View Full Version : Κατέβασμα κατηφόρας με νεκρά
Στα νησιά, όπου συνήθως η Χώρα είναι ψηλά, έχω τη συνήθεια να κατεβαίνω με νεκρά, ή ακόμα και σβηστός. Φυσικά μιλάμε για μικρές ταχύτητες και συνεχή κλίση. Γιατί το κάνω; κυρίως για απόλαυση διαδρομής - σαν να έχεις ποδήλατο - αλλά και για οικονομία.
Υπάρχει κάποια αντένδειξη σε αυτό; Το ABS είναι η πρώτη μου σκέψη, αλλά αν με κινητήρα σε νεκρά λειτουργεί... Άλλο;
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
25/06/2018, 15:56
Με οτι ταχυτητα ανεβενεις με αυτη κατεβενεις.
karellen
25/06/2018, 16:32
Υπάρχει κάποια αντένδειξη σε αυτό;
Ανάβεις τα φρένα σου.
nassosxlvbros
25/06/2018, 18:02
Με οτι ταχυτητα ανεβενεις με αυτη κατεβενεις.
Το αυτό.
Ολόκληρος ο ΚΟΚ να αλλάξει αυτό είναι βασική αρχή....
telegonos
25/06/2018, 18:08
Με σβηστό κινητήρα, η αντλία λαδιού ΔΕΝ κινείται, και προφανώς δεν στέλνει λάδι για να βρέχονται τα ρουλεμάν και τα γρανάζια του κιβωτίου ταχυτήτων. Καθώς όμως το όχημα κινείται, τα γρανάζια και τα ρουλεμάν του κιβωτίου κινούνται, κι ας είναι σβηστός ο κινητήρας και η αντλία λαδιού.
Έτσι κι αλλοιώς τα ρουλεμάν και το κιβώτιο ταχυτήτων, ΔΕΝ χρειάζονται πίεση λαδιού όπως τα κουζινέτα που έχει ο καθευατό κινητήρας σε στροφαλοφόρο άξονα και εκκεντροφόρο, ΑΛΛΑ και πάλι, ο κατασκευαστής, έχει προβλέψει, όσο δουλεύει ο κινητήρας, να στέλνει μια ροή λαδιού να τα κρατάει βρεγμένα με λάδι και αυτά, κι ας μην χρειάζονται πίεση.
Όπως θα έχεις ήδη υποψιαστεί μέχρι εδώ, σε παρατεταμένη κατάβαση με τον κινητήρα σβηστό, ενδέχεται -διαστημικά σπάνιο αλλά ενδέχεται- να στεγνώσει κάποιο ρουλεμάν ή κάποιο γρανάζι στο κιβώτιο και να προκληθεί φθορά από την τριβή μέταλο με μέταλο.
Βέβαια από την άλλη, όποιος έχει λύσει εξαρτήματα μέσα στον κινητήρα, που για κάποιο λόγο έπρεπε να πλύνει και να τα στεγνώσει από λάδι, ξέρει ότι τα πλένεις, τα ψεκάζεις με ειδικό καθαριστικό, τα ξαναπλένεις, τα ματασκουπίζεις, και ΠΑΛΙ αγγιζόντάς τα λερώνει το χέρι με λάδι, άσε που όσο κινείται το όχημα, κουνιούναι και τα λάδια μέσα στην ελλαιολεκάνη, και πλατσουρίζουνε τα γρανάζια, οπότε η πιθανότητα να πάθει κάτι, είναι να κατεβαίνεις επί πολλά χιλιόμετρα, ίσιο δρόμο χωρίς λακούβες, και χωρίς στροφές. :lol:
Γενικά οι μηχανικοί, λένε, απέφυγε παρατεταμένη κίνηση με σβηστό κινητήρα.
basilis_k6
25/06/2018, 18:18
Με σβηστό κινητήρα, η αντλία λαδιού ΔΕΝ κινείται, και προφανώς δεν στέλνει λάδι για να βρέχονται τα ρουλεμάν και τα γρανάζια του κιβωτίου ταχυτήτων. Καθώς όμως το όχημα κινείται, τα γρανάζια και τα ρουλεμάν του κιβωτίου κινούνται, κι ας είναι σβηστός ο κινητήρας και η αντλία λαδιού.
Έτσι κι αλλοιώς τα ρουλεμάν και το κιβώτιο ταχυτήτων, ΔΕΝ χρειάζονται πίεση λαδιού όπως τα κουζινέτα που έχει ο καθευατό κινητήρας σε στροφαλοφόρο άξονα και εκκεντροφόρο, ΑΛΛΑ και πάλι, ο κατασκευαστής, έχει προβλέψει, όσο δουλεύει ο κινητήρας, να στέλνει μια ροή λαδιού να τα κρατάει βρεγμένα με λάδι και αυτά, κι ας μην χρειάζονται πίεση.
Όπως θα έχεις ήδη υποψιαστεί μέχρι εδώ, σε παρατεταμένη κατάβαση με τον κινητήρα σβηστό, ενδέχεται -διαστημικά σπάνιο αλλά ενδέχεται- να στεγνώσει κάποιο ρουλεμάν ή κάποιο γρανάζι στο κιβώτιο και να προκληθεί φθορά από την τριβή μέταλο με μέταλο.
Βέβαια από την άλλη, όποιος έχει λύσει εξαρτήματα μέσα στον κινητήρα, που για κάποιο λόγο έπρεπε να πλύνει και να τα στεγνώσει από λάδι, ξέρει ότι τα πλένεις, τα ψεκάζεις με ειδικό καθαριστικό, τα ξαναπλένεις, τα ματασκουπίζεις, και ΠΑΛΙ αγγιζόντάς τα λερώνει το χέρι με λάδι, άσε που όσο κινείται το όχημα, κουνιούναι και τα λάδια μέσα στην ελλαιολεκάνη, και πλατσουρίζουνε τα γρανάζια, οπότε η πιθανότητα να πάθει κάτι, είναι να κατεβαίνεις επί πολλά χιλιόμετρα, ίσιο δρόμο χωρίς λακούβες, και χωρίς στροφές. :lol:
Γενικά οι μηχανικοί, λένε, απέφυγε παρατεταμένη κίνηση με σβηστό κινητήρα.
