View Full Version : Έφυγε αντικείμενο μέσα στο μοτέρ.
Έχει σχεδόν 2 εβδομάδες που ξεκίνησα σιγά σιγά να κάνω σέρβις το R1. Άλλαξα λάδια, φίλτρο λαδιού, υγρά ψυγείου, υγρά φρένων μπρος-πίσω, φίλτρο αέρος, και το σκ που μας πέρασε άλλαξα τα μπουζί. Το τεχνικό επίπεδο μου δεν μπορώ να πω ότι είναι υψηλό αλλά έχω αγοράσει κάποια εργαλεία και με την βοήθεια του Service manual, λίγου θάρρους και του youtube μπορώ να πω ότι τα καταφέρνω.
Χθες αποφάσισα να αλλάξω το διάσημο πλέον βολάν του R1 με το καινούριο. Διάβασα δυο τρείς φορές τα βήματα στο book και ξεκίνησα. Ήταν πολύ σημαντικό να μην πέσουν μέσα στο μοτέρ τα διάφορα γρανάζια και οι ροδέλες που είχε, και έδωσα όλη μου την προσοχή εκεί, μην παρατηρώντας ότι έχει κατι κυλινδρικά αντικείμενα ανάμεσα από το καπάκι και το μοτέρ τα οποία βγαίνουν και όπως ήταν φυσικό κατέληξαν τρίποντο στην τρύπα του μοτέρ και από εκει στο κάρτερ ελπίζω. Η πλάκα είναι ότι αυτό το κυλινδράκι δεν είναι μαγνητικό οπότε δεν μπορούσα να το τραβήξω κάπως από πανω.
Αυτό λοιπον σημαίνει ότι πρέπει να κατεβάζω κάρτερ και να το αφαιρέσω από εκεί. Για να κατεβάσω κάρτερ πρέπει να βγούνε τα λάδια πάλι έξω αλλά και να φύγει η εξάτμιση από την μέση, για να φύγει η εξάτμιση πρέπει να βγεί η πολλαπλή και τα τελικά, οπότε και η ουρά και το δεξί μασπίε και μπλα μπλα μπλα να μην τα πολυλογώ καταλήγουμε να ξηλωθει η μισή μηχανή.
Εδώ χρειάζομαι την βοήθεια σας μιας και δεν μπορεσα να βρω ακρη στο service manual.
1) Υπάρχει κάποιος τρόπος να βγει χωρίς να ξηλώσω τα πάντα;
2) Όταν θα κατέβει το καρτερ θα χρειαστεί καινουρια φλάτζα. Αυτήν μπάινει απευθείας πάνω ή θα χρειαστεί και φλατζόκολα; Η ιδια ερώτηση ισχύει και για το καπακι του βολαν.
3) Εφόσον έχει ήδη αφαιρεθεί το βολάν και τα γρανάζια, μπορεί να μετακινηθεί η μηχανή μπρος πίσω σε περίπτωση που χρειαστεί τελικα να την φορτώσω για συνεργείο ή θα αποσυγχρονίσει τίποτα;
4) Τα λάδια που θα βγούνε είναι ολοκαίνουρια δεν έκαναν ούτε 5χλμ. Μπορώ να χρησιμοποιήσω πάλι τα ίδια;
Ακολουθούν φωτογραφίες
395236
395237
395238
395239
395240
395242
basilis_k6
30/04/2018, 16:09
δεν βγαινει χωρίς να βγει το χταπόδι? φαινεται να περνάει. τα λάδια κράτα τα. το καπάκι στο βολάν του gsxr το ειχα βάλει χωρις κολλα νομίζω. οτι λεει το μανουαλ παντως.
Lioulios
30/04/2018, 17:03
ποοο ποο ρε μαν ... ζαλιστηκα . Υπομονη.
Στην αλλαγή του βολάν, βαζεις μια σελίδα Α4 από κάτω για να γλυτώσεις τη μανούρα αυτή τώρα. Τα λάδια κράτα τα πάντως.Στο καπάκι του βολάν θυμάμαι μόνο η φλάντζα μπαίνει.
andreastwin
30/04/2018, 18:58
να πω και εγω κατι και ας κανεις οτι νομιζεις.
αν παρεις ενα ισχυρο μαγνητη και τον βαλεις εξω απο το καρτερ και τον ανεβαζεις σιγα σιγα προς την μερια που σου επεσε,υπαρχει πιθανοτητα να το τσιμπησει και να το ανεβασει επανω, και με ενα μυτοτσιμπιδο να το πιασεις .
υπαρχει και ευκαμπτο σπαστο μαγνητικο που χωνεται σε τετοιες περιπτωσεις για να πιασει κατι στα τυφλα.
μια ιδεα ειπα,καλα ξεμπερδεματα οσο γινεται ανωδυνα.
Δεν είναι μαγνητικό το κυλινδρακι....ειπε....
1) Υπάρχει κάποιος τρόπος να βγει χωρίς να ξηλώσω τα πάντα;
Όχι πρέπει να βγει η πολλαπλή εξαγωγής για να κατέβει η ελαιολεκανη. Ακόμη κι αν καταφέρεις να την βγάλεις πολύ πιθανό να γίνει ζημιά γιατί μέσα έχει κάτι σωληνάκια διαιρουμενα τα οποία κουμπωνουν αξονικά κ κάθετα. Πολύ προσοχή λοιπόν στο βγάλε μη γίνει ζημιά κ έξτρα προσοχή στο βάλε για να κουμπωνουν σωστά ειδάλλως θα έχεις διαρροές λαδιού.
2) Όταν θα κατέβει το καρτερ θα χρειαστεί καινουρια φλάτζα. Αυτήν μπάινει απευθείας πάνω ή θα χρειαστεί και φλατζόκολα; Η ιδια ερώτηση ισχύει και για το καπακι του βολαν.
Καινούργια φλάντζα εννοείται, χωρίς κόλλες εννοείται. Του βολάν αν δεν την τραυματισεις κ βγεί ατόφια δεν έχει θέμα, επαναχρησιμοποιειται
3) Εφόσον έχει ήδη αφαιρεθεί το βολάν και τα γρανάζια, μπορεί να μετακινηθεί η μηχανή μπρος πίσω σε περίπτωση που χρειαστεί τελικα να την φορτώσω για συνεργείο ή θα αποσυγχρονίσει τίποτα;
Δεν αποσυγχρονιζεται κάτι. Αλλά εφόσον δεν βάλεις ταχύτητα στο κιβώτιο δεν θα μετακινηθει τίποτα έτσι κι αλλιώς(με μικρή επιφύλαξη αυτό γιατί αν δεν απατώμαι το βολάν παίρνει κίνηση από το κιβώτιο)
4) Τα λάδια που θα βγούνε είναι ολοκαίνουρια δεν έκαναν ούτε 5χλμ. Μπορώ να χρησιμοποιήσω πάλι τα ίδια;
Εννοείται, θα τα βγάλεις από την τάπα αποστράγγισης, έτσι για την ιδέα φιλτραρισε τα κιόλας με φίλτρο γαλλικού καφέ κ χρησιμοποίησε τα ξανά όταν είσαι έτοιμος.
