View Full Version : Ταξιδι vs Σέλα XRV750
Africabilly
12/04/2018, 12:54
Καλησπέρα
Μια από τις μεγαλύτερες απολαύσεις σε εμάς τους μηχανοβιους είναι τα ταξίδια σε όμορφα μέρη με τις αγαπημένες μας μηχανες.Το να ταξιδεύεις με μια μηχανή δεν είναι σίγουρα και το πιο αναπαυτικό πράγμα που μπορείς να κάνεις στη ζωή σου αλλά τι να κάνουμε αξίζει να ταλαιπωρηθείς μπροστά στην ομορφιά.Στη δική μου περίπτωση βέβαια έχω σοβαρό πρόβλημα με τη σέλα του Africa,την έχω αλλάξει 2 φορές σε γνωστό μαγαζί της Αθήνας (μαλακό υλικό,ανατομική θέση) αλλά δεν είχα αποτέλεσμα.Στη 1 ώρα οδήγησης θέλω να πάρω το ΚΤΕΛ και να συνεχίσω το ταξίδι μου,η αίσθηση του πόνου στους γλουτούς είναι ανυπόφορη.Προσφατα δοκίμασα και άλλη μία φτιαγμένη στη Θεσσαλονίκη.Οποιος μπορεί να μου βρει μια λύση στο να ταξιδεύω χωρίς να χρειάζομαι πατερίτσες μετά τη μια ώρα οδήγηση θα του είμαι ευγνώμων.
Ευχαριστώ Βασιλης
Nostradamus
12/04/2018, 13:07
κατι κανεις εντελως λαθος, η υπαρχει καποιο αλλο θεμα που ισως χρειαζεται να πας να το δεις.
Ειναι πολυ μικρος χρονος η μια ωρα. δεν ειναι θεμα σελας.
Καλησπέρα
Μια από τις μεγαλύτερες απολαύσεις σε εμάς τους μηχανοβιους είναι τα ταξίδια σε όμορφα μέρη με τις αγαπημένες μας μηχανες.Το να ταξιδεύεις με μια μηχανή δεν είναι σίγουρα και το πιο αναπαυτικό πράγμα που μπορείς να κάνεις στη ζωή σου αλλά τι να κάνουμε αξίζει να ταλαιπωρηθείς μπροστά στην ομορφιά.Στη δική μου περίπτωση βέβαια έχω σοβαρό πρόβλημα με τη σέλα του Africa,την έχω αλλάξει 2 φορές σε γνωστό μαγαζί της Αθήνας (μαλακό υλικό,ανατομική θέση) αλλά δεν είχα αποτέλεσμα.Στη 1 ώρα οδήγησης θέλω να πάρω το ΚΤΕΛ και να συνεχίσω το ταξίδι μου,η αίσθηση του πόνου στους γλουτούς είναι ανυπόφορη.Προσφατα δοκίμασα και άλλη μία φτιαγμένη στη Θεσσαλονίκη.Οποιος μπορεί να μου βρει μια λύση στο να ταξιδεύω χωρίς να χρειάζομαι πατερίτσες μετά τη μια ώρα οδήγηση θα του είμαι ευγνώμων.
Ευχαριστώ Βασιλης
Πόσο καιρό έχεις το ΑΤ; Είχες κι άλλες μοτοσικλέτες, που δε δημιουργούσαν πρόβλημα;
Africabilly
12/04/2018, 15:23
Το At το έχω 4 χρονια.ειχα και άλλα μηχανάκια πριν από αυτά αλλά δεν έκανα ταξίδια.Πηρα μακρινή βόλτα το tiger 955i φίλου και δεν είχα κανένα θέμα.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον
Το At το έχω 4 χρονια.ειχα και άλλα μηχανάκια πριν από αυτά αλλά δεν έκανα ταξίδια.Πηρα μακρινή βόλτα το tiger 955i φίλου και δεν είχα κανένα θέμα.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον
Φτιάξε τότε την σέλα σου στα μέτρα του 955....