με νεκρά πάει
harris_x
25/06/2018, 19:38
Με οτι ταχυτητα ανεβενεις με αυτη κατεβενεις.
Το αυτό.
Ολόκληρος ο ΚΟΚ να αλλάξει αυτό είναι βασική αρχή....
Το χάσατε λιγο αλλα νταξ :p
θα βγάλεις την αλυσίδα και μόλις τελειώσει η κατηφόρα την ξαναναφοράς.Απλσ πραματΑ
:smokin::D
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
25/06/2018, 22:51
Ανάβεις τα φρένα σου.
Και αυτο φυσικα.Μιας και δεν υπαρχει μηχανοφρενο οταν εισαι στη νεκρα
nassosxlvbros
26/06/2018, 06:43
Το χάσατε λιγο αλλα νταξ :p
Tίποτα δε πάει χαμένο...Ποτέ δε ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί η ισχύς του μοτέρ.Αλλιώς,ποδήλατο. :)
Στα νησιά, όπου συνήθως η Χώρα είναι ψηλά, έχω τη συνήθεια να κατεβαίνω με νεκρά, ή ακόμα και σβηστός. Φυσικά μιλάμε για μικρές ταχύτητες και συνεχή κλίση. Γιατί το κάνω; κυρίως για απόλαυση διαδρομής - σαν να έχεις ποδήλατο - αλλά και για οικονομία.
Υπάρχει κάποια αντένδειξη σε αυτό; Το ABS είναι η πρώτη μου σκέψη, αλλά αν με κινητήρα σε νεκρά λειτουργεί... Άλλο;
akoute, με τι μηχανάκι δεν ακούσαμε όμως ...
Το αυτό.
Ολόκληρος ο ΚΟΚ να αλλάξει αυτό είναι βασική αρχή....
Αναλυστε το λιγο γιατι το χανω...:eek:
Και αυτο φυσικα.Μιας και δεν υπαρχει μηχανοφρενο οταν εισαι στη νεκρα
Δηλαδη οι βεσπες πανε περιπατο στην συγκεκριμενη κατηφορα...???:confused:
Με λιγα λογια.... Η κυλιση με σβηστο μοτερ η μοτερ στην νεκρα σε κατηφορα ειναι λαθος.... οχι για καποιο αλλο λογο περα ...
Απο την απωλεια ισοροπιας οταν πχ. απο αφηρημαδα η απο λιγο παραπανω φρεναρισμα σε στροφη θα εχει πεσει η ταχυτητα μας ποιο κατω απο το κανονικο...
Και εκει που θα θελουμε ενα κλικ του γκαζιου για να ισοροπησουμε δεν θα το εχουμε...!
Το μηχανάκι είναι ένα bmw gs650, το παλιό.
ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ειδικά του telegonos ήταν κατατοπιστικότατη!
Σχετικά με την ασφάλεια της καταβασης, όλοι έχουν δικιο οτί πρέπει να έχεις γκαζι όταν χρειαστείς... αλλά μιλάω για δόμο που ξέρεις καλά, με μηδενική κίνηση
Τα μηχανάκια με υγρό καρτερ (τύπου παπιου) όπου το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μέσα σε μπάνιο λαδιού δεν έχουν κανένα απολύτως θέμα. Τα πιο σύγχρονα μοτέρ ( πχ Yamaha fazer που είχαν το tri axis κιβώτιο) κ όσα έχουν ξηρό καρτερ ( ktm, Yamaha ttr κ.α.) το αναφέρουν ρητά στο μανιουαλ ότι δε πρέπει να κατεβαίνουν κατηφόρες σβηστά γιατί ενδέχεται σε παρατεταμένη κατηφόρα τα γρανάζια να αρπάξουν. Μπορούν όμως να τσουλανε άφοβα με νεκρά κ τον κινητήρα σε λειτουργία
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
26/06/2018, 10:48
Δηλαδη οι βεσπες πανε περιπατο στην συγκεκριμενη κατηφορα...???:confused:
Ναι.2χρονα γιοκ μηχανοφρενο.
όλοι έχουν δικιο οτί πρέπει να έχεις γκαζι όταν χρειαστείς...
Αν δε με απατά η μνήμη μου, το γκάζι χρειάζεται κάθε φορά που στρίβουμε...
harris_x
26/06/2018, 10:49
Tίποτα δε πάει χαμένο...Ποτέ δε ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί η ισχύς του μοτέρ.Αλλιώς,ποδήλατο. :)
εξαρτάται τα χέρια :smokin:
harris_x
26/06/2018, 10:52
[...]
:eek:
:uplate:
O Θωμάς... :eyepop:
:beer::beer::beer:
Ναι.2χρονα γιοκ μηχανοφρενο.
Mε τις 4χρονες βεσπες εχεις μηχανοφρενο δηλ..??
Η για να το παρουμε διαφορετικα ... Οταν στην μηχανη σου εχεις 5η η 6η στο σασμαν εχεις μηχανοφρενο..???
Mε τις 4χρονες βεσπες εχεις μηχανοφρενο δηλ..??
Η για να το παρουμε διαφορετικα ... Οταν στην μηχανη σου εχεις 5η η 6η στο σασμαν εχεις μηχανοφρενο..???
