PDA

View Full Version : cbf 600 2004-2007 , 2008-2013



JohnCart
16/04/2018, 14:40
Σε ολες τις κριτικες που εχω διαβασει λενε για μειωση βαρους, αλλα τελικα εγω βλεπω οτι εχουν το ιδιο βαρος.. επισης λενε πως ο νεος κινητηρας εχει κατι παραπανω?.. αλλα ακομα και τα αλογα και η ροπη ιδια ειναι αποτι βλεπω,.. ξερει κανεις τις διαφορες η που μπορω να τις βρω σωστα?

Cpt_Slow
16/04/2018, 14:53
τα φλας γίνανε απο πορτοκαλί, άσπρα. :lol:

κατσε να το δούνε οι cbfοπατεράδες να σου πούνε

JohnCart
16/04/2018, 14:57
τα φλας γίνανε απο πορτοκαλί, άσπρα. :lol:

κατσε να το δούνε οι cbfοπατεράδες να σου πούνε

Lel

BLiTzER
16/04/2018, 16:21
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBF600

Σύμφωνα με αυτό, το νεότερο είναι 7 κιλά πιο βαρύ, με ένα λίτρο μεγαλύτερο ντεπόζιτο.

JohnCart
16/04/2018, 20:40
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBF600

Σύμφωνα με αυτό, το νεότερο είναι 7 κιλά πιο βαρύ, με ένα λίτρο μεγαλύτερο ντεπόζιτο.

Πως το καταφεραν αυτο...? Υποτιθεται οτι ο καινουριος κινητηρας ειναι πολυ ελαφρυτερος και καλα.. τι διαλο πετρες εχουν κρυψει μεσα?

BLiTzER
16/04/2018, 20:44
Μάλλον, γιατί άλογα αποκλείεται. :lol:

Grafton 505
16/04/2018, 21:47
Μάλλον, γιατί άλογα αποκλείεται. :lol:

Άσε ρε..... απλά ταϊσανε τα υπάρχοντα και βαρύνανε λίγο, αλλά γίνανε πιο δυνατά ! :D

JohnCart
16/04/2018, 23:49
Άσε ρε..... απλά ταϊσανε τα υπάρχοντα και βαρύνανε λίγο, αλλά γίνανε πιο δυνατά ! :D

Γινανε? ομως? :P

killbill
17/04/2018, 12:37
Το τελευταίο CBF600 μετά το 2008 είναι ψεκαστό και έχει πλαίσιο αλουμινίου και ένα λίτρο μεγαλύτερο τεπόζιτο.
Το προηγούμενο ήταν καρμπυρατέρ και είχε σιδερένιο πλαίσιο

Το facelift απο το 2010 και μετά έχει μόνο αλλαγές στα χρώματα, αυτοκόλλητα, και νέο πάνελ οργάνων.

JohnCart
17/04/2018, 13:59
Το τελευταίο CBF600 μετά το 2008 είναι ψεκαστό και έχει πλαίσιο αλουμινίου και ένα λίτρο μεγαλύτερο τεπόζιτο.
Το προηγούμενο ήταν καρμπυρατέρ και είχε σιδερένιο πλαίσιο

Το facelift απο το 2010 και μετά έχει μόνο αλλαγές στα χρώματα, αυτοκόλλητα, και νέο πάνελ οργάνων.

Εν τελη ο κινητηρας εχει διαφορα στην αποδοση σε σχεση με τον παλιο η τσαμπα εδωσα 1 χιλιαρικο παραπανω ? εκει θελω να καταληξω

BLiTzER
17/04/2018, 14:01
Έχει καλύτερη οικονομία καυσίμου. :p

JohnCart
17/04/2018, 22:34
Έχει καλύτερη οικονομία καυσίμου. :p

Το προηγουμενο δλδ εκαιγε 10 λιτρα?

doros74
18/04/2018, 16:50
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBF600

Σύμφωνα με αυτό, το νεότερο είναι 7 κιλά πιο βαρύ, με ένα λίτρο μεγαλύτερο ντεπόζιτο.

Αυτό το συγκριτικό αφορά τα γυμνά (χωρίς fairing) .

