PDA

View Full Version : Νέος οδηγός, νέα και η μηχανη



Mahas
14/04/2018, 19:55
Γεια σας κι από μένα, μετά από αρκετό καιρό που παρακολουθώ το φόρουμ είπα να κάνω και εγγραφή. Λίγα πράγματα για μένα ώστε να σχηματίσετε μια γνώμη (οσο μπορεί βέβαια μέσα από ένα ποστ σε ένα φόρουμ), είμαι ο Γιάννης 26 χρόνων. Οδηγική εμπειρία έχω μόνο με αυτοκίνητο και ποδήλατο (και θα λεγα σε ικανοποιητικό επίπεδο με ειλικρίνεια) αλλά πέρα των μαθημάτων οδήγησης και μερικές βόλτες με μηχανές φίλων τίποτα παραπάνω σε μηχανοκίνητο δίκυκλο. Λόγω δουλειάς (ειδικευόμενος χειρουργικής) έχω δει αρκετά πράγματα που θα μπορούσαν να κανουν κάποιον να πει μακρυά από τους δύο τροχούς, αλλά όπως και να χει, το αίσθημα του να καβαλας -για όποιον το νιώθει- σε κάνει να παραβλέπεις το ρίσκο. Χωρίς καμία τάση αλαζονείας θα έλεγα ότι είμαι αρκετά ώριμος.

Έφτασε λοιπόν η ώρα για τη δικιά μου μηχανή. Η χρήση που θα κάνω είναι:

-κατά βάση σε επαρχιακή πόλη (για τα επόμενα χρόνια τουλάχιστον)

-διακοπες δικαβαλο σε κάνα νησί ή κάτι σχετικό

-εκδρομες κανα Σαββατοκύριακο στα περιχωρα.

Γενικά ταξιδια τυπου θεσσαλονικη-αθηνα ή κάτι σε τουρ Ευρώπη ή Βαλκάνια δεν θα παίξουν.

Τώρα περνώντας στις προτιμησεις από αισθητικής άποψης, δεδομένου ότι από μηχανολογικής δεν έχω ιδέα κι εδώ θέλω και την βοήθεια σας, μου αρέσουν τα γυμνά εκτός κι αν μου δώσετε μια επιλογή σε κάτι άλλο που θα μου αρέσει (δεν ξέρω δα και τι μηχανές κυκλοφορούν, μόνο ότι έχω δει από δω κι από κει). Από αυτά που έχω δει (sv, gsr, hornet, bandit, mt, er) νομίζω ότι πιο πολύ το gsr μου κάνει στο μάτι.

Αυτό που ζητάω από την μηχανή πέρα από τα παραπάνω είναι:
-όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ασφαλεια (φρενα, αναρτησεις, στρίψιμο, και ότι άλλο δεν έχω υπόψιν)
-σχετικη άνεση για τον συνεπιβατη
-τρομερη τελική και δυναμη δεν με ενδιαφέρει καθώς αυτό που με ιντριγκάρει περισσότερο είναι η ελευθερία της οδήγησης από την ίδια την ταχύτητα.

Πλαφόν στην τιμή δε θα βαλω καθώς μπορώ να περιμένω μερικούς μήνες μέχρι να τα μαζέψω (νταξει, μην ξεφύγουμε και τελειως). Στην τιμή δεν υπολογίζω ένα school που θα κάνω οπωσδήποτε και τον εξοπλισμό.

Υγ: υπομονή με τους ασχετους αλλά κάπως πρέπει να μάθουμε κι εμείς :P

Edit1: 1,75 και 80+ κιλα

lleonidas
14/04/2018, 20:06
Καλωσόρισες στο forum, Γιάννη!
Αν οδηγείς με την ίδια σοβαρότητα/ωριμότητα που φαίνεται εκ των γραπτών ότι διαθέτεις, τότε βαδίζεις σε καλό δρόμο :)
Όσο για τη μοτοσυκλέτα που ψάχνεις...υπάρχουν πολλές επιλογές γυμνών κάποιες εκ των οποίων αναφέρεις και εσύ.Έχοντας όμως ως δεδομένο ότι δεν πολυενδιαφέρεσαι για τη δύναμη/επιτάχυνση και ότι συχνά θα έχεις και συνεπιβάτη, θα σου πω ότι υπάρχουν και πιο ''βολικές'' κατηγορίες δίτροχων εκεί κοντά στα 500-600cc με πιο άνετη σέλα, καλύτερη ανεμοκάλυψη, περισσότερες δυνατότητες φορτώματος.
Επειδή αναφέρθηκες πολύ αόριστα στο budget, κινείται κοντά στα 5-6 χιλιάρικα ας πούμε;

George_Sp
14/04/2018, 20:09
Κάποιος να πει στον Μπλίτζερ οτι θα δώσει σε καλό παλικάρι το 07.

Lioulios
14/04/2018, 22:56
Για σου ντοκ .
Εισαι μικροκαμωμενος ;
βαρύς ;
αλαφρύς;

Αν εισαι δηλ 185-190 τα ξεχνας αυτα τα μηχανακια .

o teos
14/04/2018, 23:03
Μεγεια :D δε θα βρεις καλύτερο.. https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=154760

TsoliasGR
14/04/2018, 23:05
Γιαννη καλως ήρθες.Θελει προσοχη στον δρομο και στοτι θα παρεις.Για γυμνα εχω να προτεινω το sym wolf 250 που τα κανει ολα και συμφέρει.Δεν καιει,εχει βγει αξιόπιστο μεχρι τωρα και εχω καμει δικαβαλα Αθηνα Καλαματα,Αθηνα Ναυπλιο,Αθηνα Χαλκιδα ΑΝΕΤΑ.Αν αποφασισεις να πας σε χαμηλα κυβικα ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΤΙΠΟΤΑ (3.12LT/100Khm εντος).Αλλιως μια εξαιρετικη λυση ειναι το ΜΤ που προαναφερθηκε απο τον φιλο.Απο κει και περα....ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ BANDIT 400/BANDIT 400V.Εχω 1 ειχα και αλλο ενα και ειναι ΚΟΥΒΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΟ,χωρια που πρεπει να βαλεις πισω κοτσαδορο να τραβας ενα βυτιο με βενζινα.Προτιμησε οσο πιο νεο μηχανακι μπορεις με βιβλιο σερβις αν ει δυνατον η απο ατομο που του φερεται καλα.Θα σου πουν τα παιδια πως θα βρεις τετοιον.
Παντα ορθιος και καλες βολτες.
ΥΓ Προστατευτικο εξοπλισμο μην ξεχνας.
ΥΓ2 εγω δεν πουλαω κατι αρα δεν εχω καποιο κέρδος.

