View Full Version : Αποστάτης τροχού ρουλεμαν
395488
Αναττωτιέμαι αν αυτό ισχύει γεινικότερα και αν μέχρι σήμερα τοποθετούσα τα ρουλεμάν με την λάθος σειρά(τρόπο) , και μάλστα σε τροχό που δεν έχει ασφάλεια στα ρουλεμάν.
Αν δηλαδή ο αποστάτης των ρουλεμάν είναι ελάχιστα μεγαλύτερος από την απόσταση που πατάνε τα ρουλεμάν .
Και κατά πόσο μεγαλύτερος ?Δεν ξέρω να το εξηγήσω επιστημονικά μπορώ μόνο να φανταστώ ότι το
κενό αυτό είναι για την προφόρτιση του ρουλεμάν ή
Δεν ξέρω τι γίνεται :confused::confused:
Ποιος είναι ο λαθος τροπος που τα τοποθετούσες..??
Αν ο αποστάτης είναι 2 χιλ μεγαλύτερος και τα(ο) ρουλεμάν δεν ασφαλίζουν ποιος είναι ο σωστός τρόπος?
https://www.car.gr/parts/photos/3502558/#2 Η πίσω
Σωστά είναι,μιλάμε για κενό μισού χιλ.ώστε όταν σφίγκουμε τον άξονα του τροχού, να μην πατάει στο στοπ το εξωτερικό του ρουλμάν και παραμορφώνεται.
Ποιο είναι σωστό ? Το 2 χιλ μαγαλύτερος?. Ποιο εξωτερίκό στοπ? Δεν κατάλαβα τίποτα :confused:
Πάντως εγω τρόχισα τον αποστάτη 2 χιλ όσο πιο κάθετα μπορούσα και τον κατέβασα 2 χιλ για να τερματήσει, να πατήσει το ρουλέμαν εξωτερικά.
Τώρα κατάλαβα τι λες μόνο που δεν είναι 0,5 χιλ αλλά 2!!
Σωστό είναι να είναι ο αποστάτης μακρύτερος,μην σφίξεις τον τροχό,θα καταστρέψεις τα ρουλμάν.
Και 60nm να το σφίξω το ρουλέμαν δεν θα χαλασει αν πατάει στον αποαστατη .Αν τα 2 χιλ ΕΙΝΑΙ ενταξει κάποιο ρουλεμαν δεν θα πατάει κατω εξωτερικα.Ποιό απ τα δύο βάζω Πρώτο?
Aν το θέτεις έτσι βάλε αυτό απο την πλευρά του δισκόφρενου ,αν και το ιδανικό θα ηταν να μοιράσεις την διαφορά.
μισό-μισό και τον μπακλαβά γωνία. Απ το έιναι σωστό να το κάνω μισο-μισό. Οκ Ευχαριστώ πάντως
Αν δηλαδή ο αποστάτης των ρουλεμάν είναι ελάχιστα μεγαλύτερος από την απόσταση που πατάνε τα ρουλεμάν .
Σαλίγκαρε, τα ρουλεμαν πατανε οπου τα βαλουμε να πατησουν..!!
Σαλίγκαρε, τα ρουλεμαν πατανε οπου τα βαλουμε να πατησουν..!!
Αν σε πάμε Λαγκαδά για αναστενάρη θα πατήσεις δηλ. στα κάρβουνα; :lol:
Αν σε πάμε Λαγκαδά για αναστενάρη θα πατήσεις δηλ. στα κάρβουνα; :lol:
Με τόσο σκυλο μαρινάτο που εχω φαει παλια στη Χρυσαυγή, ανεταααα...
andreaspetr
11/05/2018, 01:10
μηπως παιζει κατι με διαστολες απο θερμοκρασιες κλπ?
μηπως παιζει κατι με διαστολες απο θερμοκρασιες κλπ?
Κανείς δεν ξέρει και το έχουν ρίξει στα αναστενάρικα και στις συνταγές για ψητά κοκκινιστά .Κατέληξα με καινούρια ζάντα ,ψαλίδι και μουαγίε.Δεν θα μάθουμε ποτές:a022:
Κανείς δεν ξέρει και το έχουν ρίξει στα αναστενάρικα και στις συνταγές για ψητά κοκκινιστά .Κατέληξα με καινούρια ζάντα ,ψαλίδι και μουαγίε.Δεν θα μάθουμε ποτές:a022:
ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΓΜΤ ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ ΜΕΣΑ..???
ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΓΜΤ ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ ΜΕΣΑ..???
Η καινούρια ζάντα έχει το αριστερό ρουλεμάν στον αέρα. Παταέι μόνο στον αποστάτη των ρουλεμάν .Αυτό του ταμπούρου , τερματίζει εξωτερικά.
Ότι κατάλαβες-κατάλαβα. Ή εγώ έιμαι τρελός ή πρόκειται για κ@λωζάντα η συγκεκριμένη.
stefanos
11/05/2018, 17:39
Ποιο είναι σωστό ? Το 2 χιλ μαγαλύτερος?. Ποιο εξωτερίκό στοπ? Δεν κατάλαβα τίποτα :confused:
Πάντως εγω τρόχισα τον αποστάτη 2 χιλ όσο πιο κάθετα μπορούσα και τον κατέβασα 2 χιλ για να τερματήσει, να πατήσει το ρουλέμαν εξωτερικά.
