PDA

View Full Version : Κατι που μαλλον σκεφτονται πολλοι... Αγορά scooter ως 2η μοτο ?



LeftLane
25/04/2018, 10:22
Οπως λεει το θεμα , θα ηθελα γνωμες οσο αφορά την αγορά 2ης μηχανης, scooter κατα προτιμηση, 125-200cc για μετακινησεις εντος πολης. Το θελω και για την γυναικα μου αλλα προτιστως θελω να αποφορτισω το TIGER 800 για τις πολλες μετακινησεις μου εντος Θεσ/νικης. Κοστολογικα τα εβαλα κατω και γλυτωνω 200€ σχεδον ανα ετος απο βενζινες με αυτη την επιλογη (300€ βενζινη - 100€ τελη/ασφαλεια). Ειναι και τα service αλλα το κοστος μαλλον αντισταθμιζεται απο αυτα που γλυτωνεις απο την φθορά/συντηρηση του Tiger...

Το budget για την αγορά για το 2ο κατσαριδακι ,αν και η μεση τιμη ειναι στα 800-1000€, θα ειναι κοντα στα 600€ (βρηκα μερικά και μεσω γνωστων...)

ΓΝΩΜΕΣ ? :a4:

CHRISTOF
25/04/2018, 10:38
Ίσως καλύτερα ένα μικρό εντουράκι 250cc?
Δεν ξέρω τα σκούτερ,..... πολύ πλαστικό ρε παιδί μου.
Βέβαια από την άλλη είναι και η γυναίκα και ίσως κάποιες σακούλες ψώνια.
Εκεί αλλάζει, αλλά δεν συμπαθώ τα κούτερ.

Panos76
25/04/2018, 11:03
Παπί και μόνο για οικονομία. Το σκούτερ θα βολέψει περισσότερο, αλλά οικονομία πραγματική δεν θα υπάρχει.

taisteal
25/04/2018, 12:18
Παπί και μόνο για οικονομία. Το σκούτερ θα βολέψει περισσότερο, αλλά οικονομία πραγματική δεν θα υπάρχει.

Γιατί δεν θα υπάρχει οικονομία με το σκούτερ;
Το παπί είναι πιο οικονομικό μεν,αλλά και το σκουτεράκι μια χαρά είναι,
στο δικό μου αλλάζω κάθε 3000 χλμ λαδάκι,και κάθε 15+ χιλιάδες χλμ ιμάντα
και μπίλιες.
Και στα + δεν γεμίζεις νερά,κουβαλάς ότι θες και είναι και πιο στυλάτο :p

gior-gos
25/04/2018, 12:38
Κοστολογικα τα εβαλα κατω και γλυτωνω 200€ σχεδον ανα ετος απο βενζινες με αυτη την επιλογη (300€ βενζινη - 100€ τελη/ασφαλεια). Ειναι και τα service αλλα το κοστος μαλλον αντισταθμιζεται απο αυτα που γλυτωνεις απο την φθορά/συντηρηση του Tiger...

Κατι που επισης γλιτωνεις και ειναι πολυ σημαντικο και που δεν μετριεται σε λεφτα, ειναι η ευκολια που σου προσφερει το μικρο σε σχεση με την "ταλαιπωρια" του μεγαλου εντος πολης.

Το παπι ως πιο σπαρτιατικο ειναι η απολυτη οικονομια· το σκουτερ, πιο "πολιτισμενο" (κι αν εχει μεγαλες ροδες, abs κτλ πιο ασφαλες κατ εμε σε σχεση με το παπι), οικονομικο μεν, οχι τοσο οσο το παπι δε.

devil's animal
25/04/2018, 12:43
το μηχανακι σου ειναι ενα πραγματικο all around με (ισως) ιδανικα κυβικα...ουτε πολλα (1000 και πανω) ουτε ασθενικα (500 και κατω)...
το να παρεις ενα εξτρα μηχανακι για την γυναικα σου, το οποιο ενιοτε να χρησιμοποιεις και εσυ, ναι..
το να παρεις ενα εξτρα μηχανακι μονο για σενα και να κλειδωσεις το tiger μεσα, οχι...γιατι χανει το πρωτο σου μηχανακι τον ρολο του πολυχρηστικου...


