PDA

View Full Version : Συμβουλες και εμπειριες απο ρεκτιφιε



konpap
20/03/2018, 15:18
Ζητούνται συμβουλές και εμπειριες
Εχω ενα bros 400, με το οποίο εχω κάνει 6500 χλμ αλλά εχει αρχίσει να καίει αρκετό λαδάκι τελευταία. Καιει περίπου 1 λιτρο στα 1000 χλμ προσεκτικα και λιγο πιο αγρια φτάνει και το 1.6 στα 1000. εχω γυρισει απο συνθετικό σε ορυκτέλαιο, απο 15-50 σε 20-50. Απο δύναμη το μηχανακι ειναι γενικα πεσμένο, αν και δεν το ηξερα και στα καλά του, παντως φτάνει στον κοφτη τα 130 πραγματικα χιλιόμετρα ενω διαβάζω οτι πρέπει να βλέπει ανετα 150 πραγματικά.
Σε κάθε περίπτωση επειδη το μηχανακι μου αρεσει τρομερά και επειδη είναι το πρώτο μου και ο λογος που ξεκινησα να καβαλάω δεν θέλω να το πουλήσω/δώσω/αφήσω στην ακρη, οπότε μαζευω κάποια λεφτά να το φτιάξω.
οι επιλογές μου είναι βασικά
α) να αλλάξω όλο το μοτερ με αλλο 400αρι με οτι ρισκο αυτο συνεπάγεται γτ δεν ξερω σε τι κατασταση θα ειναι αυτο που θα βρω,
β) αλλαγη με transalp 650, bros650 ή απο africa twin με τα παραπάνω ρίσκα αλλα με την προοπτική να είναι λιγο πιο σβέλτο.
γ) ρεκτιφιε, ιμιτασιον ανταλλακτικα σε γενικες γραμμες, με το ρισκο να μην πετυχει το ρεκτιφιε και να εχω κάνει μια τρυπα στο νερο που μεσα της θα εχω πετάξει λεφτά.

επειδή ψιλοκλίνω προς το ρεκτιφιε, για ανεβασμα, κατεβασμα λυσιμο και δεσιμο κινητήρα ο μηχανικός μου θέλει 300ευρω εργατικά, ειναι λόγική τιμή πιστευετε?
για ρεκτιφιε και ανταλλακτικα τα στέλνει στον Δράκο, εχετε γνωμη για την δουλειά που κάνει το συγκεκριμενο ρεκτιφιε?
Μου ειπε ο μηχανικός οτι παει περιπου 50 ευρω ανα κύλινδρο για εργασία χωρια φρεζαρισμα βαλβίδων και τα υπόλοιπα. Ακούγεται λογικό? Πόσο να πανε δηλαδή τα "υπόλοιπα" ?
Απο ανταλλακτικα τι υπολογιζω? Πιστόνια, τσιμουχακια βαλβιδων, φλάτζα κεφαλής...?
παίζει πιο φτηνό λάδι απο το weber πουθενά? :p

πείτε καμια γνώμη γενικα να δω τι παίζει :)

buckley
20/03/2018, 15:51
Ζητούνται συμβουλές και εμπειριες
Εχω ενα bros 400, με το οποίο εχω κάνει 6500 χλμ αλλά εχει αρχίσει να καίει αρκετό λαδάκι τελευταία. Καιει περίπου 1 λιτρο στα 1000 χλμ προσεκτικα και λιγο πιο αγρια φτάνει και το 1.6 στα 1000. εχω γυρισει απο συνθετικό σε ορυκτέλαιο, απο 15-50 σε 20-50. Απο δύναμη το μηχανακι ειναι γενικα πεσμένο, αν και δεν το ηξερα και στα καλά του, παντως φτάνει στον κοφτη τα 130 πραγματικα χιλιόμετρα ενω διαβάζω οτι πρέπει να βλέπει ανετα 150 πραγματικά.
Σε κάθε περίπτωση επειδη το μηχανακι μου αρεσει τρομερά και επειδη είναι το πρώτο μου και ο λογος που ξεκινησα να καβαλάω δεν θέλω να το πουλήσω/δώσω/αφήσω στην ακρη, οπότε μαζευω κάποια λεφτά να το φτιάξω.
οι επιλογές μου είναι βασικά
α) να αλλάξω όλο το μοτερ με αλλο 400αρι με οτι ρισκο αυτο συνεπάγεται γτ δεν ξερω σε τι κατασταση θα ειναι αυτο που θα βρω,
β) αλλαγη με transalp 650, bros650 ή απο africa twin με τα παραπάνω ρίσκα αλλα με την προοπτική να είναι λιγο πιο σβέλτο.
γ) ρεκτιφιε, ιμιτασιον ανταλλακτικα σε γενικες γραμμες, με το ρισκο να μην πετυχει το ρεκτιφιε και να εχω κάνει μια τρυπα στο νερο που μεσα της θα εχω πετάξει λεφτά.