Φίλε ξανατονιζω,προσοχή στο κούμπωμα της ελαιολεκανης. Το κάναμε προ ημερών σε fazer 1000 , δε τη κούμπωσαμε σωστά, είχε διαρροή, οπότε άντε πάλι λύσιμο πολλαπλή,ξεκουμπωμα, αλλαγή ένα συγκεκριμένο o-ring που είχε στραβοπατησει (θα καταλάβεις ποιο είναι) κ κούμπωμα ξανά
andreastwin
30/04/2018, 20:57
Δεν είναι μαγνητικό το κυλινδρακι....ειπε....
μαλλον δεν εδωσες βαση σε αυτα που εγραψα.ξαναδιαβασετο κατι σου ξεφευγει.
[1]αν παρεις ενα ισχυρο μαγνητη και τον βαλεις εξω απο το καρτερ
[2]υπαρχει και ευκαμπτο σπαστο μαγνητικο που χωνεται σε τετοιες περιπτωσεις για να πιασει κατι στα τυφλα.
μηπως να δοκιμαζες με ηλεκτρικη σκουπα; με λαστιχενιο σωληνακι προσαρμοσμενο στο ακροστομιο της;
(αφου καταβασεις τα λαδια πρωτα)
μαλλον δεν εδωσες βαση σε αυτα που εγραψα.ξαναδιαβασετο κατι σου ξεφευγει.
[1]αν παρεις ενα ισχυρο μαγνητη και τον βαλεις εξω απο το καρτερ
[2]υπαρχει και ευκαμπτο σπαστο μαγνητικο που χωνεται σε τετοιες περιπτωσεις για να πιασει κατι στα τυφλα.
Ωπα. Κατσε γιατι και εγω δεν καταλαβα.
Εφοσον δεν ειναι μαγνητικο το κυλινδρακι τι ακριβως θα καταφερει με τον μαγνητη ?
Live2ride
30/04/2018, 21:46
Λογικά δεν θα βγει με τα λάδια? αν όχι σήκωσε λίγο την μηχανή και προσπάθησε να το βγάλεις απο την τρύπα, μια κάμερα σκουλήκι θα σε βοηθούσε να το κάνεις και φυσικά ένα 2ο άτομο.
Για αυτά που ρωτάς:
1ον Μάλλον.
2ον Δεν χρειάζεται φλατζόκολα αλλά και να βάλεις λίγο δεν θα πάθει τίποτα.
3ον Η μηχανή δεν κάνει να την κινήσεις πολλά μέτρα χωρίς να δουλευει το μοτερ, το γράφει και στο μανουαλ, ο λόγος είναι ότι τα κινητά μέρη δεν λιπαίνονται επειδή η αντλία δεν στέλνει λάδια.
4ον Ξανα χρησιμοποίησε τα, έτσι και αλλιώς η αντλία έχει σίτα που φιλτράρει τα λάδια όπως και το φίλτρο λαδιού, δεν θα πάθει τίποτα το μοτερ.
Ωπα. Κατσε γιατι και εγω δεν καταλαβα.
Εφοσον δεν ειναι μαγνητικο το κυλινδρακι τι ακριβως θα καταφερει με τον μαγνητη ?
ελα ντε.... προσπαθω να καταλαβω τι δεν επιασα.....με ισχυρο μαγνητη και ευκαμπτο αλλο μαγνητη κυλινδρακι που δεν ειναι μαγνητικο δεν θα πιασει ........
andreastwin
30/04/2018, 22:39
ελα ντε.... προσπαθω να καταλαβω τι δεν επιασα.....με ισχυρο μαγνητη και ευκαμπτο αλλο μαγνητη κυλινδρακι που δεν ειναι μαγνητικο δεν θα πιασει ........
το κυλινδρακι ειναι μεταλλικο [σιδερο] ο μαγνητης το πιανει σαν μεταλο. για να το καταλαβεις κανε μια δοκιμη, βαλε σε ενα τηγανι αλουμινενιο ενα μεταλο [σιδερο] και απο κατω ακουμπησε ενα μαγνητη και κουνατον να δεις οτι μεταφερει το μεταλο οπου παει ο μαγνητης.ποιο απλα δεν μπορω να το πω. με αυτον τον τροπο μπορει να μεταφερει το κυλινδρακι απο το καρτερ προς την ταπα των λαδιων,η προς τα επανω για να το βγαλει απο εκει που μπηκε.
andreastwin
30/04/2018, 22:43
Ωπα. Κατσε γιατι και εγω δεν καταλαβα.
Εφοσον δεν ειναι μαγνητικο το κυλινδρακι τι ακριβως θα καταφερει με τον μαγνητη ?
ο μαγνητης πιανει οτι ειναι σιδερο.και το κυλινδρακι ειναι σιδερο.
ο μαγνητης πιανει οτι ειναι σιδερο.και το κυλινδρακι ειναι σιδερο.
Εμ αυτο λεμε. Το κυλινδρακι ειναι μεταλο (μαλλον stainless καταλαβαινω) το οποιο ΔΕΝ το πιανει ο μαγνητης.
grharris
30/04/2018, 22:55
Το κυλινδρακι προφανως ειναι αλουμινενιο, αρα δεν το πιανει κανενας μαγνητης.
Παμε για αλλη λυση....
Καταρχην βγαλε τα λαδια και εχε το νου σου μπας και βγει μαζι ...αν εισαι τυχερος.
Αν οχι, κι εγω δεν βλεπω αλλο τροπο περα απο το λυσιμο του καρτερ.
το κυλινδρακι ειναι μεταλλικο [σιδερο] ο μαγνητης το πιανει σαν μεταλο. για να το καταλαβεις κανε μια δοκιμη, βαλε σε ενα τηγανι αλουμινενιο ενα μεταλο [σιδερο] και απο κατω ακουμπησε ενα μαγνητη και κουνατον να δεις οτι μεταφερει το μεταλο οπου παει ο μαγνητης.ποιο απλα δεν μπορω να το πω. με αυτον τον τροπο μπορει να μεταφερει το κυλινδρακι απο το καρτερ προς την ταπα των λαδιων,η προς τα επανω για να το βγαλει απο εκει που μπηκε.
Οσο ποιο απλά και να το πεις όταν ένα μέταλλο ΔΕΝ είναι μαγνητικό δηλαδή μάλλον είναι αλουμίνιο, μαγνήτης δεν το πιάνει .Τώρα εσύ πως το κάνεις δεν ξέρω.
