Σύνδεση

View Full Version : CB 600F Hornet '07-'13 Καθαριότητα και Επισκευή Αντλίας Βενζίνης



sanctusan
14/03/2018, 14:21
Από τα συμπτώματα που έχω(δεν έχω όλο το γκάζι όπως πριν και μου έσβησε και δεν ακουγόταν ο ήχος της αντλίας) έχω καταλήξει ότι έχω πρόβλημα με την αντλία.
Εδώ 2 χαρακτηριστικά βίντεο με τα συμπτώματα
https://www.youtube.com/watch?v=f4dUtzgRDXs
https://www.youtube.com/watch?v=MCdinwgF8gc


Η πρώτη μου σκέψη είναι να καθαρίσω την αντλία και το φίλτρο της.
Από το service manual(https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=143718&highlight=hornet+service+manual)(ευχαριστώ το φίλο nickald) βρήκα τα εξής.

393959
393960
393961

sanctusan
14/03/2018, 14:22
393962
393963
393964

sanctusan
14/03/2018, 14:29
393965





Τώρα έχω μερικά ερωτήματα.

Αντιπρόσωπος της Honda μου λέει ότι πάει όλο μαζί σετ με τη βάση της στα 665(παραλίγο το νούμερο του σατανά) ευρόπουλα.
Κάνει να καθαρίσω την τρόμπα και το φίλτρο με σπρευ καρμπιρατερ?
Που θα βρω να αγοράσω μόνο το φίλτο ή μόνο την αντλία?
Το λαστιχάκι ανάμεσα στην τρόμπα και το τεπόζιτο πρέπει να αλλαχτεί οπωσδήποτε?
Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω?

Θα εμφανιστούν και άλλα ερωτήματα στη πορεία της κουβέντας

sanctusan
14/03/2018, 20:24
Ιζ ενι μπαντι χίαρ?

lykourgi
14/03/2018, 20:51
Για αρχή αφαίρεσε την αντλία και ψάξε για κάποια απλή βλάβη (επαφές, φύσα ή κάτι άλλο οφθαλμοφανές).
Μετά δες αν χρειάζεται καθάρισμα. Δεν ξέρω να σου πω για το καθαριστικό καρμπυρατέρ, αλλά το φίλτρο καλό είναι να αλλαχτεί.
Για την τρόμπα googlάρισε ´μοτέρ αντλίας βενζίνης´ για να βρεις καταστήματα, αλλά θα πρέπει να πας επιτόπου με την δικιά σου στο χέρι. Βοηθάει αν ξέρεις πίεση λειτουργίας (bar) και παροχή (lt/hr). Αν βρεις από ανταλλακτικά αυτοκινήτων θα καθαρίσεις φθηνότερα. Ένας που έχω ψωνίσει (όχι τρόμπα) και εμπιστεύομαι, είναι ο Μαρκουλάκης στην οδό Μητροδώρου, στην Ακαδημία Πλάτωνος.
Τη φλάντζα που στεγανοποιεί το καπάκι να την αλλάξεις.

o_gavros
14/03/2018, 20:57
Γιάννη δεν ξέρω πως είναι η τρόμπα στο χορνετ, όταν όμως πέρασα το ίδιο προ 6ετίας κατέληξα σε μεταχείρο τρόμπα.
στην δικιά μου δεν μπορούσες να βάλεις χέρι και να ξεχωρίσεις το φίλτρο το οποίο είχε βρύα και λειχήνες πάνω του.
αν στο χοντα αυτα είναι αφαιρούμενα,τότε έκανες την τυχη σου γιατι λογικά θα μπορείς να βρεις να τα αντικαταστησεις/καθαρισεις.

sanctusan
14/03/2018, 23:32
Πρώτη δουλειά πρωΐ πρωΐ είναι να παραγγείλω φλάτζα. Και περιμένω.
Να μη λύσω καθαρίσω και περιμένω με ανοιχτό τεπόζιτο.

Οι ιμιτασιόν είναι στα 85-90€ στο car και φτάνει στα 30€ στο ebay μεγαλη διαφορά.

Έχει κανείς ιδέα αν η τρόμπα αυτή είναι ίδια με κάποιο άλλο μοντέλο;

sanctusan
15/03/2018, 14:03
Δεύτερη και φαρμακερή.
Έμεινα και το πήγα σπρωχτό στο πάρκινγκ(ευτυχώς ήταν πολύ κοντά).

Αρχίζουν τα πειράματα από σήμερα.

1. Για να αφαιρέσω την τρόμπα πρέπει να βγάλω και την βενζίνη από μέσα;

2.Έχει κανείς ιδέα πως να τσεκάρω την τάση της τρόμπας και αν φτάνει σωστό ρευμα;
Εγώ η μόνη ιδέα που έχω από τέτοια είναι το που έχω παρατήσει το πολύμετρο.

sapila racing
15/03/2018, 15:53
Δεύτερη και φαρμακερή.
Έμεινα και το πήγα σπρωχτό στο πάρκινγκ(ευτυχώς ήταν πολύ κοντά).

Αρχίζουν τα πειράματα από σήμερα.

1. Για να αφαιρέσω την τρόμπα πρέπει να βγάλω και την βενζίνη από μέσα;

2.Έχει κανείς ιδέα πως να τσεκάρω την τάση της τρόμπας και αν φτάνει σωστό ρευμα;
Εγώ η μόνη ιδέα που έχω από τέτοια είναι το που έχω παρατήσει το πολύμετρο.

Ναι πρέπει να το αδειάσεις, αλλά και παλι δεν βγαίνει ολη η βενζίνη και θα γινει λιγο χαμός.

Δεν θα εχει θέμα απο ρεύμα, μπορείς να το μετρησεις βεβαια εύκολα με πολύμετρο.

lykourgi
15/03/2018, 16:58
Πριν ξεκινήσεις λυσίματα, μέτρα αν έρχεται ρεύμα, όπως δείχνει η πρώτη σελίδα, του manual που παρέθεσες.