επειδή ψιλοκλίνω προς το ρεκτιφιε, για ανεβασμα, κατεβασμα λυσιμο και δεσιμο κινητήρα ο μηχανικός μου θέλει 300ευρω εργατικά, ειναι λόγική τιμή πιστευετε?
για ρεκτιφιε και ανταλλακτικα τα στέλνει στον Δράκο, εχετε γνωμη για την δουλειά που κάνει το συγκεκριμενο ρεκτιφιε?
Μου ειπε ο μηχανικός οτι παει περιπου 50 ευρω ανα κύλινδρο για εργασία χωρια φρεζαρισμα βαλβίδων και τα υπόλοιπα. Ακούγεται λογικό? Πόσο να πανε δηλαδή τα "υπόλοιπα" ?
Απο ανταλλακτικα τι υπολογιζω? Πιστόνια, τσιμουχακια βαλβιδων, φλάτζα κεφαλής...?
παίζει πιο φτηνό λάδι απο το weber πουθενά? :p

πείτε καμια γνώμη γενικα να δω τι παίζει :)

Δυστυχώς δεν αξίζει τον κόπο η ανακαίνιση του μοτέρ του 400, τι άλλο περιμένεις να σου πει κάποιος διαβάζοντας την προτελευταία σου σειρά...

MAIK72
20/03/2018, 16:02
300 ευρώ είναι μόνο εργατικά +πιστόνια + φλάντζες + φρεζάρισμα + πλανάρισμα που μπορεί να θέλει(αναλόγως απο που χάνει) + τσιμουχάκια βαλβίδων. Τι να υπολογίσω άλλο? 700 ?? για φτιάξεις ένα μοτέρ. Με τόσα δεν βρίσκεις ένα μεταχειρισμένο ίδιο που να παίρνει μποστά να του πάρεις την πίεση?
https://www.car.gr/12560064-honda-bros

buckley
20/03/2018, 16:08
300 ευρώ είναι μόνο εργατικά +πιστόνια + φλάντζες + φρεζάρισμα + πλανάρισμα που μπορεί να θέλει(αναλόγως απο που χάνει) + τσιμουχάκια βαλβίδων. Τι να υπολογίσω άλλο? 700 ?? για φτιάξεις ένα μοτέρ. Με τόσα δεν βρίσκεις ένα μεταχειρισμένο ίδιο που να παίρνει μποστά να του πάρεις την πίεση?
https://www.car.gr/12560064-honda-bros

Να μην εμπιστεύεσαι τα ψηφιακά, πάντως ...

394217

MAIK72
20/03/2018, 16:13
Ετσί .Και τα χαπια για την υψηλή Κάνει και για ακροαστικά αυτό. 2 σε 1.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
20/03/2018, 16:30
Ζητούνται συμβουλές και εμπειριες
Εχω ενα bros 400, με το οποίο εχω κάνει 6500 χλμ αλλά εχει αρχίσει να καίει αρκετό λαδάκι τελευταία. Καιει περίπου 1 λιτρο στα 1000 χλμ προσεκτικα και λιγο πιο αγρια φτάνει και το 1.6 στα 1000. εχω γυρισει απο συνθετικό σε ορυκτέλαιο, απο 15-50 σε 20-50. Απο δύναμη το μηχανακι ειναι γενικα πεσμένο, αν και δεν το ηξερα και στα καλά του, παντως φτάνει στον κοφτη τα 130 πραγματικα χιλιόμετρα ενω διαβάζω οτι πρέπει να βλέπει ανετα 150 πραγματικά.
Σε κάθε περίπτωση επειδη το μηχανακι μου αρεσει τρομερά και επειδη είναι το πρώτο μου και ο λογος που ξεκινησα να καβαλάω δεν θέλω να το πουλήσω/δώσω/αφήσω στην ακρη, οπότε μαζευω κάποια λεφτά να το φτιάξω.
οι επιλογές μου είναι βασικά
α) να αλλάξω όλο το μοτερ με αλλο 400αρι με οτι ρισκο αυτο συνεπάγεται γτ δεν ξερω σε τι κατασταση θα ειναι αυτο που θα βρω,
β) αλλαγη με transalp 650, bros650 ή απο africa twin με τα παραπάνω ρίσκα αλλα με την προοπτική να είναι λιγο πιο σβέλτο.
γ) ρεκτιφιε, ιμιτασιον ανταλλακτικα σε γενικες γραμμες, με το ρισκο να μην πετυχει το ρεκτιφιε και να εχω κάνει μια τρυπα στο νερο που μεσα της θα εχω πετάξει λεφτά.