Το είπαμε ξερω, ξερω.. αλλα τα κυλινδράκια αυτα λεγονται pin η οδηγοι στα ελληνικα και ευθυγραμμίζουν το καπακι επάνω στο μοτέρ, όσα έχω δεί δε διάφορα μοτέρ (και είναι πολλά) είναι απο σίδηρο και ποτέ αλουμίνιο η inox , σου έχει μείνει το ένα που φαίνεται στην φωτογραφία σωστά? δοκίμασες μαγνήτη και δεν το μαγνητίζει?
395284
395285
Ναι εκεί μπαίνουν. Δεν μαγνητιζεται παιδιά, ήταν το πρώτο που δοκίμασα. Σήμερα έβγαλα λάδια, και κατέβασα εξάτμιση. Ευτυχώς ήταν πιο εύκολο απότι περίμενα και τελείωσα μπαμ μπαμ. Το απόγευμα θα κατεβάσω το Κάρτερ και ο θεός βοηθός
Στο ορινγκ που υπαρχει στο καρτερ βαλε γρασο για να μεινει στην θεση του και να μην στραβοπατησει, επισης αν βαλεις νεα φλαντζα καρτερ αλοιψε την με ενα λεπτο στρωμα γρασου και μην βαλεις καθολου φλατζοκολα, προσοχη δωσε στο καθαρισμα απο υπολειματα παλια φλατζας στο καρτερ και το μοτερ για να μην εχεις διαρροές.
telegonos
01/05/2018, 12:53
Το απόγευμα θα κατεβάσω το Κάρτερ
Καλά το πας, καλή επιτυχία. Και ποιός δεν το έχει πάθει αυτό που έπαθες, η διαφορά είναι ότι εσύ το ψάχνεις, νάταν κανάς ελληνικού τύπου μάστορας απλά θα έβαζε άλλο οδηγό και θα στο έδινε.
Απλά έτσι για του λόγου το αληθές, ΚΑΡΤΕΡ είναι αυτό που περιέχει τον στροφαλοφόρο άξονα, το κυρίως μέρος του κινητήρα δλδ, εσύ θα κατεβάσεις την ΕΛΛΑΙΟΛΕΚΑΝΗ.
o_gavros
01/05/2018, 19:36
όπως το'πες, και ποιος δε το'χει πάθει...
πριν καναδυο χρονια πιάνω να μαστορέψω την τρόμπα λαδιού. τα χω μελετησει ολα,εχω παρει τα καβλιτσέκια τα απαραίτητα απο τεομοτο και βαζω χέρι.
Ε,εφυγε ένα τετοιο παπάρι (επιστημονική ονομασία) οδηγός απο τον άξονα στην τοποθέτηση.Δεν μου άρεσε ο ηχος που έκανε και το πήγα την επομενη φορτωμένη σε συνεργείο.
Αμα δεν με είχε πιάσει πανικός του στυλ "ωχ πάει το ξεκόλιασα το μηχανάκι" θα είχα γλιτώσει το μεροκάματο που με έκανε ο μάστορας,που επι της ουσιας ψαρεψε τον παπαρι και το τοποθέτησε σωστα.
Ελπίζω να τα καταφέρεις.
Καλά τον πιάσαμε τον Μάη.
καλό μήνα.
395303
395304
395305
Χθες δεν πρόλαβα να κατεβάσω την ελαιολεκάνη :) λόγω αυξημένης κατανάλωσης φαγητου και αλκοολ.
Πάντως άρχοντας είσαι με τη μοκέτα σου και με τα όλα σου δλδ αν είσαι πολύ κουρασμένος τραβάς κι έναν υπνάκο και συνεχίζεις στα καπάκια.
Σωραίος
:beer:
bros400pgm
02/05/2018, 08:48
Θέλω να δω πως θα ρίξεις τα λάδια από την λεκάνη στο μοτέρ ή σε μπουκάλι
Τα εχω ήδη βάλει σε μπιτονι απο απιονισμένο νερό με χωνί. Στο μοτέρ θα μπουνε με άλλο χωνί του οποίου η μύτη ειναι ευκαμπτη και στρίβει οπου θέλεις. Εκτός αυτου εχω και ενα μπουκαλι λάδι ακόμα ωστε να συμπληρώσω τυχόν απώλειες
Καλά το πας, αν είχες κ ένα σταντ ψαλιδιού θα ήσουν ακόμη πιο άνετος
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
02/05/2018, 11:21
αν και αντιρωσικος:p σου βγαζω το καπελο...
o_gavros
02/05/2018, 12:37
Καλά το πας, αν είχες κ ένα σταντ ψαλιδιού θα ήσουν ακόμη πιο άνετος
σετακι μπρος/πίσω πάνε κάνα 70αρι και λύνουν χέρια στις εργασίες, αλλά και προστατέυουν τα λάστιχα απο τετραγωνισμα σε περιόδους που μένει ακίνητο το μηχανακι.
telegonos
02/05/2018, 13:59
Ξέχασα να το γράψω πριν, ευκαιρία τώρα που θα πάρεις την ελλαιολεκάνη στα χέρια, να της κάνεις ένα καλό καθάρισμα, ΑΝ ΤΥΧΟΝ έχει μαζέψει κάποια μούργα. Συνήθως όλο και μαζεύεται με τα χρόνια, και δεν φεύγει όλη στην αλλαγή λαδιών.
Σωστός. Θα το κάνω.
Για τα paddock σταντ είναι στο πρόγραμμα. Απλά ολο λεω και ολο το αναβάλω. Μετά μολις ερχεται η ωρα να καθαρίσω-λιπάνω αλυσίδα βρίζω πάλι
Επιτυχία!
395319
Από μέσα ήταν καθαρό πάντως
395320
εχουμε κανενα τρόπο να φυγουν τα υπολείμματα της παλιας φλάτζας πιο εύκολα;
Grafton 505
02/05/2018, 21:43
Επιτυχία!
:beer:
εχουμε κανενα τρόπο να φυγουν τα υπολείμματα της παλιας φλάτζας πιο εύκολα;
Συρματόβουρτσα. Μερικοί πιάνουν και ψιλό ντουκόχαρτο αλλά δεν το συνιστώ.
o_gavros
02/05/2018, 21:49
Ωραίος!
παίζουν κάτι ειδικές σπάτουλες με μικρό κόστος(~10€) για την δουλειά αυτή.
στο σάιτ του Τογγελου τις είχε παρει το μάτι μου.
Ξυραφακι, ξυνεις με οσο μικροτερη γωνια μπορεις για να μην γδαρεις το μεταλλο.
