Σύνδεση

View Full Version : KTM 690 SMC - R ή ΜΤ;



Akalestos
21/04/2018, 16:38
Αναφερομαι στο ψεκαστο απο 2012 και πανω
Ωραιο το ατιμο αλλα...σερβις,συντηρηση,κοστος χρησης,καταναλωση,δευτερο ατομο, τι παιζει?

395075

gior-gos
21/04/2018, 16:56
Δε σπαει
δε χαλαει
δε γκαιει
κοστος χρησης και συντηρησης "japan"
οδηγος και συνοδηγος αρχοντες
οτι πρεπει για ταξιδι

:lol:

o_gavros
21/04/2018, 17:12
ναι ρε,αυτό ούτε βενζίνα δε θέλει

basilis_k6
21/04/2018, 18:31
Αναφερομαι στο ψεκαστο απο 2012 και πανω
Ωραιο το ατιμο αλλα...σερβις,συντηρηση,κοστος χρησης,καταναλωση,δευτερο ατομο, τι παιζει?


σερβις τπτ φοβερό, συντήρηση μονοκύλινδρου δηλαδη τιποτα φοβερό επίσης, λάστιχα ακριβα κλασσικα, κατανάλωση δεν ξερω αλλα κάνα 7άρι στάνταρ, δευτερο άτομο μεσα στην πολη μια χαρα, το έχεις οδηγησει?

Akalestos
21/04/2018, 18:44
σερβις τπτ φοβερό, συντήρηση μονοκύλινδρου δηλαδη τιποτα φοβερό επίσης, λάστιχα ακριβα κλασσικα, κατανάλωση δεν ξερω αλλα κάνα 7άρι στάνταρ, δευτερο άτομο μεσα στην πολη μια χαρα, το έχεις οδηγησει?
Οχι δυστυχως απλα ειδα το καινουριο στην εκθεση ανεβηκα πανω κ γουσταρα πολυ! Βασικα μαζευω για MT 07 αλλα διαβασα γενικα καλες κριτικες σε σχεση με τα παλια lc4 640 μοτερ εχουν ανεβει πολυ τα χιλ συντηρησης βαλβιδων εχουν καλυτερεψει οι ασθενειες οι παιδικες + οτι αν θες να κανεις μονος σου καποια συντηρηση δε χρειαζεται να βγαζεις 1.000.000 κομματια κ να τρως 100 ωρες!

BLiTzER
21/04/2018, 18:59
Εξαιρετικό ΜΠΙΣΤΟΛΙ, αλλά το ΜΤ έχει το πλεονέκτημα του δικύλινδρου, ειδικά σε πιο μακρινές διαδρομές.

Δεύτερο άτομο. :lol: :lol: :lol:

basilis_k6
21/04/2018, 19:19
Οχι δυστυχως απλα ειδα το καινουριο στην εκθεση ανεβηκα πανω κ γουσταρα πολυ! Βασικα μαζευω για MT 07 αλλα διαβασα γενικα καλες κριτικες σε σχεση με τα παλια lc4 640 μοτερ εχουν ανεβει πολυ τα χιλ συντηρησης βαλβιδων εχουν καλυτερεψει οι ασθενειες οι παιδικες + οτι αν θες να κανεις μονος σου καποια συντηρηση δε χρειαζεται να βγαζεις 1.000.000 κομματια κ να τρως 100 ωρες!

δεν κάνει για όλους. άλλοι θα το λατρέψουν άλλοι απλα δεν θα έχουν τι να το κάνουν. εκτός αθηνων/θεσαλλονίκης ισως το αγόραζα αλλα για πόλη δεν... Πολύ ον οφ λειτουργιά και τεράστιο μοτέρ χωρίς λόγο (για μένα). Για 2ο μηχανάκι ίσως αξίζει αλλα κάντο μια βόλτα καλύτερα.

Akalestos
21/04/2018, 19:48
Νταξει το 2ο ατομο δε με πολυνοιαζει! Το δικυλινδρο μοτερ ναι οκ στα + αλλα μακρινες τωρα πια δε παιζει ουτε χρονος ουτε παρεα :-(
Ειτε ΜΤ ειτε αυτο ομως το θελω για εδω μεσα να πηγαινω στη δουλεια μου (καγκουρικα ΠΑΝΤΑ) και την βολτα μου το απογευμα/βραδυ κ αντε και καμια πιο "μακρινη" 100-150χλμ
Αλλα οκ το MT πιο ΣΟΦΗ επιλογη!!!