Mahas
16/04/2018, 17:28
Καλωσόρισες στο forum, Γιάννη!
Αν οδηγείς με την ίδια σοβαρότητα/ωριμότητα που φαίνεται εκ των γραπτών ότι διαθέτεις, τότε βαδίζεις σε καλό δρόμο :)
Όσο για τη μοτοσυκλέτα που ψάχνεις...υπάρχουν πολλές επιλογές γυμνών κάποιες εκ των οποίων αναφέρεις και εσύ.Έχοντας όμως ως δεδομένο ότι δεν πολυενδιαφέρεσαι για τη δύναμη/επιτάχυνση και ότι συχνά θα έχεις και συνεπιβάτη, θα σου πω ότι υπάρχουν και πιο ''βολικές'' κατηγορίες δίτροχων εκεί κοντά στα 500-600cc με πιο άνετη σέλα, καλύτερη ανεμοκάλυψη, περισσότερες δυνατότητες φορτώματος.
Επειδή αναφέρθηκες πολύ αόριστα στο budget, κινείται κοντά στα 5-6 χιλιάρικα ας πούμε;
Γεια σου Λέο, κοίτα έλεγα για 4-5 χιλιάρικα καθώς πρόκειται για πρώτη μηχανή ώστε να βρω τα πατήματα μου. Βέβαια δεν ξέρω αν παίζουν και μηχανές στην τιμή που έχω κατά νου αλλά από το λίγο ψάξιμο που έκανα κάτι ψιλό βρήκα νομίζω. Έχεις κάτι άλλο να προτείνεις ως κάτι πιο άνετο να ρίξω μια ματιά;


Κάποιος να πει στον Μπλίτζερ οτι θα δώσει σε καλό παλικάρι το 07.
Χαχαχα, κάτι δεν μου κάθεται καλά στο μάτι με το mt και συν τοις άλλοις μέχρι να βρω το budget μάλλον θα το χει δώσει :P

Για σου ντοκ .
Εισαι μικροκαμωμενος ;
βαρύς ;
αλαφρύς;

Αν εισαι δηλ 185-190 τα ξεχνας αυτα τα μηχανακια .
Γεια σου lioulio και κάτι έλεγα πως ξέχασα να αναφερω. 1,75 στα 80+ κιλά ειμαι. Οπότε λογικά παίζω εντός κατηγορίας :)

Γιαννη καλως ήρθες.Θελει προσοχη στον δρομο και στοτι θα παρεις.Για γυμνα εχω να προτεινω το sym wolf 250 που τα κανει ολα και συμφέρει.Δεν καιει,εχει βγει αξιόπιστο μεχρι τωρα και εχω καμει δικαβαλα Αθηνα Καλαματα,Αθηνα Ναυπλιο,Αθηνα Χαλκιδα ΑΝΕΤΑ.Αν αποφασισεις να πας σε χαμηλα κυβικα ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΤΙΠΟΤΑ (3.12LT/100Khm εντος).Αλλιως μια εξαιρετικη λυση ειναι το ΜΤ που προαναφερθηκε απο τον φιλο.Απο κει και περα....ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ BANDIT 400/BANDIT 400V.Εχω 1 ειχα και αλλο ενα και ειναι ΚΟΥΒΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΟ,χωρια που πρεπει να βαλεις πισω κοτσαδορο να τραβας ενα βυτιο με βενζινα.Προτιμησε οσο πιο νεο μηχανακι μπορεις με βιβλιο σερβις αν ει δυνατον η απο ατομο που του φερεται καλα.Θα σου πουν τα παιδια πως θα βρεις τετοιον.
Παντα ορθιος και καλες βολτες.
ΥΓ Προστατευτικο εξοπλισμο μην ξεχνας.
ΥΓ2 εγω δεν πουλαω κατι αρα δεν εχω καποιο κέρδος.
Γεια σου τσολιά, καλώς σας βρήκα. Να σου πω την αλήθεια θα προτιμούσα κάτι σε 600αρι πάνω κάτω αλλά θα ρίξω μια ματιά και σ' αυτό που είπες. Ναι ο εξοπλισμός είναι στα αυτονόητα και απαραιτητα για μένα, όταν λες κούβας τι εννοείς ακριβώς;

TsoliasGR
16/04/2018, 18:00
όταν λέω κουβάς χωρίς πάτο για το bandit 400-bandit 400v θέλω να πώ οτι είναι σαν να έχεις βάλει ένα κουβά χωρίς πάτο πάνω απο μια τεράστια τρούπα και να ρίχνεις τα λεφτά σου εκεί.
Το συγκεκριμένο (aka Bandit 400/400v) όσο και να το φτιάξεις...Μόνιμα θέμα με τα καρμπυρατέρ θα έχεις.Kαι δεν φοράει 1...4άδα φοράει, απο την μάνα του Mikuni 28ρια...Δεν πα να αλλάζεις εσωτερικά O-ring,δεν πα να το ραίνεις κάθε μέρα με αγιασμό...Μια φορά το δίμηνο τουλάχιστον θα είσαι συνεργείο με το χέρι στην τσέπη και ΧΩΡΙΣ μηχανάκι.Άσε που ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ σκέψου απλά οτι είναι εισαγωγής Ιαπωνίας (ένα πράμα σαν τα ΑΧ-1) που ερχόντουσαν όλα μαζί καραβιές καραβιές εδώ...Και είναι ένα μηχανάκι ταλαιπωρημένο παλιό (1992) και ας λένε 97-2000.ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Ληστή 400/400v

Τώρα όσον αφορά τα κυβικά ναι ίσως είναι πιο καλά να πάς σε λίγο πιο ψηλά κυβικά.
Απο την άλλη αν δεν το αντέχει η τσέπη σου και τα χρήματα σου ειναι περιορισμένα στην κατηγορία των commute bikes και για μικρά ταξίδια του στυλ Αθηνα Καλαμάτα με 3 στάσεις για καφέ κτλπ...Ο λύκος ενδεικνύεται.Και πιο φτηνά σέρβις απο το Inazuma και πιο όμορφο απο το μαύρο χάλι cbf250.Μιλώντας για γυμνό.Αλλιώς θα πήγαινα σε καινούριο V-Strom 250.Αλλά δεν είναι γυμνό και είναι και (νομίζω) δικύλινδρο.

Νομίζω πάντως οτι ελάχιστοι έχουν τόσο καλοσυντήρημένα μηχανάκια όπως το προαναφερθέν ΜΤ.Βεβαίως...αυτό είναι θέμα budget και γούστου.Σε κάθε περίπτωση...

devil's animal
16/04/2018, 18:56
ολα τα μηχανακια που ανεφερες θα σου κανουν την δουλεια σου...ΑΛΛΑ...
το bandit οπως προαναφερθηκε ειναι παλιο..οποτε μην το κοιτας...και γενικα μην κοιτας για παλια γιατι οσο και να ειναι, μια βλαβη θα στην βγαλουν...και αν δεν ξερεις 5 απλα πραγματακια μπορεις και να ταλαιπωρηθεις και να δαγκωθεις απο μαστορες...οποτε cb400sf, cb1, bandit και λοιπα 400αρια τα ξεχνας...

τωρα το hornet και το gsr ειναι μια χαρα, αλλα επειδη εσυ εισαι απειρος και αυτα 4κυλινδρα μπορει μεσα στην κινηση να σε παιδεψουν λιγο...
εχουν ελαστικα μοτερ γενικα, απλα επειδη οσο να'ναι παρεα με την απειρια παει και η κουλαμαρα, εσυ ή θα τα κρεμας ή θα τα μπουκωνεις...
και επειδη παιζουν και τα 2 κοντα στα 100 αλογα, εε, δεν το λες και "ιδανικα για αρχαριο"...


οποτε μενουν τα δικυλινδρα mt07,er και sv...

προσωπικα πιστευω οτι τα mt ειναι υπερτιμημενα...οχι οτι δεν ειναι καλα τα μηχανακια...απλα δεν ειναι τοσο καλα για τα λεφτα που τα δινουν...
εκανε και αυτη την π@παρια η yamaha και ΑΥΞΗΣΕ την τιμη κατα 1000+ περιπου ευρω στο 2ης γενιας που ειναι ουσιαστικα ιδιο μηχανακι με το πρωτης γενιας, και εκανε αυτοματως "μαγκες" ολους τους κατοχους...που το ειχαν παρει με 5500€ σε προσφορα...ή σε 5990 σε κανονικη τιμη λιανικης...

