View Full Version : Θερμοκρασία αντιψυκτικού
Αντικατέστησα τα παραφλου της μηχανης (ΚΤΜ950 sm) με έτοιμα υγρά με κατώτερη θερμοκρασία τους μείον 20.
Εκτοτε η μοτο λειτουργει κανονικα πλην ομως θερμότερη απ οτι πριν.
Δηλαδη ενω πριν η φυσιολογική θερμοκρασία ηταν στις 4 απο τις 7 παυλες,τωρα ανεβαινει στην 5 κ πεφτει πολυ δυσκολα στην 4η.
Εχει να κανει με τους βαθμους του παραφλου? Το μανιουαλ λεει να χρησιμοποιείται υγρο για μειον 25.
TsoliasGR
12/03/2018, 19:34
Eιμαι ο μόνος που διάβασε στον τίτλο...
Θερμοκρασία αναψυκτικού?
Γερναμεεεεεε :cry:
RaGe_Raptor
13/03/2018, 07:32
Σε αυτά που κάνεις τη μίξη μόνος σου, όσο περισσότερο το νερό τόσο μεγαλύτερη η θερμοαπαγωγική ικανότητα του μίγματος.
-25 πάντως δεν έχουμε δει στην Ελλάδα
Μαγκες, κανονιστε γιατι μου τελειωσαν τα χαπια για την πιεση...:cool:
1. Paraflou ειναι μονο μια συγκεκριμενη μαρκα της FIAT..
2. Προκειται περι αντιΠΗκτικών και οχι αντιΨΥκτικών..
(τα δευτερα θα ζεσταιναν τον κινητηρα αντι να τον κρυωνουν..)
Και όχι, η θερμοκρασία του κινητηρα (θα επρεπε να) εχει να κανει με το σημειο πήξης..!!
Αν το μηχανακι δουλευει "θερμοτερα" απο πριν, προφανως φταιει η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ αναλογία αιθυλαινογλυκόλης/νερου, που όμως θα επρεπε να ειναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ για ενα αντιπηκτικό με ΨΗΛΟΤΕΡΟ σημειο πήξης (-20oC αντι -25oC)
Τουτων δοθεντων, κατι εγινε με την εξαερωση του κυκλωματος ή/και με την σταθμη του αντιπηκτικού....
RaGe_Raptor
13/03/2018, 12:35
Μαγκες, κανονιστε γιατι μου τελειωσαν τα χαπια για την πιεση...:cool:
1. Paraflou ειναι μονο μια συγκεκριμενη μαρκα της FIAT..
2. Προκειται περι αντιΠΗκτικών και οχι αντιΨΥκτικών..
(τα δευτερα θα ζεσταιναν τον κινητηρα αντι να τον κρυωνουν..)
Και όχι, η θερμοκρασία του κινητηρα (θα επρεπε να) εχει να κανει με το σημειο πήξης..!!
Αν το μηχανακι δουλευει "θερμοτερα" απο πριν, προφανως φταιει η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ αναλογία αιθυλαινογλυκόλης/νερου, που όμως θα επρεπε να ειναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ για ενα αντιπηκτικό με ΨΗΛΟΤΕΡΟ σημειο πήξης (-20oC αντι -25oC)
Τουτων δοθεντων, κατι εγινε με την εξαερωση του κυκλωματος ή/και με την σταθμη του αντιπηκτικού....
Μωρέ σωστά τα λες αλλά να σε δω να τα εξηγείς στον "Ανταλλακτικά ο Μήτσος" που σε ρωτάει "παραφλού ή αντιψυκτικό θες?"
Προφανώς και είναι η λάθος μετάφραση του anti-freeze. Τώρα πως καθιερώθηκε το παραφλού δεν ξέρω
Εκτός απο το (προαιρετικό) "της μανας σου το νινι" του λες να πιασει ενα "ετοιμο"..
Ευχαριστώ old man για την επεξηγηση.
Αν το κατάλαβα ορθά, εφόσον δεν υπάρχει θέμα με στάθμη ή εξαέρωση, αφαιρώντας μια ποσότητα αντιπηκτικου (πχ 500ml) κ αντικαθιστοντας με νερό (αποσταγμενο ή βρυσης??) θα διορθωθεί το πρόβλημα?
