PDA

View Full Version : Tiger 1050 ή κάτι άλλο;



sabbik
08/05/2018, 00:50
Καλησπέρα, αν και παλιό σχετικά μέλος παρακολουθώ καθημερινά το φόρουμ χωρίς να συμμετέχω (βλακεία το ξέρω). Έφτασε η ώρα να αποχωριστώ τον κόσμο των σκούτερ και να προσανατολιστώ εκεί που ήθελα πάντα.
Στο δια ταύτα, ψάχνω κάτι σε on/off - sport touring καθώς ταιριάζει στα θέλω μου.
Budget : 7000-8000€
Χρήση : Αστική 60% - Εκτός 40%
Ύψος-Βάρος : 1.91 - 95 Κιλά
Η αλήθεια είναι ότι είχα κατασταλάξει στο tiger, ύστερα απο συζητήσεις φίλων και γνωστών με απέτρεψαν λόγω των γνωστών προβλημάτων που εμφανίζονται. Έτσι σκέφτηκα να πάρω και άλλες γνώμες κατόχων και μη για το συγκεκριμένο μοντέλο που ίσως με βοηθήσουν να ξεδιαλύνω το τοπίο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

lleonidas
08/05/2018, 06:52
Καλημέρα!
Εχουμε περίπου τις ίδιες διαστάσεις...οδηγούσα το 1050 για αρκετά χρόνια, είναι ένα μηχάνημα που σίγουρα θα σου αρέσει, εκτός και αν προσανατολίζεσαι σε off χρήση.Το δικό μου το πρόσεχε πολύ ο προηγούμενος και το πήρα σε πολύ καλή κατάσταση...η πιστονοπάθεια είναι ενα θέμα αλλά σίγουρα υπάρχουν μοτοσυκλέτες καθαρές που δε θα σε προβληματίσουν στη συμβίωση.Αν στα ταξίδια σου έχεις και συνεπιβάτη, καλό είναι πριν την αγορά να τσεκάρετε τη θέση που θα καθεται διότι σε κάποιους/κάποιες φαίνεται άβολη.
Άλλες επιλογές που έχεις σ'αυτό τα χρήματα: tiger 800, tracer(με μια μικρή υπέρβαση), varadero, 990, versys 1000, GS 1200 αν αντέχεις τον όγκο του μέσα στην πόλη ή κάποιο VFR ως πιο ταξιδιάρικο

Tasos96
16/05/2018, 14:40
Εγώ που Οδηγαω το tiger εδώ και λίγους μήνες μπορω να σου πω ότι με δεύτερο άτομο δεν είναι τόσο βολικό ούτε για ταξίδι είναι ιδιαίτερα το μηχανάκι. Γνώμη μου πάντα. Είμαι 1.90 100 κιλά. Και θα σκύβεις κιόλας να ξες. Προφανώς θα είναι καλύτερο από μικρότερες μηχανές αλλά για ταξίδι δεν κάνει, προτιμώ σίγουρα για ταξίδι το varadero ασ πούμε που το οδηγούσα πριν το tiger.

sabbik
16/05/2018, 16:32
Αρα απο οτι καταλαβα δεν ειναι για αποστασεις >300 χιλιομέτρων. Σε ευχαριστω.

virus
16/05/2018, 18:01
Στο δια ταύτα, ψάχνω κάτι σε on/off - sport touring καθώς ταιριάζει στα θέλω μου.

Χρήση : Αστική 60% - Εκτός 40%


on-off με την καμια το tiger

Αστικη 60% το ξεχνας το tiger. δεν κοβει καθολου το τιμονι.

για ταξιδι εγω προσωπικα το βρισκω πολυ ξεκουραστο. καθολου σκυψιμο και παει πολυ καλα.

