PDA

View Full Version : Η ΓΙΑΓΙΑΚΑ ΜΟΥ



Apirathos
14/05/2018, 21:15
Γειά σας σύντροφοι!
Πρόσφατα αγόρασα τη δωδέκατη μηχανή μου και χτύπησα φλέβα χρυσού: Ο μηχανικός μου άρχισε να κλαίει, η γυναίκα μου αυτοπυρπολήθηκε, ο σκύλος μου το έσκασε με ένα καγκουρό και τα παιδιά μου γελάνε κάθε βράδυ ως τα χαράματα! Ο λόγος; Πήρα μια γριά, πολύ γριά όμως: Kawasaki ZL400lx ή κοινώς, Eliminator!

395635

Η αλήθεια είναι πως, είναι παλιά μηχανή, παλιάς τεχνολογίας, φρένα ρετρό, αναρτήσεις και στήσιμο ρετρό, αλλά:

*Δουλεύει το μοτέρ άψογα, χωρίς περίεργους ήχους και ντάκα-ντούκα και δεν καίει λάδια, ούτε έχει διαρροές. Μόνο μια σταγόνα νερού όπου παρκάρω, από το ψυγείο, μικροπράγματα όμως, θα το κολλήσω σε ψυγειά...

*Δεν έχω πουθενά σκουριές ή σαπίσματα!

*Γενικώς, καλοσυντηρημένη, και καθαρή...

Το μοναδικό πρόβλημα είναι, ναι, μαντέψτε:

Τα καρμπς στο ρελαντί, δουλεύουν όπως να 'ναι και γενικώς, ρελαντί δεν πολυκρατάει. Είναι τόσο παλιά που τα σώματα έχουν φαγωθεί και οι πεταλούδες δεν είναι πΧια σταθερές στη θέση τους οπότε, ούτε σωστή ρύθμιση μπορεί να γίνει, ούτε ρελαντί να κρατήσει μπορεί. (Σε ψηλές στροφές, όλα μια χαρά)
Σκέφτηκα δυο πράγματα, επειδή η μηχανή μΕ αρέσει, θέλω να την κρατήσω και δε μπορώ να δεχτώ το "άσ' το, δε γίνεται τίποτε":

1. Καινούργια αξονάκια πεταλουδών ώστε να εφαρμόσουν στα φαγωμένα σώματα με ακρίβεια, φαντάζομαι σε μηχανουργείο γίνεται τέτοια δουλειά...
2. Αλλαγή καρμπς με άλλα, όχι τα δικά του αφού όλα όσα υπάρχουν είναι πλέον για τ' ανάθεμα λόγω παλαιότητας αλλά, από άλλη μηχανή (δεν ξέρω αν ταιριάζει να βρω τετράδα από CB400sf ή κάτι άλλο που να μπορεί να ταιριάξει στη γριά μου)
3. Επισκευή σε κάποιον καρμπυρατερά με δική του πατέντα που, πιθανό να έχει βρει από άλλα τέτοια περιστατικά...

Για πέστε ωρές παιδιά, καμμιάν ιδέα γιατί το δεξί μου χέρι την έχει ακούσει στερεοφωνικώς από τις ξερογκαζιές με φρένο ταυτόχρονα...

Α, ευχαριστώ για το χρόνο και την υπομονή!!

TsoliasGR
14/05/2018, 22:24
Μια ιδέα και από μένα...Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα δουλέψει.
Αγοράζεις καινούρια καρμπ κινέζικα και αλλάζεις τα φλοτέρ/μεμβράνες/βελόνες/ζιγκλέρ (κοινώς κρατάς τα σώματα μόνο).
Είναι το πρώτο που μου ρθε στο μυαλό και μακάρι άλλοι που έχουν πιο πολλές γνώσεις να βοηθήσουν.

Apirathos
14/05/2018, 22:31
Mου το είπε κι ένας φίλος αυτό... Το ψιλοφοβάμαι από Κίνα, αλλά ισως είναι μια λύση!
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!

Bowleno
14/05/2018, 23:30
η ίδια η kawa δεν έχει σετ επισκευής καρμπ; θα έπρεπε!