επειδή ψιλοκλίνω προς το ρεκτιφιε, για ανεβασμα, κατεβασμα λυσιμο και δεσιμο κινητήρα ο μηχανικός μου θέλει 300ευρω εργατικά, ειναι λόγική τιμή πιστευετε?
για ρεκτιφιε και ανταλλακτικα τα στέλνει στον Δράκο, εχετε γνωμη για την δουλειά που κάνει το συγκεκριμενο ρεκτιφιε?
Μου ειπε ο μηχανικός οτι παει περιπου 50 ευρω ανα κύλινδρο για εργασία χωρια φρεζαρισμα βαλβίδων και τα υπόλοιπα. Ακούγεται λογικό? Πόσο να πανε δηλαδή τα "υπόλοιπα" ?
Απο ανταλλακτικα τι υπολογιζω? Πιστόνια, τσιμουχακια βαλβιδων, φλάτζα κεφαλής...?
παίζει πιο φτηνό λάδι απο το weber πουθενά? :p

πείτε καμια γνώμη γενικα να δω τι παίζει :)

ποσα χλμ εχει το μπρος???

buckley
20/03/2018, 16:35
ποσα χλμ εχει το μπρος???

10, με 6 τη μικρή ρε Ντόκτορ.

Anritsu
20/03/2018, 16:45
Συμπάσχω σαν πρώην κάτοχος BROS 400 & 650 . Δεν ξέρω πότε το ψώνισες αλλά σίγουρα έκαιγε λάδια και ο προηγούμενος είτε δεν στο είπε είτε στα είπε πιο όμορφα απο ότι έπρεπε . Μιλάμε για μηχανάκια κυκλοφορίας 88-91 παραεισαγωγής και αγνώστου παρελθόντος . Λογικα θα το πήρες 500- 600 € οπότε μικρό το κακό . Για να γίνει πλήρες σερβις στο μότερ θες κάνα χιλιάρικο . Γιατί όσο ανοίγεις θα βρίσκεις . Αν ήταν το 650 θα σου έλεγα να το προχωρήσεις για το 400 όχι . Εμένα πάντως το 400 που έκαιγε κάνα 600αρι στα 1000 χλμ ανέβαινε μέχρι 180 χλμ . Τρομερά μηχανακια τα BROS αλλά ανήκουν στο παρελθόν πλέον ή τουλάχιστον σε άτομα που πιάνουν τα χέρια τους και έχουν χώρο για προσωπική εργασία . Καλά ξεμπερδέματα

toyar
20/03/2018, 16:49
το ιδιο μοτερ σε transalp εκαιγε τοσο λαδι μετα απο 2 μηδενισματα του κοντερ
μαλλον κυκλοφορει ακομα:D

konpap
20/03/2018, 17:21
Παιδες ευχαριστω για τις συμβουλες! Απανταω σε ολους μαζι γιατι ειμαι απο κινητο.
Το μηχανακι εχει στην καλυτερη 192.000χλμ δεν ξερω ακριβως.
Το ψωνισα πρόσφατα και ο προηγούμενος δεν μου το ειπε, και γενικά δεν βγαζει ντουμανια οσο κι αν το στροφαρω σταματημενο, εκτος απ οταν ειναι κρυο. Οντως το πήρα 600 ευρω αλλα το ηθελα και το θελω ακομα.
Αμα μετρησω συμπιεση εχω εξασφαλισει ότι το μοτερ ειναι ενταξει; Δεν ξερω, ρωταω ειλικρινα. Παντως και 400 να το παρω αυτο το μοτερ μονο, τουλαχιστον αλλα 300 ο μαστορας είμαστε στα 700, με 1000 θα εχω σχεδόν καινουριο μοτερ, γι αυτο το σκεφτομαι.
Πειτε οποιος ξερει αν πετυχαίνουν γενικα τα ρεκτιφιε, αν σας φαινονται λογικα τα εργατικα για ανεβα-κατεβα μοτερ.