BLiTzER
21/04/2018, 20:07
Το SMC είναι πιο καλοστημένο, πιο "απόλυτο", με καλά περιφερειακά από το εργοστάσιο, αξιόπιστο αν το προσέχεις, είναι σκέτη αλητεία από μόνο του, αλλά, σε σχέση με το ΜΤ, έχει όλα τα μειονεκτήματα των μονοκύλινδρων και ειδικά των ΚΤΜ (κραδασμούς, σκορτσαρίσματα, μειωμένη αξιοπιστία, πιο συχνή και προσεκτική συντήρηση). Και, φυσικά, είναι πολύ πιο ακριβό. Αν υποθέσουμε ότι μπορείς να αποκτήσεις και τα δύο στα ίδια λεφτά, οπότε δεν παίζει ρόλο το οικονομικό: αν κινείσαι αυστηρά εντός πόλης, με επαρχιακές/κλειστές διαδρομές μια στο τόσο, και δε σε ενοχλούν τα μονοκύλινδρα επιδόσεων, είναι καλύτερη επιλογή. Για οτιδήποτε άλλο, το ΜΤ είναι ιδανικότερο.

Επίσης, φυσικά, το KTM δεν το αφήνεις από τα μάτια σου για κανένα λόγο ε, ούτε όταν κοιμάσαι.

basilis_k6
21/04/2018, 20:33
Επίσης, φυσικά, το KTM δεν το αφήνεις από τα μάτια σου για κανένα λόγο ε, ούτε όταν κοιμάσαι.αυτο δυστυχώς ειναι το μεγάλο πρόβλημα. τα άλλα ειναι θέμα επιλογής και το ktm αν το θές να γουστάρεις ειναι πολύ καλό εργαλείο.

Akalestos
21/04/2018, 20:41
Η αληθεια ειναι πως το θελω :

*Να γουσταρω που το βλεπω
*Να ξε-χαρμανιαζω ΚΑΘΕ στιγμη που το καβαλαω ειτε παω στη δουλεια ειτε βολτα ειτε ειτε ειτε...
*Παρεα δεν εχω οποτε μακρινες δε κανω αλλα νομιζω ΑΝ θες να κανεις δε θα πει οχι απλα θα σε κουρασει περισσοτερο απο ενα 2κ αν κ πιστευω λογω των καλων περιφερειακων κ στησιματος θα το ευχαριστηθω περισσοτερο

Αλλα οντως οπως τα λετε : Επιφοβο κλοπης ΚΑΘΕ δευτερολεπτο,κοστιζει γενικα ακριβοτερο κ σαν αγορα κ σαν συντηρηση/ανταλλακτικα κ ισως σαν καταναλωση κ σχετικα δυσκολο? στη μεταπωληση να υποθεσω!

Περιεργο πραγμα : η καρδια λεει ΚΤΜ η λογικη ΜΤ (αν κ το ΜΤ ειναι κι αυτο ΕΡΩΤΑΣ) απλα το SMC ειναι πιο "ινδιανος" κ προσφερει απ την αρχη εξαισια περιφερειακα.

BLiTzER
21/04/2018, 20:50
*Να ξε-χαρμανιαζω ΚΑΘΕ στιγμη που το καβαλαω ειτε παω στη δουλεια ειτε βολτα ειτε ειτε ειτε...


Αυτό είναι σίγουρο. Ακόμα και στο περίπτερο να πας, θα γυρνάς γεμάτος υγρά. Δικά σου, όχι της μοτοσικλέτας.

Και "ταξιδάκια" κάνεις, αν θες. Εγώ έκανα και 500-600 χλμ αυθημερόν με 690 χωρίς κανένα πρόβλημα, με στάσεις μόνο για βενζίνη. Αλλά εγώ τα έκανα και με μονοκύλινδρο 400, πρέπει να είσαι αρκετά σιδερόκωλος και, όπως και να'χει, το ΜΤ υπερτερεί σημαντικά σε αυτόν τον τομέα. Ζύγισε τις ανάγκες σου και αποφάσισε.

