PDA

View Full Version : Αλλαγη Ελαστικων...Γνωμες και προτασεις



anavatis19
26/06/2018, 01:20
Καλησπερα στην παρεα. Ειμαι στη φαση μετα απο 1,5 χρονο για μια εκ νεου αλλαγη ελαστικων στο βερσυς. (650cc 2016 μοντελο).
Κλινω προς τα Continental road attack 3 για τα οποια ακουω και διαβαζω πολυ καλα σχολια. Φερουν μαλιστα, οπως αναφερουν, αρκετες νεες τεχνολογιες στη γομα τους. Ενδιαφερομαι καθαρα για τουριστικο λαστιχο και οχι για sport, παρολο που κανα 2 φορες το χρονο θα μπω και μεγαρα να ξεσκασω σαν παιδι και εγω.

Αυτη τη στιγμη εχω πανω τα Bridgestone Τ30 evo τα οποια συμφωνα με γνωστο λαστιχά ειναι λιιιιγο πιο σκληρα απο τα continental που θελω.
Ειμαι αρκετα ικανοποιημενος απο τα Τ30 αλλα δεν ταιριαζουν τοσο στο βερσυς λογω σκληρου σκελετου με αποτελεσμα να μην παραμορφωνονται οσο πρεπει για να λειτουργουν σωστα.
Εναλλακτικες προτασεις εκτος των Dunlop και Michelin (Road 5 κτλ).

Φωτο απο την τωρινη τους κατασταση. Επισης να πω πως θα γινει μια βελτιωση στη μηχανη η οποια θα το δυναμωσει και ειναι και αυτος ενας λογος για την αλλαγη..

396827
396828
396829

ptc
26/06/2018, 01:42
Για τουρισταδικα δεν εχω γνωμη, αλλα αυτο που βλεπω στις φωτογραφιες μου δειχνει πως ισως να φορας λαθος κατηγοριας λαστιχα. Αφου σε εναμιση χρονο ειναι ετσι τα λαστιχα σου πιστευω σε παιρνει ανετα να ανεβεις μια κατηγορια και να πας σε ss. Ειναι πιο μαλακα και τρωγονται λιγο πιο γρηγορα αλλα μαλλον εσενα θα σε βολεψει καλυτερα. Αντι να πετας λαστιχο με πελμα λογω παλαιοτητας οπως κανεις τωρα, πιστευω θα συγχρονιστει καλυτερα η φθορα του ελαστικου με την παλαιοτητα. Μια ιδεα ριχνω στο τραπεζι, μιας και ξερω πως εισαι και αναβατης που το κυνηγαει λιγο παραπανω. Πιστεψε με η διαφορα αναμεσα στις δυο κατηγοριες ειναι μεγαλη, θα σου δωσει αλλη σιγουρια το πιο μαλακο λαστιχο.

anavatis19
26/06/2018, 02:32
σε ευχαριστω για την προταση σου. το ειχα σκεφτει αλλα με τρομαξε φιλος οταν δοκιμασε τα S21. ηταν εξαιρετικα αποτομα μου ειπε. θα ηθελα να τα δοκιμασω αλλα πραγματικα να ρισκαρω και μετα μπαινω σε διαδικασια πωλησης αν δεν μου αρεσουν δεν το θελω. Αυτο που με εμποδιζει δεν ειναι μονο το λαστιχο αλλα και τα χαμηλα μασπιε. Το βερσυς πιο κατω και να θελω δεν παει. Μετα ειναι η πτωση. Θελει αλλο μηχανακι απο εκει και περα. Για αυτο και θελω τουριστικο μιας και πιστα αντε να μπω 2 φορες το χρονο οπως ειπα γιατι και το μηχανακι σακατευεται εκει μεσα.

Να και μια φωτο απο track day.