Ναι αλλά όχι δυνατό. Τώρα δλδ κατεβαίνουμε κατηφόρα με 6η κόφτες; MM εσύ;
pipe_smoker
26/06/2018, 11:36
Καλό είναι να υπάρχει πάντα (η σωστή) σχέση στο κιβώτιο γιατί κάποια στιγμή μπορεί να τη χρειαστείς και να μην την έχεις.
Mε τις 4χρονες βεσπες εχεις μηχανοφρενο δηλ..??
Η για να το παρουμε διαφορετικα ... Οταν στην μηχανη σου εχεις 5η η 6η στο σασμαν εχεις μηχανοφρενο..???
Δεν έχω ιδέα απο βέσπες, και μ' αηδιάζουν οπτικά. Αν οι 4χρονες έχουν slip clutch, όχι δεν έχουν κι αντιστρόφως.
pipe_smoker
26/06/2018, 11:44
Δεν έχω ιδέα απο βέσπες, και μ' αηδιάζουν οπτικά. Αν οι 4χρονες έχουν slip clutch, όχι δεν έχουν κι αντιστρόφως.
Γιατί, με το slip clutch δεν έχεις μηχανόφρενο?
Γιατί, με το slip clutch δεν έχεις μηχανόφρενο?
άχου το....
Γιατί, με το slip clutch δεν έχεις μηχανόφρενο?
Κανονικά.
pipe_smoker
26/06/2018, 11:52
άχου το....
Κανονικά.
Μου είχατε λείψει ρε μπαγάσικα:lol:
:beer:
Γιατί, με το slip clutch δεν έχεις μηχανόφρενο?
Αλλιώς, αν με slip clutch έχεις μηχανόφρενο, κάτι πάει σοβαρά λάθος στον κινητήρα σου.
Ναι αλλά όχι δυνατό. Τώρα δλδ κατεβαίνουμε κατηφόρα με 6η κόφτες; MM εσύ;
Οταν ρολαρεις χαλαρα με 6η σε μια κατηφορα με λιγα χιλμ δεν εχεις τιποτα...
Η για να ειμαι ποιο σαφεις...
Εχεις ...Σασμανοφρενο ( γιατι μηχανοφρενο εχουν μονο τα φορτηγα ..) συγκριτικα ιδιο με μια βεσπα που δεν εχεις σασμαν δηλαδη σχεδον καθολου ...
Τον κοφτη που τον συνδυασες...?? ( 6η πες ακουσα... Καπου θα κολλαει και αυτος..)
Το ΜΜ δεν καταλαβα αλλα εχει ο θεος...
Μου είχατε λείψει ρε μπαγάσικα:lol:
:beer:
Και συ ρε φιλαράκο μας έλειψες, για να μας αναλύεις την αξία των σωστών σχέσεων στη ζωή...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155256&p=2942326&viewfull=1#post2942326
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
26/06/2018, 12:02
Mε τις 4χρονες βεσπες εχεις μηχανοφρενο δηλ..??
Η για να το παρουμε διαφορετικα ... Οταν στην μηχανη σου εχεις 5η η 6η στο σασμαν εχεις μηχανοφρενο..???
Δοκιμασε να ντριφταρις σε μια χωματινη κατηφορα με ενα 2χρονο και πες μου το αποτελεσμα:lol:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
26/06/2018, 12:05
Οταν ρολαρεις χαλαρα με 6η σε μια κατηφορα με λιγα χιλμ δεν εχεις τιποτα...
Η για να ειμαι ποιο σαφεις...
Εχεις ...Σασμανοφρενο ( γιατι μηχανοφρενο εχουν μονο τα φορτηγα ..) συγκριτικα ιδιο με μια βεσπα που δεν εχεις σασμαν δηλαδη σχεδον καθολου ...
Τον κοφτη που τον συνδυασες...?? ( 6η πες ακουσα... Καπου θα κολλαει και αυτος..)
Το ΜΜ δεν καταλαβα αλλα εχει ο θεος...
Απο μικρος ξερω οτι οταν "μουρωνει" η μηχανη αυτο λεγετε μηχανοφρενο.Τωρα εσυ αν πιανεσε απο λεξεις και δεν καταλαβαινεις τι λεμε αυτο ειναι αλλο θεμα.
Λοιπόν κόψτε τις μλκιες μέχρι να μας πει ο άνθρωπος για ποια από τις Κυκλάδες μιλάει γιατί με το τσιγκέλι του τα βγάζω...
pipe_smoker
26/06/2018, 12:06
Αλλιώς, αν με slip clutch έχεις μηχανόφρενο, κάτι πάει σοβαρά λάθος στον κινητήρα σου.
Κάτσε ρε Νίκο γιατί θα πάω στην ΚΤΜ να τους πετάξω αυγά:lol:
Ο ρόλος του slip clutch είναι να μη φρενάρει τόσο πολύ ώστε να προκαλέσει μπλοκάρισμα του τροχού.
Όχι να μη φρενάρει καθόλου.
Είναι σα να μου λες ότι αν έχεις ABS δεν έχεις φρένα ναούμε ασούμε.
Και συ ρε φιλαράκο μας έλειψες, για να μας αναλύεις την αξία των σωστών σχέσεων στη ζωή...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155256&p=2942326&viewfull=1#post2942326
Κάτσε να ετοιμάσω σεντόνι κι έρχομαι :smokin:
Οταν ρολαρεις χαλαρα με 6η σε μια κατηφορα με λιγα χιλμ δεν εχεις τιποτα...
Η για να ειμαι ποιο σαφεις...
Εχεις ...Σασμανοφρενο ( γιατι μηχανοφρενο εχουν μονο τα φορτηγα ..) συγκριτικα ιδιο με μια βεσπα που δεν εχεις σασμαν δηλαδη σχεδον καθολου ...
