View Full Version : v-strom 650cc 2008 μοντέλο: αλυσίδα και χαμήλωμα
Γεια σας, επειδή είμαι νέος με το θέμα των μοτοσυκλετών έχω δύο απορίες.
1. Ήρθε η ώρα να καθαρίσω την αλυσίδα της μηχανής την οποία και αφήνω πάνω στη μηχανή, δεν τη λύνω καθώς όπως είπα είμαι ακόμη "ψάρι" στο θέμα των μηχανών. Χρησιμοποίησα το WD 40 που είχε ο προκάτοχος της μηχανής. Από εκεί και πέρα τι κάνω; Της ρίχνω νέρο; Την καθαρίζω; (παρακαλώ γράψτε μου αναλυτικά την διαδικασία μην κάνω καμιά πατάτα και χαλάσω τίποτα και μου κοστίσει). Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.
2. Επειδή είμαι 1.75 δεν φτάνω να πατήσω καλά κάτω, πατάω σχεδόν στις μύτες. Πώς μπορώ να χαμηλώσω κι' άλλο την μηχανή γιατί την έχω ήδη στην πιο χαμηλή θέση; Θέλω να την χαμηλώσω 5 πόντους περίπου ή και πιο πολύ αν με παίρνει.
karellen
28/06/2018, 08:26
Στρώνεις από κάτω ένα μεγάλο κομμάτι χαρτόνι ή εφημερίδες για να μην κάνεις τον τόπο μαντάρα.
Βάζεις σε ένα κυπελλάκι πετρέλαιο ή φωτιστική κηροζίνη (σούπερ μάρκετ) και με ένα πινέλο περνάς καλά την αλυσίδα στα κρικάκια-συνδέσμους κλπ.
Αφήνεις 5-10 λεπτά να μαλακώσει η μάκα και ακολούθως την πλένεις καλά με σαπουνάδα και κατόπιν ξέβγαλμα με μπόλικο νερό.
Τη σκουπίζεις ΚΑΛΑ να φύγουν τα νερά,αν μπορείς να τη φυσήξεις με αέρα ακόμα καλύτερα,και ύστερα την λιπαίνεις με σπρέυ για αλυσίδες.Αν έχεις όρθιο σταντ η δουλειά γίνεται πιο εύκολα για σένα.
Έτοιμος.
Nostradamus
28/06/2018, 08:50
Δεν εχεις κανενα λογο να βγαλεις την αλυσιδα για να την καθαρισεις. Αν θες καθαρισε την με τον τροπο που σου ειπανε παραπανω μια φορα και μετα κανε ενα λαδωμα κατα διαστηματα με ενα σπρει για αλυσιδες. Αν παραμενει σωστα τεντωμενη και λυπαινεται κατα διαστηματα (χωρις υπερβολες και σε αυτο) δεν θα εχεις κανενα θεμα για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα.
για το χαμηλωμα τωρα τι να σου πω. Θεωρω οτι το υψος σου ειναι μια χαρα για το σουζουκι. Αν τωρα εσενα σε κανει να αισθανεσαι ανασφαλης δες μηπως "σκαψεις" την σελα, πριν αρχισεις το χαμηλωμα με αλλους τροπους.
Τι εννοείς την έχεις χαμηλώση ήδη,μάλλον έχεις αποφορτήση το ελατήριο, στο ίδιο ύψος είναι ,απλά πιο μαλακό.
Αν θες πραγματικό χαμήλωμα πρέπει μα αλλάξεις λαμάκια στο μοχλικό του αμορτισέρ και μπροστά αντίστιχο χαμήλωμα απ τις τιμονόπλακες,αλλά πέντε εκατοστά που θες είναι πολύ.
karellen
28/06/2018, 09:17
Τι εννοείς την έχεις χαμηλώση ήδη,μάλλον έχεις αποφορτήση το ελατήριο, στο ίδιο ύψος είναι ,απλά πιο μαλακό.
Παρεμπιπτόντως η αποφόρτιση όντως χαμηλώνει το μηχανάκι όπως αντίστοιχα το σφίξιμό του το ψηλώνει.
Αν θες πραγματικό χαμήλωμα πρέπει μα αλλάξεις λαμάκια στο μοχλικό του αμορτισέρ και μπροστά αντίστιχο χαμήλωμα απ τις τιμονόπλακες,αλλά πέντε εκατοστά που θες είναι πολύ.