396830

ptc
26/06/2018, 02:44
Χμμ, καταλαβα, Ναι οντως, αν βρισκουν τα μαρσπιε ενω δεν εχει τελειωσει καν το πισω λαστιχο δε σου αφηνει και πολλα περιθωρια το μηχανακι.
Παντως με 195€ μπορεις να βαλεις τα BT16pro που ειναι μεν παλιοτερο λαστιχο αλλα και παλι ειναι πολυ καλυτερο απο οποιοδηποτε τουριστικο. Ετσι για να δοκιμασεις την κατηγορια. Απο κορωνα ειναι πολυ ηπια, οταν πηγα σε αυτα απο τα PR3 δεν καταλαβα καμια διαφορα απο αυτην την αποψη. Οδηγικα θα δεις αλλο μηχανακι. Ακομα κι αν δεν παιρνεις τοσο μεγαλες κλισεις, το να ζεσταινεται το λαστιχο γρηγορα και να βεντουζωνει σε καθε ασφαλτο ειναι ωραια αισθηση. Think about it. :wave2:

anavatis19
26/06/2018, 02:54
τα ξερω και ναι μου τα εχουν προτεινει πολλοι πως πανε αρκετα στο βερσυς. δεν θα εχω θεμα με την κορωνα οντως? ειναι τοσο ηπια? οδηγησα του George_sp αλλα δεν μπορεσα να καταλαβω πολλα. Ηταν πολυ κοντινη η διαδρομη που καναμε

ptc
26/06/2018, 03:11
To MT-07 που ειχα φορουσε τα μαμα PR3 οταν το αγορασα (μεταχειρισμενο αλλα εντος εγγυησης). Οπως σου εγραψα και πριν, οταν εβαλα τα 16 δεν καταλαβα καμια διαφορα απο πλευρας κορωνας. Απλα ειχαν πολυ καλυτερο κρατημα. Επιμενω γιατι τον ιδιο δισταγμο ειχα κι εγω για το επομενο βημα (απο ss σε γομα) και τελικα αφου με "πιεσαν" φιλοι να κανω το βημα τωρα καταλαβα τι εχανα τοσον καιρο. Θα δεις μεγαλη διαφορα, και χιλιομετρικα αν κρινω απο τις πρωτες φωτογραφιες σου δε θα εχεις θεμα, θα βγαλεις ανετα χρονο. Ετσι κι αλλως το ποσο ειναι πολυ μικρο, δεν εχεις τιποτα να χασεις.

Αφου τα οδηγησες κιολας, ειδες πως δεν εχουν καμια μεγαλη διαφορα στην κορωνα. Αν το λαστιχο εχει αποτομη κορωνα το καταλαβαινεις αμεσα, ειναι λες και σου τραβαει το τιμονι οταν ξεκινας γυροσκοπικο. Εννοω θα το ειχες καταλαβει κι ας ηταν ξενο μηχανακι.

anavatis19
26/06/2018, 03:23
με εβαλες σε σοβαρες σκεψεις τωρα! αυτο που με κραταει ειναι επισης οτι ειναι αρκετα παλια η τεχνολογια τους. μιλαμε για λαστιχο 7-8 ετων πριν?? σιγουρα εχουν αλλαξει πραματα στις γομες. ειδωμεν!

Vice
26/06/2018, 08:48
Έτσι οπως το βλέπω εγώ δεν χρειάζεσαι καινουρια λάστιχα. Μια χαρά Sport Touring λαστιχο έχεις, πέλμα έχει, ηλικιακά είναι οκ και για τον τρόπο που χρησιμοποιείς την μηχανή είναι οτι πρέπει. Τα 70 άλογα του Versys δεν ειναι αρκετά να υπερκεράσουν ένα τέτοιο λάστιχο και ότι και να κάνεις στην μηχανή, (θα αλλάξεις γρανάζι να υποθέσω) δεν πρόκειται να σε προδώσει.

o teos
26/06/2018, 09:05
να βαλεις τα BT16pro που ειναι μεν παλιοτερο λαστιχο αλλα και παλι ειναι πολυ καλυτερο απο οποιοδηποτε τουριστικο