Tτυχερός είσαι :a18:
Ξυραφάκι,gasket remover spray ή πλαστική σπάτουλα ειδικά για αυτήν την δουλειά .Προσοχή με το ξυράφια μην γδάρεις τα αλουμίνια και στην λεκάνη και στο μοτέρ
395322
Γενικώς η όλη διαδικασία τοποθέτησης θέλει λίγο προσοχή γιατί είσαι ξάπλα ,δεν υπάρχει χώρος και δεν είναι καν οριζόντια η μηχανή.Δεν θέλεις διαρροές από το κάρτερ. Την φλάντζα θα την κόλλαγα με γράσσο επάνω που είναι το μόνο σταθερό σημέιο. Και τον έναν οδηγό που έχεις στην λεκάνη θα τον έβαζα και αυτόν επάνω. Επίσης αν υπάρχουν οριγκ στο κάρτερ μάλλον θα τα άλλαζα όλα
οτιδηποτε μεταλικο το ξεχνας. πλαστικη σπατουλα μονο. επισης προτιμησε καλη κολα οπως three bond.
και μετα δωσε μεγαλη προσοχη στο σφιξιμο. κυκλικα η σταυρωτα οτι λεει το μανιουαλ.
Gasket remover της wurth. Κάνει θαύματα. Το ψεκαζεις το αφήνεις λίγο να δρασει και μετά με μια πλαστική σπάτουλα αφαιρείς την φλάντζα
Σταυρωτά λεει (Criss Cross pattern) αλλά δεν ήξερα οτι θέλει και κόλλα μαζί με την νέα φλάτζα...είναι σιγουρο αυτό;
devil's animal
03/05/2018, 08:01
Σταυρωτά λεει (Criss Cross pattern) αλλά δεν ήξερα οτι θέλει και κόλλα μαζί με την νέα φλάτζα...είναι σιγουρο αυτό;
λογικα στο manual ΔΕΝ θα λεει οτι θελει κολλα...μονο η φλατζα αρκει...
την κολλα την βαζεις για εξτρα ασφαλεια και για να μεινει η φλατζα στην θεση της την ωρα που δενεις...ΑΛΛΑ...και ειναι μεγαλο το ΑΛΛΑ...
μεγαλη προσοχη στην ποσοτητα της κολλας...μην τυχον και περισσεψει κατα το σφιξιμο...γιατι στην εξω μερια θα το δεις και θα το σκουπισεις, και δεν τρεχει και τιποτα δλδ...αν γινει ομως απο μεσα και στερεοποιηθει κανενα κομματι κολλας και μετα αποκολληθει με την θερμοκρασια-χρηση...
δεν θες να ξερεις τι θα γινει αν φραξει διοδο λαδιου...:sick:
ετσι οπως φαίνεται στο service manual η φλάτζα τοποθετείται στην λεκάνη, οχι στο πάνω μέρος. Γιαυτό έχει και τον οδηγό στο κάτω μέρος.
Να, αυτά δεν μπορώ...κανεις ολη την δουλειά και κολλάς σε κατι λεπτομέρειες τέτοιες και δεν ξερεις τι να κανεις :facepalm:
ετσι οπως φαίνεται στο service manual η φλάτζα τοποθετείται στην λεκάνη, οχι στο πάνω μέρος. Γιαυτό έχει και τον οδηγό στο κάτω μέρος.
Να, αυτά δεν μπορώ...κανεις ολη την δουλειά και κολλάς σε κατι λεπτομέρειες τέτοιες και δεν ξερεις τι να κανεις :facepalm:
Oτι λεει το μανιουαλ..αν δεν λεει για κολλα δεν βαζεις κολλα..συνηθως τα μανιουαλ τα λενε αυτα τα πραγματα,αν σε τρωει τοσο παρε ενα την σε ενα συνεργειο ΥΑΜΑΗΑ και ρωτα PADDOCK - ΓΚΟΥΖΙΒΕΛΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ 2105818899
Πολυ καλα παιδια και μάστορες
o_gavros
03/05/2018, 09:10
Για τυχόν ενδιαφερόμενους για παντοκ σταντ, ρίχτε μια ματιά στο ricambi weiss Αλεμάνια μεριά.
τιμές πάτωμα.
Vice, και να βάλεις ένα λεπτό στρώμα κόλλας ίσα να κραταει τη φλάτζα δε θα χαλάσει ο κόσμος.
Grafton 505
03/05/2018, 09:12
...
Ποιο μοντέλο R1 έχεις ; Για να δούμε ακριβώς τι λέει το μάνουαλ.
Σταυρωτά λεει (Criss Cross pattern) αλλά δεν ήξερα οτι θέλει και κόλλα μαζί με την νέα φλάτζα...είναι σιγουρο αυτό;
Οτι λεει το μανιουαλ να κανεις. Τιποτα αλλο.
Arxagelos
03/05/2018, 11:56
Πως σου έπεσε αυτό το μεταλλικό κομματάκι είναι απορίας άξια μιας και είναι εξωτερικά και είχες την μηχανή υπό κλίση, anyway όπως και να χει για να βγει το βολάν χρειάζονται 4 χέρια, ένας κρατάει το βολάν στην θέση του(όπως δείχνει το μάνουαλ για να μην τυχόν πέσουν μεταλλικά μέρη στην ελαιολεκάνη από το κομπλέρ της μίζας) και ο άλλος τραβάει το καπάκι με τα πηνία το οποίο είναι αρκετά δύσκολο να βγει μιας και οι μαγνήτες είναι πολύ ισχυροί.
Το ίδιο ισχύει και για να βάλεις σωστά στην θέση του το βολάν, θέλει 4 χέρια.
Υπόψη αν δεν μπορείς να ευθυγραμμίσεις τα γρανάζια του βολάν και τις μίζας, για να μπει στην θέση και να κουμπώσει θα πρέπει να βάλεις ταχύτητα στο σασμάν και να κουνήσεις ελάχιστα την πίσω ρόδα ουτο σώστε να κουνηθούν λίγο τα γρανάζια και να πατήσει σωστά, φυσικά για να κάνεις σωστή δουλειά θα χρειαστείς το σταντ που σου είπαν και οι από πάνω.
Δες εδώ στο video περίπου στο 1:50 πως ο ένας κρατάει το βολάν στην θέση του με το μεταλλικό αντικείμενο για να μην τραβηχθεί από την θέση του βάζοντας τα πηνία από τους ισχυρούς μαγνήτες, και ο άλλος εύκολα τοποθετεί το καπάκι, το ίδιο γίνεται και στο βγάλσιμο, ο ένας κρατάει το βολάν στην θέση του και ο άλλος τραβάει τα πηνία, έτσι έχεις μηδαμινές πιθανότητες να σου πέσει κάτι στον κινητήρα.
https://www.youtube.com/watch?v=vBtj3Z_2vrw
Ποιο μοντέλο R1 έχεις ; Για να δούμε ακριβώς τι λέει το μάνουαλ.