Τον κοφτη που τον συνδυασες...?? ( 6η πες ακουσα... Καπου θα κολλαει και αυτος..)
Το ΜΜ δεν καταλαβα αλλα εχει ο θεος...
Αν κατεβαίνεις με 6η χωρίς γκάζι, τότε πάρε το χέρι σου απο το μπουτι του γκομενακίου πίσω και συγκεντρώσου στο δρόμο :tooth:
Nαι, έτσι δεν έχεις τίποτα, όπως και δεν έχεις και πολλά (αλλά έχεις) από 6η κόφτες αν κλείσεις το γκάζι. Τουλάχιστον δεν θα δεις τι διαφορά του αν είχες 1η/2α/3η.
ΜΜ = Μαρκ Μαρκέζ, γνωστός κάγκουρας παγκοσμίως.
Κάτσε ρε Νίκο γιατί θα πάω στην ΚΤΜ να τους πετάξω αυγά:lol:
Ο ρόλος του slip clutch είναι να μη φρενάρει τόσο πολύ ώστε να προκαλέσει μπλοκάρισμα του τροχού.
Όχι να μη φρενάρει καθόλου.
Είναι σα να μου λες ότι αν έχεις ABS δεν έχεις φρένα ναούμε ασούμε.
Κάτσε να ετοιμάσω σεντόνι κι έρχομαι :smokin:
Νίκο τον είπες ,μλκ έχεις λείψει καιρό τελικά ...
Έλα ο καιρός σηκώνει σεντονάκι χαλαρά λέμε.
pipe_smoker
26/06/2018, 12:09
Νίκο τον είπες ,μλκ έχεις λείψει καιρό τελικά ...
Έλα ο καιρός σηκώνει σεντονάκι χαλαρά λέμε.
Και το Μάμολα θυμάμαι.
Αν του βγάλατε κι άλλα ενημερωστε.
RaGe_Raptor
26/06/2018, 12:13
Κάτσε ρε Νίκο γιατί θα πάω στην ΚΤΜ να τους πετάξω αυγά:lol:
Ο ρόλος του slip clutch είναι να μη φρενάρει τόσο πολύ ώστε να προκαλέσει μπλοκάρισμα του τροχού.
Όχι να μη φρενάρει καθόλου.
Είναι σα να μου λες ότι αν έχεις ABS δεν έχεις φρένα ναούμε ασούμε.
Κάτσε να ετοιμάσω σεντόνι κι έρχομαι :smokin:
Για την ιστορία: slipper clutch λέγεται :D
Και ναι, μια χαρά φρένο κινητήρα έχεις, κανονικότατα, απλά αποφεύγονται οι αναπηδήσεις/μπλοκάρισμα του τροχού σε extreme κατεβάσματα
Δοκιμασε να ντριφταρις σε μια χωματινη κατηφορα με ενα 2χρονο και πες μου το αποτελεσμα:lol:
Απο το ρολαροντας σβηστος - ησυχος - και ωραιος σε μια απλη κατηφορα με ενα μηχανακι ... Πηγαμε στο διχρονο χωματινο το οποιο ντριφταρει κιολας στις χωματινες κατηφορες...???:lol:
Θες να το συζητησουμε...??? :lol:
Κάτσε ρε Νίκο γιατί θα πάω στην ΚΤΜ να τους πετάξω αυγά:lol:
Ο ρόλος του slip clutch είναι να μη φρενάρει τόσο πολύ ώστε να προκαλέσει μπλοκάρισμα του τροχού.
Όχι να μη φρενάρει καθόλου.
Είναι σα να μου λες ότι αν έχεις ABS δεν έχεις φρένα ναούμε ασούμε.
Κάτσε να ετοιμάσω σεντόνι κι έρχομαι :smokin:
Ναι, δεν είναι όπως τα 2Τ, αλλά μόνο ο Μπακλης και οι χωμάτινοι ξέρουν απο 2Τ, οπότε πήγα στο πλησιέστερο παράδειγμα που να το καταλαβαίνουμε όλοι.
Για την ιστορία: slipper clutch λέγεται :D
Και ναι, μια χαρά φρένο κινητήρα έχεις, κανονικότατα, απλά αποφεύγονται οι αναπηδήσεις/μπλοκάρισμα του τροχού σε extreme κατεβάσματα
Τώρα δλδ... επειδή μου έχει συμβεί, αναπηδήσεις έχεις και σε έντονο φρενάρισμα, όταν θέλει το μηχανάκι να σε καβαλήσει.
basilis_k6
26/06/2018, 12:18
Ναι, δεν είναι όπως τα 2Τ, αλλά μόνο ο Μπακλης και οι χωμάτινοι ξέρουν απο 2Τ, οπότε πήγα στο πλησιέστερο παράδειγμα που να το καταλαβαίνουμε όλοι.
Και οι εναπομειναντες κατοχοι mz250
Αν κατεβαίνεις με 6η χωρίς γκάζι, τότε πάρε το χέρι σου απο το μπουτι του γκομενακίου πίσω και συγκεντρώσου στο δρόμο :tooth:
Nαι, έτσι δεν έχεις τίποτα, όπως και δεν έχεις και πολλά (αλλά έχεις) από 6η κόφτες αν κλείσεις το γκάζι. Τουλάχιστον δεν θα δεις τι διαφορά του αν είχες 1η/2α/3η.
ΜΜ = Μαρκ Μαρκέζ, γνωστός κάγκουρας παγκοσμίως.