Μειον του η καταναλωση. μετα τα 160 τρωει πολυ καυσιμο.

sabbik
16/05/2018, 18:45
Συμπερασματικά ταιγκερ και ταξίδι γιόκ πλην αρκετών υποχωρήσεων ( θέμα με δεύτερο άτομο κλπ). Και η αλήθεια είναι ότι τίποτα σε αυτά τά χρήματα δεν είναι αξιόλογο σε θέμα ταξιδιού- γρήγορης οδήγησης (tracer 900 νομίζω είναι στα ίδια επίπεδα με ταιγκερ). Με βλέπω να καταλήγω σε naked και να κάνω ατσάλινο σβέρκο.:D

rainmike
16/05/2018, 19:26
Συμπερασματικά ταιγκερ και ταξίδι γιόκ πλην αρκετών υποχωρήσεων ( θέμα με δεύτερο άτομο κλπ). Και η αλήθεια είναι ότι τίποτα σε αυτά τά χρήματα δεν είναι αξιόλογο σε θέμα ταξιδιού- γρήγορης οδήγησης (tracer 900 νομίζω είναι στα ίδια επίπεδα με ταιγκερ). Με βλέπω να καταλήγω σε naked και να κάνω ατσάλινο σβέρκο.:D
Vstrom:cool:

sabbik
16/05/2018, 21:32
Vstrom:cool:
:lol:

yannis24
16/05/2018, 22:15
....κατι αλλο.....

rainmike
16/05/2018, 22:59
πέρα απο πλάκα για 60% αστική χρήση μια χαρά είναι το vstrom.Μέσα στην πόλη τα strom transalp αντε και τα gs κυριαρχούν

sabbik
16/05/2018, 23:38
πέρα απο πλάκα για 60% αστική χρήση μια χαρά είναι το vstrom.Μέσα στην πόλη τα strom transalp αντε και τα gs κυριαρχούν

Κοίτα δεν θα διαφωνήσω, αλλά τουλάχιστον στα μάτια μου το vstorm/transalp/gs τα έχω συνδέσει αποκλειστικά στα άτομα που αναζητούν ταξίδια και είναι άνω των 50 ( προσωπική άποψη πάντα χωρίς παρεξήγηση). Θα ήθελα και κάτι λίγο πιο "καγκούρικο" - σπιρτώδες γιατί η αλήθεια είναι ότι σε βόλτα που έχω πάρει vstorm 650 μου φάνηκε αδιάφορο σε αυτό τον τομέα(θέμα άνεσης κλπ δεν θα αντιπαραθέσω).

rainmike
17/05/2018, 00:05
Κοίτα δεν θα διαφωνήσω, αλλά τουλάχιστον στα μάτια μου το vstorm/transalp/gs τα έχω συνδέσει αποκλειστικά στα άτομα που αναζητούν ταξίδια και είναι άνω των 50 ( προσωπική άποψη πάντα χωρίς παρεξήγηση). Θα ήθελα και κάτι λίγο πιο "καγκούρικο" - σπιρτώδες γιατί η αλήθεια είναι ότι σε βόλτα που έχω πάρει vstorm 650 μου φάνηκε αδιάφορο σε αυτό τον τομέα(θέμα άνεσης κλπ δεν θα αντιπαραθέσω).

Ούτε εμένα μαρεσει το vstrom αλλά για on off με 60% χρήση πόλης τι περιμένείς να σου προτείνουν multistrada 1200 η ktm adventure?

lospsi
17/05/2018, 06:40
OK, μην τρελαθούμε....Δεν είναι άνετο το Tiger για ταξιδάκια? Σε σχέση με τι? Για για πόσα χλμ? 300χλμ κάθε 1-2 μήνες δεν είναι και τόσα πολλά για σου φανεί κάποιο μηχανάκι μη επαρκές!

Πάρε φίλε μου ότι σε "φτιάχνει", εφόσον θέλεις και λίγο καγκουριά μαζί με άνεση ενώ επίσης θα έχεις και αρκετή αστική χρήση, το Tiger θα είναι μια χαρά. Γνώμη μου να πάρεις με λιγότερα λεφτά (παλιότερο μοντέλο) μιας και όλα είναι ίδια μέχρι το sport (που ξεφεύγει λίγο σε τιμή).