Η Honda ανακοίνωσε το προηγούμενο μοντέλο PC38 στα 202 κιλά ( χωρίς υγρά) και νεο μοντέλο PC43 στα 222 πληρες υγρών (μοντελο ABS).
Οπότε αν γίνουν οι σχετικοί υπολογισμοί το νέο μοντέλο προκύπτει να ειναι 2 με 3 κιλά ελαφρύτερο (Πολύ μικρή διαφορά).
Επίσης έχει μικρότερο ( σε διαστάσεις όχι σε βάρος) και οικονομικότερο κινητήρα ο οποίος έχει μάλιστα τοποθετηθεί πιο μπροστα και ψηλα πλησιαζοντας το κεντρο βαρους την μοτοσυκλετας και επιτρεποντας την τοποθετηση ενος μεγαλυτερου ψαλιδιου κατα 47 χλστ. με αποτέλεσμα να παρουσιάζει περισσοτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και στις στροφές.
Επίσης, έχει ρυθμιζομενη προφορτηση των ελατηρίων και στα εμπρός αμορτισέρ, ενώ στην έκδοση με ABS έχει συνδυασμένα φρένα τα οποία έχουν καλύτερη απόδοση από το,προηγούμενο μοντέλο.
Γενικά έχει υποστεί μια σειρά βελτιώσεων σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

doctoras
18/04/2018, 18:57
https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cbf600/2008/
η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι το μοτερ απο euro 2 έγινε euro 3 το οποίο παρά τις φιμώσεις κράτησε την ίδια ιπποδύναμη αλλά συνέφερε σημαντικά στην οικονομία καυσίμου σε σχέση με το προηγούμενο πάντα

τα έχω οδηγήσει και τα δύο μοντέλα το νεότερο ενώ έχει την ίδια ισχύ και επιδόσεις έχει καλύτερη αίσθηση επιτάχυνσης, ενώ δείχνει ψιλά μια καλύτερη προθυμία σε σχέση με το υπερβολικά γραμμικό σε όλο το φάσμα PC38

ενώ επίσης σε εμφάνιση το νεότερο (που είναι και ο κυριότερος λόγος που έδωσες το παραπανίσιο χιλιάρικο) είναι και πιο όμορφο

JohnCart
18/04/2018, 22:03
Αυτό το συγκριτικό αφορά τα γυμνά (χωρίς fairing) .

Η Honda ανακοίνωσε το προηγούμενο μοντέλο PC38 στα 202 κιλά ( χωρίς υγρά) και νεο μοντέλο PC43 στα 222 πληρες υγρών (μοντελο ABS).
Οπότε αν γίνουν οι σχετικοί υπολογισμοί το νέο μοντέλο προκύπτει να ειναι 2 με 3 κιλά ελαφρύτερο (Πολύ μικρή διαφορά).
Επίσης έχει μικρότερο ( σε διαστάσεις όχι σε βάρος) και οικονομικότερο κινητήρα ο οποίος έχει μάλιστα τοποθετηθεί πιο μπροστα και ψηλα πλησιαζοντας το κεντρο βαρους την μοτοσυκλετας και επιτρεποντας την τοποθετηση ενος μεγαλυτερου ψαλιδιου κατα 47 χλστ. με αποτέλεσμα να παρουσιάζει περισσοτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και στις στροφές.
Επίσης, έχει ρυθμιζομενη προφορτηση των ελατηρίων και στα εμπρός αμορτισέρ, ενώ στην έκδοση με ABS έχει συνδυασμένα φρένα τα οποία έχουν καλύτερη απόδοση από το,προηγούμενο μοντέλο.
Γενικά έχει υποστεί μια σειρά βελτιώσεων σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Ευχαριστω, ουσιαστικα αυτο ηθελα να μαθω

JohnCart
18/04/2018, 22:05
https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cbf600/2008/
η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι το μοτερ απο euro 2 έγινε euro 3 το οποίο παρά τις φιμώσεις κράτησε την ίδια ιπποδύναμη αλλά συνέφερε σημαντικά στην οικονομία καυσίμου σε σχέση με το προηγούμενο πάντα

τα έχω οδηγήσει και τα δύο μοντέλα το νεότερο ενώ έχει την ίδια ισχύ και επιδόσεις έχει καλύτερη αίσθηση επιτάχυνσης, ενώ δείχνει ψιλά μια καλύτερη προθυμία σε σχέση με το υπερβολικά γραμμικό σε όλο το φάσμα PC38

ενώ επίσης σε εμφάνιση το νεότερο (που είναι και ο κυριότερος λόγος που έδωσες το παραπανίσιο χιλιάρικο) είναι και πιο όμορφο
και αυτο :P