Apirathos
14/05/2018, 23:46
Κιτ επισκευής υπάρχουν πολλά αλλά τα δικά μου, είναι ΟΚ απ' αυτό το θέμα (βελονες, ζιγκλέρ, πυραυλάκια κλπ) και μάλιστα σε πολύ καλή κατάσταση! Όλα όμως αυτά, πάνε χαμένα στο στάδιο των πεταλουδών! Και το πρόβλημα, αφορά τα σώματα των καρμπς όπου είναι φαγωμένα εκεί που πιάνουν τα αξονάκια από τις πεταλούδες...
Σ' ευχαριστώ!

toyar
15/05/2018, 07:00
το μοτερ σου δεν ειναι καθολου παλιας τεχνολογιας:)
τα καρμπς ειναι πονεμενη ιστορια στα eliminator βεβαιωσου οτι ειναι οκ τα κολλαρα εισαγωγης γιατι ανοιγουν και τραβαει αερα
επισης τσεκαρε τη διαρροη νερου μηπως ειναι απο τελειωμενη τρομπα
ααααχ αυτο το 250 τι δουλεμα εκανε ψηλα.....

doctoras
15/05/2018, 09:17
power cruiser παλιάς κοπής ωραίο μηχανάκι!
ανακατασκευασμένο το πήρες? πόσο εάν επιτρέπεται?
ανταλλακτικά για τα καρμπς με υπομονή και με πολύ διαδικτυακό διάβασμα θα βρείς

το μηχανάκι έχει ρελαξ θέση οδήγησης αλλά πριζομένο στα ψηλά μοτέρ, εγώ θα μεγάλωνα λίγο το βήμα για να γίνει πιο cool

επίσης έχει ένα θέμα η κατηγορία κάθεσαι πάνω στον κόκκυγα και θέλει καλό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ να μη τρώς κοπανήματα στις λακκούβες

καλορίζικο καλοτάξιδο!

Apirathos
15/05/2018, 09:27
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Όχι, δεν έχω πρόβλημα στις εισαγωγές, γενικώς, περιφερειακά των καρμπυρατέρ είναι μια χαρά. Τα σώματα είναι φαγωμένα! Εξαρτήματα πάντως, έχει πολλά στο διαδίκτυο και δε μου λείπει κάτι.

Από θέση οδήγησης, είμαι ευχαριστημένος, συν το γεγονός πως, μπροστινή ανάρτηση έχει από GPZ και είναι αέρος λαδιού!

1300 το πήρα...

Τις σχέσεις, πως μπορώ να τις μακρύνω; Έχω διαφορικό!

Ευχαριστώ και πάλι!

doctoras
15/05/2018, 09:56
στην πίσω μεριά κάθεσαι και εκεί ισορροπεί η μοτό, το πιρούνι είναι μακρυά δεν επηρεάζει την άνεση παρα μονο την κατευθυντικότητα έτσι είναι όλα τα custom, αλλά αν δεν έχεις θέμα ολα καλά

andreastwin
15/05/2018, 09:56
πιστευω οτι αν εχεις την υπομομη να βγαλεις την τετραδα και την πας σε μηχανουργειο που θα εχει ορεξει να σου φιαξει τα αξονακια θα εισαι οκ.καλοταξιδο.

MAIK72
15/05/2018, 11:15
κάποιος φίλος εδώ που είχε κάνει ανακατασκευή είχε βάλει απο ZR7 .https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=128820&page=39
Δεν θα βρεις μόνο τα σώματα φαγωμένα αλλά πολύ πιθανόν και τις μπρούτζινες βάσεις που κάθονται τα πυραυλάκια φαγωμ'ενα(μαζί με τα πυραυλάκια) και ίσως και τρύπια φλοτέρ. Τουλάχιστον έτσι βρήκα τα δικά μου.Εβγαλα ένα καλό σετ από 2 σετ τέτοια. Μάζι με όλα τα οring που αντικατέστησα + εισαγωγές + εξαγωγές.
Θα σου έλεγα να μην ασχοληθείς καν με τα καρμπυρατέρ και να πας κατευθείαν για αντικατάσταση. Πολύ πονεμένη ιστορία τα καρμπυρατέρ

Apirathos
15/05/2018, 15:30
πιστευω οτι αν εχεις την υπομομη να βγαλεις την τετραδα και την πας σε μηχανουργειο που θα εχει ορεξει να σου φιαξει τα αξονακια θα εισαι οκ.καλοταξιδο.
Ευχαριστώ! Κι εγώ κάτι τέτοιο υποψιάζομαι...

