PDA

View Full Version : Να την φέρω ή όχι..



Ta.saras
27/03/2018, 01:26
Καλησπέρα! Έχω ένα cb125f και είμαι φοιτητής στην Αθήνα. Οδηγάω από τα 16 και έχω μια εμπειρία 3 χρόνων. Είμαι από Μυτιλήνη και θέλω να το φέρω το μηχανάκι στην Αθήνα, αλλά προβληματίζομαι πάρα πολύ. Έχω επηρεαστεί από απόψεις συγγενών για το πόσο επικίνδυνα είναι στην Αθήνα αλλά μέσα μου με τρώει η μηχανή, είχα συνηθίσει να έχω την ανεξαρτησία μου και δεν συγκρίνονται τα μέσα με τη μηχανή! Μια άποψη από όσους οδηγούν στην Αθήνα?

basilis_k6
27/03/2018, 03:26
Καλησπέρα! Έχω ένα cb125f και είμαι φοιτητής στην Αθήνα. Οδηγάω από τα 16 και έχω μια εμπειρία 3 χρόνων. Είμαι από Μυτιλήνη και θέλω να το φέρω το μηχανάκι στην Αθήνα, αλλά προβληματίζομαι πάρα πολύ. Έχω επηρεαστεί από απόψεις συγγενών για το πόσο επικίνδυνα είναι στην Αθήνα αλλά μέσα μου με τρώει η μηχανή, είχα συνηθίσει να έχω την ανεξαρτησία μου και δεν συγκρίνονται τα μέσα με τη μηχανή! Μια άποψη από όσους οδηγούν στην Αθήνα?

Φερτη. Οι συγγενείς σου μάλλον δεν μπαίνουν και πολυ στα μεσα.

lykourgi
27/03/2018, 07:00
Ναι, η Αθήνα είναι επικίνδυνη.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν κυκλοφορούν μοτοσυκλέτες.
Φέρτο και πολύ προσεκτικά, ειδικά στην αρχή.

TERRAMOTO
27/03/2018, 07:21
φίλε φυσικα και να την φερεις , η Αθηνα είναι μονο για μηχανακι ,θα πηγαινοερχεσΑΙ σχολή βόλτες κλπ άνετα και χωρίς να εξαρτιεσαι απο τα μεσα ,την ταλαιπωρια και τις απεργιες

απλα στην αρχη λίγο προσεκτικά και ειδικα την κιτρινη φυλή και τους μαλακες που μιλανε στα κινητα

Panos76
27/03/2018, 07:45
Να το φέρεις το κορίτσι. Πάντα κράνος (το λιγότερο) και λίγο προσοχή μέχρι να συνηθίσεις τις κυκλοφοριακές συνθήκες.

spyrval
27/03/2018, 07:48
απλα στην αρχη λίγο προσεκτικά και ειδικα την κιτρινη φυλή και τους μαλακες που μιλανε στα κινητα

Το υπόλοιπο 5% είναι τα μηχανάκια, κι αυτά θέλουν προσοχή. Και να βρεις που θα την παρκάρεις στο σπίτι για να μην έχεις απρόοπτα.

CHRISTOF
27/03/2018, 08:43