Δύσκολο στη μεταπώληση δε νομίζω ότι είναι. Αλλά όταν πουλάνε τέτοιο μηχανάκι του 2008 στα 6,5 και 7,5 χιλιάρικα, ναι, δεν πρόκειται να το αγοράσει κανείς λογικός άνθρωπος.

Akalestos
21/04/2018, 21:05
Η ζυγαρια γερνει προς Ιαπωνια... ασε που καποιες στιγμες απελπιζομαι κ λεω τι τα θες τα κυβικα τις ιπποδυναμεις κτλ αφου δε πας μακρινες η δεν εχεις μοτοπαρεα κ βλεπω τον εαυτο μου να κοιταζω κατι CRF 250L WR250X μονο κ μονο για το οτι ειναι πιο φθηνα στην αγορα κ στη συντηρηση κ επειδη οπως ειπα θα ναι μονο για τη δουλεια αντε κ καμια βολτουλα εεε οκ...αλλα ξερω οτι μολις καβαλησω ενα τετοιο θα πω ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟ ΜΤ ΕΞΑΡΧΗΣ!!! Ασε που μετα θα με πιασει η μακακια μ κ θα αρχισω το πειραγμα οποτε ασε εξαρχης ΜΤ να παω σιγουρατζα κι αν ξενερωσω το δινω! Παντως το γλυκοκοιυαζω κ το ΚΤΜ να πω την καθαρη μ αληθεια αλλα...........

kerasaki
21/04/2018, 21:49
Η αληθεια ειναι πως το θελω :

*Να γουσταρω που το βλεπω
*Να ξε-χαρμανιαζω ΚΑΘΕ στιγμη που το καβαλαω ειτε παω στη δουλεια ειτε βολτα ειτε ειτε ειτε...
*Παρεα δεν εχω οποτε μακρινες δε κανω αλλα νομιζω ΑΝ θες να κανεις δε θα πει οχι απλα θα σε κουρασει περισσοτερο απο ενα 2κ αν κ πιστευω λογω των καλων περιφερειακων κ στησιματος θα το ευχαριστηθω περισσοτερο

Αλλα οντως οπως τα λετε : Επιφοβο κλοπης ΚΑΘΕ δευτερολεπτο,κοστιζει γενικα ακριβοτερο κ σαν αγορα κ σαν συντηρηση/ανταλλακτικα κ ισως σαν καταναλωση κ σχετικα δυσκολο? στη μεταπωληση να υποθεσω!

Περιεργο πραγμα : η καρδια λεει ΚΤΜ η λογικη ΜΤ (αν κ το ΜΤ ειναι κι αυτο ΕΡΩΤΑΣ) απλα το SMC ειναι πιο "ινδιανος" κ προσφερει απ την αρχη εξαισια περιφερειακα.

Για τους ίδους λόγους πήρα ένα SMR690, μέσα στην πόλη γυρνάω(καγκούρικα πάντα) και δεν έχω κι εγώ παρέα για μεγάλες βόλτες, ούτε λεφτά φυσικά. Δεν διαφέρει και πολύ το smc, είναι πιο ελαφρύ και λίγο πιο δυνατό από το δικό του 08 μοντέλο.
Τώρα αυτά που διαβάζω για συντήρηση και κατανάλωση δεν τα καταλαβαίνω, τα έχετε και τα ξέρετε; Τα λάδια τα αλλάζω μόνος κι αντί για 5000χλμ που δίνει το manual, τα πετάω στα 2500, έτσι από άποψη :lol: εκτός αυτού θέλει και δύο φιλτράκια σε κάθε αλλαγή λαδιών. Το δικό μου έχει 18.000 χλμ και το μόνο που έχω αλλάξει είναι μια τάπα ψυγείου. Επίσης μια φορά το πήρα στον Χελιώτη να τσεκάρει το διάκενο, χωρίς να χρειαστεί ρύθμιση. Τώρα όσον αφορά την κατανάλωση κάτι 7l/100 μου φαίνονται πολύ αστεία νούμερα, το μοτέρ του 2012 και μετά είναι 690cc αντι για 654cc που είναι το δικό μου αλλά πόσο παραπάνω να κάψει; Το δικό μου smr καίει 4.0-4.5/100. Δεν το πάω κυρία, αλλά κι ούτε κυνηγάω τελικές στις ευθείες. Στην τελευταία βόλτα που πήγα εκτός από επαρχιακό με ανοίγματα κτλ, έφυγα γεμάτος, στα 165 χλμ σταμάτησα να βάλω βενζίνη και πήρε 6,5l.