Αν τελικά χρειαστεί (που μάλλον θα χρειαστεί), αφαίρεσε και απομάκρυνε το τεπόζιτο από τη μοτοσυκλέτα. Θα το αδειάσεις τελείως και πιο εύκολα. Επίσης, θα βγάλεις πιο εύκολα την αντλία.
Προσοχή που και πως θα το ακουμπήσεις, για να μην το σημαδέψεις. Βάλε κάτι μαλακό από κάτω.
Αν η δουλειά πρέπει να γίνει πάνω στη μοτοσυκλέτα, ανασήκωσε το τεπόζιτο και βάλε μια σακκούλα σκουπιδιών από κάτω, ώστε ότι τρέξει να φύγει κατ' ευθείαν κάτω.

sanctusan
15/03/2018, 17:22
Ναι πρέπει να το αδειάσεις, αλλά και παλι δεν βγαίνει ολη η βενζίνη και θα γινει λιγο χαμός.

Δεν θα εχει θέμα απο ρεύμα, μπορείς να το μετρησεις βεβαια εύκολα με πολύμετρο.

Ποιος ο λόγος να αδειάσω το τεπόζιτο? Δεν είναι γεμάτο αλλά κάτι έχει. Είναι μεγάλη ατσαλιά να το αδειάσω.

Δεν έχω ιδέα πως δουλεύει αυτό το μαραφέτι. Ακόμα στο κουτί του είναι.

393999


Πριν ξεκινήσεις λυσίματα, μέτρα αν έρχεται ρεύμα, όπως δείχνει η πρώτη σελίδα, του manual που παρέθεσες.

Αν τελικά χρειαστεί (που μάλλον θα χρειαστεί), αφαίρεσε και απομάκρυνε το τεπόζιτο από τη μοτοσυκλέτα. Θα το αδειάσεις τελείως και πιο εύκολα. Επίσης, θα βγάλεις πιο εύκολα την αντλία.
Προσοχή που και πως θα το ακουμπήσεις, για να μην το σημαδέψεις. Βάλε κάτι μαλακό από κάτω.
Αν η δουλειά πρέπει να γίνει πάνω στη μοτοσυκλέτα, ανασήκωσε το τεπόζιτο και βάλε μια σακκούλα σκουπιδιών από κάτω, ώστε ότι τρέξει να φύγει κατ' ευθείαν κάτω.

Το έχω αφαιρέσει ήδη. Αλλά πριν λύσω τρόμπα θέλω να δοκιμάσω τα ρεύματα.

394000

Τα φώτα σας παρακαλώ

toyar
15/03/2018, 17:29
πολυ φιλικα....
ενα μισογεματο τεποζιτο δεν ειναι το καταλληλο μερος για να μαθει καποιος να μετραει ρευματα

lykourgi
15/03/2018, 17:44
Δεν έχω ιδέα πως δουλεύει αυτό το μαραφέτι. Ακόμα στο κουτί του είναι.
Το κουτί το έχεις ανοίξει; 'Εχει σίγουρα πολύμετρο μέσα; :lol:

Λοιπόν, λογικά θα έχει μέσα δύο καλώδια, ένα κόκκινο και ένα μαύρο. Κουμπώνεις το κόκκινο στη θύρα V/Ω και το μαύρο στο COM.
Γυρνάς τον περιστροφικό διακόπτη στην ένδειξη DC (συνεχές ρεύμα). Επιλέγεις την αμέσως μεγαλύτερη κλίμακα από τα 12V.
Στη συνέχεια, με σβηστό διακόπτη, βάζεις τους ακροδέκτες του πολυμέτρου στις θέσεις που σου δείχνει το manual, μέσα στη μαύρη φύσα. Προσοχή στην πολικότητα (+ & -). Ανοίγεις διακόπτη και βλέπεις ρεύμα για ένα-δύο δευτερόλεπτα (ο ήχος που ακούς όταν ανάβεις και δουλεύει η αντλία).

sanctusan
15/03/2018, 17:45
πολυ φιλικα....
ενα μισογεματο τεποζιτο δεν ειναι το καταλληλο μερος για να μαθει καποιος να μετραει ρευματα

Πάρα πολύ σωστή παρατήρηση, αλλά δεν έχω ιδέα τι θα μετρήσω.
Θα μετρήσω την τρόμπα;
Θα μετρήσω τη φίσα που έρχεται από την πλεξούδα;
Θα πρέπει να είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους;

Αν μετρήσω τα ρεύματα της μηχανής που βρήσκετε σε πάρκινγκ γιατί να αδειάσω το τεπόζιτο που βρήσκετε στην αποθήκη.

Sapadak
15/03/2018, 17:46
πολυ φιλικα....
ενα μισογεματο τεποζιτο δεν ειναι το καταλληλο μερος για να μαθει καποιος να μετραει ρευματα

Μπορεί να το κάνει σε αδρανείς συνθήκες :lol:

394001

sanctusan
15/03/2018, 18:58
Το κουτί το έχεις ανοίξει; 'Εχει σίγουρα πολύμετρο μέσα; :lol:
...........

Έκλαψα........ Το έχω δουλέψει άλλη μία φορά σε ένα XR250R που είχα.
Τόσο καιρό που έχω να το δουλέψω έμεινε από μπαταρία.
Αναμονή μέχρι αύριο.




Λοιπόν, λογικά θα έχει μέσα δύο καλώδια, ένα κόκκινο και ένα μαύρο. Κουμπώνεις το κόκκινο στη θύρα V/Ω και το μαύρο στο COM.
Γυρνάς τον περιστροφικό διακόπτη στην ένδειξη DC (συνεχές ρεύμα). Επιλέγεις την αμέσως μεγαλύτερη κλίμακα από τα 12V.
Στη συνέχεια, με σβηστό διακόπτη, βάζεις τους ακροδέκτες του πολυμέτρου στις θέσεις που σου δείχνει το manual, μέσα στη μαύρη φύσα. Προσοχή στην πολικότητα (+ & -). Ανοίγεις διακόπτη και βλέπεις ρεύμα για ένα-δύο δευτερόλεπτα (ο ήχος που ακούς όταν ανάβεις και δουλεύει η αντλία).