+675 οτι και να ναι ειναι καλυτερο απο τουριστικο λαστιχο..Σε ss μεχρι τα 11000χλμ ηταν αριστα και δεν με πρόδωσαν πουθενά και ποτε..Μη το σκέφτεσαι πολυ ειναι πολυ τιμιο λαστιχο για τα λεφτα του και θα σου βγαλει ανετα καμια 12000 με 13000χλμ;)

DoctoR_k6
26/06/2018, 09:33
Εγώ έτσι οπως το βλέπω εγώ δεν χρειάζεσαι καινουρια λάστιχα. Μια χαρά Sport Touring λαστιχο έχεις, πέλμα έχει, ηλικιακά είναι οκ και για τον τρόπο που χρησιμοποιείς την μηχανή είναι οτι πρέπει. Τα 70 άλογα του Versys δεν ειναι αρκετά να υπερκεράσουν ένα τέτοιο λάστιχο και ότι και να κάνεις στην μηχανή, (θα αλλάξεις γρανάζι να υποθέσω) δεν πρόκειται να σε προδώσει.

Με ενα γραναζι θα παρει δυναμη? :confused:

Παντου μπορει να μπει ενα BT16 pro...

Vice
26/06/2018, 10:27
Με ενα γραναζι θα παρει δυναμη? :confused:

Ναι, 1-2 δόντια παραπάνω υποθέτω. Ακομα και ολοσωμη εξάτμιση πρόγραμμα με power commander να εννοεί, πάνω απο 5-6-10 άλογα δεν θα παρει οπότε δεν αλλάζει κάτι.

anavatis19
26/06/2018, 12:25
παιδια ειπα για δοντια εγω? καμια σχεση. θα γινει παρουσιαση οταν τελειωσω...αλλο το θεμα τωρα..

RaGe_Raptor
26/06/2018, 12:36
Αφού το ψιλο(ή και χοντρό) - κυνηγάς και μπαίνεις και πίστα, βάλε ένα σύγχρονο σπορ λάστιχο. - end of discussion

DoctoR_k6
26/06/2018, 12:44
Αφού το ψιλο(ή και χοντρό) - κυνηγάς και μπαίνεις και πίστα, βάλε ένα σύγχρονο σπορ λάστιχο. - end of discussion

It's a Versys...

Οτι ειναι για την κατηγορια του κ εισαι μια χαρα.
SS λαστιχο στο Versys...?

Τελικα οι κατασκευαστες τζαμπα κανουν R&D σε αλλων κατηγοριων ελαστικα περαν των SS!! :bawl:

o teos
26/06/2018, 13:00
It's a Versys...

Οτι ειναι για την κατηγορια του κ εισαι μια χαρα.
SS λαστιχο στο Versys...?

Τελικα οι κατασκευαστες τζαμπα κανουν R&D σε αλλων κατηγοριων ελαστικα περαν των SS!! :bawl:

:beer:

nik69
26/06/2018, 13:04
Τα M7RR και S20 σε αντίστοιχης ιπποδύναμης μηχανάκι είχαν πολύ καλύτερη συμπεριφορά και έδιναν περισσότερη εμπιστοσύνη σε γυαλισμένους-γλυστερούς δρόμους σε σχέση με τα BT21-23. Για Τ30 δεν ξέρω.
Ανάλογα με το χέρι σου το πισω θα κρατήσει από 8-12000Km.
Εγώ λέω να δοκιμάσεις SS έστω και για μία φορά και να κρίνεις μόνος σου. Η φθορά σου στα Τ30 είναι υπερβολικά μικρή , φαίνεται ότι αντέχουν άλλο τόσο αλλά με τι τίμημα στο κράτημα?
Τα περισσότερα λάστιχα μετά από 1.5 χρόνο χρήσης απλά γλυστράνε υπερβολικά.

Εάν επιμένεις σε sport-touting τότε Roadsmart_3 ή Pirelli Angel GT

RaGe_Raptor
26/06/2018, 13:52
It's a Versys...

Οτι ειναι για την κατηγορια του κ εισαι μια χαρα.
SS λαστιχο στο Versys...?