2007-2008
395332395333
Grafton 505
03/05/2018, 16:38
2007-2008
395332395333
Δυστυχώς δεν το έχω.
Διαβάζοντας του 2002, που έχω, δείχνει τα ίδια πράγματα με τις φωτογραφίες που έχεις βάλει και δεν λέει για φλατζόκολλα. Άρα δεν φαίνεται να χρειάζεται να βάλεις πουθενά φλατζόκολλα ή γράσο.
Φρόντισε να είναι στεγνές και καθαρές οι επιφάνειες.
andreastwin
03/05/2018, 17:54
κολλα δεν θα εβεζα ,λιγο γρασσο στα δυο δακτυλα και περνας την φλαντζα γυρο γυρο,ο γρασσος κανει την δουλεια τις κολλας και οταν θα χρειαστη να βγαλεις καποτε την [ελαιολεκανη] οπως λεγεται, εγω προσωπικα καρτερ το λεω,τοτε δεν θα σου αφησει ουτε ιχνος φλατζας.αλλα σ'οραιος το παλευεις και μπραβο σου,τελικα το βρικες το κ@βλιτσεκι που σου επεσε μεσα,για την τιμη τον οπλον και τιν ταλεπορια σου το πρωτο που θα εβαζα φοτο ειναι αυτο.:beer:
κολλα δεν θα εβεζα ,λιγο γρασσο στα δυο δακτυλα και περνας την φλαντζα γυρο γυρο,ο γρασσος κανει την δουλεια τις κολλας και οταν θα χρειαστη να βγαλεις καποτε την [ελαιολεκανη] οπως λεγεται, εγω προσωπικα καρτερ το λεω,τοτε δεν θα σου αφησει ουτε ιχνος φλατζας.
+1
Οπως σου πρότεινα σε προηγούμενο ποστ το γρασσο βοηθάει να σταθει η φλαντζα στην θεση της και το ορινκ, σε περιπτωση που χρειαστει να το λύσεις ξανά (πραγμα που απευχομαι αλλα ποτέ δεν ξέρεις ;) ) βοηθάει στην επαναχρησιμοποιηση της και δεν θα ασχοληθεις να καθαρίζεις υπολείματα φλατζας ξανα.
Υ.Γ. Μην σφίξεις με πολύ δυναμη τις βιδες απο την ελαιολεκάνη (καρτερ) μια καστανια 1/4 θα σου δώσει αρκετη ροπη με το χερι για να μην το παρακάνεις, σφίξε σε 2 χρόνους ολες τις βιδες μια χαλαρα και μια στο τελος, σε καμια βδομαδα-μηνα τσεκαρε παλι ολες τις βιδες με την σειρά.
Φλατζόκολα μην βαλεις:nono:
Ψάξε δυναμόκλειδο
Όσο για τα γράσα και λοιπές ιδέες η τεχνολογίας έχει προχωρήσει . Υπάρχει φλατζοκολα η οποία παραμένει σε υγρή μορφή και κάνει την ίδια δουλειά με το γράσο αλλά καλύτερα
Άλλαξε πρώτα το βολάν και μετά δέσε την λεκάνη.
Ποτέ δεν ξέρεις.
;)
Άλλαξε πρώτα το βολάν και μετά δέσε την λεκάνη.
Ποτέ δεν ξέρεις.
;)
Εννοείται Τεο! Είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα! θα το πετούσα το μηχανάκι μετά, δεν υπήρχε περίπτωση να το ξαναλύσω.
Αρχάγγελος την μηχανή την γύρισα απο την άλλη μεριά και την κρατούσε ενα φιλαράκι υπο κλίση για να μην φυγουν τα εξαρτήματα του βολάν μέσα. Ελα ομως που οταν βγήκε το καπάκι (το οποιο όντως ήθελε πολύ δύναμη) βγήκε και αυτός ο οδηγός μαζί αλλά ισα ισα κρατιόταν με ελάχιστη δύναμη και έπεσε.
Μετά απο μια εβδομάδα παύσης εργασιών λογω δουλειάς, χθες τοποθετήθηκε το νέο βολάν και μπήκε η νέα φλάτζα στο καπάκι του. Σημερα αναμένω να έρθει το o-ring για τον αισθητήρα πιεσης λαδιού και θα τοποθετηθεί και η ελαιολεκάνη.
Μου προεκυψε μια δυσκολία:
Όταν έβγαλα το καπάκι του βολάν, είχα αφαιρέσει το μανιτάρι προστασίας το οποίο βιδωνώταν στην βίδα που συγκρατεί το μοτέρ. Αυτό βγήκε σχετικά ανετα. Έπειτα ξαναβιδωσα την βιδα μονη της χωρίς το μανιτάρι και το αφησα ετσι. Τώρα που τελειωσα την δουλεια και θελησα να το βαλω ξανα το μανιτάρι, δεν ξεβιδώνει με τίποτα!
η καστάνια δεν πιανει καλά και μου χαλάει σιγά σιγά τα πασα στην βιδα οποτε την αφησα στην ακρη. Ξεκινησα με το χοντρό το αλεν που κανει γωνία και ξεβιδώνει παρα πολυ δυσκολα και αργά. Ριχνω wd40 ξαναδοκιμάζω αλλά μεγάλο ζόρι, εβγαλα φουσκαλες στα χέρια.
τι παιζει; εχουμε καμια ιδέα;
395552
devil's animal
11/05/2018, 09:05
Αυτό βγήκε σχετικά ανετα. Έπειτα ξαναβιδωσα την βιδα μονη της χωρίς το μανιτάρι και το αφησα ετσι. Τώρα που τελειωσα την δουλεια και θελησα να το βαλω ξανα το μανιτάρι, δεν ξεβιδώνει με τίποτα!
η καστάνια δεν πιανει καλά και μου χαλάει σιγά σιγά τα πασα στην βιδα οποτε την αφησα στην ακρη. Ξεκινησα με το χοντρό το αλεν που κανει γωνία και ξεβιδώνει παρα πολυ δυσκολα και αργά. Ριχνω wd40 ξαναδοκιμάζω αλλά μεγάλο ζόρι, εβγαλα φουσκαλες στα χέρια.
τι παιζει; εχουμε καμια ιδέα;
395552
παιζει να την εχεις βιδωσει στραβα και να τρωει τα πασα...
αν ξεβιδωσε σχετικα ευκολα την ξαναβιδωσες και τωρα δεν ξεβιδωνει, προσπαθησε να την ξαναβιδωσεις....
επειδη ειναι βιδα βασης μοτερ θα σου προτεινα να το δει ενας μαστορας γιατι μπορει να κανεις ζημια...