Africabilly
12/04/2018, 15:34
Δεν μπορεί να γίνει αυτό όταν μιλάμε για δύο εντελώς διαφορετικές θέσεις οδηγησης
telegonos
12/04/2018, 15:44
Θες πιο ΦΑΡΔΕΙΑ σέλα. Εξηγώ.
Ο πόνος στους γλουτούς, ωφείλεται σε ανομοιόμορφο πάτημα του σωματός σου στην σέλα. Μια έκταση του γλουτού πατάει στην σέλα, μια πιο έξω έκταση, δεν πατάει. Στο σύνορο αυτών των δύο καταστάσεων, εκεί δλδ που τελειώνει η σέλα και αρχίζει ο αέρας, ο γλουτός σου κάνει ένα τοπικό τσάκισμα, και αυτό σου δημιουργεί πόνο από την ανομοιόμορφη ροή του αίματος και γενικά από την άνιση κατάσταση.
Φτιάξε σέλα 1-πιο φαρδειά 2-πιο ''τριγωνη'' προς το μπροστά μέρος 3-με πιο απαλή_ανοικτή ακμή στην άκρη της.
Το 2 ίσως σου φαίνεται παράδοξο αλλά άμα δεις το πάτημα των γλουτών στην σέλα, θα δεις ότι είναι στενό μπροστά- φαρδύ πίσω, σχεδον τρίγωνο στο σχήμα. Οι σέλες με ''παράλληλες'' τις πλαινές ακμές, είναι αφύσικες για το σώμα, ενώ οι τρίγωνες ταιριάζουν καλύτερα στο φυσικό σχήμα της επαφής.
Κάθε άνθρωπος έχει όμως και τις διαφορές του, έχε υπόψιν σου, γενικά όλα τα παραπάνω ισχύουν, αν εσύ όμως έχεις μια πιο περίεργη κατανομή, λογικό να μην στο βρήσκει η σέλα.
δεν το γνωρίζω το μηχανάκι αλλά σίγουρα θα υπάρχει λύση
http://inbetweendogs.blogspot.gr/2015/07/africa-twin-seat-modification.html
https://www.ebay.ie/itm/142390550002?ViewItem=&item=142390550002
http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/34294-africa-twin-custom-seat-2.html
http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/34294-africa-twin-custom-seat.html
http://www.mmotoracks.com/product/whole-welded-rack-system-for-honda-xrv-750-africa-twin-rd-07
To τελευταίο μοιάζεi με του tiger.
Eίναι αυτή ?Θεσσαλονίκη έιναι ο Μπάτζιο. https://tonimpatzio.com/motorcycle-seats/honda-xrv750-africa-twin/
Africabilly
12/04/2018, 16:22
Ευχαριστω για τις πληρφοριες παιδια.
Συνονόματε έχεις δοκιμάσει να σηκώνεσαι στους μαρσπιεδες εν κινησει μόλις ξεκινάς και πιάνεσαι?
caesarsk
12/04/2018, 20:45
Παρε του Μπατζιο και ξεχνας καθε προβλημα. Την είχα και εγώ και δεν είχα θεμα ουτε μετά απο 600 χιλιομετρα συνεχους οδηγησης. Υποθετω βεβαια οτι οι γλουτοι σου δεν εχουν την περιφερεια του Περιφερειακου Υμμητου
taisteal
13/04/2018, 00:02
Δες αν βγάζει σέλα η KAHEDO για το άφρικα,και όσο και να έχει πάρτην.
Μπάτζιο κτλ είναι δευτεράτζες :p
Ειχα και γω θεμα κυρίως στο δικαβαλο ταξϊδι. Ειχα αλλαξει 3 σέλες και καλά ανατομικές που δεν με βολεψαν και τελικα πήγα στον Σάκη στο Μεταξουργείο και μου εφτιαξε τη μαμα 8 cm πιο φαρδια και λιγο πιο ψηλή και σώθηκα.
Γύρισα 2 φορες σερι απο Βελιγράδι, Κωνσταντινούπολη χωρις θέμα.
Καλως ηλθες !!!
Όπως σου είπαν και τα άλλα παιδιά , υπάρχουν πολλές custom λύσεις για να την φέρεις στα μέτρα σου.