Τελικα οι κατασκευαστες τζαμπα κανουν R&D σε αλλων κατηγοριων ελαστικα περαν των SS!! :bawl:

Ε, άμα ο αναβάτης είναι ss, ότι μηχανάκι και να καβαλήσει...... Κατάλαβες. :lol:

o teos
26/06/2018, 14:05
Aμα ο αναβάτης ειναι ss αγοραζει ss η street...το να βαλεις ας πουμε supercorsa η r11 η κατι τετοιο σε βερσυς ειναι απλα υπερβολή,ειδικα αν οδηγαει και καθημερινα για τις μετακινήσεις του..δε θα παει ποτε σαν ss η street(tuono ας ουμε)αλλα περι ορεξεως..οτι ειπε ο nik..τα s20 θα υπερκαλυψουν οτι αναγκες εχει σε πιστα η δρομο το βερσυς...my two cents:wave2:

anavatis19
26/06/2018, 14:16
ξαναλεω πως πιστα αντε να μπω 2 φορες το χρονο. τις υπολοιπες 363 μερες του χρονου γιατι να εχω σπορ λαστιχο? επισης μπορει να εχω ασταθειες στα πολλα χλμ. το βερσυς ειναι ψηλο μηχανακι δεν ειναι SS με αποσταση απο το εδαφος 5 ποντους αλλα 17! επισης το pirelli angel ειναι αρκετα σκληρο..ακομα και απο το Τ30

George_Sp
26/06/2018, 14:21
θα βάλεις το Τ31 που είναι εξέλιξη του Τ30. Εγώ αυτό θα φορέσω τις επόμενες ημέρες. Εφόσον το Τ30 σου ταίριαξε, συνταγή που πέτυχε δεν την αλλάζεις με πειράματα.

https://www.youtube.com/watch?v=l3JDWDs86z0

Στα τεστ λένε για περισσότερο grip από το T30, κρατάει τις sport touring καταβολές που θες, και με νέα τεχνολογία στο σκελετό για να είναι πιο σταθερό υπό κλίση που ψάχνεις.

όταν πήρες βόλτα το δικό μου, τα λάστιχα όπως σου πα ήταν για αλλαγή, 2μιση ετών με το πίσω σε κατάσταση δείκτη φθοράς.

και εδώ
https://www.youtube.com/watch?v=FnaBRHUt8os

DoctoR_k6
26/06/2018, 14:33
Ε, άμα ο αναβάτης είναι ss, ότι μηχανάκι και να καβαλήσει...... Κατάλαβες. :lol:

Καταλαβα... :facepalm:

Eγω σε αυτο το μοτο θα εβαζα Τ31 ή Roadsmart III ή Road 5.

anavatis19
26/06/2018, 15:09
θα βάλεις το Τ31 που είναι εξέλιξη του Τ30. Εγώ αυτό θα φορέσω τις επόμενες ημέρες. Εφόσον το Τ30 σου ταίριαξε, συνταγή που πέτυχε δεν την αλλάζεις με πειράματα.

https://www.youtube.com/watch?v=l3JDWDs86z0

Στα τεστ λένε για περισσότερο grip από το T30, κρατάει τις sport touring καταβολές που θες, και με νέα τεχνολογία στο σκελετό για να είναι πιο σταθερό υπό κλίση που ψάχνεις.

όταν πήρες βόλτα το δικό μου, τα λάστιχα όπως σου πα ήταν για αλλαγή, 2μιση ετών με το πίσω σε κατάσταση δείκτη φθοράς.

και εδώ
https://www.youtube.com/watch?v=FnaBRHUt8os

δεν μου ταιριαξε ακριβως. απλα τα συνηθησα. τα λαστιχα αυτα δεν κανουν για το 650. για το 1000 ναι ομως. ο σκληρος τους σκελετος δεν επιτρεπει τις σωστες παραμορφωσεις κατα τη διαρκεια μιας στροφης κτλ. Το Τ31 ειναι μια απο τα ιδια και δεν θα το ρισκαρω. Τα κοντι επισης ειναι περιπου ενα 20% πιο μαλακα συμφωνα παντα με οτι διαβαζω αλλα και το τι μου ειπε γνωστος λαστιχας! Αρα παω για εκει λογικα

Vice
26/06/2018, 15:22
παιδια ειπα για δοντια εγω? καμια σχεση. θα γινει παρουσιαση οταν τελειωσω...αλλο το θεμα τωρα..

