια και ΓΙΑΤΙ πρεπει να εχει μεσα ψυκτικό υγρό..??
Μαστορα του τα πα απλα λυτα και ευκολα πιο πανω..:D
lykourgi
07/03/2018, 15:07
Καλα ρε kargiolides, ο Πανούλης ειναι γνωστη ταυτοτης στα περιξ, οι υπόλοιποι γιατι δεν εξηγειτε στον ανθρωπο ΤΙ ειναι αυτή η πάπια και ΓΙΑΤΙ πρεπει να εχει μεσα ψυκτικό υγρό..??
Δεν τα λέμε όλα. Μην μας κλέψουν και την τέχνη. :p
Alexxron, δες τις σελίδες 2-17 & 2-18 του service manual. Λέει ότι πρέπει να σηκώσεις ρεζερβουάρ.
Το κεφάλαιο 7 παρουσιάζει λεπτομερώς το σύστημα ψύξης.
Γενικότερα θα ήταν καλό να ρίξεις μια ματιά στα κεφάλαια 1 & 2. Θα μάθεις πολλά για τη μοτοσυκλέτα σου.
Το κύκλωμα λειτουργεί υπό συγκεκριμένη πίεση. Οσο αυξάνετα η θερμοκρασία τα υγρά διαστέλλονται και όταν η πίεση αυξηθεί γίνεται εκτόνωση από την τάπα του ψυγείου και η πάπια γεμίζει. Οταν κρυώσει ,για να κρατηθεί η πίεση τα υγρά επιστρέφουν πάλι στο ψυγείο παλι από την τάπα. Αυτός είναι και ο σκοπός του δοχείου. Να συμπληρώνει τις τυχών απώλειες.Τό ήταν άδειο μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα .
Το πρώτο που θα κοίταγα θα ήταν η τάπα του ψυγείου.ΛΟΓΙΚΑ απο κει εχει διαρροή.
Δεν θα συμπληρώσεις απλώς υγρά θα τα αλλάξεις όλα. Και θα ελέγξεις το χρώμα και την υφή τους.
Αν έχει πάρει λάδια (πολύ αμφιβάλλω) θα είναι καφετί και θα δεις και μια καφετή γλίτσα μέσα στην πάπια
Αν έχει πάρει στο μοτέρ υγρά ψυγέιου τα λάδια θα έχουν κάνει μια ωράια άσπρη σαπουνάδα. Κοίτα τα λάδια σου απ΄το τζαμάκι σου. Την τελευτάια φορά που έπαθα το εγκεφαλίκο κατέβασα τα λάδια, υγρά ψυγείου , ξέπλυνα όλο το σύστημα και τελικά η καφέ γλίτσα μέσα στην πάπια προκλήθηκε από την αλλάγη διαφόρων΄τυπων υγρών και ψυγέιου χωρίς να καθαριστεί το σύστημα(Πως λέγεται αυτό ? Οσμωση?).Πριν βάλουμε λοιπόν.άλλο τύπο υγρών καλό είναι το σύστημα να πλένεται και να καθαρίζεται καλά.
PS Ορίστε μάστορα Μισή ώρα να τα γράψω και άλλη μισή να διορθώσω τα ορθογραφικά τυπογραφικά. Δεν το χώ . Την άλλη φορά θα κάνω την πάπια :cry:
Akalestos
07/03/2018, 22:06
Πολυ σωστα τα εξηγησαν τα παιδια μπραβο!
alexxron
07/03/2018, 23:21
Παιδια καλησπερα την πηγα σημερα στον μαστορα και αλλαξαμε τελειος τα νερα δεν ειχαν καποιο καφε χρωμα στο ψυγειο ηταν ενταξει σε κανονικα επιπεδα απλα το δοχειακι ηταν αδειο το γεμισαμε και αυτο μεχρι το max και ελπιζω ολα καλα. Τωρα για τα λαδια στο μοτερ δεν εχω δει κατι ασπρο μια χαρα φαινονται. Θα διαβασω ολο το manual να μαθω οσα πιο πολλα μπορω.
Αμα λεω οτι χωρις μπινελικια δουλεια δεν γίνεται...;)
@ΜΑΙΚ: Καλα το πηγες μεχρι που φλασσάρισες με την "οσμωση"..