Όλα αυτά τα κάνω στο θηλυκό που βρίσκεται πάνω στη πλεξούδα και όχι στη φίσα της τρόμπας. Σωστά;

lykourgi
15/03/2018, 19:13
Σωστά.

mankam
16/03/2018, 10:08
To μανουαλ σου δείχνει βήμα βήμα την σωστή διαδικασια ελενχου, αντικαταστασης της αντλιας.
Οπως αναφέρει εαν η αντλια δεν ακουγεται να δουλευει ανοιγοντας τον διακοπτη πρεπει να την αντικαταστησεις ( με την προυπόθεση οτι έρχεται ρευμα στο φις της σύνδεσης.)
Απο όσο είδα η αντλία ειναι ίδια σε αρκετά μοντέλα: CB600F-Hornet-CB1000R-CB1100-R-CB1300-CTX1300-GL1800-NT700 μπορεις να αντικαταστησεις μονο το μοτέρ της αντλίας.
Εφόσον υπάρχει με 30 ευρω στο ebay σετάκι λογικά θα βρεις και ελλαδα σε αφτερμαρκετ απλα πρεπει να το ψαξεις.
https://www.ebay.com/itm/Fuel-Pump-For-Honda-CB600F-Hornet-CB1000R-CB1100-R-CB1300-CTX1300-GL1800-NT700-B/322949242597?hash=item4b31465ee5:g:ONIAAOSwblZZHvr2&vxp=mtr

Την φλανζα στεγανοποιησης της αντλιας επανω στο ρεζερβουάρ δεν χρειάζεται να την αντικαταστήσεις χρησιμοποιήσε την ίδια.

sanctusan
16/03/2018, 19:35
Τώρα να πω μερικά πράγματα.

Τα ρεύματα έφταναν κανονικά στη φίσα, 13,7V.

Έλυσα λοιπόν την τρόμπα και βρήκα αυτό.


394034

Για αρχή κάτι λείπει.
Λείπει το ποτιράκι κάτω από το φίλτρο βενζίνης που επιτρέπει περισσότερες βρωμιές.
Άρα έχει αλλαχτεί ήδη μία φορά ή τελοσπάντων κάποιο έχει βάλει χέρι.
Η φλατζούλα του είναι μία χαρά άρα όπως είπε και ο προλαλήσαντας θα μπει η ίδια(βέβαια έχω παραγγείλει μία να την έχω γιατί μάλλον θα χρειαστεί).

Το φίλτρο?????? Gogol bordello

394035

Και σύρμα πατεντούλα........

394036

Αρχίζει το λύσιμο.

και μετά το πλύσιμο των πάντων με σπρέυ καθαρισμού καρμιρατέρ.

sanctusan
16/03/2018, 20:07
Μιλάμε για ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΑ.

394037

Πήρα στο χέρι το μοτεράκι και βουρ σε ηλεκτρολογία μπας και βρω αντλία.

Βρήκα πολλές να χωράνε αλλά καμία να κουμπώνει ακριβώς.
Πήγα σε ένα φίλο ηλεκτρολόγο ο οποίος την τσέκαρε και μου είπε ότι δουλεύει. Το τσεκάρισμα πολύ απλό. κατευθείαν σύνδεση με τους πόλους και βζιν, δούλεψε.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ
Μου λέει, πάρε τη μπαταρία σου και σύνδεσε τη με την τρόμπα, άστη να δουλεύει και από την εισαγωγή ρίξε σπρέυ καθαρισμού καρμπιρατέρ.
ΤΟ ΕΚΑΝΑ και βγήκε λάσπη. Καλό είναι στην επανατοποθέτηση να μπει λάδι σε κάθε λαστιχένιο υλικό(π.χ. o-ring) κάνει καλύτερη επαφή.
Προσοχή το σπρέυ καθαρισμού μου έκαψε τα χέρια, είναι ότι πιο δυνατό έχω δουλέψει.

Η αντλία μπήκε στη βάση της, δοκιμάστηκε πάνω στο μοτόρ χωρίς τεπόζιτο να δούμε αν δουλεύει και ΝΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.

Μπήκαν όλα στη θέση τους. Τώρα μένει να βάλω και το τεπόζιτο.

Η αντλία θα χαλάσει. Είναι σύγουρο. Αυτό ήταν μία προσωρινή λύση μέχρι να πάρω μια αντλία από εξωτερικό που τις βρίσκω 60Ευρο φθηνότερα.

sanctusan
16/03/2018, 22:11
Ετοιμο το κορίτσι.

Και η τρόμπα???
Δουλεύει πιο δυνατά απο ποτέ.

Ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά.

lykourgi
16/03/2018, 22:32
Μακάρι να την πρόλαβες.
Ζόρισέ τη λίγο τώρα (υψηλές σ.α.λ. για κάμποση ώρα) για να σιγουρευτείς.

Μπράβο.

sanctusan
19/03/2018, 18:06
Όλα καλά μέχρι τώρα.
Όλα δουλεύουν ρολόι.
Έχω την εντύπωση όμως ότι κάποια στιγμή θα χρειαστώ αντλία. Λίγο ότι ζορίστηκε αρκετά, λίγο ότι λείπει το ποτιράκι ,θα σταματήσει.
Επειδή είναι το μοναδικό όχημα που έχω και χρησιμοποιώ για τις μετακινήσεις μου πρέπει να έχω την αντλία στανντμπάι.
Προτιμώ να πάω σε άφτερ μάρκετ παρά σε μεταχειρισμένη.