ενταξει πουλησε, ναι ειναι ομορφο, οι κανονες της αγορας ειναι αυτοι..δλδ οτι πουλαει κραταει τιμη αλλα αυτο που εχει γινει με τα mt παραπαει (και δεν μιλαω μονο για το 07..και στο 09 τα ιδια ισχυουν)...

το er ειναι καλο, τιμιο μηχανακι αλλα ειναι το πιο παλιο απο ολα (αυτης της κατηγοριας)...βεβαια η τιμη του ειναι αρκετα καλη σαν μεταχειρισμενο και θα μπορουσε να ειναι μια καλη προταση για εσενα...δλδ αν εχεις να χαλασεις 4000€ π.χ. ισως να δωσεις τα 3000€ για μηχανακι και να κρατησεις και μια πισινη ενος χιλιαρικου για καμια χαζοτουμπα (που στανταρ θα παιξει σαν σεναριο) ή κανενα βαρβατο σερβις-βλαβη (μπορει να μην παιξει σαν σεναριο)...

τελος το sv νομιζω οτι ειναι μια πολυ καλη προταση και ειναι και καινουργιο...δλδ πωλειται με 6395 καινουργιο "συζητησιμη" (https://www.car.gr/9548340-suzuki-sv-650) και δεν νομιζω να υπολειπεται του mt π.χ. (αλογα, οδηγικη συμπεριφορα κλπ)...


βεβαια ειναι και θεμα γουστου το μηχανακι...μπορει εσυ να γουσταρεις εμφανισιακα sv (ή mt) και με τα αλλα να ξερνας...ενταξει το er εχει ενα αμφιλεγομενο σχημα...
οποτε δες τα, ακου την καρδια σου και παρε την αποφαση σου...
:welcome::welcome:

Lioulios
16/04/2018, 19:00
το mt του blitzer παντως ειναι μια καλη προταση

lleonidas
16/04/2018, 20:04
Γεια σου Λέο, κοίτα έλεγα για 4-5 χιλιάρικα καθώς πρόκειται για πρώτη μηχανή ώστε να βρω τα πατήματα μου. Βέβαια δεν ξέρω αν παίζουν και μηχανές στην τιμή που έχω κατά νου αλλά από το λίγο ψάξιμο που έκανα κάτι ψιλό βρήκα νομίζω. Έχεις κάτι άλλο να προτείνεις ως κάτι πιο άνετο να ρίξω μια ματιά;

Καλησπέρα!
Ρίξε μια ματιά και σε Versys 650, Vstrom 650, ER6f, NC700X, CB500X...τα περισσότερα που θα βρεις στις αγγελίες διαθέτουν και abs :)

ΤάκηςΜπ
16/04/2018, 20:19
Για την χρήση που την θες την μηχανή λίγο υπερβολικά τα βρίσκω τα 600+ κυβικά(ειδικά σαν 1η σοβαρή επαφή με την μοτοσυκλέτα).Εγώ cb500f,duke 390 και παρόμοια μηχανάκια θα κοιτούσα,που ναι μεν έχουν δύναμη,αλλά δεν θα σε τρομάξουν κιόλας,είναι μια πολύ ωραία ενδιάμεση κατηγορία κατά τη γνώμη μου.Sorry αν είμαι off topic.

basilis_k6
16/04/2018, 20:47
βάλε μια τιμή στο περίπου. αυτα που ζητάς τα κάνει 250άρι και σκούτερ ακόμη.

rainmike
16/04/2018, 22:20
το mt07 είναι καταπληκτικό μηχανάκι το μόνο του πρόβλημα είναι οτι δεν είναι DUCATI,άρα πάρε monster ενα 620 είναι ότι πρέπει:cool:

BLiTzER
16/04/2018, 22:57
Παιδιά, εκτιμώ που με βοηθάτε να πουλήσω το μηχανάκι μου. :lol:

Θα πω 2 λόγια για το ΜΤ, λοιπόν, διότι κάτοχος (για λίγο ακόμα), με αφορμή το παρακάτω ποστ του ντέβιλς.



προσωπικα πιστευω οτι τα mt ειναι υπερτιμημενα...οχι οτι δεν ειναι καλα τα μηχανακια...απλα δεν ειναι τοσο καλα για τα λεφτα που τα δινουν...
εκανε και αυτη την π@παρια η yamaha και ΑΥΞΗΣΕ την τιμη κατα 1000+ περιπου ευρω στο 2ης γενιας που ειναι ουσιαστικα ιδιο μηχανακι με το πρωτης γενιας, και εκανε αυτοματως "μαγκες" ολους τους κατοχους...που το ειχαν παρει με 5500€ σε προσφορα...ή σε 5990 σε κανονικη τιμη λιανικης...

ενταξει πουλησε, ναι ειναι ομορφο, οι κανονες της αγορας ειναι αυτοι..δλδ οτι πουλαει κραταει τιμη αλλα αυτο που εχει γινει με τα mt παραπαει (και δεν μιλαω μονο για το 07..και στο 09 τα ιδια ισχυουν)...


Σταμάτα να κράζεις, ρε ημιπληροφορημένε άνθρωπε. Το ΜΤ είχε τιμή 5500 όταν κυκλοφόρησε, το 2014, ΧΩΡΙΣ ABS. Χονδρικά, η έκδοση με ABS ήταν πάντα 500€ ακριβότερη (δηλαδή στα 6 χιλιάρικα τότε). Το 2016 (που αγόρασα και το δικό μου), η τιμή της ABS έκδοσης ήταν ήδη στα 6500, ενώ φέτος, με το facelift, πήγε στα 7100. Ουσιαστικά, δηλαδή, έχει πάρει μια αύξηση περίπου 1100€ μέσα σε 4 χρόνια (ένα ~500άρικο ανά διετία, όταν δεχόταν μικρές αλλαγές). Και καλά έκαναν, φυσικά, αφού το μηχανάκι ήταν ΠΟΛΥ μηχανάκι για την τιμή του και δεν είχε ανταγωνιστή, ούτε καν κοντά.

Για το 09 δεν ισχύουν τα ίδια, αφού ποτέ δεν ήταν vfm μηχανάκι.

Όσον αφορά το 07, λοιπόν, έχει ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ μοτέρ, με άψογο δούλεμα, σε οποιαδήποτε ταχύτητα και οποιεσδήποτε στροφές κινητήρα. Για καθημερινό, ΟΔΗΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟ μηχανάκι, μηχανάκι διασκέδασης, σβέλτων επαρχιακών, με πιο μακρινές εξορμήσεις/ταξίδια μια στο τόσο (χωρίς πολλές απαιτήσεις για τουριστικό φόρτωμα και δικάβαλο), είναι ιδανικό. Για μηχανάκι τουρισμού, πρακτικότητας, χαλαρής εκδρομής με τη γυναίκα, δεν είναι. Έχει μπόλικη ροπή παντού, έχει όσο γκάζι χρειάζεται, γραμμικό δούλεμα, είναι ελαφρύ και εξαιρετικά ευέλικτο, με φρενάρες (τετραπίστονες μονομπλόκ από R1 μπροστά, Brembo πίσω). Οι αναρτήσεις του είναι το μόνο αδύνατο σημείο, αλλά χρειάζεται χέρια άνω του μέσου αναβάτη για να καταλάβεις ότι πάσχει και πάλι διορθώνεται, χωρίς να δώσεις μια περιουσία (κάτι που έχω κάνει στο δικό μου). Στην πόλη, οι αναρτήσεις του δουλεύουν μια χαρά και είναι και πολύ άνετες. Δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε ένα άλλο αρνητικό. Και είναι MADE IN JAPAN, με ολοκαίνουριο μοτέρ, σχεδιασμένο από την αρχή, βασισμένο στον crossplane.

