View Full Version : ΝΕΑ MOTO GP ΚΑΙ WSBK ΓΕΝΙΚΑ !!
GIOTIS750
15/07/2019, 11:32
replay για ολα
http://www.racinghd.net/
GIOTIS750
15/07/2019, 11:37
Αυτη τη φορά χτύπησε με αποτέλεσμα να αποσυρθεί απο τον 1ο γύρο του 2ου αγώνα.
Εκεί που τους είχε πάρει τα σώβρακα τώρα έχει φάει τόσες τούμπες που η αυτοπεποίθηση του έχει πιάσει πάτο.
Και τώρα είναι και τραυματίας...κρίμα.
Απ οτι φαίνεται θα το ξαναπάρει ο Rae, μετά την κλάψα που έριξαν οι Kawasaκηδες στην αρχή της χρονιάς τώρα δικαιώνονται.
πως γυρναει παντως μια χρονια ,απο εκει που λεγαμε οτι θα το παρει με διαφορα τωρα καμια σχεση αποδοσης ψυχολογιας με την αρχη της χρονιας .
Ε δεν ηταν και ποτε τερας σταθεροτητας ο Μπαουτιστα..Την ειχε την πτωση στο τσεπακι ανεκαθεν
Ετσι ειχε παθει η Ducati νομιζω το 2009 η το 2010 που εχασε ο Haga το πρωταθλημα απο τον Spies.
Προηγηθηκε κατα πολυ ο Haga αλλα αρχισε τις πτωσεις και μετα ελλειψε και σε 3 η 4 αγωνες λογω τραυματισμου και το πήρε ο Big Ben.
Ανεκαψε η Kawa αλλα ισως οφείλεται και στους κανονισμους.
Ποιός είναι ο καλύτερος στα φρένα; (https://www.instagram.com/p/Bz-THMAHp2G/?utm_source=ig_web_button_share_sheet)
motogp instagram
Kas_Tracer
16/07/2019, 21:52
Ετσι ειχε παθει η Ducati νομιζω το 2009 η το 2010 που εχασε ο Haga το πρωταθλημα απο τον Spies.
Προηγηθηκε κατα πολυ ο Haga αλλα αρχισε τις πτωσεις και μετα ελλειψε και σε 3 η 4 αγωνες λογω τραυματισμου και το πήρε ο Big Ben.
Ανεκαψε η Kawa αλλα ισως οφείλεται και στους κανονισμους.
http://resources.worldsbk.com/files/results/2009/POR/SBK/002/STD/ChampionshipStandings.pdf?version=67e649219847fb6e7ff3ae98ae3ca54c
Ένα πολύ αμφίρροπο τότε πρωτάθλημα που κρίθηκε στον τελευταίο αγώνα (και οι 2 είχαν πτώσεις και νίκες εναλλάξ όλη την χρονιά).
Φέτος ο Bautista πάει να σπάσει κάθε ρεκόρ στατιστικής και λογικής.
11 συνεχόμενες νίκες στο ξεκίνημα της χρονιάς και όπως πάει θα συνεχίσει με 11 πτώσεις.
GIOTIS750
16/07/2019, 21:55
Τι να πω πάντως αν δεν έχει άλλες πτώσεις και συνεχισει όπως άρχισε έχει πιθανότητες για τον τίτλο .Πήρε νίκη και
ο Ντέιβις επιτέλους!
MG-KTiNoS
16/07/2019, 22:22
Τι να πω πάντως αν δεν έχει άλλες πτώσεις και συνεχισει όπως άρχισε έχει πιθανότητες για τον τίτλο .Πήρε νίκη και
ο Ντέιβις επιτέλους!
Ελπίζω μόλις υπογράψει το νέο συμβόλαιο να κοπούν οι τούμπες. \
(κακία)
χαρ χαρ χαρ
borgiriadis1
17/07/2019, 13:38
Τελικά ο Lore δεν αποσύρεται. Αλλά στο τέλος του άρθρου δείχνει πως θα παίρνει χρήματα.:p
https://www.motomag.gr/news/race-news/den-aposyretai-o-lorenzo
GIOTIS750
17/07/2019, 23:57
Ελπίζω μόλις υπογράψει το νέο συμβόλαιο να κοπούν οι τούμπες. \
(κακία)
χαρ χαρ χαρ
Και γω αυτό ελπίζω γιατί ξέφυγε πολύ στην βαθμολογία ο Ρεη.
Άλλους 2 αγώνες εκτός ο Jorge,θα ξαναδοκιμάσει στο Silverstone.
https://bit.ly/32KNlXv
Κρίμα, τόσοι βαθμοί χαμένοι!
MG-KTiNoS
25/07/2019, 08:16
wsbk
Η Χόντα του χρόνου κατεβάζει υπερμηχάνημα fire blade
και έκανε πρόταση στο Μπαουτίστα
ο οποίος δήλωσε για την Ντουκάτι ότι του έκανε
μια πολύ καλή πρόταση... για αυτούς
:cool:
MG-KTiNoS
25/07/2019, 23:46
Τελικά ο Χόρχε μίλησε για επιστροφή -πριν το ατύχημα-
με τον Νταλ Ινια (που έχει πάρα πολύ σχέση απ την εποχή που έτρεχε στα μικρά με Απρίλια)
αλλά η κουβέντα δεν πήγε και πολύ μακριά.
ΑΠ ότι φαίνεται ο Χόρχης δεν ήθελε ούτε ν ακούσει για επιστροφή.
Μεταξύ μας δεν είναι και ο μόνος αφού είναι μεγάλη η λίστα των πιλότων που βρίζουν το Ντομενικάλι
και όχι μόνο, αρχής γενομένης από τον Στόνετ τον ίδιο
GIOTIS750
26/07/2019, 19:27
Τελικά ο Χόρχε μίλησε για επιστροφή -πριν το ατύχημα-
με τον Νταλ Ινια (που έχει πάρα πολύ σχέση απ την εποχή που έτρεχε στα μικρά με Απρίλια)
αλλά η κουβέντα δεν πήγε και πολύ μακριά.
ΑΠ ότι φαίνεται ο Χόρχης δεν ήθελε ούτε ν ακούσει για επιστροφή.
Μεταξύ μας δεν είναι και ο μόνος αφού είναι μεγάλη η λίστα των πιλότων που βρίζουν το Ντομενικάλι
και όχι μόνο, αρχής γενομένης από τον Στόνετ τον ίδιο
Γιατι τι παιζει με τον Ντομενικαλι και τον βριζουν?
GIOTIS750
26/07/2019, 19:32
ideo: MotoGP's most bizarre 2020 silly season rumours
Published on Friday July 26th 2019 MotoGP RSS feed
https://www.autosport.com/motogp/news/144995/video-motogp-most-bizarre-2020-rumours
Για Suzuka 8ωρο, καποιο link?
sapila racing
28/07/2019, 11:03
Για Suzuka 8ωρο, καποιο link?
http://live.harleyquinnwidget.net/streamvideo12/fim-endurance-world-championship-vs-suzuka-8-hours-live-stream-4973676.html
sapila racing
28/07/2019, 13:05
Το τελος του 8ωρου αγώνα στην Suzuka ήταν αν μη τι άλλο αναπαντεχο!
Το τελος του 8ωρου αγώνα στην Suzuka ήταν αν μη τι άλλο αναπαντεχο!
Τέλειωσε στις 7 ώρες;
sapila racing
28/07/2019, 13:09
Τέλειωσε στις 7 ώρες;
Οχι, τελειωσε για την ακρίβεια στις 7 ώρες και 55 λεπτά!
Επεσε ο Rea απο την 1η θέση, πάτησε λάδια του Suzuki που διεκδικούσε το πρωτάθλημα μέχρι να ανατιναχτεί λίγο πριν και βγηκε κόκκινη σημαία.
Αποτέλεσμα το team Kawasaki Factory με Rea, Razgatlioglu, Haslam που ηταν πρώτοι μέχρι 5 λεπτά πριν το τέλος δεν τερμάτισαν, 1η η Yamaha, 2η η Honda.
Το παγκόσμιο Endurance πήγε στο team TSR Kawasaki France, που το πήρε οταν έμεινε το Suzuki.
Το τελος του 8ωρου αγώνα στην Suzuka ήταν αν μη τι άλλο αναπαντεχο!
Κερδισε Ducati;;;
sapila racing
29/07/2019, 09:33
Μετά απο την σχετική ένσταση, η νίκη πήγε τελικά στο Team Kawasaki.
Τελικά τον αγώνα τον έδειχνε κ το Αμερικανικό Motortrend , κ μπράβο γιατί η εμπορικότητα του είναι στα τάρταρα εδώ στας Ευρώπας.