Τώρα αν κάποιοι έχουν συνηθίσει στη συντήρηση ενός xt600, δηλ φουλάρισμα μόνο με καύσιμα, οκ. Αυτό όμως είναι το δυνατότερο πολιτικό μονοκύλινδρο παραγωγής με 60+ ίππους και πραγματικά αστεία κατανάλωση, αν αλλάζεις τα λαδάκια του νωρίς δεν έχεις πρόβλημα.

gior-gos
21/04/2018, 21:55
*Να γουσταρω που το βλεπω
*Να ξε-χαρμανιαζω ΚΑΘΕ στιγμη που το καβαλαω ειτε παω στη δουλεια ειτε βολτα ειτε ειτε ειτε...
*Παρεα δεν εχω οποτε μακρινες δε κανω αλλα νομιζω ΑΝ θες να κανεις δε θα πει οχι απλα θα σε κουρασει περισσοτερο απο ενα 2κ αν κ πιστευω λογω των καλων περιφερειακων κ στησιματος θα το ευχαριστηθω περισσοτερο

Ε αμα μιλαμε για καυλες

η συγκριση του κτμ με οποιοδηποτε αλλο γιαπωνεζικο δεν παιζει
το γουσταρισμα το εχεις εγγυημενο (αυτος ειναι ο στοχος της κτμ· plug & play μηχανακι χωρις να χρειαστει κοψε-ραψε)
και θα σε κανει καλυτερο οδηγο
ή θα σου δωσει την ψευδαισθηση οτι εισαι (καλυτερος οδηγος)· οπως και να χει, θα αποκομισεις οφελος και διασκεδαση απ αυτο.

αλλά


Αλλα οντως οπως τα λετε : Επιφοβο κλοπης ΚΑΘΕ δευτερολεπτο,κοστιζει γενικα ακριβοτερο κ σαν αγορα κ σαν συντηρηση/ανταλλακτικα κ ισως σαν καταναλωση κ σχετικα δυσκολο? στη μεταπωληση να υποθεσω!

τα παραπανω ισχυουν εκτος ισως απο τη μεταπωληση (νομιζω δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο στην μεταπωληση)

αλλά ολα αυτα

ειναι θεμα χρηματων. Αν μπορεις παρτο· δε θα το μετανιωσεις

αν εισαι τσιμα τσιμα.. με τη λογικη (της ιαπωνιας)..


ασε που καποιες στιγμες απελπιζομαι κ λεω τι τα θες τα κυβικα τις ιπποδυναμεις κτλ αφου δε πας μακρινες η δεν εχεις μοτοπαρεα

Μπα..

το κτμ το χαιρεσαι

θες δε θες! :) (καλα, δε παιρνω και ορκο· μπορει να ξενερωσεις απ τους.. κραδασμους :lol:)

Akalestos
21/04/2018, 22:04
Αυτο σκεφτομαι.. οτι θα κατεβαινω καθε φορα με ενα χαμογελο ΝΑ κ θα γουσταρω κ εκει ειναι που λεω : ρε δε παει να μαμηθει αλλα μηπως κανω μακακια κ μετα πω : φτου ρε γμτ γτ δε τσιμπαγα ΜΤ να μαι "ησυχος" εμπλεξα κτλ...γτ κ απο το ΜΤ νομιζω παλι με χαμογελο θα κατεβαινω,το μοτο κανει κι αυτο τα τρελα του ;-)

basilis_k6
21/04/2018, 22:07
Το δικό μου smr καίει 4.0-4.5/100.
εισαι θεός. εγω ουτε με το wr250r δεν καιω τοσο.

ρε ακάλεστε μηχανάκι θα πάρεις δεν θα μεταναστεύεις. αμα δεν σου αρεσει το πουλάς σε ένα χρονο και χάνεις κανα 500άρικο σιγα...

gior-gos
21/04/2018, 22:12
Αυτο σκεφτομαι.. οτι θα κατεβαινω καθε φορα με ενα χαμογελο ΝΑ κ θα γουσταρω κ εκει ειναι που λεω : ρε δε παει να μαμηθει αλλα μηπως κανω μακακια κ μετα πω : φτου ρε γμτ γτ δε τσιμπαγα ΜΤ να μαι "ησυχος" εμπλεξα κτλ...γτ κ απο το ΜΤ νομιζω παλι με χαμογελο θα κατεβαινω,το μοτο κανει κι αυτο τα τρελα του ;-)

Ναι

και το μτ κανει τα τρελά του

αλλά το κτμ

κανει τα πιο τρελά του.. :bawl:

kerasaki
21/04/2018, 22:24
εισαι θεός. εγω ουτε με το wr250r δεν καιω τοσο.