Παρόμοιο μηχανάκι είναι και το "νέο" SV, αλλά σίγουρα λιγότερο εμπορικό και πιο αδιάφορο σχεδιαστικά (και συνολικά, αν ρωτάς εμένα). Είμαι σίγουρος ότι και σε σπιρτάδα, οδηγική απόλαυση δε συγκρίνεται με το ΜΤ (πιο βαρύ, ελαφρώς μικρότερου κυβισμού, με αρχαίο μοτέρ), αλλά δεν το έχω καβαλήσει για να στο επιβεβαιώσω. Βασικά, τώρα που το σκέφτομαι, οι μόνες ομοιότητες τους είναι ότι είναι budget μηχανάκια και 2κύλινδρα, τίποτα άλλο. :lol:

Γενικά, βάσει αυτών που ζητάς, θα σου έλεγα να κοιτάς αυστηρά σε δικύλινδρο, κατά προτίμηση κάτι σύγχρονο κι όχι 15ετίας, καθώς οι σύγχρονοι 2κ κινητήρες είναι ένα εντελώς νέο φρούτο, με κανένα από τα - τότε - μειονεκτήματα. Από κει και πέρα, σκέψου αν προτιμάς περισσότερο κάτι που σε ευχαριστεί οδηγικά ή σε ικανοποιεί πρακτικά. Αυτά τα 2 σπάνια πάνε μαζί. ;) Θα κάνει την επιλογή σου πολύ πιο εύκολη.

anavatis19
16/04/2018, 23:37
Για την χρήση που την θες την μηχανή λίγο υπερβολικά τα βρίσκω τα 600+ κυβικά(ειδικά σαν 1η σοβαρή επαφή με την μοτοσυκλέτα).Εγώ cb500f,duke 390 και παρόμοια μηχανάκια θα κοιτούσα,που ναι μεν έχουν δύναμη,αλλά δεν θα σε τρομάξουν κιόλας,είναι μια πολύ ωραία ενδιάμεση κατηγορία κατά τη γνώμη μου.Sorry αν είμαι off topic.

γιατι υπερβολικη? πρωτη μου μηχανη εμενα ηταν το βερσυς. πιο πριν μονο ποδηλατο ηξερα να καβαλαω. τα 600 κυβικα ειναι entry level και αν σου κοβει λιγο το μυαλο και με ενα σχολειο ασφαλους οδηγησης εστω το 1ο για αρχη δεν εχει να φοβηθει τιποτα. ποσο μαλλον αυτα τα μικρα 600αρια τα γυμνα που ειναι χαμηλα και πατας καλα κατω.

TsoliasGR
17/04/2018, 08:11
γιατι υπερβολικη? πρωτη μου μηχανη εμενα ηταν το βερσυς. πιο πριν μονο ποδηλατο ηξερα να καβαλαω. τα 600 κυβικα ειναι entry level και αν σου κοβει λιγο το μυαλο και με ενα σχολειο ασφαλους οδηγησης εστω το 1ο για αρχη δεν εχει να φοβηθει τιποτα. ποσο μαλλον αυτα τα μικρα 600αρια τα γυμνα που ειναι χαμηλα και πατας καλα κατω.

Kαι για μένα είναι λίγο υπερβολικά αλλά περί ορέξεως...

devil's animal
17/04/2018, 08:29
Παιδιά, εκτιμώ που με βοηθάτε να πουλήσω το μηχανάκι μου. :lol:

Θα πω 2 λόγια για το ΜΤ, λοιπόν, διότι κάτοχος (για λίγο ακόμα), με αφορμή το παρακάτω ποστ του ντέβιλς.



Σταμάτα να κράζεις, ρε ημιπληροφορημένε άνθρωπε. Το ΜΤ είχε τιμή 5500 όταν κυκλοφόρησε, το 2014, ΧΩΡΙΣ ABS. Χονδρικά, η έκδοση με ABS ήταν πάντα 500€ ακριβότερη (δηλαδή στα 6 χιλιάρικα τότε). Το 2016 (που αγόρασα και το δικό μου), η τιμή της ABS έκδοσης ήταν ήδη στα 6500, ενώ φέτος, με το facelift, πήγε στα 7100. Ουσιαστικά, δηλαδή, έχει πάρει μια αύξηση περίπου 1100€ μέσα σε 4 χρόνια (ένα ~500άρικο ανά διετία, όταν δεχόταν μικρές αλλαγές). Και καλά έκαναν, φυσικά, αφού το μηχανάκι ήταν ΠΟΛΥ μηχανάκι για την τιμή του και δεν είχε ανταγωνιστή, ούτε καν κοντά.

Για το 09 δεν ισχύουν τα ίδια, αφού ποτέ δεν ήταν vfm μηχανάκι.
....




δεν καταλαβα τι διαφορετικο ειπα...
τι εννοεις "πολυ μηχανακι"?? budget μηχανακι ΗΤΑΝ και budget μηχανακι ΕΙΝΑΙ...
και το γραφεις και εσυ...
η τιμη του ηταν μια χαρα...πλεον δεν ειναι και εχουν γινει "μαγκες" οι κατοχοι που το πηραν με 5500 και 6000...για να το δινουν 3-4 χρονια αργοτερα 5000...δλδ αστεια μειωση...
μην αρπαζεσαι απο το ποστ μου...
δεν μιλουσα για εσενα συγκεκριμενα...μιλουσα για ολους (σχεδον) τους κατοχους...εσυ μπορει να το πηρες 6500, καποιος αλλος το πηρε 5500...
αυτοι που θα το παρουν τωρα θα το παρουν 7000+...

λογω εμπορικοτητας λοιπον (ετρεξε η καθε κουτση Μαρια να παρει ενα) και λογω αυξησης τιμης της μαμα εταιρειας δημιουργηθηκε το φαινομενο να νομιζουν οι κατοχοι οτι εχουν το Ιερο Δισκοποτηρο της μοτοκινησης...

αυτη ειναι η γνωμη μου, αυτη λεω...και οποιος εχει ματακια βλεπει...και νιονιο σκεφτεται...

ουσιαστικα αυτο που πληρωνει, οποιος το πληρωνει, ειναι το εξαιρετικο μοτερ του και το ελαφρυ συνολο που το κανει καλο παιχνιδι για πολη, με πολυ καλη καταναλωση και κινηση για λιγο πιο εξω...
οι "κυριοι" ανταγωνιστες του συγκεκριμενου μηχανακιου ειναι τα motard και τα motardostreet, τα οποια ηταν και ειναι αρκετα πιο ακριβα..δλδ KTM Duke που παρ'οτι μονοκυλινδρο εχει πανω κατω τα ιδια αλογα και την ιδια ευελιξια...και εχει γινει πιο street απ'οταν ξεκινησε σαν motard με το 1ης, 2ης και 3ης γενιας...