Πανηγύρισε έξαλλα η Yamaha για να το πάρει βάσει κανονισμού η Kawasaki, που έχει να κερδίσει απο το 1993.
Η Honda ήταν το φαβορί , αφού σε όλη την εβδομάδα είχε σταθερά κ καλά γυρολόγια.
ΥΓ Honda κ Kawasaki , με 2 απο τους 3 αναβάτες έτρεξαν.
GIOTIS750
07/08/2019, 13:02
Bradl hits back at Crutchlow's 'unproductive' comments https://www.motorsport.com/motogp/news/bradl-crutchlow-unproductive-comments-honda/4509694/?fbclid=IwAR1yIoHXKmFSxMUc1ycASxX9B0qEUrD5QeNqxsOuxD-wE1TsXBVOrH8-KaE
GIOTIS750
08/08/2019, 11:39
ΓΙΑ ΤΟΝ χΟΡΧΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΜΑΚ https://www.gpone.com/en/2019/08/08/motogp/behind-the-lorenzo-ducati-rumour-a-possible-spark-with-pramac.html?utm_source=gpone&utm_medium=notification&utm_campaign=en
MG-KTiNoS
08/08/2019, 11:57
Γιατι τι παιζει με τον Ντομενικαλι και τον βριζουν?
Βασικά είναι γαϊδούρι και μαλάκας τέρμα.
Ανοίγει το στόμα του και δεν ξέρει τι λέει και που το λέει.
Ένα παράδειγμα είναι ότι όταν ο Στόνερ του είπε ότι έχει προβλήματα υγείας και δεν μπορεί να τρέξει
αυτό τους του απάντησε
-Δεν πιστεύω να περιμένει να πληρωθείς και πήγε κι έκανε μια αστρονομική πρόταση στον Χόρχε
που φυσικά δεν δέχτηκε και για τον οποίο μετά είπε ότι είναι καλός πιλότος (που στα Ελληνικά είναι καλούτσικος κυριολεκτικά)
Το χειρότερο είναι ότι διαρρέουν δεξιά κι αριστερά πληροφορίες για το ποιος θα απολυθεί και ποιος θα έρθει στη θέση του
πράγμα που κάνει έξω φρενών τους πάντες. (Κατινιές δηλαδή)
Κι έχει και πολλά άλλα να του πεις αλλά βαριέμαι.
Ο άνθρωπος ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ρε παιδί μου για αυτή τη θέση και για αυτό η ντουκάτι δεν βρίσκει καλούς πιλότους εύκολα.
Δύσκολο το βλέπω να πάει ο Χόρχε στην Πράμακ
Μακάρι όμως γιατί θα βοηθήσει και την εξέλιξη στο μηχανάκι
και ο ... Μπανιάια θα έχει έναν τεράστιο οδηγό δίπλα του
GIOTIS750
08/08/2019, 12:13
Βασικά είναι γαϊδούρι και μαλάκας τέρμα.
Ανοίγει το στόμα του και δεν ξέρει τι λέει και που το λέει.
Ένα παράδειγμα είναι ότι όταν ο Στόνερ του είπε ότι έχει προβλήματα υγείας και δεν μπορεί να τρέξει
αυτό τους του απάντησε
-Δεν πιστεύω να περιμένει να πληρωθείς και πήγε κι έκανε μια αστρονομική πρόταση στον Χόρχε
που φυσικά δεν δέχτηκε και για τον οποίο μετά είπε ότι είναι καλός πιλότος (που στα Ελληνικά είναι καλούτσικος κυριολεκτικά)
Το χειρότερο είναι ότι διαρρέουν δεξιά κι αριστερά πληροφορίες για το ποιος θα απολυθεί και ποιος θα έρθει στη θέση του
πράγμα που κάνει έξω φρενών τους πάντες. (Κατινιές δηλαδή)
Κι έχει και πολλά άλλα να του πεις αλλά βαριέμαι.
Ο άνθρωπος ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ρε παιδί μου για αυτή τη θέση και για αυτό η ντουκάτι δεν βρίσκει καλούς πιλότους εύκολα.
Δύσκολο το βλέπω να πάει ο Χόρχε στην Πράμακ
Μακάρι όμως γιατί θα βοηθήσει και την εξέλιξη στο μηχανάκι
και ο ... Μπανιάια θα έχει έναν τεράστιο οδηγό δίπλα του
:beer::beer:ετσι ειναι τα πραγματα με τον Ντομενικαλι .. αμα γυρισει στην Ντουκατι ο Χορχε και τα παει καλα τον βλεπω εργοστασιακο σε ντετε χρονο:beer:
MG-KTiNoS
08/08/2019, 12:21
:beer::beer:ετσι ειναι τα πραγματα με τον Ντομενικαλι .. αμα γυρισει στην Ντουκατι ο Χορχε και τα παει καλα τον βλεπω εργοστασιακο σε ντετε χρονο:beer:
Γιατί? Έχουν τον Πετρούτσι και τον Ντόβι που είναι παγκόΖΖΖΖμιοι και οι δύο.
Τι να τον κάνουν το Χόρχε?
υγ
Τυχαίο πάντως είναι το ότι με το που έφυγε η εξέλιξη έλαβε τέλος
και ο Νταλίνια ο φουκαράς τους έλεγε να μην τον χάσουν
Τέσπα ξέρουν αυτοί.
:cool:
υγ2
Τέλειωσε και το παραμύθι της επιστροφής του Στόνερ :lol:
GIOTIS750
08/08/2019, 12:32
Γιατί? Έχουν τον Πετρούτσι και τον Ντόβι που είναι παγκόΖΖΖΖμιοι και οι δύο.
Τι να τον κάνουν το Χόρχε?
υγ
Τυχαίο πάντως είναι το ότι με το που έφυγε η εξέλιξη έλαβε τέλος
και ο Νταλίνια ο φουκαράς τους έλεγε να μην τον χάσουν
Τέσπα ξέρουν αυτοί.
:cool:
υγ2
Τέλειωσε και το παραμύθι της επιστροφής του Στόνερ :lol:
Καλα αυτο το ξεχασα κιολας(τον ποιον:lol:) ...καθε φορα εβγαινε και μια φημη οτι γυρναει ντεμεκ περιμεναμε σαν μ....κες και μεις ..και τιποτα .
Τον Πετρουτσι δεν τον κρινω ειναι ο πρωτος του χρονος αλλα τον Ντοβι ναι γιατι ειναι παλια καραβανα και εχει βρεθει στις καλυτερες μοτο και δεν εκανε τιποτα εκτος απο περσι που παραλιγο δεν το πηρε.
Δύσκολο το βλέπω να πάει ο Χόρχε στην Πράμακ
Μακάρι όμως γιατί θα βοηθήσει και την εξέλιξη στο μηχανάκι
και ο ... Μπανιάια θα έχει έναν τεράστιο οδηγό δίπλα του
Πώς; Θα πάρουν 2 οδηγούς;
MG-KTiNoS
08/08/2019, 12:50
Καλα αυτο το ξεχασα κιολας(τον ποιον:lol:) ...καθε φορα εβγαινε και μια φημη οτι γυρναει ντεμεκ περιμεναμε σαν μ....κες και μεις ..και τιποτα .
Τον Πετρουτσι δεν τον κρινω ειναι ο πρωτος του χρονος αλλα τον Ντοβι ναι γιατι ειναι παλια καραβανα και εχει βρεθει στις καλυτερες μοτο και δεν εκανε τιποτα εκτος απο περσι που παραλιγο δεν το πηρε.
Τώρα τους κοροϊδεύουν στην Ιταλία.
Λένε τι έγινε ρε παιδιά ακόμα να βγει η είδηση για την επιστροφή Στόνερ?
:cool:
Πώς; Θα πάρουν 2 οδηγούς;
Το μοτο τζι πόνε σπάνια κάνει λάθος γιατί έχει κοριό στα κουτσομπολία
Τώρα τι θα κάνουν άγνωστο.
Εγώ ελπίζω σε επιστροφή Γιαννόνε
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ
:a9:
Πώς; Θα πάρουν 2 οδηγούς;
Αδιάφορο, αλλά έτσι ανοιγει ο δρόμος του μικρου Μ για τα μεγάλα, και ίσως δίπλα στον αδερφό του....
ΔΕν μας έφτανε το κ@λοπαίδι, θα έχουμε και το συνεχώς χαρούμενο.
ΔΕν μας έφτανε το κ@λοπαίδι, θα έχουμε και το συνεχώς χαρούμενο.