Αυτός είναι πιο σωστός τρόπος.
andreastwin
28/06/2018, 13:17
https://www.ebay.com/itm/New-Universal-Moto-Bike-Gear-Chain-Cleaning-Dirt-Rust-Brush-Maintenance-Tools/173069913293?epid=505596880&hash=item284bc54ccd:g:q0YAAOSwGwlaSyLX
με αυτο το εργαλειο την πλενεις απο ολες τις μεριες με την μια.
Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας είναι πολύτιμη. Με γλυτώσατε από πολύ άγχος ιδιαίτερα για τον καθαρισμό της αλυσίδας, γιατί το κάνω πρώτη φορά και σαν άσχετος που είμαι φοβάμαι. Τώρα για το χαμήλωμα αγαπητέ karellen η διαδικασία μου φαίνεται λίγο δύσκολη (αλλά σαν άσχετος που είμαι μπορεί να λέω χαζομάρες) και επικίνδυνη. Επειδή μένω επαρχία δεν υπάρχουν μάστορες που να ασχολούναι αποκλειστικά με μηχανές και αυτοί που αχολούνται είναι άσχετοι σε σχέση με αυτούς που είναι στην Αθήνα. Αν βέβαια ξέρετε κανέναν καλό μάστορα στην Αθήνα πείτε μου, σας παρακαλώ, γιατί σε ένα από τα επόμενα σκ θα κατέβω Αθήνα και αν μπορέσω θα πάω να τον βρω μπας και καταφέρω πάλι. Σας ευχαριστώ όλους και πάλι!!
παραφινελαιο, πινελο, πανια-χαρτονια ειναι η φθηνοτερη-ευκολοτερη λυση για να καθαρισεις την αλυσιδα.
ξεπλενεις με νερο και σκουπιζεις. κανε μια μικρη βολτα να ζεσταθει και λαδωσε με σπρευ αλυσιδας η βαλβολινη (αυτοκινητο, καινουρια. η καλυτερη λυση αλλα δε κραταει πολλα χλμ).
μη πειραξεις τις αναρτησεις της μηχανης για να χαμηλωσει!
βγαλε τη σελα και πηγαινε να τη φτιαξεις σε καταστημα με επισκευες-επιδιορθωσεις σελων.
θα χαμηλωσει η θεση οδηγησης, τωρα το ποσο και αν θα σε βολεψει δε γνωριζω.
Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας είναι πολύτιμη. Με γλυτώσατε από πολύ άγχος ιδιαίτερα για τον καθαρισμό της αλυσίδας, γιατί το κάνω πρώτη φορά και σαν άσχετος που είμαι φοβάμαι.
Θα σου μάθω ένα σπουδαίο κόλπο, που, εκτός του άγχους, θα σε γλιτώσει και από πολύτιμο χρόνο, τον οποίο μπορείς να ξοδέψεις κάπου αλλού, πχ πηγαίνοντας βόλτες. Το ανακάλυψα μετά από μπόλικα χιλιόμετρα, σε διάφορα τερέν, με πολλές μοτοσικλέτες.
Μην καθαρίζεις την αλυσίδα. Ποτέ.
You're welcome.
Γεια σε όλους. Τελικά κατάφερα και χαμήλωσα το v-strom και μου το έκανε ένας μηχανικός από Αθήνα που έχει πολύ εμπειρία σε v-strom. Την χαμήλωσα 5-6 πόντους χωρίς να αλλάξει η γεωμετρία της μηχανής, πράγμα που φοβόμουν αρκετά. Τι έκανα λοιπόν: έβαλα πιο μακρύ υπομόχλιο κάτω από το πίσω αμορτισέρ. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τι λέω, απλά έτσι μου το είπε ο μηχανικός. Η μηχανή έχει ακριβώς την ίδια αίσθηση όπως και πριν και τώρα μπορώ να την στρίψω πιο εύκολα.
Τώρα υπάρχει άλλο θέμα. Ψάχνω για λάστιχα. Την μηχανή την χρησιμοποιώ μόνο σε άσφαλτο, ταξίδια (σπάνια μικρές αποστάσεις) και μόνο άνοιξη - καλοκαίρι (όταν ο καιρός είναι αρκετά ζεστός). Έχω διαβάσει και έχω ακούσει πολλές απόψεις που έχω μπερδευτεί. Τώρα φοράω τα anakee III, δεν έχω πρόβλημα καλά μου βγήκαν και έχουν και καλά κρατήματα. Πήρα τις προάλλες τη v-strom ενός φίλου που είχε βάλει metzeler (δεν θυμάμαι πιο μοντέλο), μου είχε πει ότι είναι ότι καλύτερο έχει βάλει σε ελαστικό στη μηχανή του και όντως κατάλαβα διαφορά με τα δικά μου. Στο site όμως διάβασα άλλους που λένε μακριά από meteler και άλλους που λένε ότι τα metzeler είναι μακράν καλύτερα ειδικά από τα anakee III. Με ενδιαφέρουν αυτές οι δύο μάρκες μόνο οπότε στα σχόλιά σας παρακαλώ να αναφέρεστε μόνο σε αυτές, γιατί ξέρω π.χ. ότι τα dunlop είναι γαμάτα, αλλά εμένα μου κόλλησαν αυτές οι δύο (μάλλον έχω πρόβλημα και πρέπει να το κοιτάξω κάποια στιγμή :) ). Περιμένω τα σχόλιά σας και τις απόψεις σας.
