PDA

View Full Version : Συμπλέκτης



Mosh
06/05/2018, 22:32
Καλησπέρα! Εγώ είμαι πάλι, η άσχετη με τις χαζές ερωτήσεις :p
Έψαξα εδώ γύρω αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό οπότε συγνώμη εάν επαναλαμβάνομαι :sad:
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ποια είναι ακριβώς η λειτουργία του συμπλέκτη?
Και βασικότερα εαν κάποιος δεν έχει οδηγήσει ποτέ με συμπλέκτη και είναι τελείως αρχάριος, θα είναι δύσκολο να το συνηθίσει ή δεν είναι κάτι?
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας :a4:

vaska
06/05/2018, 22:36
Αποσυνδέει τον κινητήρα από τον κινητήριο τροχό (τροχούς στα αυτοκίνητα) πίσω τροχό στην περίπτωση της μοτο και δεν είναι κάτι δύσκολο να μαθεις. Εξάσκηση θέλει

Rigas.
07/05/2018, 00:28
Αποσυνδέει τον κινητήρα από τον κινητήριο τροχό (τροχούς στα αυτοκίνητα) πίσω τροχό στην περίπτωση της μοτο και δεν είναι κάτι δύσκολο να μαθεις. Εξάσκηση θέλει

Θα έλεγα τον κινητήρα από το κιβώτιο ταχυτήτων! :p

Pew
07/05/2018, 01:33
Ακου πως τα λεει το παιδι σ'αυτο το βινδεο.

https://www.youtube.com/watch?v=mxTSw3d5anE

telegonos
07/05/2018, 09:25
Καλησπέρα! Εγώ είμαι πάλι, η άσχετη με τις χαζές ερωτήσεις :p
Έψαξα εδώ γύρω αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό οπότε συγνώμη εάν επαναλαμβάνομαι :sad:
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ποια είναι ακριβώς η λειτουργία του συμπλέκτη?
Και βασικότερα εαν κάποιος δεν έχει οδηγήσει ποτέ με συμπλέκτη και είναι τελείως αρχάριος, θα είναι δύσκολο να το συνηθίσει ή δεν είναι κάτι?
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας :a4:

ΚΑΙ στα αυτοκίνητα ΚΑΙ στις μοτοσυκλέτες, συχνά χρειάζεται ενώ δουλεύει ο κινητήρας να ΜΗΝ δίνει κίνηση στον τροχό. Π.χ. ενώ έχεις σταματήσει στο φανάρι. Ή ενώ περιμένεις να ξεκινήσεις.

Αν δεν ήταν ο συμπλέκτης, θα έπρεπε για να σταματήσεις, να σβήνεις κάθε φορά τον κινητήρα, και να τον ανάβεις κάθε φορά που ξεκινάς. (κι όμως οι πρώτες μοτοσυκλέτες το 1900 ήταν έτσι. Όταν σταμάταγες αναγκαστικά έσβηνε το μοτέρ. Με ένα σπρώξιμο του οδηγού στο ξεκίνημα ξεκίναγε και το μοτέρ. Φαντάσου πόσο αντιπρακτικό ήταν αυτό)