Η λύσεις που έχω αυτή τη στιγμή είναι από car.gr kai ebay.
1. από Ταϊβάν στα 59Ευρο + 7 τα μεταφορικά με ίδια χαρακτηριστικά.
2.Βελτιωμένη από με πλαστικό κέλυφος, ανθρακωνήμάτινα πτερίγια και μεγαλύτερη πίεση(έτσι μου είπε στο τηλέφωνο) στα 115ευρο
https://www.car.gr/parts/view/10460229-engines-parts-pumps-pumps
3.Ακριβώς ίδια αντλία από ebay στα 50ευρο
https://www.ebay.com/itm/KEMSO-Intank-Fuel-Pump-for-Cagiva-Raptor-1000-2000-2006/253370813325?epid=11006085306&hash=item3afe13cb8d:g:cmsAAOSwbHZaWJ52&vxp=mtr

Και εδώ μία γενικότερη αναζήτηση στο ebay με διάφορες αντλίες και με 25ευρο από κίνα.

Τι γνώμη έχετε και γιατι?

mankam
19/03/2018, 20:49
Όλα καλά μέχρι τώρα.
Όλα δουλεύουν ρολόι.
Έχω την εντύπωση όμως ότι κάποια στιγμή θα χρειαστώ αντλία. Λίγο ότι ζορίστηκε αρκετά, λίγο ότι λείπει το ποτιράκι ,θα σταματήσει.
Επειδή είναι το μοναδικό όχημα που έχω και χρησιμοποιώ για τις μετακινήσεις μου πρέπει να έχω την αντλία στανντμπάι.
Προτιμώ να πάω σε άφτερ μάρκετ παρά σε μεταχειρισμένη.

Η λύσεις που έχω αυτή τη στιγμή είναι από car.gr kai ebay.

.Βελτιωμένη από με πλαστικό κέλυφος, ανθρακωνήμάτινα πτερίγια και μεγαλύτερη πίεση(έτσι μου είπε στο τηλέφωνο) στα 115ευρο


Μεγαλυτερη παροχή εννοούσε, η πίεση παραμένει σταθερή απο τον ρυθμιστή πίεσης,απο εξωτερικό να υπολογίζεις τελωνείο, εγω θα επέλεγα απο το car και θα την αντικαθιστούσα αμεσα με την παλιά, γιατί να μπείς σε περιπέτειες και να σε αφήσει στον δρόμο?

sanctusan
19/03/2018, 21:39
Δεν εχει αδικο. Οταν ερθει θα τη βαλω.
Αλλα απο ebay εχω φτιαξει ενα ολοκληρο wrf και δεν εχω πληρωσει ποτε τελωνειο.

sanctusan
21/03/2018, 02:19
Έχει κάποιος κάποια γνώμη να μου πει περί αντλίας ή να μου προτείνει κάτι άλλο?

lykourgi
21/03/2018, 06:32
Δεν έχω να σου προτείνω κάτι άλλο, συγκεκριμένο.

Από τις τρεις που βρήκες (ποστ #23), θα προτιμούσα την Νο3. Το γεγονός ότι είναι Ιαπωνικής κατασκευής αποτελεί μία ελάχιστη διασφάλιση ποιότητας, ενώ ο χρόνος αναμονής δεν έχει σημασία, αφού έχεις λειτουργικό μηχανάκι. Και είναι και φθηνότερη. Βέβαια σε καμία δεν βλέπω να περιλαμβάνεται το ποτηράκι που σου λείπει.

Τις πολύ φθηνές εκ Κίνας θα τις απέφευγα.

sanctusan
21/03/2018, 11:22
Θα είμαι ενταξει αν έχει περισσοτερη πίεση ή έστω μεγαλήτερη παροχή;

Εκτός απο μέταλο τι άλλο υλικό θα μπορουσα να χτησιμοποιήσω για να φτιάξω το ποτιράκι μιας και δεν υπάρχει στο εξωτερικό;
Κάτι άλλο που μου ήρθε στο μυαλό είναι πολυεστέρας.

mankam
21/03/2018, 12:39
Θα είμαι ενταξει αν έχει περισσοτερη πίεση ή έστω μεγαλήτερη παροχή;

Εκτός απο μέταλο τι άλλο υλικό θα μπορουσα να χτησιμοποιήσω για να φτιάξω το ποτιράκι μιας και δεν υπάρχει στο εξωτερικό;
Κάτι άλλο που μου ήρθε στο μυαλό είναι πολυεστέρας.
Η εργοστασιακή πίεση που σου δίνει ο ρυθμιστής είναι αυτή που χρειάζεσαι, αν την αυξήσεις κάνεις ποιο πλούσιο το μιγμα σε όλο το φάσμα στροφών, κάτι που δέν θέλεις μια και θα έχεις αυξημένη κατανάλωση χωρίς όφελος ισχύος απαραίτητα μια και δεν έχεις setup για αυτο.
Ποτηράκι αν δεν βρείς κατι να το στηρίξεις σωστα και να μην διαλυθεί στο ρεζερβουάρ καλύτερα να μην βαλεις, εκτος αν βρεις το ίδιο.
Σκέψου και την λύση να πάρεις κομπλέ όλο το συστημα της αντλιας μεταχειρισμένο με το ποτηράκι, στο car εχει με 150 ευρω.

sanctusan
21/03/2018, 14:44
Η αγορά μεταχειρισμένου έχει αποκλειστεί 100%.
Με 150ευρό παίρνω 3 αντλίες και τις έχω καβάτζα.
Σε καμία περίπτωση δε θα πέσω στη λούπα του μεταχειρισμένου μόνο και μόνο για ένα ποτιράκι και για μία αντλία που μπορεί να χαλάσει την επόμενη μέρα.
Το ποτιράκι έχει σημεία στήριξη πάνω στη βάση της αντλίας. Τις διαστάσεις που χρειάζομαι τις έχω.
Στην αναζήτηση υλικού είμαι.