Apirathos
15/05/2018, 15:31
στην πίσω μεριά κάθεσαι και εκεί ισορροπεί η μοτό, το πιρούνι είναι μακρυά δεν επηρεάζει την άνεση παρα μονο την κατευθυντικότητα έτσι είναι όλα τα custom, αλλά αν δεν έχεις θέμα ολα καλά
Όχι, δεν έχω θέμα. Όλα καλά!

Apirathos
15/05/2018, 15:36
κάποιος φίλος εδώ που είχε κάνει ανακατασκευή είχε βάλει απο ZR7 .https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=128820&page=39
Δεν θα βρεις μόνο τα σώματα φαγωμένα αλλά πολύ πιθανόν και τις μπρούτζινες βάσεις που κάθονται τα πυραυλάκια φαγωμ'ενα(μαζί με τα πυραυλάκια) και ίσως και τρύπια φλοτέρ. Τουλάχιστον έτσι βρήκα τα δικά μου.Εβγαλα ένα καλό σετ από 2 σετ τέτοια. Μάζι με όλα τα οring που αντικατέστησα + εισαγωγές + εξαγωγές.
Θα σου έλεγα να μην ασχοληθείς καν με τα καρμπυρατέρ και να πας κατευθείαν για αντικατάσταση. Πολύ πονεμένη ιστορία τα καρμπυρατέρ

Κι εγώ, έτσι κατάλαβα, είναι το μελανό σημείο της. Και τα bandit είχαν το ίδιο θέμα! Ο προκάτοχός, έχει αλλάξει σχεδόν όλα τα εξαρτήματα στα καρμπυρατέρ και στο Σισμανη που το πήγα, μου είπε πως είναι σε πολύ καλή κατάσταση και οι υποπιέσεις λειτουργούν καλά, καθαρά είναι, σφιχτές οι βίδες όπου πρέπει κλπ... Το όλο πρόβλημα, προκύπτει από τις πεταλουδες, που έχουν τζόγο και δεν κρατάει ρελαντί ή το κρατάει πολύ ψηλά όταν ζεσταθεί καλά!

MAIK72
15/05/2018, 15:56
Ακόμα και τα δικά μου δεν είναι τέλεια στα σημέια με τις πεταλούδες.Δεν ξέρω αν είμαι τυχερός αλλά όλα δουλεύουν τέλεια μετά από καλό συγχρονισμό και ρύμθιμσα. Αν όλα τα υπόλοιπα είναι εντάξει θα έλεγα μήπως θέλουν ρύθμισμα οι βαλβίδες. Τα δικά μου ρυθμίστηκαν βάσει συμπίεσης κυλίνδρων ,μετά από 3 ρυθμίσεις βαλβίδων και αν ποτέ ευκαιρήσω θα κάνω ένα rebuild στην κεφαλή με ότι αυτό συνεπάγεται. Ξ¨ερω ότι δεν χάνει σταγόνα λάδι ή υγρά.Το άλλο μελανό τους σημέιο λοιπόν είναι το "κάψιμο" των βαλβίδων απ΄το πολύ γκάζι. Εσένα μπορεί να θέλουν απλώς ρύθμισμα ,εμένα θέλουν τρίψιμο .