Αρα συμφωνουμε διαφωνοντας .....:D
Παραδειγμα εφερα ρε γμτ μου....:lol:
Ειναι μια πολυ καλη λυση για να βρεθεις ξαπλα με το γκομενακιο....Αρκει να λοκαρεις καλη παραλια με πολυ αμμο η ανοιχτο καταστημα με κρεβατοκαμαρες....;)
ΜΜ.... Γιατι με βριζεις..??:mad:
pipe_smoker
26/06/2018, 12:22
Για την ιστορία: slipper clutch λέγεται :D
Και ναι, μια χαρά φρένο κινητήρα έχεις, κανονικότατα, απλά αποφεύγονται οι αναπηδήσεις/μπλοκάρισμα του τροχού σε extreme κατεβάσματα
Εμείς οι γρήγοροι το λέμε slip.
Δεν έχουμε χρόνο για περιττές συλλαβές:p
Ναι, δεν είναι όπως τα 2Τ, αλλά μόνο ο Μπακλης και οι χωμάτινοι ξέρουν απο 2Τ, οπότε πήγα στο πλησιέστερο παράδειγμα που να το καταλαβαίνουμε όλοι.
Έχει πιο κατάλληλους oldmen το φόρουμ ρε αχαίρευτε, που δε με χεις αφήσει σε χλωρό κλαρί...
RaGe_Raptor
26/06/2018, 12:23
Τώρα δλδ... επειδή μου έχει συμβεί, αναπηδήσεις έχεις και σε έντονο φρενάρισμα, όταν θέλει το μηχανάκι να σε καβαλήσει.
Αν και μόνο αν χρησιμοποιείς και πίσω φρένο...
Και τεσπα, ο slipper εξαλείφει τις αναπηδήσεις που προκαλούνται από τα απανωτά κατεβάσματα.
Και οι εναπομειναντες κατοχοι TDR 250
Ένα πρωτοποριακό μηχανάκι βγάλανε κι αυτοί οι κακόμοιροι ρε συ.
Αν και μόνο αν χρησιμοποιείς και πίσω φρένο...
Και τεσπα, ο slipper εξαλείφει τις αναπηδήσεις που προκαλούνται από τα απανωτά κατεβάσματα.
Ως γνωστόν το πίσω φρένο είναι διακοσμητικό. Μόνο μπροστινό, το μηχανάκι βουλιάζει μπροστά και ο πίσω αρχίζει να χορεύει, πανω κάτω, δεξιά αριστερά. Όχι, δεν πλασάρεσε με ντριφτ για στη στροφή μετά. Αν καταφέρεις και στρίψεις απλά βγαίνεις εκτός πίστας και κάνεις 2 τσιγάρα.
Αν και μόνο αν χρησιμοποιείς και πίσω φρένο...
Και τεσπα, ο slipper εξαλείφει τις αναπηδήσεις που προκαλούνται από τα απανωτά κατεβάσματα.
Και που να δεις ο sniper τι εξαλείφει...
αχαχαχαχα ρε
RaGe_Raptor
26/06/2018, 12:33
Ως γνωστόν το πίσω φρένο είναι διακοσμητικό. Μόνο μπροστινό, το μηχανάκι βουλιάζει μπροστά και ο πίσω αρχίζει να χορεύει, πανω κάτω, δεξιά αριστερά. Όχι, δεν πλασάρεσε με ντριφτ για στη στροφή μετά. Αν καταφέρεις και στρίψεις απλά βγαίνεις εκτός πίστας και κάνεις 2 τσιγάρα.
Νικοοοοοοοο, δεν είναι διακοσμητικό για όλους....
Αυτό που περιγράφεις είναι κάτι άλλο από αυτό που συμβαίνει όταν κατεβάζεις χωρίς "πατιναριστό συμπλέκτη" (μετάφραση :D). Μερικοί δε, μπορούσαν να πατιναρουν τον συμπλέκτη χειροκίνητα, προ σλίππερ εποχής.
Το κούνημα της ουράς στο ακραίο φρενάρισμα οφείλεται στην έλλειψη βάρους
....
Το κούνημα της ουράς στο ακραίο φρενάρισμα οφείλεται στην έλλειψη βάρους
Και γι αυτό πατάς το πίσω, για να μεταφέρεις το βάρος πίσω. Αλλιως πηδάει, ακόμα και με σλιππερ ή με nsr500
RaGe_Raptor
26/06/2018, 12:38
Και γι αυτό πατάς το πίσω, για να μεταφέρεις το βάρος πίσω. Αλλιως πηδάει, ακόμα και με σλιππερ ή με nsr500
Ναι αλλά δεν πηδάει ΛΌΓΩ των κατεβασμάτωνε όταν έχεις σλίππερ, ε σνίπερ? :D
Ναι αλλά δεν πηδάει ΛΌΓΩ των κατεβασμάτωνε όταν έχεις σλίππερ, ε σνίπερ? :D
Ε καλά, μιλάμε για κάποιον που ξέρει να καβαλάει, όχι πήρα χθες το δίπλωμα και πάμε τάπα μέχρι να πέσουμε.
RaGe_Raptor
26/06/2018, 12:45
Ε καλά, μιλάμε για κάποιον που ξέρει να καβαλάει, όχι πήρα χθες το δίπλωμα και πάμε τάπα μέχρι να πέσουμε.
Όχι βρε όμορφε, δεν είναι έτσι. Φαντάσου πόσο χειρότερα θα ήταν αν ήσουν οριακά στα φρένα και κατέβαζες απανωτά χωρίς γλιτσερό συμπλέκτη. Φτιάχτηκε για εξτρίμ καταστάσεις, όχι για να διορθώνει λάθη αδαών.
Όχι βρε όμορφε, δεν είναι έτσι. Φαντάσου πόσο χειρότερα θα ήταν αν ήσουν οριακά στα φρένα και κατέβαζες απανωτά χωρίς γλιτσερό συμπλέκτη. Φτιάχτηκε για εξτρίμ καταστάσεις, όχι για να διορθώνει λάθη αδαών.