ρε ακάλεστε μηχανάκι θα πάρεις δεν θα μεταναστεύεις. αμα δεν σου αρεσει το πουλάς σε ένα χρονο και χάνεις κανα 500άρικο σιγα...

billy το μηχανάκι είναι στοκ χωρίς χάρτες εξατμίσεις κτλ που αν δε ρυθμιστούν σωστά καίνε και δεν πάνε.

BLiTzER
21/04/2018, 23:55
Τώρα αυτά που διαβάζω για συντήρηση και κατανάλωση δεν τα καταλαβαίνω, τα έχετε και τα ξέρετε; Τα λάδια τα αλλάζω μόνος κι αντί για 5000χλμ που δίνει το manual, τα πετάω στα 2500, έτσι από άποψη :lol: εκτός αυτού θέλει και δύο φιλτράκια σε κάθε αλλαγή λαδιών. Το δικό μου έχει 18.000 χλμ και το μόνο που έχω αλλάξει είναι μια τάπα ψυγείου. Επίσης μια φορά το πήρα στον Χελιώτη να τσεκάρει το διάκενο, χωρίς να χρειαστεί ρύθμιση. Τώρα όσον αφορά την κατανάλωση κάτι 7l/100 μου φαίνονται πολύ αστεία νούμερα, το μοτέρ του 2012 και μετά είναι 690cc αντι για 654cc που είναι το δικό μου αλλά πόσο παραπάνω να κάψει; Το δικό μου smr καίει 4.0-4.5/100. Δεν το πάω κυρία, αλλά κι ούτε κυνηγάω τελικές στις ευθείες. Στην τελευταία βόλτα που πήγα εκτός από επαρχιακό με ανοίγματα κτλ, έφυγα γεμάτος, στα 165 χλμ σταμάτησα να βάλω βενζίνη και πήρε 6,5l.

Τώρα αν κάποιοι έχουν συνηθίσει στη συντήρηση ενός xt600, δηλ φουλάρισμα μόνο με καύσιμα, οκ. Αυτό όμως είναι το δυνατότερο πολιτικό μονοκύλινδρο παραγωγής με 60+ ίππους και πραγματικά αστεία κατανάλωση, αν αλλάζεις τα λαδάκια του νωρίς δεν έχεις πρόβλημα.

Εγώ είχα και 690 (Duke) και ΜΤ, οπότε νομίζω έχω την άδεια να μιλήσω ε; Ευχαριστώ. :p

Σε κατανάλωση δε νομίζω να υπάρχουν διαφορές μεταξύ των 2 σε νορμάλ οδήγηση (όσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες, σίγουρα είναι υπέρ του ΜΤ), αλλά - χωρίς παρεξήγηση - αν είσαι στα 4,5λ/100, έχεις πάρει λάθος μηχανάκι. Στη συντήρηση, ωστόσο, οι διαφορές είναι σημαντικές. Το ΜΤ έχει σέρβις κάθε 10.000 χλμ και ΕΛΕΓΧΟ βαλβίδων κάθε 40.000. Προβλήματα δεν αναφέρω καν, γιατί θεωρώ και τα 2 αξιόπιστα, αλλά σίγουρα το ΚΤΜ θέλει περισσότερη προσοχή.

@Akalestos: Έχεις παρεξηγήσει κάτι. Το ΜΤ δεν είναι Vstrom. Είναι ΣΟΥΠΕΡ διασκεδαστικό μηχανάκι και δεν απέχει πολύ στην πράξη από την "καγκουριά" που ψάχνεις στο ΚΤΜ. Απλά τα ΚΤΜ είναι άλλη φάση, αλλά απαιτούν και την ανάλογη οδήγηση, δεν είναι για τον καθένα.

basilis_k6
21/04/2018, 23:57
Το ΜΤ δεν είναι Vstrom. Σωστο, το vstrom θέλει χέρια. πως τη λένε τη φράση με το μηχανάκι και τα @@?