Apirathos
15/05/2018, 16:56
Ακόμα και τα δικά μου δεν είναι τέλεια στα σημέια με τις πεταλούδες.Δεν ξέρω αν είμαι τυχερός αλλά όλα δουλεύουν τέλεια μετά από καλό συγχρονισμό και ρύμθιμσα. Αν όλα τα υπόλοιπα είναι εντάξει θα έλεγα μήπως θέλουν ρύθμισμα οι βαλβίδες. Τα δικά μου ρυθμίστηκαν βάσει συμπίεσης κυλίνδρων ,μετά από 3 ρυθμίσεις βαλβίδων και αν ποτέ ευκαιρήσω θα κάνω ένα rebuild στην κεφαλή με ότι αυτό συνεπάγεται. Ξ¨ερω ότι δεν χάνει σταγόνα λάδι ή υγρά.Το άλλο μελανό τους σημέιο λοιπόν είναι το "κάψιμο" των βαλβίδων απ΄το πολύ γκάζι. Εσένα μπορεί να θέλουν απλώς ρύθμισμα ,εμένα θέλουν τρίψιμο .

Σίγουρα θα θέλουν ρύθμιση κι οι βαλβιδες καθώς ο προηγούμενος κάτοχος, μου είπε πως είναι ...αυτορυθμιζόμενες! Πάντως, ο ήχος του κινητήρα μου, είναι βελουδινος κι ο μηχανικός που την έκανε αρκετές βόλτες για να φέρει τα καρμπυρατέρ σε μιαν ισορροπία, του έκανε εντύπωση, το πόσο καλά λειτουργεί το μοτέρ!

Apirathos
15/05/2018, 17:01
Νομίζω πως, πρωτίστως πρέπει να βρω έναν τεχνικό που να έχει όρεξη και χρόνο να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα. Ο δικός μου, έχει πολλή δουλειά και δεν τον συμφέρει να κάτσει να ασχοληθεί και μεταξύ μας, δεν του δίνω άδικο, αν είναι να φάει 'κανα διήμερο... Αν και μόνο που έριξε σπρέι αλυσίδας στις πεταλούδες, η κατάσταση βελτιώθηκε αισθητά! (το έκανε και σε άλλα παλιότερα, μιμούμενος τη μούργα της πολυκαιριας, που συγκρατούσε τις πεταλούδες σταθερές).

Apirathos
15/05/2018, 20:06
το μοτερ σου δεν ειναι καθολου παλιας τεχνολογιας:)
τα καρμπς ειναι πονεμενη ιστορια στα eliminator βεβαιωσου οτι ειναι οκ τα κολλαρα εισαγωγης γιατι ανοιγουν και τραβαει αερα
επισης τσεκαρε τη διαρροη νερου μηπως ειναι απο τελειωμενη τρομπα
ααααχ αυτο το 250 τι δουλεμα εκανε ψηλα.....
Tο είχα και το 250 παλιότερα! Άαααλλο θηρίο κι εκείνο...!

telegonos
16/05/2018, 00:20
1.Ρύθμισε βαλβίδες ΣΩΣΤΑ και όχι με υποθέσεις τύπου ''δεν ακούγονται''.
2.Κάνε συχρονισμό καρμπς.

Με αυτήν την σειρά.

Αν τα κάνεις, πολύ πιθανό, οι πεταλούδες και τα αξονάκια θα ''ξεφαγωθούν''

Apirathos
16/05/2018, 23:52
1.Ρύθμισε βαλβίδες ΣΩΣΤΑ και όχι με υποθέσεις τύπου ''δεν ακούγονται''.
2.Κάνε συχρονισμό καρμπς.

Με αυτήν την σειρά.

Αν τα κάνεις, πολύ πιθανό, οι πεταλούδες και τα αξονάκια θα ''ξεφαγωθούν''

Λες να είναι από εκεί τελικά, όλη η ιστορία; Δε μπορώ να καταλάβω, στα ψηλά δουλεύει σωστά, το ρελαντί του όμως, είναι ό,τι να 'ναι: Κρεμάει και σβήνει αν δεν κρατάω γκάζι, βρωμάει ο τόπος και αν ζεσταθεί καλά, το ρελαντί ανεβαίνει στο Θεό!
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!

