Σύνδεση

View Full Version : Virago 250



makaras42
16/05/2018, 06:31
Πλήρης ανακατασκευή της virago κάποια στιγμή θα ανεβάσω και φωτό έρχομαι να ρωτήσω αν κάποιος στο φόρουμ γνωρίζει αν θα μπορούσα να βάλω ηλεκτρική αντλία βενζίνης στο virago 250 και τι επιλογές έχω

sapila racing
16/05/2018, 09:39
Πλήρης ανακατασκευή της virago κάποια στιγμή θα ανεβάσω και φωτό έρχομαι να ρωτήσω αν κάποιος στο φόρουμ γνωρίζει αν θα μπορούσα να βάλω ηλεκτρική αντλία βενζίνης στο virago 250 και τι επιλογές έχω

Πως σου ήρθε αυτη η ιδέα?
Το virago εχει καρμπ και η βενζίνη κατεβαίνει απ το τεπόζιτο με την βαρύτητα.
Θα μπορούσες βέβαια να βάλεις και αντλία, αλλά δεν θα κερδίσεις κάτι.

telegonos
16/05/2018, 11:36
Πλήρης ανακατασκευή της virago κάποια στιγμή θα ανεβάσω και φωτό έρχομαι να ρωτήσω αν κάποιος στο φόρουμ γνωρίζει αν θα μπορούσα να βάλω ηλεκτρική αντλία βενζίνης στο virago 250 και τι επιλογές έχω

Αν θυμάμαι σωστά, το Virago 250 έχει αντλία με υποπίεση, σωστά; Μπορείς απλά να την καταργήσεις, είναι κλασσικό πρόβλημα αναξιοπιστίας για χαζό λόγο (φαντάζομαι για αυτό σκέφτεσαι για ηλεκτρική αντλία), η αντλία με υποπίεση, και πολλοί την καταργούνε, απλοποιείται η κατάσταση και απλά πρέπει να συνηθίσεις να ανοίγεις-κλείνεις χειροκίνητα τον διακόπτη στο κανουλάκι.

Έτσι κι αλλοιώς οι αντλίες με υποπίεση, δεν είναι πραγματικά αντλίες, διακόπτες είναι. Η βαρύτητα στέλνει το καύσιμο στα καρμπυρατέρ έτσι κι αλλοιώς.

makaras42
16/05/2018, 21:49
ναι απλα να φύγουν όλα αυτά τα σωληνάκια από κάτω

makaras42
16/05/2018, 22:02
αλλαγή ρουμπινέτου στο τεπόζιτο και από ότι διάβασα ταιριάζει από xvs650 με ένα σωλήνα φεύγει η υποπίεση μένει η αντλία και από εκεί στο καρμπ σωστα? πρέπει να ταπωθεί και το σωληνακι του αέρα στο λαιμο του καρμπ.

telegonos
16/05/2018, 22:55
Διάβασα και ενημερώθηκα.

Έχει δύο ξεχωριστά εξαρτήματα.

Έχει ΚΑΙ διακόπτη-ρουμπινέτο (http://i.ebayimg.com/00/s/NTU3WDY2OA==/%24(KGrHqRHJ!wE9qVSwOdTBPcoJn(SJg~~60_35.JPG) με υποπίεση έχει ΚΑΙ επιταχυντή (http://essexmotorcycles.co.uk/content/images/thumbs/0002858_fuel-pump-yamaha-xvs125-97-00-xv250-88-04.jpeg)-αντλία με υποπίεση.

Τον διακόπτη τον καταργείς, τον επιταχυντή όμως αν τον καταργήσεις ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ όταν η βενζίνη στο ντεπόζιτο είναι στα τελευταία της, να κάνει συμπτώματα σαν να μένει, στις ψηλές στροφές.

Διάβασε εδώ (http://www.mybike.gr/topic/76429-xv250-virago-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%AD%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%80%CE%AF%CE%B5%CF%83%CE%B7%CF%82/) την ίδια περίπτωση, τι έκανε ο φίλος.

Apirathos
17/05/2018, 15:01
Αυτός ο επιταχυντής, πως λειτουργεί; Χρησιμοποιεί κάποιο μοτέρ; Περίεργα είναι αυτά, σε τόσο απλό μηχανάκι με μονό καρμπυρατέρ! Δεν έχει απλώς, Ρουμπινετο υποπιεσης ώστε να μην πλημμυρίζει το καρμπ, με σβηστό μοτέρ;