Να στο θέσω αλλιώς. Καμία μετατροπή στο versys δεν ειναι ικανή να ζορίσει το πίσω λάστιχο σου τόσο ώστε να καταστήσει το τωρινο άχρηστο ή επικίνδυνο.Εκτός και αν μιλάμε για μόντα επιπέδου Dalton με μοτέρ απο Zx14 κτλ κτλ. Αν λοιπον θέλεις να αλλάξεις λάστιχο για αυτόν τον λόγο τότε μην αλλάξεις καθόλου. :)

harris_x
26/06/2018, 15:47
Να στο θέσω αλλιώς. Καμία μετατροπή στο versys δεν ειναι ικανή να ζορίσει το πίσω λάστιχο σου τόσο ώστε να καταστήσει το τωρινο άχρηστο ή επικίνδυνο.Εκτός και αν μιλάμε για μόντα επιπέδου Dalton με μοτέρ απο Zx14 κτλ κτλ. Αν λοιπον θέλεις να αλλάξεις λάστιχο για αυτόν τον λόγο τότε μην αλλάξεις καθόλου. :)

αν βάλει ένα κινητήρακι απο μπούσα με τούρμπο;; :bawl:


εντιτ: ας βάλει απο ζουζουρα που είναι και του ίδιου στάβλου

ptc
26/06/2018, 17:31
Τελικα οι κατασκευαστες τζαμπα κανουν R&D σε αλλων κατηγοριων ελαστικα περαν των SS!! :bawl:

Πιστεύεις πως οι διαφορετικές κατηγορίες δεν υπάρχουν για να καλύπτουν και διαφορετικές χρήσεις μηχανής; Είναι μόνο για διαφορετικές κατηγορίες μηχανής;

Ένας ιδιοκτήτης tracer που κάνει δικάβαλα ταξίδια στο εξωτερικό και έχει τρία δάχτυλα απάτητο στο πλάι και ένας που μπαίνει τρεις φορές το χρόνο Σέρρες και το κυνηγάει σε στροφιλίκια θα φορέσουν απαραίτητα το ίδιο λάστιχο επειδή έχουν την ίδια μηχανή;

o_gavros
26/06/2018, 17:52
Νομίζω ότι χάνετε το νόημα όσων διαβάζετε στα σπεξ των ελαστικών και μπαίνετε στο τριπακι να διυλίζετε τον κώνωπα.
Αφού τα σπορτουρινγκ Τ30 όπως λες δεν σε γεμίζουν, πήγαινε σε κάποιο άλλο μοντέλο της κατηγορίας με πιότερη έμφαση στο σπορτ παρα το τουρινγκ.
Αυτά τα "εφαρμόζει 18,24% περισσότερο πυρίτιο στις τριανταεφτάμιση μοιρες κλίσης" και γενικώς οι λεζάντες που επιλέγουν οι εταιρείες για τη μπροσούρα κάθε ελαστικού, νομίζω πως περισσότερο μπερδεύουν τον αναποφάσιστο και δεν πολυέχουν νόημα όταν μιλάμε για βερσυς.

Το ΒΤ16 που προτάθηκε είναι αξιοπρεπέστατο και πολύ φτηνό για να σε πονέσει αν τελικά δεν μείνεις ικανοποιημένος.

Limas_34
26/06/2018, 21:35
Πιπη τρελιαρη, βαλε αγορι μου τα Conti Road Attack 3 να γουσταρεις και μην το ψαχνεις με τα SS ελαστικα, δοκιμασα και εγω τα S21 στο δικο μου Versys 650 ΚΜ3 το 2016 και το μηχανακι μετα τα 150Km/h πηγαινε λες και εκανε σεισμο, ασταθεια και υπερβολικη νευρικοτητα, τα ελαστικα αυτα εκαναν το μηχανακι επικινδυνο.