MAIK72
17/05/2018, 14:38
Λες να είναι από εκεί τελικά, όλη η ιστορία; Δε μπορώ να καταλάβω, στα ψηλά δουλεύει σωστά, το ρελαντί του όμως, είναι ό,τι να 'ναι: Κρεμάει και σβήνει αν δεν κρατάω γκάζι, βρωμάει ο τόπος και αν ζεσταθεί καλά, το ρελαντί ανεβαίνει στο Θεό!
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!

Εμένα πάλι σε καρπυρατέρ μου κάνει.:confused: Θα τα έλυνα οσονούπω.Εάν ήσουν κοντά θα έριχνα ένα χεράκι βοηθείας να στα κάνω βίδες και λαστιχάκια.:D Αν είσαι σίγουρος ότι δεν τραβάνε αέρα τότε θέλουν μόνο ρύθμισμα εφόσον προηγηθούν οι βαλβίδες

Apirathos
17/05/2018, 14:56
Εμένα πάλι σε καρπυρατέρ μου κάνει.:confused: Θα τα έλυνα οσονούπω.Εάν ήσουν κοντά θα έριχνα ένα χεράκι βοηθείας να στα κάνω βίδες και λασιχάκια.:D Αν είσαι σίγουρος ότι δεν τραβάνε αέρα τότε θέλουν μόνο ρύθμισμα εφόσον προηγηθούν οι βαλβίδες
Είμαι στη Θεσσαλονίκη οπότε, μάλλον πρέπει να βρω εδώ κάποιον να ασχοληθεί αλλά όχι στην ξεπέτα: Όπως σωστά είπες κι εσύ, να προηγηθεί μια σωστή ρύθμιση βαλβίδων και ακολούθως, το ίδιο να γίνει στα καρμπυρατέρ. Το κακό είναι πως δύο διαφορετικοί μου είπαν πως αυτά τα καρμπς, δε ρυθμίζονται γιατί είναι πλέον, φαγωμένα τα σώματα κι έχουν κενά.
Θα δούμε τι θα γίνει, σιγά σιγά κι από Σεπτέμβρη μάλλον...
Ευχαριστώ πάντως, για την εν γένει προθυμία σου!

MAIK72
17/05/2018, 15:08
Είμαι στη Θεσσαλονίκη οπότε, μάλλον πρέπει να βρω εδώ κάποιον να ασχοληθεί αλλά όχι στην ξεπέτα: !

Δύσκολα θα βρεις κάποιον να σου κάνει ανακατασκευή ή ακόμα και να ασχοληθεί με τόσο παλιά καρμπυρατερ Ακόμα κι αν βρεις ή αποφασίσεις να το κάνεις μόνος σου το κόστος θα ξεπεράσει το κόστος ένος καλού σετ μεταχειρισμένου.

Yg Εαν επιμένεις δες και αυτό για τα φαγωμένα σώματα ,η οποία επίσης δεν είναι φθηνή λύση και ούτε την έχω δοκιμάσει ποτέ. Mόνο το spray Molykote 321 παίζει να έχει ΄γυρω στα 30-40 ευρώ . Μπορεί και παραπάνω
https://www.evolutionm.net/forums/evo-engine-turbo-drivetrain/540873-throttle-body-shaft-seals-proper-plate-sealing.html

telegonos
17/05/2018, 20:45
Λες να είναι από εκεί τελικά, όλη η ιστορία; Δε μπορώ να καταλάβω, στα ψηλά δουλεύει σωστά, το ρελαντί του όμως, είναι ό,τι να 'ναι: Κρεμάει και σβήνει αν δεν κρατάω γκάζι, βρωμάει ο τόπος και αν ζεσταθεί καλά, το ρελαντί ανεβαίνει στο Θεό!
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!

Όλα αυτά που γράφεις είναι συμπτώματα ασυχρόνιστων καρμπς. Δεν λέω ότι αποκλείεται να έχουν και φθορά, αλλά αυτά που γράφεις είναι ο ορισμός τι κάνουν τα ασυχρόνιστα καρμπς.

Κάνε πρώτα το εύκολο, και μετά αν δεν αποδώσει, ψάχνεις για άλλα καρμπς.