Tasos96
17/05/2018, 08:17
Και εγώ επειδή " με έφτιαχνε " το πήρα το tiger, είναι ωραίο μηχανάκι κλασικό έχει στυλ αλλά όταν πάω ταξίδι ομολογώ μετά από μια ώρα νιώθω λίγο την μέση μου , επαναλαμβάνω για 1.90 ύψος εγώ σκύβω ελαφρώς και ο αέρας φυσικά με βρίσκει σίγουρα στο λαιμό μπορεί και πιο κάτω. Εκτός αν θεωρείτε ότι ταξίδι μπορείς να κάνεις σκυφτός τελείως για να μην σου έρχεται αέρας τότε πάω πάσο. Μέσα στην πόλη δεν είναι μανουβρατζηδικο σε καμία περίπτωση αλλά όχι και τραγικό, παρολαυτα όμως αν μπω σε κίνηση καίει απίστευτα να επισημανθεί και αυτό. Εγώ αυτό το μηχανάκι ας πουμε δεν το έχω για καθημερινή χρήση στην πόλη σε καμία περίπτωση , το κυκλοφορώ για να γουστάρω. Και όσον αφορά το δικαβαλο πάλι είναι θέμα πως το εννοεί κανείς.. κάποιος μπορεί να πει και με παπάκι παίρνω δεύτερο άτομο οπότε ο τίγρης είναι τέλειος. Αλλά δεν συγκρίνεται με τα κλασικά ον οφ που κυκλοφορούν όπως προαναφέρθηκαν.

devil's animal
17/05/2018, 10:24
ρε παιδια, δλδ αν το tiger δεν κανει δικαβαλα ταξιδια ΠΟΙΟ κανει?
και μην μου πειτε v-strom και varadero...αυτα ειναι παλια μηχανακια και εχουν ασθενικο γκαζι....

μιλαω για συγχρονα μοτοσακο που εχουν βγει σε αυτη την περιφημη κατηγορια "κανω τα παντα και συμφερω"...

δλδ το yamaha tracer, εχει μικρη πισω σελα, δεν εχει ρυθμισεις στις αναρτησεις τους, δεν ειναι για δικαβαλο...
το tiger 1050, δεν εχει καλη ανεμοκαλυψη, καιει πολυ και κοβει λιγο το τιμονι του...
το ktm 990, καιει τον πατο του και δεν ειναι για μακρινα ταξιδια γιατι θα εισαι ενα 20-25% πανω σε καταναλωση σε σχεση με ολα τα αλλα..

το ενα ετσι, το αλλο αλλιως...


ΠΟΙΟ ειναι το ιδανικοτερο ON-off?

taisteal
17/05/2018, 10:32
Μπεμπέ...

Το tiger πάντως μια χαρά ταξιδάρες κάνει,τώρα αν υπάρχει τόσο μεγάλο
θέμα με τον αέρα,ε,πάρε αυτοκίνητο ή μην ταξιδεύεις

ggs
17/05/2018, 10:35
ρε παιδια, δλδ αν το tiger δεν κανει δικαβαλα ταξιδια ΠΟΙΟ κανει?
και μην μου πειτε v-strom και varadero...αυτα ειναι παλια μηχανακια και εχουν ασθενικο γκαζι....

μιλαω για συγχρονα μοτοσακο που εχουν βγει σε αυτη την περιφημη κατηγορια "κανω τα παντα και συμφερω"...

δλδ το yamaha tracer, εχει μικρη πισω σελα, δεν εχει ρυθμισεις στις αναρτησεις τους, δεν ειναι για δικαβαλο...
το tiger 1050, δεν εχει καλη ανεμοκαλυψη, καιει πολυ και κοβει λιγο το τιμονι του...
το ktm 990, καιει τον πατο του και δεν ειναι για μακρινα ταξιδια γιατι θα εισαι ενα 20-25% πανω σε καταναλωση σε σχεση με ολα τα αλλα..

το ενα ετσι, το αλλο αλλιως...


ΠΟΙΟ ειναι το ιδανικοτερο ON-off?