τωρα για το 09, μια χαρα budget ηταν και αυτο αφου ηταν τρικυλινδρο και ειχε (αν θυμαμαι καλα) μια τιμη κοντα στα on-off δικυλινδρα της κατηγοριας v-strom, versys κλπ...δεν μιλαμε για το tracer που βγηκε μια χρονια μετα και ανεβηκε στα 10000...μιλαμε για το απλο 09...
που σου εδινε ενα παλι οδηγοκεντρικο μηχανακι, χωρις να εχει αξιωσεις να διεκδικησει κατι ο οποιος συνεπιβατης και πολυ καλο ροπατο μοτερ και νεα εμφανιση σε οργανα κλπ...αλλα σαν πλαστικα, συναρμογη δεν ηταν μαζι με τα υπολοιπα της κατηγοριας...δλδ ενα μοτερ (πανω κατω) αγοραζες...

στα υπολοιπα που εγραψες και δεν παραθετω, συμφωνω...

BLiTzER
17/04/2018, 08:42
Με ξέρεις να αρπάζομαι; :p Χαριτολογώντας στα έγραψα, δε θεώρησα ότι ήταν μπηχτή για μένα. Ναι, συμφωνώ ότι πλέον δε θεωρείται φθηνό. Αλλά έκανε τη δουλειά της η αρχική τιμή. Τα πάντα για τα λεφτά και τις πωλήσεις γίνονται, προφανώς. Καμία Γιαμάχα δε χαρίζει μηχανάκια. Ωστόσο, θεωρώ ότι και τα 6 και τα 7 χιλιάρικα, τα αξίζει, για το μοτέρ του και μόνο, ακόμα κι αν το υπόλοιπο ήταν κινέζικο. Απλά μας κακοφαίνεται λόγω αρχικής τιμής.

Αυτό που ήθελα να πω, όμως, είναι ότι αυτός που το πήρε 5.500 και κοιτάζει να βγάλει τα σπασμένα, όπως λες, έχει το μηχανάκι χωρίς ABS και το αγόρασε το 2014, οπότε δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το πουλήσει 5 χιλιάρικα σήμερα. Κανείς δε θα βγάλει κέρδος, μην ανησυχείς. :p

ΤάκηςΜπ
17/04/2018, 08:53
γιατι υπερβολικη? πρωτη μου μηχανη εμενα ηταν το βερσυς. πιο πριν μονο ποδηλατο ηξερα να καβαλαω. τα 600 κυβικα ειναι entry level και αν σου κοβει λιγο το μυαλο και με ενα σχολειο ασφαλους οδηγησης εστω το 1ο για αρχη δεν εχει να φοβηθει τιποτα. ποσο μαλλον αυτα τα μικρα 600αρια τα γυμνα που ειναι χαμηλα και πατας καλα κατω.

Εγώ ξεκίνησα με cbf 125 και θεωρώ πως έκανα μια ομαλή μετάβαση από αυτό στο επόμενό μου και έμαθα να οδηγώ σωστά,δεν μπορώ να με φανταστώ να οδηγώ το xt600 που'χω τώρα με τις οδηγικές ικανότητες που είχα πριν 4 χρόνια,θα σκοτωνόμουν,πόσο μάλλον ένα gsr που έχει και κάποια δύναμη παραπάνω.Δεν λέω πως είναι ακατόρθωτο,ούτε πως εγώ ήμουν ανώριμος,αντιθέτως το αντιμετώπιζα πολύ συνειδητά και σοβαρά,απλά είναι αρκετό και το βάρος και η δύναμη των συγκεκριμένων μηχανών,που εγώ προσωπικά δεν θα τις σύστηνα σε κανέναν πρωτάρη.

devil's animal
17/04/2018, 08:58
Με ξέρεις να αρπάζομαι; :p Χαριτολογώντας στα έγραψα, δε θεώρησα ότι ήταν μπηχτή για μένα. Ναι, συμφωνώ ότι πλέον δε θεωρείται φθηνό. Αλλά έκανε τη δουλειά της η αρχική τιμή. Τα πάντα για τα λεφτά και τις πωλήσεις γίνονται, προφανώς. Καμία Γιαμάχα δε χαρίζει μηχανάκια. Ωστόσο, θεωρώ ότι και τα 6 και τα 7 χιλιάρικα, τα αξίζει, για το μοτέρ του και μόνο, ακόμα κι αν το υπόλοιπο ήταν κινέζικο. Απλά μας κακοφαίνεται λόγω αρχικής τιμής.

Αυτό που ήθελα να πω, όμως, είναι ότι αυτός που το πήρε 5.500 και κοιτάζει να βγάλει τα σπασμένα, όπως λες, έχει το μηχανάκι χωρίς ABS και το αγόρασε το 2014, οπότε δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το πουλήσει 5 χιλιάρικα σήμερα. Κανείς δε θα βγάλει κέρδος, μην ανησυχείς. :p



ρε στα παπακια μου αν θα βγαλει κανεις κερδος ή οχι...αν η αγορα στηριξει την οποια τιμη, ας το δινουν σαν μεταχειρισμενο και 7500...
επειδη καθισε ο κωλος του Μπαμπη του Σουγια +800€ απο την αρχικη και αμα σας αρεσει...μεγκλα...

συμφωνουμε σε ολα οσα εγραψες...
το thread, ομως, ειναι του maha που θελει ενα entry level μηχανακι και βαση αυτων που παρεθεσε του εγραψα την υποκειμενικη μου γνωμη...

και εμενα μ'αρεσει οδηγικα το mt07...το εχω γραψει...απλα για καποιον που ψαχνεται ΣΗΜΕΡΑ (γιατι αυτο εξεταζουμε) βλεπουμε την τιμη των μεταχειρισμενων στον Θεο και αντιστοιχα την τιμη του καινουργιου λιγο πιο ψηλα απο τον Θεο...:lol:

με τον αμεσο (πλεον) ανταγωνιστη που λεγεται sv να κανει σχεδον ενα χιλιαρικο κατω σαν καινουργιο...και να προσφερει πανω κατω τα ιδια...

χωρις και εγω να το εχω οδηγησει, μονο βλεπωντας τα specs του πιθανολογω οτι θα ειναι "ιδιο φρουτο"...

οπως εγραψα ομως και παλι, η εμφανιση παιζει και αυτη τον ρολο της...το sv ειναι στρογγυλοφαναρο και ο φιλος να το βλεπει και να αναγουλιαζει...αν ηταν να ψωνισει ο sapilas π.χ δεν θα τιθοταν καν θεμα, θα το ειχε παρει το svακι...:lol:

BLiTzER
17/04/2018, 08:59
Εγώ ξεκίνησα με cbf 125 και θεωρώ πως έκανα μια ομαλή μετάβαση από αυτό στο επόμενό μου και έμαθα να οδηγώ σωστά,δεν μπορώ να με φανταστώ να οδηγώ το xt600 που'χω τώρα με τις οδηγικές ικανότητες που είχα πριν 4 χρόνια,θα σκοτωνόμουν,πόσο μάλλον ένα gsr που έχει και κάποια δύναμη παραπάνω.Δεν λέω πως είναι ακατόρθωτο,ούτε πως εγώ ήμουν ανώριμος,αντιθέτως το αντιμετώπιζα πολύ συνειδητά και σοβαρά,απλά είναι αρκετό και το βάρος και η δύναμη των συγκεκριμένων μηχανών,που εγώ προσωπικά δεν θα τις σύστηνα σε κανέναν πρωτάρη.

Όλα αυτά για το ΧΤ600; :p Δε νομίζω ότι έχει οποιαδήποτε διαφορά σε βάρος και ιπποδύναμη από τα σημερινά 300cc, οπότε μάλλον υπερβάλλεις λίγο.

