PDA

View Full Version : Νέο Honda PCX 125/150



lleonidas
23/03/2018, 09:30
Η Honda επέλεξε την έκθεση της Ταϊλάνδης για να παρουσιάσει την ριζικά ανασχεδιασμένη νέα γενιά. Ο λόγος γι'αυτήν την επιλογή είναι ότι στην Ταϊλάνδη, τα scooter όπως το PCX και το ανταγωνιστικό του Nmax είναι ακόμα πιο δημοφιλή απ’ ότι στην Ευρώπη.

Οι αλλαγές στο νέο μοντέλο ξεκινούν από το ισχυρότερο πλαίσιο, που έχει πλέον δομή χωροδικτυώματος και αποτελείται από λεπτότερης διατομής σωλήνες. Η μεταλλική βάση των οργάνων και του επάνω τμήματος του φαίρινγκ έχει αντικατασταθεί με μια πλαστική για εξοικονόμηση χώρου και βάρους.

Σημαντικές αλλαγές υπάρχουν και στον κινητήρα, με αύξηση της απόδοσης, τόσο για την έκδοση των 125 κυβικών, όσο και για εκείνη των 150.

Αλλαγές υπάρχουν επίσης στο φυγοκεντρικό της αυτόματης μετάδοσης, όπου παράλληλα έχει βελτιωμένη ροή αέρα για καλύτερη ψύξη και στο φίλτρο αέρα.
Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα εξακολουθεί να είναι το δυνατό χαρτί του PCX σε αυτή την κατηγορία μεγέθους, ενώ η ίδια η σέλα απέκτησε πιο έντονη υψομετρική διαφορά μεταξύ αναβάτη και συνεπιβάτη.

Τα καινούρια ψηφιακά όργανα έχουν εμπλουτίσει τις πληροφορίες που παρέχουν στον αναβάτη και το σύστημα key-less είναι στο βασικό εξοπλισμό. Ως έξτρα εξοπλισμός, υπάρχει μια πιο ψηλή φιμέ ζελατίνα και ένα μικρό βαλιτσάκι top case.


Προς το παρόν δεν έχει καθοριστεί η ημερομηνία άφιξης του νέου PCX στις Ευρωπαϊκές αγορές, αν και το πιθανότερο είναι να το δούμε να έρχεται μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2018.
394353
394354
394355

Πηγή (http://www.motomag.gr/news/nea-montela/neo-honda-pcx-125150)

Panos76
23/03/2018, 09:42
Πολύ όμορφο και ευτυχώς σχεδιαστικά έχει κρατήσει την γραμμή του προκατόχου του. Μόνο ένα δισκοφρενάκι πίσω να είχε έτσι για το look και λίγο πάτωμα.

Γιώργης
26/03/2018, 02:48
Τα ευρωπαϊκά μοντέλα πολύ πιθανό να έχουν και πίσω δισκόφρενο γιατί το 150 πρέπει οπωσδήποτε να έχει ABS για να πάρει έγκριση τύπου. Μάλλον θα το κουμπώσουν και στο 125.

Pew
27/03/2018, 22:17
Τα ευρωπαϊκά μοντέλα πολύ πιθανό να έχουν και πίσω δισκόφρενο γιατί το 150 πρέπει οπωσδήποτε να έχει ABS για να πάρει έγκριση τύπου. Μάλλον θα το κουμπώσουν και στο 125.
Δεν ειναι απαραιτητο να εχεις και πισω δισκο για ABS, αφου υπαρχει και μονοκαναλο. Μονο στον εμπρος τροχο.

Το οποιο σημαινει, οτι εαν μπλοκαρει ο πισω τροχος πριν απο τον μπροστα, η συγκριση ταχυτητας μεταξυ τους δεν υφισταται πλεον και επεμβαινει με αλγοριθμο (ταχυτητα κινησης μοτο τη δεδομενη στιγμη, ρυθμος επιβραδυνσης, ρυθμος μειωσης ταχυτητας περιστροφης τροχου κλπ). Λιγοτερο αποδοτικο δηλαδη.