Η κορωνα τυπου γκρεμος (που συνεπαγεται πολυ μικρο σημειο επαφης σε ευθεια πορεια) των SS ελαστικων μονο ασταθειες προκαλει σε μηχανακια με ψηλο κεντρο βαρους και γενικοτερα σε ψηλες μοτοσυκλετες.
Το Versys 650 θελει "σχετικα" μαλακο σκελετο για να λειτουργησει το ελαστικο και να απολαυσεις στροφες ΤΑΠΑ.
Το Conti Road Attack 3 εχει αρκετα πιο μαλακο σκελετο απο το Τ30 και το Τ31, τα οποια ειναι μεν παρα πολυ καλα ελαστικα, αλλα οχι για τα αλογα του Versys 650, που να βρει το 650 την δυναμη να στιψει ενα τετοιο ελαστικο με τοσο σκληρο σκελετο...

Οπως ειπαμε ο υπερβολικα σκληρος σκελετος των Τ30 και Τ31 λειτουργει ανασταλτικα στην οριακη προσφυση. Ολες οι πιθανες αποσβεσεις μεταφερονται στην αναρτηση στραγκαλιζοντας την με αποτελεσμα να θετει αυτη τα ορια προσφυσης, συνηπολογισε και την απαραδεκτη πισω αναρτηση του Versys 650 και εδεσε το γλυκο. Πρακτικα ο σκελετος του ελαστικου πρακτικα χανει τον ρολο του ΠΡΟφιλτραρισματος.

Η προσφυση των Τ30 στο Versys 1000 ειναι σε αλλα επιπεδα και εμπνεουν αλλη σιγουρια, ολα αυτα τα αναφερω σαν πρωην κατοχος Versys 650 με Τ30 και τωρινος κατοχος Versys 1000 παλι με Τ30, Εαν δεν το ζησεις δεν μπορεις να καταλαβεις.
Το 1000ρι τα στραγιζει κυριολεκτικα στις στροφες και ο σκελετος τους προσαρμοζεται οπως πρεπει λογο δυναμης και βαρους της μοτοσυκλετας.
Στο Versys 650 συμβιβαζεσαι χωρις να το καλαβεις και φυσικα μιλαω για 100% χρηση δρομου και οχι για χρηση πιστας.
Στην πιστα ολα τα ελαστικα καλα ειναι λογω ασφαλτου τυπου γυαλοχαρτο.

billy84
26/06/2018, 22:17
Πιστεύεις πως οι διαφορετικές κατηγορίες δεν υπάρχουν για να καλύπτουν και διαφορετικές χρήσεις μηχανής; Είναι μόνο για διαφορετικές κατηγορίες μηχανής;

Ένας ιδιοκτήτης tracer που κάνει δικάβαλα ταξίδια στο εξωτερικό και έχει τρία δάχτυλα απάτητο στο πλάι και ένας που μπαίνει τρεις φορές το χρόνο Σέρρες και το κυνηγάει σε στροφιλίκια θα φορέσουν απαραίτητα το ίδιο λάστιχο επειδή έχουν την ίδια μηχανή;

Πάρα πολύ σωστή τοποθέτηση!Το λάστιχο πάει ανάλογα με τον οδηγό όχι με το μηχανάκι.Μπορεί ένας με Versys να πηγαίνει 5 φορές ταχύτερα απο οδηγό με SS.Σαφώς θα φοράει και το ανάλογο λάστιχο.

Τα μαλακά λάστιχα κρατάνε παντού καλύτερα,αυτό είναι νόμος.Και επειδή αναφέρθηκε R&D των εταιρειών θα πω μόνο οτι τα τουριστάδικα ελαστικά δεν φτιάχτηκαν με γνώμονα τα ελληνικά επαρχιακά κομμάτια.Εχετε δει καμια δοκιμή νέου ελαστικού να γίνεται στη Νότια Ευβοια?Μόλις γίνει αυτό και το ελαστικό προορίζεται για να αποδίδει στην ελληνική άσφαλτο δε θα βγάζει πάνω απο 3.000km :lol:

DoctoR_k6
26/06/2018, 22:30
Με αυτή τη λογική ούτε τα ss έχουν φτιαχτεί με γνώμονα την Ελλάδα οπότε κ τα ελαστικά τους επίσης.
Επειδή έχουμε χαλιά οδόστρωμα να βάλουμε το μαλακότερο?
Δεν κάνουν μόνο τα λάστιχα τον οδηγό.
Ο καθένας κάνει ότι νομίζει κ αναλόγως την χρήση του αλλά για 3 φορές το χρόνο σε μια πιστα κ κυνήγι στα στροφιλικια ( εκπληκτικής ασφάλτου) να βάλει ss λαστιχο? Προσωπικά δεν...
Αν είναι κυνηγός ας πάρει το κατάλληλο μοτό (λέμε τώρα) για τα γούστα του...

devil's animal
27/06/2018, 01:19
dunlop sportsmart2 ή bt16...

το καλο με τα dunlop ειναι οτι λογω σκληρου σκελετου μπορεις να τα εχεις με υψηλες πιεσεις στα ισιαδια και στα "διαδικαστικα" κομματια που πρεπει να περασεις και μετα στο στροφιλικι/πιστα να κατεβασεις στα προτεινομενα της εταιρειας επιπεδα και να μεταμορφωθουν σε φοβερα σπορ ελαστικα για τα δεδομενα του versys (που ειναι μια μετριοτητα)...

και βαζοντας τους μεγαλη πιεση δεν φθειρονται τοσο ευκολα...αρα εχεις αντοχη στο χρονο...

harris_x
27/06/2018, 09:31
Πιπη τρελιαρη, βαλε αγορι μου τα Conti Road Attack 3 να γουσταρεις και μην το ψαχνεις με τα SS ελαστικα, δοκιμασα και εγω τα S21 στο δικο μου Versys 650 ΚΜ3 το 2016 και το μηχανακι μετα τα 150Km/h πηγαινε λες και εκανε σεισμο, ασταθεια και υπερβολικη νευρικοτητα, τα ελαστικα αυτα εκαναν το μηχανακι επικινδυνο.

Η κορωνα τυπου γκρεμος (που συνεπαγεται πολυ μικρο σημειο επαφης σε ευθεια πορεια) των SS ελαστικων μονο ασταθειες προκαλει σε μηχανακια με ψηλο κεντρο βαρους και γενικοτερα σε ψηλες μοτοσυκλετες.
Το Versys 650 θελει "σχετικα" μαλακο σκελετο για να λειτουργησει το ελαστικο και να απολαυσεις στροφες ΤΑΠΑ.
Το Conti Road Attack 3 εχει αρκετα πιο μαλακο σκελετο απο το Τ30 και το Τ31, τα οποια ειναι μεν παρα πολυ καλα ελαστικα, αλλα οχι για τα αλογα του Versys 650, που να βρει το 650 την δυναμη να στιψει ενα τετοιο ελαστικο με τοσο σκληρο σκελετο...

Οπως ειπαμε ο υπερβολικα σκληρος σκελετος των Τ30 και Τ31 λειτουργει ανασταλτικα στην οριακη προσφυση. Ολες οι πιθανες αποσβεσεις μεταφερονται στην αναρτηση στραγκαλιζοντας την με αποτελεσμα να θετει αυτη τα ορια προσφυσης, συνηπολογισε και την απαραδεκτη πισω αναρτηση του Versys 650 και εδεσε το γλυκο. Πρακτικα ο σκελετος του ελαστικου πρακτικα χανει τον ρολο του ΠΡΟφιλτραρισματος.

Η προσφυση των Τ30 στο Versys 1000 ειναι σε αλλα επιπεδα και εμπνεουν αλλη σιγουρια, ολα αυτα τα αναφερω σαν πρωην κατοχος Versys 650 με Τ30 και τωρινος κατοχος Versys 1000 παλι με Τ30, Εαν δεν το ζησεις δεν μπορεις να καταλαβεις.
Το 1000ρι τα στραγιζει κυριολεκτικα στις στροφες και ο σκελετος τους προσαρμοζεται οπως πρεπει λογο δυναμης και βαρους της μοτοσυκλετας.
Στο Versys 650 συμβιβαζεσαι χωρις να το καλαβεις και φυσικα μιλαω για 100% χρηση δρομου και οχι για χρηση πιστας.
Στην πιστα ολα τα ελαστικα καλα ειναι λογω ασφαλτου τυπου γυαλοχαρτο.