Πέραν αυτού, ναι, το ιδανικό είναι να ξεκινήσεις με ένα μικρομεσαίο μηχανάκι (ένα σύγχρονο 300-400αράκι είναι εξαιρετικό), ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να κάνεις τα ίδια ακριβώς βήματα με ένα μεγαλύτερο μηχανάκι, αρκεί να υπάρχει κάποιο μέτρο. Δεν είναι όλα τα 600cc το ίδιο. Το ΜΤ07 είναι 700 κυβικά και είναι εξαιρετικό ΚΑΙ για αρχάριο, ενώ πχ το GSXR 600, αν και λιγότερα κυβικά, ΔΕΝ είναι.


με τον αμεσο (πλεον) ανταγωνιστη που λεγεται sv να κανει σχεδον ενα χιλιαρικο κατω σαν καινουργιο...και να προσφερει πανω κατω τα ιδια...


Ξέρω ότι δε διαφωνούμε στην ουσία, αφού είναι τα αυτονόητα. Όσο για το SV, τα έγραψα και παραπάνω. Ουσιαστικά δεν έχουν καμία απολύτως σχέση (πέραν της αρχικής τιμολογιακής πολιτικής, που τα έκανε θεωρητικά ανταγωνιστές). Δεν είναι μόνο ρετρό λουκ. Τα πάντα είναι ρετρό πάνω του. Δε συγκρίνεται ούτε σε κινητήρα, ούτε σε φρένα, ούτε σε τίποτα. Είναι ένα παλιό μηχανάκι σε facelift συσκευασία. Σαφώς, είναι κι αυτό μια χαρά για έναν αρχάριο και θα κάνει όλα όσα ζητάει ΚΑΙ έχει αυτό το ρετρό λουκ που σε αρκετούς αρέσει, οπότε αποτελεί ακόμα μια καλή επιλογή.

Vice
17/04/2018, 11:22
Βολτούλες βλέπω, ταξιδάκια βλέπω, δεν σε ενδιαφέρουν τελικές, θέλεις γυμνό, δεν γράφεις περιορισμό τιμής...

Μηπως να αναλογιστείς ενα Harley Davidson (https://www.harley-davidson.com/gr/el/motorcycles/2018/street/street-750.html)?

μτχ εκει στα 6000 παίζουν

Panos76
17/04/2018, 12:06
Βολτούλες βλέπω, ταξιδάκια βλέπω, δεν σε ενδιαφέρουν τελικές, θέλεις γυμνό, δεν γράφεις περιορισμό τιμής...

Μηπως να αναλογιστείς ενα Harley Davidson (https://www.harley-davidson.com/gr/el/motorcycles/2018/street/street-750.html)?

μτχ εκει στα 6000 παίζουν

Αν και καμία σχέση, θα προτιμούσα σε αυτό το στυλ ένα rebel 500 ≈ στην ίδια τιμή καινούριο, με κατανάλωση + συντήρηση παπιού (3,8lt/100km)

sapila racing
17/04/2018, 13:39
Ρε παιδιά ο άνθρωπος ρωτάει για γυμνό.

Πως σας ήρθε να του γραφετε λέτε για Harley, Rebel και οτι αλλο φανταστεί καθένας? :confused:

Panos76
17/04/2018, 13:56
ά δε φταίω , με παρέσυρε ο από πάνω :lol:

Vice
17/04/2018, 15:07
Τώρα περνώντας στις προτιμησεις από αισθητικής άποψης, δεδομένου ότι από μηχανολογικής δεν έχω ιδέα κι εδώ θέλω και την βοήθεια σας, μου αρέσουν τα γυμνά εκτός κι αν μου δώσετε μια επιλογή σε κάτι άλλο που θα μου αρέσει (δεν ξέρω δα και τι μηχανές κυκλοφορούν, μόνο ότι έχω δει από δω κι από κει).

Δινω μια επιλογή σε κάτι άλλο που μπορεί να του αρέσει....!?!

buckley
17/04/2018, 16:29
Βολτούλες βλέπω, ταξιδάκια βλέπω, δεν σε ενδιαφέρουν τελικές, θέλεις γυμνό, δεν γράφεις περιορισμό τιμής...

Μηπως να αναλογιστείς ενα Harley Davidson (https://www.harley-davidson.com/gr/el/motorcycles/2018/street/street-750.html)?

μτχ εκει στα 6000 παίζουν

Αυτά είναι για γέρους Σβαντς,Ρόσσι,Μπάκλευ...

Vice
17/04/2018, 16:40
Αυτά είναι για γέρους Σβαντς,Ρόσσι,Μπάκλευ...

Ο Αγκοστίνι λεει οτι τα street μοντέλα της είναι και για πιο νέους. :lol:

394986

ΤάκηςΜπ
17/04/2018, 18:02
Όλα αυτά για το ΧΤ600; :p Δε νομίζω ότι έχει οποιαδήποτε διαφορά σε βάρος και ιπποδύναμη από τα σημερινά 300cc, οπότε μάλλον υπερβάλλεις λίγο.

Πέραν αυτού, ναι, το ιδανικό είναι να ξεκινήσεις με ένα μικρομεσαίο μηχανάκι (ένα σύγχρονο 300-400αράκι είναι εξαιρετικό), ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να κάνεις τα ίδια ακριβώς βήματα με ένα μεγαλύτερο μηχανάκι, αρκεί να υπάρχει κάποιο μέτρο. Δεν είναι όλα τα 600cc το ίδιο. Το ΜΤ07 είναι 700 κυβικά και είναι εξαιρετικό ΚΑΙ για αρχάριο, ενώ πχ το GSXR 600, αν και λιγότερα κυβικά, ΔΕΝ είναι.


το xt είναι αρκετά πιο ευκολοδήγητο μηχανάκι,το βάρος και η δύναμη είναι λίγο υπερβολικά στα 600+ γυμνά,αυτό λέω

Alexinhogr
17/04/2018, 18:21
Εγώ λέω πάρε on/off , με τέτοιους δρόμους Ελλάδα, είναι μονόδρομος! Να ναι γιαπωνέζικο μονο

anavatis19
18/04/2018, 01:28
Εγώ ξεκίνησα με cbf 125 και θεωρώ πως έκανα μια ομαλή μετάβαση από αυτό στο επόμενό μου και έμαθα να οδηγώ σωστά,δεν μπορώ να με φανταστώ να οδηγώ το xt600 που'χω τώρα με τις οδηγικές ικανότητες που είχα πριν 4 χρόνια,θα σκοτωνόμουν,πόσο μάλλον ένα gsr που έχει και κάποια δύναμη παραπάνω.Δεν λέω πως είναι ακατόρθωτο,ούτε πως εγώ ήμουν ανώριμος,αντιθέτως το αντιμετώπιζα πολύ συνειδητά και σοβαρά,απλά είναι αρκετό και το βάρος και η δύναμη των συγκεκριμένων μηχανών,που εγώ προσωπικά δεν θα τις σύστηνα σε κανέναν πρωτάρη.

εγω χωρις καμια μεταβαση πηγα αμεσως στα 650 χωρις απολυτως κανενα προβλημα. μην σε τρομαζουν τα κυβικα. το στυλ της μηχανης κοιτα. το 600αρι gsxr πχ ειναι αποτομο για αρχαριο θα συμφωνησω. δεν ειναι ολοι το ιδιο ομως.

