View Full Version : Τι μηχανή να πάρω
AnthonyCh
30/05/2018, 18:50
Ψάχνω μια μηχανή στα 50cc για να κάνω τις βόλτες μου και την καβλα μου . Δεν θέλω να είναι παραπάνω 50cc λόγω το ότι είμαι 16 και θέλω να είμαι φουλ νομιμος.
Μου αρέσουν οι off road, motocross ,και οι super moto.
Να τονιστεί ότι δεν έχω ξανα οδηγήσει μηχανή ποτέ στην ζωή μου , και είμαι αρχάριος ((μόνο μια φορά μηχανάκι 115cc)).
Μέχρι στιγμής έχω κάνει μια έρευνα και μου αρέσουν αυτές οι μηχανές :
Sx 50 aprilia
Beta rr 50
Senda Extreme 50 Sm
Έχετε να προτείνετε καμία καλύτερη?
Τιμη: έως 2000 χιλιάρικα αν γίνεται όχι μεταχειρισμένη.
lleonidas
30/05/2018, 19:17
Καλωσόρισες Αντώνη!
Μπράβο για τον τρόπο που το σκέφτεσαι, άλλωστε ένα 50άρι μια χαρά είναι για αρχή στην ηλικία που βρίσκεσαι και για το λόγο που το χρειάζεσαι.
Δεν ξέρω την κατηγορία οπότε θα σε διαφωτίσουν άλλα μέλη.Ηθελα μόνο να σου γράψω να μην αμελείς να φοράς τουλάχιστον ένα αξιοπρεπές κράνος...και εσύ και όποιο άλλο άτομο καβαλάει το δίτροχο που θα πάρεις!
Ψάχνω μια μηχανή στα 50cc για να κάνω τις βόλτες μου και την καβλα μου . Δεν θέλω να είναι παραπάνω 50cc λόγω το ότι είμαι 16 και θέλω να είμαι φουλ νομιμος.
Μου αρέσουν οι off road, motocross ,και οι super moto.
Να τονιστεί ότι δεν έχω ξανα οδηγήσει μηχανή ποτέ στην ζωή μου , και είμαι αρχάριος ((μόνο μια φορά μηχανάκι 115cc)).
Μέχρι στιγμής έχω κάνει μια έρευνα και μου αρέσουν αυτές οι μηχανές :
Sx 50 aprilia
Beta rr 50
Senda Extreme 50 Sm
Έχετε να προτείνετε καμία καλύτερη?
Τιμη: έως 2000 χιλιάρικα αν γίνεται όχι μεταχειρισμένη.
Υστερόγραφο: Δεν έχω σκοπό να πηγαίνω πάνω από 80
Λέγε ρε αλήτη..... ποιός είσαι; :lol:
Respect.....
:a18:
AnthonyCh
30/05/2018, 19:33
Λέγε ρε αλήτη..... ποιός είσαι; :lol:
Respect.....
:a18:
60ηθελα να γράψω
rainmike
30/05/2018, 21:54
Η μεταχειρισμένη είναι μονόδρομος κατα τη γνώμη μου για 50αρι.Ποσο νομίζεις θα την κρατήσεις?Το πολύ 2 χρόνια.Πάρε κάτι φτηνο για να σε πάει και να μάθεις γιατι να πας