Ρώτησα σε συνεργείο και μου είπαν ότι αν η αντλία είναι με μεγαλύτερη πίεση ή μεγαλύτερη παροχή ή και τα δύο μαζί απλά θα λειτουργεί περισσότερο το σύστημα bypass(επιστρεφόμενα καύσιμα στο ντεπόζιτο). Και σίγουρα παρέχει την προοπτική βελτίωσης αργότερα. Λέω κάτι λάθος?

sanctusan
22/03/2018, 13:54
Λίγο πριν κάνω παραγγελία ξαναρωτάω......


Λέω κάτι λάθος?

andreastwin
24/04/2018, 12:38
για τελωνειο παντος εγω εφερα απο αμερικη ανταλλακτικα για τις μπουκαλες απο ebay 56 ευρο σιν 55 μεταφωρικα και δεν πληρωσα τελωνειο, παρα μονο 3 ευρο τα εξοδα του τελωνειακου ελεγχου.

sanctusan
24/04/2018, 15:06
για τελωνειο παντος εγω εφερα απο αμερικη ανταλλακτικα για τις μπουκαλες απο ebay 56 ευρο σιν 55 μεταφωρικα και δεν πληρωσα τελωνειο, παρα μονο 3 ευρο τα εξοδα του τελωνειακου ελεγχου.

Από όσο ξέρω δεν περνάει τελωνείο ότι βρήσκετε στην ευρώπη.
Περιμένω την παραπάνω Kemso που είναι από αγγλία και θα σου πω μόλις έρθει περι τελωνείου και περί ποιότητας.

sanctusan
16/05/2018, 18:19
Αρκετά σημαντικό να ξέρουμε είναι ότι αν ψάχνουμε αντλίας Βενζίνης σε μαγαζιά με ανταλλακτικά ή στο εξωτερικό ο τύπος της αντλίας που έχει το Hornet είναι UCT-30.Αυτό η Honda δεν το λέει.
Και θα είναι ακριβώς ίδια απλά λίγη προσοχή στη ροή και την πίεση της αντλίας αν και δε διαφέρουν πολύ μεταξύ τους.

sanctusan
16/05/2018, 18:26
Ήρθε η αντλία που περίμενα χωρίς καθυστερήσεις, προβλήματα και τελωνεία.
Δείχνει αρκετά ποιοτική. Είναι πιο ελαφριά αλλά πιο στιβαρή από αυτή που είχε. Και μόλις στα 35 Ευρώ.
Καλά πακεταρισμένη και με FULL EXTRA ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ.

395686

395687

395688

sanctusan
06/06/2018, 21:11
Ήρθε η αντλία που περίμενα χωρίς καθυστερήσεις, προβλήματα και τελωνεία.
Δείχνει αρκετά ποιοτική. Είναι πιο ελαφριά αλλά πιο στιβαρή από αυτή που είχε. Και μόλις στα 35 Ευρώ.
Καλά πακεταρισμένη και με FULL EXTRA ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ.

395686

395687

395688

Το μηχανάκι δουλεύει καλύτερα από πριν. Χωρίς κοψίματα και άμεση ανταπόκριση στο γκάζι.

doctoras
07/06/2018, 11:27
μπράβο ωραία εξέλιξη!

andreastwin
07/06/2018, 11:51
Το μηχανάκι δουλεύει καλύτερα από πριν. Χωρίς κοψίματα και άμεση ανταπόκριση στο γκάζι.

αντε ρε φιλε να σου φυγει ο βραχνας καλοκαιριατικα,μπραβω, παντος το παλευες και δεν το παρατισες.

sanctusan
07/06/2018, 17:45
Μετά από μια δοκιμή ακόμα σήμερα μιλάμε για άλλο μηχανάκι. Με πρώτη δευτέρα μετά τις 8000 στροφές αν ανοίξω τέρμα γκάζι το μηχανάκι διπλώνει. Νοιώθω σαν πιτσιρικάς που έβαλε φιλτροχωάνη και νομίζει ότι πήρε 10 άλογα το παπί.

volde27
07/06/2018, 18:16
393965





Τώρα έχω μερικά ερωτήματα.

Αντιπρόσωπος της Honda μου λέει ότι πάει όλο μαζί σετ με τη βάση της στα 665(παραλίγο το νούμερο του σατανά) ευρόπουλα.
Κάνει να καθαρίσω την τρόμπα και το φίλτρο με σπρευ καρμπιρατερ?
Που θα βρω να αγοράσω μόνο το φίλτο ή μόνο την αντλία?
Το λαστιχάκι ανάμεσα στην τρόμπα και το τεπόζιτο πρέπει να αλλαχτεί οπωσδήποτε?
Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω?

Θα εμφανιστούν και άλλα ερωτήματα στη πορεία της κουβέντας

Ρίξε μια ματιά και στο ebay.

Είχα θέμα με την αντλία στο Hayabusa (τιμή στην Ελλάδα 690 νομίζω)
και βρήκα μεταχειρισμένη σε εξαιρετική κατάσταση, μόλις 140 ευρώ.
Την έφερα με express courier, και ήταν στην Αθήνα σε δύο μέρες.

Υ.Γ στο car.gr οι μεταχειρισμένες έπαιζαν περίπου στα 250 ευρώ.

sanctusan
07/06/2018, 18:28
Ρίξε μια ματιά και στο ebay.

Είχα θέμα με την αντλία στο Hayabusa (τιμή στην Ελλάδα 690 νομίζω)
και βρήκα μεταχειρισμένη σε εξαιρετική κατάσταση, μόλις 140 ευρώ.
Την έφερα με express courier, και ήταν στην Αθήνα σε δύο μέρες.

Υ.Γ στο car.gr οι μεταχειρισμένες έπαιζαν περίπου στα 250 ευρώ.