Μου φαίνεται δύσκολο να έχει πάρει το βάρος του κινητήρα. Ή έκανες ζημιά στο σπειρωμα όταν την έβαζες. Μπορείς να την ζεστάνεις με ένα θερμοπιστολο? Το wd 40 δεν είναι λιπαντικό. Βάλε λεπτό λάδι ή λάδι κινητήρα. Όταν βάζεις λάδι θέλει και λίγο βιδωμα για να πάρει λάδι το σπειρωμα και πάλι ξεβιδωμα . Δες όμως πριν δεν έχει πάρει το βάρος του κινητήρα η συγκεκριμένη βίδα
δεν θα ξεμπλέξω ποτέ..... :(
Grafton 505
11/05/2018, 16:02
τι παιζει; εχουμε καμια ιδέα;
Είχε κολλά σπειρωμάτων ;
επειδη ειναι βιδα βασης μοτερ θα σου προτεινα να το δει ενας μαστορας γιατι μπορει να κανεις ζημια...
Είναι ίδια ? Αν κατάλαβα καλά η βίδα πιάνει μοτέρ και μανιτάρι. Μήπως έιναι λίγο μεγαλύτερη και την τερμάτησε χωρίς λόγο? Αν είναι έτσι το σπείρωμα μπορεί να κόλλησε και σε μούργα.Δεν έχω να προτείνω και πολλά αν κόλλησε τόσο πολύ και άρχισε να σου τρώει τα πάσα.Μόνο σε μάστορα. Αλλά θέλω να πιστεύω ότι απλώς έχει κολλήσει και δεν έφαγε το σπείρωμα
Mιλάμε ότι μπορεί να έφαγες τα πάσα σε πλαίσιο αλουμινίου και λέμε να το ζεστάνουμε;
Good Luck.
sapila racing
11/05/2018, 17:11
Είναι ίδια ? Αν κατάλαβα καλά η βίδα πιάνει μοτέρ και μανιτάρι. Μήπως έιναι λίγο μεγαλύτερη και την τερμάτησε χωρίς λόγο? Αν είναι έτσι το σπείρωμα μπορεί να κόλλησε και σε μούργα.Δεν έχω να προτείνω και πολλά αν κόλλησε τόσο πολύ και άρχισε να σου τρώει τα πάσα.Μόνο σε μάστορα. Αλλά θέλω να πιστεύω ότι απλώς έχει κολλήσει και δεν έφαγε το σπείρωμα
Αυτή ειναι λογική εξήγηση και ίσως η καλύτερη περίπτωση για σένα.
Λογικά δεν μπορεί να είχες και μανιτάρι με την original βίδα, αλλά μάλλον με μακρύτερη.
Απο το διάγραμμα βλέπουμε οτι η βίδα αυτη πιάνει στο μοτέρ, δεν έχει σπείρωμα το πλαίσιο. Αν όταν την ξαναβίδωνες μπήκε ελεύθερα χωρίς καμμια αντίσταση, λογικά δεν θα έχεις φάει τα σπείρωμα, αλλά απέκτησες το πρόβλημα γιατί την βίδωσες τέρμα ενω είναι μακρύτερη απο την κανονική.
Σε αυτη την φάση, εγω θα χαλάρωνα όλες τις βάσεις του μοτέρ πριν δοκιμάσω να την λύσω.
Tycho Moon
11/05/2018, 17:26
Μήπως σε ζορίσε το χταπόδι να το βάλεις? Μήπως να το ξανάβγαζες και να ξαναπροσπαθούσες να λύσεις τη βίδα?
Αυτή ειναι λογική εξήγηση και ίσως η καλύτερη περίπτωση για σένα.
Λογικά δεν μπορεί να είχες και μανιτάρι με την original βίδα, αλλά μάλλον με μακρύτερη.
Απο το διάγραμμα βλέπουμε οτι η βίδα αυτη πιάνει στο μοτέρ, δεν έχει σπείρωμα το πλαίσιο. Αν όταν την ξαναβίδωνες μπήκε ελεύθερα χωρίς καμμια αντίσταση, λογικά δεν θα έχεις φάει τα σπείρωμα, αλλά απέκτησες το πρόβλημα γιατί την βίδωσες τέρμα ενω είναι μακρύτερη απο την κανονική.
Σε αυτη την φάση, εγω θα χαλάρωνα όλες τις βάσεις του μοτέρ πριν δοκιμάσω να την λύσω.
Δεν με βοηθάει και το σχέδιο αλλά σπείρωμα δεν πρέπει να χει ούτε το μοτέρ ούτε ο σκελετός και είναι απλά περαστή και έχει πάρει το βάρος του μοτέρ και δυσκολεύεσαι.
Αν είναι ίδιο δεξιά αριστερά η 5 πάει στο 4 δεν μπορεί να είναι στον αέρα ,όπως το 1 στο 2 ή κάπως έτσι.
Παίζει να σου φύγει μόνο η απόλυτη ευθυγράμμιση.
Θέλει τρόπο όχι κόπο και βιασύνες.
395571
Μηπως το μανιταρι επαιζε και το ρολο του οδηγου της βιδας στο πλαισιο/μοτερ και τωρα που δεν υπαρχει εχει κρεμασει το μοτερ?
RaGe_Raptor
11/05/2018, 22:47
Δεν με βοηθάει και το σχέδιο αλλά σπείρωμα δεν πρέπει να χει ούτε το μοτέρ ούτε ο σκελετός και είναι απλά περαστή και έχει πάρει το βάρος του μοτέρ και δυσκολεύεσαι.
Αν είναι ίδιο δεξιά αριστερά η 5 πάει στο 4 δεν μπορεί να είναι στον αέρα ,όπως το 1 στο 2 ή κάπως έτσι.
Παίζει να σου φύγει μόνο η απόλυτη ευθυγράμμιση.
Θέλει τρόπο όχι κόπο και βιασύνες.
395571
Είναι βίδα κινητήρα, το σπείρωμα ειναι στον κινητήρα. Αυτά που βλέπεις στο διάγραμμα στην δεξιά πλευρά του κινητήρα είναι αποστάτες. Υπάρχει σειρά. Πρώτα βιδώνεις τις αριστερές και μετά τις δεξιές. Ένα workshop manual είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο
Aggelos_SV
11/05/2018, 23:56
Δεν με βοηθάει και το σχέδιο αλλά σπείρωμα δεν πρέπει να χει ούτε το μοτέρ ούτε ο σκελετός και είναι απλά περαστή και έχει πάρει το βάρος του μοτέρ και δυσκολεύεσαι.
Αν είναι ίδιο δεξιά αριστερά η 5 πάει στο 4 δεν μπορεί να είναι στον αέρα ,όπως το 1 στο 2 ή κάπως έτσι.