τι ιδανικότερο ΟΝ-οφφ για ολα αυτα που περιγράφεις , άνεση , γκάζι , αναρτήσεις ,στησιμο κλπ ειναι

ΚΤΜ 1290
Μουλτι 1200

τελος ..δεν εχει βγει ακόμα άλλο.

το θεμα ειναι το κοστος


φυσικα το tiger κανει δικαβαλα ταξιδια , φορτωμένο. και οχι μόνο 300χλμ...

ggs
17/05/2018, 10:40
Και εγώ επειδή " με έφτιαχνε " το πήρα το tiger, είναι ωραίο μηχανάκι κλασικό έχει στυλ αλλά όταν πάω ταξίδι ομολογώ μετά από μια ώρα νιώθω λίγο την μέση μου , επαναλαμβάνω για 1.90 ύψος εγώ σκύβω ελαφρώς και ο αέρας φυσικά με βρίσκει σίγουρα στο λαιμό μπορεί και πιο κάτω. Εκτός αν θεωρείτε ότι ταξίδι μπορείς να κάνεις σκυφτός τελείως για να μην σου έρχεται αέρας τότε πάω πάσο. Μέσα στην πόλη δεν είναι μανουβρατζηδικο σε καμία περίπτωση αλλά όχι και τραγικό, παρολαυτα όμως αν μπω σε κίνηση καίει απίστευτα να επισημανθεί και αυτό. Εγώ αυτό το μηχανάκι ας πουμε δεν το έχω για καθημερινή χρήση στην πόλη σε καμία περίπτωση , το κυκλοφορώ για να γουστάρω. Και όσον αφορά το δικαβαλο πάλι είναι θέμα πως το εννοεί κανείς.. κάποιος μπορεί να πει και με παπάκι παίρνω δεύτερο άτομο οπότε ο τίγρης είναι τέλειος. Αλλά δεν συγκρίνεται με τα κλασικά ον οφ που κυκλοφορούν όπως προαναφέρθηκαν.


Δεν υπάρχει μηχανάκι παραγωγής που η μαμά ζελατίνα να καλύπτει σωστά 1.90+ υψος.
Βασικά , δεν υπάρχει μηχανάκι παραγωγής που να έχει από μαμά σωστή θέση οδήγησης για 1.90+ ύψος.
Από την στιγμη που εισαι 1.90+ θα πρπει να εχες στον νουν σου ότι , ότι και να πάρεις , θα πρέπει να φτιάξεις ζελατίνα, τιμονι , μαρσπιε και ισως σελα για να ταξιδεύεις πολύ ώρα άνετα.

anavatis19
17/05/2018, 11:24
παρε βερσυς 1000 και θα δεις ανεση. 4κυλινδρο και νομιζεις οτι ειναι σβηστο μεχρι τα 140. για την πολη αν το παιρνεις καθε μερα θα σε πεθανει ολιγον οπως ολα με πολλα κυβικα αλλα περναει απο παντου υπερανετα και κανει μανουβρες για πλακα

Tasos96
17/05/2018, 13:06
Ναι σε σχέση με το ύψος το είπα γι'αυτό προειδοποίησα πριν μιλήσω. Μόνο για ο,τι έχω οδηγήσει μπορώ να μιλάω και μπορώ να πω ότι με το varadero κάνεις ταξίδι 10 φορές πιο άνετα από το tiger. Το θέμα είναι με τι τα συγκρίνεις.

Christos ktm R
17/05/2018, 16:26
τι ιδανικότερο ΟΝ-οφφ για ολα αυτα που περιγράφεις , άνεση , γκάζι , αναρτήσεις ,στησιμο κλπ ειναι

ΚΤΜ 1290
Μουλτι 1260

τελος ..δεν εχει βγει ακόμα άλλο.

το θεμα ειναι το κοστος


φυσικα το tiger κανει δικαβαλα ταξιδια , φορτωμένο. και οχι μόνο 300χλμ...