Βρήκα λύση με 35€ από ebay. Ρήξε μια ματια πιο πάνω.

mangelasakis
08/06/2018, 16:25
Και εμένα μου έκανε κάτι περίεργα αλλά εμενα είχε μαζέψει λάσπη το φιλτρο και την ζοριζε (ο προηγούμενος ιδιοκτητης μάλλον της εβαζε λασπόνερα αντί βενζίνη) . Οπότε ανέβαζε θερμοκρασία και υπολειτουργουσε. Την εβγαλα και καθάρισα φίλτρο και ντεπόζιτο και πηγαίνει και εμένα σαν καινούργια. Έχω και εγώ την ίδια αίσθηση ότι μετά τις 7-8000 στροφες ροπιάζει απότομα. Πιστεύω ότι την πρόλαβα στο παραπέντε πριν χαλάσει η αντλία της βενζίνης.

sanctusan
08/06/2018, 22:33
Και εμένα μου έκανε κάτι περίεργα αλλά εμενα είχε μαζέψει λάσπη το φιλτρο και την ζοριζε (ο προηγούμενος ιδιοκτητης μάλλον της εβαζε λασπόνερα αντί βενζίνη) . Οπότε ανέβαζε θερμοκρασία και υπολειτουργουσε. Την εβγαλα και καθάρισα φίλτρο και ντεπόζιτο και πηγαίνει και εμένα σαν καινούργια. Έχω και εγώ την ίδια αίσθηση ότι μετά τις 7-8000 στροφες ροπιάζει απότομα. Πιστεύω ότι την πρόλαβα στο παραπέντε πριν χαλάσει η αντλία της βενζίνης.

Καθάρισα 3 φορές το σώμα(αυτό το πλαστικό κουτί που είναι πάνω στη βάση της τρόμπας σα φίλτρο). Μιλάμε για πολύ λάσπη. Σίγουρα έδωσα κάποια παράταση ζωής στη τρόμπα αλλά τελικά είχα πρόβλημα. Μόνο όταν άλλαξα την τρόμπα είδα την πραγματική διαφορά. Μετά την αλλαγή κάνω προληπτικά χρήση καθαριστικού υγρού ψεκασμού μην έχει μείνει τίποτα.

Μακάρι να την έσωσες και να μη χρειαστείς τρόμπα.

basilis_k6
08/06/2018, 23:37
ποσα χλμ έχετε και τραβάτε ζορι με αντλίες? το ακούω συχνά αλλα δεν ειχα ποτε πρόβλημα και στο στρομ εχω 125κ χλμ χωρίς να έχει πειραχτεί ποτε η αντλία. ακομη και αν ο προηγούμενος την καθάρισε, αυτο ειναι 70κ χλμ πριν.

sanctusan
09/06/2018, 15:07
ποσα χλμ έχετε και τραβάτε ζορι με αντλίες? το ακούω συχνά αλλα δεν ειχα ποτε πρόβλημα και στο στρομ εχω 125κ χλμ χωρίς να έχει πειραχτεί ποτε η αντλία. ακομη και αν ο προηγούμενος την καθάρισε, αυτο ειναι 70κ χλμ πριν.

Εγώ το πήρα με 35000 και τωρα ειμαι στις 48000. Και ειμαι σίγουρος οτι έχει ξαναμπει χέρι γιατί λείπει το ποτιράκι.

andreastwin
09/06/2018, 15:41
ποσα χλμ έχετε και τραβάτε ζορι με αντλίες? το ακούω συχνά αλλα δεν ειχα ποτε πρόβλημα και στο στρομ εχω 125κ χλμ χωρίς να έχει πειραχτεί ποτε η αντλία. ακομη και αν ο προηγούμενος την καθάρισε, αυτο ειναι 70κ χλμ πριν.

ο προηγουμενος μπορει να ειχε μεινει στο δρομο,να βρηκε ενα μπετονι και να εβαλε βενζινα και να μαμισε το ντεποζιτο απο βρωμα.το εχω δει πολλακις.υπαρχουν και οι γραψαφριδιδες στο θεμα καθαρο ντεποζιτο,αρκει να βαλει βενζινα και να φυγει.

sanctusan
09/06/2018, 16:06
Γενικά έχω ακούσει για προβλήματα στην αντλία του χορνετ.
Άκουσα όμως και άλλους να λένε ότι προσέχουν σε πιο βενζινάδικο βάζουν βενζίνη. Πώς το κάνετε αυτό ρε παιδιά? πώς ξέρετε ποιο βενζινάδικο έχει καθαρή ή όχι βενζίνη? Έχετε κανένα πρόχειρο δοκιμαστικό σωλήνα και το κοιτάτε? Και μη μου πείτε ότι το καταλαβαίνετε από την επίδοση της μοτό γιατί αν βάλεις βελτιωτικά σε λασπόνερα το μηχανάκι θα πετάει.

sanctusan
06/07/2018, 13:03
Δυστυχώς η ταλαιπωρία μου συνεχίζετε.
Η αντλία από ebay σταμάτησε να δουλευει(το ebay ειναι αξογο και μου κάναν refund).
Ευτυχώς είχα κρατήσει καβάτζα την παλιά. Την έβαλα πανω και ξαναπαρηγγειλα την ίδια.
Τώρα που θα ανοιξω να βάλω την καινουρια λέω να κάνω κομματια αυτό το πλαστικό κουτί που κουμπώνει στην αντλία.
Μηλώντας με κάποιον που κάνει αυτή τη δουλεια μου είπε ότι πολλές φορές αυτό το φιλτροκούτι μαζευει πολυ βρώμα και δυσκολευει την αντλία. Όταν το κλείσω πρέεπι να κλείσει με κόλα ώστε να κλείσει υδατοστεγώς.
Το ερώτημα μου είναι.
Τι κόλλα να χρησιμοποιήσω ώστε να μην διαβρωθεί μέσα στη βενζίνη;
Οι κλασσικές εποξυκες ή 2συστατικών κόλες κάνουν;

o teos
06/07/2018, 13:27
Αν η αντλια που θεωρεις υπερευκαιρια ειναι κινεζικη μην την ξαναβαλεις πανω.....βαλε τη μαμα και οταν εχεις φραγκα αντε μια απ το σαρακακη και παρε τη μαμα..δεν ειναι τυχαιο που κρατανε χρονια αν τις προσεχεις και που αυτη σε αφησε τοσο γρηγορα...
my two cents:rolleyes:

Εκτος αν γουσταρεις να ταλαιπωρείσαι...εκει αλλαζει ανάλογα τα βιτσια:D

sanctusan
06/07/2018, 14:01
665€ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΣΤΟ ΣΑΡΑΚΑΚΗ. Ούτε 120€ για μεταχειρο που μπορεί να μείνει την επόμενη μέρα.
Έχεις καμιά ιδέα από κόλες;

o teos
06/07/2018, 14:05
φλατζοκολα permatex για βενζίνη συγκεκριμένα...https://karatzastools.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=16&Itemid=107

https://www.kaloumenos.gr/eShop/tabid/158/CategoryID/541/List/0/Level/a/productid/9870/language/el-GR/Default.aspx :wave2:

sanctusan
06/07/2018, 18:48
φλατζοκολα permatex για βενζίνη συγκεκριμένα...https://karatzastools.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=16&Itemid=107

https://www.kaloumenos.gr/eShop/tabid/158/CategoryID/541/List/0/Level/a/productid/9870/language/el-GR/Default.aspx :wave2:

την έχεις δουλέψει?
ο ίδιος ο πωλητής δεν ήταν σίγουρος για το πόσο ανθεκτική είναι αν είναι βουτηγμένη στη βενζίνη και χωρίς κάτι να την συγκρατεί.

lykourgi
06/07/2018, 19:07
Εδω η σχετική κατηγορία προϊόντων από το site της Permatex :
https://www.permatex.com/product-category/specialized-maintenance-repair/radiator-tank-repair/#

o teos
06/07/2018, 21:04
Εδω η σχετική κατηγορία προϊόντων από το site της Permatex :
https://www.permatex.com/product-category/specialized-maintenance-repair/radiator-tank-repair/#

Ότι σου πει άνθρωπος που κάνει αυτή τη δουλειά...άσε τους πωλητές..βρες κάποιον να ξέρει..Όσο για τη διαδικασία που θες να μπεις...Καλή υπομονή με τα κινεζικα..:wave2:

SONone
06/07/2018, 22:42
η tourmax δεν εχει βγαλει τρόμπα για το συγκεκριμένο μοτο? ειναι japan

sanctusan
31/07/2018, 17:21
Για άλλη μια φορά έμεινα από τρομπα. Κατέληξα σε μάστορα και τελικά κουνώντας το καλώδιο που δίνει ρεύμα στην τρόμπα μια δούλευε και μια οχι. Τσεκάραμε όλα τα καλώδια και τις συνδέσεις, δείχνουν μια χαρά. Ενισχύσαμε τις συνδέσεις στο φις Το πήρα πάλι πίσω και δουλευει κανονικά. Αύριο θα βγω μια βόλτα να δω αν θα το ξανακάνει.

Xlitos
31/07/2018, 21:06
Για άλλη μια φορά έμεινα από τρομπα. Κατέληξα σε μάστορα και τελικά κουνώντας το καλώδιο που δίνει ρεύμα στην τρόμπα μια δούλευε και μια οχι. Τσεκάραμε όλα τα καλώδια και τις συνδέσεις, δείχνουν μια χαρά. Ενισχύσαμε τις συνδέσεις στο φις Το πήρα πάλι πίσω και δουλευει κανονικά. Αύριο θα βγω μια βόλτα να δω αν θα το ξανακάνει.

Για να λες οτι δεν εκανε καλη επαφη το καλωδιο σημαινει οτι δεν εφταιγε η πρωτη Kemso που εστειλες πισω.Τα καλωδια αφησες τα μαμα ή εβαλες αυτα της συσκευασιας?

sanctusan
31/07/2018, 21:26
Για να λες οτι δεν εκανε καλη επαφη το καλωδιο σημαινει οτι δεν εφταιγε η πρωτη Kemso που εστειλες πισω.Τα καλωδια αφησες τα μαμα ή εβαλες αυτα της συσκευασιας?

Άφησα το μαμά καλώδιο.
Αλλά εγώ μιλάω για το εξωτερικό καλώδιο. Αυτό που είναι έξω από το τεπόζιτο και έχει τη φισσα.

Xlitos
01/08/2018, 23:34
Άφησα το μαμά καλώδιο.
Αλλά εγώ μιλάω για το εξωτερικό καλώδιο. Αυτό που είναι έξω από το τεπόζιτο και έχει τη φισσα.

α οκ...μακαρι να ειναι αυτο να ξεμπερδεψεις....ψηνομαι να παρω μια kemso μιας και εχω καμια 70.000 χιλιομετρα κα ιειμαι σιγουρος οτι εχει πεσει η αποδοση της μαμας.Βασικα λογικα σε ολα τα μηχανακια θα πεφτει η αποδοση μετα τα 50.000(ειδικα τους θερινους μηνες τρωνε τρελο ζορι οι αντλιες) αλλα δε το καταλαβαινουμε απο συνηθεια ή δε το νομιζουμε σημαντικο,απλα κανουμε ενα καθαρισμα κα ισυνεχιζουμε.. αλλα οταν βαλεις μια ολοκαινουργια βλεπεις το μηχανακι να πηγαινει πολυ καλυτερα(βασικα σα καινουργιο) οπως ηδη το παρατηρησες κι εσυ οταν πρωτοανοιξες το γκαζι με την καινουργια τρομπα.