Έχει αδερφό που είναι ΠΙΟ χαζοχαρούμενος από τον ίδιο;
Έχει αδερφό που είναι ΠΙΟ χαζοχαρούμενος από τον ίδιο;
Ε ναι.
MG-KTiNoS
08/08/2019, 13:14
kai μια που τ αναφέραμε Περί Ντομενικάλι και λοιπόν οργανοπαιχτών
ο Μπαουτίστα στη Χόντα του Χρόνου.
:plaf:
Kas_Tracer
08/08/2019, 14:26
Και ο Jorge στη Yamaha?
MG-KTiNoS
08/08/2019, 14:51
Και ο Jorge στη Yamaha?
Για πράμακ λένε αλλά δεν είναι τίποτε σίγουρο
Παίζει κι ένα σενάριο να σταματήσει ο γιατρός.
MG-KTiNoS
08/08/2019, 17:06
Παίζει κι ένα σενάριο να σταματήσει ο γιατρός.
λένε ότι αν δεν φτιάξουν μηχανάκι το 20 δεν θα σπάσει άλλο τ @@ του
:cool:
λένε ότι αν δεν φτιάξουν μηχανάκι το 20 δεν θα σπάσει άλλο τ @@ του
:cool:
Το δοκίμασε στο Μπρρρνο, θα το σκεφτεί λιγάκι και στην Αυστρία... :D
DoctoR_k6
08/08/2019, 17:25
Ελα στη Suzukαρα Γιατρε για πρωταθλημα.
Θα βρεις κ τον Ιταλο σου...
GIOTIS750
08/08/2019, 17:28
[QUOTE=MG-KTiNoS;3004409]Τώρα τους κοροϊδεύουν στην Ιταλία.
Λένε τι έγινε ρε παιδιά ακόμα να βγει η είδηση για την επιστροφή Στόνερ?
:cool:
E μαπχια :lol::beer::beer:
αλλα και αυτος τιποτα σαν ειπε φευγω τελος δεν ξαναπατησε σε αγωνα .... ουτε μια γουαηλντ καρντ βρε αδερφε :lol:
GIOTIS750
08/08/2019, 17:29
ΔΕν μας έφτανε το κ@λοπαίδι, θα έχουμε και το συνεχώς χαρούμενο.
:lol::beer::beer:
GIOTIS750
09/08/2019, 21:37
Austria: Honda responds to Lorenzo rumours
MotoGP
Peter McLaren
9 Aug 2019
'I can only stick to the Honda plan which is to have [Lorenzo] for this year and next year' – Alberto Puig, Repsol Honda team manager.
https://www.crash.net/motogp/news/927139/1/honda-responds-lorenzo-rumours
Σύμφωνα με το Speedweek ο Zarco ζήτησε να σπάσει το συμβόλαιο του απο φέτος, δεν έχουν συμφωνήσει ακόμα για το αν θα ολοκληρώσει κανονικά τη σεζόν ή θα τον αντικαταστήσει ο Kallio: https://bit.ly/2OMXboH
Σύμφωνα με το Speedweek ο Zarco ζήτησε να σπάσει το συμβόλαιο του απο φέτος, δεν έχουν συμφωνήσει ακόμα για το αν θα ολοκληρώσει κανονικά τη σεζόν ή θα τον αντικαταστήσει ο Kallio: https://bit.ly/2OMXboH
Και επίσημα εκτός ΚΤΜ για το '20 ο Zarco, και εκτός απροόπτου εκτός MotoGP γενικότερα:
https://twitter.com/matoxley/status/1160805000362233856
Και επίσημα εκτός ΚΤΜ για το '20 ο Zarco, και εκτός απροόπτου εκτός MotoGP γενικότερα:
https://twitter.com/matoxley/status/1160805000362233856
Στο καλο..Ας κατσει σπιτι του να τρωει τα λεφτα που πηρε απο την ΚΤΜ αφου ηθελε σωνει και ντε εργοστασιακο συμβολαιο
MG-KTiNoS
12/08/2019, 09:18
Στο καλο..Ας κατσει σπιτι του να τρωει τα λεφτα που πηρε απο την ΚΤΜ αφου ηθελε σωνει και ντε εργοστασιακο συμβολαιο
δε νομίζω ότι θα κάτσει σπίτι πάντως :cool:
Αν ζητάει να φύγει πάει να πει ότι έχει πρόταση
Ο Νταλ Ίνια δήλωσε ότι δεν σκοπεύει να φύγει από τη Ντουκάτι (ξερά)
Για να βρει ομαδα πρεπει να σπασουν κ αλλα συμβολαια
Να παει που;στην θεση του Γιωργη ;
δλδ εκει που κοτεψε να παει περισυ?
Μια καλη περιπτωση(για εμας οχι γι αυτον) θα ηταν να παει στην Απριλια και να φυγει ενας απο τους 2 σιχαμενους που εχουν εκει
Κάπου παλιότερα είχε πάρει το μάτι μου ότι η Suzuki ψαχνόταν για δορυφορική ομάδα. Λέτε να γίνει κάτι τέτοιο. Η αλήθεια είναι ότι δεν αξίζει στον Ζαρκο να μείνει εκτός motogp, υπάρχουν άλλα παλτά για διώξιμο...
RaGe_Raptor
12/08/2019, 09:52
Κάπου παλιότερα είχε πάρει το μάτι μου ότι η Suzuki ψαχνόταν για δορυφορική ομάδα. Λέτε να γίνει κάτι τέτοιο. Η αλήθεια είναι ότι δεν αξίζει στον Ζαρκο να μείνει εκτός motogp, υπάρχουν άλλα παλτά για διώξιμο...
Το "παλτά" ειναι όρος σχετικός και ξερω οτι τον χρησιμοποιείς έτσι, απλά το διευκρινίζω.
Ναι, ηταν να έρθει στη ΣΟΥΖΟΥΚΑΡΑ και μαλιστα θα εκανε και τον 8ωρο Σουζούκα με GSXR αλλά κάπου στράβωσε το πράγμα. Μακαρι να κάνει δορυφορική η Σουζουκάρα (χλωμό) και να πάει ο Ζάρκο και να τους περνάει (τουλ τον Μιρ) :)
https://motomatters.com/analysis/2019/08/12/the_zarco_saga_johann_zarco_to_part_ways.html
Εδώ πάντως λέει ότι ο μάνατζερ του Ζαρκό τον είχε κλείσει στην ΚΤΜ από το τέλος του '17. Άρα δεν μπορούσε να έχει άλλη επιλογή (Χοντα κλπ) και για αυτό το λόγο τα σπάσανε κιόλας.
Πάντως με το σωστό μηχανάκι (yamaha /Suzuki) θα ήταν πολύ δυνατός.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
12/08/2019, 10:05
https://motomatters.com/analysis/2019/08/12/the_zarco_saga_johann_zarco_to_part_ways.html
Εδώ πάντως λέει ότι ο μάνατζερ του Ζαρκό τον είχε κλείσει στην ΚΤΜ από το τέλος του '17. Άρα δεν μπορούσε να έχει άλλη επιλογή (Χοντα κλπ) και για αυτό το λόγο τα σπάσανε κιόλας.
Πάντως με το σωστό μηχανάκι (yamaha /Suzuki) θα ήταν πολύ δυνατός.
Ενοειτε.Το εχει αποδηξει αλοστε και στο παρελθον.Εχει τσαγανο και δεν ειναι κολοπαιδαρας.
Θα με χαλουσε και εμενα να εμενε εκτος gp.
argiris34
12/08/2019, 11:05
Star Trek mode on
Ζαρκο και μιρ σε δορυφορικο suzuki
Lore εργοστασιακο suzuki
Καποιος απο τους αφους espargaro {με προτιμηση στον aleix} στην repsol
El diablo mav yamaha
Alex marquez και οποιος θελετε petronas
Ετερος espargaro και oliveira red bull ktm
Για τους υπολοιπους δε γνωριζω δεν απαντω
Σε διαθεση scifi αυτα θα ηθελα να δω απο αποψη οδηγικου χαρακτηρα και στυλ
Star trek mode off
Υπάρχουν θέσεις για τον Ζάρκο.
Μια καλη περιπτωση(για εμας οχι γι αυτον) θα ηταν να παει στην Απριλια και να φυγει ενας απο τους 2 σιχαμενους που εχουν εκει
Ο Aleix τι σου'χει κάνει;
Υπάρχουν θέσεις για τον Ζάρκο.