Δεν χρειάζεται να φανταστώ, δεν έχω γλιστερό συμπλέκτη. Αλλά και πάλι, είναι θέμα συνήθειας.
RaGe_Raptor
26/06/2018, 12:54
Δεν χρειάζεται να φανταστώ, δεν έχω γλιστερό συμπλέκτη. Αλλά και πάλι, είναι θέμα συνήθειας.
Καλά, δεν έχεις γλιτσερό συμπλέκτη και μιλάς? :D
Τελικά στην κατηφόρα με σλίππερ, τι κάνουμε? :lol:
pipe_smoker
26/06/2018, 12:56
Γλιτσερός ή γλιστερός ρε μάστορες, αποφασίστε τέλος πάντων:lol:
Επίσης υπάρχει και αυτό (αν έχω καταλάβει καλά επεμβαίνει όταν δεν αρκεί η γλιστερότητα/γλιτσερότητα του συμπλέκτη για να σταματήσει τα μπλοκαρίσματα χοροπηδήματα κλπ, ή σε απότομο κλείσιμο του γκαζιού)
The optionally available Motor Slip Regulation (MSR) works in the opposite direction of the MTC. If, due to quick downshifts or abrupt throttle chopping, the engine drag torque is too high, the ride-by-wire system opens the throttle exactly as much as is needed to prevent the rear wheel from drifting. With the help of MSC, this system is also lean-angle sensitive.
Καλά, δεν έχεις γλιτσερό συμπλέκτη και μιλάς? :D
Τελικά στην κατηφόρα με σλίππερ, τι κάνουμε? :lol:
Ε οκ, εχουμε οδηγήσει τέτοια πράγματα όμως. (Όπως και 2Τ και στα πρώτα φρένα τα είδαμε όλα ασπρόμαυρα :tooth: )
E τι κάνεις.... Υπομονη να φτάσεις στο λιμάνι.
:a014::a014::a014::a014::a014::a014::a014::a014::a014::a014::a014:
RaGe_Raptor
26/06/2018, 13:19
Γλιτσερός ή γλιστερός ρε μάστορες, αποφασίστε τέλος πάντων:lol:
Επίσης υπάρχει και αυτό (αν έχω καταλάβει καλά επεμβαίνει όταν δεν αρκεί η γλιστερότητα/γλιτσερότητα του συμπλέκτη για να σταματήσει τα μπλοκαρίσματα χοροπηδήματα κλπ, ή σε απότομο κλείσιμο του γκαζιού)
Ακριβώς Πάνο.
Ο slipper ρυθμίζεται ως προς την ολισθηρότητά του, η οποία, όμως, είναι ανάλογη της σχέσης κιβωτίου (2η,3η κτλ ταχύτητες). Εκεί έρχεται το engine brake control (ή όπως αλλιώς το λέει η κάθε εταιρία) να βοηθήσει. Πρωταρχικά, υπάρχει για να επιλέξεις το ποσό φρένο κινητήρα γουστάρεις.
RaGe_Raptor
26/06/2018, 13:26
Γλιτσερός ή γλιστερός ρε μάστορες, αποφασίστε τέλος πάντων:lol:
Γλιτσερός, αφού είναι σαν να έχει πιάσει γλίτσα :D
GogosLux
26/06/2018, 13:40
................................, τότε πάρε το χέρι σου απο το μπουτι του γκομενακίου πίσω και συγκεντρώσου στο δρόμο :tooth:
ΠΩ ΠΩ ρε φιλε τι μου θυμησες :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Απλα μαγεία :a43::a43::a43::a43::a43::a43::a43:
Έχει πιο κατάλληλους oldmen το φόρουμ ρε αχαίρευτε, που δε με χεις αφήσει σε χλωρό κλαρί...
Θα ηθελα να σε βοηθησω, ειλικρινα..
Αλλα απο την στιγμη που η πρωτη απαντηση στο thread ήταν του ΠΑΠΑΣΟΥΖΑ, αδυνατω..
(Αρχηγου παρόντος, πασα αρχη παυσάτω..)
Θα ηθελα να σε βοηθησω, ειλικρινα..
Αλλα απο την στιγμη που η πρωτη απαντηση στο thread ήταν του ΠΑΠΑΣΟΥΖΑ, αδυνατω..
(Αρχηγου παρόντος, πασα αρχη παυσάτω..)
Δε βοηθάς τον άνθρωπο τώρα που προβληματίζεται πως να κατέβει από τη χώρα και μπορεί και από την απάντηση σου κάτι να μείνει και στο Παπασούζα.
Τώρα αν εννοείς να βοηθήσεις εμένα να την παλέψω με Ντα βίντσι και σία, κομματάκι ανώφελο...
Για να συνοψίσουμε, τα θέματα που προκύπτουν είναι 2:
1. η οδηγική συμπεριφορά της μηχανής
2. μηχανικά προβλήματα που μπορούν να προκύψουν από την συνεχή κίνηση με νεκρά ή σβηστός
Προσωπικά το θέμα το έθεσα πιο πολύ για το δεύτερο ερώτημα. Για την απόκριση της μηχανής, πράγματι δεν έχεις τον ίδιο έλεγχο κατεβαίνοντας με νεκρά, αλλά σε δρόμους που σπάνια θα συναντήσεις άλλο όχημα και πας συνεχώς κάτω από 30, δεν βλέπω κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Για το μηχανικό του πράγματος, δεν έβγαλα άκρη μέχρι στιγμής...
basilis_k6
26/06/2018, 16:58
Για να συνοψίσουμε, τα θέματα που προκύπτουν είναι 2:
1. η οδηγική συμπεριφορά της μηχανής
2. μηχανικά προβλήματα που μπορούν να προκύψουν από την συνεχή κίνηση με νεκρά ή σβηστός
Προσωπικά το θέμα το έθεσα πιο πολύ για το δεύτερο ερώτημα. Για την απόκριση της μηχανής, πράγματι δεν έχεις τον ίδιο έλεγχο κατεβαίνοντας με νεκρά, αλλά σε δρόμους που σπάνια θα συναντήσεις άλλο όχημα και πας συνεχώς κάτω από 30, δεν βλέπω κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Για το μηχανικό του πράγματος, δεν έβγαλα άκρη μέχρι στιγμής...