Με το που θα σφίξεις τον άξονα θα μικρύνει ο αποστάτης και το εσωτερικό του ρουλεμάν θα μετατοπιστεί προς το κέντρο του τροχού ,
ενώ το εξωτερικό θα κρατάει κόντρα εκεί που το τερμάτισες.
Δεν το βλέπω και πολύ υγιεινό για τα ρουλεμάν:(
Ειλικρινα δεν ξερω γιατι επιμενω σε ανατριχιαστικους παραλογισμούς..
Θα βαλετε ρουλεμαν ακτινικής φορτισης να δουλέψει αξονικά....??? :moutza:
Ειλικρινα δεν ξερω γιατι επιμενω σε ανατριχιαστικους παραλογισμούς..
Θα βαλετε ρουλεμαν ακτινικής φορτισης να δουλέψει αξονικά....??? :moutza:
Διάβασε και τα υπόλοιπα ή διευκρίνισε τι θέλεις να πεις και σε ποιον. Μετά τα πειράματα είπα ότι κατέληξα σε καινούρια ζάντα για διαφορετικό λόγο και όχι για τα ρουλεμαν. Στην καινούρια ζάντα το 1 ρουλεμάν δεν πατάει στο εξωτερικό δακτύλιο
ΚΙ εσυ διαβασε και ΚΑΤΑΛΑΒΕ αυτό που σου ειπε παραπανω ο Στεφανος..!!!
Οταν αναγκαζεις ενα ρουλεμαν να "φυγει" απο την καθετη φόρτιση (μετατοπίζοντας το μεσα με το εξω δαχτυλιδι απο την απολυτα κατακόρυφη ευθεια την εκατσες την βαρκα..)
ΚΙ εσυ διαβασε και ΚΑΤΑΛΑΒΕ αυτό που σου ειπε παραπανω ο Στεφανος..!!!
Οταν αναγκαζεις ενα ρουλεμαν να "φυγει" απο την καθετη φόρτιση (μετατοπίζοντας το μεσα με το εξω δαχτυλιδι απο την απολυτα κατακόρυφη ευθεια την εκατσες την βαρκα..)
Οχι, δεν νομίζω πως το'χω.Πως θα μετατοπιστεί αν ο εσωτερικός δακτύλιος πατάει σταν αποστάτη ?Είτε αυτός είναι 2 χιλ μεγαλύτερος, έιτε έρχεται ακριβώς με το πάτημα του εξωτερικού δακτύλιου? Το μόνο που βλέπω να μετατοπίζεται είναι η ευθυγράμμιση της μοτοσυκλέτας.Οριζοντίως και καθέτως . Απ'όσο ξέρω δεν ασκείται καμία δύναμη στον εξωτερικό δακτύλιο κατα την σύσφιξη. Και αν ασκείται δεν νομίζω πως είναι ικανή να μετατοπίσει το ρουλεμάν οριζοντίως.
395630
ριξε και κανα τετοιο και θα σαι οκ
να το παμε αλλιως. με τυχαια σειρα αλλα για να καταλαβω.
εβαλες πχ το αριστερο ρουλεμαν και πατησε στη φωλια μετα εβαλες τον αποστατη και μετα το δεξι ρουλεμαν. και χτυπωντας το δεξι ρουλεμαν να κατσει στη φωλια σου πεταγε το αριστερο εξω δυο χιλιοστα. και ετσι πηρες την αποφαση να τροχισεις τον αποστατη ωστε να κατσουν και τα δυο ρουλεμαν στις φωλιες τους;
ετσι καταλαβα οτι εκανες.
λαθος;
stefanos
14/05/2018, 22:34
Μια χαρά τα λέει.
http://www.cyclepedia.com/manuals/online/cpp-all-balls/installation-guides/motorcycle-intallation-guides/motorcycle-wheel-bearings/
Μια χαρά τα λέει.
http://www.cyclepedia.com/manuals/online/cpp-all-balls/installation-guides/motorcycle-intallation-guides/motorcycle-wheel-bearings/
:beer::beer: Είχα αρχίσει να πιστέυω πω έιμαι τρελός. Και λίγη δικαίωση. :a10:
Virus δεν κάνεις λάθος ...με αποτέλεσμα να χαλάει και η ζάντα και τα ρουλεμάν
395630
ριξε και κανα τετοιο και θα σαι οκ
:confused: Δεν ξέρω πως προκύπτει αυτό αλλά είμαι διατεθειμένος να κατεστρέψω και άλλη ζάντα:D
Ενα ακόμα παράδειγμα στο οποίο η ζάντα δεν έχει καν πάτημα για τον εξωτερικό δακτύλιο του ρουλεμάν. Πατάει μόνο στον αποστάτη. Μετά το 32. :wave2:
-Virus ,κινεζιά .Έχω βάλει και link στην πρώτη σελίδα
https://www.youtube.com/watch?v=dQbKXbhyFQs
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.