Ο Aleix τι σου'χει κάνει;
προσωπικα τπτ
απλα ειναι αχωνευτος
δεν τον παω πως το λενε
@Rage
Καλά, εννοείται ότι κρίνουμε καναπεδάτοι, και μόνο ότι οι τύποι αυτοί γυρνάνε με διαφορά δεκάτων του δευτερολεπτού μεταξύ τους, λέει ότι ουσιαστικά οι διαφορές είναι ελάχιστες.
Βάσει διαθέσιμων συμβολαίων, ο Ζάρκο δεν έχει θέση του χρόνου. Επειδή όμως είχε πάρει το μάτι μου άρθρα στα οποία η Σουζουκι αναγνώριζε την αξία των δορυφορικών για την εξέλιξη, ίσως γίνει κάνα μαγικό. Σχεδόν τσάμπα θα τον πάρουν, λογικά....
Μπορεί και ο γιατρός να πει, αντε γειά του χρόνου, αν δεν φτιάξουν το μηχανάκι. Γενικά, τα Yamaha και τα Suzuki θα του ταιριάξουν του Ζάρκο.
Ζάρκο Φάμπιο εργαστασιακα γιαμαχα. Θα θελα να το δω.
GIOTIS750
13/08/2019, 17:12
Pedrosa: Replacing Zarco at KTM is “not my plan”
409163
https://www.motorsport.com/motogp/news/pedrosa-zarco-ktm-kallio-oliveira/4512941/
Jimmu:beer:
Pedrosa: Replacing Zarco at KTM is “not my plan”
409163
https://www.motorsport.com/motogp/news/pedrosa-zarco-ktm-kallio-oliveira/4512941/
Jimmu:beer:
Αν δεν κάνουν κάνα μπαμ, η λογική λέει Oliveira μαζί με Pol και Mika Khalio με τον Shyarin.
Vstrommer71
13/08/2019, 19:07
Πάντως δεν είναι και πολύ μακριά από την αλήθεια αυτό που λέει ο Beirer ότι με το στήσιμο στο μηχανάκι και τις συμβουλές που έδωσε ο Dani επωφελήθηκε πάρα πολύ ο Oliveira.Και φάνηκε όλο το αγωνιστικό ΣΚ.
Κρίμα πάντως για τον Zarco γιατί δεν μπορείς να πείς ότι δεν προσπάθησαν από την ΚΤΜ να του φέρουν το μηχανάκι στα μέτρα του.Απόδειξη είναι η άνοδος του Oliveira που έχει ένα αντίστοιχο οδηγικό στύλ με απαλή ροή στην οδήγησή του.Κι όσοι παρατηρούμε το ΚΤΜ,έχει πλέον "μαλακώσει" αρκετά και ειδικά μετά και την προσθήκη του carbon ψαλιδιού που αύξησε τις ελεγχόμενες ελαστικότητες.
Δεν είναι Yamaha βεβαια σε φιλικότητα,αλλά δεν το περνάνε και σαν σταματημένο στις ευθείες τα άλλα μηχανάκια.Από γκάζι είναι σε καλό επιπεδο και με την συνεισφορά και του Pedrosa θα γίνει και φιλικότερο στην πορεία.
GIOTIS750
13/08/2019, 19:15
Ducati’s man-management disaster could cost it MotoGP glory
by Mat Oxley on 13th August 2019
https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/ducati-s-man-management-disaster-could-cost-it-motogp-glory?fbclid=IwAR1_Q9r5j73AgdT2Mur6RaP1rWkhviR0Ipe2g86H5b2rfO_GlWEmeEEDnCo#disqus_thread
GIOTIS750
14/08/2019, 07:47
Αν δεν κάνουν κάνα μπαμ, η λογική λέει Oliveira μαζί με Pol και Mika Khalio με τον Shyarin.
Mαλλον αλλα και καμια εκτακτη εμφανιση του Ντανη στα πορτοκαλι δεν μας χαλαει .:beer:
GIOTIS750
14/08/2019, 07:52
Πάντως δεν είναι και πολύ μακριά από την αλήθεια αυτό που λέει ο Beirer ότι με το στήσιμο στο μηχανάκι και τις συμβουλές που έδωσε ο Dani επωφελήθηκε πάρα πολύ ο Oliveira.Και φάνηκε όλο το αγωνιστικό ΣΚ.
Κρίμα πάντως για τον Zarco γιατί δεν μπορείς να πείς ότι δεν προσπάθησαν από την ΚΤΜ να του φέρουν το μηχανάκι στα μέτρα του.Απόδειξη είναι η άνοδος του Oliveira που έχει ένα αντίστοιχο οδηγικό στύλ με απαλή ροή στην οδήγησή του.Κι όσοι παρατηρούμε το ΚΤΜ,έχει πλέον "μαλακώσει" αρκετά και ειδικά μετά και την προσθήκη του carbon ψαλιδιού που αύξησε τις ελεγχόμενες ελαστικότητες.
Δεν είναι Yamaha βεβαια σε φιλικότητα,αλλά δεν το περνάνε και σαν σταματημένο στις ευθείες τα άλλα μηχανάκια.Από γκάζι είναι σε καλό επιπεδο και με την συνεισφορά και του Pedrosa θα γίνει και φιλικότερο στην πορεία.
Εχει μεγαλη εμπειρια και ξερει τι χρειαζεται να νικησεις στα τζιπι αλωστε τοσες νικες εχει ,κανανε πολυ καλα που τον πηρανε στην ΚΤΜ
GIOTIS750
14/08/2019, 07:55
Aρχη μεταφρασης google
Ducati’s man-management disaster could cost it MotoGP glory
by Mat Oxley on 13th August 2019
Το MotoGP δεν έπρεπε να έχει μια ανόητη εποχή το φετινό καλοκαίρι, διότι όλα τα μεγάλα ονόματα έχουν συμβόλαια δύο ετών μέχρι το τέλος του 2020 ή συμφωνίες ενός και πλέον που φαινόταν να φτάσουν στο επόμενο έτος. Τότε ξαφνικά το MotoGP έχει μια ηλίθια εποχή.
Στο Sachsenring τον περασμένο μήνα, ο Jack Miller ανακοίνωσε ότι η ανανέωση της σύμβασής του με την Pramac Ducati για το 2020 υπογράφηκε. "Είμαστε μόνο διαλέγουμε τις πένες," είπε.
Στο Μπρνο αναρωτήθηκε γιατί η σύμβαση δεν είχε φτάσει στα εισερχόμενα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του. Την Πέμπτη στο Red Bull Ring ανακάλυψε γιατί. Η Ducati μιλούσε με τον εργοστασιακό αναβάτη της το 2018, Jorge Lorenzo, για να επιστρέψει στο εμπορικό σήμα τον επόμενο χρόνο, λαμβάνοντας τη θέση του Aussie.
Ο Μίλερ ήταν αναστατωμένος και θυμωμένος. "Με χτύπησε σαν ένα τόνο τούβλων", είπε την Παρασκευή. Όταν ο Μίλερ, ο οποίος είναι ένας από τους ευκολότερους αναβάτες σε αγώνες, μας είπε αυτό, το έκανε καλά. Με άλλα λόγια, ένιωθε ότι είχε σωτιστεί σωστά στην πλάτη.
Και δεν είναι περίεργο. Ο 23χρονος έχει μια μεγάλη δεύτερη σεζόν με την ιταλική μάρκα, η οποία τον είδε ως σημαντικό μέρος του μέλλοντός του στο MotoGP, μέχρι την περασμένη εβδομάδα.
Η Ducati έχει διαμορφωθεί σε τέτοια πράγματα. Η δομή της διαχείρισης - προηγουμένως στην ομάδα MotoGP και τώρα στο εσωτερικό της Ducati Corse, αλλά κυρίως στην κορυφή της Ducati Motor, έχει συνηθίσει να συρράπτει τους αναβάτες και να χάνει την εμπιστοσύνη τους.
Το 2004, η διοίκηση της ομάδας απέρριψε τον Troy Bayliss από την ομάδα MotoGP της Ducati, αφού αρνήθηκε να τον αφήσει να χρησιμοποιήσει το πλήρωμα που τον είχε οδηγήσει στον τίτλο του World Superbike του 2001. Τον Νοέμβριο του 2006 έδειξε στη Ducati τι μπορούσε να κάνει με το εν λόγω πλήρωμα όταν κέρδισε το φινάλε της σεζόν στη Βαλένθια.
Το 2009, η διοίκηση του εργοστασίου δεν κατάφερε να υποστηρίξει τον πρώτο πρωταθλητή MotoGP Casey Stoner όταν ήταν άρρωστος, οπότε βγήκε από εκεί μόλις έληξε η σύμβασή του.