Παίζει να σου φύγει μόνο η απόλυτη ευθυγράμμιση.
Θέλει τρόπο όχι κόπο και βιασύνες.
395571
Η 5 και η 1 βιδώνουν πάνω στο μοτέρ.
Η 9 και η 7 είναι οι "περαστές" και πιάνουν με τα 10 και 8 και 6 αντίστοιχα.
RaGe_Raptor
12/05/2018, 00:09
Η 5 και η 1 βιδώνουν πάνω στο μοτέρ.
Η 9 και η 7 είναι οι "περαστές" και πιάνουν με τα 10 και 8 και 6 αντίστοιχα.
Τα 10 είναι αποστάτες που βιδώνουν πάνω στο πλαίσιο από την μέσα μεριά (ανάμεσα σε πλαίσιο και κινητήρα) και δουλειά τους είναι να "παίρνουν" τα κενά. Οι άξονες 7 κ 9 απλά περνάνε μέσα τους. Πρώτα βιδώνεις τους αποστάτες και μετά σφίγγεις τα παξιμάδια 6 κ 8 των αξόνων αλλιώς υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο ζημιάς στο πλαίσιο. Workshop manual οπωσδήποτε!
devil's animal
12/05/2018, 08:33
O Giorgio_Rp τα λέει καλά...
Επίσης βλέπεις την "σοβαρότητα" της βίδας και από τα κιλά που απαιτεί στο δέσιμο...
Δλδ οι περαστες 7 & 9 θέλουν 5,5 κιλά και η 5 που έχει πρόβλημα ο vice θέλει 4,5 κιλά...άρα δενει ξεκάθαρα στο μοτέρ και αν έχει φάει σπείρωμα υπάρχει σοβαρό θέμα...
Μάστορας οπωσδήποτε.
Οι αποστάτες είναι μόνο από την μία μεριά ?
https://www.youtube.com/watch?v=RILWSFJkAwQ
14 15 στο σχέδιο
https://www.cmsnl.com/yamaha-yzf-r1-2007-4c81-europe-1f4c8-332g1_model44116/partslist/0023.html#.WvbPn6SFPVg
Πάντως σίγουρα πίανουν στο μοτέρ περαστές. Είναι οι τρύπες δίπλα στις εξαωγ'ες αν δεν κάνω λάθος
https://www.ebay.com/itm/R1-Engine-Motor-From-2007-Yamaha-YZF-68-x-/232726356545?nma=true&si=enByco3HevbRNXTQlwSmO67MlNw%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557
Επανέρχομαι στο θέμα. Όσον αφορά το δέσιμο της μηχανής όλα πήγαν καλά, πήρε μπροστά, δεν αναψανε τίποτα λαμπάκια, δεν ανατινάχτηκε τίποτα οπότε σε πρώτη φάση είμαστε οκ.
Σε δεύτερη φάση αφησα την μηχανή δουλέψει και μετα να την άφησα κρυώσει ώστε να δώ αν θα έχω τίποτα διαρροές λαδιού απο το καρτερ και μέχρι και σήμερα το πρωί δεν είδα κάτι οπότε οκ και αυτό.
Οσονα αφορά την βίδα, σίγουρα θα ήταν μακρύτερη και ήταν λάθος μου να την βιδώσω μέχρι τέλους. Μια λεπτομέρεια που μπορεί να βοηθάει είναι οτι η βίδα κλωτσάει αφου εχει ξεβιδώσει αρκετά. Δηλαδή δεν ξέρω αν θα πιάνει πάνω στο μοτέρ οταν φτάνει στο σημείο που φρακάρει.
395606
Λογικά αυτό είναι το σημέιο που τερματίζει κανονικά η βίδα μαζί με το μανιτάρι ή η κανονική βίδαα χωρίς το μανιτάρι. Μάλλον σου κολλάει γιατί δεν έχει ξαναπάει βίδα σε αυτό το σημέιο.Μπορεί να είναι μπογιά ή γρέζια. Δεν έχω να σου προτείνω κάτι απλά θέλει αρκετή προσοχή μην τα τραβήξεις μαζί με την βίδα.
Οι βίδες που περιλαμβάνονται στις συσκευασίες των μανιταριών είναι μακρύτερες από τις μανίσιες που αντικαθιστούν.
Θεωρώντας (λάθος) πως είναι η μανίσια, την βίδωσες ως το τέρμα και χάλασες το σπείρωμα...
Μακάρι να χάλασε μόνο το σπείρωμα της βίδας (χλωμό).
Bγήκε αλλά εφαγε αρκετά το σπείρωμα στο μοτέρ όπως ήταν αναμενόμενο.
Εγινε προσπάθεια να μπεί κολαουζο αλλά τα πάσα που δημιουργηθηκαν δεν ειχαν το απαραίτητο "υψος" για να κρατήσουν γερά.
Τελικά βάλαμε λίγο ποιο μακριά βίδα και περάσαμε ενα παξιμάδι απο την πίσω μεριά του μοτέρ. Έσφιξε καλά αλλά θα το ψαξω για helicoil και καινουριο σπείρωμα με την πρώτη ευκαιρία. Εδώ δεν εχουν τετοια πράγματα.
395649
Bγήκε αλλά εφαγε αρκετά το σπείρωμα στο μοτέρ όπως ήταν αναμενόμενο.
Εγινε προσπάθεια να μπεί κολαουζο αλλά τα πάσα που δημιουργηθηκαν δεν ειχαν το απαραίτητο "υψος" για να κρατήσουν γερά.
Τελικά βάλαμε λίγο ποιο μακριά βίδα και περάσαμε ενα παξιμάδι απο την πίσω μεριά του μοτέρ. Έσφιξε καλά αλλά θα το ψαξω για helicoil και καινουριο σπείρωμα με την πρώτη ευκαιρία. Εδώ δεν εχουν τετοια πράγματα.
395649
Υπάρχει σετ για την διάσταση της βίδας και έρχεται μαζί το special tool και το συγκεκριμένο τρυπάνι
κρίμα ρε φίλος, μια ταλαιπωρία ήταν το όλο λύσε δέσε με μπόλικα προβλήματα που ήρθαν από την δικιά σου απειρία. Αλλά αν δεν χαλάσεις δεν μαθαίνεις. Αν πας στην λύση του helicoil (μεταξύ μας δεν βλέπω άλλη λύση) καλό θα είναι να στο περάσει κάποιος με μεγαλύτερη εμπειρία μιας και τα λάθη εκεί που πιάνει η βίδα και κοστίζουν και είναι επικίνδυνα.
Καλή συνέχεια!!
Όντως κρίμα διότι πήγαν ολα καλά σε αυτά που φοβόμουν και εκανα την βλακεία εκεί που δεν το περίμενα.