Apirathos
17/05/2018, 21:21
Όλα αυτά που γράφεις είναι συμπτώματα ασυχρόνιστων καρμπς. Δεν λέω ότι αποκλείεται να έχουν και φθορά, αλλά αυτά που γράφεις είναι ο ορισμός τι κάνουν τα ασυχρόνιστα καρμπς.

Κάνε πρώτα το εύκολο, και μετά αν δεν αποδώσει, ψάχνεις για άλλα καρμπς.
Νομίζω πως έχεις δικιο: Μπερδεύτηκα γιατί, ο προηγούμενος με ψιλοπαπάριασε για το ζήτημα, καθώς μου είπε πως είχε αλλάξει ζιγκλερ γκαζιού αλλά όχι ζιγκλερ ρελαντί, τα οποία μου έδωσε σε έτοιμα κιτ, μαζί με φλάντζα για τις λεκάνες. Τελικά, το κιτ περιείχε τις βίδες για τη ρύθμιση του μίγματος κι όχι ζιγκλερ! Ταυτόχρονα, στο συνεργείο μου είπαν πως δε ρυθμίζονται με τίποτα τα καρμπς λόγω παλαιότητας και τα ψέκασαν με σπρέι αλυσίδας εκεί που έπρεπε, για να σταθεροπιιησουν ότι κουνιόταν ανεπιθύμητα. Μετά, μια πρόχειρη ρύθμιση κι αυτό ήταν...
Και με όλα τούτα, μου διέφυγε το αυτονόητο...
Νομίζω, η λύση που προτείνεις εξ αρχής (ρύθμιση βαλβίδων με φίλερ κι όχι αυτιά και μετά συγχρονισμος), είναι απλή και σωστή. Και ότι είναι, θα φανεί από εκεί και μετά.
Ευχαριστώ και πάλι!

Apirathos
17/05/2018, 21:28
Δύσκολα θα βρεις κάποιον να σου κάνει ανακατασκευή ή ακόμα και να ασχοληθεί με τόσο παλιά καρμπυρατερ Ακόμα κι αν βρεις ή αποφασίσεις να το κάνεις μόνος σου το κόστος θα ξεπεράσει το κόστος ένος καλού σετ μεταχειρισμένου.

Yg Εαν επιμένεις δες και αυτό για τα φαγωμένα σώματα ,η οποία επίσης δεν είναι φθηνή λύση και ούτε την έχω δοκιμάσει ποτέ. Mόνο το spray Molykote 321 παίζει να έχει ΄γυρω στα 30-40 ευρώ . Μπορεί και παραπάνω
https://www.evolutionm.net/forums/evo-engine-turbo-drivetrain/540873-throttle-body-shaft-seals-proper-plate-sealing.html

Αν τελικώς, αποδειχθούν κατεστραμένα τα καρμπς, έχεις να μου προτείνεις εναλλακτική; Από άλλο μοντέλο ή μάρκα, πιο καινούριο; Δικά του, υπάρχουν στο εμπόριο άλλα, δε βλέπω το λόγο να είναι σε καλύτερη κατάσταση απ αυτά που φοράω.

Ευχαριστώ!

MAIK72
17/05/2018, 21:53
Νομίζω πως έχεις δικιο: Μπερδεύτηκα γιατί, ο προηγούμενος με ψιλοπαπάριασε για το ζήτημα, καθώς μου είπε πως είχε αλλάξει ζιγκλερ γκαζιού αλλά όχι ζιγκλερ ρελαντί, τα οποία μου έδωσε σε έτοιμα κιτ, μαζί με φλάντζα για τις λεκάνες. Τελικά, το κιτ περιείχε τις βίδες για τη ρύθμιση του μίγματος κι όχι ζιγκλερ! Ταυτόχρονα, στο συνεργείο μου είπαν πως δε ρυθμίζονται με τίποτα τα καρμπς λόγω παλαιότητας και τα ψέκασαν με σπρέι αλυσίδας εκεί που έπρεπε, για να σταθεροπιιησουν ότι κουνιόταν ανεπιθύμητα. Μετά, μια πρόχειρη ρύθμιση κι αυτό ήταν...
Και με όλα τούτα, μου διέφυγε το αυτονόητο...
Νομίζω, η λύση που προτείνεις εξ αρχής (ρύθμιση βαλβίδων με φίλερ κι όχι αυτιά και μετά συγχρονισμος), είναι απλή και σωστή. Και ότι είναι, θα φανεί από εκεί και μετά.
Ευχαριστώ και πάλι!