Το 2014 ο Cal Crutchlow αποφάσισε να εγκαταλείψει την εργοστασιακή ομάδα της Ducati πριν ολοκληρώσει ακόμη και το πρώτο έτος διετούς συμφωνίας με το εργοστάσιο. Και πέρυσι η κορυφαία διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε να αφήσει τον πιο γρήγορο αναβάτη από τον Stoner, τον Jorge Lorenzo.
Ο Ισπανός είχε μάθει πώς να πάρει το μέγιστο από το Desmosedici τη στιγμή που έμαθε ότι ο CEO της Ducati Motor, Claudio Domenicali, δεν ήθελε να τον κρατήσει. ανεξάρτητα από το ότι ήταν η καλύτερη ελπίδα της Ducati να ανακτήσει τον τίτλο που κέρδισε τελευταία το 2007.
GIOTIS750
14/08/2019, 07:58
Ενώ ο τριπλάσιος βασιλιάς του MotoGP ανακάμπτει από τους δύο σπονδύλους που έσπασε στο φετινό ολλανδικό TT Ducati άνοιξε ξανά τις συνομιλίες μαζί του, δεν έχει σημασία το διήμερο του deal με την Repsol Honda.
Ο γενικός διευθυντής της Ducati Corse, Gigi Dall'Igna, είχε έναν ψυχρό δεσμό με τον Andrea Dovizioso τους τελευταίους μήνες, επειδή ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής 125cc απογοητεύθηκε από την αδυναμία του εργοστασίου να βελτιώσει την GP19. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η παγετός αποψυχθήκαμε κάπως από την εκπληκτική νίκη του Αυστριακού Grand Prix, αλλά ο Dall'Igna ήθελε πίσω τον Lorenzo επειδή είναι πεπεισμένος ότι είναι ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να βρει μια σοβαρή απειλή για τον Marc Márquez.
Ωστόσο, αυτό το σχέδιο ήταν εις βάρος του Μίλερ, ο οποίος είναι σίγουρα η μεγαλύτερη ελπίδα του Ducati για το μέλλον, παράλληλα με τον Pecco Bagnaia, ο οποίος έχει μια καταιγιστική σεζόν πρωταθλητή στο MotoGP.
Η Ducati έχει μια μεγάλη ιστορία με τους Aussies. Και δεν είναι τυχαίο ότι μερικοί από τους ταχύτερους αναβάτες της Marque μεγάλωσαν στην Αυστραλία, πετάγοντας γύρω από τα χωμάτινα μονοπάτια, επειδή οι ιχνηλάτες βρωμιάς χρησιμοποιούν το πίσω φρένο για να βοηθήσουν να γυρίσουν και να ελέγξουν το ποδήλατο. Και ο Desmosedici χρειάζεται έναν αναβάτη που μπορεί να παίξει με το πίσω φρένο στις γωνίες, στις γωνίες και στις γωνίες.
"Η ιππασία του Jack ταιριάζει απόλυτα με το ποδήλατό μας: αν το ποδήλατο δεν γυρίζει, τότε το κάνει", δήλωσε ο Davide Tardozzi, διευθυντής της Ducati MotoGP, την περασμένη σεζόν. "Πιστεύουμε ότι έχει το ταλέντο να γίνει ένας πολύ γρήγορος αναβάτης της Ducati."
Η Honda χρησιμοποίησε αυτή τη συμπεριφορά με τους αναβάτες. Το 2003, η διαχείριση HRC έπεσε με τον τριθέσιο παγκόσμιο πρωταθλητή Valentino Rossi, ο οποίος αποχώρησε από το HRC και πήγε στην Yamaha για να δείξει στην Honda ότι ο άνθρωπος είναι πιο σημαντικός από το μηχάνημα. Εκείνη την εποχή, ο επικεφαλής του πληρώματος του Rossi Jeremy Burgess είχε συνειδητοποιήσει, "οι αναβάτες είναι σαν τους λαμπτήρες - όταν κάποιος πηγαίνει να συνδέσεις άλλο". Το HRC φάνηκε να μαθαίνει από το μάθημα Rossi. Αυτές τις μέρες φροντίζει να φροντίζει τον Marquez.
Το πρόβλημα της διαχείρισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων της Ducati μπορεί μόνο να βλάψει τις ελπίδες της δόξας στο MotoGP.
GIOTIS750
14/08/2019, 07:58
Οι κορυφαίοι αναβάτες έχουν τρεις προτεραιότητες όταν αγωνίζονται: το πιο σημαντικό, προσωπική ικανοποίηση. δεύτερον, πρήξιμο των πορτοφολιών τους. Τρίτον, ευχαρίστηση τους ανθρώπους γύρω τους - τους μηχανικούς τους και άλλα μέλη του πληρώματός τους.
Μόλις ένα εργοστάσιο ανατρέψει έναν αναβάτη χάνει αυτό το τρίτο κίνητρο και τον πολύ σημαντικό δεσμό πίστης - τη ζωτική σχέση μεταξύ αναβάτη, ομάδας και εργοστασίου. Η επίτευξη του μέγιστου από έναν αναβάτη δεν είναι ποτέ εύκολη.
Το εργοστάσιο και η ομάδα πρέπει να σιγουρευτούν ότι ξέρουν ότι θα κάνουν οτιδήποτε γι 'αυτόν, δημιουργώντας έτσι πίστη που θα τον ενθαρρύνει να σπρώχνει στο όριο κάθε φορά που οδηγεί το ποδήλατο και αναλαμβάνει κινδύνους όταν πρέπει, όχι μόνο για τη δική του δόξα, αλλά επίσης για το εργοστάσιο.
Μόλις ο δεσμός σπάσει, η σχέση αποδυναμώνεται, επειδή ο αναβάτης δεν θα βάζει πλέον τη ζωή του στη γραμμή για ανθρώπους που δεν έχουν την πλάτη του.
Ο Stoner δεν έπεσε με το πλήρωμά του το 2009, αλλά όταν η διοίκηση της Ducati δεν κατάφερε να τον υποστηρίξει μέσω της ασθένειάς του (που προκλήθηκε από τη χρόνια δυσανεξία στη λακτόζη), έχασε κάθε σεβασμό για τους ανθρώπους στην κορυφή της εταιρείας και δεν ήθελε πια να κερδίζει αγώνες για αυτούς. Λίγους μήνες αργότερα υπέγραψε συμφωνία με το HRC.
Ο Stoner επέστρεψε αργότερα στη Ducati ως δοκιμαστής, αλλά βγήκε για άλλη μια φορά όταν αποφάσισε ότι οι κορυφαίοι μηχανικοί του αγνοούσαν την ανατροφοδότηση ανάπτυξης.
Την περασμένη χρονιά ο Domenicali αποφάσισε ότι είχε αρκετό Lorenzo, μια προσωπική απόφαση που προκάλεσε τεράστια ζημιά στο δυναμικό που κέρδισε ο τίτλος της Ducati. Αν ο Lorenzo οδηγούσε τώρα GP19, θα είχε ο Marquez μάρτυρας 58 βαθμών στο πρωτάθλημα; Πιθανώς όχι.
Και τώρα η Ducati έχει βλάψει το δεσμό της με τον Miller, ο οποίος είχε δει το μακροπρόθεσμο μέλλον του με τη μάρκα Μπολόνια, αλλά τις τελευταίες μέρες έχει πραγματοποιήσει προσφορές από ανταγωνιστικά εργοστάσια.
Επειδή τώρα ξέρει πόσο πολύ τον αξίζει η διοίκηση της Ducati, γιατί στη γη θα πρέπει να ανησυχεί για την πίστη τους; Η KTM έχει ήδη προσεγγίσει τον νεαρό - ο οποίος αμφισβήτησε το πρωτάθλημα Moto3 με την αυστριακή μάρκα - για να αντικαταστήσει τον Johann Zarco στην εργοστασιακή του MotoGP ομάδα. Αυτό θα ήταν ένα μεγάλο αίτημα για τον Μίλερ, αλλά η τεχνική του ιππασίας θα μπορούσε να λειτουργήσει με το RC16 τουλάχιστον όσο και το στιλ του Pol Espargaro με τα κέρατα.
Ωστόσο, φαίνεται πιθανό ότι θα παραμείνει στο Pramac το 2020, ενώ ο Lorenzo θα παραμείνει στο Repsol Honda και ίσως ο Miguel Oliveira θα αποφοιτήσει από το Tech 3 KTM στο εργοστάσιο. Αλλά ο Μίλερ θα συγχωρήσει ποτέ τους προϊσταμένους της Ducati για να τον υπονομεύσει αυτές τις τελευταίες ημέρες;
Η Ducati έκανε το ίδιο πράγμα στο World Superbike, προφανώς μη ενδιαφερόμενο για τη διατήρηση των υπηρεσιών του Alvaro Bautista, ο οποίος έδωσε στη μηχανή Panigale WSB του εργοστασίου μια τόσο λαμπρή εκκίνηση στη σειρά που βασίζεται στο δρόμο.