Όμως , ποια είναι τα μέτρα σου?
Πχ ,εκτός από την σέλα , θα πρέπει να δεις και τις αποστάσεις των μαρσπιε , το ύψος – απόσταση τιμονιού κλπ
Αν είσαι ψηλός και κάθεσαι πίσω στην σελα , τότε θες μια σέλα ίσια ώστε να μπορείς να πας πιο πίσω .
Αν είσαι κοντός και κάθεσαι πιο κοντά στο ντεπόζιτο , τοτε ίσως θες να γεμίσεις την σέλα πιο μπροστά εκεί που στενεύει.
Τα καλά σελάδικα μετράνε τον αναβάτη και την μηχανή και φτιάχνουν μια σέλα για τις ανάγκες του.
Επίσης , ίσως θέλει και λίγο γυμναστική γιατί η μια ωρα είναι σχετικά μικρό διάστημα για να θες πατερίτσες
George_M.
13/04/2018, 09:08
τα πολυωρα ταξιδια για αν ειναι ανετα απαιτουν συνδιασμο πολλων παραμετρων που συχνα ''ξεχναμε''..
σωστη σελα οσο πιο κοντα στον σωματοτυπο μας,
τιμονι,μαρσπιε να ειναι στα ζυγια σου
ζωνη μεσης
στασεις ανα 1,5 ωρες απο την αρχη!
δλδ ξεκινω κ μετα απο 1,30 κανω σταση.οχι νιωθω ξεκουραστος ειναι αρχη θα παω σερι κ οταν νιωσω κοπωση σταματω.αυτο ειναι λαθος διοτι η κουραση θα ερθει πολυ συντομα μετα.
οι στασεις επιβαλεται να ειναι 15 λεπτες κ περπατημα,οχι απο την σελα στην καρεκλα για φρεντο...
o_gavros
13/04/2018, 09:26
για τη ζώνη μέσης, οι απόψεις διίστανται.
φυσιο και λοιποί τριφτάδες, λένε ότι δεν ενδείκνυται κι ότι μπορεί ενδεχομένως να κάνει ζημιά αντί καλό.
Africabilly
13/04/2018, 09:27
Συνονόματε έχεις δοκιμάσει να σηκώνεσαι στους μαρσπιεδες εν κινησει μόλις ξεκινάς και πιάνεσαι?
ναι bill... αλλα τιποτα με το που κατσω παλι τα ιδια.πρεπει να αλλαξω τη σελα ξανα
Africabilly
13/04/2018, 09:30
οχι οχι ειναι κανονικοι οι γλουτοι ... ασε που αν ειχα τοσο μεγαους ισως και να μην ποναγα :p ειμαι αναμεσα στου μπατζιο και στην kahedo που αναφερει ο tasisteal απο κατω θα κανω την ερευενα μου και θα αποφασισω.σε ευχαριστω
George_M.
13/04/2018, 09:42
Γιαννη δεν αντιλεγω,υπαρχει ομως κ σωστη χρηση αυτης
δλδ
δεν την φοραμε σφιχτα αλλα ισα που να αγκαλαιζει το σωμα ωστε οταν καθομαστε κ απλωνει το κορμι αυτη να εφαρμοζει.
(ειναι διαφορετικη η χρηση απ'οταν την φοραμε για πονους μεσης κατα την διαρκεια της ημερας.)
επισης επιβαλεται να την αφαιρουμε οταν κανουμε σταση (μιλαω για στασεις καφε/φαγητου κτλ,οχι 10 λεπτες) ωστε το σωμα να επαναφερει την στηριξη μεσω των μυων.
taisteal
13/04/2018, 13:09
για τη ζώνη μέσης, οι απόψεις διίστανται.
φυσιο και λοιποί τριφτάδες, λένε ότι δεν ενδείκνυται κι ότι μπορεί ενδεχομένως να κάνει ζημιά αντί καλό.
Μεγάλη υπόθεση η ζώνη για την μέση,σε μεγάλες αποστάσεις κάνει
δουλειά και σε κρατά ξεκούραστο.
