PDA

View Full Version : Βολτόμετρο-φορτιστής



sanctusan
15/06/2018, 18:04
Πήρα αυτή την Κινεζιά από ebay. Και θα φτιάξω ένα κουτί με ασφάλεια και διακόπτη για το ταξίδι που ετοιμάζω.

396490

https://www.ebay.com/itm/5V-4-2A-Dual-2USB-Charger-Socket-Adapter-Power-Outlet-for-12V-24V-Car-Motorcycle/183161888883?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=690438817066&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Μόνες πληροφορίες που μπορώ να δώσω είναι η φωτογραφία και το link του ebay.

Τι ασφάλεια και ασφαλειοθήκη να χρησιμοποιήσω ώστε να μην κάψω κανα τηλέφωνο από κανα βραχυκύκλωμα?

doctoras
15/06/2018, 18:10
Το εχω, στο κύκλωμα μου χρησιμοποιώ 10amp ασφάλειες οι οποιες προστατεύουν το καλώδιο να μη καει απο βραχυκύκλωμα.

toyar
15/06/2018, 18:14
το τφ δεν καιγεται....
5Α ασφαλεια στην αρχη της γραμμης

sanctusan
15/06/2018, 18:15
το καλώδιο?
είμαι τελείως άσχετος.
Πρώτα από όλα θέλω να προστατέψω τις συσκευές που θα είναι συνδεδεμένες.

toyar
15/06/2018, 18:16
οι συσκευες κινδυνευουν απο υπερταση οχι απο ρευμα

sanctusan
15/06/2018, 18:18
οι συσκευες κινδυνευουν απο υπερταση οχι απο ρευμα

Τι πάει να πει αυτό?
Μάλλον θα καώ εγώ πριν τις συσκευές.....

sanctusan
15/06/2018, 18:19
Έχουν ανεβασμένη πίεση οι συσκευές μου?
:eek: :eek: :eek: :eek:

Grafton 505
15/06/2018, 21:53
Έχουν ανεβασμένη πίεση οι συσκευές μου?
:eek: :eek: :eek: :eek:

:lol:

Εν προκειμένου, υπέρταση είναι οποιαδήποτε τιμή πάνω από 12 και κάτι βόλτς.

sanctusan
15/06/2018, 22:17
Υπάρχει κάτι που να προστατεύει απ την υπέρταση ή είναι κάτι που δεν χρειάζομαι?
Μάλλον πρέπει να ρίξω λίγο διάβασμα στο τι είναι Αμπέρ, Βολτ και Βατ για να καταλάβω περισσότερα.

Grafton 505
16/06/2018, 16:13
Υπάρχουνε έτοιμα κυκλώματα προστασίας αλλά περίμενε να μπούνε οι ηλεκτρονικοί του φόρουμ να σε κατατοπίσουν.

nik69
16/06/2018, 16:53
Στο είπανε και λίγο πιο πάνω οι ασφάλειες προστατεύουν το καλώδιο (να μην υπερβεί το ονομαστικλο του ρεύμα σύμφωνα με την διατομή του ).