Είναι γνωστό σε αγώνες μοτοσικλέτας ότι ο άνθρωπος είναι τουλάχιστον εξίσου σημαντικός με τη μηχανή. Έτσι, η πρόσφατη συμπεριφορά της διοίκησης της Ducati φαίνεται παράξενη και ανόητη. Τελικά, ο αγώνας δεν είναι να κάνει φίλους, αλλά ίσως η Ducati χρειάζεται έναν νέο διαχειριστή ανθρώπινων πόρων.
τελος μεταφρασης google.
MG-KTiNoS
14/08/2019, 09:15
GIOTIS750
Όταν έχω χρόνο θα κάτσω να μεταφράσω τι λέει ο Καπιρόσσι στο βιβλίο του γι αυτούς.
Έχει πολύ ενδιαφέρον πραγματικά να δεις τι λέει ο άνθρωπος που έχασε παραλίγο
το ΠΠ όταν έσκασε πάνω του ο ομόσταυλος του (που αυτοί είχαν προσλάβει)
Vstrommer71
14/08/2019, 11:10
GIOTIS750
Όταν έχω χρόνο θα κάτσω να μεταφράσω τι λέει ο Καπιρόσσι στο βιβλίο του γι αυτούς.
Έχει πολύ ενδιαφέρον πραγματικά να δεις τι λέει ο άνθρωπος που έχασε παραλίγο
το ΠΠ όταν έσκασε πάνω του ο ομόσταυλος του (που αυτοί είχαν προσλάβει)
Ναι,πολύ ενδιαφέρον να μας πει ο Capirossi.Ο οποίος έμεινε στην ιστορία του ευ αγωνίζεσθαι με την κλωτσιά που είχε ρίξει στον Harada για να πάρει το πρωτάθλημα στα 250.
Θα το παρακολουθήσω το βιβλίο του με την ίδια προσοχή που κάνω άμα πέφτω σε κανά βιβλίο της Δημουλίδου(5 σελίδες maximum δηλαδή :bawl: )
GIOTIS750
14/08/2019, 12:37
GIOTIS750
Όταν έχω χρόνο θα κάτσω να μεταφράσω τι λέει ο Καπιρόσσι στο βιβλίο του γι αυτούς.
Έχει πολύ ενδιαφέρον πραγματικά να δεις τι λέει ο άνθρωπος που έχασε παραλίγο
το ΠΠ όταν έσκασε πάνω του ο ομόσταυλος του (που αυτοί είχαν προσλάβει)
Κανανε πολλα λαθη στο παρελθον και οχι μονο και πιο ειδικα με τον Στονερ δεν προκειται να ξεχασω τα μουτρα του ντομενικαλη στον αγωνα που κατερευσε απο την δυσανεξια στην λακτοζη ενω ηταν μελιτζανη αλλα ηταν βαθρο νομιζε τοι εκνε ψεματα και ειχε ξυνησμενα μουτρακια.. αλλα αρχιζουν να βαζουν μυαλο ,πχ με τον Μιλλερ τελικα υπογραψανε κατα πως λεει το gpone εδω
https://www.gpone.com/en/2019/08/14/motogp/latest-miller-renews-with-pramac-and-will-have-a-factory-ducati.html?utm_source=gpone&utm_medium=notification&utm_campaign=en
εγω παντως πιστευω οτι αν αφησουν τον Τζιτζι να κανει κουμαντο καλυτερα θα τα πανε.
GIOTIS750
14/08/2019, 12:49
Αλλος νταλκας για τους δημοσιογραφους .
Που θα παει του χρονου οΖαρκο???
Vstrommer71
14/08/2019, 12:58
Αλλος νταλκας για τους δημοσιογραφους .
Που θα παει του χρονου οΖαρκο???
Aν έκανε την κίνηση για το άμεσο διαζύγιο με την ΚΤΜ,χωρίς να έχει εξασφαλισμένη σίγουρη εναλλακτική,ο μάνατζέρ του είναι για κρέμασμα.Αλλά δεν τους έχω για τόσο χαζούς.
Το μεγάλο ερωτηματικό είναι αν υπάρχει κενή θέση εργοστασιακή.Για Απρίλια δεν το βλέπω,οπότε η μόνη δυνητική επιλογή θα ήταν αν ο Γιατρός σταματούσε φέτος και άδειαζε μια θέση στην Yamaha.Δύσκολο έως απίθανο το βλέπω.
Είναι πάντως ένα ωραίο ερωτηματικό το πού θα πάει.Σπαζοκεφαλιά.
με τον Μιλλερ τελικα υπογραψανε κατα πως λεει το gpone εδω
Είναι επίσημο. Και η Ducati θα δώσει GP20 στην Pramac.
Paolo Ciabatti – Ducati Corse Sporting Director: “We are really glad to have reached an agreement with Pramac Racing that will allow our factory supported team to field Desmosedici GP 20 bikes for both Jack and Pecco next year. It will be the first time that Ducati will have four identical bikes in MotoGP, two for the factory Ducati Team and two for Pramac Racing: this exceptional effort will help us to collect and share more information and improve the development process, with the aim of obtaining even better results and stimulate a fair and positive competition among our riders. We are very pleased that Jack will continue with us next year, because he has shown continuous progress since he joined us in 2018, and want to thank Pramac Racing for their continued commitment to Ducati.”
GIOTIS750
14/08/2019, 13:08
Aν έκανε την κίνηση για το άμεσο διαζύγιο με την ΚΤΜ,χωρίς να έχει εξασφαλισμένη σίγουρη εναλλακτική,ο μάνατζέρ του είναι για κρέμασμα.Αλλά δεν τους έχω για τόσο χαζούς.
Το μεγάλο ερωτηματικό είναι αν υπάρχει κενή θέση εργοστασιακή.Για Απρίλια δεν το βλέπω,οπότε η μόνη δυνητική επιλογή θα ήταν αν ο Γιατρός σταματούσε φέτος και άδειαζε μια θέση στην Yamaha.Δύσκολο έως απίθανο το βλέπω.
Είναι πάντως ένα ωραίο ερωτηματικό το πού θα πάει.Σπαζοκεφαλιά.
θα γινει ο χαμος με τα σεναρια παντως ακουγεται οτι μπορει να μην εχει μοτο του χρονου.
GIOTIS750
14/08/2019, 13:10
Είναι επίσημο. Και η Ducati θα δώσει GP20 στην Pramac.
Paolo Ciabatti – Ducati Corse Sporting Director: “We are really glad to have reached an agreement with Pramac Racing that will allow our factory supported team to field Desmosedici GP 20 bikes for both Jack and Pecco next year. It will be the first time that Ducati will have four identical bikes in MotoGP, two for the factory Ducati Team and two for Pramac Racing: this exceptional effort will help us to collect and share more information and improve the development process, with the aim of obtaining even better results and stimulate a fair and positive competition among our riders. We are very pleased that Jack will continue with us next year, because he has shown continuous progress since he joined us in 2018, and want to thank Pramac Racing for their continued commitment to Ducati.”
ε σιγα σιγα στρωνουν ...και με τεσσερις εργοστασιακες εννοειται πιο πολλα δεδομενα και καλυτερη εξελιξη.
Vstrommer71
16/08/2019, 13:57
Αυτό ακριβώς χαχαχα
https://twitter.com/MotoGP/status/1142326609615171584?s=20
GIOTIS750
17/08/2019, 11:58
Tempest in a Teapot: 2019 Mid-Season Edition
It will take a near miracle for Lorenzo to repair his relationship with the Japanese now. As in, performing successful CPR on a Honda exec or legally marrying a female Asimo, Honda’s famed robot.
https://www.superbikeplanet.com/tempest-in-a-teapot-2019-mid-season-edition/
για ολα φταει ο μανατζερ...
αγριο τρακτερ ο Ντομενικαλη:lol::lol::lol:
στην μεταφραση google πιο κατω...