Αυτό δεν είναι απόλυτο φυσικά,η αποτελεσματικότητα της ζώνης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Με 350 ευρώ που έχει η kahedo, 25 μεταφορικά + κάνα ΦΠΑ σταματάς τις φυσικοθεραπείες και τις ζώνες και αρχίζεις τις ψυχοθεραπείες.:D Η μπάντζιο πόσο να έχει άραγες?
George_M.
13/04/2018, 14:38
η μπατζιο κ η μοτοκ πανε στα 150 χοντρικα για την καλη εκδοση με τζελ κτλ..
ναι ισως η Kahebo να ειναι ακριβη αλλα τοσο κοστιζε κ η μαμα σελα του ΤΑ650 οταν ρωτησα...:cry:
ετσι επελεξα μοτοκ
ομολογω οτι εκανε εξαιρετικη δουλεια κ η σελα ειναι ανετη ακομα κ μετα απο 8-9 ωρες οδηγησης (εννοειται με αναλογες στασεις) κατι που δυσκολα βρισκεις.
ομως λογω εμφασης στην ανεση σε παει λιγο πισω στην θεση οδηγησης οπου σε στροφιλικι πρεπει να τραβιεσαι εμπρος για να χεις σωστα μπασιματα.
απο εμφανιση ολοι λενε οτι εκανε σουπερ δουλεια,εμενα γενικα ολες αυτες δεν μου πολυαρεσουν αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο....
394805
StarSailor
13/04/2018, 16:12
+1 για τον MotoK. Κι εγώ και η συνεπιβάτης είχαμε θέμα με τη σέλα της Africa, μετά τη πρώτη ώρα οδήγησης άρχιζαν τα βασανιστήρια. Έφτιαξα μια στον MotoK πρόσφατα, πήγα εκεί και του εξήγησα τι ήθελα, με μέτρησε, έφτιαξε ένα καλούπι, το δοκίμασα σε μια βόλτα της μιας ώρας και τελικά είδα πολύ μεγάλη διαφορά στο ταξίδι. Περιέργως είναι ωραία και στο μάτι γιατί οι περισσότερες aftermarket σέλες σε 2 επίπεδα είναι χοντροκομμένες. Τιμή 140 ευρώ χωρίς τζελ. Εκτός του πλάτους της σέλας πρόσεξε και το ύψος (και η πολύ χαμηλή είναι άβολη) της καθώς αλλάζει τη γωνία που κάνουν τα πόδια σου στα μαρσπιέ. Αν έχεις πρόβλημα και στη μέση μπορεί να χρειάζεσαι ψηλότερους αποστάτες-καβαλέτα στο τιμόνι
black sheep
13/04/2018, 16:37
Ειχα το ιδιο θεμα στο βστρομ. Εννοειται ανατομικη σελα πολυθρονα αλλα πιανομουν αρκετα. Υψος 1.90. Νομιζω οτι εχει σημασια το υψος γι αυτο το αναφερω, καθως η θεση παραηταν ορθια. Πηγα το τιμονι ελαχιστα πιο μπροστα με σκοπο να αποφορτισω λιγο το βαρος απο τον κοκκυγα και να μοιραστει λιγο με το τιμονι. Πλεον δεν ειχα κανενα θεμα. My 2 cents
Africabilly
13/04/2018, 17:24
394817
Η αριστερη ειναι η moto k που εχω τωρα στην οποια εχουμε κανει αλλαγες μηπως λυθει το προβλημα αλλα τιποτα.Η δεξια ειναι μια τονι μπατζιο που δοκιμαζω αυτες τις μερες.Το σιγουρο ειναι οτι εχουν διαφορετικη φιλοσοφια προσεγγισης οι δυο κατασκευαστες οπως φαινεται στην εικονα.
Δυστυχώς εισαι απο τις δύσκολες περιπτώσεις αν δε σε καλύπτει η σέλα που βλέπω στη φωτό.Ειναι και θέμα αντοχής του κάθε ανθρώπου.Ευελπιστώ οτι με λίγο ψάξιμο θα βρείς άκρη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.