Εάν άλλαξες τις βίδες ρελαντι με μη γνήσιες δεν θα τις εμπιστευόμουν. Χίλιες φορές οι γνήσιες. Από κάτω έχει μία ροδέλα (92022) και ένα oring (92055).
https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/kawasaki/zl400-12329/zl400-eliminator-400-25528/zl400-c1-789887/n-a-13784373#/il-323384086-562776-562776
Aν δεν είναι γνήσια μπορεί ήδη να έχουν λιώσει ή μπορεί να σου έχουν φύγει. Με αυτά τα συμπτώματα που έχεις εκεί πάει αρχικά το μυαλό μου.
-Σου πρότεινα και πιο πριν εναλλακτικά καρμπυρατέρ. Από ZR7

Apirathos
17/05/2018, 22:32
Εάν άλλαξες τις βίδες ρελαντι με μη γνήσιες δεν θα τις εμπιστευόμουν. Χίλιες φορές οι γνήσιες. Από κάτω έχει μία ροδέλα (92022) και ένα oring (92055).
https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/kawasaki/zl400-12329/zl400-eliminator-400-25528/zl400-c1-789887/n-a-13784373#/il-323384086-562776-562776
Aν δεν είναι γνήσια μπορεί ήδη να έχουν λιώσει ή μπορεί να σου έχουν φύγει. Με αυτά τα συμπτώματα που έχεις εκεί πάει αρχικά το μυαλό μου.
-Σου πρότεινα και πιο πριν εναλλακτικά καρμπυρατέρ. Από ZR7
Έχεις δίκιο, το διάβασε χθες και σ ευχαριστώ! Βασικά, μου έδωσε αυτά της φωτογραφίας, συν τα παλιά πυραυλάκια των φλοτερ... 395719
Αυτά είναι για το ρελαντί;

MAIK72
17/05/2018, 22:58
Αυτά είναι .Θα τα είχα δοκιμάσει εξαρχής αν τα εμπιστευόμουν.
https://www.ebay.com/itm/4x-Vergaser-Reparatursatz-fur-Kawasaki-BJ-EL-EN-GPX-GPZ-GTR-KLE-KLX-ZL-ZR-Kawa/173318175381?hash=item285a917a95:g:ES8AAOSwq4la-bmc
Αν με 50 ευρώ παίρνεις 4 σετ δεν μπορώ να φανταστώ την ποιότητα.
Γνήσια και μάλιστα η μία βίδα είναι και στραβή. ;)

MAIK72
17/05/2018, 23:11
Akyro δεν είναι τουρμαξ αυτά που έδειξα.Αυτά όμως είναι . Εντάξει, αντί για 50 έχουν 60 :p
https://www.ebay.com/itm/4x-CARBURETTOR-REPAIR-KIT-Tourmax-cab-k4/332158103590?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D44039%26meid%3D5a656af929034ef b997da6db2ffa1fbc%26pid%3D100005%26rk%3D6%26rkt%3D12%26sd%3D332560543573%26itm%3D332158103590&_trksid=p2047675.c100005.m1851

Apirathos
17/05/2018, 23:16
Αυτά είναι .Θα τα είχα δοκιμάσει εξαρχής αν τα εμπιστευόμουν.
https://www.ebay.com/itm/4x-Vergaser-Reparatursatz-fur-Kawasaki-BJ-EL-EN-GPX-GPZ-GTR-KLE-KLX-ZL-ZR-Kawa/173318175381?hash=item285a917a95:g:ES8AAOSwq4la-bmc
Αν με 50 ευρώ παίρνεις 4 σετ δεν μπορώ να φανταστώ την ποιότητα.
Γνήσια και μάλιστα η μία βίδα είναι και στραβή. ;)
Από ebay, έ; Ολίγον βαθειά Κίνα, εκεί με τους ορυζώνες μου κάνει...
Απ' όσο είδα, η tourmax βγάζει καλά γενικώς, πράγματα. Τελικά, για να καταλάβω, αυτά τα κερατάκια είναι που ρυθμίζουν τα ρελαντί; Πω πωωω σ' έχω πρήξει ρε γμτ... Σόρυ, προσπαθώ να βγάλω μιαν άκρη γιατί, πραγματικα την αγαπώ αυτή τη μηχανή!