Οπως και ο οδηγός που εφυγε μεσα στο μοτέρ ήταν κάτι το οποίο δεν φαινόταν πουθενα στα βιντεο που ειδα και 9/10 περιπτώσεις παραμένει πάνω στο καπάκι και δεν φεύγει.
2 γκολάκια έφαγα και όλα με δοκάρι. Δεν πτοούμαι καθόλου ομως, εφόσον η λύση υπάρχει θα το κάνουμε και αυτό.
Αν κάποιος γνωρίζει κάποιο μηχανουργείο που να δουλευει Hellicoil στην Θεσσαλονίκη ας μου πει να παω με την πρώτη ευκαιρια να το φτιάξω.
γιατι δεν το αφηνεις ετσι,περαστο,απλα βαλε ενα παξιμαδι ασφαλειας?
(σορυ αλλα δεν ξερω πως μπαινουν τονοι στο πληκτρολογιο)
Θα πας το μηχανακι οπως ειναι η το μοτερ στο χερι;
Στη 2η περιπτωση μπορω να σου προτεινω καποιον που ειναι πολυ καλος.
γιατι δεν το αφηνεις ετσι,περαστο,απλα βαλε ενα παξιμαδι ασφαλειας?
Αυτό μου είπε και ένας μάστορας εδω, υποτίθεται δεν έχει θέμα έτσι και οτι ΑΝ χαλαρώσει το παξιμάδι θα το καταλάβω αμέσως απο το μανιτάρι που θα "παίζει"
Θα πας το μηχανακι οπως ειναι η το μοτερ στο χερι;
Στη 2η περιπτωση μπορω να σου προτεινω καποιον που ειναι πολυ καλος.
Οπως είναι. Το μοτέρ της φωτογραφίας είναι ενδεικτικό. Δεν το κατεβάζω με τίποτα
Δεν πτοούμαι καθόλου ομως, εφόσον η λύση υπάρχει θα το κάνουμε και αυτό.
Αν κάποιος γνωρίζει κάποιο μηχανουργείο που να δουλευει Hellicoil στην Θεσσαλονίκη ας μου πει να παω με την πρώτη ευκαιρια να το φτιάξω.
Αυτο και μονο μετραει, οπως λεει κι ο βασκα!!!!!
Το χελικοιλ δεν ειναι καμια φοβερη επιστημη, ολα τα μηχανουργεια ξερουν το χελικοιλ, βρες ενα σοβαρο μηχανουργειο και πηγαινε.
Δεν ξερω να σου προτεινω Θεσ/κη.
:beer:
telegonos
15/05/2018, 15:22
2 γκολάκια έφαγα και όλα με δοκάρι.
Ναι αλλά στο μέλλον, θα βάλεις εσύ. Μην το βλέπεις έτσι, έπαθες (και σιγά τι έπαθες, αφού ζημειά δεν έγινε τελικά), και έμαθες.
:wave2:
Live2ride
15/05/2018, 15:58
Πότε είπαμε είσαι για ρύθμισμα βαλβίδων? :lol:
Πότε είπαμε είσαι για ρύθμισμα βαλβίδων? :lol:
Στις 42.000χλμ λεει το manual, τώρα εχω 19.600. Με τον ρυθμό που γράφω τα χιλιόμετρα, σε 10-15 χρονάκια. Εχω χρόνο να προετοιμαστώ ψυχολογικά μέχρι τότε. ΣιγάΜηνΤοΚάνωΜονοςΘαΤοΣπασωΣιγουρα
RaGe_Raptor
16/05/2018, 08:54
Στις 42.000χλμ λεει το manual, τώρα εχω 19.600. Με τον ρυθμό που γράφω τα χιλιόμετρα, σε 10-15 χρονάκια. Εχω χρόνο να προετοιμαστώ ψυχολογικά μέχρι τότε. ΣιγάΜηνΤοΚάνωΜονοςΘαΤοΣπασωΣιγουρα
Μήπως το θυμάσαι ανάποδα? στις 24.000 γίνεται ο πρώτος έλεγχος
DoctoR_k6
16/05/2018, 09:12
Ότι λέει το manual...
Το δικό μου πάντως στις 24Κ δεν χρειαζόταν τίποτα.
Αλλαγη φλατζας ψευτοκαπακου (αφου ανοιχθηκε) κ κλεισιμο ξανα.
RaGe_Raptor
16/05/2018, 11:34
Ότι λέει το manual...
Το δικό μου πάντως στις 24Κ δεν χρειαζόταν τίποτα.
Αλλαγη φλατζας ψευτοκαπακου (αφου ανοιχθηκε) κ κλεισιμο ξανα.
Και στις 48.000 ήταν όλες εντός ορίων αλλά "έπρεπε" να τις πάω όλες προς το "ανοιχτό " :D
DoctoR_k6
16/05/2018, 11:48
Και στις 48.000 ήταν όλες εντός ορίων αλλά "έπρεπε" να τις πάω όλες προς το "ανοιχτό " :D
Οτι λεει το μανουαλι...
Κ 1-2 να χρειαστουν αλλαφη δεν εγινε κατι.
Αλλα 42Κ η Yamaha μου κανει καπως...
Live2ride
16/05/2018, 11:59
42.0000 έλεγχος.
DoctoR_k6
16/05/2018, 12:00
42.0000 έλεγχος.
:beer: Μας ελυσες την απορια...
Μπραβο Yamaha...εχεις κοτσια!!
Live2ride
16/05/2018, 12:01
Έφυγε ενα μηδενικό παραπάνω:D
Έχω διαβάσει το μανιουαλ 5-6 φορές. Έχω μάθει τα νούμερα απέξω
Έχω διαβάσει το μανιουαλ 5-6 φορές. Έχω μάθει τα νούμερα απέξω
:lol:
λοιπον οι βαλβιδες ειναι τιποτα μπροστα σε αυτο που εκανες. trust me ;)
:lol:
λοιπον οι βαλβιδες ειναι τιποτα μπροστα σε αυτο που εκανες. trust me ;)
Δε θα το λεγα...
Υπήρξα βοηθός σε ρύθμιση βαλβίδων παλαιότερα. Ήταν ομως ενα ZX9R του οποίου το μοτέρ ήταν σε άνετη θέση και μπορουσες να δουλέψεις εύκολα. Στο γαμ.... το R1 (και στις περισσότερες καινούριες μηχανές φαντάζομαι) όλα είναι τσίμα τσίμα και ή θα πρέπει να εχεις μικρά χέρια ή να ξηλώσεις ολη την μηχανή για να έχεις απλά χώρο να δουλέψεις. Και εγώ δεν είμαι καθόλου μικροκαμωμένος.
Αμα μου το φέρνανε λυμένο, ειχα ολα τα size απο καπελότα και μου το ξανακλεινανε θα το έκανα. :D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.