εκτος παλι αν κανεις πολλα ταξιδια με το tiger και δεν θες να το φορτωνεις ανουσια χλμ...


ενταξει οπως καταλαβαινεις δεν υπαρχει ασπρο ή μαυρο...

καπως ετσι την ειχα πατησει και εγω για 3-4 χρονια με ενα cbf125 που ειχε παρει η γυναικα και ειχα μπει και εγω στην διαδικασια να κυκλοφορω ενω εχω μονοκυλινδρο 650 που ειναι ταμαμ για πολη...αλλα το μικρο εχει αλλη ευκολια και χρηστικοτητα...οποτε το μεσαιο ξεκουραζοταν και το μικρο ηταν στις υπερωριες...ενω το μεγαλο μεγαλο (gsxr 1000) ειχε πεσει σε χειμερια ναρκη...:lol:

οποτε το πουλησα το σπορι και εμεινα με τα αλλα 2...

Panos76
25/04/2018, 12:49
Αν έχεις κάποιο επώνυμο Ιαπωνικό ή Ευρωπαϊκό σκούτερ και το πας by the book (αντιπροσωπεία, γνήσια ανταλλακτικά, κλπ) το κόστος συντήρησης φθάνει αυτό ενός mini αμαξιού.

Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες βέβαια που επηρεάζουν τα κόστη συντήρησης, όπως η συχνότητα των μετακινήσεων αλλά και των αποστάσεων. (άλλο ένα 150 άρι σκούτερ στην πόλη με 10-15km / μέρα και άλλο το ίδιο μοτεράκι σε ΑΟ ή ποτάμι και 70Km / μέρα).

ptc
25/04/2018, 12:55
Να προσθεσω και μια αλλη παραμετρο, αυτη της ενεργητικης ασφαλειας. Το Tiger ειναι μια συγχρονη μηχανη που σου προσφερει πολυ υψηλα επιπεδα ασφαλειας (γκαζι να σε βγαλει απο τη δυσκολη θεση, μεγαλοι τροχοι, λογικα ABS, κτλ). Αν μου ελεγες να πας σε ενα συγχρονο σκουτερ θα ελεγα πως χανεις πολυ λιγο σε αυτον τον τομεα, οποτε δεν ειναι θεμα. Αλλα αφου κοιτας στα 600€ θα παρεις κατι που σιγουρα θα σε κανει πολυ πιο ευαλωτο στην καθημερινη σου μετακινηση. Ειχα κι εγω το ιδιο διλημμα και τελικα δεν το πηρα για αυτον τον λογο (ηθελα τουλαχιστον 2500 για να παρω κατι αξιολογο που να εχει και ABS). Νομιζω πως η μηχανη με εχει γλιτωσει απο μια-δυο πτωσεις σιγουρα ολο αυτο το διαστημα μεσα στην πολη. Ειναι σα να κρατας τα καλα σερβιτσια στο ντουλαπι και να τρως καθε μερα με πλαστικα μαχαιροπιρουνα, καπως ετσι το βλεπω εγω...

LeftLane
25/04/2018, 14:52
καταρχας ευχαριστω για ολες τις γνωμες, οπως εγραψα και πριν σιγουρα απσχολει αρκετους το θεμα!

Τα χλμ που κανω ανα ετος ειναι 6000 περιπου, απο αυτα τα μισα και λιγα παραπανω ειναι ειναι η "κακη" πολη , δλδ , μποτιλιαρισμα, φαναρια, σταματα ξεκινα, κατι που τωρα που αρχιζουν οι ζεστες με προβληματιζει για το tiger (πολυ καψιμο...:rolleyes:)
Η γυναικα μου το σκουτερ θα το χρησιμποποιει λιγο και οχι πολυ συχνα.