Η πχ αν τα αλλάξω όλα με νέα με θερμοκρασία -15
Μαγκες, κανονιστε γιατι μου τελειωσαν τα χαπια για την πιεση...:cool:
1. Paraflou ειναι μονο μια συγκεκριμενη μαρκα της FIAT..
2. Προκειται περι αντιΠΗκτικών και οχι αντιΨΥκτικών..
(τα δευτερα θα ζεσταιναν τον κινητηρα αντι να τον κρυωνουν..)
Και όχι, η θερμοκρασία του κινητηρα (θα επρεπε να) εχει να κανει με το σημειο πήξης..!!
Αν το μηχανακι δουλευει "θερμοτερα" απο πριν, προφανως φταιει η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ αναλογία αιθυλαινογλυκόλης/νερου, που όμως θα επρεπε να ειναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ για ενα αντιπηκτικό με ΨΗΛΟΤΕΡΟ σημειο πήξης (-20oC αντι -25oC)
Τουτων δοθεντων, κατι εγινε με την εξαερωση του κυκλωματος ή/και με την σταθμη του αντιπηκτικού....
Παρακαλώ μετά να μας εξηγήσεις τη διαφορά κυκλοφοριακού και κυκλοφορικού ρε πατρίδα.
Κανονικα δεν θα επρεπε να υπαρχει προβλημα μεταξυ διαφορετικου σημειου πηξης αντιπηκτικων..
Η διαφορα "καθαρου" νερου μεταξυ ενός των -25 και ενός των -20 ειναι ουσιαστικα αμελητεα..
(η περιεκτικότητα αιθυλαινογλυκόλης δεν ειναι γραμμική - με "τόσο" πιανουμε τα -10 με το "διπλασιο" πιανουμε τα -20..)
Σίγουρα η προσθηκη απεσταγμένου νερού (καλυτερα ΚΑΙ απιονισμένου) θα βοηθήσει σημαντική στην ψυξη, αλλα θα το κανεις καπως "μπακαλικα"..
Αφαιρεσε στην αρχή περίπου 20-25 % αντιπηκτικού και δες τι γινεται..
(Εννοείται ότι σε περαιτερω αφαιρεση(εις) η αναλογία θα μειωνεται γιατι θα βγαζεις ήδη αραιωμενο..)
Παρακαλώ μετά να μας εξηγήσεις τη διαφορά κυκλοφοριακού και κυκλοφορικού ρε πατρίδα.
Το δευτερο ειναι αυτό για το οποίο χρειαζομαι τα χαπια..
kostaskk
13/03/2018, 15:52
αφαίρεσε το ολο και βαλε νερο για να εχεις την μεγιστη ψυξη, δεν νομιζω να πεσει η θερμοκρασια κατω απο τους 0 μεχρι το 2019.
το χειρωτερο θα ειναι να κυκλοφορεις με καυσωνα και 40 βαθμους με αντιπηκτικό για -20
τα διαλυματα για ψυγεια περιεχουν προσθετα τα οποια προστατευουν την αντλια απο σπηλαιωση και τα αλουμινενια μερη του κινητηρα απο ηλεκτροδιαβρωση
το σκετο νερο δεν εχει τετοιες ιδιοτητες
εννοειται οτι το συστημα ψυξης ειναι φτιαγμενο να λειτουργει αποδοτικα με τετοια διαλυματα και ο θερμοστατης διατηρει τη θερμοκρασια που πρεπει
Σκέτο νερό δεν βάζω για τους λόγους που ανέφερε ο προηγούμενος γράφων
GiorgosLa
14/03/2018, 12:44
Σε αυτά που κάνεις τη μίξη μόνος σου, όσο περισσότερο το νερό τόσο μεγαλύτερη η θερμοαπαγωγική ικανότητα του μίγματος.
-25 πάντως δεν έχουμε δει στην Ελλάδα
Άσχετο αλλά έχουμε δει και -27 ;)
RaGe_Raptor
14/03/2018, 14:24
Άσχετο αλλά έχουμε δει και -27 ;)
Ναι, δεν έπρεπε να γενικεύσω. Στα βόρεια ορεινά είναι αλλιώς :D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.