buckley
20/03/2018, 17:39
Παιδες ευχαριστω για τις συμβουλες! Απανταω σε ολους μαζι γιατι ειμαι απο κινητο.
Το μηχανακι εχει στην καλυτερη 192.000χλμ δεν ξερω ακριβως.
Το ψωνισα πρόσφατα και ο προηγούμενος δεν μου το ειπε, και γενικά δεν βγαζει ντουμανια οσο κι αν το στροφαρω σταματημενο, εκτος απ οταν ειναι κρυο. Οντως το πήρα 600 ευρω αλλα το ηθελα και το θελω ακομα.
Αμα μετρησω συμπιεση εχω εξασφαλισει ότι το μοτερ ειναι ενταξει; Δεν ξερω, ρωταω ειλικρινα. Παντως και 400 να το παρω αυτο το μοτερ μονο, τουλαχιστον αλλα 300 ο μαστορας είμαστε στα 700, με 1000 θα εχω σχεδόν καινουριο μοτερ, γι αυτο το σκεφτομαι.
Πειτε οποιος ξερει αν πετυχαίνουν γενικα τα ρεκτιφιε, αν σας φαινονται λογικα τα εργατικα για ανεβα-κατεβα μοτερ.

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι είναι αστέρι εξωτερικά το 400...Αντέχεις να βγάλεις από την τσέπη για πλήρη ανακαίνιση του μοτέρ του 400 σχεδόν τόσα λεφτά όσα κάνει ένα 650 ?
Έλα, σκεπτικό τον βλέπω...
https://www.car.gr/12802613-honda-bros-650

konpap
20/03/2018, 17:56
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι είναι αστέρι εξωτερικά το 400...Αντέχεις να βγάλεις από την τσέπη για πλήρη ανακαίνιση του μοτέρ του 400 σχεδόν τόσα λεφτά όσα κάνει ένα 650 ?
Έλα, σκεπτικό τον βλέπω...
https://www.car.gr/12802613-honda-bros-650
Χαχαχαχ, θα του καιει λαδια κι αυτουνου, γι αυτο ειναι σκεπτικος. Δεν εχεις αδικο παντως, αν παιζει τιμιο 650 στο χιλιάρικο.

Anritsu
20/03/2018, 18:44
Χιλιάρικο πολλά . Εγώ έδωσα το δικό μου 800 στον gixxerpap σε καλύτερη κατάσταση από αυτό , με laser εξάτμιση και μοναδικό πρόβλημα ένα τρύπιο ψυγείο . Ολα αυτά το 2009 . Μην μπλέκεις φίλος . Πάρε πάπιο σακούλα να ησυχάσεις από μαστόρους . Εγώ τουλάχιστον έτσι έκανα . (Άλλο που με τρώει να ξαναμπλέξω) . Ακρίβο χόμπι το παλιό μοτοσακό .

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
20/03/2018, 18:55
Φυλε εδω μεσα θα ακουσεις πολλες γνωμες.Η δικια μου...

Αν και εχει πολλα χλμ θα σου ελεγα να του αλαξεις ελατηρια.Εαν θελεις ρεκτιφιε κιτα να ειναι το πρωτο.Και οχι το δευτερο.Κανε ενα καθαρισμο καρμπ μια ρυθμιση βαλβιδων.Αλαξε του τα μπουζακια(νομιζω εχει 2 ανα κυλινδρο)ενα φιλτρο βενζινας,φιλτρο αερα και λαδακια.Το μηχανακι καιει λαδια.Δε βρισκω το λογο να πας για καινουριο κινητηρα.Ενα μηχανακι το λιγοτερο 20 χρονων με 200.000 χλμ στη καμπουρα του ειναι φυσιολογικοτατο να καιει λαδια.Και το δικο μου καιει.Αυτο ειναι το τιμημα οταν θες να εχεις μια γρια.
Σε καμια περιπτωση μη το διωξης γιαυτο το λογο.