Κατεληξα σε σκουτερ και μου αρεσαν καπως τα yamaha majesty 125 και SYM Joyride 200 (μοντελα 2000-2005), αυτα με λιγη τυχη και καλο ψαξιμο τα βρισκω στα λεφτα που ανεφερα. Δεν εχει νοημα να δωσω πχ 2000€+ γιατι ο κυριως σκοπος (οικονομια) χανεται. Φυσικα η ασφαλεια στο δρομο παιζει μεγαλο ρόλο και δεν συγκρινεται με τον τιγρη μου. Μαλιστα χθες με εσωσε το ABS απο φρενο πανικου στην Εγνατια...
Τα ζυγιζω όλα εχοντας στο μυαλο οτι το σκουτερ θα φαει ΜΟΝΟ τις κοντινες αποστασεις και το κέντρο (οχι περιφερειακους κτλ)

zannisvel
25/04/2018, 15:18
Κανω περιπου 12 με 15 χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο.
Μεχρι πρότινος είχα το ΧΤ και τα εκανα ολα με αυτο. Οταν πηρα το Hornet ξεκινησα λιγο να κουραζομαι στη πολυωρη κινηση της πολης και ηρθς στα χερια μου ενα παπι.
Απο τοτε που πηρα το παπι η μονη βολτα που εχω κανει με το Hornet ειναι για να το περασω ΚΤΕΟ.
Προσεξε γιατι η παρουσια ενος μικρου ειναι τοσο βολικη που βγαζει off το μεγαλο.
Ασε που εχουν μηδενιστει τα εξοδα κυκλοφοριας. Με το παπι χρειαζομαι 5€ βενζινη την εβδομαδα.
Σιγουρα δε χαιρομαι το ιδιο τη βολτα με το παπι... αλλα ειναι τοσο ευκολο...
Δικοπο μαχαιρι η ολη φαση.

Lioulios
25/04/2018, 17:23
φαντασου εμενα που λογο σκουτερ
...εμεινα χωρις μηχανη .:cry:

yannis24
25/04/2018, 17:35
Για 6000χλμ τον χρόνο δεν αξίζει αυτο που σκέφτεσαι .....

basilis_k6
25/04/2018, 18:17
Για 6000χλμ τον χρόνο δεν αξίζει αυτο που σκέφτεσαι .....

Ακριβώς. Τα εξοδα μοιραζονται αλλα η αξια και των δυο φθινει όσο περνάει ο χρόνος. Ενα μικρο 125 ειναι πάντα χρήσιμο και βολικό αλλα δεν ειναι χρηματικος ο λογος που αξίζει. Γενικα πάντως το να εχεις ενα μηχανακι ειναι βαρετο.

Live2ride
25/04/2018, 18:28
Έχω scooter 125c με καρμπιρατερ, αν και πολύ άνετο για 2 άτομα, πάμε super φορτώνεται σαν μουλάρι, ούτε συμπλέκτες ούτε ανεβάζει θερμοκρασίες στην κίνηση, το μόνο αρνητικό είναι η κατανάλωση που ξεπερνάει τα 4 με 5 λίτρα(μπορεί και παραπάνω, είμαι και χεράς!:D) μέσα στην πόλη και η συντήρηση.
Γενικά πιστεύω τα scooter και γενικά τα αυτόματα είναι μανούλα για την πόλη και δικάβαλο, πολύ πιο άνετα από τις πάπιες και φορτώνονται πολύ περισσότερο.
Αν δεν το οδηγούσε η γυναίκα μου θα είχα πάρει πάπια φυσικά.

Manalishi
25/04/2018, 18:33
- Η αξία των 6.000 χλμ τον χρόνο, ποιά είναι;
- Και εαν συνέχιζες με το ίδιο ενα μηχανάκι που έχεις, η αξία του, μετά απο ένα ακόμη χρόνο χρήσης, ποιά θα είναι;
- Μαζί με την αποπάνω ερώτηση, εαν ΔΕ?Ν κάνεις αυτά τα 6κ χλμ, το μηχανάκι που έχεις τί αξία θα έχει σε ένα χρόνο??