για τι διαδρομη μιλάμε? μισο χιλιομετρο?
pipe_smoker
26/06/2018, 16:59
Για να συνοψίσουμε, τα θέματα που προκύπτουν είναι 2:
1. η οδηγική συμπεριφορά της μηχανής
2. μηχανικά προβλήματα που μπορούν να προκύψουν από την συνεχή κίνηση με νεκρά ή σβηστός
Προσωπικά το θέμα το έθεσα πιο πολύ για το δεύτερο ερώτημα. Για την απόκριση της μηχανής, πράγματι δεν έχεις τον ίδιο έλεγχο κατεβαίνοντας με νεκρά, αλλά σε δρόμους που σπάνια θα συναντήσεις άλλο όχημα και πας συνεχώς κάτω από 30, δεν βλέπω κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Για το μηχανικό του πράγματος, δεν έβγαλα άκρη μέχρι στιγμής...
Νομίζω σου έχουν απαντήσει εκτενώς για το μηχανικό του θέματος. Δε θυμάμαι κάποιον να λέει ότι θα πάθει τίποτα το μηχανάκι.
Τώρα το για ποιο λόγο να σβήνεις τη μηχανή ή να κουμπώνεις νεκρά και να πηγαίνεις ρολαριστος με 30 κλπ είναι ένα άλλο ερώτημα, αλλά οκ αν εσένα σε βολεύει έτσι, δε μας πέφτει λόγος.
rainmike
26/06/2018, 17:11
Πάντως αυτή η μοτοσιλέτα και στις ανηφόρες και στις κατηφόρες είναι ακρως αξιόπιστη.
https://www.youtube.com/watch?v=mogplMAkZ7Y
και μπορεί και από την απάντηση σου κάτι να μείνει και στο Παπασούζα.
Πλλλλακα μΕ καμΝεις τωρα, ναι...???
Εγω ζω για να μαθαινω απο τον ΠΑΠΑΣΟΥΖΑ για τα μηχανοφρενα και τα "μουτρωματα"...
Πλλλλακα μΕ καμΝεις τωρα, ναι...???
Εγω ζω για να μαθαινω απο τον ΠΑΠΑΣΟΥΖΑ για τα μηχανοφρενα και τα "μουτρωματα"...
Φήμες θέλουν τους ικανούς αναβάτες να φρενάρουν με το 3ο πόδι.
να κουμπώνεις νεκρά
Μονο στο δικο μου τριμπουρδελο η νεκρα ειναι η απουσια συγκεκριμενης ταχυτητας..???
(αρα ουτε κουμπωνει ουτε ξεκουμπωνει..)
Φήμες θέλουν τους ικανούς αναβάτες να φρενάρουν με το 3ο πόδι.
Και αμα σε παρει προς τα πισω..???
Και αμα σε παρει προς τα πισω..???
Ηνί.
pipe_smoker
26/06/2018, 17:58
Μονο στο δικο μου τριμπουρδελο η νεκρα ειναι η απουσια συγκεκριμενης ταχυτητας..???
(αρα ουτε κουμπωνει ουτε ξεκουμπωνει..)
Γυρεύοντας πας για σεντονι περί being/not being, Αριστοτεληδες και Έγκελους:D
Τώρα το για ποιο λόγο να σβήνεις τη μηχανή ή να κουμπώνεις νεκρά και να πηγαίνεις ρολαριστος με 30 κλπ είναι ένα άλλο ερώτημα, αλλά οκ αν εσένα σε βολεύει έτσι, δε μας πέφτει λόγος.
πιτσιρικι δεν εκανες ποτες σου αγωνα γρηγορης καταβασης; ;)
Μονο στο δικο μου τριμπουρδελο η νεκρα ειναι η απουσια συγκεκριμενης ταχυτητας..???
(αρα ουτε κουμπωνει ουτε ξεκουμπωνει..)
Το τρία μπήκε τυχαία νέε μου ή φωτογραφίζει κάποιο συγκεκριμένο μοδέλο ?
Κάπου τώρα πάει το μυαλό μου αλλά μπορεί να κάνω και λάθος...
Μονο στο δικο μου τριμπουρδελο η νεκρα ειναι η απουσια συγκεκριμενης ταχυτητας..???
(αρα ουτε κουμπωνει ουτε ξεκουμπωνει..)
Απουσια στο δικο σου και στα δικα μου τριπουρδελα των συγκεκριμενων χρονολογιων επαιρνε η ιδια η νεκρα....:lol:
Τα σεβη μου Κυριε Αντωνη μιας και ειχα καιρο να γραψω ..... Ελπιζω ολα καλα...!!! :beer::beer:
Ολα καλα αγαπητε μου Κωστακη..!!! :beer:
@buckely: Δεν θα στο κανω το χατηρι...!!!
(στο LAVERDA αν εκανες την λαλακια να βαλεις νεκρα - αααααννν την εβρισκες ποτε - επρεπε να λυσεις σασμαν για να ξαναμπει οποιαδηποτε ταχητητα..)
Ολα καλα αγαπητε μου Κωστακη..!!! :beer:
@buckely: Δεν θα στο κανω το χατηρι...!!!
(στο LAVERDA αν εκανες την λαλακια να βαλεις νεκρα - αααααννν την εβρισκες ποτε - επρεπε να λυσεις σασμαν για να ξαναμπει οποιαδηποτε ταχητητα..)