TsoliasGR
18/04/2018, 04:11
Αμα είναι να πάει σε μικρό κυβισμό ξαναλέω...Φρεσκαδούρα γυμνό ΟΧΙ στρογγυλοφάναρο και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και κάνει και ταξίδια αμα θέλεις...
SYM Wolf 250.Υπάρχει ακόμα καινούριο στοκ.Ναι ΔΕΝ ειναι τζαπαν αλλά ούτε ιταλός η κινέζος.Είναι αξιόπιστο μέχρι τώρα,με κατανάλωση 3,12/100 ΕΝΤΟΣ και φόρτο 120 κιλά και καρπό...όπου βρώ δρόμο.... :D
Αισχρά λάστιχα πρώτης τοποθέτησης όμως με 110/70/17-140/70/17 Diablo Rosso II το μηχανάκι πετάει.
Και πιο οικονομικό απο μια Μπεεεεεεεεε-εμ-βε σε κόστος κτήσης/συντήρησης, και πιο όμορφο απο κατι inazuma.Δεν νομίζω οτι στα γυμνά έχει κάτι να επιδείξει ο ανταγωνισμός στα 250-300cc.

sapila racing
18/04/2018, 09:07
Δεν νομίζω οτι στα γυμνά έχει κάτι να επιδείξει ο ανταγωνισμός στα 250-300cc.

Λάθος νομίζεις.

http://www.mcnews.com.au/2018-honda-cb300r-143kg-wet-usd-forks-31hp/

devil's animal
18/04/2018, 09:20
Λάθος νομίζεις.

http://www.mcnews.com.au/2018-honda-cb300r-143kg-wet-usd-forks-31hp/

+++
https://www.car.gr/12491839-ktm-duke-250

Panos76
18/04/2018, 09:20
:a2:

394993

:cool:

394994

o teos
18/04/2018, 09:27
Αμα είναι να πάει σε μικρό κυβισμό ξαναλέω...Φρεσκαδούρα γυμνό ΟΧΙ στρογγυλοφάναρο και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και κάνει και ταξίδια αμα θέλεις...
SYM Wolf 250.Υπάρχει ακόμα καινούριο στοκ.Ναι ΔΕΝ ειναι τζαπαν αλλά ούτε ιταλός η κινέζος.Είναι αξιόπιστο μέχρι τώρα,με κατανάλωση 3,12/100 ΕΝΤΟΣ και φόρτο 120 κιλά και καρπό...όπου βρώ δρόμο.... :D
Αισχρά λάστιχα πρώτης τοποθέτησης όμως με 110/70/17-140/70/17 Diablo Rosso II το μηχανάκι πετάει.
Και πιο οικονομικό απο μια Μπεεεεεεεεε-εμ-βε σε κόστος κτήσης/συντήρησης, και πιο όμορφο απο κατι inazuma.Δεν νομίζω οτι στα γυμνά έχει κάτι να επιδείξει ο ανταγωνισμός στα 250-300cc.

Αυτο ρε τσολια που εχεις παρει το wolf και ειναι λες και εχεις βρει τη χρυση τομη στις μηχανές εχει πολυ φάση και άμα το καλοσκεφτεις σε σχεση με τον ανταγωνισμό ειναι σχετικα υποδεέστερο but please by all means dont stop on my account..:lol:

daz
18/04/2018, 10:15
Φίλε παρε το Mt του Blitzer.

BLiTzER
18/04/2018, 10:17
:touched: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ΤάκηςΜπ
18/04/2018, 10:27
Το wolf είναι πάρα πολύ ενοχλητική μοτοσυκλέτα,τουλάχιστον το 125,το 250 δεν το'χω οδηγήσει.Δεν θα το σύστηνα σε κανέναν,πραγματικά.

Panos76
18/04/2018, 10:32
Αν ερχόταν το 250 (το ΜΤ) στην Ελλάδα με τιμή στα 3Κ που έλεγαν, θα είχε επιτυχία!

και άλλες (όμορφες) εναλλακτικές προτάσεις (http://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-rider/more/14192-nea-agoras-fb-mondial-poia-montela-erxontai-stin-ellada.html) από την ιστορική F.B. Mondial.

Το 300άρι καταφθάνει οσονούπω στην Αγία Παρασκευή

394996

buckley
18/04/2018, 11:56
Αν ερχόταν το 250 (το ΜΤ) στην Ελλάδα με τιμή στα 3Κ που έλεγαν, θα είχε επιτυχία!

και άλλες (όμορφες) εναλλακτικές προτάσεις (http://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-rider/more/14192-nea-agoras-fb-mondial-poia-montela-erxontai-stin-ellada.html) από την ιστορική F.B. Mondial.

Το 300άρι καταφθάνει οσονούπω στην Αγία Παρασκευή

394996

Όπως μας είπαν λέει οι τιμές για τα 125 θα είναι ανταγωνιστικές ,για το 300ρι δεν είπαν (αλήθεια λέγεται Χίπστερ ...? ) οπότε μάλλον εκεί θα είναι αγωνιστικές.
Από την συνεργασία και τον σεβασμό της Χόντα back in the day καταλήξαμε εδώ ,τι να πεις.
Μη γράψετε πάλι καμμιά μαλακία για το Κατάνα please.

Panos76
18/04/2018, 12:07
Όπως μας είπαν λέει οι τιμές για τα 125 θα είναι ανταγωνιστικές ,για το 300ρι δεν είπαν (αλήθεια λέγεται Χίπστερ ...? ) οπότε μάλλον εκεί θα είναι αγωνιστικές.
Από την συνεργασία και τον σεβασμό της Χόντα back in the day καταλήξαμε εδώ ,τι να πεις.

Τόσες και τόσες ιστορικές εταιρίες κινεζοποιήθηκαν. Παγκοσμιοποίηση και κέρδη.

Έστω και χιπστεράδικα, άσχημα δεν τα λες, αρκεί να υποστηρίζονται επαρκώς και να έχουν κάποια ποιότητα στα υλικά τους.

TsoliasGR
18/04/2018, 12:28
Μηχανάκια του 18.δεν πήγα ακόμα στην έκθεση να τα δώ και αν εξαιρέσεις το ΚΤΜ που δεν θα το αγόραζα ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ τα άλλα ναι.Δεν ειχα δει τα νέα μοντέλα έχω μείνει στο 17.
Λοιπόν σε ότι αφορά το wolf 125 και το 250 τα έχω ξαναπεί.Το 125 είναι σκουπίδι απο τα lidl της κίνας στα βάθη της τάκλα μακάν.Το 250 απο την άλλη είναι αξιοπιστο,οικονομικό, και όσο πρέπει σπιρτόζικο.Και πιο φτηνό.Τώρα αν έρθει το 300ΜΤ είναι άλλη ιστορία.Το βλέπω και μου αρέσει.

ΤάκηςΜπ
18/04/2018, 12:46
Μηχανάκια του 18.δεν πήγα ακόμα στην έκθεση να τα δώ και αν εξαιρέσεις το ΚΤΜ που δεν θα το αγόραζα ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ τα άλλα ναι.Δεν ειχα δει τα νέα μοντέλα έχω μείνει στο 17.
Λοιπόν σε ότι αφορά το wolf 125 και το 250 τα έχω ξαναπεί.Το 125 είναι σκουπίδι απο τα lidl της κίνας στα βάθη της τάκλα μακάν.Το 250 απο την άλλη είναι αξιοπιστο,οικονομικό, και όσο πρέπει σπιρτόζικο.Και πιο φτηνό.Τώρα αν έρθει το 300ΜΤ είναι άλλη ιστορία.Το βλέπω και μου αρέσει.