το σκεπτικό των ερωτήσεων μου είναι: Δεν κάνω χλμ με το μεγάλο για να μην το επιβαρύνω γιατί πέφτει η αξία λόγω πολλών χλμ/γιατί έχει πιό ακριβή συντήρηση κτλ, κτλ.. Σε ένα χρόνο όμως, ή ίσως και σε δύο, πόσο θα έχει μειωθεί η αξία της μεγάλης μηχανής?

Υ.Γ: είμαι ακόμη γραφείο και σκέφτομαι οιkονομοτεχνικά σενάρια ακόμη, συμπάθα με εαν σε έβαλα σε σκέψεις περιττές...

stefanos
25/04/2018, 21:26
Για 6000 χιλ το χρόνο δεν χρειάζεται δεύτερο μηχανάκι.
Ουσιαστικά θα έχεις και θέμα με την συντήρηση του μεγάλου που θα κάθεται και
εσύ θα αλλάζεις υγρά χωρίς να έχεις κάνει τα χιλιόμετρα, θα μένεις από μπαταρίες θα αλλάζεις τα λάστιχα επειδή ξεράθηκαν και όχι επειδή τελείωσαν.
Και στην τελική εάν το πουλήσεις πάνω κάτω τα ίδια λεφτά θα πάρεις.
Εκτός εάν σε ζορίζει στη χρήση...

s2k_1_
25/04/2018, 21:58
Καλησπέρα , (χωρίς να γίνω γραφικός :D )

ασφάλεια ,οικονομία ,πρακτικότητα κλπ..
βαθμολόγησε τις επιλογές σου από το 1 μέχρι το 10 (καλό θα ήταν να γίνει με τη γυναίκα σου :D )
και δες ποιο μηχανάκι συγκεντρώνει τη μεγαλύτερη βαθμολογία :)
Ελπίζω να βοήθησα έστω και λίγο.

Good luck

zopas
26/04/2018, 19:27
Εχω και εγω μεγαλη μηχανη 1000αρα στην αθηνα και πηρα μεταχειρισμενο σκουτερ 150αρι σε κακη κατασταση φθηνα..με το σερβις που χρειαστηκε για να γινει ανθρωπινο επαιρνα καινουργιο αλλα που να το ηξερα, όλα εβγαιναν σταδιακα.....να σου πω κατι; δεν το μετανιωσα...Στην κινηση αερας, 120 χλμ τελικη,δικαβαλλο ανετο, παει λεωφόρους και σε στενα, παρκαρει παντου και αυτό που σε ενδιαφερει είναι οτι κουβαλας με το αγκιστρο και τους αλλους χωρους 8 σακουλες γεματες σουπερ μαρκετ, στην κυριολεξια γινεται τα ποδια σου και η διευκολυνση σου..

τωρα, γλυτωνω μονο από βενζίνες σε σχεση με το 1000αρι, 600 ευρω περιπου στα 10.000χλμ..αν βαλεις και τα σερβις που θα εκανες αθροιστικα στο ταιγκερ αν το χρησιμοποιούσες συνεχεια, η εξισωση βγαζει ότι σε βαθος χρονου συμφερει, αποσβενεις αλλα όλα αυτά δεν είναι τιποτα μπροστα στην καθημερινη ανακουφιση που θα βιωνεις σε βαθμο που θα σου μπουν σκεψεις μηπως πουλήσεις τον τιγρη και παρεις μετα ένα καινουργιο σκουτερ της προκοπης..

andreastwin
26/04/2018, 20:45
και εγω φιλος εχω δυο μοτο,ενα 1300i και ενα 200i .με την μεγαλη δεν το σηζηταω να πηγαινω σε διαφορες δουλειες που εχω,και το μικρο το πηρα για αυτο τον λογο.μου εχει λυσει τα χερια,ελαφρη βολικο στις μετακηνησεις οικονομικο στα καυσιμα σε ολα του.οτι θα γλυτωσης καποια λευτα απο τα servise και τις βενζινες ειναι σιγουρο. αλλα πανω απόλα η ευκολια σου στην πολη.