:beer:

sabbik
17/05/2018, 18:43
Συμπερασματικά από όλα όσα έχω διαβάσει κατά καιρους είτε από φόρουμ είτε από συζητήσεις, μηχανάκια σαν το tiger τα κάνουν όλα μέτρια προς καλά αλλά μέχρι ένα βαθμό. Δεν είπα ότι θα πάρω ένα μηχανάκι που είναι τέλειο στα πάντα γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει. Αναγκαστικά σε ότι και να πάρεις κάπου θα συμβιβαστείς είτε στην άνεση,ταχύτητα κλπ. Όσον αφορά «ταξίδια» 300-400 πιστεύω και με σκουτερ τα βγάζω. Ίσως κατά πάσα πιθανότητα όταν φτάσω 35-40 να βάλω ως πρώτο κριτήριο άνεση/προστασία αλλά νομίζω με παίρνει ακόμα ρε παιδιά....

zopas
17/05/2018, 19:06
Ανεση και σπιρταδα στο ταξιδι και ταυτόχρονα ανεση, οικονομια και μανιτζεβελο στη πολη δεν γινεται...αποφασισε τι θα παρεις, τι θα δωσεις...και επειδή μαλλον θελεις κατι για μεγαλες αποστασεις, δικαβαλλο και τριβαλιτσος ψαξε κατι με ροπη και όχι τελικες..το ταιγκερ δικαβαλλο κρεμαει( ετσι λενε οι κάτοχοι) και εχει πολύ μικρη σελα, μαλλον δεν είναι για αναβατες μεγαλου μεγέθους...ασε τις τελικες και δες για κανα βαστομ 1000, versys 1000 κλπ και με 220χλμ στο κοντερ μια χαρα πας σε ανοιχτες ευθειες αλλα συνηθως ολοι παμε από 160-180χλμ...και φυσικα κανα παπι για αθηνα....

zopas
17/05/2018, 19:09
Ναι σε σχέση με το ύψος το είπα γι'αυτό προειδοποίησα πριν μιλήσω. Μόνο για ο,τι έχω οδηγήσει μπορώ να μιλάω και μπορώ να πω ότι με το varadero κάνεις ταξίδι 10 φορές πιο άνετα από το tiger. Το θέμα είναι με τι τα συγκρίνεις.

Συνηγορω και επαυξάνω..σε θεμα ανεσης, ροπης,αξιοπιστιας και αισθημα χαλαρότητας στο ταξιδι η χοντρη δεν παιζεται( παντα σε σχεση με την τιμη της)..αλλιως ΚΤΜ 1290 και το χερι βαθια στην τσεπη..

p@nos
19/05/2018, 03:36
1.90 εισαι φιλε οχι 2.15
Ολα τα μηχανακια με τουρισταδικη ζελατινα θα σου παρεχουν μια χαρα προστασια στο ταξιδι...μετατροπες σε τιμονια και μαρπιεδες δεν εχουν κανενα λογο να γινουν

Limas_34
19/05/2018, 12:25
Σαν κατοχος Versys 1000 MY208 θα σου πω δυο λογια για το μηχανακι.

Εαν αναζητας πραγματικα ενα εκδρομικο μοτοσακο το οποιο θα καταπινει τα χιλιομετρα για πλακα, καταναλωνοντας παραλληλα κατω απο 5 λιτρα ανα 100Κμ, ενω εισαι δικαβαλος με μπαγαζιερα και παντα με νορμαλ ταχυτητες (μεχρι 130Κμ σε επαρχιακους δρομους και Ε.Ο) δες για το Versys 1000.
Το Versys 1000 δεν διαθετει την μοτερικη σπιρταδα και το στησιμο του τιγρη σε καμια περιπτωση, αλλο το Versys αλλο ο τιγρης, ο προσανατολισμος του Versys ειναι διαφορετικος και ξεκαθαρα εκδρομικος 101%.
Θα σε παει παντου ανετα και ξεκουραστα, το καβαλας και ηρεμεις, οποιος εχει οδηγησει Versys 1000 μονο καλα λογια εχει να πει για το τετρακυλινδρο αυτο συνολο το οποιο ειναι Α-Ν-Ε-Υ δονησεων, κραδασμων και σκορτσαρισματων.
Ακομη και με 6τη στο σασμαν δικαβαλος στις 2000 στροφες, ανοιγεις γκαζι και εφυγες, 10 κιλα γεματα ροπης που ειναι διαθεσιμα σχεδον παντου σε ξενιαζουν απο το ανεβασε κατεβασε συνεχια ταχυτητες, κουμπωνεις μια ταχυτητα και απλα ανοιγοκλεινεις το γκαζι μη σκεπτομενος ...γιατι δεν τραβαει το μηχανακι στις ανηφορες !