Έχουν διαφορετικό μέρος παραγωγής δηλαδή τα 2 μοντέλα; Πάντα θεωρούσα πως όλα τους τα περιφερειακά είναι ολόιδια,εκτός από μοτέρ σασμάν και φρένα.

TsoliasGR
18/04/2018, 13:29
Έχουν διαφορετικό μέρος παραγωγής δηλαδή τα 2 μοντέλα; Πάντα θεωρούσα πως όλα τους τα περιφερειακά είναι ολόιδια,εκτός από μοτέρ σασμάν και φρένα.

Διαφορετικό μέρος παραγωγής.Ναι.Το 125 κατασκευάζεται σε εργοστάσιο στην Κίνα το άλλο αν θυμάμαι καλά Ταιβάν η Ταυλάνδη.Όχι στην Κίνα πάντως.Και δαιφέρουν σε πολλά πράγματα.Πχ το ένα είναι καρμπυρατέρ το άλλο ψεκαστό, αλλάζει σε κάποια σημεία το κουστούμι και κανα δυο ακόμα διαφορές που δεν τις θυμάμαι αυτή την στιγμή μιας και τότε το χα ψάξει.

Sanyang's three major production bases are in Taiwan, China and Vietnam.
https://en.wikipedia.org/wiki/SYM_Motors

kkinezos
18/04/2018, 15:56
Ααχχ! Βασανιστηκα και γω πολυ πριν 8 μηνες.. ιδια φαση περιπου με 2 χρονακια παραπανω, budget λιγο παρακατω 3-4, μπολικη ορεξη για γρηγορες και μη βολτες αλλα και γιατι οχι ταξιδια, με προτιμηση επισης στα γυμνα (gsr/hornet τ αγαπημενα με προτιμηση στο gsr)

Τα μηχανακια που κοιταγα ηταν τα εξης: er6-N/F 2009+, XJ6 / diversion F, sv650,GSF 650, cbf 500/600 γυμνο και ON/OFF, versys 650...αυτα νομιζω. Αυτα τα απεκλεια λογω δυναμης, κοστους συντηρησης και κιλυνδρων fz6 s2, hornet & gsr, shiver, dorsoduro.

Παρομοια φαση λοιπον κατεληξα στο er6-n/f με ABS μοντελο του 2009+ λογω ανετης σελας για δικαβαλο, 70+ αλογα και δικιλυνδρο με δυναμη σ ολο το φασμα των στροφων.. γενικα ενα πολυ noob friendly all around μηχανακι χωρις να τρελενομαι για την εμφανιση του.
Δεν πηρα αυτο, πηρα ενα XT εντελει αλλα δεν πειραζει :lol: αν ημουν επαρχια δεν θα επαιρνα 1κιλυνδρο.


Βασικα η απαντηση που ψαχνεις βρισκεται εδω


Όσον αφορά το 07, λοιπόν, έχει ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ μοτέρ, με άψογο δούλεμα, σε οποιαδήποτε ταχύτητα και οποιεσδήποτε στροφές κινητήρα. Για καθημερινό, ΟΔΗΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟ μηχανάκι, μηχανάκι διασκέδασης, σβέλτων επαρχιακών, με πιο μακρινές εξορμήσεις/ταξίδια μια στο τόσο (χωρίς πολλές απαιτήσεις για τουριστικό φόρτωμα και δικάβαλο), είναι ιδανικό. Για μηχανάκι τουρισμού, πρακτικότητας, χαλαρής εκδρομής με τη γυναίκα, δεν είναι. Έχει μπόλικη ροπή παντού, έχει όσο γκάζι χρειάζεται, γραμμικό δούλεμα, είναι ελαφρύ και εξαιρετικά ευέλικτο, με φρενάρες (τετραπίστονες μονομπλόκ από R1 μπροστά, Brembo πίσω). Οι αναρτήσεις του είναι το μόνο αδύνατο σημείο, αλλά χρειάζεται χέρια άνω του μέσου αναβάτη για να καταλάβεις ότι πάσχει και πάλι διορθώνεται, χωρίς να δώσεις μια περιουσία (κάτι που έχω κάνει στο δικό μου). Στην πόλη, οι αναρτήσεις του δουλεύουν μια χαρά και είναι και πολύ άνετες. Δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε ένα άλλο αρνητικό. Και είναι MADE IN JAPAN, με ολοκαίνουριο μοτέρ, σχεδιασμένο από την αρχή, βασισμένο στον crossplane.

Παρόμοιο μηχανάκι είναι και το "νέο" SV, αλλά σίγουρα λιγότερο εμπορικό και πιο αδιάφορο σχεδιαστικά (και συνολικά, αν ρωτάς εμένα). Είμαι σίγουρος ότι και σε σπιρτάδα, οδηγική απόλαυση δε συγκρίνεται με το ΜΤ (πιο βαρύ, ελαφρώς μικρότερου κυβισμού, με αρχαίο μοτέρ), αλλά δεν το έχω καβαλήσει για να στο επιβεβαιώσω. Βασικά, τώρα που το σκέφτομαι, οι μόνες ομοιότητες τους είναι ότι είναι budget μηχανάκια και 2κύλινδρα, τίποτα άλλο.

Γενικά, βάσει αυτών που ζητάς, θα σου έλεγα να κοιτάς αυστηρά σε δικύλινδρο, κατά προτίμηση κάτι σύγχρονο κι όχι 15ετίας, καθώς οι σύγχρονοι 2κ κινητήρες είναι ένα εντελώς νέο φρούτο, με κανένα από τα - τότε - μειονεκτήματα. Από κει και πέρα, σκέψου αν προτιμάς περισσότερο κάτι που σε ευχαριστεί οδηγικά ή σε ικανοποιεί πρακτικά. Αυτά τα 2 σπάνια πάνε μαζί. Θα κάνει την επιλογή σου πολύ πιο εύκολη.


Νομιζω δεν χρειαζεται πολυ συζητηση μετα απο αυτο..εγω θα το αγοραζα (το mt του :lol:) να σημειωθει ειμαι νεος εδω δεν το ξερω το παληκαρι απλα απ αυτα που διαβαζω καιρο τωρα φαινεται τιμιος και αυτος και το μηχανακι του.

Εκτος και αν εισαι ερωτευμενος με καποιο μηχανακι ή το βλεπεις σα σκαλι για να παρεις κατι αλλο (που θα σου λεγα παρε κατι φθηνο ψιλο παλιο χωρις ABS..μαθε και δωστο).

George_Sp
18/04/2018, 16:07
εγώ ένα πράμα καταλαβαίνω....όλοι θέλουμε τον Μπλίτζερ να μας αδειάζει τη γωνιά επιτέλους! :lol: :a014:

rainmike
18/04/2018, 16:17
Να το πάρεις το μηχανάκι του Blitzer ισως είναι σε καλύτερη κατάσταση απο καινούριο αλλά καθε 2 μήνες θα πρέπει να του δίνεις την
ένδειξη του χιλιομετρητή σαν τη μέτρηση του φυσικού αερίου ένα πράγμα:D
Και εννοείται πως θα σου κάνει εφόδους 3 η ώρα τη νύχτα να τσεκάρει αν έχεις το μηχανάκι σε καλή κατάσταση.

TsoliasGR
18/04/2018, 21:55
Ημαρτον ρε rainmike μου πέσε ο καφές από τα γέλια!