Παει 150 το βερσυς....;;;

έχουν προχωρισει πολυ στη γκαβα

o teos
27/06/2018, 09:35
Παει 150 το βερσυς....;;;

έχουν προχωρισει πολυ στη γκαβα

Τεκνολοτζι ατ ιτς φαινεστ σμολ κιτεν:smokin:
Και ειναι σε τετοιο επιπεδο που τα s21(απ τα καλυτερα λαστιχα δρομου hypersport)δε τους κανουν ''κουναει'' ...παλι μαλακια εκανα καβασακι επρεπε να παρω:D

harris_x
27/06/2018, 09:36
Τεκνολοτζι ατ ιτς φαινεστ σμολ κιτεν:smokin:
Και ειναι σε τετοιο επιπεδο που τα s21(απ τα καλυτερα λαστιχα δρομου hypersport)δε τους κανουν ''κουναει'' ...παλι μαλακια εκανα καβασακι επρεπε να παρω:D

Στα ελεγα... δεν ακουγες.

Nostradamus
27/06/2018, 10:37
Παει 150 το βερσυς....;;;

έχουν προχωρισει πολυ στη γκαβα

ΑΝτε λεμε και ειχαμε καιρο να δουμε καμια ψιλη... Να σΕ βαλουν μια κοντρα θελω τα παιδια να δουμε ποσα απιδια πιανει ο σακος!! :lol::lol:

Vice
27/06/2018, 10:45
Άρε Ντάλτον που σας χρειάζεται

harris_x
27/06/2018, 14:55
ΑΝτε λεμε και ειχαμε καιρο να δουμε καμια ψιλη... Να σΕ βαλουν μια κοντρα θελω τα παιδια να δουμε ποσα απιδια πιανει ο σακος!! :lol::lol:

:vroum:


πάντως φορ δε ρεκορντ, είχαμε πάει με τα παιδιά μια χαλαρή βραδινή κάποια στιγμή, πρέπει να την ξανακάνουμε :a25::a46:

alexojohn
17/09/2018, 18:02
τελικά τα φόρεσες τα continental; εντυπώσεις;

anavatis19
17/09/2018, 22:43
λογω του οτι πωλειται η μοτοσυκλετα μου εβαλα τα bt-16. πολυ φθηνοτερο αλλα τελικα πολυ καλοοο λαστιχο. το ειχα αδικημενο. νταξει αλλο 190 ευρω και αλλο 320!

ptc
17/09/2018, 23:25
λογω του οτι πωλειται η μοτοσυκλετα μου εβαλα τα bt-16. πολυ φθηνοτερο αλλα τελικα πολυ καλοοο λαστιχο. το ειχα αδικημενο. νταξει αλλο 190 ευρω και αλλο 320!

Τελικα σου φανηκε αποτομη η κορωνα που το φοβοσουν;

alexojohn
18/09/2018, 02:43
λογω του οτι πωλειται η μοτοσυκλετα μου εβαλα τα bt-16. πολυ φθηνοτερο αλλα τελικα πολυ καλοοο λαστιχο. το ειχα αδικημενο. νταξει αλλο 190 ευρω και αλλο 320!

πόσο την δίνεις;

anavatis19
18/09/2018, 13:37
Τελικα σου φανηκε αποτομη η κορωνα που το φοβοσουν;

καθολου αποτομη τελικα! πολυ στιβαρο το μηχανακι ακομα και στα 210 που το τεσταρα, χωρις το παραμικρο κουνημα στο τιμονι. κυριακη θα παω εκδρομουλα προς Υπατη και Μπραλο και θα το δοκιμασω για τα καλα