Κατοχος του λοιπον εδω και 2 μηνες, μοντελο ΜY2018 και μονο καλα λογια εχω να πω.
Βεβαια το μηχανακι για μεσα στην πολη οπως ειναι λογικο θα σου καψει το κατι τις παραπανω λογο κυβικων (1043cc ειναι αυτα), οχι οτι δεν κινησε, μια χαρα περνας αναμεσα απο αμαξια και το τιμονι σου κοβει παρα πολυ σε επιτοπιες μανουβρες, απλα θα πινεις 6.5-7 λιτρα μεσα πολη με νορμαλ ρυθμους (χρηση μεχρι 6000 στροφες) και θα ακους το βερντιλατερ του να δουλευει πολυ συχνα για να ριξει την θερμοκρασια του μοτερ οταν εισαι σταματα ξεκινα μεσα κεντρο Αθηνα με κινηση και φαναρια.
Εαν αποφασισεις να γινεις ο κοντρακιας των φαναριων και θελεις να φευγεις με ταπες και μπαντες, φτανεις τα 8-9Ltr/100Km πολυ ανετα και χωρις κοπο, πινει την βενζινα σα νερακι εαν το επιθυμεις.

Σε ταξιδια εκτος Αττικης που δοκιμασαμε μαζι με "Πιπο-Bat-Σουνιαδα-δεν βαζω 6τη" πραγματικα κινησε με 140-150Κμ και νομιζεις οτι σε περνει η κατηφορα, το μοτερ κελαηδαει, δεν ακους τιποτα και απλα πας ηρεμος, απο στεθεροτητα βραχος. Τετρακυλινδρο απλα, γραμμικοτητα και ηρεμια παντου.
Σελα πραγματικος καναπες για οδηγο και συνοδηγο, τιμονι φαρδυ με τρομερο κοψιμο, καλυψη απιστευτη στον κατω κορμο απο αερα και νερα, πραγματικα με βροχη σε πορεια απο την μεση και κατω εισαι ΣΤΕΓΝΟΣ παντου, γκαζι γεματο παντου, καταναλωση σαν 650 (οταν το κινεις με νορμαλ ρυθμους).

Βεβαια σαν μοντελο δεν εχει πουλησει σχεδον καθολου στην χωρα μας, σκεψου οτι μονο εγω το εχω αγορασει για το 2018 και αλλα 10 περιπου ατομα το 2017, εαν δεν σε πειραζει αυτη η σκεψη κανεις κινηση για την αποκτηση του.
Απο ηλεκτρονικα ειναι Σπαρτιατικο και διαθετει τα βασικα, το κοντερ του πληρες με ολες τις απαραιτητες ενδειξεις για τον οδηγο.
Διαθετει δυο προγραμμαματα οδηγησης, το "FULL Power" στα 120 αλογα και το "Low Power" στα 90 αλογα, επισης εχει τεσσερα προγραμματα αντισπιν, KTRC οπως το ονομαζει η Kawasaki και μπορεις να το κλεισεις και τελειως εαν θελεις για μπαντες, σουζες, εκκινησεις ταπα και τα σχετικα.