Αμα λεω οτι χωρις μπινελικια δουλεια δεν γίνεται...;)
@ΜΑΙΚ: Καλα το πηγες μεχρι που κρασάρισες με την "οσμωση"..
Δεν μπορώ να μιλήσω γιατί παραφυλάει ο κερατάς ο Μπλίτσερ...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=154600&p=2923479&viewfull=1#post2923479
απλα το δοχειακι ηταν αδειο το γεμισαμε και αυτο μεχρι το max και ελπιζω ολα καλα.
Ελεγχε την στάθμη τακτικά τουλάχιστον το πρώτο διάστημα .Μπορείς να σημειώσεις με έναν μαρκαδόρο ακριβώς την στάθμη του δοχέιου.Τώρα το πως άδειασε παραμένει λίγο μυστήριο
μεχρι που φλασσάρισες με την "οσμωση"..
ωπ γράψε λάθος αν και ήταν περισσοτερο ερώτηση-απορία.Διάβαζα κάτι σχετικό όταν κόλλησα γλίιιτσα και δεν ξέρω γιατί μου έμεινε αυτη η λέξη.
αν το μοτο ειχε να αλλαξει αντιψυκτικο απο την εποχη που ηταν το πασοκ κυβερνηση μια χαρα εξηγειται να αδειο το δοχειο διαστολης.
παλι καλα που δεν ηταν και το ψυγειο αδειο.
@alexxron πιθανων σε καποια χλμ να χρειαστει συμπληρωμα το δοχειο, εχει το νου σου.
κοιτα στο μανιουαλ σε τι θερμοκρασιες δουλευει το μηχανακι. θερμοκρασια λειτουργιας (operating temp), σε ποιος βαθμους ανοιγει το βεντιλατερ και μεχρι που φτανει για να κλεισει.
αν ειναι συμφωνα με αυτα που γραφει εισαι ενταξει. το δοχειο διαστολης το τσεκαρεις με κρυο μοτερ.
alexxron
08/03/2018, 22:02
Κατα πασα πιθανοτητα ο προηγουμενος κατοχος πρεπει να την προσεχε παρα πολυ για αυτο ηταν αδειο το δοχειακι. Θα το ελενχω συχνα για να δω αν θα αλλαξει η σταθμη μεσα στο δοχειο.
Nα ξερεις επισης, οτι το να σηκωσεις τεποζιτο, δεν ειναι απαραιτητο στο GSR για να γεμισεις το δοχειο διαστολης.
Μπορεις και με μια συριγγα που το στομιο της ειναι στα 7mm.
Αφαιρεις το πανελ του immobilizer (2 κουμπωματα).
Επειτα, τις 2 αλενοβιδες του δεξι καπακιου για το φλας.
Φορα παρτιδα, βλεπεις την ταπα του ψυγειου και απο πισω της, το σωληνακι που φευγει για το δοχειο.
Αφαιρεις το σωληνακι, πιεζοντας το σφικτηρακι ελασματος με μια πενσα.
Τοποθετεις σε ρολο χωνιου τη συριγγα και ριχνεις παραφλου μεχρι να φτασει αναμεσα στο MIN/MAX εχοντας τη μηχανη στον πλαγιοστατη.
Με κρυο μοτερ, ανοιγεις και την ταπα του ψυγειου, συμπληρωνεις και εκει μεχρι επανω.
voila! Ετοιμος!
Σηκωμα τεποζιτου, προυποθετει αφαιρεση και των 2 πλευρων για τα φλας ουσιαστικα κρεμονται εμπρος, της κεντρικης βασης των προαναφερθεντων και του τεποζιτου (τεσσερις 10αρες βιδες)
Δεν ειναι τιποτα να το κανεις, αλλα δεν υπαρχει λογος με τοσο απλο τροπο... ασε που πρεπει να βρεις ενα μακρυ κατσαβιδι ή τακο και να στηριξεις ορθιο το τεποζιτο.
Εχε κατα νου, οτι το δοχειο διαστολης στο σημειο που βρισκεται, πολυμεριζεται ευκολα, σκληραινει αρκετα, σε σημειο να ειναι αρκετα ευθραυστο!
Παθων... στο κουμπωμα, μου εμεινε ο αντιχειρας μεσα στο δοχειο και ελουσα με ολο το περιεχομενο του πολλες χριστοπαναγιες γιατι εγινε πριν τον 15ΑΥΓ... Δραμα! :cry:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.