GIOTIS750
17/08/2019, 12:01
Η ιστορία ξεκίνησε είτε με τον Jorge Lorenzo είτε με τον αντιπρόσωπό του, επιτρέποντας στους Ducati και Yamaha να γνωρίζουν ότι μπορεί να είναι διαθέσιμο για να οδηγήσουν τα ποδήλατά τους το 2020. Θυμηθείτε ότι έχει ένα συμβόλαιο HRC που έχει συντάξει από το HRC και το αποδίδει στην Honda Το οποίο σημαίνει πιθανώς 31 Δεκεμβρίου. Η Pramac Ducati ενδιαφέρθηκε μέσω της Ducati Corse και στη συνέχεια καθυστέρησε την υπογραφή του Αυστραλού αναβάτη Jack Miller λόγω της πιθανότητας ότι η ζωή τους θα μπορούσε να «εμπλουτιστεί» με το Jorge Lorenzo να οδηγεί τα ποδήλατά τους. Ο Μίλερ το πήρε προσωπικά. Ακολούθως ο Lorenzo ή ο πράκτοράς του έρχονται σε επαφή με την Yamaha για να εκτιμήσουν το ενδιαφέρον τους για τις υπηρεσίες του (και πάλι, στη μέση της σύμβασης Honda). Τότε ακολούθησε περισσότερο δράμα. Μια τρύπα άνοιξε στο KTM μέχρι το τέλος του Σαββατοκύριακου, ενώ ο κ. J Zarco αποφάσισε ότι είχε αρκετούς από τους Αυστριακούς και το ένα lap lap wonder.
Ιστορικό: Ήμουν στο δωμάτιο όταν δύο αναβάτες υπέγραψαν τις συμβάσεις τους. Και οι δύο συμβάσεις καθόρισαν την πληρωμή ποσού άνω του 1 εκατομμυρίου δολαρίων για ένα έτος υπηρεσίας. Ούτε ο αναβάτης διαβάσει την σύμβαση πριν την υπογράψει και δεν το είχε διαβάσει προηγουμένως. Και οι δύο κοίταξαν το X που ο διευθυντής τους είχε υπογραμμίσει για να τους βοηθήσει να βρουν τη θέση στο έγγραφο που έπρεπε να υπογράψουν, έπειτα υπέγραψαν και χρονολόγησαν το έγγραφο, ποτέ δεν το διάβασαν. Το αναφέρω αυτό γιατί δεν πιστεύω ότι πολλοί αναβάτες διαβάσουν πραγματικά τις συμβάσεις τους, τυχαία ή αν όχι καθόλου. Ο Cal Crutchlow προφανώς το κάνει επειδή ο Cal Crutchlow είναι αυτοδιαχειριζόμενος. Οι υπολοιποι? Υποψιάζομαι ότι δεν διαβάζουν ποτέ συμβόλαια. Ένας αξιοσημείωτος αναβάτης πίστευε πραγματικά ότι ο ορισμός της "ανωτέρας βίας" στη συμφωνία του σήμαινε "μπορώ να βγώ έξω οποτεδήποτε θέλω και πρέπει ακόμα να μου πληρώσουν". Αυτό ήταν ένα πολύ δαπανηρό μάθημα. Έπρεπε να πουλήσει το μεγάλο σπίτι του για να πληρώσει την ποινή του γραπτού σε σύμβαση.
Ο Lorenzo, με την ασυνείδητη νίκη του, προσφέροντας τις υπηρεσίες του σε άλλες ομάδες, έχει αναμφίβολα βλάψει σοβαρά τη σχέση του με την Honda. Ο πολιτισμός της Honda δεν είναι αυτός που ανταμείβει οποιαδήποτε συμπεριφορά που μπορεί να ερμηνευτεί ως προδοσία. Αν το στοίχημα του Lorenzo ήταν ότι εάν έγινε γνωστό ότι ήθελε από την ομάδα Repsol Honda ότι η Honda με τη σειρά του θα τον απελευθέρωσε, δείχνει ότι ο George Lorenzo δεν καταλαβαίνει πώς λειτουργεί η ζωή στη Honda. Θα χρειαστεί ένα θαύμα για τον Lorenzo να επισκευάσει τη σχέση του με τους Ιάπωνες τώρα. Όπως και στην περίπτωση, εκτελώντας επιτυχημένη CPR σε ένα Honda exec ή νόμιμα παντρεύοντας ένα θηλυκό Asimo, το φημισμένο ρομπότ της Honda.
Η Ducati Corse έριξε πολλή λάμψη για να διασκεδάσει την ανάρμοστη προσφορά του Lorenzo να επιστρέψει στην Μπολόνια και να κάνει τη ζωή τους έναν ζωντανό εφιάλτη πάλι. Η Ducati παραμένει μια πολύ μικρή εταιρεία, ενώ ανήκουν στην Audi / Lambo, η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει τόση παρακμή από την Audi, όπως νομίζετε. Είναι μια επένδυση. Επιπλέον, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati, Claudio Domenicali, είναι γνωστός εδώ και πολύ καιρό ως ένας άγριος τρακτέρ. Δεν είναι μόνο οι αναβάτες που παίρνουν την εστίασή του «δικαιολογούν την ύπαρξή σας». είναι όλοι, εμπιστευθείτε. Πριν από την ένδοξη νίκη του Red Bull στο δαχτυλίδι, η Ducati είχε υποχωρήσει από την άποψη των αποτελεσμάτων του MotoGP και όταν τα αποτελέσματα γλιστρήσουν, ο Domenicali δεν είναι ντροπαλός για να ζητήσει από τους αναβάτες γιατί σας πληρώνουμε αυτά τα γιγάντια ποσά για να τελειώσουμε το έκτο ή το τέταρτο; Το έκανε με τον Fogarty, με τον Stoner, με τον Hayden και άλλους. Δεν ανέχεται τη μετριότητα. Καθόλου. Ο νικητής του Red Bull Ring Dovi 'έχει σώσει τον εαυτό του από την αντανάκλαση του Claudio για λίγο, αλλά το Petrucci - είναι σχεδόν σαν η επική νίκη στο Mugello πριν από χρόνια, όχι πριν από μήνες. Έτσι, δεν υπάρχει τίποτα για τη Ducati να χάσει μιλώντας με τον Lorenzo, και αφήνοντας τους αναβάτες να ξέρουν ότι η μέτρια δεν θα το κόψει. Ότι δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί (ο Lorenzo αφήνοντας την Honda για τη Ducati) δεν έχει σημασία από την οπτική γωνία της Ducati.
Τελικά ο Miller ξαναγράφηκε στη Ducati, ο Zarco περπάτησε και ο Lorenzo δηλητηρίασε τη σχέση του με τη Honda.
GIOTIS750
19/08/2019, 08:29
Aprilia technical boss Romano Albesiano has warned against MotoGP removing the “last” meaningful concession rule designed to help smaller manufacturers catch the big outfits.
The Italian made the remarks when asked for his thoughts on the idea that the championship could allow each manufacturer one change of engine spec per season.
Currently, MotoGP manufacturers are not allowed to change their engine spec mid-season, with the exception of the concession teams – currently only Aprilia and KTM, which do not face any limits on how many configurations they can use.
This rule notably caught out Suzuki in 2017, although it has subsequently recovered, while also preventing Yamaha from making a rapid return after its prolonged slump last season.
Albesiano suggested the other remaining concession rules – which include more testing for factory riders, more wildcards and more engines to use in one season – made little difference and that keeping the engine concession is key.
“We are exploiting the concession rule advantage,” said Albesiano. “I remember years ago the concession rules gave a real big advantage to some manufacturers, and year-by-year the concession advantage has become smaller and smaller.
“I believe that the championship still needs to help the manufacturers that are chasing the front guys.
“This [the engine rule] is probably the last concession rule, there remain a few others, this is the most important one and we would like to keep it.”
KTM’s MotoGP technical director Sebastian Risse also said being able to use more than one engine configuration in a season is an important advantage for the Austrian marque.
“It would be clearly [affecting] our development because we are a concession team, we use this concession a lot we are now using our third engine spec of this season,” he said.
“Every season we have changed [the engine] more than one time. That is something where we really work, we invest the money and we get something out.
“If that is removed because the others can also move, of course we have to discuss this topic.”
Honda technical manager Takeo Yokoyama suggested that such a move would allow the big teams to take more risks with their engine updates, but while also increasing costs.
“If you allow all the manufacturers to change the engine spec in the middle of the season, it can be a help for someone who made a mistake at the beginning of the season,” said Yokoyama.
“If you are allowed to make a mistake in the winter-time, you can make a little more challenge. If not you have to go a more conservative way, you cannot make a radical change of the engine hardware.
“On the other hand, we need more resource, development costs, manpower [if it is allowed]. If it’s put on the table, we’ll have to think carefully.”
https://www.motorsport.com/motogp/news/aprilia-engine-concession-ktm-honda/4514177/
GIOTIS750
26/08/2019, 09:28
Petronas Yamaha rider Fabio Quartararo said his crash at the beginning of MotoGP's British GP was triggered by Alex Rins' error ahead of him.