Οπως και εαν εχει κατσε και ζυγισε τι θελεις, μην βιαστεις να αποφασισεις.
Για ταξιδια κατ' εμε ριξε το βαρος της αποφασης μονο στα τετρακυλινδρα και δεν θα το μετανιωσεις καθολου απο το feedback που θα λαβεις.
Για μεσα πολη θελεις σιγουρα κατι πιο μικρο σε κυβικα και πιο οικονομικο, εαν θελεις να τα συνδιασεις κατα δυο συμβιβασου με πιο λιγα κυβικα (650cc).
Μηπως να πας στην λυση του παπιου ή ενος Honda CBF125 για μεσα πολη τα οποια ειναι χιλιομετροφαγοι και να παρεις ενα μεγαλο 1000ρι για μονο εκτος Αττικης ?

You Know.......... Εμεις απλα καταθετουμε τις εμπειριες μας οπως τις βιωνουμε στην πραξη.

ΤάκηςΜπ
20/05/2018, 00:35
Εγώ έχω μια ερώτηση:γιατί να κωλωσει το tiger ή εσύ σε ένα ταξίδι 300 χλμ(ειδικά από εθνική); 300 χλμ είναι 2 ώρες για το tiger, ποιος θα κουραστεί σε ταξίδι 2 ωρων; Γενικά πολλοί λόγοι υπάρχουν για να μην αγοράσει κάποιος το tiger, αλλά η αδυναμία του να καταπιεί την εκάστοτε εξόρμηση νομίζω δεν θα έπρεπε να είναι ένας από αυτούς. Εφόσον ξεπεράσεις τους φόβους σου περί προβλημάτων προχώρα άφοβα. Εγώ θα κοιτούσα και smt990.

basilis_k6
20/05/2018, 00:50
το έχω οδηγησε το versys1000. "μαγικο χαλί" κυριολεκτικα. πάει τοσο ήρεμα γρηγορα που δεν το πιστευεις. Αν ήθελα κάτι αποκλειστικά για ταξιδι θα ήταν η πρωτη μου επιλογη.

sabbik
20/05/2018, 02:32
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά.. Για το versys δεν έχω λόγο να μην συμφωνήσω αλλά δεν νομίζω να κάνω και ΤΑ ταξίδια οπότε άνετα με καλύπτει και το τάιγκερ και σχεδόν όλα τα μηχανάκια σε αυτή ακόμα και στην μικρότερη κατηγορία. Σήμερα ανέβηκα πάνω του στην έκθεση Θεσσαλονίκης...έρωτας αλλά για καινούργιο ούτε λόγος. Κλείνω προς τον τίγρη ή το ktm που αναφέρθηκε πιο πάνω. Ότι επιλογή και να παρθεί θα είναι με γνώμονα την καρδιά και όχι την λογική γιατί δεν έχω σκέψεις να το αποχωριστώ ύστερα από λίγο.

ΤάκηςΜπ
20/05/2018, 05:22
Άψογος, περιμένουμε φωτογραφίες όταν την πάρεις

Limas_34
20/05/2018, 17:32
Με το καλο φιλε μου, ο τιγρης ειναι πολυ δυνατος και γρηγορος.
Θα σου τα κανει ολα, οχι τελεια, αλλα θα στα κανει.

Nostradamus
20/05/2018, 21:55
Το caponord προτάθηκε η όχι ?

anavatis19
21/05/2018, 15:54
απο φιλο πρωην κατοχο tiger 1050 μου λεει το χειροτερο μηχανακι που ειχα. ωραιο στην αισθηση αλλα ο φιλος του μαστορα. σκεψου καλα πριν παρεις μηχανακι το οποιο θα ειναι και σπασμενο κατα 90%. σκεψου την τσεπη σου οχι μονο το κ....ι σου

rainmike
21/05/2018, 16:06
Ρε σταματήστε να ξενερώνετε τον κόσμο με τις κινδυνολογίες.Είχα ένα φίλο που έιχε εναν μπατζανάκη που έιχε έναν τριτοξάδερφο που είχε έναν γείτονα που του σπασε το tiger ε και?
Εσύ είχες tiger και σου έσπασε?Γιατι το μηχανάκι μπορει να βγάλει προβήματα για ένα καρω λογους.
Το μηχανάκι ηταν καινουριο η μετάχειρο? τι χρήση έκανε ο φίλος σου?Ποσα χιλιόμετρα έχει?Οι εταιρείες θέλουν να είναι ανταγωνιστικές και δεν φτιάχνουν μηχανάκια για να χαλάνε ντε και καλά.
Αστοχίες πάντα θα υπάρχουν αλλα θα υπάρχουν και σε άλλες εταιρείες,Αν το προσέχεις θα σε προσέχει αυτο πρεπει να θυμάσαι.

virus
21/05/2018, 16:31
απο τοτε που το πηρα βενζινες λαδια και δρομο. τιποτα δεν εχει ζητησει.