:lol:

BLiTzER
22/04/2018, 00:00
Αν με "χέρια" εννοείς διπλάσια προσπάθεια για χειρότερο τελικό αποτέλεσμα, τότε ναι, "χέρια".

:p

noodles
26/04/2018, 16:27
2 διαφορετικα μηχανακια το mt07 με το 690.

το θεμα ειναι να ξεκαθαρισεις τι ακριβως θελεις απο το μηχανακι. και τα 2 κανουν τα παντα με καποιους συμβιβασμους.
θελεις ταξιδια-μεγαλες βολτες με ολιγη καγκουρια=mt07
θελεις πολη και επαρχιακο στροφιλικι=690

συνοδηγος πρεπει να σε αγαπαει πολυ για να αντεξει σε αυτα τα 2, ιδιαιτερα αν σε τρωει το δεξι χερακι (το mt ειναι λιγακι πιο ανετο).

αξιοπιστο το 690 αν ηταν σωστος ο πρωην ιδιοκτητης. το πιο αλεξισφαιρο μοτερ λενε, αλλα μαντεψε τι, ο ελληνας καγκουρακος εχει καταφερει να το σπασει.
δεν ειναι σα το παλιο "πυραυλακι" 640. ειναι εργαλειο, αλλα λιγο πιο ηρεμο και με πιο αραια σερβις (λαδι ανα 5κ, βαλβιδες ανα 8κ).
εν ολιγης, ειναι ενα παρα πολυ καλο πολιτικο sm.
το θεμα ειναι πως δε πωλουνται πολλα και οσα πωλουνται ζητανε τιμη χρυσου.

ειμαι ακριβως στην ιδια φαση εδω και 3-4 μηνες. αν φυγει το gsxr, παω για mt η 690sm (καλο το smc, αλλα 6κ για μονοκυλινδρο δε δινω).

doctoras
26/04/2018, 22:14
Αισθητικά το smc ειναι αλλου
Υπάρχει και εναλλακτική εαν σε προβληματίζει η ανεση του smc, το duke 690 με μοχλικο πισω λιγο πιο χαμηλο και ανετοτερη σελα συνεπιβατη
Και κανα 1.5k euro λιγοτερα

Obilivion
27/04/2018, 11:51
Φίλε μου να πω και εγώ την γνώμη μου. Τα 2 μηχανάκια που αναφέρεις έχουν τελείως διαφορέτικη φιλοσοφία. Και τα 2 είναι αξιόπιστα πιστεύω το ίδιο, απλά οι κάτοχοι των smc γενικώς το ¨κυνηγάνε¨το πράγμα και είναι φυσιολογικό να εμφανίζει περισσότερα προβλήματα.Γενικά ψιλοπροβλήματα βγάζει το κτμ αλλά τίποτα σημαντικό. Υπήρξε και ένα smc το οποίο διέλυσε το μοτέρ στα 44.000 χλμ, αλλά πιστεύω ρόλο έπαιξε η έντονη χρήση στην πίστα και τα πολλά ταξιδιά 200+ χλμ που είχε κάνει. Για δικάβαλο μέσα στη πόλη θα είσαι μια χαρά αλλά για ταξιδάκι δεν νομίζω ότι θα την παλέψεις εσύ πρώτα και μετά ο συνεπιβάτης. Τέλος οδηγικά το κτμ είναι ανώτερο και μπορεί να σου κάνει τα χατήρια σε οποιαδήποτε διαδρομή εκτός εθνικής, είτε θεόκλειστης είτε ανοιχτής και μπορεί να μπεί από καρτόπιστα μέχρι και στην μεγάλη των Μεγάρων με αξιώσεις! Αν πάντως επέλεγα εγώ θα πήγαινα στο ΜΤ. Ελπίζω να σε βοήθησα!

Akalestos
03/05/2018, 14:03
Για ΜΤ ειμαι παιδια ευχαριστω ολους σας! 5.500-6.000€ για μοντελο 2010-2012 για ΚΤΜ που θα χει φαει (λογικοτατα κιολας) σκισιμο απλα δεν τα δινω γνωριζοντας παραυτα οτι ειναι πιο πιστολι και καλυτερο σε περιφερειακα αλλα οχι.