sapila racing
20/09/2019, 10:58
Μεταφέρεται καθώς δεν έχει καμμία σχέση με customizing....
andreastwin
20/09/2019, 11:21
Γεια σε όλους. Τελικά κατάφερα και χαμήλωσα το v-strom και μου το έκανε ένας μηχανικός από Αθήνα που έχει πολύ εμπειρία σε v-strom. Την χαμήλωσα 5-6 πόντους χωρίς να αλλάξει η γεωμετρία της μηχανής, πράγμα που φοβόμουν αρκετά. Τι έκανα λοιπόν: έβαλα πιο μακρύ υπομόχλιο κάτω από το πίσω αμορτισέρ. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τι λέω, απλά έτσι μου το είπε ο μηχανικός. Η μηχανή έχει ακριβώς την ίδια αίσθηση όπως και πριν και τώρα μπορώ να την στρίψω πιο εύκολα.
Τώρα υπάρχει άλλο θέμα. Ψάχνω για λάστιχα. Την μηχανή την χρησιμοποιώ μόνο σε άσφαλτο, ταξίδια (σπάνια μικρές αποστάσεις) και μόνο άνοιξη - καλοκαίρι (όταν ο καιρός είναι αρκετά ζεστός). Έχω διαβάσει και έχω ακούσει πολλές απόψεις που έχω μπερδευτεί. Τώρα φοράω τα anakee III, δεν έχω πρόβλημα καλά μου βγήκαν και έχουν και καλά κρατήματα. Πήρα τις προάλλες τη v-strom ενός φίλου που είχε βάλει metzeler (δεν θυμάμαι πιο μοντέλο), μου είχε πει ότι είναι ότι καλύτερο έχει βάλει σε ελαστικό στη μηχανή του και όντως κατάλαβα διαφορά με τα δικά μου. Στο site όμως διάβασα άλλους που λένε μακριά από meteler και άλλους που λένε ότι τα metzeler είναι μακράν καλύτερα ειδικά από τα anakee III. Με ενδιαφέρουν αυτές οι δύο μάρκες μόνο οπότε στα σχόλιά σας παρακαλώ να αναφέρεστε μόνο σε αυτές, γιατί ξέρω π.χ. ότι τα dunlop είναι γαμάτα, αλλά εμένα μου κόλλησαν αυτές οι δύο (μάλλον έχω πρόβλημα και πρέπει να το κοιτάξω κάποια στιγμή :) ). Περιμένω τα σχόλιά σας και τις απόψεις σας.
το μοχλικο ειναι το πολυ γνωστο για να χαμηλωσεις τιν μοτο, μαλιστα εγω εχω φιαξει μονος μου. αλλα με το stan το πλαινο δεν εχεις προβλημα τωρα που χαμηλωσε!!! θα σου εχει την μηχανη σε ποιο ορθια θεση και ειναι επικινδυνο για πεσιμο τις μοτο.
Αγαπητέ andreastwin μου έχει σηκώσει την μηχανή σε πιο όρθια θέση, όπως πολύ σωστά είπες, αλλά επειδή ο προκάτοχος της μηχανής το είχε "στραβώσει" αρκετά (μάλλον καθόταν πάνω στη μηχανή και την είχε στο σταντ), τώρα η μηχανή είναι στο κανονικό της. Οπότε είμαι ok με αυτό το θέμα.
andreastwin
20/09/2019, 13:34
Αγαπητέ andreastwin μου έχει σηκώσει την μηχανή σε πιο όρθια θέση, όπως πολύ σωστά είπες, αλλά επειδή ο προκάτοχος της μηχανής το είχε "στραβώσει" αρκετά (μάλλον καθόταν πάνω στη μηχανή και την είχε στο σταντ), τώρα η μηχανή είναι στο κανονικό της. Οπότε είμαι ok με αυτό το θέμα.
οποτε ολα καλα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.