3ος χρονος στην κατοχη μου.

ναι tiger 1050.

vantonopoulos
21/05/2018, 21:49
Άσχετο σχετικό με το θέμα και εγώ πριν ένα χρόνο αγόρασα το 955i το Tiger με τις χυτές ζάντες και με 75000 χιλιόμετρα, τώρα κοντεύω τα 90000. Το μηχανάκι είναι 12 ετών, έχω το πλήρες ιστορικό του σε εργασίες από όταν αγοράστηκε καινούριο. Από ζημιές μία φορά ο προηγούμενος κάτοχος έχει αλλάξει ανορθωτή και από ακριβά αναλώσιμα μία φορά μπροστινές δισκόπλακες. Εγώ έχω αλλάξει τις μπροστινές δισκόπλακες επειδή η μία ήταν στραβή μόνος μου επειδή ασχολούμαι με μαστορέματα και τα ρουλεμάν του λαιμού τα οποία αλλαχθηκαν πρώτη φορά στον Κόντη επειδή δεν έχω αγοράσει ειδική βάση για να ασφαλίσω τη μηχανή για τέτοιες εργασίες. Η μηχανή επίσης έχει φίλτρο K&N και πρόγραμμα και εξάτμιση της εταιρείας και 50km που κάνω καθημερινώς προς και από τη δουλειά μου από το ποτάμι καίει μετρημένα 5,8 με 5,9 λίτρα. Από λιπαντικό αλλαγές ανά 5000km και ανά 10000 μαζί με φίλτρο sae 10w40 χωρίς κατανάλωση λιπαντικού καθόλου.
Είναι το πρώτο μου Triumph, και πήγα το πήρα σε άλλη πόλη αυθημερόν και τον έλεγχο τον έκανα μόνος μου χωρίς μηχανικό ως χομπίστας και μόνο,.είμαι τυχερός-κωλόφαρδος δεν ξέρω, αλλά θα ξανααγόραζα με την μέχρι τώρα εμπειρία μου.

anavatis19
21/05/2018, 23:07
ο καθενας πραττει οπως θελει..εδω μπαινει να ζητησει αποψεις. φιλος μου κολλητος ηταν το παιδι. το οτι σε 1-2 μηχανακια δεν παρουσιασε προβλημα δεν σημαινει οτι το υπολοιπο 98% δεν πασχει σε ελατηρια πιστονιου και αλλα γνωστα του θεματα. κουτα το ειχε παρει, πως σου φαινεται ειναι λογικο? αλλαζε το 4-5ο του μηχανακι δεν ηταν ασχετος. τι αλλο να πω πια? φιλαρακο παρε οτι θελεις εγω δεν θα κερδισω κατι ετσι και αλλιως.

Limas_34
21/05/2018, 23:28
Παιδια ηρεμια...........
Οταν λεμε οτι ενα μηχανακι βγαζει ζημιες αναφερομαστε μεν στο δικο μας, αλλα κοιταζουμε και το συνολικο ιστορικο της εταιριας απο βλαβες.
Καλως η κακως με ενα προχειρο search μπορεις να βρεις πολλες τρελες βγαβες για καποιες μαρκες σε βαθμο που σε αποτρεπει για να τις αγορασεις.
Τα Triumph - KTM και μερικα ακομη ειναι ζημιαρικα κατα κανονα και οχι κατα περιπτωση.

Το τι θα σου κατσει θα το μαθεις αφου πεσουν οι υπογραφες της μεταβιβασης.