Quartararo had a highside at Copse right after the start, and his Yamaha was then hit by Andrea Dovizioso, who had temporary memory loss after his massive fall afterwards and needed to be hospitalised.
The Frenchman explained that his crash occurred because Rins, having passed him, had nearly lost his bike going through the corner right ahead of Quartararo.
In order not to hit Rins, Quartararo "shut the throttle a bit too aggressive", and the Frenchman claimed that without Rins' mistake he wouldn't have crashed.
"We did a good start, unfortunately on the first corner, Rins overtook me," said Quartararo.
"He lose quite a lot the rear and I shut the throttle a bit too aggressive to not really go into him and I just make a big slide also. Unfortunately I had a highside.
"I am okay, quite lucky that I don't have something broken, that is positive. I think Dovi is quite unwell because he had a big crash.
"I didn't even see that he touch the bike, he go over the bike, just after when I get up I see he crashed also.
"If Rins didn't make a mistake, for sure we keep sliding and just at this moment I was starting to pick up the bike. For me was just a matter of luck that we did not have."
British GP winner Rins said that his first-corner moment nearly ended with a crash of his own, saying: "First corner I was so close to crash, I don't know if it was for the cold tyre or what - but anyway I was able to recover.
The British GP was eventually decided between Rins and Marquez and Quartararo reckoned that his own pace from the weekend was "really good to fight with them".
"During the morning with 16 laps on the tyre we make [1m]59.6s, that is something that was really good for us. The pace was really good but during the race is difficult to know if we had an opportunity to win.
"If we check on papers, the pace was really good for fight with them [Marc and Rins]."
Ducati team manager Tardozzi, whose rider Dovizioso was the other victim of the start crash, further elaborated on the condition of the rider, who suffered from temporary memory loss after the crash.
"Andrea now is going with helicopter to Coventry because they would like to make scan. For a couple of minutes, 15-20 minutes, he lost the memory.
"Finally he remembered everything - in the beginning he said he made a big fault, then he said no, he started to think and he says 'oh, was not my fault'.
"We start to joke a bit but anyway the medicians [doctors] would like to make these scans to be sure. He has pain on the right side of the hip but finally is nothing broken.
"We'll what the scan say tonight and I hope that he will be in Misano for the test."
The Misano test will begin in four days' time, on 29th and 30th August.
Soon after conducting his media duties, Quartararo was taken to the Coventry hospital due to feeling dizzy.
https://www.motorsport.com/motogp/news/quartararo-crash-rins-dovizioso-silverstone/4519501/
GIOTIS750
26/08/2019, 09:38
“I have the mentality of a winner, and if I lose in the PlayStation I will be angry. So of course I'm angry to lose in the last corner,” Marquez said.
https://www.crash.net/motogp/news/928021/1/marquez-angry-lose-last-corner-again-dovi-defeat-was-worse
O Ρέντινγκ στη θέση του Μπαουτίστα (https://www.motorsport.com/wsbk/news/redding-ducati-wsbk-bautista/4522558/) το 2020...
RaGe_Raptor
29/08/2019, 07:19
O Ρέντινγκ στη θέση του Μπαουτίστα (https://www.motorsport.com/wsbk/news/redding-ducati-wsbk-bautista/4522558/) το 2020...
:D
409454
RaGe_Raptor
29/08/2019, 07:23
Μπέττερ ακσελερέισον θέλει, σιέφ ψαλίδι για λόνγκερ τάιερ λάιφ, χάιερ τοπ σπιντ κι άλλα πολλά.
Τι τα θες μωρέ, ξοφλημένος είσαι, δεν διαβάζεις τους ειδικούς μοτοτζιπιολόγους του μοτοτζιάρ να ξεστραβωθείς, λεωγώ?
:p
https://www.motorsport.com/motogp/news/rossi-yamaha-updates-requests/4522331/amp/
Γεροντιστικη γκρίνια, κλασικά
Vstrommer71
29/08/2019, 08:39
Γεροντιστικη γκρίνια, κλασικά
Kαι πού να ήξερε να οδηγεί κιόλας,που θέλει να κάνει και προτάσεις ε?:lol:
δώστε το στο Κουαρταραρό/Βινιάλες/Μορμπιντέλι/Λορέντζο το πλάνο εξέλιξης να στο κάνει διαστημόπλοιο το Μ1 , ο άλλος τι ξέρει , έχει να δει βαθρο/νίκη/πόουλ/γυναίκα/μαγειρεμένο φαγητό ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ
Vstrommer71
29/08/2019, 11:09
δώστε το στο Κουαρταραρό/Βινιάλες/Μορμπιντέλι/Λορέντζο το πλάνο εξέλιξης να στο κάνει διαστημόπλοιο το Μ1 , ο άλλος τι ξέρει , έχει να δει βαθρο/νίκη/πόουλ/γυναίκα/μαγειρεμένο φαγητό ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ
Όταν φτάσουν όλοι μαζί τα πρωταθλήματα και τις pole του Vale θα πάρω ένα τηλ. τον Hidaka-san να του το μεταφέρω:lol:
Ρε σεις, κανετε αντιλογο μονοι σας; :bawl:
Περιμένουμε το ουίσκι / Κουαρταραρό να ωριμάσει
RaGe_Raptor
29/08/2019, 12:27
Δώστα όλα για να νικήσει ο Βάλες ξανά, Γιαμαχάρα!
Α, οκ. Ερωτικό κάλεσμα στον Χορταρέα είναι.
Carry on... ;)
Δοκιμαζει πρωτη φορα καρμπον ψαλιδι η Γιαμαχα στο Μιζανο
και ενα μοτερ για του χρονου
Για να δουμε δειχνουν να ξυπνανε σιγα σιγα
https://www.gpone.com/en/2019/08/29/motogp/yamaha-at-misano-with-a-new-carbon-swingarm.html
H yamaha μονιμα τελευταια δοκιμαζει και τρεχει να προλαβει.
Πνευματικες βαλβιδες... Τελευταια.
Seamlless κιβώτιο... Τελευταια.
Carbon ψαλιδι... Τελευταια.
Και μετα φταινε οι αναβατες...
Και μετα φταινε οι αναβατες...
ο ενας αναβατης..που φταιει γενικα
για ολα τα προβληματα της ανθρωποτητας...
GIOTIS750
29/08/2019, 17:39
Γεροντιστικη γκρίνια, κλασικά
:lol::lol::beer:
GIOTIS750
29/08/2019, 17:55
News
AUTHOR
motogp.com
PUBLISHED
4 hours ago
Quartararo leads Rossi by 0.024 halfway through Day 1
Misano Test is underway and it’s two Yamahas who are currently top of the timesheets
Tags MotoGP, 2019
The MotoGP™ riders have been busy on the first morning of the Misano Test and currently leading the way is Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) with a 1:33.539, 0.024 faster than fellow Yamaha rider Valentino Rossi (Monster Energy Yamaha MotoGP). Ducati Team test rider Michele Pirro is third on the timesheets, 0.111 behind Quartararo.
After his heavy crash at Turn 1 during the British GP, Quartararo is fit to ride at Misano and the rookie isn’t taking his time to adapt to the circuit. Championship leader Marc Marquez has a carbon fibre Repsol Honda Team bike at his disposal, he sits fifth quickest at midday.
British GP winner Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) suffered a crash at Turn 8 early in the afternoon, rider ok. Miguel Oliveira’s (Red Bull KTM Tech 3) test has ended early after the Portuguese rider still felt pain from his Silverstone crash, so he has headed home to rest up before the San Marino GP on the 15th September.
Top 10 as of 13:00 local time:
1. Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT) – 1:33.539
2. Valentino Rossi (Monster Energy Yamaha MotoGP) + 0.024:a024:
3. Michele Pirro (Ducati Team) + 0.111
4. Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP) + 0.158
5. Marc Marquez (Repsol Honda Team) + 0.158
6. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) + 0.268
7. Franco Morbidelli (Petronas Yamaha SRT) + 0.344
8. Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) + 0.464
9. Johann Zarco (Red Bull KTM Factory Racing) + 0.676
10. Pol Espargaro (Red Bull KTM Factory Racing) + 0.696
Follow the action via Live Timing and keep an eye on motogp.com for interviews, highlights and an end of day report.
https://www.motogp.com/en/news/2019/08/29/quartararo-leads-rossi-by-0-024-halfway-through-day-1/306863
slzr:beer:
Vstrommer71
29/08/2019, 18:18
Και τέλος 1ης μέρας.
(Και καλή δουλειά τα ΚΤΜ σε fast lap χρόνους)
409458
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.