Μην υπερβάλλεις ρε ,δεν είπαμε να την βρεις εν στάσει.Μην ξεχνάς ότι κυκλοφόρησα μπακ ιν δε νταίη για μια δεκαετία + με το Villa Αθήνα κέντρο τα πάντα όλα.
Για ποια νεκρά μιλάμε τώρα...
Μην υπερβάλλεις ρε ,δεν είπαμε να την βρεις εν στάσει.Μην ξεχνάς ότι κυκλοφόρησα μπακ ιν δε νταίη για μια δεκαετία + με το Villa Αθήνα κέντρο τα πάντα όλα.
Για ποια νεκρά μιλάμε τώρα...
Για την Saison morte της νιότης σου.
Για την Saison morte της νιότης σου.
Δε σε είπα τυχαία Ντα βίντσι ρε φίλε...
Ρίξε και ένα Ιταλικό, Λατινικό καλύτερα, τώρα πριν πλακώσουν οι καλοθελητές.
Δε σε είπα τυχαία Ντα βίντσι ρε φίλε...
Ρίξε και ένα Ιταλικό, Λατινικό καλύτερα, τώρα πριν πλακώσουν οι καλοθελητές.
εδώ σε λίγο δεν θα μπορύμε να ρίξουμε ούτε Ελληνικόν, θες και λατινικό εσύ...
peterTHErider
03/07/2018, 11:33
να ρωτησω και εγω κατι που ειναι σχετικο με το θεματακι...
καποτε ειχα διαβασει πως οταν ρολαρεις με νεκρα σε μια κατηφορα εχεις μεγαλυτερη καταναλωση απο το να εχεις μια μεγαλη σχεση στο κιβωτιο!
ισχυει αυτο η θυμαμαι λαθος;
RaGe_Raptor
03/07/2018, 11:42
να ρωτησω και εγω κατι που ειναι σχετικο με το θεματακι...
καποτε ειχα διαβασει πως οταν ρολαρεις με νεκρα σε μια κατηφορα εχεις μεγαλυτερη καταναλωση απο το να εχεις μια μεγαλη σχεση στο κιβωτιο!
ισχυει αυτο η θυμαμαι λαθος;
Ισχύει, στο ρελαντί καις βενζίνη.
peterTHErider
03/07/2018, 11:43
Ισχύει, στο ρελαντί καις βενζίνη.
με μεγαλη σχεση οχι;
sapila racing
03/07/2018, 11:46
να ρωτησω και εγω κατι που ειναι σχετικο με το θεματακι...
καποτε ειχα διαβασει πως οταν ρολαρεις με νεκρα σε μια κατηφορα εχεις μεγαλυτερη καταναλωση απο το να εχεις μια μεγαλη σχεση στο κιβωτιο!
ισχυει αυτο η θυμαμαι λαθος;
Ισχύει αλλά μόνο στα σύγχρονα ψεκαστά.
με μεγαλη σχεση οχι;
Αν έχεις ταχύτητα και κλειστό γκάζι, δεν καις βενζίνη.
Ισχύει αλλά μόνο στα σύγχρονα ψεκαστά.
Άρα δεν ισχύει. Μπεμβέ έχει. :lol:
RaGe_Raptor
03/07/2018, 11:59
με μεγαλη σχεση οχι;
Αν είσαι σε ελαφρά κατηφορική διαδρομή κι έχεις μεγάλη σχέση και ρολλάρεις (με κλειστό γκάζι) σε πολυ χαμηλές στροφές, κοντά στο ρελαντί, τότε θα καις.
peterTHErider
03/07/2018, 18:03
Αν είσαι σε ελαφρά κατηφορική διαδρομή κι έχεις μεγάλη σχέση και ρολλάρεις (με κλειστό γκάζι) σε πολυ χαμηλές στροφές, κοντά στο ρελαντί, τότε θα καις.
αυτο λεω...λιγοτερο ομως απο νεκρα?
peterTHErider
03/07/2018, 18:04
Αν έχεις ταχύτητα και κλειστό γκάζι, δεν καις βενζίνη.
Άρα δεν ισχύει. Μπεμβέ έχει. :lol:
φιλε μπλιτσερ τα μποξερ τα σιχαινομαι...το καπα που εχω ειναι ισως το πιο γιαπονεζικο bmw σε φιλοσοφια..7 χρονια το εχω,το σκιζω αρκετα μπορω να πω και το εχω παει μονο για σερβις...
Τα 7 χρόνια δε λένε απολύτως τίποτα.Σε 7 χρόνια εγω κάνω 350.000km.Θα το είχα πάει μόνο για σέρβις αν το είχα?:bawl:
Τα km ειναι που μετράνε και η χρήση φυσικά.
rainmike
05/07/2018, 15:37
Τα 7 χρόνια δε λένε απολύτως τίποτα.Σε 7 χρόνια εγω κάνω 350.000km.Θα το είχα πάει μόνο για σέρβις αν το είχα?:bawl:
Τα km ειναι που μετράνε και η χρήση φυσικά.
Kάνεις δηλαδή 137 χιλιόμετρα τη μέρα κάθε μέρα 365 μέρες το χρόνο για 7 χρόνια,μπράβο:beer:
DRAKONET
10/08/2018, 21:45
σε κατηφορα με 6η ταχυτητα και πατημενο συμπλεκτη...τι γινεται ???
:rolleyes:
GiorgosLa
12/08/2018, 00:55
σε κατηφορα με 6η ταχυτητα και πατημενο συμπλεκτη...τι γινεται ???
:rolleyes:
Ότι γίνετε και με 5η... :)
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
12/08/2018, 06:04
τρως δισκους.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.