Delfian
30/09/2018, 14:09
Καλησπέρες σε όλους
Σχεδόν το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα και δυστυχώς αντιμετωπίζω και πάλι. CB600F του 2007 έχω και επιβεβαιώνω ότι η αντλία παρουσιάζει πρόβλημα. Ένα μικρό ιστορικό :
- 40.000+ , η αντλία σφυράει , καμία αλλάγή στην απόδοση στο γκάζι. Σε μηχανικό, βγάζουμε το μοτεράκι και το καθαρίζουμε....μαύρη μάκα...κομματάκια. Η αντλία δουλεύει υπέροχα.
- 48.000 χλμ . Σταδιακά και μετά από αρκετή ώρα στη κίνηση, οι στροφές στο ρελαντί πέφτουν στις 1000, το μηχανάκι ακούγεται σαν να έχει πνευμονία. Η αντλία σφυράει ιδιάιτερα όταν το ντεπόζιτο είναι γεμάτο, ο θόρυβος μειώνεται όσο πέφτει η στάθμη της βενζίνης.
- Κάποια στιγμή (χρονικά στα 50.000 περίπου) όταν η στάθμη βενζίνης πέφτει κάτω απο το μισό, το μηχανάκι μου σβήνει όταν σταματάω στα φανάρια. Αλλάζω μοτεράκι ( όχι ολόκληρη την αντλία) και βάζω Vstrom 1000. Κλάμα...πολύ κλάμα.... Επανατοποθετώ το μαμά μοτεράκι.
- Το μηχανάκι χωλαίνει, δεν τραβάει ώσπου μένω τελείως σε βενζινάδικο.Το πάω στο μηχανικό, διάγνωση : το πλαστικό (σκληρό) συνδετικό σωληνάκι που συνδέει το μοτέρ με το κυρίως σωληνάκι έχει σπάσει σε τρία σημεία και το μοτέρ κάηκε.
- Τοποθετώ μεταχειρισμένο μοτέρ μαμά. Υπέροχα, κανένα πρόβλημα. Κοντέυω τα 60.000 και πάλι σφυράει, σπανίως πέφτει στις 1000 στροφές. Σβήνω και ξαναβάζω μπροστά, το ρελαντί επανέρχεται. Αποφασίζω να αλλάξω βενζινάδικο...Μέχρι στιγμής, αν και η αντλία σφυράει, δεν έχει πνευμονία το μηχανάκι.
- Σαφέστατα και η λύση θα ήταν μαμά αντλία αλλά 665 ευρώ δεν έχω. Θα έδινα και 200 για ένα imitation αλλά με εγγυημένη λειτουργία.

Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο αλλά έκρινα σκόπιμο να το μοιραστώ για να γνωρίζει περίπου κάποιος άλλος αναβάτης σε πέρίπτωση που του τύχει το ίδιο.
Delfian



-

sanctusan
30/09/2018, 19:51
- Σαφέστατα και η λύση θα ήταν μαμά αντλία αλλά 665 ευρώ δεν έχω. Θα έδινα και 200 για ένα imitation αλλά με εγγυημένη λειτουργία.
-

Αν έδινε μόνο το μοτεράκι σε πιο νορμάλ τιμή θα τα έδινα, αλλά ο Σαρακάκης ψάχνει για κορόιδα και πουλάει όλο το σετ μαζί με τη βάση της.
Επίσης 200€ για imitation είναι υπερβολικά.
Στο car πουλάνε τις Ταϊβανέζικες στα 60€ και την Kemso 105€.

Με καλό ψάξιμο βρίσκεις τις Boss στα 45€ και την kemso από eBay στα 35€.

Υπάρχει διαφορά από παλιά σε καινούρια τρόμπα.

sanctusan
27/10/2018, 18:06
Γιάννη δεν ξέρω πως είναι η τρόμπα στο χορνετ, όταν όμως πέρασα το ίδιο προ 6ετίας κατέληξα σε μεταχείρο τρόμπα.
στην δικιά μου δεν μπορούσες να βάλεις χέρι και να ξεχωρίσεις το φίλτρο το οποίο είχε βρύα και λειχήνες πάνω του.

Γιάνν' να ξέρεις ότι χάρισα την καβάτζα αντλία που είχα σε ένα Ζ δεύτερης γενιάς και δούλεψε κανονικότατα. Πιθανών το δικό σου με το επόμενο Ζ να έχουν διαφορά στις αντλίες, αλλά αν όχι κάτι έχεις κάνει λάθος.

o_gavros
27/10/2018, 18:53
Νομίζω δεν φοράνε ίδια τρόμπα.
Σίγουρα δεν έγινε λάθος τότε γιατί ήμασταν 2 σετ μάτια και του 2ου είχαν γνώσεις μηχανικού.
Στα πρώτα Ζ είναι πολύ διαδεδομένη η λύση του by pass καθώς το φίλτρο της αντλίας είναι σε σημείο που δεν μπαίνει χέρι.
Οπότε το παρακάμπτουν με ένα εξωτερικα τοποθετημένο -και αντικαταστησιμο- φίλτρο βενζίνας και σταματάει ο βραχνάς.

sanctusan
27/10/2018, 18:58
Νομίζω δεν φοράνε ίδια τρόμπα.
Σίγουρα δεν έγινε λάθος τότε γιατί ήμασταν 2 σετ μάτια και του 2ου είχαν γνώσεις μηχανικού.
Στα πρώτα Ζ είναι πολύ διαδεδομένη η λύση του by pass καθώς το φίλτρο της αντλίας είναι σε σημείο που δεν μπαίνει χέρι.
Οπότε το παρακάμπτουν με ένα εξωτερικα τοποθετημένο -και αντικαταστησιμο- φίλτρο βενζίνας και σταματάει ο βραχνάς.

Οκ φίλε.
Όφειλα να ενημερώσω.

o_gavros
27/10/2018, 19:01
καλά έκανες.
ετοιμάσου τώρα για το πολιτισμικό σοκ της βενζινας στο εξωτερικό και έλα να τα πούμε μετά σε κλίμα αβρότητας για το τι μας πουλάνε εδω...