MAIK72
17/05/2018, 23:35
Τελικά, για να καταλάβω, αυτά τα κερατάκια είναι που ρυθμίζουν τα ρελαντί; Πω πωωω σ' έχω πρήξει ρε γμτ... Σόρυ, προσπαθώ να βγάλω μιαν άκρη γιατί, πραγματικα την αγαπώ αυτή τη μηχανή!
Ναι το ρελαντί ,αλλά μην προσπαθήσεις να τα πειράξεις αν δεν νγωρίζεις. Ασε που για να τις βγάλεις πρέπει να κατεβάσεις τα καρμπυρατέρ:D Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Ε΄γω πρέπει να έιμαι πιο κολλημένος από σένα.Δεν θες να μάθεις πόσο καιρό παιδευόμουν με τα καρμπυρατέρ:cry:

Apirathos
17/05/2018, 23:40
Ναι το ρελαντί ,αλλά μην προσπαθήσεις να τα πειράξεις αν δεν νγωρίζεις. Ασε που για να τις βγάλεις πρέπει να κατεβάσεις τα καρμπυρατέρ:D Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Ε΄γω πρέπει να έιμαι πιο κολημένος από σένα.Δεν θες να μάθεις πόσο καιρό παιδευόμουν με τα καρμπυρατέρ:cry:

Ούτε για αστείο! Θα το παω να μου το κάνει μηχανικός. Εγώ, Στα πλήκτρα μου, χαχα... Καληνυχτώ προς το παρόν και πάλι σ' ευχαριστώ!

MAIK72
17/05/2018, 23:45
Θα το παω να μου το κάνει μηχανικός. Εγώ, Στα πλήκτρα μου, χαχα... Καληνυχτώ προς το παρόν και πάλι σ' ευχαριστώ!
Αν τα είχα πάει σε μηχανικό θα τον είχα κάνει συναίτερο τώρα:D Μόνο για ρύθμισμα τα πήγα και μάλιστα 2 φορές
:wave2:

Apirathos
19/05/2018, 21:29
Akyro δεν είναι τουρμαξ αυτά που έδειξα.Αυτά όμως είναι . Εντάξει, αντί για 50 έχουν 60 :p
https://www.ebay.com/itm/4x-CARBURETTOR-REPAIR-KIT-Tourmax-cab-k4/332158103590?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D44039%26meid%3D5a656af929034ef b997da6db2ffa1fbc%26pid%3D100005%26rk%3D6%26rkt%3D12%26sd%3D332560543573%26itm%3D332158103590&_trksid=p2047675.c100005.m1851

Μου τα είπαν για καλά τα τουρ τα μαξ... Θα τα αλλάξω, θα ρυθμίσω και βαλβίδες και θα δείξει η νεκροψία! Αν καταφέρω να κρατάει ρελαντί, θα είμαι ευχαριστημένος.
Μα, Τί είδα; Την ίδια μηχανή έχουμε;;

MAIK72
20/05/2018, 02:42
Οχι ρε γμτ μας πήραν χαμπάρι .








:bawl:

Apirathos
20/05/2018, 12:41
Να τες πάμε στα ΚΑΠΗ για εκδρομή, χαχα...

HaCkSTi
06/08/2018, 18:44
καλησπέρα είδα το θέμα και είπα να ανεβάσω και εγώ το δικό μου Eliminator 250 του 1994 που πρόσφατα το έκανα μια μικρή ανακατασκευή και μηχανικά και εμφανισιακά! Ακούω τις γνώμες σας!! Ευχαριστω :smokin:

398460
398461
398462
398463